abonnement Unibet Coolblue
pi_156312232


De opvolger van de succesvolle warcraft 3 mod Defence of the ancients (DotA).

Trailer

Wat is het?

DotA was de alleerste multiplayer online battle arena (MOBA), die in 2003 zeer populair werd op warcraft III. Je speelt als een hero met 4 friendly hero's tegen 5 enemy heros. Het doel is om de Ancient (''throne'') van de vijand te verwoesten. Allebei de teams sturen oneindig computer bots op elkaar af in 3 verschillende paden. Het is aan de 10 spelers die de helden besturen om te bepalen welke Ancient als eerste neer gaat. DOTA 2 is de standalone game van VALVE die een exacte kopie is van de WC3 mod DotA.

Geschiedenis van het spel
http://www.gosugamers.net(...)ly_with_quote/802778

Waar kan ik de game downloaden?
http://blog.dota2.com/ en dan
hierzo http://store.steampowered.com/app/570/

Oké, hoe leer ik het spel?
Allereerst: je niks aantrekken van zeurende spelers die zeggen dat je er niks van kan of dat je de verkeerde items koopt, zodra het lijkt alsof je het potje verliest zullen al je teammates iemand de schuld geven en gaan flamen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkjes
Beginnersleesstof - http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck

Hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet - http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8

Tips en tricks per hero - http://www.dotafire.com/

Statistieken van spelers - https://www.dotabuff.com/

FOK!kers die Dota 2 spelen
ClapClapYourHands
Salamando
Frag_adder
DhrIns
Holy_Goat (Chickensareawesome, the prophet)
Quotidien (Crackerz)
hehehe (Sai)
Wruijff ( Dev(astate) )
Scheringa (scheringa, Oogie Boogie Man)
Silverdigger (Silverdigger)
DjUntzUntz (DjUntzUntz)
Harlon (Agravaine)
Chipz (GotThatYOLOSwag)
Kyubey
2happy4u
RetRy32
robin007bond ([NL]robin007bond)
LeaderRoel (Roel Driesvink)
Blue_Panther_Ninja ( Luzomes_Aylve)

I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_156314543
Bericht uit declaatste reeks.

Bij mij gaat het matchen niet heel lekker. Tenminste, het duurt lang en ik zit altijd bij Russen in het team, waar ik de taal dus niet van begrijp
  woensdag 23 september 2015 @ 08:53:00 #3
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156314931
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 08:04 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Bericht uit declaatste reeks.

Bij mij gaat het matchen niet heel lekker. Tenminste, het duurt lang en ik zit altijd bij Russen in het team, waar ik de taal dus niet van begrijp
Je moet even kijken op wleke servers je zit? Ik zoek tegenwoordig op EU west en EU east, gaat net wat sneller, en sindsdien geen russen meer gehad :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156316659
Ik heb inderdaad alleen EU aan, soms zelfs alleen EU west als ik die russen en turken echt zat ben.
Facts don't care about your feelings
pi_156322850
Het probleem is dat Russen vaak ook in EU West zitten ;(
Helemaal super.
  zondag 27 september 2015 @ 14:52:58 #6
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_156421496
PSA: Als je bij slechte Russen in het team komt ben je zelf gewoon fucking slecht.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_156421688
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:52 schreef Quotidien het volgende:
PSA: Als je bij slechte Russen in het team komt ben je zelf gewoon fucking slecht.
Quotodien For Truth

ik ben zelf de flamende nederlander altijd })
pi_156432451
damn zat net met flamende koreanen :P
ze begonnen die ingame voicechat in t koreaans te gebruiken en de doom abandont meteen _O-
pi_156665024
Wat heb je aan de reporten? Ik zit nu 4 keer bij dezelfde dude in het spel die het voor de 4e keer aan het verneuken is en op iedereen zit te schelden. hij is nu ook al 4 keer gereport door mij dus :P
  woensdag 14 oktober 2015 @ 23:28:20 #11
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_156843278
hehehe wilt niet met me een potje spelen desondanks mijn talloze pogingen ;(
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 14 oktober 2015 @ 23:43:28 #12
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_156843595
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:55 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Wat heb je aan de reporten? Ik zit nu 4 keer bij dezelfde dude in het spel die het voor de 4e keer aan het verneuken is en op iedereen zit te schelden. hij is nu ook al 4 keer gereport door mij dus :P
5 minuten wachten na het sluiten van een game.
Helemaal super.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 08:09:01 #13
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156845636
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:43 schreef Kyubey het volgende:

[..]

5 minuten wachten na het sluiten van een game.
Dat dus sowieso, drink even wat, kom bij als je een kut bui hebt en de kans dat je bij dezelfde komt is zeer klein :P
Overigens, ik zoek tegenwoordig altijd ranked op EU east en west maar eigenlijk heb ik geen last meer van russen. Of in ieder geval dramatisch slechte russen. Niveau zo rond de 4000 lijkt wel oke, maar heel af en toe zo een game verpestende zeikstraal.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156983646
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
damn zat net met flamende koreanen :P
ze begonnen die ingame voicechat in t koreaans te gebruiken en de doom abandont meteen _O-
[ afbeelding ]
noob. 0/0/0 spec no influence in game casual silverdigger game
  woensdag 21 oktober 2015 @ 08:19:02 #15
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156985018
Wauw gisteren voor het eerst in eeuwen een kinderachtige game gehad. Twee claimden eigenlijk tegelijkertijd de farm. Één pickte een carry en de ander nam een earthspirirt om hem vervolgens de gehele game op muurtjes of in de vijand te duwen en vond het leuk om de courier constant in hun towers te sturen...

Echt, dat soort mensen... geef ze een permaban.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156998302
silverdigger bouwt drums op mirana
pi_157001520
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:19 schreef Frag_adder het volgende:
Wauw gisteren voor het eerst in eeuwen een kinderachtige game gehad. Twee claimden eigenlijk tegelijkertijd de farm. Één pickte een carry en de ander nam een earthspirirt om hem vervolgens de gehele game op muurtjes of in de vijand te duwen en vond het leuk om de courier constant in hun towers te sturen...

Echt, dat soort mensen... geef ze een permaban.
Zelden dat gehad, maar wel eentje waar we al een carry hadden, iemand halverwege de draft binnenkomt zetten met "safe farm" en intapick gyro. Eh dude we hadden al een carry. Don't care, sup me. Sterf echt. Uiteraard een rus.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:21 schreef hehehe het volgende:
silverdigger bouwt drums op mirana
... waarom? Speel die hero alsjeblieft niet als core :/
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_157003776
ach ja weet niet. die nob is niet voor niks 5k :') loser
pi_157011105
:'(
elke game is anders, en dan bouw je ook andere items. Ik 'mocht' geen drums maken want dat was slecht. De hp/aura/active is alles wat je nodig hebt op mirana.
Vaak is mirana lategame slecht, tegen illusions of catapults die je arrows blocken...dus dan kan je in ieder geval nog leap / drums gebruiken voor de rest van het team #gomirana.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:53 schreef hehehe het volgende:
ach ja weet niet. die nob is niet voor niks 5k :') loser
arcanes into force staff op zeus werd tot gister middag ook niet begrepen door sommige, totdat dendi dat opeens ook deed, net als een andere pub player :9~
pi_157079406
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 09:35 schreef Silverdigger2 het volgende:
:'(
elke game is anders, en dan bouw je ook andere items. Ik 'mocht' geen drums maken want dat was slecht. De hp/aura/active is alles wat je nodig hebt op mirana.
Vaak is mirana lategame slecht, tegen illusions of catapults die je arrows blocken...dus dan kan je in ieder geval nog leap / drums gebruiken voor de rest van het team #gomirana.

[..]

arcanes into force staff op zeus werd tot gister middag ook niet begrepen door sommige, totdat dendi dat opeens ook deed, net als een andere pub player :9~
dendi :') die man die al 4 jaar (?) geen TI heeft meer gewonnen, die dendi?
  zondag 25 oktober 2015 @ 23:58:33 #21
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_157104178
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:21 schreef hehehe het volgende:
silverdigger bouwt drums op mirana
lol
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 25 oktober 2015 @ 23:58:43 #22
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_157104179
lelelelelelel
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_157208256
king of the hill mode c_/

quote:
This year, we felt the best way to mark the passage of October was to create a spooky, pumpkin-filled Custom Game. Haunted Colosseum is a new 5-on-5 battle for territorial control, complete with Capture Points, devilish traps, and warrior behemoths. It’s available now, you can learn more about it here, and then launch Dota 2 to try it for yourself.
http://blog.dota2.com/2015/10/enter-the-haunted-colosseum/

en doom nerfs eindelijk! :7
pi_157209056
Ik dacht al, bijna 1 gig aan update, daar moet wel iets belangrijks bijzitten.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_157221201
die 6.85b mocht wel wat groter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')