abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:41:54 #201
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 15 december 2015 @ 14:13:44 #202
186611 Haags
pi_158259129
Moet wel zeggen dat er behoorlijk veel accounts op met name facebook zijn die aan stemmingmakerij doen. AdoDenHaagfans is er 1 van. Trap niet overal in wat er zomaar geschreven wordt.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 15 december 2015 @ 14:59:11 #203
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_158259849
Beloftes die niet na worden gekomen, wat heb je er in vredesnaam aan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 december 2015 @ 16:14:29 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158261276
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet wel zeggen dat er behoorlijk veel accounts op met name facebook zijn die aan stemmingmakerij doen. AdoDenHaagfans is er 1 van. Trap niet overal in wat er zomaar geschreven wordt.
Feit is gewoon dat het beloofde geld er maar niet komt en dat dat niet de eerste keer is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Forum Admin / PR zaterdag 19 december 2015 @ 13:18:37 #205
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_158354058
quote:
United Vansen, het sportmarketingbedrijf van de Chinees Hui Wang, is met ADO Den Haag tot een financiële oplossing gekomen.
Daardoor is een liquiditeitstekort van 1,3 miljoen euro afgewend. Dat meldt ADO zaterdag op de website van de club.

In een verklaring staat dat United Vansen zich naar aanleiding van gesprekken tussen beide partijen "tot het uiterste heeft ingespannen om tot een financiële oplossing te komen".

Die oplossing levert ADO Den Haag een sluitende begroting op voor het lopende seizoen. De Haagse club hoeft daardoor niet meer te vrezen dat het in categorie 1 van de KNVB-licentiecommissie belandt.

Volgens ADO werkten de gesprekken verhelderend. "De door United Vansen onlangs aangehaalde en genoemde cultuurverschillen bleken wederzijds en zijn onderkend. Wederzijds begrip heeft de partijen inmiddels dichter bij elkaar gebracht, voor zover dit nodig was."

"Uit de gesprekken bleek dat zowel de club ADO Den Haag als haar grootaandeelhouder United Vansen dezelfde visie voor ADO Den Haag delen."

1,9 miljoen euro
ADO wacht al lange tijd op twee beloofde betalingen van in totaal 1,9 miljoen euro door eigenaar Wang. De club belandde door het uitblijven van de beloofde betalingen in de financiële problemen.

Onlangs ging een aandeelhoudersvergadering, die van groot belang was omdat ADO in financiële problemen dreigde te komen, niet door vanwege de afwezigheid van Wang.

Volgens ADO blijven de club en United Vansen in de komende tijd intensief in gesprek.
http://www.nu.nl/voetbal/(...)t-eigenaar-wang.html

Portie slap gelul
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:00:49 #206
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_158354835
quote:
Ja ik snap ook niet wat nu het verschil is tussen dit verhaal en wat er al eerder was besproken.

Is er nu wel of geen geld overgemaakt? Of zijn het weer enkel beloftes waar men op moet vertrouwen, terwijl China die keer op keer al niet heeft ingelost... Ik krijg er een beetje dit idee bij:

  Forum Admin / PR zaterdag 19 december 2015 @ 14:03:44 #207
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_158354890
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:00 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ja ik snap ook niet wat nu het verschil is tussen dit verhaal en wat er al eerder was besproken.

Is er nu wel of geen geld overgemaakt? Of zijn het weer enkel beloftes waar men op moet vertrouwen, terwijl China die keer op keer al niet heeft ingelost...
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:00 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ja ik snap ook niet wat nu het verschil is tussen dit verhaal en wat er al eerder was besproken.

Is er nu wel of geen geld overgemaakt? Of zijn het weer enkel beloftes waar men op moet vertrouwen, terwijl China die keer op keer al niet heeft ingelost...
Er moet in ieder geval iets betaald zijn, die 1.3 miljoen is niet zomaar gedicht maar of dat is omdat Wang heeft betaald of door iets anders..
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 19 december 2015 @ 19:36:53 #208
186611 Haags
pi_158362003
Broodje aap verhaal man.
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 zondag 20 december 2015 @ 16:23:28 #209
186611 Haags
pi_158382398
Wat een heerlijke overwinning jongens! Heerenveen wie?
Zonder wrijving geen glans
  zondag 20 december 2015 @ 16:34:46 #210
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_158382764
Heeeerlijke wedstrijd inderdaad!

Heerenveen was (net als bij AZ) ook niet zo goed. Maar Den Haag won meer duels en heel scherp op de fouten van Heerenveen. Fantastische wedstrijd, lekker de winterstop in.
  User die overal opduikt 2022 zondag 20 december 2015 @ 16:39:27 #211
186611 Haags
pi_158382905
Het is vooral lekker ook nu dat je punten pakt terwijl Willem II en Cambuur ook de volle buit pakten.
Zonder wrijving geen glans
pi_158387255
Mr Wang mr Wang mrrrr Waaaaaaang! :P
pi_158389544
Lekkâh.
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
  maandag 4 januari 2016 @ 13:08:13 #214
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_158815453
http://www.nytimes.com/20(...).html?mwrsm=Facebook

Bizarre quotes van Wang in artikel van de NY Times:
quote:
“After I pay the takeover, the club is mine,” he said. “It is my business in terms of how much I will invest in the club.”

“The club thinks in a very simple way, ‘You’ve said you will invest, so you should invest,’ ” Wang said. “But they are intervening the boss’s decision-making process. You can offer suggestions. But now the circumstances are different, and I need to adjust my strategy.”

When asked specifically about the missed payments, Wang said the money was “not a promise because I don’t need to promise anything to anyone in terms of investing more money into my own club.”

He added, “But as long as you want to do better and you don’t have enough money to do so, of course I’m willing to help.”
Kortom: Niemand heeft meer iets te zeggen over ADO, en de club bestaat zo lang Wang daar zin in heeft.
  User die overal opduikt 2022 maandag 4 januari 2016 @ 13:46:28 #215
186611 Haags
pi_158816466
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:08 schreef Jovatov het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...).html?mwrsm=Facebook

Bizarre quotes van Wang in artikel van de NY Times:

[..]

Kortom: Niemand heeft meer iets te zeggen over ADO, en de club bestaat zo lang Wang daar zin in heeft.
Ik ben niet surprised.
Zonder wrijving geen glans
pi_158828614
Ik kan hem moeilijk ongelijk geven. Al met al snap ik dat gezeik op Wang niet zo. Als iemand er wel baat bij heeft dat het een beetje goed gaat met onze club, dan is hij het wel. Als het allemaal misgaat, dan baal ik natuurlijk verschrikkelijk, maar dan kost het me geen acht miljoen euro.
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
  maandag 4 januari 2016 @ 23:06:07 #217
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_158833977
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:08 schreef Jovatov het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...).html?mwrsm=Facebook

Bizarre quotes van Wang in artikel van de NY Times:

[..]

Kortom: Niemand heeft meer iets te zeggen over ADO, en de club bestaat zo lang Wang daar zin in heeft.
Hoe is dit bizar?

Als ik een club koop zou het net zo gaan hoor!
  maandag 4 januari 2016 @ 23:32:54 #218
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_158835098
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Hoe is dit bizar?

Als ik een club koop zou het net zo gaan hoor!
Ik mag toch hopen dat jij niet zo makkelijk terug zou komen op je woorden.

In het proces van het kopen van de club is het: Ik ga dit-en-dit investeren want ADO moet europa in, tweede ring erop enz.

En nu puntje bij paaltje, nu hij de club heeft, mag je hem er niet op aanspreken dat hij die beloftes gedaan heeft: 'Ik kom terug op mijn woorden en hoef daar geen verantwoording over te leggen, want de club is nu van mij en niet van jullie.'

Stom gedoe. Zal dan misschien wel Chinese manier van zakendoen zijn. Maar is toch zeker geen teken van goed leiderschap.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 06:44:04 #219
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_158839178
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:32 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat jij niet zo makkelijk terug zou komen op je woorden.

In het proces van het kopen van de club is het: Ik ga dit-en-dit investeren want ADO moet europa in, tweede ring erop enz.

En nu puntje bij paaltje, nu hij de club heeft, mag je hem er niet op aanspreken dat hij die beloftes gedaan heeft: 'Ik kom terug op mijn woorden en hoef daar geen verantwoording over te leggen, want de club is nu van mij en niet van jullie.'

Stom gedoe. Zal dan misschien wel Chinese manier van zakendoen zijn. Maar is toch zeker geen teken van goed leiderschap.
Wang zegt: ik heb geen beloftes gedaan, want ik ben de eigenaar van de club, dus ik hoef dat niet. Ik heb uitgelegd wat ik wilde, daar horen investeringen bij, maar het is geen kwestie van de telefoon pakken en het toverwoord zeggen.
Blijkbaar hebben ze Wang niet voldoende weten te overtuigen.

Ik ben blij dat er nu iets naar buiten komt. Dat is een goed teken. En tevens ook een middelvinger naar de Nederlandse pers, die altijd heeft geroepen dat Wang totaal niet te bereiken is. Ik zie geen rancune in zijn teksten. Dat is een goed teken denk ik.

Maar die cultuurverschillen zijn wel een probleem. Laat Wang lekker wat haagse Chinezen of bevriende Nederlandse zakenlui in de clubleiding stoppen, dat zal voor iedereen beter zijn.

Ik maak me wel zorgen om de zin 'I need to adjust my strategy', kan me niet zo goed bedenken wat 'ie bedoeld.
pi_158843694
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 06:44 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Laat Wang lekker wat haagse Chinezen of bevriende Nederlandse zakenlui in de clubleiding stoppen, dat zal voor iedereen beter zijn.

Denk idd dat dit uiteindelijk gaat gebeuren en zo lang Wang eigenaar is zal het waarschijnlijk ook de beste constructie zijn. Het is natuurlijk leuk dat Meneer Wigt een grote mond op heeft gezet, maar hij schoffeert natuurlijk wel gewoon de grote baas. Dat vinden ze in China echt niet tof.

Het komt er, denk ik, gewoon op neer dat Wang op deze manier duidelijk maakt dat hij de baas is en niemand anders.
  woensdag 6 januari 2016 @ 12:13:00 #221
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_158869175
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:20 schreef EenzameFietser het volgende:

[..]

Denk idd dat dit uiteindelijk gaat gebeuren en zo lang Wang eigenaar is zal het waarschijnlijk ook de beste constructie zijn. Het is natuurlijk leuk dat Meneer Wigt een grote mond op heeft gezet, maar hij schoffeert natuurlijk wel gewoon de grote baas. Dat vinden ze in China echt niet tof.

Het komt er, denk ik, gewoon op neer dat Wang op deze manier duidelijk maakt dat hij de baas is en niemand anders.
Nouja, Wang mag dat dan wel denken. Wigt denkt daar anders over:

quote:
ADO gaat voor beleid zonder Chinese invloeden

ADO Den Haag is helemaal klaar met de handelwijze van eigenaar Hui Wang. De Chinees komt al maandenlang zijn afspraken tot betaling niet na, waardoor de club in financiële problemen zit. Nu opnieuw een deadline niet is gehaald, zet ADO in op een nieuwe koers zonder invloeden vanuit Peking.

Algemeen directeur Jan Willem Wigt (foto) voerde gisteren uitgebreid overleg met de commissarissen Ton Rutgrink en Martin Jol. Daarbij waren ook vertegenwoordigers van de gemeente Den Haag en de HFC ADO Den Haag aanwezig. Zij hebben beiden een aandeel van een procent in de club. De overige 98 procent van de aandelen zijn in handen van Wang, die al maandenlang niet in de Hofstad is geweest en structureel zijn belofte tot betaling niet nakomt.

Uit het onderhoud kwam gisteren naar voren dat de wurggreep van Wang de club steeds meer problemen oplevert. Daarom is het doel uitgesproken om een volledig gezonde bedrijfsvoering van de grond te krijgen, zonder financiën vanuit China. Om dat te realiseren, moeten de gedane kosten met het beloofde bedrag vanuit China eerst worden weggewerkt.

Wigt heeft inmiddels verschillende belangrijke sponsoren van ADO op de hoogte gebracht van de zorgelijke ontwikkelingen en het streven naar een nieuwe onafhankelijke koers. Overigens is er nog wel altijd contact met United Vansen over de betaling van het beloofde bedrag van 3,7 miljoen euro. Volgens het Chinese bedrijf wordt er hard aan gewerkt, maar die woorden hebben weinig impact meer op de Haagse clubleiding
Ik snap Wigt wel heel goed. Maar ik denk niet dat dit positief is voor de samenwerking. Wang zal vermoedelijk alleen maar nog harder tegen gaan werken.
pi_158870185
Op zich is het natuurlijk sowieso een goed streven van ADO om een gezonde bedrijfsvoering te realiseren zonder cadeaus uit China, want dan zijn de eventuele miljoenen van Wang grotendeels te gebruiken om de spelersgroep een kwaliteitsimpuls te geven. Dus daar is niks mis mee en zou de samenwerking zelfs ten goede kunnen komen. Alleen de manier waarop er, terecht of onterecht, de afgelopen maanden in de media wordt gecommuniceerd door ADO helpt de zaak geen cm vooruit. Ook dit laatste bericht niet.

Er vanuit gaande dat Wang (United Vansen) het geld gewoon heeft, dan kan je eigenlijk maar 1 conclusie trekken: Wang is, om wat voor reden(en) dan ook, ontevreden en laat zien dat hij de baas is.

Om de zaak vlot te trekken moeten er gewoon mensen de leiding krijgen bij ADO die het goed met Wang kunnen vinden. Je kan wel overal tegenaan blijven schoppen, maar dat gaat alleen maar verder tegen je werken. Wigt moet naar mijn inziens eigenlijk wel weg. Die man heeft absoluut hart voor de club, maar ik denk niet dat zijn relatie met Wang ooit nog goed komt. Als je deze hele situatie vanuit Wang zijn positie bekijkt, met de mentaliteit/manier van denken in het China in achterhoofd, dan kan je er donder op zeggen dat hij zich tot op het bot beledigd voelt en dat los je niet zomaar even op met een Chinees. Dan heb je, zoals ADO zelf ook al heeft aangegeven, te maken met cultuurverschillen.

Zelf zie ik het liefste dat Wang de aandelen verkoopt aan een groep ondernemers uit het Haagse. Die groep ondernemers moet dan natuurlijk wel geld in de club steken en niet alleen maar rond roeptoeteren. Maar zolang dat allemaal niet het geval is is Wang de eigenaar en moet er dus met Wang worden samengewerkt.
pi_159198284
Helaas 0-1 verloren, waren kansen op minimaal een punt. Toch baal ik het meest van dat zogenaamde publiek.. Schaam me echt kapot als Den Haag supporter, dat er zoveel mensen mee deden aan die oerwoud geluiden. Vorig seizoen tegen NAC ging het ook zo richting Fernandez. Ben echt klaar met dat MN. Wat een droeftoeters daar zeg..
pi_159198585
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:06 schreef MonkNL het volgende:
Helaas 0-1 verloren, waren kansen op minimaal een punt. Toch baal ik het meest van dat zogenaamde publiek.. Schaam me echt kapot als Den Haag supporter, dat er zoveel mensen mee deden aan die oerwoud geluiden. Vorig seizoen tegen NAC ging het ook zo richting Fernandez. Ben echt klaar met dat MN. Wat een droeftoeters daar zeg..
Ik heb zelf een kleurtje, maar kan kan het wat genuanceerder zien. Scholten werd bij ons standaard en vrij massaal uitgescholden voor 'witte kankerlul'. Die ging zich ook niet beklagen, daarnaast spelen er bij ADO ook donkere spelers. De intentie is niet racistisch, de intentie is een speler uit z'n concentratie/uit de wedstrijd halen. Als Bazoer rood haar gehad, was hij een wedstrijd lang voor Bassie uitgemaakt.

Is het netjes? Nee. Maar om nou allemaal collectief verontwaardigd te gaan lopen doen, gaat toch echt te ver.
BFF met GGMM
pi_159199036
Mwah ik vind oerwoud geluiden, "kanker aap", "kanker zwarte" etc etc toch wel racistisch van aard. Spelers uit hun concentratie halen is prima, doen we al jaren. Sylvie spreekkoren etc, maar dit ging echt te ver en te lang door..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')