Nou dat moet je je nog maar afvragen. Ik heb vandaag meer RB en STR gezien dan ferrari.quote:Op zondag 27 september 2015 15:24 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Maar als ze in het middenveld rondrijden kunnen ze net zo goed ferrari gaan sponsoren Dat geeft een betere ROI dan.
Ik had pas bij de podiumceremonie in de gaten dat Mercedes en Ferrari meereden vandaagquote:Op zondag 27 september 2015 15:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou dat moet je je nog maar afvragen. Ik heb vandaag meer RB en STR gezien dan ferrari.
Dat zou betekenen dat Renault inderdaad Lotus overneemt, omdat eerder gezegd was dat Manor dan de motoren van Lotus zou krijgen.quote:Op zondag 27 september 2015 16:03 schreef Beach het volgende:
http://readmotorsport.com(...)-manor-engines-2016/
was dit al langsgekomen?
Dat is niet zo raar, dat was altijd wel al zo. Alleen toen mocht men nog wat aan de motor veranderen.quote:Op zondag 27 september 2015 18:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk is het natuurlijk een bizarre situatie dat 3 motorleveranciers zélf teams hebben.
Zelfs met de V8 met enginefreeze was dat zo. Toen hadden we er zelfs een stuk of 5.quote:Op zondag 27 september 2015 19:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar, dat was altijd wel al zo. Alleen toen mocht men nog wat aan de motor veranderen.
Mwah, Ferrari is eigenlijk het enige team dat al jaren motoren levert. En dan eigenlijk alleen aan het eigen team. Vroeger reed bijna elk team met een Fordje Cosworth, tot aan turbo era 1. Daarna heel veel klantenmotoren, oa BMW, Porsche, Lamborghini, Honda, Peugeot, Renault om maar wat te noemen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar, dat was altijd wel al zo. Alleen toen mocht men nog wat aan de motor veranderen.
Ferrari, Mercedes, Honda, BMW, Toyota, Renault en Ford Cosworth = 7 toch?quote:Op zondag 27 september 2015 19:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfs met de V8 met enginefreeze was dat zo. Toen hadden we er zelfs een stuk of 5.
Mercedes had geen eigen team voor 2010 en Cosworth ook niet.quote:Op zondag 27 september 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ferrari, Mercedes, Honda, BMW, Toyota, Renault en Ford Cosworth = 7 toch?
Of was de engine freeze pas vanaf 2009? Dan in totaal 6, maar alleen 5 in 2009. Het wegvallen van BMW en Toyota deed al wel veel pijn
Mja maar goed, nu heb je ook geen leveranciers meer die geen eigen team hebben. Nouja, Honda, maar die hebben wel een exclusief contract met Mclaren voorlopigquote:Op zondag 27 september 2015 19:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mercedes had geen eigen team voor 2010 en Cosworth ook niet.
Tot eind dit jaar.quote:Op zondag 27 september 2015 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mja maar goed, nu heb je ook geen leveranciers meer die geen eigen team hebben. Nouja, Honda, maar die hebben wel een exclusief contract met Mclaren voorlopig
Ze moeten eerst leren nederig te zijn. Ze zitten op dit moment in de slechts mogelijk denkbare onderhandelingspositiequote:Op zondag 27 september 2015 19:25 schreef THEFXR het volgende:
Rd bull moet wel snel een oplossing hebben want het ontwerp voor 2016 is in volle gang, je kan daar niet zomaar een motor inhangen.
Nee, valt wel mee, ze hebben 20% van de teams in handen in een krimpend deelnemers veld. De F1 zal er heus niet om staan te springen om in 1 klap deze 2 teams kwijt te raken. Het zijn geen caterhams of hrts ofzoquote:Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze moeten eerst leren nederig te zijn. Ze zitten op dit moment in de slechts mogelijk denkbare onderhandelingspositie
Sommige grote teams hopen natuurlijk op een derde autoquote:Op zondag 27 september 2015 19:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee, ze hebben 20% van de teams in handen in een krimpend deelnemers veld. De F1 zal er heus niet om staan te springen om in 1 klap deze 2 teams kwijt te raken. Het zijn geen caterhams of hrts ofzo
Eh, wat? Je snapt er niks van als je dat denkt.quote:Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze moeten eerst leren nederig te zijn. Ze zitten op dit moment in de slechts mogelijk denkbare onderhandelingspositie
ik snap het wel, want ze zullen echt niet zomaar uitstappen. Daarvoor zijn hun investeringen gewoonweg te groot. Doen ze dat wel, dan is het even jammer voor de sport, maar dan gaat het model wat op de schop en komen er weer andere teamsquote:Op zondag 27 september 2015 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eh, wat? Je snapt er niks van als je dat denkt.
Ze zitten juist in de beste positie. Ze krijgen goede motoren of ze besparen een bak geld door er uit te stappen.
Ja maar dat heeft er niets mee te maken. Het feit dat Mercedes weigert omdat ze bang zijn verslagen te worden zegt toch al meer dan genoeg?quote:Op zondag 27 september 2015 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik snap het wel, want ze zullen echt niet zomaar uitstappen. Daarvoor zijn hun investeringen gewoonweg te groot. Doen ze dat wel, dan is het even jammer voor de sport, maar dan gaat het model wat op de schop en komen er weer andere teams
ik denk dat Merc gewoon een klantenmotor wilde leveren, maar dat was niet voldoende voor RBquote:Op zondag 27 september 2015 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft er niets mee te maken. Het feit dat Mercedes weigert omdat ze bang zijn verslagen te worden zegt toch al meer dan genoeg?
Nogal logisch natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2015 21:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat Merc gewoon een klantenmotor wilde leveren, maar dat was niet voldoende voor RB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |