abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 15:04:31 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156297004
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ronderotonde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bottoms_up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KapiteinCupcake
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fien10
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Felinecat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mazou
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SmallishBear
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sam1993
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Saarah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gridjuh
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: BobbyMcGee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ikke_84
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Svane & Ela!

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 99% gewijzigd door MaJo op 22-09-2015 18:40:43 ]
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 15:05:52 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156297034
Ik zit vanavond pas weer achter de computer dus zet de OP er dan in, tenzij een modje het eerder wil doen :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156297137
Ik las 'hier komt de zon op' en maakte me al klaar voor een heel filosofisch topic! *O*

Maar nee.
pi_156297760
O maar rotonde dit idee heb iknu doordat ik van Djenna en Boaz heel snel zwanger was.

Als het wat moeilijker zal gaan of langer duurt zal ik dat idee ook over de schutting gooien hoor :D
pi_156297850
Ik dacht vroeger ook altijd dat ik zou gaan plannen zodat de geboorte datum "handig" uit zou komen.
30 december viel bij mij niet echt onder een handige datum, maar toch is dat t geworden haha.

En nu maakt t me niks meer uit wanneer ons 2e kindje geboren zou worden.
Maar als je wel voor kiest en je hebt t geluk dat t te plannen valt dan vind ik dat iedereen dat zelf moet weten en hebt ik daar respect voor.

3 kindjes is ook mijn droom O+
Maar eerst maar eens zien dat nummer 2 er gaat komen :7

Hilz??? Ben je weer een week te vroeg ongesteld? :(
pi_156298591
Lievers, dank jullie wel voor alle feli's!

Ik duim dat dit topic heel snel leeg mag stromen en ik jullie allemaal weer zie bij Z&G!

Wij hebben ook de luxe van kunnen plannen :@ Als alles goed gaat met deze zwangerschap wordt het een eind mei kindje. Dan mis ik net de laatste maanden van dit studiejaar (ik doe de verkorte deeltijd pabo), en kan ik per 1 september weer lekker mee doen! Plus dat ik dan met verlof ga terwijl ik nog een 3-dagen contract heb bij mijn werkgever. Per 1-9-16 wordt dat 2 dagen.
En manlief heeft nogal een last van najaarsdepressies. De oudste is van oktober en het was echt echt heul niet leuk thuis toen. Slaaptekort triggert een depressie nog meer. Voor zover we het in de hand hebben, proberen we er rekening mee te houden.
Het stomme is dat het wonderlijke van een kind krijgen op deze manier heel maakbaar lijkt...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_156300186
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:46 schreef ikke_84 het volgende:
Ik dacht vroeger ook altijd dat ik zou gaan plannen zodat de geboorte datum "handig" uit zou komen.
30 december viel bij mij niet echt onder een handige datum, maar toch is dat t geworden haha.

En nu maakt t me niks meer uit wanneer ons 2e kindje geboren zou worden.
Maar als je wel voor kiest en je hebt t geluk dat t te plannen valt dan vind ik dat iedereen dat zelf moet weten en hebt ik daar respect voor.

3 kindjes is ook mijn droom O+
Maar eerst maar eens zien dat nummer 2 er gaat komen :7

Hilz??? Ben je weer een week te vroeg ongesteld? :(
Nee, juist niet O+ De maandag (en dinsdag) bloedeloos doorgekomen :D

Ik ging voor een verjaardagsbaby bij 2.0, verkeerd gemikt en had toen een UD 2 maanden vroeger. Nu ben ik hard op weg naar weer een verjaarsbaby :')
pi_156300572
Spannend Hilz!!! Ik ben heel benieuwd.

En Twinks, ben benieuwd hoe snel het deze keer gaat! O+

Ik ben weer bij de gyn geweest en m'n ei was weg en het zag er allemaal goed uit, een prima plek om te nestelen zei ze *O*
Ik voel me alleen wel een beetje alsof ik ongesteld word.
Ze belt me donderdag om te vragen of ik ongesteld ben geworden en om te laten weten wat m'n progesteronlevel was. Als dat allemaal in orde is gaan we gewoon verder, als er iets niet goed gaat dan gaan we kijken wat we eraan kunnen doen :)
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 18:42:07 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156302103
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:12 schreef L-E het volgende:
Ik las 'hier komt de zon op' en maakte me al klaar voor een heel filosofisch topic! *O*

Maar nee.
Helaas ;(

Voor veranderingen in de OP let me know :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 18:53:16 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156302368
Ik heb elke dag een klein beetje roze bloedverlies maar vandaag ook wat bruin. Bang dat het toch wel doorzet nu ;(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156303892
Jeeeh dan heb ik het verkeerd gelezen Hilz! Ik schrok al. Dit moet gewoon een plakken worden!!

Piekie fijn toch dat je het hebt kunnen plannen. Als dat goed voelt en t lukt zo dan is dat toch super.
En een mei baby O+

Dan ga ik wel voor een juni baby :P

Majo :* hopelijk is t niet je menstruatie.
Is dat ook niet wat te vroeg trouwens?

Suiker wat fijn dat ze het zo goed in de gaten houden! Hopelijk blijft ie plakken O+
  dinsdag 22 september 2015 @ 20:15:14 #12
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156304461
Ik wilde in eerste instantie ook plannen. Want een UD op 31 december oid leek me gewoon echt niet tof. Ik ben zelf heel erg van de data en ik wil mijn kindje heel graag een 'eigen' datum geven. Volgende obstakel was 29 februari, dat lijkt me helemaal kut om als verjaardag te hebben. We zijn wel elke maand door blijven proberen, maar stiekem hoopte ik die cycli met die UD's wel een beetje dat het niet raak was :@ Maar inmiddels zouden we nu al in juni uitkomen als het deze ronde wel raak is en inmiddels moet ik zeggen dat het me steeds iets minder uitmaakt wat de verjaardagsdatum zou gaan worden. Al hoop ik stiekem nog steeds op een 'gewone' dag waarop liefst ook niet teveel bekenden jarig zijn :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 22 september 2015 @ 20:15:42 #13
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156304471
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb elke dag een klein beetje roze bloedverlies maar vandaag ook wat bruin. Bang dat het toch wel doorzet nu ;(
:*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156304921
Ik hoop op een plakkertje suiker!
En geen bloed voor MaJo graag.
Ik ben zó benieuwd hier.... Vrijdag is m'n NOD. Voel dit keer van alles. Steeds als ik hoest (en dat is nogal vaak met kriebelhoest) dan doet het zeer bij m'n baarmoeder. Ik zit alleen zo te dubben wanneer ik moet gaan testen. Enerzijds kan ik niet wachten en ben ik donderdag vrij (1 dag voor NOD) anderzijds is t misschien beter te wachten om te kijken wat er gebeurd en anders zondag testen. Dat laatste is wijsheid.
pi_156305227
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:14 schreef Piekie81 het volgende:
En manlief heeft nogal een last van najaarsdepressies. De oudste is van oktober en het was echt echt heul niet leuk thuis toen. Slaaptekort triggert een depressie nog meer. Voor zover we het in de hand hebben, proberen we er rekening mee te houden.
Dat is wel een goede om rekening mee te houden.

Mijn man heeft nogal snel last van de warmte en de combinatie plakbaby en zomerse temperaturen zijn voor hem niet erg prettig
Ik heb 'm alleen nog niet verteld dat als het snel raak zou zijn, het nu een zomerkindje zou worden O-)
pi_156305573
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:42 schreef Savvy. het volgende:

[..]

Ik heb 'm alleen nog niet verteld dat als het snel raak zou zijn, het nu een zomerkindje zou worden O-)
_O-
pi_156305756
Fien ik denk dat ik zou testen op donderdag... of misschien vanavond al :7
Maar je hebt denk ik meer zekerheid als je zondag pas test

Kort om... aan mij heb je ook niks :+
pi_156305968
Oh Fien, spannend!

Lastig he wat betreft het testen. Is zaterdag een optie? :P
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 21:23:56 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156306845
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:51 schreef ikke_84 het volgende:
Jeeeh dan heb ik het verkeerd gelezen Hilz! Ik schrok al. Dit moet gewoon een plakken worden!!

Piekie fijn toch dat je het hebt kunnen plannen. Als dat goed voelt en t lukt zo dan is dat toch super.
En een mei baby O+

Dan ga ik wel voor een juni baby :P

Majo :* hopelijk is t niet je menstruatie.
Is dat ook niet wat te vroeg trouwens?

Suiker wat fijn dat ze het zo goed in de gaten houden! Hopelijk blijft ie plakken O+
mijn luteale fase is vaak 12 dagen dus dan zou morgen mijn NOD zijn. Ik ben nu echter uitgegaan van de standaard van 14 dagen, vrijdag dus. Verder geen bloedverlies gehad dus ik heb nog hoop :)

Alle symptomen uit het boekje ook weer: pijnlijke borsten, krampen in mijn buik, misselijk, emo enz.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 21:24:35 #20
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156306869
Ik ga trouwens ook pas zaterdag testen als de menstruatie uitblijft :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156306894
Ja zaterdag kan ook, alleen moet ik dan hollen vliegen rennen naar m'n werk. Zondag is m'n vriend er ook. Maar misschien ben ik vrijdag gewoon hartstikke lek. Als ik donderdag positief zou testen is m'n vriend werken maar dan kan ik hem 's avonds bij thuis komst verassen. Op m'n buik schrijven, hoi papa! Of een test bij z'n mes en vork leggen voor t eten, of of of.... Ik wil dat het raak is!!! Ik wil een beeeeebieeeeeeee... Maar goed dat willen we allemaal!
pi_156308289
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:24 schreef MaJo het volgende:
Ik ga trouwens ook pas zaterdag testen als de menstruatie uitblijft :Y
Wat ben jij een dapper mens. Ik zou het je niet na kunnen doen, ik ben veel te ongeduldig :')
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 22:32:37 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156309699
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:58 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Wat ben jij een dapper mens. Ik zou het je niet na kunnen doen, ik ben veel te ongeduldig :')
ook door schade en schande hoor ;) wil gewoon nooit meer een negatieve test zien :X

Fien ik ga voor je duimen! Zou het ook zo graag willen, ben echt benieuwd hoe dat nou voelt zo'n positieve test O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156309758
Spannend MaJo!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156310860
Majo wat super dat t bloeden is gestopt! En ook heeeeel spannend!! Duim duim duim duim ^O^

Cygne wat leuk!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')