abonnement Unibet Coolblue
pi_156296086


Welkom in alweer een nieuw deel van het Utrecht reeks

Het Utrecht topic, dat sinds juni 2006 bestaat op het forum van Fok! Hier Utrechters bij elkaar om te kletsen, klagen, nieuwtjes melden en bezoekers helpen. Wij hebben niet echt regels, maar houd het netjes en gezellig.


Over Utrecht

Utrecht is een stad en gemeente in Nederland en de hoofdstad van de provincie Utrecht. Met 328.577 inwoners (1 januari 2014; bron: CBS) is Utrecht de vierde stad van Nederland naar inwonertal. Utrecht was een van de eerste steden in het huidige Nederland met stadsrechten en heeft een lange geschiedenis en een belangrijk historisch centrum. Kenmerkend voor de stad zijn onder meer de grachten met haar werfkelders en de Dom van Utrecht (met de 112 meter hoge Domtoren) waaraan de stad de bijnaam Domstad ontleent. In de stad zijn drie universiteiten gevestigd. De Universiteit Utrecht is de bekendste en de grootste werkgever van de stad. Verder zijn er drie hogescholen, het hoofdkantoor van de NS, ProRail, de Rabobank Nederland en de Jaarbeurs Utrecht gevestigd. Bekende trekpleisters in de stad zijn: De Dom, TivoliVredenburg, de oude stad, Hoog Catharijne, diverse musea: Centraal Museum met het Dick Brunahuis, het Nederlands Spoorwegmuseum, sterrenwacht Sonnenborgh, Rietveldhuis en het Catharijneconvent. Op 4 juli 2015 begint de Tour de France in Utrecht, op 5 juli vertrekt het peloton uit Utrecht.


Vaste baliekluivers:


DiCoChb.png Blik, icegif.gif Bork, woont alweer 16 jaar (14 +2) in Utrecht en wil nooit meer weg. UI.gif d4v1d, avatar-fok-a.jpg Ireth, zedong.jpg Miauw_Zedong, WKava.gif Paul, staat in de OP als Zeistenaar logomain2.gif Q, gobo-small.gif Neelix, londonirish.jpg Nielsch, fry3.gif Speknek, zatoichi.jpegZatoichi,

Wil je ook in de lijst of eruit? Log je dan even in op de Fok! Wiki en voeg/verwijder je eigen UI hier toe/af aan het lijstje.


Nuttige links

http://www.utrecht.nl/

Evenementen en activiteiten http://www.utrechtsuitburo.nl/events/search?period=THISMONTH

Storingen bij U-OV http://u-ov.info/plan-mijn-reis/storingen

Live werkzaamheden en afzettingen: http://live.andes.nl/utrechtltc/

OH MaJo hoort er ook bij!

arcade.jpg
pi_156296169
ik snap de TT niet...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_156296184
Mijn vriendin heeft net een boete gekregen van een toezichter omdat ze met haar bakfiets stapvoets over de stoep onderweg was naar een plek om die te stallen.

En 0 compassie voor het feit dat ze vorige week geopereerd was. De toezichter probeerde haar ook nog uit te lokken zodat ze de toezichter zou beledigen.
pi_156296245
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:22 schreef Neelix het volgende:
Mijn vriendin heeft net een boete gekregen van een toezichter omdat ze met haar bakfiets stapvoets over de stoep onderweg was naar een plek om die te stallen.
Bakfietsmoeders die dat doen zijn dan ook wel erg irritant moet ik zeggen...

quote:
En 0 compassie voor het feit dat ze vorige week geopereerd was. De toezichter probeerde haar ook nog uit te lokken om tot een belediging.
Maar natuurlijk wel te zot voor woorden... Ik zou zeker in bezwaar gaan tegen de boete.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 22 september 2015 @ 14:28:57 #5
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_156296347
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:22 schreef Neelix het volgende:
Mijn vriendin heeft net een boete gekregen van een toezichter omdat ze met haar bakfiets stapvoets over de stoep onderweg was naar een plek om die te stallen.

En 0 compassie voor het feit dat ze vorige week geopereerd was. De toezichter probeerde haar ook nog uit te lokken zodat ze de toezichter zou beledigen.
Hoe lullig ook, als ik stapvoets over de stoep rij met mijn fiets kan ik ook een bekeuring verwachten. Het mag niet.

Ze kan hem aanvechten met als reden de operatie, misschien dat ze coulant zijn maar in beginsel is de bekeuring terecht.
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_156296544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:28 schreef Ireth het volgende:

[..]

Hoe lullig ook, als ik stapvoets over de stoep rij met mijn fiets kan ik ook een bekeuring verwachten. Het mag niet.

Ze kan hem aanvechten met als reden de operatie, misschien dat ze coulant zijn maar in beginsel is de bekeuring terecht.
Ja, tuurlijk fietsen op de stoep mag niet, maar er zijn ontzettend veel gebieden waar het continu gebeurt. Om dan één iemand er uit te pikken en die een bekeuring te geven kan niet. Zeker niet op deze manier.
pi_156296722
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:28 schreef Ireth het volgende:

[..]

Hoe lullig ook, als ik stapvoets over de stoep rij met mijn fiets kan ik ook een bekeuring verwachten. Het mag niet.
Ik lees nu pas dat het om de stoep ging, dacht dat het om het fietspad ging.

Tsja, het is lullig maar ik zie het wel vaker gebeuren. Laatst nog vijf of zes agenten die alle fietsers bekeurden die vanaf het fietspad een klein stukje over de stoep naar de fietsenstalling voor de AH op 't Goylaan reden. Dat waren er heel wat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 22 september 2015 @ 21:55:25 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_156308103
Ik vind dat je een boete moet krijgen als je iemand voor de voeten rijdt, maar een lege stoep langzaam oprijden is puur quotas halen en burgertje pesten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_156310525
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:55 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat je een boete moet krijgen als je iemand voor de voeten rijdt, maar een lege stoep langzaam oprijden is puur quotas halen en burgertje pesten.
Ik denk dat dat is omdat in de weg rijden nogal subjectief is, en dus elke boete kan worden aangevochten. Op de stoep rijden is dat niet.

Daarentegen denk ik dat je met een waarschuwing een heel eind komt. Iemand kan zich er ook gewoon niet heel erg bewust van zijn.
pi_156312665
Net niet gerelateerd: 3 fietsen kwijt in 2 maanden. :r Kettingsloten, ringsloten, het maakt niet uit. :r 's nachts rijdt er blijkbaar iemand door wittevrouwen met een busje. Ik ben normaal niet zo gewelddadig, maar als ik 'm nu betrap krijgt ie een ketting in z'n nek.

Gadverdamme.
-nee-
  woensdag 23 september 2015 @ 00:21:36 #11
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_156312797
Ik woon al 40 jaar in Utrecht en er is van mij nog nooit een fiets gejat.. voel me er bijna een uitzondering mee...
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_156312973
In 14 jaar ook nog nooit een fiets gejat van mij...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_156314971
Ik ben er al best wat kwijtgeraakt, maar eerlijk gezegd meestal als ik ze 's nachts niet meenam uit stad.

En uiteraard heeft de gemeente mijn fiets wel eens geleend om hun opslag mee te verfraaien.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 23 september 2015 @ 10:06:56 #14
62913 Blik
The one and Only!
pi_156316056
Ook nog nooit een fiets van mij gejat in 9 jaar Utrecht. Wel op het station van Rosmalen...
pi_156318304
Zo dan, nadat er 8 coffeeshops zijn verdwenen in de afgelopen jaren komen er eens een keer 2 bij.

Eentje op de Laan van Nieuw Guinea en eentje op de Vlampijpstraat.
Goede zaak wat mij betreft. :7

http://www.duic.nl/nieuws(...)a-en-vlampijpstraat/
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156318403
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben er al best wat kwijtgeraakt, maar eerlijk gezegd meestal als ik ze 's nachts niet meenam uit stad.

En uiteraard heeft de gemeente mijn fiets wel eens geleend om hun opslag mee te verfraaien.
Mijn heeft enkel een oranje sticker gekregen omdat hij in de weg stond... En toen zijn ze finaal over mijn voorband gereden om een statement te maken :(

Stelletje eikels... En nee hij stond niet op straat maar gewoon op de stoep...
pi_156318524
Van mij zijn er 3 fietsen meegenomen van het station naar het depot... ik wist toen nog niet dat er een depot bestond en dat ze gewoon gejat waren en dus nooit opgehaald :') Nu zet ik mijn fiets wat netter neer.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_156321013
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Van mij zijn er 3 fietsen meegenomen van het station naar het depot... ik wist toen nog niet dat er een depot bestond en dat ze gewoon gejat waren en dus nooit opgehaald :') Nu zet ik mijn fiets wat netter neer.
Ze zouden op de een of andere manier een berichtje moeten achterlaten op de plek waar je fiets stond, eigenlijk :P
  woensdag 23 september 2015 @ 14:37:23 #19
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_156321589
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:55 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat je een boete moet krijgen als je iemand voor de voeten rijdt, maar een lege stoep langzaam oprijden is puur quotas halen en burgertje pesten.
Ze kunnen lekker cashen bij de overgan catherijnesingel naar vredenburg.
Bijna elke fietser pakt daar bijna automatisch het voetpad. ( fietspad is een meter naar links opgeschoven)
  woensdag 23 september 2015 @ 14:44:35 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_156321768
Mijn fiets gelukkig ook nooit gestolen (wel een tijdje wekelijks langs bij het depot, op een gegeven moment kreeg ik een gratis aandenken dat vond ik dan wel weer attent van die bloedzuigers), terwijl ik zelfs meerdere keren mijn sleutelbos de hele nacht in mijn fiets had laten zitten die nota bene voor mijn huisdeur stond.

Maar lombok is dan ook een stuk veiliger dan wittevrouwen, dus ik snap het wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_156321828
Mijn fiets is ook nog nooit gejat. Volgens mij is het erg zeldzaam dat er fietsen gejat worden die goed op slot staan; er staan er legio (zeer) slecht op slot, dus why bother (als junk)
pi_156322333
quote:
13s.gif Op woensdag 23 september 2015 00:10 schreef Marsenal het volgende:
Net niet gerelateerd: 3 fietsen kwijt in 2 maanden. :r Kettingsloten, ringsloten, het maakt niet uit. :r 's nachts rijdt er blijkbaar iemand door wittevrouwen met een busje. Ik ben normaal niet zo gewelddadig, maar als ik 'm nu betrap krijgt ie een ketting in z'n nek.

Gadverdamme.
jup, bij ons in huis in wittevrouwen zeker 10 fietsen gejat afgelopen half jaar. Allemaal aan de ketting (woonde er met 11 mensen).
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_156322473
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 15:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

jup, bij ons in huis in wittevrouwen zeker 10 fietsen gejat afgelopen half jaar. Allemaal aan de ketting (woonde er met 11 mensen).
10 fietsen gejat van de 11 mensen... Volgens mij hebben we een verdachte!
pi_156323595
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 15:13 schreef zatoichi het volgende:

[..]

10 fietsen gejat van de 11 mensen... Volgens mij hebben we een verdachte!
2 van mij ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 23 september 2015 @ 16:08:12 #25
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_156323863
2 verdachten.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:03:18 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_156375118
Wat doet die politiehelikopter de hele tijd boven Lombok :') ?
Huilen dan.
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:04:17 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_156375135
Tevens afgelopen jaar 2 keer m'n fiets gejat en 1x naar de tering getrapt.
Huilen dan.
pi_156375774
http://www.duic.nl/nieuws(...)tal-mensen-toelaten/

Was wel duidelijk dat er iets moest veranderen.
For great justice!
pi_156377668
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:38 schreef Q. het volgende:
http://www.duic.nl/nieuws(...)tal-mensen-toelaten/

Was wel duidelijk dat er iets moest veranderen.
Ja, vind de locatie nog steeds kut, maar begrijp dat de cafes daar het graag willen houden. Levert natuurlijk wel een record omzet op.
Ben benieuwd hoe het bevalt, want de mensen zetten het bier nu natuurlijk gewoon op een andere plek. Of ze zouden entree geld moeten gaan vragen.
Zou meer moeten worden als bierbrouwersfestival bij de molen. Bazenfestival is dat!
pi_156385408
Wtf doen al die downers op skeelers in hrt centrum :') al 2 reden me bijna aan..
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:39:28 #31
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_156388916
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:09 schreef d4v1d het volgende:
Wtf doen al die downers op skeelers in hrt centrum :') al 2 reden me bijna aan..
Skateparade. Is elk jaar in de zomermaanden. Vanavond was de laatste rit.
http://u-skateparade.nl/
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2015 @ 23:41:28 #32
21636 Feestkabouter
pi_156388992
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:09 schreef d4v1d het volgende:
Wtf doen al die downers op skeelers in hrt centrum :') al 2 reden me bijna aan..
Waren ze in het wit gekleed?
Dat zijn geen downers, dat zijn sportievelingen.
Ik ben 1 van de vrijwilligers die de USP (Utrecht Skate Parade) mede-organiseert.
Kijk hier eens: www.u-skateparade.nl

Neemt niet weg dat buiten het evenement sommige skaters aardig gevaarlijk kunnen zijn.....
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2015 @ 23:41:57 #33
21636 Feestkabouter
pi_156389007
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:39 schreef Ireth het volgende:

[..]

Skateparade. Is elk jaar in de zomermaanden. Vanavond was de laatste rit.
http://u-skateparade.nl/
Jij een deelnemer?
Goed op de hoogte.
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:42:33 #34
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_156389028
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:41 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Jij een deelnemer?
Nope trouwe supporter! We staan dus altijd langs de kant te zwaaien als ze langs onze wijk komen O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:43:16 #35
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_156389052
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:41 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Waren ze in het wit gekleed?
Dat zijn geen downers, dat zijn sportievelingen.
Ik ben 1 van de vrijwilligers die de USP (Utrecht Skate Parade) mede-organiseert.
Kijk hier eens: www.u-skateparade.nl

Neemt niet weg dat buiten het evenement sommige skaters aardig gevaarlijk kunnen zijn.....
^O^

We genieten er elke keer weer van als ze langs komen! De MS skate was wel het hoogtepunt dit jaar vond ik! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2015 @ 23:55:33 #36
21636 Feestkabouter
pi_156389440
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:43 schreef Ireth het volgende:

[..]

^O^

We genieten er elke keer weer van als ze langs komen! De MS skate was wel het hoogtepunt dit jaar vond ik! O+
ja die was wel echt heel erg gaaf ja!!
pi_156394329
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:41 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Waren ze in het wit gekleed?
Dat zijn geen downers, dat zijn sportievelingen.
Ik ben 1 van de vrijwilligers die de USP (Utrecht Skate Parade) mede-organiseert.
Kijk hier eens: www.u-skateparade.nl

Neemt niet weg dat buiten het evenement sommige skaters aardig gevaarlijk kunnen zijn.....
Maar dat geeft ze nog geen recht om voorang te nemen, de busbaan/autobaan te gebruiken (ja, ik skeeler ook liever niet op stenen straatjes, snap ik) etc. :')
pi_156395253
Ze moeten eens betere DJs regelen bij die skateparade. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  † In Memoriam † zondag 27 september 2015 @ 00:13:31 #39
21636 Feestkabouter
pi_156412613
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maar dat geeft ze nog geen recht om voorang te nemen, de busbaan/autobaan te gebruiken (ja, ik skeeler ook liever niet op stenen straatjes, snap ik) etc. :')
als we met het evenement bezig zijn hebben we dat recht wel: we hebben een vergunning van de gemeente waarin dat is geregeld, en de routes zijn altijd vooraf door de gemeente goedgekeurd.

maar buiten het evenement zijn veel skaters inderdaad net zo creatief in het verkeer als de meeste fietsers en scooterrijders O-)
  † In Memoriam † zondag 27 september 2015 @ 00:14:25 #40
21636 Feestkabouter
pi_156412628
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Ze moeten eens betere DJs regelen bij die skateparade. ;)
ik denk dat er tijdens het seizoen wel 10 verschillende DJ's langskomen, dus het zal per keer meer of minder je smaak zijn.
pi_156415008
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 00:13 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

als we met het evenement bezig zijn hebben we dat recht wel: we hebben een vergunning van de gemeente waarin dat is geregeld, en de routes zijn altijd vooraf door de gemeente goedgekeurd.

maar buiten het evenement zijn veel skaters inderdaad net zo creatief in het verkeer als de meeste fietsers en scooterrijders O-)
Hoelaat was het evenement afgelopen? Ik denk dat het niet meer van het evenement was, ze skeelerde in kleine groepjes vanaf de neude richting de schouwburg.. Prima als er één grote groep skeelert hoor, dan is het duidelijk. Maar allemaal kleine groepjes die elk niet goed opletten ga ik me aan irriteren.

En omdat (sommige) fietsers en scooterrijders niet goed rijden mogen skeeleraars het ook? En vind 3 breed op de busbaan rijden toch wat anders.. Of 2 naast elkaar tegen de richting van het fietspad in. (Oh, ik moet zeker uitwijken? :') ) Ook zie ik nooit fietsers in groepjes van 3 breed zomaar haaientanden voorbijrijden zonder even rechts en links te kijken..

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 06:14:48 ]
  † In Memoriam † zondag 27 september 2015 @ 08:19:54 #42
21636 Feestkabouter
pi_156415638
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 06:11 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoelaat was het evenement afgelopen? Ik denk dat het niet meer van het evenement was, ze skeelerde in kleine groepjes vanaf de neude richting de schouwburg.. Prima als er één grote groep skeelert hoor, dan is het duidelijk. Maar allemaal kleine groepjes die elk niet goed opletten ga ik me aan irriteren.

En omdat (sommige) fietsers en scooterrijders niet goed rijden mogen skeeleraars het ook? En vind 3 breed op de busbaan rijden toch wat anders.. Of 2 naast elkaar tegen de richting van het fietspad in. (Oh, ik moet zeker uitwijken? :') ) Ook zie ik nooit fietsers in groepjes van 3 breed zomaar haaientanden voorbijrijden zonder even rechts en links te kijken..
het evenement herken je wel duidelijk: 2 motoragenten en een meziekwagen voorop, een bezemwagen met allerlei oranje verlichting erachter, en 30 a 40 verkeersregelaars met officiele hesjes en zaklampen met cone om de groep heen. we eindigden om 21.30 bij Kosten Koper, daar hadden we een eindfeest. veel mensen gaan daar dan niet meer naar binnen en vertrekken weer, de eerste paar honderd meter zullen dat er veel geweest zijn in alle richtingen ja.

ik zeg niet dat skaters alles mogen, ik zeg alleen dat het soms net mensen zijn, en dat dat in de stad betekent dat ze op de weg gewoon hun dagelijkse creatieve guerilla-gedrag gaan vertonen, en dat je daar dan niet verbaasd over moet zijn (tenzij je pas net in de grote stad woont). en geloof me: ook op skates kijk je echt wel of er niet iets van links of rechts komt, je voelt je kwetsbaar zat.
pi_156417173
Die skateparade :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_156417778
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 08:19 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

het evenement herken je wel duidelijk: 2 motoragenten en een meziekwagen voorop, een bezemwagen met allerlei oranje verlichting erachter, en 30 a 40 verkeersregelaars met officiele hesjes en zaklampen met cone om de groep heen. we eindigden om 21.30 bij Kosten Koper, daar hadden we een eindfeest. veel mensen gaan daar dan niet meer naar binnen en vertrekken weer, de eerste paar honderd meter zullen dat er veel geweest zijn in alle richtingen ja.

ik zeg niet dat skaters alles mogen, ik zeg alleen dat het soms net mensen zijn, en dat dat in de stad betekent dat ze op de weg gewoon hun dagelijkse creatieve guerilla-gedrag gaan vertonen, en dat je daar dan niet verbaasd over moet zijn (tenzij je pas net in de grote stad woont). en geloof me: ook op skates kijk je echt wel of er niet iets van links of rechts komt, je voelt je kwetsbaar zat.
Met motoragenten en verkeersregelaars eromheen is het prima dat ze op de busbaan zitten, dan is t goed begeleid.

En de paar die ik had keken echt niet uit, volgens mij waren ze echt levensmoe :')
pi_156420078
Pff, vergeet je de singelloop, sta je ruim een half uur stil rond westplein om dam via de vleutenseweg weer de stad uit geleid te worden...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_156421223
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 13:45 schreef Vanyel het volgende:
Pff, vergeet je de singelloop, sta je ruim een half uur stil rond westplein om dam via de vleutenseweg weer de stad uit geleid te worden...
Een auto hebben in Utrecht. :')
For great justice!
pi_156422226
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Een auto hebben in Utrecht. :')
leidse rijn, gratis parkeren voor de deur _O_
pi_156422299
quote:
6s.gif Op zondag 27 september 2015 15:26 schreef Piles het volgende:

[..]

leidse rijn, gratis parkeren voor de deur _O_
Wat heeft Leidsche Rijn met Utrecht te maken?
For great justice!
  zondag 27 september 2015 @ 15:38:07 #49
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_156422477
meziekwagen? COME ON
When all else fails, you always have delusion.
pi_156422626
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Een auto hebben in Utrecht. :')
Niet op Hoog Catherijne wonen :')

Iets hebben :')
pi_156422645
quote:
6s.gif Op zondag 27 september 2015 15:26 schreef Piles het volgende:

[..]

leidse rijn, gratis parkeren voor de deur _O_
Wacht maar. Denk niet dat het lang zo blijft
  zondag 27 september 2015 @ 15:47:42 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_156422726
Oja die skeeleronzin, wat een treurnis was dat _O- . Ik zag ze ook voorbijkomen, :') .
Huilen dan.
  zondag 27 september 2015 @ 15:58:51 #53
62913 Blik
The one and Only!
pi_156423013
Ik heb 2 eigen parkeerplaatsen bij mijn huis, alleen wel maar 1 auto :')
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 16:38:01 #54
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_156424190
Auto in kanaleneiland. Anders kom ik niet snel genoeg de wijk uit. :P
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_156424669
Mijn trein staat veilig op Utrecht Centraal.
For great justice!
pi_156424767
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 16:54 schreef Q. het volgende:
Mijn trein staat veilig op Utrecht Centraal.
Wees blij dat je niet in Rotterdam woont. Daar staat je trein minder veilig
  zondag 27 september 2015 @ 16:58:32 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_156424806
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Een auto hebben in Utrecht. :')
Ging net prima met mijn vervuilende volkswagen door de milieuzone naar de appie drie straten verderop.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_156425138
quote:
5s.gif Op zondag 27 september 2015 15:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Wat heeft Leidsche Rijn met Utrecht te maken?
Nou nou
pi_156425308
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Ging net prima met mijn vervuilende volkswagen door de milieuzone naar de appie drie straten verderop.
Hoeveel lagen vet heb jij
  † In Memoriam † zondag 27 september 2015 @ 17:41:12 #60
21636 Feestkabouter
pi_156425843
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:38 schreef Mirel het volgende:
meziekwagen? COME ON
tikfoutje..... als ik de smoes vertel dat op mijn toetsenbord de e vlak naast de u zit geloof je me zeker niet? :o
  † In Memoriam † zondag 27 september 2015 @ 17:42:09 #61
21636 Feestkabouter
pi_156425870
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
Oja die skeeleronzin, wat een treurnis was dat _O- . Ik zag ze ook voorbijkomen, :') .
gun een paar honderd mensen ook hun sportieve pleziertje
pi_156425969
quote:
6s.gif Op zondag 27 september 2015 15:26 schreef Piles het volgende:

[..]

leidse rijn, gratis parkeren voor de deur _O_
Dat is hetzelfde als blij zijn dat je gratis naar de film mag omdat je kanker hebt :')

I'll just let myself out...
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_156426113
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als blij zijn dat je gratis naar de film mag omdat je kanker hebt :')

I'll just let myself out...
_O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_156426182
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als blij zijn dat je gratis naar de film mag omdat je kanker hebt :')

I'll just let myself out...
:')

Iemand gisteren toevallig wezen kijken bij de Watertoren in Tolsteeg? Kreeg een foldertje in mijn handen gedrukt en het ziet er wel goed uit.
  zondag 27 september 2015 @ 18:06:54 #65
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_156426410
Stroomuitval witte vrouwen, wilde vanavond uit gaan eten, heeft de binnenstad wel stroom?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_156426467
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als blij zijn dat je gratis naar de film mag omdat je kanker hebt :')

I'll just let myself out...
_O_
For great justice!
pi_156426623
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:06 schreef bork het volgende:
Stroomuitval witte vrouwen, wilde vanavond uit gaan eten, heeft de binnenstad wel stroom?
Tuinwijk ook, bij de croeselaan is wel stroom heb ik al gehoord.
pi_156426703
Vogelenbuurt ook geen stroom.
pi_156430421
We zijn weer online hier. Had wel uitgekeken naar een avondje met kaarslicht. Aan de andere kant ook wel weer fijn dat de vaatwasser en wasmachine draaien...
pi_156430482
Kan ze ook met de hand doen toch?
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 21:09:43 #71
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_156433031
Waar is het wijken kaartje? Dacht dat die in de op stond maar niet dus.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 20:30:28 #72
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_156556166
Intussen staan er mannetjes op het Jaarbeursplein 's ochtends en 's avonds. Dus de hele stalling staat nu vol overdag. Ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkeld als de andere stalling af komen.
pi_156562951
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 20:30 schreef Neelix het volgende:
Intussen staan er mannetjes op het Jaarbeursplein 's ochtends en 's avonds. Dus de hele stalling staat nu vol overdag. Ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkeld als de andere stalling af komen.
Ik kan altijd nog op de beneden verdieping stallen _O_
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:33:58 #74
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_156601473
Stekker. ^O^
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:50:54 #75
141482 Q.
JurassiQ
pi_156601948
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 20:30 schreef Neelix het volgende:
Intussen staan er mannetjes op het Jaarbeursplein 's ochtends en 's avonds. Dus de hele stalling staat nu vol overdag. Ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkeld als de andere stalling af komen.
Er komt ook nog een stalling naast de Rabobrug voor zo'n 3000 fietsen. Hard nodig momenteel.
For great justice!
pi_156610997
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:33 schreef Rave_NL het volgende:
Stekker. ^O^
Was niet verkeerd nee :). Je zou van die tunnel wel een permanente locatie kunnen maken
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:30:51 #77
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_156613759
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 17:57 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

:')

Iemand gisteren toevallig wezen kijken bij de Watertoren in Tolsteeg? Kreeg een foldertje in mijn handen gedrukt en het ziet er wel goed uit.
Ja ik ben dr geweest. Is best gaaf geworden. Mooi uitzicht over de stad, en kek restaurantje. 3-5 gangen diner (frans georienteerd) 34-54 ¤
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:36:28 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_156613825
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 00:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Was niet verkeerd nee :). Je zou van die tunnel wel een permanente locatie kunnen maken
Het is immers niet alsof dat ding wordt gebruikt voor bevoorraading van Hoog Catharijne ofzo. :7
For great justice!
pi_156613863
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:36 schreef Q. het volgende:

[..]

Het is immers niet alsof dat ding wordt gebruikt voor bevoorraading van Hoog Catharijne ofzo. :7
:s)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_156613932
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:36 schreef Q. het volgende:

[..]

Het is immers niet alsof dat ding wordt gebruikt voor bevoorraading van Hoog Catharijne ofzo. :7
Hopelijk hoeven we binnenkort niet meer door HC te lopen, draaien de winkels slechter, en is er minder bevoorrading nodig O~)
  maandag 5 oktober 2015 @ 12:22:29 #81
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_156616380
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:33 schreef Rave_NL het volgende:
Stekker. ^O^
Als je via de linkerrij naar binnen kwam dan had ik je ticket gescand.

quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 00:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Was niet verkeerd nee :). Je zou van die tunnel wel een permanente locatie kunnen maken
http://www.duic.nl/nieuws(...)-dan-de-vorige-keer/
quote:
Lodewijk Rondeboom van Vers Vermaak liet al eerder doorschemeren dat het hem een prachtig idee lijkt als de tunnel in een club veranderd zou kunnen worden.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 5 oktober 2015 @ 12:28:29 #82
141482 Q.
JurassiQ
pi_156616465
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hopelijk hoeven we binnenkort niet meer door HC te lopen, draaien de winkels slechter, en is er minder bevoorrading nodig O~)
Goeie grap. Als het aan Kleppiere ligt sluiten ze alle andere voetgangersdoorgangen af en wordt iedereen door HC geperst. :')
For great justice!
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:45:00 #83
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_156617749
Vandaag vanaf het busstation door het nieuwe station naar het Stadskantoor gelopen (id kaart aanvragen) en ik had nu voor het eerst een beeld met hoe het er uiteindelijk uit moet komen te zien. Ik vinnut wel mooi worden geloof ik O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 5 oktober 2015 @ 17:30:32 #84
141482 Q.
JurassiQ
  maandag 5 oktober 2015 @ 18:07:19 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_156622031
NEEEEE... Niet de macky-D ;( !!
Huilen dan.
  maandag 5 oktober 2015 @ 18:09:39 #86
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_156622065
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 12:22 schreef Mirel het volgende:

[..]

Als je via de linkerrij naar binnen kwam dan had ik je ticket gescand.
Spijtig.
Al ben ik allang opgelucht dat jij niet diegene was die mijn snoepgoed afpakte.. :'(

quote:
Lees permanent als semi-permanent. Denk aan een vaste vergunning om op maandelijkse (oid) basis voor een zaterdagnacht alles weer op te bouwen.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  maandag 5 oktober 2015 @ 20:07:48 #87
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_156625059
quote:
9s.gif Op maandag 5 oktober 2015 18:09 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Spijtig.
Al ben ik allang opgelucht dat jij niet diegene was die mijn snoepgoed afpakte.. :'(

[..]

Lees permanent als semi-permanent. Denk aan een vaste vergunning om op maandelijkse (oid) basis voor een zaterdagnacht alles weer op te bouwen.
Lol hoe doe je dat :d ik kreeg zelf nog van een random dude die nu een mattie is 8)
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:16:35 #89
8369 speknek
Another day another slay
pi_156627363
Ik zag het uit mijn raam, was echt hilarisch. Nu liggen er allemaal bloemen en kaarsen en dramatische tekeningen met teksten als MCD Waarom heb je me verlaten?!

Hulde aan deze gymnasiasten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:19:47 #90
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_156627450
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:16 schreef speknek het volgende:
Ik zag het uit mijn raam, was echt hilarisch. Nu liggen er allemaal bloemen en kaarsen en dramatische tekeningen met teksten als MCD Waarom heb je me verlaten?!

Hulde aan deze gymnasiasten.
Al een idee wat er in de plaats voor komt of is alles nog geruchten?
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:22:00 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_156627522
Ze schijnen bezig te zijn met een doorstart. Maar ik vraag me af of er wat uit komt. Ik kan me voorstellen dat de komst van de AH op de kop van Lombok een aardige knauw in de bezoekersaantallen heeft bezorgd. Ik hoop het wel. Was best over de buurtsuper te spreken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 06:36:56 #92
141482 Q.
JurassiQ
pi_156633759
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:22 schreef speknek het volgende:
Ze schijnen bezig te zijn met een doorstart. Maar ik vraag me af of er wat uit komt. Ik kan me voorstellen dat de komst van de AH op de kop van Lombok een aardige knauw in de bezoekersaantallen heeft bezorgd. Ik hoop het wel. Was best over de buurtsuper te spreken.
En natuurlijk de nieuwe Nettorama op de Groeneweg.
For great justice!
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 07:15:43 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156633862
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:45 schreef Ireth het volgende:
Vandaag vanaf het busstation door het nieuwe station naar het Stadskantoor gelopen (id kaart aanvragen) en ik had nu voor het eerst een beeld met hoe het er uiteindelijk uit moet komen te zien. Ik vinnut wel mooi worden geloof ik O+
toevallig nog een getrouwd stel gezien? Dan waren wij dat misschien O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 10:01:55 #94
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_156635236
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:07 schreef Mirel het volgende:

[..]

Lol hoe doe je dat :d ik kreeg zelf nog van een random dude die nu een mattie is 8)
Snoepgoed snoepgoed.
Mijn fruitellas, wat doe je? ;(
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 10:58:07 #95
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_156635953
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:01 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Snoepgoed snoepgoed.
Mijn fruitellas, wat doe je? ;(
Ha. Ergens tegen het eind aan ging ik nog ff backstage om een handjevol chocoladerepen te pakken en uit te delen aan wat mensen in het publiek. Als je daar tussenstond dan had je dat kunnen krijgen ;(
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:19:04 #96
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_156648536
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:58 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ha. Ergens tegen het eind aan ging ik nog ff backstage om een handjevol chocoladerepen te pakken en uit te delen aan wat mensen in het publiek. Als je daar tussenstond dan had je dat kunnen krijgen ;(
Ik stond de complete nacht bij Zuid. Geen chocola gemist.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:59:35 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_156649851
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 07:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

toevallig nog een getrouwd stel gezien? Dan waren wij dat misschien O+
Gefeliciteerd!!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:27:42 #98
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_156653627
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:29:43 #99
62913 Blik
The one and Only!
pi_156653754
quote:
Wel leuk hoor, maar die prijzen...
pi_156654380
Duic comments
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:55:35 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156654932
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:59 schreef speknek het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!
thanks!!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:03:12 #102
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_156655287
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 07:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

toevallig nog een getrouwd stel gezien? Dan waren wij dat misschien O+
Nope niet gezien! Weet niet hoe laat dat dat was? Ik was er om kwart over 10 (en stond 3 minuten later al weer buiten :P )

Maarre... Gefeliciteerd!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator woensdag 7 oktober 2015 @ 22:07:22 #103
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156678381
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:03 schreef Ireth het volgende:

[..]

Nope niet gezien! Weet niet hoe laat dat dat was? Ik was er om kwart over 10 (en stond 3 minuten later al weer buiten :P )

Maarre... Gefeliciteerd!
Half 11! We hebben elkaar dus net gemist _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156684944
Hoe komt het dat de HEMA eigenlijk niet meer een vestiging krijgt in de stationshal? Hij zou volgens mij komen naast de kiosk, maar daar komt nu een green ding van radio 2?
pi_156685205
Iemand heeft het pianostoeltje in de stationshal kapot gemacht :o

Dat tuig van tegenwoordig
pi_156685210
De moeder van Paul ging er vast op zitten
  donderdag 8 oktober 2015 @ 10:50:20 #107
141482 Q.
JurassiQ
pi_156685234
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:28 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe komt het dat de HEMA eigenlijk niet meer een vestiging krijgt in de stationshal? Hij zou volgens mij komen naast de kiosk, maar daar komt nu een green ding van radio 2?
Dat is tijdelijk. De HEMA komt later heb ik begrepen.
For great justice!
pi_156685381
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:50 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat is tijdelijk. De HEMA komt later heb ik begrepen.
achsoo!
  zondag 11 oktober 2015 @ 15:12:59 #109
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_156759253
Droeftoeterij. :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 oktober 2015 @ 17:02:47 #110
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_156762089
quote:
9s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 10:48 schreef d4v1d het volgende:
De moeder van Paul ging er vast op zitten
:(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_156766643
Iemand hier nog een gummi-knuppel in z'n reet gehad van de ME?
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 23:31:20 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156772885
quote:
7s.gif Op zondag 11 oktober 2015 20:39 schreef d4v1d het volgende:
Iemand hier nog een gummi-knuppel in z'n reet gehad van de ME?
hoezo dat?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_156773102
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

hoezo dat?
Wie weet hebben we hier gekkies zitten die stonden te schreeuwen op t vredenburg vanmiddag
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2015 @ 08:44:39 #114
21636 Feestkabouter
pi_156775951
Oh ja dat. Is erg langs me heen gegaan
  maandag 12 oktober 2015 @ 10:08:34 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_156776700
quote:
9s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:41 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wie weet hebben we hier gekkies zitten die stonden te schreeuwen op t vredenburg vanmiddag
Volgens mij zijn dat meer boeren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 12 oktober 2015 @ 10:33:47 #116
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_156776973
Gezellig nog meer verkeer over de St Josephlaan... dat staat al finaal vast elke dag vanaf een uur of half 4 :D :D :D

http://www.utrecht.nl/nie(...)r-doorgaand-verkeer/
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 12 oktober 2015 @ 10:35:28 #117
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_156776997
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dat meer boeren.
Gezien de lange rij geparkeerde scooters voor de fietsenstalling was half sterrenwijk aanwezig.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  maandag 12 oktober 2015 @ 11:57:11 #118
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_156778152
quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:35 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Gezien de lange rij geparkeerde scooters voor de fietsenstalling was half sterrenwijk aanwezig.
:d telling
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:57:39 #119
141482 Q.
JurassiQ
pi_156805724
Utrecht is genomineerd voor Fietsstad 2016. Laat me niet lachen. Te veel belangrijke fietsroutes zijn SLECHT. Fiets maar eens van zuid naar noord op de Croeselaan. Als je het overleeft.
For great justice!
pi_156807070
Ja wat een ontiegelijke fiets-hype de laatste tijd zeg. Alsof Nederland het fiets-walhalla is, laat staan Utrecht :r
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:23:44 #121
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_156807451
Vergeleken met andere landen is dat ook inderdaad gewoon zo.

Dat gehuil altijd :') :r .
Huilen dan.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:47:40 #122
141482 Q.
JurassiQ
pi_156808068
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:07 schreef Norrage het volgende:
Ja wat een ontiegelijke fiets-hype de laatste tijd zeg. Alsof Nederland het fiets-walhalla is, laat staan Utrecht :r
Nou, dan heb jij nog nooit in andere landen gefietst. Nederland staat wat dat betreft echt wel bovenaan hoor. Het enige land wat een beetje in de buurt komt is Denemarken, de rest staat op kilometers afstand. Je moet eens lezen hoeveel fietsers er jaarlijks in Londen om het leven komen. Maar laten we vooral niet doen alsof Utrecht zo goed is, in Nederland zijn er steden die veel beter bezig zijn. Er wordt hier nog altijd eerst aan de auto gedacht en als er nog ruimte is proppen we er ook nog een fietspad bij.
For great justice!
  Moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:23:14 #123
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_156808729
Ik heb in San Francisco gefietst en door mijn fiets ervaring uit Utrecht was ik daar wel de fiets baas. 8-)
Overal tussendoor klappen, over de stoep, tegen het verkeer in. Dat had ik nooit overleefd als ik Utrecht niet gewend was. *O* *;
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_156808825
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:23 schreef dud0r het volgende:
Ik heb in San Francisco gefietst en door mijn fiets ervaring uit Utrecht was ik daar wel de fiets baas. 8-)
Overal tussendoor klappen, over de stoep, tegen het verkeer in. Dat had ik nooit overleefd als ik Utrecht niet gewend was. *O* *;
Haha heb ik ook een keer gedaan. Moest ook serieus een fietstest doen toen we ze gingen huren...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:57:27 #125
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_156809646
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Haha heb ik ook een keer gedaan. Moest ook serieus een fietstest doen toen we ze gingen huren...
Ze wilden ons wel een helm op laten doen. En het was verstandig als we niet teveel met de versnellingen zouden spelen. Want dat kon nog wel eens lastig zijn.
Hoefde geen test te doen gelukkig.
Enige wat een beetje jammer was, ik kwam op 1 stuk met m'n voorband in de cablecar rails. Dat was wat minder. Maar nu weer over onze prachtige stad.

Die ik ga verlaten binnen nu en 2 maanden. -O- ;(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_156809720
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:07 schreef Norrage het volgende:
Ja wat een ontiegelijke fiets-hype de laatste tijd zeg. Alsof Nederland het fiets-walhalla is, laat staan Utrecht :r
Laatst op reddit nog... de rest van de wereld is echt lyrisch over Nederland als fietsland, Utrecht al helemaal. Check die reacties maar:

https://www.reddit.com/r/(...)cht_the_netherlands/

wij hebben het hier echt niet slecht.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:10:37 #127
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_156810023
Prachtengels van een commenter :')
quote:
Well here in Amsterdam it's rather common, most people just use two locks on their bikes, that way it most likely that thieves go for bikes with just one lock. I'd say that it's more likely that your shitty old bike gets stolen then a nicer one, since they are harder to just sell on the streets. The most common way is bums stealing shitty bikes and selling them for around 20 euros to whoever they can.
Also something that happens but not as common is that people go with a van and just pick up bikes that is not locked to anything.
Another thing is that the government on a regular basis remove bikes that has been parked for too long at one spot, they put a label on the bike and a couple days later pick up the bikes where no one has touched the label, this is mostly done around the central station. They also take bikes that is not parked correctly, however they tend to take bikes that is parked correctly, the source of this is that i work really central next to a bike stand, so whenever they come to pick up bikes we have to run outside and make sure they do not pick up our correctly parked bikes.
When all else fails, you always have delusion.
pi_156810066
Nee ok, we hebben het zeker niet slecht in Nederland. Het is vooral het gehype waar ik moe van word _O- Het is ook weer niet zo fantastisch, en Utrecht nemen als voorbeeld is waardeloos. Als er een stad is waar ik het fietsen kut geregeld vind (binnen NL) is het hier wel _O- Al ligt dat ook wel beetje aan de drukte hier...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:52:53 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_156826040
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Laatst op reddit nog... de rest van de wereld is echt lyrisch over Nederland als fietsland, Utrecht al helemaal. Check die reacties maar:

https://www.reddit.com/r/(...)cht_the_netherlands/

wij hebben het hier echt niet slecht.
Als hij van huis vertrok zit ik me nu af te vragen wie van mijn buren niettim is heh.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_156826100
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Als hij van huis vertrok zit ik me nu af te vragen wie van mijn buren niettim is heh.
Het is iig niet Tim. :D :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:07:23 #131
141482 Q.
JurassiQ
pi_156826302
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:12 schreef Norrage het volgende:
Nee ok, we hebben het zeker niet slecht in Nederland. Het is vooral het gehype waar ik moe van word _O- Het is ook weer niet zo fantastisch, en Utrecht nemen als voorbeeld is waardeloos. Als er een stad is waar ik het fietsen kut geregeld vind (binnen NL) is het hier wel _O- Al ligt dat ook wel beetje aan de drukte hier...
Het ligt aan de gemeente die geen prioriteiten durft te stellen omdat ze bang is automobilisten boos te maken. Ze wil alles maar dat kan niet. Er moeten keuzes gemaakt worden. In Groningen doen ze dat bv een heel stuk beter.
For great justice!
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:26:13 #132
62913 Blik
The one and Only!
pi_156826596
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Haha heb ik ook een keer gedaan. Moest ook serieus een fietstest doen toen we ze gingen huren...
Is wel vaker in het buitenland. Maar de gemiddelde buitenlander is dan ook levensgevaarlijk op de fiets, nog even los van de verkeerssituatie. En als de verkeerssituatie goed is, werkt de wet nog wel tegen je. Zo moet je in Stanley Park, Vancouver een helm op je kop zetten terwijl het een afgezet stuk is waar geen auto's mogen komen en enkel alleen voetgangers en fietsers op de paden komen. Verplicht vanuit de wet
pi_156828155
quote:
14s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:07 schreef Q. het volgende:

[..]

Het ligt aan de gemeente die geen prioriteiten durft te stellen omdat ze bang is automobilisten boos te maken. Ze wil alles maar dat kan niet. Er moeten keuzes gemaakt worden. In Groningen doen ze dat bv een heel stuk beter.
Klopt wel, geen prio, dus alles. Ik fiets elke maandag van oog en al naar Tuinwijk met mijn kinderen in een fietskar van opa en oma naar huis. Die fietskar is best een groot ding, dus ik kies voor een route waar ik mensen niet tot last ben, vrij recht toe langs de vleutenseweg, daalsetunnel, straatweg richting adelaarsstraat.

Die Daalsetunnel is nu één richtingverkeer, dus daar kan ik niet langs. Ik moet dus richting het station en ga via de leidseweg. De omleidingen daar zijn niet normaal. Eerst bij munt waar de brug wordt vervangen, dan via lombok omdat de leidseweg wordt vervangen, dan via het staton omdat er geen route meer is om te rijden. Mijn weg is twee keer zolang, en met een fietskar bij dat te drukke kruispunt staan is gewoon te kut voor woorden. Vorige week weer een botsing gehad....

Dat brengt me wel tot een andere irritatiepunt bij fietsen in Utrecht; waarom moeten zoveel fietser zich zo opdringen om vooraan bij een stoplicht te gaan staan. Je kunt wel leuk helemaal links gaan staan op de verkeerde weghelft, maar als tegenliggers eraan komen en ik sta daar met een fietskar, dan kun je niet naar rechts uitwijken. Iets wat je van tevoren ook kan bedenken...
  woensdag 14 oktober 2015 @ 13:00:31 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_156828276
Heh ja, ik fiets altijd over de leidseweg. De route van mijn huis naar het station duurt normaal 3 minuten. Nu waren er gewoon vijf verschillende werkzaamheden waardoor ik drie keer om moest fietsen en een gedeelte moest lopen, waardoor het tien minuten duurde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 13:05:30 #135
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_156828371
Fietskar, pls ga weg. En neem die bakfietsen met je mee.
Huilen dan.
pi_156829534
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
Fietskar, pls ga weg. En neem die bakfietsen met je mee.
:P

Mensen die die kar niet zien of willen zien verdienen het om op de grond te eindigen (je wint het nooit van dat ding).
pi_156849341
For great justice!
  donderdag 15 oktober 2015 @ 13:46:03 #138
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_156850844
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
Fietskar, pls ga weg. En neem die bakfietsen met je mee.
Met zulke asociale fietsers ga ik echt niet met kleine kinderen daar fietsen. Dan maar een fietskar of bakfiets.
  Moderator donderdag 15 oktober 2015 @ 14:17:49 #139
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_156851427
quote:
Rellen gegarandeerd. *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 15 oktober 2015 @ 15:59:20 #140
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_156853379
http://www.wattedoenmet44miljoen.nl/submission

Kan je zelf de subsidiepot voor cultuur verdelen ^O^
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  donderdag 15 oktober 2015 @ 22:01:13 #141
8369 speknek
Another day another slay
pi_156862787
Ik sla die patjepeeers allemaal me wijkie uit. Laat ze maar lekker in Nieuwegein of waar ze vandaan komen gaan lopen zeiken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 22:01:39 #142
8369 speknek
Another day another slay
pi_156862807
Ik hoef overigens niet per se naar Hoograven Zuid te verhuizen, maar dit wordt wel een mooi project:

http://www.utrechtneerlandia.nl/in-ontwikkeling/
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_156864850
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:01 schreef speknek het volgende:
Ik hoef overigens niet per se naar Hoograven Zuid te verhuizen, maar dit wordt wel een mooi project:

http://www.utrechtneerlandia.nl/in-ontwikkeling/
Bijna nieuwegein. Ik heb veel rondgekeken, ook naar hoograven maar alles ten zuiden of net ten noorden van t goylaan vind ik eigenlijk te ver weg. Verder is het best een leuke wijk met leuke plekjes.

Ik heb vandaag de sleutel (en de hypotheek :S ) van mijn nieuwe huis gekregen *O*
  donderdag 15 oktober 2015 @ 22:57:06 #144
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_156864939
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:52 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Bijna nieuwegein. Ik heb veel rondgekeken, ook naar hoograven maar alles ten zuiden of net ten noorden van t goylaan vind ik eigenlijk te ver weg. Verder is het best een leuke wijk met leuke plekjes.

Ik heb vandaag de sleutel (en de hypotheek :S ) van mijn nieuwe huis gekregen *O*
Van Harte!
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:14:37 #145
141482 Q.
JurassiQ
pi_156869393
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:52 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Bijna nieuwegein. Ik heb veel rondgekeken, ook naar hoograven maar alles ten zuiden of net ten noorden van t goylaan vind ik eigenlijk te ver weg. Verder is het best een leuke wijk met leuke plekjes.

Ik heb vandaag de sleutel (en de hypotheek :S ) van mijn nieuwe huis gekregen *O*
Waar?
For great justice!
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:23:11 #146
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_156869456
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 08:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Waar?
Naar Zeist, vlakbij Paul :P
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_156869796
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 08:23 schreef bork het volgende:

[..]

Naar Zeist, vlakbij Paul :P
Dan had ik wel in het zeist topic gepost :P

Ik blijf lekker in tuinwijk en verhuis hemelsbreed iets van 200 meter. Om de hoek bij het willem van noortplein.
pi_156872900
Zo gisteren in Santa Lucia gegeten. Dat was een van de lekkerste pizzas die ik in Nederland heb gehad ^O^ Heerlijk.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_156873004
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:12 schreef Norrage het volgende:
Zo gisteren in Santa Lucia gegeten. Dat was een van de lekkerste pizzas die ik in Nederland heb gehad ^O^ Heerlijk.
Jammer dat ze niet bezorgen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_156874266
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 08:54 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dan had ik wel in het zeist topic gepost :P

Ik blijf lekker in tuinwijk en verhuis hemelsbreed iets van 200 meter. Om de hoek bij het willem van noortplein.
^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_156884823
Film uit 1918

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:10:45 #152
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_156886759
Wat prachtig om te zien!
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_156918984
  zondag 18 oktober 2015 @ 16:01:06 #154
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_156922881
Het Neude > De Neude
Huilen dan.
pi_156923476
quote:
4s.gif Op zondag 18 oktober 2015 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Het Neude > De Neude
Ik zou echt bijna een TR maken :')
pi_156923734
quote:
4s.gif Op zondag 18 oktober 2015 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Het Neude > De Neude
TR gemacht
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_156923984
quote:
4s.gif Op zondag 18 oktober 2015 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
Het Neude > De Neude
pi_156924296
Alleen Utrechtenaren zeggen Het Neude :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 19 oktober 2015 @ 13:54:37 #159
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_156943534
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_156952010
Na het opruimen van de zolder hebben we opeens 9 vuilniszakken oude kleding (ook oude winterjassen bijvoorbeeld) Zijn er organisaties die zoiets op komen halen bij je thuis zodat er een paar vluchtelingen blij gemaakt kunnen worden?

9 vuilniszakken op de fiets wegbrengen is niet echt een optie :D
pi_156952111
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:41 schreef d4v1d het volgende:
Na het opruimen van de zolder hebben we opeens 9 vuilniszakken oude kleding (ook oude winterjassen bijvoorbeeld) Zijn er organisaties die zoiets op komen halen bij je thuis zodat er een paar vluchtelingen blij gemaakt kunnen worden?

9 vuilniszakken op de fiets wegbrengen is niet echt een optie :D
Elke keer bij het boodschappen doen een zak bij het leger des Heils in de container gooien?
Volgens mij halen ze nergens op.
Alternatieven
- kringloop
- gratis op te halen op marktplaats
- kledingbibliotheek
Etc :)

Bij de oranje nassoulaan alweer de eerste autobrand dit jaar vorige week.. :(
pi_156952215
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:44 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Elke keer bij het boodschappen doen een zak bij het leger des Heils in de container gooien?
Volgens mij halen ze nergens op.
Alternatieven
- kringloop
- gratis op te halen op marktplaats
- kledingbibliotheek
Etc :)

Bij de oranje nassoulaan alweer de eerste autobrand dit jaar vorige week.. :(
Zie net dat Utrecht geen kleding meer nodig heeft :o

Ik fiets wel 3x per week langs het leger des heils bij het kanaal. Even kijken of ik er daar vanaf kan.
  maandag 19 oktober 2015 @ 19:49:18 #163
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_156952252
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:41 schreef d4v1d het volgende:
Na het opruimen van de zolder hebben we opeens 9 vuilniszakken oude kleding (ook oude winterjassen bijvoorbeeld) Zijn er organisaties die zoiets op komen halen bij je thuis zodat er een paar vluchtelingen blij gemaakt kunnen worden?

9 vuilniszakken op de fiets wegbrengen is niet echt een optie :D
Ik weet dat De Buurtkerk (2e daalsedijk) kleding inzamelt wat ze gratis weer doorgeven aan mensen die het nodig hebben. Zij hebben dus een 2 weken geleden bijna 80 vluchtelingen over de vloer gehad die kleding kwamen halen bij hun. Misschien dat ze iemand hebben die het op kan komen halen??

http://debuurtkerk.nl/activ/kleding.html
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_156953166
Wij kregen laatst nog een lege zak in de bus, die kon je dan een week later aan de straat zetten. Dus er wordt nog wel opgehaald. Was niet van het Leger, maar van doe een wens ofzo
  maandag 19 oktober 2015 @ 22:01:17 #165
62913 Blik
The one and Only!
pi_156956432
Bij onze supermarkt kun je het in een ondergrondse container doen, Rokade in Zuilen.

Anders gewoon 1 zak per keer meenemen?
pi_156957121
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 22:01 schreef Blik het volgende:
Bij onze supermarkt kun je het in een ondergrondse container doen, Rokade in Zuilen.

Anders gewoon 1 zak per keer meenemen?
Ja, naar t leger des heils wel, maar ga er niet voor omfietsen.

En die vuilniszakken zijn eigenlijk nog best groot ook, dus niet superhandig om mee te nemen..
pi_156970528
Broodje mario gehaald.

Hij is best droog en vind de smaken er minder uitkomen.

Wat hebben ze met broodje Mario gedaan :'(
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:56:12 #168
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_156970548
Niks. Is nooit heel geweldig geweest.
Huilen dan.
pi_156970559
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:56 schreef Isdatzo het volgende:
Niks. Is nooit heel geweldig geweest.
Donder toch op naar Noord-Holland ofzo joh.

Ze zijn al heel wat jaren niet meer wat ze ooit waren....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156970564
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Donder toch op naar Noord-Holland ofzo joh.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 08:15:04 #171
141482 Q.
JurassiQ
pi_156984988
Nieuwe webcam waarop je de aanleg van de singel kan zien. *O*

http://cu2030.nl/archive/2015-10-20/water-singel-webcam
For great justice!
pi_156985162
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:15 schreef Q. het volgende:
Nieuwe webcam waarop je de aanleg van de singel kan zien. *O*

http://cu2030.nl/archive/2015-10-20/water-singel-webcam
Ik kom straks wel even zwaaien
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:11:18 #173
62913 Blik
The one and Only!
pi_156986552
Wanneer komt er nou eens water in de singel...?
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:13:49 #174
141482 Q.
JurassiQ
pi_156986595
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:11 schreef Blik het volgende:
Wanneer komt er nou eens water in de singel...?
Eind van het jaar staat er water in. Eerst nog even wat graven. Op zich wel handig.
For great justice!
pi_156990516
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 13:31:24 #176
62913 Blik
The one and Only!
pi_156990869
quote:
Dat we het even weten :)

Wat het vertrek van Aleid Wolfsen wel niet teweeg brengt (en de Tour zal er ook wel wat mee te maken hebben dat we wat meer in de spotlights staan)
pi_156990923
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 13:31 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat we het even weten :)

Wat het vertrek van Aleid Wolfsen wel niet teweeg brengt (en de Tour zal er ook wel wat mee te maken hebben dat we wat meer in de spotlights staan)
Ik moet altijd denken aan good old Herman.

'Me mooie Utereg, kom steeds bij Utereg, duizend kroegies en wat dachie''
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  † In Memoriam † donderdag 22 oktober 2015 @ 01:02:58 #178
21636 Feestkabouter
pi_157010016
The "city" in de betekenis van centrum.
pi_157010347
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 06:33 schreef zatoichi het volgende:
The "city" in de betekenis van centrum.
Nou bij het domplein rijden nogsteeds bussen voorzover ik weet. En auto's kunnen er ook komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2015 08:19:18 ]
pi_157010437
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 08:19 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Nou bij het domplein rijden nogsteeds bussen voorzover ik weet. En auto's kunnen er ook komen.
Vergelijk het eens met het centrum van een gemiddelde stad in het buitenland.
For great justice!
pi_157010619
Ja tuurlijk.

Maar car-free klopt niet
pi_157010725
quote:
8s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 08:55 schreef d4v1d het volgende:
Ja tuurlijk.

Maar car-free klopt niet
Car-arm. :7
Beetje de Buckler van de autovrijheid. :7
For great justice!
pi_157020752
Wie kan zich dit nog herinneren? :7

For great justice!
pi_157020798
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:24 schreef Q. het volgende:
Wie kan zich dit nog herinneren? :7

[ afbeelding ]
Lijkt wel een bom ontploft.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_157020895
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Lijkt wel een bom ontploft.
Mini-Rotterdam. Nu is HC dat natuurlijk sowieso.
For great justice!
  donderdag 22 oktober 2015 @ 21:22:00 #187
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_157027514
quote:
Waar is die foto van de gracht gemaakt met die bogen? ik herken het niet....
pi_157028266
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:22 schreef Neelix het volgende:

[..]

Waar is die foto van de gracht gemaakt met die bogen? ik herken het niet....
Kromme nieuwe gracht
pi_157029675
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:24 schreef Q. het volgende:
Wie kan zich dit nog herinneren? :7

[ afbeelding ]
Mag ik een hint.
pi_157030389
Hint: Hier was Prinses Beatrix in 1973 om een winkelcentrum te openen.
pi_157030455
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:28 schreef obolos het volgende:
Hint: Hier was Prinses Beatrix in 1973 om een winkelcentrum te openen.
De HC ingang die echt al tijden dicht is? Waar je direct naar de la place kon?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2015 22:48:53 ]
pi_157030580
Of tocb de HC ingang naast de blokker
Edit: ja dus

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2015 22:34:00 ]
pi_157031004
De drie roltrappen bij de Clarentuin. (links zit V&D en Blokker)
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:05:25 #194
141482 Q.
JurassiQ
pi_157035288
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:30 schreef d4v1d het volgende:

[..]

De HC ingang die echt al tijden dicht is? Waar je direct naar de la place kon?
Waar was die?
For great justice!
pi_157035533
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Waar was die?
Kom op zeg :)

De eerste ingang op het vredenburg, de meest rechte lijn om door HC heen naar het station te lopen.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:48:12 #196
141482 Q.
JurassiQ
pi_157035561
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:45 schreef Gripper het volgende:

[..]

Kom op zeg :)

De eerste ingang op het vredenburg, de meest rechte lijn om door HC heen naar het station te lopen.
Die van die foto dus. En al tijden. Die is sinds juli dicht.
For great justice!
pi_157036158
Er kan vanaf vandaag weer bier (nouja bier...) gedronken worden in de stationshal!

quote:
Heineken maakt speciale Utrecht bierflesjes voor één van de nieuwe zaken op Utrecht Centraal

Op Utrecht Centraal zijn vandaag twee nieuwe tentjes geopend: ’t Koffiehuis en Bar Centraal. Voor Bar Centraal heeft bierbrouwer Heineken speciale Utrecht bierflesjes ontwikkeld die alleen daar worden verkocht.

Op de eerste verdieping zijn de twee nieuwe toko’s vanaf vandaag geopend. Eind november opent ook restaurant Bistrot Centraal de deuren voor publiek. De bedoeling van deze verdieping is om boven de drukte van de stationshal een rustig centraal ontmoetingspunt te creëren.

’t Koffiehuis is een koffietent die in samenwerking met Douwe Egberts wordt opgezet en Bistrot Centraal wordt een Italiaans slow-food concept dat is ontwikkeld in samenwerking met The University of Gastronomic Sciences of Pollenzo in Milaan. De ter plekke gemaakte pizza’s, pasta’s en broden worden gemaakt van lokale producten.

Voor Bar Centraal heeft Heineken een speciale biertap en bierflesjes ontworpen met daarop de domtoren. Ook kan hier regionaal gebrouwen bier besteld worden en kunnen gasten regionale producten bestellen.


http://www.duic.nl/nieuws(...)op-utrecht-centraal/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:38:55 #198
141482 Q.
JurassiQ
pi_157036178


For great justice!
pi_157037497
Al die A'damse toko's die naar ons toekomen. Nu STACH. Mensen daar bekend mee?

http://www.exploreutrecht.nl/stach-in-utrecht/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_157038692
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:37 schreef Nielsch het volgende:
Er kan vanaf vandaag weer bier (nouja bier...) gedronken worden in de stationshal!

[..]

[ afbeelding ]

http://www.duic.nl/nieuws(...)op-utrecht-centraal/
Effe zo'n speciaal flesje halen snel. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157045001
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Waar was die?
Achter die houten wand die al jaren op t vredenburg staat

pi_157069498
Liep vandaag door Hoog Catharijne.. Wat zitten er veel asielzoekers in die passage waar ook de bioscoop zit...
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_157069591
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 20:58 schreef MoneyTalks het volgende:
Liep vandaag door Hoog Catharijne.. Wat zitten er veel asielzoekers in die passage waar ook de bioscoop zit...
Weet je zeker dat het niet gewoon zwervers / marokkanen waren?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_157070269
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het niet gewoon zwervers / marokkanen waren?
Zwervers met mobieltjes die in vreemde taal aan het bellen waren? Jaartje of 40.. Nee, deze lui komen uit de opvang in het Beatrixtheater.

Zie ook: Met 550 mannen in één grote zaal - Asielbeleid - TROUW - http://www.trouw.nl/tr/nl(...)een-grote-zaal.dhtml

Vrijwilligers nemen hen 's ochtends soms mee voor een activiteit, voor de rest is het leven eentonig. Op bed liggen. Roken bij de ingang beneden. Door Hoog Catharijne of het centrum slenteren - "zo raar, dat hier de winkels al om zes uur allemaal dicht zijn".
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_157071073
Klinkt alsof ze al volledig geïntegreerd zijn.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:19:02 #206
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157072200
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:41 schreef zatoichi het volgende:
Klinkt alsof ze al volledig geïntegreerd zijn.
:D

Ik sprak vandaag een oma in Ede die (te lang :P) vertelde over haar leven vroeger in Utrecht. Blijkbaar had ze het eerste vrouwenvoetbalteam in de stad opgericht :o
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 26 oktober 2015 @ 06:53:58 #207
141482 Q.
JurassiQ
pi_157104997
Van Syrië naar Hoog Catharijne. Ook niet echt een verbetering.
For great justice!
pi_157105120
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:19 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Zwervers met mobieltjes die in vreemde taal aan het bellen waren? Jaartje of 40.. Nee, deze lui komen uit de opvang in het Beatrixtheater.

Zie ook: Met 550 mannen in één grote zaal - Asielbeleid - TROUW - http://www.trouw.nl/tr/nl(...)een-grote-zaal.dhtml

Vrijwilligers nemen hen 's ochtends soms mee voor een activiteit, voor de rest is het leven eentonig. Op bed liggen. Roken bij de ingang beneden. Door Hoog Catharijne of het centrum slenteren - "zo raar, dat hier de winkels al om zes uur allemaal dicht zijn".
Er staan er sinds kort ook een paar op het Domplein gigantische bellen te maken met zeepsop om kinderen te vermaken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_157105152
Ik heb echt nog geeneen (opvallend dan..) vluchteling zien lopen...

Maak dagelijks de route naar Nieuwegein vanuit Nieuw Engeland, of de route naar station.
pi_157105156
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 06:53 schreef Q. het volgende:
Van Syrië naar Hoog Catharijne. Ook niet echt een verbetering.
_O-
pi_157105180
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:38 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb echt nog geeneen (opvallend dan..) vluchteling zien lopen...

Maak dagelijks de route naar Nieuwegein vanuit Nieuw Engeland, of de route naar station.
Die jongens in dat artikel zou ik ook niet zodanig herkennen als asielzoeker. Eerder als Italiaanse toerist ofzo...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 26 oktober 2015 @ 07:44:13 #212
141482 Q.
JurassiQ
pi_157105184
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:38 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb echt nog geeneen (opvallend dan..) vluchteling zien lopen...

Ik zie er genoeg. Maar ik kijk dan ook uit op de zijkant van het Beatrixtheater vanaf mijn werkplek. :P
For great justice!
  maandag 26 oktober 2015 @ 07:44:51 #213
141482 Q.
JurassiQ
pi_157105192
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:38 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb echt nog geeneen (opvallend dan..) vluchteling zien lopen...

Syrische hipsters.
For great justice!
pi_157105204
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:44 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik zie er genoeg. Maar ik kijk dan ook uit op de zijkant van het Beatrixtheater vanaf mijn werkplek. :P
Moet je niet werken enzo. Je lijkt wel een ambtenaar
pi_157105208
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die jongens in dat artikel zou ik ook niet zodanig herkennen als asielzoeker. Eerder als Italiaanse toerist ofzo...
Ook geen groepjes buitenlanders trouwens
pi_157105214
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Moet je niet werken enzo. Je lijkt wel een ambtenaar
Bankmedewerkers kunnen en doen nog minder dan ambtenaren...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 26 oktober 2015 @ 07:51:51 #217
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_157105245
Uitzicht zolderraam, gisteravond

I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  maandag 26 oktober 2015 @ 07:55:17 #218
141482 Q.
JurassiQ
pi_157105278
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Moet je niet werken enzo. Je lijkt wel een ambtenaar
Semi-ambtenaar.
For great justice!
  maandag 26 oktober 2015 @ 07:57:18 #219
141482 Q.
JurassiQ
pi_157105297
Maar ik heb hier toch best een fraai uitzicht moet ik zeggen.

For great justice!
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:33:50 #220
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_157105518
quote:
14s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:57 schreef Q. het volgende:
Maar ik heb hier toch best een fraai uitzicht moet ik zeggen.

[ afbeelding ]
Die kant kon ik heeeeeeeeul wat jaren geleden ook zo'n beetje uitkijken vanaf mijn werkplek (zelfde gebouw :P ) Alleen was het uitzicht toen toch iets anders :D
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_157106027
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bankmedewerkers kunnen en doen nog minder dan ambtenaren...
Poeh breek me de bek niet open. Ik heb onlangs een hypotheek afgesloten; en heb me verbaast over het niveau van de medewerkers daar.

Ik werk zelf in een ziekenhuis en die staan niet bekend om hun effieciëntie, maar als je dat vermenigvuldigd met de efficiëntie van de gemeente, dan kom je in de buurt van een bankmedewerker...

Was bij NIBC, niet bij de Rabo, dus misschien zit daar het verschil :P
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:14:01 #222
141482 Q.
JurassiQ
pi_157115459
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:33 schreef Ireth het volgende:

[..]

Die kant kon ik heeeeeeeeul wat jaren geleden ook zo'n beetje uitkijken vanaf mijn werkplek (zelfde gebouw :P ) Alleen was het uitzicht toen toch iets anders :D
Beetje veranderd inderdaad. :P
For great justice!
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:28:56 #223
62913 Blik
The one and Only!
pi_157205070
Denk dat sommigen hier een traantje gaan laten...

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1398861
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:30:49 #224
141482 Q.
JurassiQ
pi_157205108
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 15:28 schreef Blik het volgende:
Denk dat sommigen hier een traantje gaan laten...

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1398861
Ik voel de leegte nu al. ;(
For great justice!
pi_157205827
Waar moet ik nu heen om 04:00 uur in de ochtend?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:14:54 #226
141482 Q.
JurassiQ
pi_157205926
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:08 schreef Nielsch het volgende:
Waar moet ik nu heen om 04:00 uur in de ochtend?
Huis. Je wordt toch te oud voor dat soort onzin. :7
For great justice!
pi_157205950
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Huis. Je wordt toch te oud voor dat soort onzin. :7
Oh, goed idee!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_157206263
Kosten Kopertje.. Waarom eigenlijk? Het liep toch prima? Niet zo stampvol meer als in de voorgaande jaren, maar OK..
url
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:41:18 #229
141482 Q.
JurassiQ
pi_157206398
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:34 schreef Drommelsch85 het volgende:
Kosten Kopertje.. Waarom eigenlijk? Het liep toch prima? Niet zo stampvol meer als in de voorgaande jaren, maar OK..
Eigenaren willen er van af.
For great justice!
pi_157284333
Nieuwe toko van de eigenaren van Stathe en Voortuin, gericht op ouder publiek. Prima!
url
pi_157284950
Ik denk dat ik in heel 2015 zo'n drie keer de 4 uur heb gehaald en toen was ik er ook wel klaar mee. KostenKoper heb ik dus inderdaad niet meer nodig. Ben benieuwd naar die nieuwe tent, net als naar Café De Vrienden wat in de plaats komt van Lust.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:26:22 #232
141482 Q.
JurassiQ
pi_157290704
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:16 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat ik in heel 2015 zo'n drie keer de 4 uur heb gehaald en toen was ik er ook wel klaar mee. KostenKoper heb ik dus inderdaad niet meer nodig. Ben benieuwd naar die nieuwe tent, net als naar Café De Vrienden wat in de plaats komt van Lust.
Dat zeg ik: je wordt oud. :7
Ik ook trouwens. :')
For great justice!
  dinsdag 3 november 2015 @ 15:04:34 #233
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_157292818
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:16 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat ik in heel 2015 zo'n drie keer de 4 uur heb gehaald en toen was ik er ook wel klaar mee. KostenKoper heb ik dus inderdaad niet meer nodig. Ben benieuwd naar die nieuwe tent, net als naar Café De Vrienden wat in de plaats komt van Lust.
De laatste keer dat ik de 4 uur heb aangetikt zat ik nog met nachtvoedingen :P (ergens begin deze eeuw..)
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 3 november 2015 @ 15:48:55 #234
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_157293755
Utrecht heeft de top drie drukste fietspaden van heel Nederland:

pi_157294004
Dat stuk bij Smakkelaarsveld ja _O- _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_157294910
Die is nu weer wat rustiger nu je weer onder de daalsetunnel door kan. Was echt niet te doen toen dat het enige punt tussen de Marnixlaan en ledig erf was waar je van west naar Oost kon...
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:19:00 #237
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_157299083
Wat is een geschikt koffie tentje in het centrum van Utrecht waar je op zondag even je laptop kan openklappen om wat te werken? Geluid/lawaai is geen probleem met oortjes
pi_157299606
30 ml espresso op de mariastraat.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_157301390
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:02 schreef Norrage het volgende:
Dat stuk bij Smakkelaarsveld ja _O- _O-
Ik heb al meerdere malen bijna een fietser aangereden die even dat eenrichtingsfietspad van de verkeerde kant denkt in te rijden :')

Of iemand die hem van links naar helemaal rechts gooit om te gaan wachten voor t stoplicht. En dan boosworden dat ik tegen je voorwiel aanrijd waar jij je kind in het kinderzitje hebt zitten :')
pi_157301404
heb ik het wel over het stukje daalsesingel trouwens :@
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:56:28 #241
141482 Q.
JurassiQ
pi_157302261
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:33 schreef d4v1d het volgende:
heb ik het wel over het stukje daalsesingel trouwens :@
Ja, daar rijden altijd boel mensen verkeerd. Luie kutfietsers.
For great justice!
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:17:56 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157303220
Vanuit je auto 'luie kutfietsers' roepen :') .
Huilen dan.
pi_157304015
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
Vanuit je auto 'luie kutfietsers' roepen :') .
Met een auto de binnenstad in willen :')
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:54:49 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157304769
Idd, dat is ook best :') -waardig.

Mijn auto staat 90% van de tijd ook bij m'n ouders in het zuiden des lands ipv hier. In de stad heb je er niks aan.
Huilen dan.
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:35:45 #245
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_157305817
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Idd, dat is ook best :') -waardig.

Mijn auto staat 90% van de tijd ook bij m'n ouders in het zuiden des lands ipv hier. In de stad heb je er niks aan.
Gewoon geen auto meer, fiets, HS pedelec en Greenwheels en soms OV. :)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:51:01 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157306109
Ik kan er helaas niet vanaf. Moet van april tot eind september regelmatig op pad met een zware aanhanger naar circuits in Europa (wegrace, met de motor). Misschien dit jaar ook een week 'voorjaars'training meepakken in Spanje in januari :+ .

Maar anders wist ik 't wel ja.
Huilen dan.
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:51:18 #247
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157306116
Nouja, met vakanties en zo is 't ook wel eens handig.
Huilen dan.
pi_157306170
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:35 schreef bork het volgende:

[..]

Gewoon geen auto meer, fiets, HS pedelec en Greenwheels en soms OV. :)
Greenwheels overwogen hier maar t is best duur lijkt het.
pi_157306453
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:55 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Greenwheels overwogen hier maar t is best duur lijkt het.
Ik gebruik sinds kort Snappcar, echt ideaal, een soort Airbnb maar dan voor auto's _O_

https://www.snappcar.nl/

Heb ook al meer dan 2,5 jaar geen auto meer ^O^
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157306784
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik gebruik sinds kort Snappcar, echt ideaal, een soort Airbnb maar dan voor auto's _O_

https://www.snappcar.nl/

Heb ook al meer dan 2,5 jaar geen auto meer ^O^
Daar moet ik me even op inlezen :o

Kan dat, over het algemeen, gewoon als 18-jarige?
  woensdag 4 november 2015 @ 04:28:21 #251
141482 Q.
JurassiQ
pi_157307247
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:55 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Greenwheels overwogen hier maar t is best duur lijkt het.
Autorijden is dan ook best duur. Ik gebruiik het ook, voor korte afstanden vnl. Het wordt al snel duurder als je verder weg gaat. Maar je kan het natuurlijk ook combineren met andere vormen van vervoer. Beetje flexibel mee om gaan. Voor mij is Greenwheels iig ideaal.
For great justice!
  woensdag 4 november 2015 @ 04:31:57 #252
141482 Q.
JurassiQ
pi_157307248
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
Vanuit je auto 'luie kutfietsers' roepen :') .
Ik heb sinds 2008 geen auto meer. Ik heb wel 5 fietsen. Ik doe alles op de fiets. :7
For great justice!
pi_157307361
Ik heb kinderen. Dan is een auto ook direct meer levensbehoefte. Los daarvan moet mrs V er een voor haar werk, dus wij hebben er wel een.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_157307408
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 06:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb kinderen. Dan is een auto ook direct meer levensbehoefte. Los daarvan moet mrs V er een voor haar werk, dus wij hebben er wel een.
Mijn ouders hebben met mn zusje en ik altijd alles op de fiets kunnen doen.

Mn Vader en ik hebben wel een rijbewijs en meestal kunnen we bij buren of kennissen wel een auto lenen mocht het nodig zijn. Als je eens naar het tuincentrum wil bijvoorbeeld.
pi_157307435
Mijn vrouw werkt in Soesterberg. Dan is de keus: fietsen naar Utrecht CS, lang zoeken naar een plek om je fiets te dumpen en dan 45 minuten in een stampvolle bus door Utrecht en Zeist naar je werk óf 15 minuten met de auto.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 4 november 2015 @ 07:43:38 #256
141482 Q.
JurassiQ
pi_157307545
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 07:20 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vrouw werkt in Soesterberg. Dan is de keus: fietsen naar Utrecht CS, lang zoeken naar een plek om je fiets te dumpen en dan 45 minuten in een stampvolle bus door Utrecht en Zeist naar je werk óf 15 minuten met de auto.
Simpel. De laatste optie dus. :7
For great justice!
pi_157307656
Lang zoeken naar een plek op CS? Als het tegenwoordig ergens goed geregeld is, is het daar wel. Ik ben letterlijk nog geen twee minuten kwijt om mijn fiets te dumpen.

Verder snap ik het gemak van de auto wel maar de overweging bij mij is: ga ik honderden euro's per maand uitgeven of reis ik met het OV wat ik volledig kan declareren. Scheelt een hoop geld...
pi_157307678
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:06 schreef zatoichi het volgende:
Lang zoeken naar een plek op CS? Als het tegenwoordig ergens goed geregeld is, is het daar wel. Ik ben letterlijk nog geen twee minuten kwijt om mijn fiets te dumpen.

Ik vind het weer dramatisch aan de stadskant.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 4 november 2015 @ 08:35:33 #259
141482 Q.
JurassiQ
pi_157307866
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik vind het weer dramatisch aan de stadskant.
Willemsviaduct. Staan bijna geen fietsen nog:

http://cu2030.nl/archive/(...)-willemsviaduct-open
For great justice!
pi_157308523
Heb mijn auto ook al een jaar of zes geleden verkocht, mis 'm vrijwel nooit eigenlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157308631
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:06 schreef zatoichi het volgende:
Lang zoeken naar een plek op CS? Als het tegenwoordig ergens goed geregeld is, is het daar wel. Ik ben letterlijk nog geen twee minuten kwijt om mijn fiets te dumpen.

Verder snap ik het gemak van de auto wel maar de overweging bij mij is: ga ik honderden euro's per maand uitgeven of reis ik met het OV wat ik volledig kan declareren. Scheelt een hoop geld...
Ik heb ook een businesscard van de zaak waarmee ik onbeperkt, ook privé, gebruik kan maken van alle vormen van OV. Dan is de keuze snel gemaakt idd :P
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157309959
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:06 schreef zatoichi het volgende:
Lang zoeken naar een plek op CS? Als het tegenwoordig ergens goed geregeld is, is het daar wel. Ik ben letterlijk nog geen twee minuten kwijt om mijn fiets te dumpen.

Echt? Ik vind het echt een drama. Waar zet jij je fiets neer? Aan de Catharijnesingel kant is echt bijna geen plaats.

quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:35 schreef Q. het volgende:

[..]

Willemsviaduct. Staan bijna geen fietsen nog:

http://cu2030.nl/archive/(...)-willemsviaduct-open
Ja, dan moet je nog eens dik 5 minuten lopen naar het perron. Daar ben ik te lui voor.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:17:50 #263
62913 Blik
The one and Only!
pi_157309971
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 07:20 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vrouw werkt in Soesterberg. Dan is de keus: fietsen naar Utrecht CS, lang zoeken naar een plek om je fiets te dumpen en dan 45 minuten in een stampvolle bus door Utrecht en Zeist naar je werk óf 15 minuten met de auto.
Of fietsen naar een plek waar de bus naar Soesterberg ook langskomt, stuk simpeler dan je fiets dumpen op CS. Het is idd drama aan de stadskant
  woensdag 4 november 2015 @ 11:17:51 #264
141482 Q.
JurassiQ
pi_157309974
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:17 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Echt? Ik vind het echt een drama. Waar zet jij je fiets neer? Aan de Catharijnesingel kant is echt bijna geen plaats.
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:35 schreef Q. het volgende:

[..]

Willemsviaduct. Staan bijna geen fietsen nog:

http://cu2030.nl/archive/(...)-willemsviaduct-open
For great justice!
  woensdag 4 november 2015 @ 11:20:25 #265
62913 Blik
The one and Only!
pi_157310009
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 07:12 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben met mn zusje en ik altijd alles op de fiets kunnen doen.

Mn Vader en ik hebben wel een rijbewijs en meestal kunnen we bij buren of kennissen wel een auto lenen mocht het nodig zijn. Als je eens naar het tuincentrum wil bijvoorbeeld.
Doen wij ook, 2 kinderen maar geen auto meer sinds begin dit jaar (lease-auto rij ik alleen zakelijk). Met de fiets naar kdv gaat prima, boodschappen laten we bezorgen, familie bezoeken we met de trein. Voor de uitzonderingen kunnen we Snappcar of auto van buren gebruiken.

Het enige wat ik soms wel mis is het spontane weggaan naar bijvoorbeeld Lage Vuursche om te wandelen. Dat vergt nu wat meer planning en dan schiet het er vaker bij in
  woensdag 4 november 2015 @ 11:22:37 #266
62913 Blik
The one and Only!
pi_157310029
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 00:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik gebruik sinds kort Snappcar, echt ideaal, een soort Airbnb maar dan voor auto's _O_

https://www.snappcar.nl/

Heb ook al meer dan 2,5 jaar geen auto meer ^O^
Wij ook al regelmatig gebruikt, werkt idd prima. Vind alleen dat Snappcar niet echt duidelijk is over de bijkomende admin-kosten die erbovenop komen.
pi_157310208
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:17 schreef Q. het volgende:

[..]

[..]

Ja, dan moet je nog eens dik 5 minuten lopen naar het perron. Daar ben ik te lui voor.
  woensdag 4 november 2015 @ 11:50:59 #268
62913 Blik
The one and Only!
pi_157310475
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:34 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ja, dan moet je nog eens dik 5 minuten lopen naar het perron. Daar ben ik te lui voor.
Het liefst zou ik ook mijn fiets op het perron neerzetten,maar dat lijkt me niet zo praktisch :P
pi_157310692
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:17 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Echt? Ik vind het echt een drama. Waar zet jij je fiets neer? Aan de Catharijnesingel kant is echt bijna geen plaats.

Ik zet hem in de stalling op het jaarbeursplein. Ik moet dan ook de tram naar Nieuwegein hebben, dus die staat er naast. Wat wel helpt is dat ik vrij vroeg begin (ik ben daar meestal tussen 7:00 en 7:30) dus dan is de fietsenstalling nog niet vol.
pi_157310723
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:01 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik zet hem in de stalling op het jaarbeursplein. Ik moet dan ook de tram naar Nieuwegein hebben, dus die staat er naast. Wat wel helpt is dat ik vrij vroeg begin (ik ben daar meestal tussen 7:00 en 7:30) dus dan is de fietsenstalling nog niet vol.
Ik kan hem ook altijd op de eerste verdieping stallen _O_ Kom rond 6:45 daar binnen :P
  woensdag 4 november 2015 @ 12:04:37 #271
141482 Q.
JurassiQ
pi_157310752
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:01 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik zet hem in de stalling op het jaarbeursplein. Ik moet dan ook de tram naar Nieuwegein hebben, dus die staat er naast. Wat wel helpt is dat ik vrij vroeg begin (ik ben daar meestal tussen 7:00 en 7:30) dus dan is de fietsenstalling nog niet vol.
Vanaf 9 uur is hij gewoon bomvol. Lekker als je dan nog afspraak hebt in stadskantoor ofzo. Mag je je fiets op de Westpleistalling neerzetten waar hij in no time gejat is.
For great justice!
pi_157311148
Als ze op Smakkelaarsveld eens fietsen gaan ruimen is er veel meer plek. Zogenaamd gebeurt dit elke 2 weken maar ik weet wel een aantal fietsen die daar al meer dan een jaar (op dezelfde plek) staan.

Zit af en toe te denken om de gemeente daar over aan te schrijven.. maar daar ben ik dan weer te lui voor.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:42:37 #273
141482 Q.
JurassiQ
pi_157311413
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:27 schreef Markeerstift het volgende:
Als ze op Smakkelaarsveld eens fietsen gaan ruimen is er veel meer plek. Zogenaamd gebeurt dit elke 2 weken maar ik weet wel een aantal fietsen die daar al meer dan een jaar (op dezelfde plek) staan.

Zit af en toe te denken om de gemeente daar over aan te schrijven.. maar daar ben ik dan weer te lui voor.
Op het Smakkelaarsvelden worden juist meer stallingen weggehaald, daar is meer ruimte nodig voor de nieuwe bocht naar het nieuwe HOV viaduct. Daarom is de stalling op het Willemsviaduct er nu ook.
For great justice!
pi_157311761
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Op het Smakkelaarsvelden worden juist meer stallingen weggehaald, daar is meer ruimte nodig voor de nieuwe bocht naar het nieuwe HOV viaduct. Daarom is de stalling op het Willemsviaduct er nu ook.
Ik bedoel de bewaakte stalling daar.. die blijft nog wel ff staan hoop ik :)
pi_157314718
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 07:12 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben met mn zusje en ik altijd alles op de fiets kunnen doen.
Ik heb een kind dat nogal intensieve zorg vraagt en zich niet bepaald gemakkelijk sociaal wenselijk gedraagt, zeker in een omgeving met veel prikkels. Ik doe haar het ov niet graag aan voor langere stukken, maar andersom ook zeker niet.
Andere situatie dan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_157314745
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:00 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik bedoel de bewaakte stalling daar.. die blijft nog wel ff staan hoop ik :)
Prima betaalbaar, altijd plek en relatief dichtbij. Zet ik m ook altijd neer.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 4 november 2015 @ 17:51:26 #277
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_157318006
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 08:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik vind het weer dramatisch aan de stadskant.
Ik ga tegenwoordig altijd naar Overvecht of te voet :o.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  donderdag 5 november 2015 @ 13:41:45 #278
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_157334348
Als aanvulling, ik heb ook kinderen en heb nog nooit een auto gehad. Wij doen ook alles met de fiets in de stad, met OV voor verder weg, en soms met MyWheels als het met OV niet lekker gaat.

MyWheels is net zoiets als SnappCar en heeft vergelijkbare tarieven, maar schijnt voor de verhuurder voordeliger te zijn. Mijn indruk was wel dat het beide goedkoper is dan GreenWheels. Die lijkt in eerste instantie heel goedkoop, maar na een tijdje gaat de korting eraf en dan wordt het duurder dan de concurrentie toen ik checkte.

Voor langere ritten huur ik vaak bij een verhuurbedrijf. Met MyWheels een dagje naar Zeeland heb ik een keer gedaan, kostte meer dan 120 euro, dat is dus echt niet aan te raden.
pi_157357978
Gaat er nog iemand naar het Streekbierfestival dit weekend in de kroegen aan de Nobelstraat?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:18:31 #280
141482 Q.
JurassiQ
pi_157358044
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:15 schreef Nielsch het volgende:
Gaat er nog iemand naar het Streekbierfestival dit weekend in de kroegen aan de Nobelstraat?
Ik.
For great justice!
pi_157358049
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik.
Ik ook!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:55:43 #282
62913 Blik
The one and Only!
pi_157358850
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:41 schreef Neelix het volgende:
Als aanvulling, ik heb ook kinderen en heb nog nooit een auto gehad. Wij doen ook alles met de fiets in de stad, met OV voor verder weg, en soms met MyWheels als het met OV niet lekker gaat.

MyWheels is net zoiets als SnappCar en heeft vergelijkbare tarieven, maar schijnt voor de verhuurder voordeliger te zijn. Mijn indruk was wel dat het beide goedkoper is dan GreenWheels. Die lijkt in eerste instantie heel goedkoop, maar na een tijdje gaat de korting eraf en dan wordt het duurder dan de concurrentie toen ik checkte.

Voor langere ritten huur ik vaak bij een verhuurbedrijf. Met MyWheels een dagje naar Zeeland heb ik een keer gedaan, kostte meer dan 120 euro, dat is dus echt niet aan te raden.
Dan zou ikecht een keer naar Snappcar kijken. Dagtarief met 250 km vrije kilometers vanaf 30 euro, afhankelijk van wat voor auto je wilt huren. Benzine komt er natuurlijk nog wel bij.
pi_157379448
Snappcar is een aanrader, ja.
  Moderator zaterdag 7 november 2015 @ 13:12:30 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157379699
Ik woon al jaren met een auto tegen het centrum aan. In Utrecht zelf gebruik ik de fiets maar binnen 10 minuten zit ik op de snelweg dus dat heeft meestal wel de voorkeur tov het OV. Met de auto is het van deur tot deur 35 minuten naar mijn werk, met het OV minstens een uur. Dan is de keuze wmb snel gemaakt *)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_157379717
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:12 schreef MaJo het volgende:
Ik woon al jaren met een auto tegen het centrum aan. In Utrecht zelf gebruik ik de fiets maar binnen 10 minuten zit ik op de snelweg dus dat heeft meestal wel de voorkeur tov het OV. Met de auto is het van deur tot deur 35 minuten naar mijn werk, met het OV minstens een uur. Dan is de keuze wmb snel gemaakt *)
Ik doe er ook een half uur langer over met het OV alleen het OV is gratis voor mij (ook prive) terwijl een auto mij honderden euro's per maand zou kosten. Dan is de keuze wmb ook snel gemaakt :P
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  zaterdag 7 november 2015 @ 17:08:35 #286
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_157384097
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:55 schreef Blik het volgende:

[..]

Dan zou ikecht een keer naar Snappcar kijken. Dagtarief met 250 km vrije kilometers vanaf 30 euro, afhankelijk van wat voor auto je wilt huren. Benzine komt er natuurlijk nog wel bij.
Snappcar en MyWheels ontlopen elkaar niet veel. Een auto met 250km vrije kilometers ben ik niet tegengekomen in de buurt, alles hier wat ik tegenkom is 100, vanaf ¤20.
Utrecht - Zeeland met een extra uitje is al snel 400km. 300*0.20 = ¤60 + ¤20 en nog eens een volle tank erbij, zit je al snel over de 100 euro.

De truc is dan om goed te zoeken naar auto's zonder extra kilometervergoeding, maar dat kan op MyWheels en ook op Snappcar.
  zondag 8 november 2015 @ 17:36:07 #287
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157406111
Nu al een paar keer in Utrecht geweest en verscheidene keren kom ik een man tegen, nouja hij valt op. Hij was eens in het geel met een paarse pooier hoed, hij ging eens als indiaan. Weet niet wat allemaal, hij heeft een wandelstok en gisteren had hij ook keihard muziek met luidsprekers toen hij fietste door de stad. Mijn vraag is herkennen jullie deze figuur en staat hij bekend als iets?
Liefde voor God
  † In Memoriam † zondag 8 november 2015 @ 17:44:19 #288
21636 Feestkabouter
pi_157406238
ik heb hem absoluut wel een paar keer gezien toen ik op de ASW woonde..... maar ik weet op zich niks van hem.
  zondag 8 november 2015 @ 17:55:37 #289
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_157406465
Ja. Dat is Pierre.
Huilen dan.
  zondag 8 november 2015 @ 19:52:52 #290
62913 Blik
The one and Only!
pi_157408964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:08 schreef Neelix het volgende:

[..]

Snappcar en MyWheels ontlopen elkaar niet veel. Een auto met 250km vrije kilometers ben ik niet tegengekomen in de buurt, alles hier wat ik tegenkom is 100, vanaf ¤20.
Utrecht - Zeeland met een extra uitje is al snel 400km. 300*0.20 = ¤60 + ¤20 en nog eens een volle tank erbij, zit je al snel over de 100 euro.

De truc is dan om goed te zoeken naar auto's zonder extra kilometervergoeding, maar dat kan op MyWheels en ook op Snappcar.
Ok, maar het grootste deel van die (verborgen) kosten zou je dus ook hebben als je een eigen auto had.

Mijn overbuurvrouw had tot voor kort haar auto op snappcar staan. Die was 10 cent per km, 150 vrije km voor 27,50. Dus aanzienlijk goedkoper dan jouw ervaring. Helaas staat die er niet meer op omdat ze haar auto fulltime nodig heeft voor werk
  zondag 8 november 2015 @ 20:14:13 #291
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_157409689
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Nu al een paar keer in Utrecht geweest en verscheidene keren kom ik een man tegen, nouja hij valt op. Hij was eens in het geel met een paarse pooier hoed, hij ging eens als indiaan. Weet niet wat allemaal, hij heeft een wandelstok en gisteren had hij ook keihard muziek met luidsprekers toen hij fietste door de stad. Mijn vraag is herkennen jullie deze figuur en staat hij bekend als iets?
Pierre idd, die woont vlakbij mij.



http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uder-vangt-bot.dhtml

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 8 november 2015 @ 21:20:11 #292
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157412113
quote:
Lijkt me wel een baas, ik heb bewondering voor hem dat hij zich niet druk om andere. Ik zou best gewoon eens over het leven willen praten met die man met een flesje bier, volgens mij is hij best intelligent ook.
Liefde voor God
  zondag 15 november 2015 @ 14:36:54 #293
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_157567081
Kzag hem bij Jans Kerkhof fietsen met muziekboxjes aan. Chuck Berry en andere rij-muziek. Ik dacht dat ie bij een of ander festival hoorde. Heb hem nog niet zo vaak gezien als die gast in het wit.
pi_157567233
Zag ook een paar mafketels in boten met keiharde muziek vandaag. Stelletje idioten. En dan zo'n ouwe lul in een jurk op de laatste boot. Stelletje aandachtszoekers.
  maandag 16 november 2015 @ 20:03:33 #295
123099 Promo_Guy
Pigs in space
pi_157607191
Voor Pierre heb ik op een of andere manier altijd een beetje bewondering.

Een hele andere vraag:

Enig idee waar je vlaggen (of in ieder geval, de Nederlandse vlag) kan kopen in Utrecht?
Zelf dacht ik aan de Snuffeldump. Wellicht zijn er nog meer locaties in de (binnen)stad.
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:15:14 #296
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_157633774
Is de vorige door die leuzen van het viaduct gehaald?
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  dinsdag 17 november 2015 @ 21:21:45 #297
62913 Blik
The one and Only!
pi_157634022
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:03 schreef Promo_Guy het volgende:
Voor Pierre heb ik op een of andere manier altijd een beetje bewondering.

Een hele andere vraag:

Enig idee waar je vlaggen (of in ieder geval, de Nederlandse vlag) kan kopen in Utrecht?
Zelf dacht ik aan de Snuffeldump. Wellicht zijn er nog meer locaties in de (binnen)stad.
Ik begreep op de Radio vanochtend dat de Hema een winkel is waar je werkelijke ALLES kunt krijgen. Dus probeer het daar eens
pi_157646396


Contouren van de doorgetrokken singel worden steeds duidelijker!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_157653640
Na 17 jaar is voor het eerst mijn fiets gejat buiten mijn eigen schuld om :(
pi_157659911
Oh, hij staat bij het fietsendepot. Flikkers.

Ik had hem goed gestald, niet op een kruis.

Kan de gemeente niet gewoon eens gaan zorgen voor genoeg fietsplekken aan de centrumzijde van het station.

Ik had hem niet op de meest elegante manier neer gezet (tegen een muurtje) maar als ik zo dat bord met "Fiets weg" bekeek stond die totaal niet fout of tegen de regels.
pi_157660034
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:02 schreef d4v1d het volgende:
Oh, hij staat bij het fietsendepot. Flikkers.

Ik had hem goed gestald, niet op een kruis.

Kan de gemeente niet gewoon eens gaan zorgen voor genoeg fietsplekken aan de centrumzijde van het station.

Ik had hem niet op de meest elegante manier neer gezet (tegen een muurtje) maar als ik zo dat bord met "Fiets weg" bekeek stond die totaal niet fout of tegen de regels.
Word
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')