abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 september 2015 @ 16:33:42 #176
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_156299109
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:24 schreef Vatta het volgende:
Ik ga waarschijnlijk met mijn pa. Hij is er ook blij mee. :)
Gaaf, ik heb mijn paps toen meegenomen naar Neil Young, hij was al helemaal over z'n toeren op een goede manier maar baalde dat ie "Like a Hurricane" niet had gespeeld, kwam ie terug met als toegift dat nummer, heb m'n pa nog nooit zo gezien :D O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_156300145
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:33 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Gaaf, ik heb mijn paps toen meegenomen naar Neil Young, hij was al helemaal over z'n toeren op een goede manier maar baalde dat ie "Like a Hurricane" niet had gespeeld, kwam ie terug met als toegift dat nummer, heb m'n pa nog nooit zo gezien :D O+
Haha mooi hoor. Neil Young is ook meer uit zijn tijd dus voor hem mooi meegenomen dat jij ook van die muziek houd.

Mijn vader houd voornamelijk van die solo gitaristen muziek zoals Satriani en Steve Vai maar daar heb ik zelf helemaal niks mee. Wel voor hem een keer mee geweest naar een concert van Satriani in de HMH. Verder houd hij wel van het wat ruigere gitaarwerk. System of a Down vind hij ook een goede band dus daar ben ik in de Ziggo Dome ook samen met hem en een vriend heen gegaan.

Moet wel rekening houden met het feit dat die ouwe de laatste jaren wat moeilijker op zijn beentjes staat dus zitplekken zijn een vereiste, maar dat vind ik ook helemaal niet erg.
pi_156300551
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:09 schreef Vatta het volgende:

[..]

Hee hee joh hee joh hee hee joh hee joh.

Gelijk heb je. Afgrijselijk bandje. ;(
Ik dacht altijd dat ze pedo pedo zongen bij dat liedje.
pi_156300585
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:08 schreef Vatta het volgende:

[..]

Haha mooi hoor. Neil Young is ook meer uit zijn tijd dus voor hem mooi meegenomen dat jij ook van die muziek houd.

Mijn vader houd voornamelijk van die solo gitaristen muziek zoals Satriani en Steve Vai maar daar heb ik zelf helemaal niks mee. Wel voor hem een keer mee geweest naar een concert van Satriani in de HMH. Verder houd hij wel van het wat ruigere gitaarwerk. System of a Down vind hij ook een goede band dus daar ben ik in de Ziggo Dome ook samen met hem en een vriend heen gegaan.

Moet wel rekening houden met het feit dat die ouwe de laatste jaren wat moeilijker op zijn beentjes staat dus zitplekken zijn een vereiste, maar dat vind ik ook helemaal niet erg.
Wel leuk hoor dat je nog enigszins een smaak in hetzelfde genre hebt. Mijn vader houdt alleen van Bach, Mozart en dat soort kattengejank.
  dinsdag 22 september 2015 @ 17:26:53 #180
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156300607
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:33 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

ArenA was dat. Biffy Clyro en Bastille, twee matige bands. Dan hadden we een paar jaar eerder meer geluk met Ghinzu en Editors.
Biffy Clyro is geweldig live! :{w
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 22 september 2015 @ 17:27:52 #181
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_156300628
Ik vond Bastille ook niet verkeerd (op lowlands)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 22 september 2015 @ 17:38:05 #182
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_156300805
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:36 schreef Audreyoot het volgende:
Ik weet niet meer wat het voorprog was in de ziggodome 2012, daar had ik toen kaartjes voor gekocht en voor de ArenA show datzelfde jaar geloof ik kaartjes voor gewonnen bij 3fm (vond ik trouwens wel een veel ruigere show!)

Edit; oh dat was dus andy burrows, kan me er niks van herinneren :')
Dat is die van Razorlight toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:39 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Who cares?

Al hoewel, dat moet ik niet zeggen aangezien ik Muse ooit ALS voorprogramma heb ontdekt.
Ik 'care'. Vorige week nog Black Box Revelation in het voorprogramma van Seasick Steve _O_ Kamchatka eerder dit jaar in het voorprogramma van Karma to Burn _O_ Band of Skulls in het voorprogramma van QotSA vond ik ook leuk om een keer live te zien. BlackBoxRed ontdekt in het voorprogramma van Savages _O_ Ian Clement als v.p. van De Staat waren top. Graveyard in het voorprogramma van Soundgarden _O_ Had ik net een paar maanden eerder ontdekt op Pinkpop, briljant _O_ Patti Smith in het v.p. van Neil Young _O_ (al had ik haar drie weken eerder nog bij haar eigen concert gezien :') ) Los Lobos in het v.p. van Neil Young, wat verrasten die positief, kende ik alleen van la-la-la-la bamba, maar die maken heerlijke muziek. Triggerfinger in het voorprogramma van Red Hot Chili Peppers _O_ The Maccabees bij The Black Keys, Admiral Freebee bij Neil Young. En dan kan ik nog wel even doorgaan, natuurlijk zitten er soms kutbands bij maar dat is wat mij betreft maar bij 10-20% van de voorprogramma's.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156300930
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:38 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dat is die van Razorlight toch?

[..]

Ik 'care'. Vorige week nog Black Box Revelation in het voorprogramma van Seasick Steve _O_ Kamchatka eerder dit jaar in het voorprogramma van Karma to Burn _O_ Band of Skulls in het voorprogramma van QotSA vond ik ook leuk om een keer live te zien. BlackBoxRed ontdekt in het voorprogramma van Savages _O_ Ian Clement als v.p. van De Staat waren top. Graveyard in het voorprogramma van Soundgarden _O_ Had ik net een paar maanden eerder ontdekt op Pinkpop, briljant _O_ Patti Smith in het v.p. van Neil Young _O_ (al had ik haar drie weken eerder nog bij haar eigen concert gezien :') ) Los Lobos in het v.p. van Neil Young, wat verrasten die positief, kende ik alleen van la-la-la-la bamba, maar die maken heerlijke muziek. Triggerfinger in het voorprogramma van Red Hot Chili Peppers _O_ The Maccabees bij The Black Keys, Admiral Freebee bij Neil Young. En dan kan ik nog wel even doorgaan, natuurlijk zitten er soms kutbands bij maar dat is wat mij betreft maar bij 10-20% van de voorprogramma's.
Ja, dat zijn dan wel al grote bands die in een voorprogramma van nog grotere bands staan. Naar concerten van Black Box Revelation en Triggerfinger ga ik al jaren (komt natuurlijk ook door mijn Belgische inslag). Ik zie altijd van die kutbandjes in voorprogramma's....
pi_156300992
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:26 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Biffy Clyro is geweldig live! :{w
Ik vond er niets aan als voorprogramma, maar het geluid was ook niet al te goed afgesteld. Als ze er nu weer zijn, zal ik beter opletten :)
pi_156301004
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wel leuk hoor dat je nog enigszins een smaak in hetzelfde genre hebt. Mijn vader houdt alleen van Bach, Mozart en dat soort kattengejank.
Klassieke muziek dus. Muse speelt in sommige nummers ook wel een beetje met dat genre. Neem nu de Exogenesis trilogie op The Resistance. Misschien kan hij het toch wel waarderen.
pi_156301053
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:48 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik vond er niets aan als voorprogramma, maar het geluid was ook niet al te goed afgesteld. Als ze er nu weer zijn, zal ik beter opletten :)
Zo dat geluid was inderdaad erg slecht toen. Ze hadden ook maar een paar vierkante meter om op te kunnen bewegen. Dat zwarte doek hing zowat in het publiek.
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 17:59:04 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156301199
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:24 schreef Vatta het volgende:
Wie waren er de vorige keer allemaal bij?

Episch was het.

Moi :Y had toen gratis kaarten via iemand met goede connecties in het VIP gedeelte, dat was wel tof! Maar ook wel ver weg (zit helemaal bovenin) dus ben wel blij dat we nu 1e ring zitten :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 18:07:15 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156301357
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:08 schreef Vatta het volgende:

[..]

Haha mooi hoor. Neil Young is ook meer uit zijn tijd dus voor hem mooi meegenomen dat jij ook van die muziek houd.

Mijn vader houd voornamelijk van die solo gitaristen muziek zoals Satriani en Steve Vai maar daar heb ik zelf helemaal niks mee. Wel voor hem een keer mee geweest naar een concert van Satriani in de HMH. Verder houd hij wel van het wat ruigere gitaarwerk. System of a Down vind hij ook een goede band dus daar ben ik in de Ziggo Dome ook samen met hem en een vriend heen gegaan.

Moet wel rekening houden met het feit dat die ouwe de laatste jaren wat moeilijker op zijn beentjes staat dus zitplekken zijn een vereiste, maar dat vind ik ook helemaal niet erg.
ik ga ook samen met mijn paps O+ Mijn vader heeft echt de muzieksmaak van een baas :D ook al samen naar Arcade Fire, Balthazar, UMO, Elbow en veel meer andere concerten geweest. Morgen gaat ie ook weer mee naar Sufjan O+ Zit vaak ook te janken als ie het mooi vind. Mijn papsie :'( O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 22 september 2015 @ 18:26:52 #189
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_156301772
Niet gelukt ;(
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_156301873
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:56 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

*O* Veld?
Tuurlijk op het veld! ;)


quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Mooi dat het gelukt is! Ik heb net mijn kaartjes van Keulen met de DHL ontvangen.
Ja fijn hè!
Top dat het bij jou ook allemaal gelukt is.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 22 september 2015 @ 18:32:28 #191
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_156301881
Het is dus gewoon echt 14 jaar geleden dat ik Muse voor het laatst zag :')


Behalve het kapsel van Matt staat me eigenlijk heel weinig bij van het concert. Placebo (die in 2001 ook op LL stonden) vond ik toen veel spannender.

Was Fylax eigenlijk al geboren in 2001? Ik voel me oud. ;(
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:15:22 #192
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_156302835
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:48 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik vond er niets aan als voorprogramma, maar het geluid was ook niet al te goed afgesteld. Als ze er nu weer zijn, zal ik beter opletten :)
Ik vond ze in de ArenA zo afschuwelijk dat ik ben weggelopen, m'n oren deden letterlijk zeer. Pas daarna ben ik ze iets beter leren kennen en kwam ik erachter dat het toch voornamelijk aan het geluid lag :P Live kunnen ze namelijk prima een groot publiek aan

pi_156302916
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_156303037
Tsja je hebt natuurlijk niet altijd Muse als voorprogramma :+ (U2 360 tour in de US in 2009)

Editors in goffert was prima :)
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:24:06 #195
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_156303103
Supremacy blijft de lekkerste opener imo.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:24:22 #196
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_156303112
Maar ja, dat zal ik live wel niet meemaken.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_156303369
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:33 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

ArenA was dat. Biffy Clyro en Bastille, twee matige bands. Dan hadden we een paar jaar eerder meer geluk met Ghinzu en Editors.
Ik kan me niet eens meer herinneren dat er een voorprogramma was in Arena, maar ik geloof je zo. :D

Heeft ieg weinig indruk op me gemaakt, maar dat ligt waarschijnlijk meer aan het hoofdgerecht dan aan de kwaliteit van het voorprogramma. Arena 2013 staat toch zeker in mijn top 3 van beste concerten ooit.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_156303449
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:21 schreef H.Kemper het volgende:
Tsja je hebt natuurlijk niet altijd Muse als voorprogramma :+ (U2 360 tour in de US in 2009)

Editors in goffert was prima :)
Oh ja, da's waar ook. Een vriend van ons woonde toen in New York en die had daar kaartjes voor gekocht om Muse te zien. Hij ging ook echt na het voorprogramma naar huis omdat hij U2 niks vindt. Stond iedereen wel raar te kijken.

Ik had ze op 9-9-1999 als voorprogramma van Live in Gent :Y) . Toen was Fylax vast nog niet geboren...
pi_156303546
Muse in het voorprogramma van U2.. da's wel erg. :{
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:45:12 #200
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_156303700
Ik zag Muse voor het eerst in het Goffertpark in 2010.

Ook toen was Fylax vast nog niet geboren...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')