abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 december 2015 @ 22:30:29 #201
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_158425009
Verhaal vind ik wel goed. Maar soms schrik je wel van hoe lelijk het getekend is.

quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef King_Merc het volgende:

[..]

nou ja na volgende week een weekje zonder DBS, misschien dat ze weer wat beter doen, gelukkig niet zo bedroevend dan EP05
Op de 27e wel ep 25.
Isn't it ironic, don't you think
pi_158426140
Het wordt hoog tijd dat Toei de licentie van Dragon Ball kwijt raakt.
pi_158435978
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:58 schreef Michie_ het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Toei de licentie van Dragon Ball kwijt raakt.
Toei deed ook al Dragonball Z, toen de animaties (zeker bij de Buu saga top waren :) ) , ze hebben gewoon betere mensen nodig, en meer tijd maken voor een aflevering :)
pi_158436421
Toei lijkt niet meer te beseffen hoe groot Dragon Ball is. Hoe ze momenteel met de licentie om gaan slaat nergens meer op. Uit alles blijkt dat Toei er zo min mogelijk geld aan wil besteden wat resulteert in matige animatie en soundtrack. Ook blijft Toei funimation tegenwerken zodat ze Super niet kunnen dubben in het Engels.
pi_158436809
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:36 schreef Michie_ het volgende:
Toei lijkt niet meer te beseffen hoe groot Dragon Ball is. Hoe ze momenteel met de licentie om gaan slaat nergens meer op. Uit alles blijkt dat Toei er zo min mogelijk geld aan wil besteden wat resulteert in matige animatie en soundtrack. Ook blijft Toei funimation tegenwerken zodat ze Super niet kunnen dubben in het Engels.
Er is al een licentie voor Engelse dub afgegeven, maar helaas (nog?) niet aan funimation. -O- Maar een of ander aziatische zender.
pi_158437599
Klopt. Funimation wil Super heel graag maar het is voor 99% zeker dat Toei moeilijk doet. Deze aziatische dub is alleen voor aziatische landen.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 december 2015 @ 15:15:16 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158439498
Wel apart dat Frieza in basis vorm mee kan met Goku die na zijn god transformatie op een veel hoger level moet zitten. Eigenlijk sowieso al sinds zijn ssj3.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_158501326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel apart dat Frieza in basis vorm mee kan met Goku die na zijn god transformatie op een veel hoger level moet zitten. Eigenlijk sowieso al sinds zijn ssj3.
Niet zo vreemd toch voor een getrainde Frieza. Dan is het logisch dat zijn tussenvormen dus ook sterker zijn geworden.
pi_158501365
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:36 schreef Michie_ het volgende:
Toei lijkt niet meer te beseffen hoe groot Dragon Ball is. Hoe ze momenteel met de licentie om gaan slaat nergens meer op. Uit alles blijkt dat Toei er zo min mogelijk geld aan wil besteden wat resulteert in matige animatie en soundtrack. Ook blijft Toei funimation tegenwerken zodat ze Super niet kunnen dubben in het Engels.
Japan lijkt zich sowieso steeds meer terug te trekken en zich meer te richten op hun steeds rijker wordende buren in de regio.
pi_158584331
redelijke aflevering weer :) , animatie beter dan een week geleden :), al zaten er een paar kleine dingetjes in wat niet mooi geanimeerd uitzag, maar minder ergerlijk .
pi_158600903
Manga spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 december 2015 @ 16:38:10 #212
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_158604686
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:58 schreef King_Merc het volgende:
redelijke aflevering weer :) , animatie beter dan een week geleden :), al zaten er een paar kleine dingetjes in wat niet mooi geanimeerd uitzag, maar minder ergerlijk .
Was wel goed idd.

Manga even lezen
Isn't it ironic, don't you think
  dinsdag 29 december 2015 @ 08:01:19 #213
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_158626302
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:36 schreef Odaiba het volgende:
Manga spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Isn't it ironic, don't you think
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 29 december 2015 @ 12:36:02 #214
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158631323
Haha die tepels kerel moet toch wel bijna expres gedaan. Vraag me nu al af hoe ze dat in Amerika gaan censureren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:41:11 #215
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_158631466
Ik sta wel in de OP maar ik heb het al na episode 10 gedropt. Echt een trieste bedoeling. De films die goed beoordeeld worden op MAL zijn eigenlijk ook kut. Misschien word ik te oud hiervoor...
:')
pi_158635606
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik sta wel in de OP maar ik heb het al na episode 10 gedropt. Echt een trieste bedoeling. De films die goed beoordeeld worden op MAL zijn eigenlijk ook kut. Misschien word ik te oud hiervoor...
Ja, je zult wel te ''oud'' geworden zijn. DB Super blijft vermakelijk, ook al is die anime om te janken.
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:41:35 #217
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_158637148
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:00 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, je zult wel te ''oud'' geworden zijn. DB Super blijft vermakelijk, ook al is die anime om te janken.
Ik ging er super goed op toen ik 12 was en al die zooi op tv was. De manga is nog beter en vind ik nu nog steeds goed. Die heeft een goed tempo, en minder censuur. Weten jullie nog dat Frieza planeet namek OVER 5 MINUTEN!1! zou gaan opblazen (tenzij hij zou worden verslagen). Vervolgens duurde dat gevecht nog 5 afleveringen :').
Misschien de manga van dbs eens een kans geven.
:')
pi_158637570
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik ging er super goed op toen ik 12 was en al die zooi op tv was. De manga is nog beter en vind ik nu nog steeds goed. Die heeft een goed tempo, en minder censuur. Weten jullie nog dat Frieza planeet namek OVER 5 MINUTEN!1! zou gaan opblazen (tenzij hij zou worden verslagen). Vervolgens duurde dat gevecht nog 5 afleveringen :').
Misschien de manga van dbs eens een kans geven.
over dat hele gevecht 5 minuten zou duren en vervolgens 5 afleveringen zijn, misschien zien we de vertraagde versie wel :P
pi_158637811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik ging er super goed op toen ik 12 was en al die zooi op tv was. De manga is nog beter en vind ik nu nog steeds goed. Die heeft een goed tempo, en minder censuur. Weten jullie nog dat Frieza planeet namek OVER 5 MINUTEN!1! zou gaan opblazen (tenzij hij zou worden verslagen). Vervolgens duurde dat gevecht nog 5 afleveringen :').
Misschien de manga van dbs eens een kans geven.
Ik hou zins mijn jeugd al van die hele DBZ sfeer van sterker worden en dan vervolgens een brutal fight, maar ik moet eerlijk zijn, dit gevoel heb ik nog niet gekregen bij DBS. Het is een stuk kinderlijker en lijkt daardoor meer op DBS. Ze willen waarschijnlijk ook meer kinderen aantrekken, dan de echte fans. Dat is jammer en een gemiste kans.

Maar ik zou je zeker de DBS manga willen aanraden, die gaat snel en is mooi getekend en heeft een meer volwassener look. Ik kan je eventueel wel een link sturen via pm waar je hem kunt lezen.
pi_158638086
wat me wel tegen staat is dat alsmaar sterker worden waarbij erbij een gevecht geen planeten / zonnestelsels worden verwoest.. ,

ga maar na Roshi en Piccolo hebben beide de maan opgeblazen in Dragonball en begin van DBZ ,terwijl vegeta in het eerste gevecht dreigde de aarde op te blazen.. nu zijn ze miljoenen keer sterker maar een Ki blast op de grond doet niks... behalve een paar kratertjes achterlaten..
  dinsdag 29 december 2015 @ 16:46:07 #221
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_158639868
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:58 schreef Odaiba het volgende:
maar ik moet eerlijk zijn, dit gevoel heb ik nog niet gekregen bij DBS. Het is een stuk kinderlijker en lijkt daardoor meer op DBS.
Misschien is dat het. DB was sowieso meer humoristisch dan DBZ, maar volgde wel een aardig verhaal: een avontuur op zoek naar de dragonballs en onderweg allerlei magische figuren en mythologische dingen. DBZ was serieuzer en heeel erg gericht op eindeloze gevechten en sterker worden. Soms waren de verhaallijnen ook best aardig zoals dat hele gebeuren met Trunks die uit de toekomst komt, het hiernamaals enzo.
DBS zet nu de DBZ characters in een DB-sfeertje... De ultime super saiyen tot nu toe (ss3) wordt al gelijk ingezet door goku die gelijk op een domme manier wordt verslagen. Vegeta gedraagt zich als een pussy. Het leuke aan dragonball was juist die ultime testosteron gevechten. Hard tegen hard tegen een steeds sterker wordende tegenstander (en held).
:')
pi_158641002
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Misschien is dat het. DB was sowieso meer humoristisch dan DBZ, maar volgde wel een aardig verhaal: een avontuur op zoek naar de dragonballs en onderweg allerlei magische figuren en mythologische dingen. DBZ was serieuzer en heeel erg gericht op eindeloze gevechten en sterker worden. Soms waren de verhaallijnen ook best aardig zoals dat hele gebeuren met Trunks die uit de toekomst komt, het hiernamaals enzo.
DBS zet nu de DBZ characters in een DB-sfeertje... De ultime super saiyen tot nu toe (ss3) wordt al gelijk ingezet door goku die gelijk op een domme manier wordt verslagen. Vegeta gedraagt zich als een pussy. Het leuke aan dragonball was juist die ultime testosteron gevechten. Hard tegen hard tegen een steeds sterker wordende tegenstander (en held).
Ja, helemaal mee eens.
pi_158643295
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Misschien is dat het. DB was sowieso meer humoristisch dan DBZ, maar volgde wel een aardig verhaal: een avontuur op zoek naar de dragonballs en onderweg allerlei magische figuren en mythologische dingen. DBZ was serieuzer en heeel erg gericht op eindeloze gevechten en sterker worden. Soms waren de verhaallijnen ook best aardig zoals dat hele gebeuren met Trunks die uit de toekomst komt, het hiernamaals enzo.
DBS zet nu de DBZ characters in een DB-sfeertje... De ultime super saiyen tot nu toe (ss3) wordt al gelijk ingezet door goku die gelijk op een domme manier wordt verslagen. Vegeta gedraagt zich als een pussy. Het leuke aan dragonball was juist die ultime testosteron gevechten. Hard tegen hard tegen een steeds sterker wordende tegenstander (en held).
Er zijn toch ook steeds sterker wordende tegenstanders en held? SSJ God, Beerus, Freeza etc.
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:54:19 #224
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_158643877
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:37 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Er zijn toch ook steeds sterker wordende tegenstanders en held? SSJ God, Beerus, Freeza etc.
Ik vraag me af hoe ver ze kunnen gaan. Wat zou nog sterker zijn dan goden?
Isn't it ironic, don't you think
pi_158647552
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:54 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe ver ze kunnen gaan. Wat zou nog sterker zijn dan goden?
golden ozaru god?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')