abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_157288928
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:28 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Ik zou graag willen maar ik heb 2x geprobeerd om een game te joinen en na een klein stukje lopen word ik eruit gekickt. Mijn internet is snel genoeg maar we hebben wat problemen met streamen / online gamen dus even dat eerst oplossen voordat ik online kan :) We zijn er mee bezig en ik laat wel even weten als het werkt!
UPnP aanzetten in de modem? #tip
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:34:47 #152
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_157297823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:28 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Ik zou graag willen maar ik heb 2x geprobeerd om een game te joinen en na een klein stukje lopen word ik eruit gekickt. Mijn internet is snel genoeg maar we hebben wat problemen met streamen / online gamen dus even dat eerst oplossen voordat ik online kan :) We zijn er mee bezig en ik laat wel even weten als het werkt!
Heb je toevallig Tele2?

Ik woon sinds een maand bij een huisgenoot, die ook Tele2 heeft.. voorheen bij me thuis nooit problemen met multiplayer-games, en hier kon ik alsmaar geen verbinding maken. Blijkbaar is Tele2-modem standaard niet uitgerust of bedoeld voor online gaming, al zou je zoiets toch wel mogen verwachten van alle providers..

Anyway, mn huisgenoot (die wat meer ervaring heeft in ICT-werk) had even wat instellingen aangepast, en nu kan ik wel weer gewoon online gamen (op mn Wii U dan). Zou hem desgewenst kunnen vragen wat ie gedaan heeft / welke site hij ter info erbij heeft genomen? :) Stuur maar DM ter herinnering, hij is op het moment niet thuis.
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:58:42 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157298459
TOP TIP VAN DE WEEK

https://www.videogamesplu(...)hipping-p-14516.html

Als je deze game nog niet hebt gespeeld, of nog niet in je bezig hebt, koop 'm dan nu!

_O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:29:28 #154
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_157299345
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
TOP TIP VAN DE WEEK

https://www.videogamesplu(...)hipping-p-14516.html

Als je deze game nog niet hebt gespeeld, of nog niet in je bezig hebt, koop 'm dan nu!

_O_
Heb m wel in mn bezit, maar ben er nog niet mee bezig :+
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:31:28 #155
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_157299409
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
TOP TIP VAN DE WEEK

https://www.videogamesplu(...)hipping-p-14516.html

Als je deze game nog niet hebt gespeeld, of nog niet in je bezig hebt, koop 'm dan nu!

_O_
eww..die komt uit canada, krijg je daar geen gezeik mee met inklaringskosten?
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:38:41 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157299624
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

eww..die komt uit canada, krijg je daar geen gezeik mee met inklaringskosten?
Kan. Weet niet hoe de CAD nu staat. Tot 22 euro geen probleem.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held dinsdag 3 november 2015 @ 20:40:07 #157
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_157299685
Uit Canada importeren heb ik jaren geleden ook veel gedaan met DS-spellen, toen de euro zo ontzettend sterk stond. Leverde enorm leuke koopjes op.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_157302994
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:58 schreef videonatic het volgende:

[..]

UPnP aanzetten in de modem? #tip
Gedaan maar heeft helaas niet geholpen ;(
pi_157303066
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 19:34 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Heb je toevallig Tele2?

Ik woon sinds een maand bij een huisgenoot, die ook Tele2 heeft.. voorheen bij me thuis nooit problemen met multiplayer-games, en hier kon ik alsmaar geen verbinding maken. Blijkbaar is Tele2-modem standaard niet uitgerust of bedoeld voor online gaming, al zou je zoiets toch wel mogen verwachten van alle providers..

Anyway, mn huisgenoot (die wat meer ervaring heeft in ICT-werk) had even wat instellingen aangepast, en nu kan ik wel weer gewoon online gamen (op mn Wii U dan). Zou hem desgewenst kunnen vragen wat ie gedaan heeft / welke site hij ter info erbij heeft genomen? :) Stuur maar DM ter herinnering, hij is op het moment niet thuis.
Ik heb glasvezel van Telfort met een sitecom modem dus helaas niet hetzelfde ;(

Zit er aan te denken om maar een betere modem te gaan kopen. Ik heb vandaag heel even online kunnen spelen en dat was echt super leuk met deze game maar werd er uiteindelijk weer steeds uitgegooid dus ben er beetje klaar mee haha
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:14:11 #160
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_157305307
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:14 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Ik heb glasvezel van Telfort met een sitecom modem dus helaas niet hetzelfde ;(

Zit er aan te denken om maar een betere modem te gaan kopen. Ik heb vandaag heel even online kunnen spelen en dat was echt super leuk met deze game maar werd er uiteindelijk weer steeds uitgegooid dus ben er beetje klaar mee haha
Ik zou daar nog even mee wachten.. eerst wat meer info online opzoeken (voor zover je dat niet al gedaan hebt?), of iemand in je kennissenkring vragen die wat meer into computers is.. Ik had wat betreft mijn probleem ook al reacties gelezen dat mensen nieuwe modem gingen kopen, maar hier is het uiteindelijk dus ook opgelost na een paar muisklikken (bij wijze van) :)
pi_157322469
Zelda?
  donderdag 5 november 2015 @ 12:58:21 #162
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_157333452
weet iemand toevallig of die oude game boy games (ja die grote grijze vierkante casettes) region free zijn dus kan ik JP/US games op een EU gameboy spelen?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 5 november 2015 @ 19:33:48 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157342521
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:58 schreef cherrycoke het volgende:
weet iemand toevallig of die oude game boy games (ja die grote grijze vierkante casettes) region free zijn dus kan ik JP/US games op een EU gameboy spelen?
Garantie geef ik niet, maar volgens mij wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157344011
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:58 schreef cherrycoke het volgende:
weet iemand toevallig of die oude game boy games (ja die grote grijze vierkante casettes) region free zijn dus kan ik JP/US games op een EU gameboy spelen?
Volgens mij wel want we hebben toen spellen geimporteerd uit taiwan via een winkel.
pi_157344537
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:58 schreef cherrycoke het volgende:
weet iemand toevallig of die oude game boy games (ja die grote grijze vierkante casettes) region free zijn dus kan ik JP/US games op een EU gameboy spelen?
Ja region locked kwam pas op 3ds(kwa hardware)
pi_157344713
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:35 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ja region locked kwam pas op 3ds(kwa hardware)
Ds was al regio locked volgens mij
pi_157344744
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:39 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ds was al regio locked volgens mij
Nope
pi_157344747
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:39 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ds was al regio locked volgens mij
Nop
pi_157345376
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:40 schreef tailfox het volgende:

[..]

Nope
Oke dan zit ik er naast. Was wel een mooie tijd vroeger met de eerste gameboy spellen laten importeren en voor een kwart van de prijs inkopen.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:14:08 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157346057
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:39 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ds was al regio locked volgens mij
Vanaf DSi, ivm de eShop
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157359447
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:14 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Ik zou daar nog even mee wachten.. eerst wat meer info online opzoeken (voor zover je dat niet al gedaan hebt?), of iemand in je kennissenkring vragen die wat meer into computers is.. Ik had wat betreft mijn probleem ook al reacties gelezen dat mensen nieuwe modem gingen kopen, maar hier is het uiteindelijk dus ook opgelost na een paar muisklikken (bij wijze van) :)
Ja ik weet het, zit zelf ook in de IT (al is netwerk niet helemaal mijn richting heb k wel enige kennis) maar ook mijn collega's die hier wel veel verstand van hebben lijken er nog niet uit te komen, het lijkt toch echt het modem te zijn maar waar het precies mis gaat is niet te vinden want bijna alles is al geprobeerd. Het kan ook gewoon goed zijn dat het modem defect is want hij valt ook af en toe wel eens uit.

Ik heb de vraag nu weer bij Telfort neergelegd en als ze er niet uitkomen haal ik een ander
  maandag 9 november 2015 @ 09:22:57 #172
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_157419616
Ben aan de slag gegaan met m'n eigen Pokemon AS romhack.


M'n titlescreen :+

Pokemon AS maar dan puur met Gen 1 Pokemons (De eerste 151).

De Pokemons die ik nu heb


De Pokemons die je tegen kan komen in gras, water en grotten zijn allemaal Gen 1 Pokemons :P


En zelfs trainers hebben alleen nog maar Gen 1 Pokemons



O+

Ik loop alleen nog tegen 2 problemen aan.

1. Bij een new game kan je nog geen Gen 1 starter kiezen. Om de starters aan te passen moet je bestanden aanpassen die nog niet zijn aan te passen met de software die beschikbaar is.
2. De Pokemons die je in het wild tegenkomt en trainers hebben passen niet altijd. Oftewel je kan Magikarps in het gras tegenkomen en Bug Catcher trainers met Charmanders :+

Met name nummer 2 is flink wat werk (honderden grasveldjes en honderden trainers aanpassen is flink wat werk :P). Mocht probleem 1 ooit aangepakt worden dan ga ik met probleem 2 misschien aan de slag :P

/nerdout
pi_157441831
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben aan de slag gegaan met m'n eigen Pokemon AS romhack.

[ afbeelding ]
M'n titlescreen :+

Pokemon AS maar dan puur met Gen 1 Pokemons (De eerste 151).

De Pokemons die ik nu heb
[ afbeelding ]

De Pokemons die je tegen kan komen in gras, water en grotten zijn allemaal Gen 1 Pokemons :P
[ afbeelding ]

En zelfs trainers hebben alleen nog maar Gen 1 Pokemons
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

O+

Ik loop alleen nog tegen 2 problemen aan.

1. Bij een new game kan je nog geen Gen 1 starter kiezen. Om de starters aan te passen moet je bestanden aanpassen die nog niet zijn aan te passen met de software die beschikbaar is.
2. De Pokemons die je in het wild tegenkomt en trainers hebben passen niet altijd. Oftewel je kan Magikarps in het gras tegenkomen en Bug Catcher trainers met Charmanders :+

Met name nummer 2 is flink wat werk (honderden grasveldjes en honderden trainers aanpassen is flink wat werk :P). Mocht probleem 1 ooit aangepakt worden dan ga ik met probleem 2 misschien aan de slag :P

/nerdout
Dat is het enige voordeel van pokemon maar vraag mij wel af kun je vandaar uit online ruilen en bijvoorbeeld een hoopa spawnen? Dan vrees ik dat de legendary niet meer zo legendary zijn.
pi_157445208
Staat er trouwens al een nieuwe pokemon game op de planning? Anders zit ik te denken om Omega Ruby te halen...
pi_157446113
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:59 schreef videonatic het volgende:
Staat er trouwens al een nieuwe pokemon game op de planning? Anders zit ik te denken om Omega Ruby te halen...
Omega Ruby is echt tof voor 30 euro bij Nedgame tweedehands. Ik heb eerst saphire (gba) gespeeld mer vind deze nog leuker dan XY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')