abonnement Unibet Coolblue
pi_156255862


Penoza
De serie speelt zich af in de wereld van de Nederlandse penoze en vertelt het verhaal van Carmen van Walraven. Als haar man, een beruchte drugsbaron, voor de ogen van hun jongste zoon wordt geliquideerd, neemt Carmen een drastisch besluit… Penoza schetst een indringend beeld van de Nederlandse onderwereld waarin keuzes met betrekking tot familie, loyaliteit en geld op het scherpst van de snede worden gemaakt.

Penoza wordt verteld als een familiesage met Carmen - een werkende moeder met een uitzonderlijk beroep - aan het hoofd. De rol van Carmen wordt vertolkt door Monic Hendrickx. Overige hoofdrollen zijn weggelegd voor o.a. Thomas Acda, Fedja van Huet, Marcel Hensema, Tom Jansen, Johnny de Mol, Olga Zuiderhoek, Medina Schuurman, Maartje Remmers, Hajo Bruins, Raymond Thiry en Peggy Jane de Schepper.

Tijd en plaats
zondag rond 20.25 Ned. 3 of http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1307695

Extra info en teasers en achtergrondinfo
http://penoza.kro.nl/
pi_156255891
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ze zouden wat minder verhaallijnen moet doen en die ze wel doen beter uitwerken.
Maar door veel verhaallijnen wordt het verhaal automatisch ingewikkelder, dat is makkelijk en goedkoop voor de makers.
Misschien dat die nieuwe hossel van Luciën nog kwaad in de zin heeft, anders is dat stukje wel heel erg lame :')
Oh.
pi_156255926
Dat bericht op de Penoza facebook pagina, waar je aan Carmen steun kan betuigen :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_156255963
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misschien dat die nieuwe hossel van Luciën nog kwaad in de zin heeft, anders is dat stukje wel heel erg lame :')
Daar zat ik ook al aan te denken. In opdracht van de Mexicanen.
Ongeloofwaardig maar het blijft Penoza natuurlijk, _O-
pi_156256044
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 21:53 schreef roos85 het volgende:
Dat bericht op de Penoza facebook pagina, waar je aan Carmen steun kan betuigen :')
Waarom.
Wen de geet neet geet dan geet ze neet.
pi_156256177
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al aan te denken. In opdracht van de Mexicanen.
Ongeloofwaardig maar het blijft Penoza natuurlijk, _O-
Ze proberen iedereen een dubbelrol te geven, dus dit kan prima :')
Oh.
  zondag 20 september 2015 @ 21:58:08 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156256229
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 21:47 schreef ook_gek het volgende:
Kan justine niet de coach gebeld hebben of iemand anders?
Ik denk dat Justine met die verstopte telefoon idd Coach belde....

En ik denk dat Coach en de Mexicanen samenwerken, maar dat Berry strategisch neergezet moest worden, en daar is Jari voor geofferd (samen met 2 man van Berry) en die bewaker bij de haven ook, maar die was toch al fout, want die speelde dubbelspel....
Coach laat Berry die havenbewaker afschieten in de kleedkamer, Kai onthoofdt hem en als "bewijs" dat Coach de zaak met de havenbewaker en Berry goed afgerond heeft komt het hoofd van de havenbewaker naar de Mexicanen.

Die jongens die Boris en Sidar verslaafd aan het maken zijn horen bij de Mexicanen, maar Sidar zegt dat Coach hen daar wel komt redden.... lijkt me sterk als Coach niet op een of andere manier aan die jongens gekoppeld is, dus Coach is gewoon een subdivisie van de Mexicanen.
En de Mexicanen hebben natuurlijk nogal wat belang bij een Boris aan hun kant....

Al even afgezien van het feit dat het wel heel mooi voor Justine is als ze kan zorgen dat Carmen door haar eigen kind opgejaagd wordt, want dat zal haar uiteindelijke doel wel zijn, en met wie ze daarvoor moet samenwerken maakt niet echt uit, ze heeft zo'n gruwelijke hekel aan Carmen dat dat haar werk ondergeschikt maakt.
Alles om Carmen te pakken, en als dat op een manier kan die het pijnlijkst voor Carmen is, dan zal ze dat ook doen, ze wil dat Carmen lijdt, en haar lijden kan niet erg genoeg zijn, ze zal alles en iedereen moeten verliezen die haar dierbaar is, en dat terwijl ze altijd achterom moet kijken, omdat haar jongste kind straks haar grootste vijand zal zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156256289
Ik dacht heel even dat het een droom was, maar dat zou wel erg lame zijn
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 20 september 2015 @ 22:00:11 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156256342
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:49 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Koos Dobbelsteen is gewoon haar vader volgens mij.
Dat denk ik ook.... het wordt nog interessant als blijkt dat Justine ook een dochter is van Fiep >:)
Weten we gelijk waarom ze zo'n bloedhekel aan Carmen heeft... het kind dat wel bij haar moeder mocht blijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156256375
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 22:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.... het wordt nog interessant als blijkt dat Justine ook een dochter is van Fiep >:)
Weten we gelijk waarom ze zo'n bloedhekel aan Carmen heeft... het kind dat wel bij haar moeder mocht blijven.
GTST 2.0
Oh.
pi_156256444
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 22:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

het wordt nog interessant als blijkt dat Justine ook een dochter is van Fiep >:)
Weten we gelijk waarom ze zo'n bloedhekel aan Carmen heeft... het kind dat wel bij haar moeder mocht blijven.
:D
  zondag 20 september 2015 @ 22:11:11 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156256910
Nu zie ik alweer mensen klagen hoe kut het allemaal al niet is met wat er gebeurd is in de afgelopen 2 afleveringen. Maar we weten niet eens waar het naar toe gaat. In mijn ogen is "dit is kut" een te voorbarige conclusie.

Justine heeft trouwens in het afgelopen seizoen al duidelijk gemaakt dat ze het totaal niet erg vind als men elkaar afschiet in de onderwereld. Ze kan natuurlijk alles en iedereen tegen elkaar uit spelen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156257140
Aargh, ik moest het opnemen voor iemand die een paar weken weg is, maar was te laat thuis. Wordt het van de week nog een keer herhaald?
pi_156257298
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 22:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Aargh, ik moest het opnemen voor iemand die een paar weken weg is, maar was te laat thuis. Wordt het van de week nog een keer herhaald?
maandag 21 september 22:50 u
pi_156257361
Sooow dit zag ik even niet aankomen.

Dat joch dat schoot speelt trouwens altijd een geschift figuur :') Ook rol gehad als gefreakte broer in een Van God Los aflevering, en in Spangas was het een pestkop.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_156257569
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 22:19 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

maandag 21 september 22:50 u
Ah morgen al, bedankt! Ik ga het meteen instellen.
pi_156257607
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 22:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Aargh, ik moest het opnemen voor iemand die een paar weken weg is, maar was te laat thuis. Wordt het van de week nog een keer herhaald?
elk moment van elke dag op internet
pi_156258006
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 22:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

elk moment van elke dag op internet
Dat snap ik, maar ik moet het dus opnemen voor iemand die een paar weken weg is.
pi_156258226
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 22:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik moet het dus opnemen voor iemand die een paar weken weg is.
Dat heb ik begrepen. Maar niet gesnapt, wie heeft er nou weer geen internet in 2015.
pi_156259939
Ik vind het een geweldige serie maar vooral wat is Monic Hendrickx een geweldige actrice zeg.
pi_156260127
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 22:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dat heb ik begrepen. Maar niet gesnapt, wie heeft er nou weer geen internet in 2015.
Omdat diegene het als hij terug is lekker lui op de bank wil kijken op een grote t.v. en niet op een laptop. Ja, ik weet het, heel ouderwets en ja, die laptop kun je ook op dat scherm aansluiten, maar even opnemen met de mediabox is makkelijker. Wat kan jou het trouwens schelen?
pi_156260238
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 22:21 schreef alors het volgende:
Sooow dit zag ik even niet aankomen.
Dat gaf het verhaal wel even een andere wending, ja :{
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_156261298
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze proberen iedereen een dubbelrol te geven, dus dit kan prima :')
Nee dat kan niet want Carmen lag in coma toen zij voor het eerst in beeld kwam.
pi_156261327
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 23:31 schreef praadje het volgende:
Ik vind het een geweldige serie maar vooral wat is Monic Hendrickx een geweldige actrice zeg.
En een knappe dame!
Die Eric Corton is een leuke vent, maar acteren is niet echt z'n ding. Zie hem steeds als DJ van 3fm en niet als z'n personage.
5 Ferrari's op videoband!
pi_156261426
Ja idd. Maar die Eric, of hij nu acteertalent heeft of niet. Ik vind het als dame toch een heel lekker hapje, maar dat vind ik van Simon ook omdat ik ook Zwarte Tulp kijk en hij daar gewoon een lekker ding is. Zeg ik dan even als dame.
  maandag 21 september 2015 @ 00:49:40 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156261995
Het kabbelde maar voort tot aan het einde en opeens WTF.
Wat een prachtig bedacht einde van deze aflevering. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_156262035
Ja vond ik ook. Ik woon in het buitenland dus even teruggekeken en echt, ik heb wel twee keer teruggespoeld bij dat einde en ik zat echt met mijn handen voor mijn mond. Neeeee
  maandag 21 september 2015 @ 08:18:14 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156263648
Als dat vriendinnetje van Lucien nou eens de dochter van Justine is... Of van Coach, of van beiden :P
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156264352
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 08:18 schreef Leandra het volgende:
Als dat vriendinnetje van Lucien nou eens de dochter van Justine is... Of van Coach, of van beiden :P
Maak er nou geen GTST van. :{w
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_156264641
Ik snap trouwens niet waarom Carmen nou alweer als plan heeft een klusje te klaren en met de hele familie naar het buitenland te gaan. Heeft ze dat niet bijna elk seizoen minimaal een keer geprobeerd waarna haar kinderen/John elke keer gingen muiten?
pi_156264644
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 00:49 schreef golfer het volgende:
Het kabbelde maar voort tot aan het einde en opeens WTF.
Wat een prachtig bedacht einde van deze aflevering. _O_
Mwah, ik vind t an sich een beetje nutteloze actie nu, benieuwd hoe het verder voert. Nu is het echt puur om te choqueren zonder enig duidelijk doel. Maar goed, zo is de serie regelmatig.
pi_156265522
quote:
2s.gif Op maandag 21 september 2015 09:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, ik vind t an sich een beetje nutteloze actie nu, benieuwd hoe het verder voert. Nu is het echt puur om te choqueren zonder enig duidelijk doel. Maar goed, zo is de serie regelmatig.
Misschien willen ze niet gelijk alles ontknopen, zo in aflevering 2 :)
pi_156265683
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 10:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Misschien willen ze niet gelijk alles ontknopen, zo in aflevering 2 :)
Neuh klopt, maar de aanleiding was ook vrij matig.
pi_156265863
Zo! Deze had ik even niet zien aankomen.

Rip John en Koen.
pi_156265942
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:59 schreef franklop het volgende:
Ik dacht heel even dat het een droom was, maar dat zou wel erg lame zijn
Dacht het ook heel even en toen ''oh... :{''.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_156266010
Dat was inderdaad even schrikken gister. Ben op zich wel blij dat er in ieder geval iets spannends is gebeurd. Al was het denk ik niet echt nodig geweest om John (en Koen) om te leggen, aangezien John toch niet was gaan zingen. Denk dat het bezoekje van Berry al imponerend genoeg was.

Vind die jongen die Kai(?) speelt wel erg goed acteren. Speelde inderdaad ook al zo'n mafkees in een aflevering van Van God Los. Ook hoe die Berry aankeek toen hij zei 'ik ben spits vandaag man'. Spits is dus 'afmaker'.

Ik stoor me alleen ontzettend aan die Lucien. Wat een slappe zak. Hij praat ontzetten bekakt en ook zijn verhaallijn voegt weinig toe. Je zou bijna hopen dat die Kai nog achter Luciën aangaat.

Ben wel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Carmen wordt (al dan niet gedwongen) vriendjes met de Mexicanen. Zal dit een oorlog worden tussen de Hollandse Penoze van Coach en de Mexicanen (met Carmen aan hun zijde?

Denk ook dat die Storm nog wel belangrijk gaat worden. Die zal zijn wraakgevoels jegens Berry heus niet de hele serie kunnen bedwingen.
pi_156266366
Het was wel schokkend inderdaad, maar niet de eerste keer dat zoiets gebeurd in Penoza. Ik schrok meer van het neerschieten van Irwan bijvoorbeeld, vond hem ook een geweldig personage en goed acteur. John voegt toch minder toe aan de serie, idem voor Koen.

Penoza leunt op sterke personages en schokkende drama, als een van die twee factoren ontbreekt wordt het direct een kutserie. Daarom hoop ik ook niet dat bijv een Berrie of Luther afgeknald worden, die dragen toch samen met Carmen de serie..

En het liquideren van John en Koen was heftig maar dus zeker niet nutteloos. Coach en Berrie wisten beiden dat er een kans was dat John wilde gaan zingen, maar beiden hebben op eigen initiatief en op hun eigen manier gehandeld. Berrie was ook verrast toen Kai binnen liep. Berrie was altijd al iemand met een zachte kant, Coach laat er geen gras over groeien. :7

Overigens was dat stukje met emo van Zon maar dom. Voegt voorlopig weinig toe. Die flirt van Lucien kon nog wel eens een Mexicaanse poging zijn om Carmen te checken, aangezien die ouwe woordvoerder al zei te gaan onderzoeken of Carmen te vertrouwen was.

Voor mij wordt dit een topseizoen als Justine :r afgeschoten wordt, slecht actrice en walgelijk personage. Die kans wordt reëler nu het lijkt dat ze een band heeft met Coach. Fingers crossed.
pi_156266426
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 11:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat was inderdaad even schrikken gister. Ben op zich wel blij dat er in ieder geval iets spannends is gebeurd. Al was het denk ik niet echt nodig geweest om John (en Koen) om te leggen, aangezien John toch niet was gaan zingen. Denk dat het bezoekje van Berry al imponerend genoeg was.

Vind die jongen die Kai(?) speelt wel erg goed acteren. Speelde inderdaad ook al zo'n mafkees in een aflevering van Van God Los. Ook hoe die Berry aankeek toen hij zei 'ik ben spits vandaag man'. Spits is dus 'afmaker'.

Ik stoor me alleen ontzettend aan die Lucien. Wat een slappe zak. Hij praat ontzetten bekakt en ook zijn verhaallijn voegt weinig toe. Je zou bijna hopen dat die Kai nog achter Luciën aangaat.

Ben wel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Carmen wordt (al dan niet gedwongen) vriendjes met de Mexicanen. Zal dit een oorlog worden tussen de Hollandse Penoze van Coach en de Mexicanen (met Carmen aan hun zijde?

Denk ook dat die Storm nog wel belangrijk gaat worden. Die zal zijn wraakgevoels jegens Berry heus niet de hele serie kunnen bedwingen.
Dit wordt weer een eind goed al goed, Berry voegt zich bij Carmen óf gaat dood. El Amarillo komt bewust wel wat aimabel over dus die zal wellicht ontsnappen. Carmen ook met haar familie. Coach en Justine gaan voor het bijltje, de eerste wss letterlijk, de tweede zal wellicht verlinkt worden en in de pers komen als 'foute' OvJ. Oh en dat 'vriendinnetje' van Luus is natuurlijk ook foute boel, dat ligt er echt veel te dik op.

Die verhaallijn van Boris is wel echt :') . Iets teveel 90s films gekeken, want je komt natuurlijk altijd aan de drugs omdat dealers je gedwongen verslaafd maken :') Das echt zo'n urban myth...
pi_156266587
quote:
2s.gif Op maandag 21 september 2015 11:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit wordt weer een eind goed al goed, Berry voegt zich bij Carmen óf gaat dood. El Amarillo komt bewust wel wat aimabel over dus die zal wellicht ontsnappen. Carmen ook met haar familie. Coach en Justine gaan voor het bijltje, de eerste wss letterlijk, de tweede zal wellicht verlinkt worden en in de pers komen als 'foute' OvJ. Oh en dat 'vriendinnetje' van Luus is natuurlijk ook foute boel, dat ligt er echt veel te dik op.

Die verhaallijn van Boris is wel echt :') . Iets teveel 90s films gekeken, want je komt natuurlijk altijd aan de drugs omdat dealers je gedwongen verslaafd maken :') Das echt zo'n urban myth...
Wanneer Berry doodgaat gaat de serie (in ieder geval voor mij) ook dood. Is voor mij toch een reden om te blijven kijken. Maar wat je schetst klinkt vrij plausibel, Penoza kennende.
pi_156266776
Luther zou gewoon een grotere rol moeten krijgen, het personage is heel interessant.
SOONY
pi_156266907
quote:
2s.gif Op maandag 21 september 2015 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
Dit wordt weer een eind goed al goed
Hoeft niet zo te zijn, aangezien er een seizoen 5 komt. Volgens mij is dit het eerste seizoen waarin vooraf al bekend was dat er een opvolgend seizoen gaat komen. Ze kunnen dus nog het een en ander open laten, en met een fikse cliffhanger komen.. De voorgaande seizoenen hadden echt waardeloze eindes. Het dieptepunt was echt wel seizoen twee met dat zoetsappige bruiloftsfeestje waar iedereen gezellig met elkaar ging dansen, van Berrie en de hele criminele bende tot de kids en zelfs Leeflang aan toe. :')
pi_156266942
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 11:59 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Hoeft niet zo te zijn, aangezien er een seizoen 5 komt. Volgens mij is dit het eerste seizoen waarin vooraf al bekend was dat er een opvolgend seizoen gaat komen. Ze kunnen dus nog het een en ander open laten, en met een fikse cliffhanger komen.. De voorgaande seizoenen hadden echt waardeloze eindes. Het dieptepunt was echt wel seizoen twee met dat zoetsappige bruiloftsfeestje waar iedereen gezellig met elkaar ging dansen, van Berrie en de hele criminele bende tot de kids en zelfs Leeflang aan toe. :')
Ah okee, ik had eigenlijk gedacht (gehoopt) dat ze er na dit seizoen mee zouden kappen. De karakters zijn op en alle geloofwaardigheid is ook wel weg als Carmen van zielige weduwe naar drugsbaron naar infiltrant gaat en nóg steeds iedere keer wéér een 'laatste' strohalm pakt...
pi_156267077
Vet einde!

Maar ik vrees een beetje dat Justien straks opdracht hiervoor heeft gegeven, of op zijn minst heeft doorgespeeld aan 'Coach' dat John zou gaan zingen. En dan vind ik het toch echt wel een beetje te ongeloofwaardig worden.

Ik vind zwz dat deze gehandicapte actrice een veel te grote rol krijgt steeds. Als ze haar nu ook nog bij de ' onderwereld' laten horen houdt het wel ver op bij mij ..
pi_156267134
Sowieso ook weer een foute OvJ, goh, laten we nog meer op Overspel gaan lijken, dezelfde actrice die 'dochter van' speelt is natuurlijk niet genoeg :')
pi_156268405
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 11:06 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Dacht het ook heel even en toen ''oh... :{''.
Die indruk kreeg ik ook al.... Maar na deze tweet van Eric Corton kunnen we dat wel vergeten. hij tweet namelijk dit:
quote:
Als je dit niet aan zag komen in #penoza4 .Ik ook niet.Totdat ik afl 2 las en snapte dat het goed was.. Carmen moet door.Zonder John ;-)
Al verwacht ik wel dat Berry het einde van dit seizoen ook niet gaat halen.. Luther komt vrij naja die gaat voor eigen rechten spelen dit seizoen aldus Raymond Thirry in een interview. En daarnaast is Berry ook geen vriendjes met het kartel en coach vertrouwt Berry ook niet aangezien hij die andere gast ook nog op John afstuur.
pi_156268851
Seizoen 5
John en Koen blijken toch nog te leven en slachten het hele kartel, Carmen, Luther en de hele tyfusbende af met een kapmes en een lepel.

Seizoen 6
Alle doden blijk geïnfecteerd met het zombievirus en overspoelen de wereld. Nadat Koen al snel komt te overlijden ligt het lot in handen van Eric Corton. De enige redding is dat hij een geloofwaardige acteerprestatie neerzet.

De wereld vergaat.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 21 september 2015 @ 13:40:36 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156268965
Als er een seizoen 5 komt en Jacob Derwig heeft heel veel scenes met Boris gedaan, dan verwacht ik dat Boris de nieuwe generatie topcrimineel is, de vraag is dan vooral of hij met z'n moeder samenwerkt of haar grootste vijand is.
Ik denk eigenlijk het laatste, zolang zij met Luther samenblijft.

Oeh, Luther en Carmen... dat maakt nu natuurlijk ook weer kans, en dat is de grootste klap in Boris' gezicht; z'n moeder samen met de man die zijn vader vermoord heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156269471
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:40 schreef Leandra het volgende:
Als er een seizoen 5 komt en Jacob Derwig heeft heel veel scenes met Boris gedaan, dan verwacht ik dat Boris de nieuwe generatie topcrimineel is, de vraag is dan vooral of hij met z'n moeder samenwerkt of haar grootste vijand is.
Ik denk eigenlijk het laatste, zolang zij met Luther samenblijft.

Oeh, Luther en Carmen... dat maakt nu natuurlijk ook weer kans, en dat is de grootste klap in Boris' gezicht; z'n moeder samen met de man die zijn vader vermoord heeft.
Seizoen 1 en grotendeels 2 waren hier zo sterk door.
SOONY
  maandag 21 september 2015 @ 15:42:45 #49
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156271887
Natuurlijk heeft het einde gisteren wel invloed op de serie en was het zeker wel nodig om Carmen woest te maken. Barry is ook van slag en boos. Barry heeft altijd een zachte kant gehad. Reken maar dat Barry naar Carmen overloopt. Boris is boos op barry wegens z'n moeder maar vergeet niet dar luther Boris z'n pa afgeschoten heeft. Dus die wraak gevoelens kan hij los laten als Barry John en z'n zoon kan wraken.

Ik ben heel erg benieuwd. Storm zit zo blijkt ook nog helemaal vol van haat richting Barry! Kan nog leuk worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156271935
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 15:42 schreef ook_gek het volgende:
Natuurlijk heeft het einde gisteren wel invloed op de serie en was het zeker wel nodig om Carmen woest te maken. Barry is ook van slag en boos. Barry heeft altijd een zachte kant gehad. Reken maar dat Barry naar Carmen overloopt. Boris is boos op barry wegens z'n moeder maar vergeet niet dar luther Boris z'n pa afgeschoten heeft. Dus die wraak gevoelens kan hij los laten als Barry John en z'n zoon kan wraken.

Ik ben heel erg benieuwd. Storm zit zo blijkt ook nog helemaal vol van haat richting Barry! Kan nog leuk worden.
Hij heet Berry. En Storm kwam hem juist 'waarschuwen'. Lijkt me niet dat je dat doet als je vol haat zit.

Denk na de post van Leandra wel dat Boris een sleutelrol gaat krijgen. Is ook wel interessant, hopelijk kappen ze wel snel met dat drugsverslavings-verhaallijntje.
  maandag 21 september 2015 @ 16:20:37 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156272850
quote:
2s.gif Op maandag 21 september 2015 15:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij heet Berry. En Storm kwam hem juist 'waarschuwen'. Lijkt me niet dat je dat doet als je vol haat zit.
Berry dan, en hij werkt voor Carmen en moest Berry waarschuwen van Carmen en daar luistert hij naar. Te zien aan zijn reactie zat hij wel degelijk vol met haat. Niet heel gek want hij is neer geschoten door hem.

quote:
Denk na de post van Leandra wel dat Boris een sleutelrol gaat krijgen. Is ook wel interessant, hopelijk kappen ze wel snel met dat drugsverslavings-verhaallijntje.
Natuurlijk niet, die drugs verslaving maakt hem juist zo labiel en onvoorspelbaar als de pest.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156273039
Die John Leddy heeft ook een lekker nuttige rol. Beetje in een rolstoel zitten, beetje om je heen kijken. Je vangt er geld voor, niks mis mee.
pi_156273062
Ben benieuwd of er nog iets met Simon Zwart gaat gebeuren.
pi_156274292
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Seizoen 5
John en Koen blijken toch nog te leven en slachten het hele kartel, Carmen, Luther en de hele tyfusbende af met een kapmes en een lepel.

Seizoen 6
Alle doden blijk geïnfecteerd met het zombievirus en overspoelen de wereld. Nadat Koen al snel komt te overlijden ligt het lot in handen van Eric Corton. De enige redding is dat hij een geloofwaardige acteerprestatie neerzet.

De wereld vergaat.
_O- _O_
pi_156274576
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Die John Leddy heeft ook een lekker nuttige rol. Beetje in een rolstoel zitten, beetje om je heen kijken. Je vangt er geld voor, niks mis mee.
Moet steeds een beetje aan Breaking Bad denken bij John Leddy. Daarvan afgekeken misschien? Maar hij heeft geen belletje natuurlijk.
pi_156275075
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 17:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Moet steeds een beetje aan Breaking Bad denken bij John Leddy. Daarvan afgekeken misschien? Maar hij heeft geen belletje natuurlijk.
Kans zit er dik in.

En wat zei Storm nou tegen Berry over z'n oude crew? Die voor Berry de bodyguard van die Belg (Schiller?) werd zat hij al bij dat clubje met Coach?
pi_156275192
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 17:45 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Kans zit er dik in.

En wat zei Storm nou tegen Berry over z'n oude crew? Die voor Berry de bodyguard van die Belg (Schiller?) werd zat hij al bij dat clubje met Coach?
Als ik het goed begreep is Berry opgegroeid met de huidige coach, en was de vader van Coach destijds de Coach.
  maandag 21 september 2015 @ 18:30:46 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156276018
quote:
2s.gif Op maandag 21 september 2015 15:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij heet Berry. En Storm kwam hem juist 'waarschuwen'. Lijkt me niet dat je dat doet als je vol haat zit.

Denk na de post van Leandra wel dat Boris een sleutelrol gaat krijgen. Is ook wel interessant, hopelijk kappen ze wel snel met dat drugsverslavings-verhaallijntje.
Storm kwam hem toch op verzoek van Carmen waarschuwen?
Niet omdat iemand (behalve de kijkers) er rouwig om zal zijn als Berry vermoord wordt, maar vooral omdat ze willen voorkomen dat Boris de moord kan plegen.

Het is in het belang van Boris dat Berry onderduikt, verder zal het Storm een rotzorg zijn of Berry vermoord wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 september 2015 @ 18:33:37 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156276082
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 17:45 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Kans zit er dik in.

En wat zei Storm nou tegen Berry over z'n oude crew? Die voor Berry de bodyguard van die Belg (Schiller?) werd zat hij al bij dat clubje met Coach?
Hij noemde het z'n ouwe cluppie... Wat natuurlijk een mooie dubbele betekenis heeft bij een voetbalclub die als dekmantel voor allerlei criminele toestanden dient.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156277040


[ Bericht 100% gewijzigd door TargaFlorio op 21-09-2015 19:16:23 ]
pi_156277261
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:17 schreef Penoza het volgende:

Die indruk kreeg ik ook al.... Maar na deze tweet van Eric Corton kunnen we dat wel vergeten. hij tweet namelijk dit:

Ik sla twitter normaal gesproken over maar was vandaag toch wel even benieuwd naar de reacties. Volgens Loek Peters (Berrie) wordt het nog heftiger. Dr gaan dus meer doden vallen lijkt me. :7
  maandag 21 september 2015 @ 19:28:35 #62
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156277387
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:17 schreef Penoza het volgende:

[..]

Die indruk kreeg ik ook al.... Maar na deze tweet van Eric Corton kunnen we dat wel vergeten. hij tweet namelijk dit:

[..]

Al verwacht ik wel dat Berry het einde van dit seizoen ook niet gaat halen.. Luther komt vrij naja die gaat voor eigen rechten spelen dit seizoen aldus Raymond Thirry in een interview. En daarnaast is Berry ook geen vriendjes met het kartel en coach vertrouwt Berry ook niet aangezien hij die andere gast ook nog op John afstuur.
Maar ik denk dat Storm uiteindelijk de gene is, die Berry omlegt.
Ja ja
  maandag 21 september 2015 @ 19:32:46 #63
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156277533
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Die John Leddy heeft ook een lekker nuttige rol. Beetje in een rolstoel zitten, beetje om je heen kijken. Je vangt er geld voor, niks mis mee.
Die komt vast nog wel naar voren als zijn zoon, fouten gaat maken.
Ja ja
  maandag 21 september 2015 @ 19:33:56 #64
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156277569
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of er nog iets met Simon Zwart gaat gebeuren.
Die gaat nog iets ondernemen om aan geld te komen.
En betaalt dat met zijn leven.
Ja ja
  maandag 21 september 2015 @ 19:39:50 #65
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156277717
Ben wel benieuwd inderdaad naar Berry.
Hij was duidelijk niet blij met de actie van Kai.

Vooral het doden van Joost, was tegen de zijn codes in.
Zal hij zich distantieren van zijn oude vriend Coach.
Zal hij op wat voor wijze dan ook,weer bij Carmen kunnen aansluiten.
Desnoods door een groot offer te brengen.
En houdt ie het überhaupt vol tot het eind, van dit seizoen.

Het pistool kan natuurlijk niet nog een keer haperen.
Ja ja
pi_156277791
Dat Carmen de aanslag van Berry überhaupt heeft overleefd is al belachelijk. Hoe amateuristisch heeft onze ervaren Berry dit aangepakt.
AFCA!
  maandag 21 september 2015 @ 19:43:32 #67
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156277825
Wat een einde, BAM! _O_
Lekker zo.


quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ah morgen al, bedankt! Ik ga het meteen instellen.
En anders download je hem in 1080p ;).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156278424
De verhaallijn van Boris vind ik wat zwak, gedwongen verslaafd maken, het slot van de aflevering zag ik niet aankomen
  maandag 21 september 2015 @ 20:27:31 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156279227
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 19:39 schreef Piebe het volgende:
Ben wel benieuwd inderdaad naar Berry.
Hij was duidelijk niet blij met de actie van Kai.

Vooral het doden van Joost, was tegen de zijn codes in.
Zal hij zich distantieren van zijn oude vriend Coach.
Zal hij op wat voor wijze dan ook,weer bij Carmen kunnen aansluiten.
Desnoods door een groot offer te brengen.
En houdt ie het überhaupt vol tot het eind, van dit seizoen.

Het pistool kan natuurlijk niet nog een keer haperen.
Joost?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156280095
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 17:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Moet steeds een beetje aan Breaking Bad denken bij John Leddy. Daarvan afgekeken misschien? Maar hij heeft geen belletje natuurlijk.
deze gedachte had ik ook. Was wel mooi gedaan hoe het gezicht van die neger eraf gebrand was. Hoe heette die baas ook alweer van el pollo?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_156282278
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 20:50 schreef spierbal het volgende:

[..]

deze gedachte had ik ook. Was wel mooi gedaan hoe het gezicht van die neger eraf gebrand was. Hoe heette die baas ook alweer van el pollo?
Gustavo Fring! Geweldig figuur.
pi_156282492
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Gustavo Fring! Geweldig figuur.
Absoluut!



Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_156282556
Ah, die foto van Hector Salamanca. Dat vond ik zo'n irritant figuur. Maar op een leuke manier hoor, het is fijn om je te ergeren soms. Met zijn kutbelletje.
pi_156283592
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Gustavo Fring! Geweldig figuur.
juist!!! Lijkt sprekend op Obama trouwens.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 22 september 2015 @ 00:33:47 #75
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_156287591
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Seizoen 5
John en Koen blijken toch nog te leven en slachten het hele kartel, Carmen, Luther en de hele tyfusbende af met een kapmes en een lepel.

Seizoen 6
Alle doden blijk geïnfecteerd met het zombievirus en overspoelen de wereld. Nadat Koen al snel komt te overlijden ligt het lot in handen van Eric Corton. De enige redding is dat hij een geloofwaardige acteerprestatie neerzet.

De wereld vergaat.
_O-
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 22 september 2015 @ 08:21:01 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156289338
Coach met z'n Escobar-snor :')

Sowieso wat een kut personage met z'n voetbalelftal
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156291006
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
Dat Carmen de aanslag van Berry überhaupt heeft overleefd is al belachelijk. Hoe amateuristisch heeft onze ervaren Berry dit aangepakt.
Berry is niet echt handig met zn pistool, bij Storm faalde ie ook al.

quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 19:28 schreef Piebe het volgende:

[..]

Maar ik denk dat Storm uiteindelijk de gene is, die Berry omlegt.
Dat zou echt triest zijn, ik vind Storm echt drie keer niks.
pi_156291111
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:21 schreef fathank het volgende:
Coach met z'n Escobar-snor :')

Sowieso wat een kut personage met z'n voetbalelftal
Het is vast een prima acteur maar ik hoor alleen maar zn tamme Essent & Triodos bank stemmetje :')
  dinsdag 22 september 2015 @ 10:40:41 #79
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156291812
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joost?
Koen.

Volgens mij heet ie in het echt Joost.

:@
Ja ja
pi_156300580
Ben ik de enige die Courton wel aardig vind acteren..?

Ik vind die actrice (of acteur?) die Justine vertolkt vele malen slechter acteren
pi_156300603
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:25 schreef Hill28 het volgende:
Ben ik de enige die Courton wel aardig vind acteren..?

Ja, ik denk het wel.
pi_156301726
De rol van Justine is de slechts geacteerde rol van de serie, ja.
pi_156301924
Ze acteerd wel goed dat ze een kutkop heeft, dat wel..
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  dinsdag 22 september 2015 @ 18:43:21 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156302130
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:25 schreef Hill28 het volgende:
Ben ik de enige die Courton wel aardig vind acteren..?


Hij heet Corton en kan inderdaad niet acteren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_156302600
Voor mij was John gewoon Corton, Carmen had dus een BN'er aan de haak geslagen.
pi_156302621
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:25 schreef lars91 het volgende:
De rol van Justine is de slechts geacteerde rol van de serie, ja.
Vind Lucien een stuk slechter met z'n kakstem.
pi_156302643
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Vind Julien een stuk slechter met z'n kakstem.
Julien?
pi_156302660
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Julien?
Lucien natuurlijk
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:07:44 #89
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_156302665
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:10 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Het is vast een prima acteur maar ik hoor alleen maar zn tamme Essent & Triodos bank stemmetje :')
Ik dacht al, bekende stem. Maar nu weet ik het. Thanks O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_156316222
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:07 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik dacht al, bekende stem. Maar nu weet ik het. Thanks O+
Alsje. Volgens mij heeft ie ook nog wel meer reclames op zn conto, Derwigs stem hoor je echt overal.
pi_156317037
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor mij was John gewoon Corton, Carmen had dus een BN'er aan de haak geslagen.
Voor mij is dit Eric Corton:



Die man die verkering had met Carmen is gewoon een niet-onaantrekkelijke, stevige veertigplusser :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156319187
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor mij is dit Eric Corton:

[ afbeelding ]

Die man die verkering had met Carmen is gewoon een niet-onaantrekkelijke, stevige veertigplusser :')
Dit zie je verkeerd.
Dit is Eric Corton:

pi_156340838
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:59 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dit zie je verkeerd.
Dit is Eric Corton:

[ afbeelding ]
_O-
  donderdag 24 september 2015 @ 10:26:50 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_156344639
:D
***
pi_156351342
mooi einde, hoe Berry eindelijk weer even de Berry van de eerste seizoenen was. Cynisch en bedreigend. En die moorden had de serie echt even nodig, al was het maar voor het shockeffect. Dat Corton eruit is vind ik ook prima, je merkte in deze en de vorige aflevering wel dat als hij meer tekst krijgt dat ie dan als acteur door de mand valt.
  donderdag 24 september 2015 @ 17:01:47 #96
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_156352473

Is dit Kai? Dat verklaard een hele boel :P (de knikkerdief uit de pilot)

[ Bericht 6% gewijzigd door Loserkid op 24-09-2015 17:07:29 ]
pi_156352844
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:01 schreef Loserkid het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Kai? Dat verklaard een hele boel :P (de knikkerdief uit de pilot)
Dat is hem ja, die kerel die John en zijn zoon doodschoot.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 24 september 2015 @ 17:28:08 #98
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_156352872
Dus dit is zijn manier Boris terug te pakken ;) zou serieus de slechtste plottwist ooit zijn.
pi_156353038
Staat Koen daar nou op de achtergrond?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156353275
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:37 schreef Leandra het volgende:
Staat Koen daar nou op de achtergrond?
:D Hij lijkt er wel op. :D _O-
  donderdag 24 september 2015 @ 18:48:28 #101
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_156354575
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:01 schreef Loserkid het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Kai? Dat verklaard een hele boel :P (de knikkerdief uit de pilot)
Pilot?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  donderdag 24 september 2015 @ 18:56:46 #102
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156354804
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:59 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dit zie je verkeerd.
Dit is Eric Corton:

[ afbeelding ]
:D!
pi_156355087
Ik vind het wel een beetje ongeloofwaardig worden dat er binnen zo'n beperkt circuit steeds weer nieuwe big fish opduiken. Het speelt zich allemaal af rondom Amsterdam, en dan is het wel vreemd dat er na meerdere seizoen opeens zo'n 'coach' opduikt.
pi_156355633
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:09 schreef Ludd het volgende:
Ik vind het wel een beetje ongeloofwaardig worden dat er binnen zo'n beperkt circuit steeds weer nieuwe big fish opduiken. Het speelt zich allemaal af rondom Amsterdam, en dan is het wel vreemd dat er na meerdere seizoen opeens zo'n 'coach' opduikt.
En dat coach zegt tegen Berry dat John wil gaan zingen over dat van paar jaar geleden. Alsof Carmen jaren in het ziekenhuis heeft gelegen. Volgens mij had coach "maanden" geleden moeten zeggen ,daar op het voetbelveld. OF, ik ben doof.
pi_156355791
Das ook wat, kwil die scene terugkijken, is seizoen 4 niet beschikbaar op npo gemist. Das snel. Gelukkig heb ik het opgenomen.
  donderdag 24 september 2015 @ 20:00:26 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156356396
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:48 schreef zeefje het volgende:

[..]

Pilot?
Eerste aflevering van seizoen 1.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 24 september 2015 @ 20:02:36 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156356466
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:33 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

En dat coach zegt tegen Berry dat John wil gaan zingen over dat van paar jaar geleden. Alsof Carmen jaren in het ziekenhuis heeft gelegen. Volgens mij had coach "maanden" geleden moeten zeggen ,daar op het voetbelveld. OF, ik ben doof.
Nathalie heeft het met Carmen in de auto ook over anderhalf jaar, en lijkt daarmee de coma te bedoelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156356881
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nathalie heeft het met Carmen in de auto ook over anderhalf jaar, en lijkt daarmee de coma te bedoelen.
Aah, thanks, goed opgemerkt.
pi_156357156
*O* BIJNA ZONDAG *O*
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_156358582
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:26 schreef Simterklaas het volgende:
*O* BIJNA VRIJDAG *O*
pi_156358662
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:09 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Was het maar op vrijdag...
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  donderdag 24 september 2015 @ 21:21:26 #112
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156358984
Nou mou, ik wil de aflevering kijken maar het staat niet op uitzendinggemist :(
pi_156363106
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:21 schreef Aventura het volgende:
Nou mou, ik wil de aflevering kijken maar het staat niet op uitzendinggemist :(
Aflevering twee (omdat ie blijkbaar van uitzending gemist af is):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156375027
Het wachten is op Flitskikker met zijn magische linkjes.
pi_156375090
Het wachten is op Flitskikker met zijn magische linkjes.

[ Bericht 48% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 25-09-2015 20:29:23 ]
pi_156378293
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het wachten is op Flitskikker met zijn magische linkjes.
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:10:14 #117
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_156380713
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het wachten is op Flitskikker met zijn magische linkjes.
pi_156391253
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke actrice speelt die Mexicaanse chick trouwens?
pi_156392943
Carmen is dus al een paar afleveringen op vier fronten de sigaar of begrijp ik het verkeerd?

-Politie, willen haar achter de tralies, ze moet infiltreren bij de Mexicanen
-Mexicanen, gebruiken de winkel van Carmen
-Van Zon, vanwege de moord in vorig seizoen op zijn vrouw
-Berry / Coach, onbekend

En Luther is ook nog steeds onduidelijk. Dat ze nog naar Simon gaat heeft ook weinig zin als hij geen geld meer heeft.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_156393110
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:02 schreef Flitskikker het volgende:
Welke actrice speelt die Mexicaanse chick trouwens?
Dat was al bekend in deel 10 van deze topicreeks: Sam van Kranenburg
En dat staat nog niet op Wikipedia
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_156393198
Iemand had in 2013 een glazen bol, of inside info. Of de makers hebben op dit forum gekeken en naar ons geluisterd :o

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:21 schreef TLC het volgende:
Penoza IV ; Boris staat nu aan het hoofd van de familie Walraven, zijn missie ??

wraak voor de dood van zijn moeder

_O_
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_156393489
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 03:45 schreef W00fer het volgende:
Iemand had in 2013 een glazen bol, of inside info. Of de makers hebben op dit forum gekeken en naar ons geluisterd :o

[..]

Ik heb gewoon mijn roeping gemist als scenarioschrijver voor tv en film ;)

Als Justine onder een hoedje speelt met Coach is Carmen eigenlijk ook zo goed als dood he.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_156397643
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:01 schreef Loserkid het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Kai? Dat verklaard een hele boel :P (de knikkerdief uit de pilot)
Dit kan ik mij niet meer herinneren.

Wie houdt dat pistool vast?
Oh.
pi_156397978
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:02 schreef Flitskikker het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke actrice speelt die Mexicaanse chick trouwens?
Dit is ep 3, toch?
pi_156398019
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit is ep 3, toch?
:Y
pi_156398037
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit kan ik mij niet meer herinneren.

Wie houdt dat pistool vast?
Boris werd gepest op school, hij vond het pistool in de auto van z'n vader (Frans) en ging die pester bedreigen.
pi_156398103
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:40 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

:Y
Top, dank!
pi_156398152
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:41 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Boris werd gepest op school, hij vond het pistool in de auto van z'n vader (Frans) en ging die pester bedreigen.
En die pester was Kai?
pi_156398223
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

En die pester was Kai?
Zo te zien wel dezelfde acteur, maar ik weet niet of ie toen ook al Kai speelde.
pi_156398236
Volgens ImdB niet. Maar misschien was het toen zo'n klein rolletje dat het er niet op staat. Maar normaal gesproken staat alles daar toch op. Sol Vinken heet hij.
pi_156398300
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens ImdB niet. Maar misschien was het toen zo'n klein rolletje dat het er niet op staat. Maar normaal gesproken staat alles daar toch op. Sol Vinken heet hij.
Er staan wel vaker bijrollen/figuranten niet op.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 03:03 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat was al bekend in deel 10 van deze topicreeks: Sam van Kranenburg
En dat staat nog niet op Wikipedia
Zoals deze. Thanks _O_
pi_156398357
Flitskikker baas _O_
pi_156398578
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Flitskikker baas _O_
pi_156398651
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 13:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Flitskikker baas _O_
  zaterdag 26 september 2015 @ 14:39:50 #135
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_156399006
Dank Flitskikker!
  zondag 27 september 2015 @ 15:40:56 #136
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156422545
Poll: Wie gaat er dood in aflevering 3
Zwart
Leeflang
Berry
Fiep
Justine
"Vriendje" Boris
Advocaat van kartel
Vrouw van kartel
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Ja ja
pi_156422592
Ik mis de optie 'niemand'
pi_156422882
Wel cool dat ze de oude baas net zo'n soort rol hebben gegeven als André, beetje de grote baas. Jammer dat hij tot nu toe geen / weinig tekst heeft.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_156423024
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:54 schreef W00fer het volgende:
Wel cool dat ze de oude baas net zo'n soort rol hebben gegeven als André, beetje de grote baas. Jammer dat hij tot nu toe geen / weinig tekst heeft.
Zijn rol zal toch wel groter worden dan dit? Anders hadden ze ook wel een c-acteur in kunnen huren.
pi_156423555
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Zijn rol zal toch wel groter worden dan dit? Anders hadden ze ook wel een c-acteur in kunnen huren.
Dat denk ik niet. Bekende namen staat dit seizoen bekend om. Barry Atsma heeft in mijn ogen ook een klein rolletje voor een bekende naam, althans tot nu toe.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_156423586
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:16 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Bekende namen staat dit seizoen bekend om. Barry Atsma heeft in mijn ogen ook een klein rolletje voor een bekende naam, althans tot nu toe.
Zijn rol zal toch ook wel groter worden? Waarom anders zo iemand inhuren? Puur voor de naam dan?
pi_156423636
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Zijn rol zal toch ook wel groter worden? Waarom anders zo iemand inhuren? Puur voor de naam dan?
Jep. Net als die havendude waar ze vorig seizoen mee aanpapte, wat ook een bekende naam is.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_156423737
Zoals ze hier op de cover staan, lijkt me dat het wel op meer uitloopt dan alleen therapeut.

  zondag 27 september 2015 @ 16:58:30 #144
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_156424803
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:02 schreef Flitskikker het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enorm bedankt! App blijkt in het buitenland niet te downloaden dus vreesde al dat ik maanden zou moeten wachten om verder te kijken (met niet te vermijden spoilers), dus echt helemaal super dit! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156426928
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 16:58 schreef babette21 het volgende:

[..]

Enorm bedankt! App blijkt in het buitenland niet te downloaden dus vreesde al dat ik maanden zou moeten wachten om verder te kijken (met niet te vermijden spoilers), dus echt helemaal super dit! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan! :)
  zondag 27 september 2015 @ 18:44:42 #146
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156427427
Wie was nou de persoon van justitie? Gewoon een onbekende?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156428971
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:44 schreef eriksd het volgende:
Wie was nou de persoon van justitie? Gewoon een onbekende?
Dude, je spoilert.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 27 september 2015 @ 19:39:40 #148
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156429279
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:32 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dude, je spoilert.
De hele serie zit vol met personen van justitie, dus dit is geen spoiler.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156429295
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 16:58 schreef babette21 het volgende:

[..]

Enorm bedankt! App blijkt in het buitenland niet te downloaden dus vreesde al dat ik maanden zou moeten wachten om verder te kijken (met niet te vermijden spoilers), dus echt helemaal super dit! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156429665
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156429780
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:49 schreef Penoza het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156429848
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:49 schreef Penoza het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156430217
Dat vriendinnetje van Lucien, wat denken jullie daarvan?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_156430842
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:03 schreef W00fer het volgende:
Dat vriendinnetje van Lucien, wat denken jullie daarvan?
Een Kartel sletje :Y)
SOONY
pi_156430915
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:16 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Bekende namen staat dit seizoen bekend om. Barry Atsma heeft in mijn ogen ook een klein rolletje voor een bekende naam, althans tot nu toe.
Barry staat wel op poster van dit seizoen, dus zijn rol zal wel gaan groeien door de dood van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
SOONY
pi_156431265
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:03 schreef W00fer het volgende:
Dat vriendinnetje van Lucien, wat denken jullie daarvan?
Te verdacht natuurlijk.
pi_156431332
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:40 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156431343
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 20:20 schreef DKUp het volgende:

[..]

Barry staat wel op poster van dit seizoen, dus zijn rol zal wel gaan groeien door de dood van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Zo goedkoop en doorzichtig dit wel. :')
pi_156431777
Lucien trapt weer in zo'n domme spionne ofzo :')
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 27 september 2015 @ 20:46:54 #160
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156431953
Wanneer komt Luther los?
Ja ja
pi_156432304
O ja, Carmen die opeens vloeiend Spaans spreekt. :')
pi_156432692
Carmen sprak vorig seizoen toch ook al vloeiend Spaans?
  zondag 27 september 2015 @ 21:09:44 #163
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156433032
Dat van Van Zon en die scheermesjes vind ik wat overbodig.
Ja ja
pi_156433328
Een persoon die vijf jaar bij de politie werkt :?
SOONY
  zondag 27 september 2015 @ 21:15:54 #165
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156433376
Mijn excuses dat ik de gijzelnemer voor Boris niet in de poll had opgenomen.

:@
Ja ja
  zondag 27 september 2015 @ 21:17:44 #166
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156433486
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:15 schreef Piebe het volgende:
Mijn excuses dat ik de gijzelnemer voor Boris niet in de poll had opgenomen.

:@
Die is niet dood! Ze vonden een fles heinz. Is niet echt. Ze brain washen boris :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156434411
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:49 schreef Penoza het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is aardig afgetakeld inderdaad :D
pi_156434417
Op het einde was er een scène over de volgende aflevering met iemand die bebloed ergens hing en een kartelchick met een mes terug kwam. Wie zou dat zijn?
pi_156434444
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:55 schreef Flitskikker het volgende:
O ja, Carmen die opeens vloeiend Spaans spreekt. :')
En dit.
pi_156434595
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:31 schreef Stiftjelinks het volgende:
Op het einde was er een scène over de volgende aflevering met iemand die bebloed ergens hing en een kartelchick met een mes terug kwam. Wie zou dat zijn?
Waarschijnlijk iemand die onbekend is, de schrijvers zullen dit stukje er alleen bij hebben gedaan om te laten zien dat die jongens van het kartel zware jongens zijn en wat er met Carmen kan gebeuren als ze betrapt wordt. Volgens mij werd het ook afgespeeld vlak nadat er gezegd werd dat Carmen voor justitie werkte, voor een beetje extra effect.
pi_156435371
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:09 schreef Piebe het volgende:
Dat van Van Zon en die scheermesjes vind ik wat overbodig.
Creepy karakter, vind ik wel leuk, maar er zijn wat te veel verhaallijnen.
pi_156435428
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:15 schreef DKUp het volgende:
Een persoon die vijf jaar bij de politie werkt :?
Informant.
pi_156435464
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:34 schreef zarosje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk iemand die onbekend is, de schrijvers zullen dit stukje er alleen bij hebben gedaan om te laten zien dat die jongens van het kartel zware jongens zijn en wat er met Carmen kan gebeuren als ze betrapt wordt. Volgens mij werd het ook afgespeeld vlak nadat er gezegd werd dat Carmen voor justitie werkte, voor een beetje extra effect.
Zou kunnen inderdaad dat het niet meer is dan dit.
  zondag 27 september 2015 @ 21:54:10 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156435853
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:31 schreef Stiftjelinks het volgende:
Op het einde was er een scène over de volgende aflevering met iemand die bebloed ergens hing en een kartelchick met een mes terug kwam. Wie zou dat zijn?
Barry Atsma?
Of.... Luther :o

Die man in de haven kan ook nog, die in eerste instantie niet voor Carmen zei te willen werken omdat hij in z'n proeftijd zat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 september 2015 @ 21:58:05 #175
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156436139
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Barry Atsma?
Of.... Luther :o

Die man in de haven kan ook nog, die in eerste instantie niet voor Carmen zei te willen werken omdat hij in z'n proeftijd zat.
Allemaal ander haar.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156437468
Pff wat een tenenkrommende verhaallijn van Boris zeg en ook van Lucien, te voorspelbaar dat t meisje een infiltrant is
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 27 september 2015 @ 22:30:11 #177
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_156437624
ik dacht aan Simon, enigszins krullend haar en leek niet de lichtste
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_156438181
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Barry Atsma?
Of.... Luther :o

Die man in de haven kan ook nog, die in eerste instantie niet voor Carmen zei te willen werken omdat hij in z'n proeftijd zat.
Maar die man in de haven hebben de Mexicanen nodig anders loopt het transport in de soep.
pi_156438208
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 22:30 schreef Andromache het volgende:
ik dacht aan Simon, enigszins krullend haar en leek niet de lichtste
Die is te dik. Net als Berry.
Ik denk dat het is zoals Zarosje zegt. Gewoon een onbekend karakter.
  zondag 27 september 2015 @ 22:52:14 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156438361
Mama die Simon aan het voeren was. Ik dacht dat z'n handen geboeid waren en ze het daarom deed. Zie je bij het volgende shot dat beide armen gewoon vrij zijn. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_156439345
Wordt met de week ongeloofwaardiger :{w
  maandag 28 september 2015 @ 03:04:38 #182
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_156441485
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:03 schreef W00fer het volgende:
Dat vriendinnetje van Lucien, wat denken jullie daarvan?
Journalist, infiltrant ...
  maandag 28 september 2015 @ 07:41:40 #183
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156442291
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En dit.
Echt vreemd ja dat je Spaans spreekt als je veel zaken doet met Mexicanen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156442820
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 07:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Echt vreemd ja dat je Spaans spreekt als je veel zaken doet met Mexicanen.
Ze zit eerst nog 30x dat zinnetje "waar is mijn zoon?" te oefenen, en vervolgens lult ze 10 minuten aaneengesloten in het Spaans. Ja, nogal vreemd ja.
pi_156442999
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 09:00 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ze zit eerst nog 30x dat zinnetje "waar is mijn zoon?" te oefenen, en vervolgens lult ze 10 minuten aaneengesloten in het Spaans. Ja, nogal vreemd ja.
Dat zal wel te maken hebben met d'r black-outs denk je niet :P ?
  maandag 28 september 2015 @ 09:58:52 #186
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_156443514
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 18:44 schreef eriksd het volgende:
Wie was nou de persoon van justitie? Gewoon een onbekende?
Ik dacht eerst Storm of Lucien, maar die zag je daarna nog. Nu denk ik of Barry Atsma of Leeflang..

Maar het zal geheid iemand anders zijn :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 28 september 2015 @ 10:00:48 #187
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_156443544
En toch is het nogsteeds het allerstomst dat ze Thomas Acda al in de eerste aflevering hebben vermoord.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_156443806
Boris z'n verhaallijn :') :')
Carmen die El Amarillo bijna z'n strot afsnijdt en straks natuurlijk weer dikke matties mee is :')
Dat vriendinnetje van Lucien :') :') Komt uit het niets aanwaaien, hij schuift 1x z'n pen0r er in en ze zit gelijk aan tafel bij de criminele familie. Natuurlijk :')
  maandag 28 september 2015 @ 10:26:48 #189
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_156443948
Krijg nou wat. Ik zit aflevering 1 van seizoen 1 te kijken. Die heb ik dus nog nooit gezien! :o vraag me af wanneer ik dan ben gaan kijken :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_156445006
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 10:00 schreef Vlindur het volgende:
En toch is het nogsteeds het allerstomst dat ze Thomas Acda al in de eerste aflevering hebben vermoord.
Acda in Jeuk _O_
pi_156445049
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 10:00 schreef Vlindur het volgende:
En toch is het nogsteeds het allerstomst dat ze Thomas Acda al in de eerste aflevering hebben vermoord.
Slechte acteur, wees blij dat ze hem geen grote rol hebben gegeven *).
Fedja werd ook ongeloofwaardig in het tweede seizoen.
SOONY
pi_156447458
Tot nu toe val dit seizoen een beetje tegen,,,
pi_156447646
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 10:26 schreef Vlindur het volgende:
Krijg nou wat. Ik zit aflevering 1 van seizoen 1 te kijken. Die heb ik dus nog nooit gezien! :o vraag me af wanneer ik dan ben gaan kijken :D
moet ook het begin nog kijken eigenlijk :o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156448228
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 13:49 schreef franklop het volgende:

[..]

moet ook het begin nog kijken eigenlijk :o
Zou ik dan toch maar doen.. Wel handig om te weten wat er eerder met Boris is gebeurd denk ik..
  maandag 28 september 2015 @ 16:15:44 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156450637
De app valt uit en ik kan de QR code niet vinden :(
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156450780
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 16:15 schreef ook_gek het volgende:
De app valt uit en ik kan de QR code niet vinden :(
Meestal staat hij op de Facebook pagina van Penoza ook wel.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 28 september 2015 @ 16:52:33 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156451669
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 16:21 schreef W00fer het volgende:

[..]

Meestal staat hij op de Facebook pagina van Penoza ook wel.
Nee srond in de metro maar heb hem al :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156452187
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:09 schreef Piebe het volgende:
Dat van Van Zon en die scheermesjes vind ik wat overbodig.
Ik vind dat hij een heerlijke engerd speelt. Dat uitgestreken gezicht. De stem. Nog. Langzamer. Praten. Henk.
pi_156452596
Kartelmeisje zegt geen woord maar gewoon :9~
  maandag 28 september 2015 @ 17:42:25 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156452659
quote:
6s.gif Op maandag 28 september 2015 17:21 schreef Nautilus. het volgende:

[..]

Ik vind dat hij een heerlijke engerd speelt. Dat uitgestreken gezicht. De stem. Nog. Langzamer. Praten. Henk.
En volgens mij verliefd op Carmen, waar hij zich vreselijk schuldig over voelt (vandaar die zelf-mutilatie).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156453703
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 17:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

En volgens mij verliefd op Carmen, waar hij zich vreselijk schuldig over voelt (vandaar die zelf-mutilatie).
Op Sandrina bedoel je?
pi_156453736
Ben ik de enige die bij de Mexicaan aan deze heer moet denken:



:')
pi_156454732
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben ik de enige die bij de Mexicaan aan deze heer moet denken:

[ afbeelding ]

:')
Nee, ik ook hoor _O-
Oh.
pi_156455865
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 17:39 schreef bjanaan het volgende:
Kartelmeisje zegt geen woord maar gewoon :9~
"Si." :P

Vervolgens deze pagina heet ze trouwens Conchita:
http://pers.kro-ncrv.nl/p(...)za-iv---aflevering-3

[ Bericht 15% gewijzigd door Flitskikker op 28-09-2015 20:34:36 ]
pi_156458201
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben ik de enige die bij de Mexicaan aan deze heer moet denken:

[ afbeelding ]

:')
Haha, ja, ik zit steeds te denken hij komt me zo bekend voor. Maar hij lijkt inderdaad op hem!
pi_156458266
Wat is het trouwens een slecht seizoen zeg. Ik vind het ook totaal niet spannend, zit me half te vervelen tijdens het kijken.

En wat simpel Carmen met dat scheermesje en dan al die pistolen op haar gericht. Hij had haar maar een duwtje hoeven geven en ze is zo weg met scheermesje en al.

En wat is die coach een sukkel zeg. Toch ook helemaal niet angstaanjagend. Hij lijkt een beetje op de benzinepomphouder hier vlakbij...

Het enige leuke en nog enigszins mysterieuze karakter vind ik Van Zon.
pi_156458301
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:35 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Op Sandrina bedoel je?
Nee, die probeert hij maar een beetje te intimideren. Op Carmen kan goed, vandaar ook dat schilderij op zijn slaapkamer.
  maandag 28 september 2015 @ 21:12:21 #208
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156458642
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die is niet dood! Ze vonden een fles heinz. Is niet echt. Ze brain washen boris :)
Oh ja.
Dat is waar ook.

|:(
Ja ja
pi_156460735
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 19:52 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

"Si." :P

Vervolgens deze pagina heet ze trouwens Conchita:
http://pers.kro-ncrv.nl/p(...)za-iv---aflevering-3
Heb er al op fb jongeh! ;)
  dinsdag 29 september 2015 @ 04:34:37 #210
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_156465986
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 21:02 schreef bloodymary1 het volgende:

En wat is die coach een sukkel zeg. Toch ook helemaal niet angstaanjagend. Hij lijkt een beetje op de benzinepomphouder hier vlakbij...
:D :') Voor zo'n rol zou het inderdaad een perfecte casting zijn.
  dinsdag 29 september 2015 @ 07:26:21 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156466237
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:35 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Op Sandrina bedoel je?
Nee, ik bedoel op Carmen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156472146
Beter krijgt Van Zon een grotere rol, want Hagenees :D

Alleen was hij de man, van de vrouw die Carmen en Sandrina hebben ontvoerd, daar gaan ze geld lenen, tuurlijk :') .

Maar waarom snijdt hij zichzelf nou, die vat ik maar niet, is het een emo?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 29 september 2015 @ 14:13:34 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156472236
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:08 schreef spierbal het volgende:
Beter krijgt Van Zon een grotere rol, want Hagenees :D

Alleen was hij de man, van de vrouw die Carmen en Sandrina hebben ontvoerd, daar gaan ze geld lenen, tuurlijk :') .

Maar waarom snijdt hij zichzelf nou, die vat ik maar niet, is het een emo?
Om pijn te voelen.

Ik denk dat hij andere gevoelens heeft als hij Carmen ziet, en dat hoort niet zo als je degene ziet die verantwoordelijk is voor de dood van je vrouw.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156472603
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:31 schreef Stiftjelinks het volgende:
Op het einde was er een scène over de volgende aflevering met iemand die bebloed ergens hing en een kartelchick met een mes terug kwam. Wie zou dat zijn?
Ik denk dat het die boekhouder is, immers die Mexicanen willen achterhalen of ze betrouwbaar is, en hij kan dat weten, bovendien was het makkelijke prooi omdat hij al getekend was. Kan ook zijn dat die moeder hem misschien aan die mexicanen heeft uitgeleverd om uit te vinden of hij nog geld heeft.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_156472884
Iedereen heeft op Facebook gelezen wie er aan het eind hing, toch? Ga het niet plaatsen ;)
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_156472966
Ik heb geen facebook dus zeg maar :)
Jim Leeflang?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2015 14:50:06 ]
pi_156473393
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 14:46 schreef TUFKAL het volgende:
Ik heb geen facebook dus zeg maar :)
Jim Leeflang?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd verwacht ik ook Leeflang maar heeft een andere kleur haar dan in dit shot

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156473448
Vind het nog wel grappig om te kijken maar blijf er niet meer voor thuis zoals in de eerste 2 seizoenen nog weleens wilde gebeuren. Serie is veels te onrealistisch en soapachtig geworden. Maar dat zie je vaker bij goede series helaas
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_156473613
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:06 schreef Penoza het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd verwacht ik ook Leeflang maar heeft een andere kleur haar dan in dit shot

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Leeflang was mn eerste gedachte. Maar zal wel een deceptie zijn en gewoon een onbekende agent zijn ofzo.
pi_156473796
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:15 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Ja Leeflang was mn eerste gedachte. Maar zal wel een deceptie zijn en gewoon een onbekende agent zijn ofzo.
Jaa ook heel goed mogelijk sowieso valt dit seizoen heel erg tegen
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:36:30 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156474124
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:06 schreef Penoza het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd verwacht ik ook Leeflang maar heeft een andere kleur haar dan in dit shot

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat zou wel een mooie spin zijn als die het is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156478878
Wat een gespeculeer om die hangende vent _O-
Ik denk ook dat het gewoon een random persoon was om schrik op te wekken.
pi_156479249
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 19:18 schreef Flitskikker het volgende:
Wat een gespeculeer om die hangende vent _O-
Ik denk ook dat het gewoon een random persoon was om schrik op te wekken.
Speculeren blijft toch een leuk onderdeel van deze serie. :P
pi_156479987
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 19:18 schreef Flitskikker het volgende:
Wat een gespeculeer om die hangende vent _O-
Ik denk ook dat het gewoon een random persoon was om schrik op te wekken.
toch heerlijk man laat gaan joh
pi_156490345
Die gast in de haven, die speelde toch de bewaker in Celblok H?

Ik vond het ondanks wat kleine dingetjes nog steeds een topserie.
pi_156492374
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 02:55 schreef praadje het volgende:
Die gast in de haven, die speelde toch de bewaker in Celblok H?

Ik vond het ondanks wat kleine dingetjes nog steeds een topserie.
Ja.
En de broer van Eva in Flikken Maastricht en een van de ontvoerders van Willem (of bewakers iig) in Overspel ;)
Don't you love her madly?
pi_156496868
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 09:49 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja.
En de broer van Eva in Flikken Maastricht en een van de ontvoerders van Willem (of bewakers iig) in Overspel ;)
Thanks, ik ken hem alleen van Celblok H. Is ook een goede acteur.
  woensdag 30 september 2015 @ 15:18:40 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156498547
Misschien moet Penoza even bellen met Flikken Maastricht

Misschien worden de boeven in de televisieserie Penoza sneller gepakt als de politie Amsterdam even belt met de collega's in Limburg. In de afgelopen aflevering reden de slechteriken namelijk in een donkerkleurige Jeep met exact hetzelfde kenteken als de boeven die enkele afleveringen terug Eva en Floris beschoten in de serie Flikken Maastricht.

En de Jeep van Eva en Floris heeft bovendien een kenteken dat maar een nummer verschilt van die genoemde Jeep van de boeven. Zelfde autodealer waarschijnlijk.

Aldus een oplettende 12-jarige kijker die een ingezonden brief schreef naar de Volkskrant.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_156499318
Dat had iedereen toch al gezien :') Hoef je geen 12 voor te zijn ;)
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_156499669
quote:
11s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:18 schreef golfer het volgende:
Misschien moet Penoza even bellen met Flikken Maastricht

Misschien worden de boeven in de televisieserie Penoza sneller gepakt als de politie Amsterdam even belt met de collega's in Limburg. In de afgelopen aflevering reden de slechteriken namelijk in een donkerkleurige Jeep met exact hetzelfde kenteken als de boeven die enkele afleveringen terug Eva en Floris beschoten in de serie Flikken Maastricht.

En de Jeep van Eva en Floris heeft bovendien een kenteken dat maar een nummer verschilt van die genoemde Jeep van de boeven. Zelfde autodealer waarschijnlijk.

Aldus een oplettende 12-jarige kijker die een ingezonden brief schreef naar de Volkskrant.

_O- Ik had het nog niet gezien. Maar kijk ook geen Flikken Maastricht, dat scheelt natuurlijk.
pi_156555819
Er klopt toch iets niet helemaal ; Boris leest in de krant dat zijn stiefvader en stiefbroer vermoordt zijn, echter schijnt ie nog steeds niet te weten dat zn moeder al vrij is, en het lijkt me sterk dat dat niet vermeldt zou zijn in het artikel van de krant.

Ik heb ook zo'n beetje het idee dat Leeflang een beetje meer naar de achtergrond is verdrongen, want tot zover heeft ie nauwelijks teksten.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_156556128
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 20:17 schreef TLC het volgende:
Er klopt toch iets niet helemaal ; Boris leest in de krant dat zijn stiefvader en stiefbroer vermoordt zijn, echter schijnt ie nog steeds niet te weten dat zn moeder al vrij is, en het lijkt me sterk dat dat niet vermeldt zou zijn in het artikel van de krant.
Daar zat ik laatst ook aan te denken. Zou zeker in het artikel hebben gestaan. :')
pi_156556386
Had ik al gezegd dat Flitskikker echt een baas is? _O_
pi_156563221
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156563277
SPOILER: Nadien pas openen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156563689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dat had iedereen toch al gezien :') Hoef je geen 12 voor te zijn ;)
flikken Maastricht kijken :')
pi_156563918
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 20:17 schreef TLC het volgende:
Er klopt toch iets niet helemaal ; Boris leest in de krant dat zijn stiefvader en stiefbroer vermoordt zijn, echter schijnt ie nog steeds niet te weten dat zn moeder al vrij is, en het lijkt me sterk dat dat niet vermeldt zou zijn in het artikel van de krant.

Ik heb ook zo'n beetje het idee dat Leeflang een beetje meer naar de achtergrond is verdrongen, want tot zover heeft ie nauwelijks teksten.
En het was best een groot artikel, ook nog. Ik vond het ook raar. Wat een slechte journalist, dacht ik nog. Of Boris heeft het wel gelezen, maar doet alsof ie dat niet heeft gedaan omdat ie zijn moeder haat.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 01:02:55 #238
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156564224
Die Simon, wat een ongeloofwaardige vertoning is dat aan het worden.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156566229
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 01:02 schreef eriksd het volgende:
Die Simon, wat een ongeloofwaardige vertoning is dat aan het worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156566245
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:47:42 #241
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156573449
Goede muziek altijd erop als Sigrid ten Napel in beeld is, vorig seizoen The National en in de nieuwe van morgen Arcade Fire _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:50:12 #242
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156573494
Veel te veel verhaallijnen. Snap de toegevoegde waarde van dat hele Coach gebeuren ook niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 4 oktober 2015 @ 01:53:31 #243
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_156585674
Dank voor de link! Verhaal begint inderdaad uit de bocht te vliegen, maar blijft desondanks spannend. Wat best knap is.
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:09:55 #244
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156602550
Poll: Wie gaat er dood in deze aflevering
Berry
Sidar
Coach
Zwart
Boris
Amarillo
Conchita
Leeflang
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Ja ja
pi_156602680
Leuke polls maar de mensen die m al hebben gezien kunnen zo wel indirect spoileren he
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:16:52 #246
194695 franklop
Fran knock
pi_156602801
IK heb ook gestemd en nog niet gekeken ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:25:01 #247
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156603070
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
Leuke polls maar de mensen die m al hebben gezien kunnen zo wel indirect spoileren he
Ik verwacht dat men eerlijk is.

;)

En anders maar niet.
Ja ja
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:30:26 #248
429367 DKUp
ON TOUR
pi_156603246
Even nog een spuitje hoor :Y)
SOONY
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:34:21 #249
123170 alors
zlata1234
pi_156603391
Ik dacht dat die kerel dood was, dat hulpje van Carmen :@
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:35:47 #250
194695 franklop
Fran knock
pi_156603456
Berry komt natuurlijk nog steeds er mee weg
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:37:45 #251
429367 DKUp
ON TOUR
pi_156603516
Wat een bullshit 8)7
SOONY
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:38:26 #252
123170 alors
zlata1234
pi_156603553
Dit slaat echt nergens op, die Van Zon daar :')
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:42:19 #253
194695 franklop
Fran knock
pi_156603724
Verwacht op enig moment een standoff met Berry, Boris en Carmen, waar het er 1 niet van zal overleven
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:42:29 #254
123170 alors
zlata1234
pi_156603733
Luther
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:43:02 #255
123170 alors
zlata1234
pi_156603754
Jezus Berry :')14.gif
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:44:28 #256
429367 DKUp
ON TOUR
pi_156603805
Wat een ongeloofwaardige shit _O-
Een jeugdleger van Coach :')
SOONY
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:45:30 #257
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156603842
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:44 schreef DKUp het volgende:
Wat een ongeloofwaardige shit _O-
Een jeugdleger van Coach :')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:47:14 #258
194695 franklop
Fran knock
pi_156603902
Lucien :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156603905
Waarom kijken jullie nog als het zo ongeloofwaardig is? Het is allanger uitgemolken.
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:47:57 #260
429367 DKUp
ON TOUR
pi_156603928
Het vriendinnetje van Lucien doet ook mee :D
SOONY
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:48:05 #261
194695 franklop
Fran knock
pi_156603938
Zijn vriendin ook echt meenemen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:51:05 #262
123170 alors
zlata1234
pi_156604075
Ja tog, meteen samenwonen :') Je kent dat mens net twee dagen :')
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:52:20 #263
194695 franklop
Fran knock
pi_156604131
Held dat het is die Lucien!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:53:38 #264
429367 DKUp
ON TOUR
pi_156604191
:X
SOONY
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:54:22 #265
429367 DKUp
ON TOUR
pi_156604219
Boortje is weer weg w/
SOONY
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:56:09 #266
429367 DKUp
ON TOUR
pi_156604306
Is het stiekem een komedie :|W
SOONY
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:57:15 #267
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_156604342
Lekker geloofwaardig weer allemaal :').
pi_156604355
Coach..... wat voeg die nou toe.... toch een infiltrant van de politie? (Slecht geacteerd)
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:58:03 #269
194695 franklop
Fran knock
pi_156604367
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker geloofwaardig weer allemaal :').
moet wel om het gezin blijven draaien he, immers KRO serie
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 4 oktober 2015 @ 20:59:57 #270
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156604432
Ik krijg in eens een ingeving dat Coach, straks door zijn eigen Pa gaat worden uitgeschakeld.
Ja ja
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:00:03 #271
123170 alors
zlata1234
pi_156604437
Barry Atsma :r
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:00:08 #272
429367 DKUp
ON TOUR
pi_156604444
Is Barry de infiltrant :?
SOONY
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:03:32 #273
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156604603
Officier praat haar mondje voorbij.
Volgende keer ook maar weer in de dodenpoll.

>:)
Ja ja
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:06:30 #274
429367 DKUp
ON TOUR
pi_156604749
Carmen werkt voor de politie.
Carmen werkt voor de Mexicanen.
Carmen werkt voor Coach
Carmen werkt voor zichzelf.
SOONY
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:06:51 #275
194695 franklop
Fran knock
pi_156604763
Qua professionaliteit van de politie is dit wel realistisch :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:10:50 #276
123170 alors
zlata1234
pi_156604917
FREE LUTHER *O*
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:11:18 #277
429367 DKUp
ON TOUR
pi_156604931
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:10 schreef alors het volgende:
FREE LUTHER *O*
_O_
SOONY
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:13:00 #278
194695 franklop
Fran knock
pi_156604985
Goh vriendinnetje Lucien werkt voor iemand!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:13:38 #279
123170 alors
zlata1234
pi_156605008
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:13 schreef franklop het volgende:
Goh vriendinnetje Lucien werkt voor iemand!
Nee, daar zou Lucien nóóit intrappen!
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:14:09 #280
429367 DKUp
ON TOUR
pi_156605027
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:13 schreef franklop het volgende:
Goh vriendinnetje Lucien werkt voor iemand!
Echt?!?!? :o
SOONY
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:14:47 #281
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_156605058
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben ik de enige die bij de Mexicaan aan deze heer moet denken:

[ afbeelding ]

:')
Hij lijkt er sprekend op😀
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:14:58 #282
194695 franklop
Fran knock
pi_156605067
Nu weten ee nog niet wie die infiltrant was :'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156605079
Die hangende agent is ook helemaal niet meer geweest of wel? :')
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:16:09 #284
194695 franklop
Fran knock
pi_156605114
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:15 schreef TUFKAL het volgende:
Die hangende agent is ook helemaal niet meer geweest of wel? :')
kan toch bijna niemand anders dan Barry Atsma zijn?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:17:31 #285
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156605166
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:15 schreef TUFKAL het volgende:
Die hangende agent is ook helemaal niet meer geweest of wel? :')
Correct.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156605208
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:16 schreef franklop het volgende:

[..]

kan toch bijna niemand anders dan Barry Atsma zijn?
"volgende week in Penoza" :') cliffhanger van niks :{w

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2015 21:19:01 ]
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:19:50 #287
429367 DKUp
ON TOUR
pi_156605251
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:16 schreef franklop het volgende:

[..]

kan toch bijna niemand anders dan Barry Atsma zijn?
Coach en Leeflang zijn het niet. Blijven Van Zon en Mike (Barry Atsma) over. Van Zon lijkt mij geen infiltrant, die is een "beetje" verliefd op Carmen. De donkere politieagent en Mike kende elkaar.
SOONY
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:35:22 #288
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_156605860
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:16 schreef franklop het volgende:

[..]

kan toch bijna niemand anders dan Barry Atsma zijn?
Die kwam toch alweer voor in deze aflevering? Dus is dan toch niet meer chronologisch?
Oh.
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:35:48 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_156605879
Wat een waardeloze serie is dit geworden trouwens. Ik denk dat ik maar ga afhaken bij deze onzin. Gebeuren alleen maar ongeloofwaardige dingen.
Oh.
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:46:06 #290
194695 franklop
Fran knock
pi_156606238
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die kwam toch alweer voor in deze aflevering? Dus is dan toch niet meer chronologisch?
weer vrijgelaten om weer aan de bak te gaan voor ze?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_156609872
Wat een kutserie is het geworden zeg. Verschrikkelijk dat gedoe met die Coach en dan weer dat eeuwige Andre Hazes gejengel er bij.
Ongelooflijk hoe zo'n goede serie verworden is tot dit.
pi_156610231
Dit seizoen sowieso Overspel > Penoza

Maar ik vind het nog steeds wel vermakelijk. :Y
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:47:44 #293
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156610294
Overspel is 10x beter dan Penoza.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:48:38 #294
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156610320
Ze hadden die coach lijn moeten weglaten, net als dat gelul met het kartel. En dan een focus op Berrie, OvJ en Carmen. Rest voegt geen reet toe.

Ook die vertaler van het kartel, kan mijn lachen bijna niet meer inhouden als opa weer het groot dictee der Nederlandse taal op leest namens het kartel. Manmanman.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:50:10 #295
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_156610349
Tis inderdaad allemaal niet best.. :'(
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:51:33 #296
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156610384
Van Zo'n dobbert ook op de bodem van zijn bestaan. dan hebben we nog de infiltrant waarvan niemand weet wat de scène nou toevoegde en als kers op de taart Simon die maanden in een huis met een ketting rondloopt en geen haan die ernaar kraait.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156610426
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:44 schreef tralalala het volgende:
Dit seizoen sowieso Overspel > Penoza

Maar ik vind het nog steeds wel vermakelijk. :Y
1000x beter! Erg jammer dat Overspel na 3 seizoenen stopt en Penoza na 30 jaar nog steeds te zien is :')
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:55:41 #298
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156610479
Ik heb overspel nog nooit gezien :{
Aanrader dus?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156610498
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:55 schreef eriksd het volgende:
Ik heb overspel nog nooit gezien :{
Aanrader dus?
Jaaaaaa!!
  zondag 4 oktober 2015 @ 23:57:09 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_156610515
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 23:51 schreef eriksd het volgende:
Van Zo'n dobbert ook op de bodem van zijn bestaan. dan hebben we nog de infiltrant waarvan niemand weet wat de scène nou toevoegde en als kers op de taart Simon die maanden in een huis met een ketting rondloopt en geen haan die ernaar kraait.
:D
Al die bijrollen die niets toevoegen, inderdaad.

Er zijn maar een paar leuke figuren: Carmen, Berry, Luther en Justien. De rest is totaal overbodig.

Nou ja, voor het verhaallijntje een Mexicaans boefje misschien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_156610848
Vol.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')