abonnement Unibet Coolblue
pi_156235946
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 09:06 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ook beter dan 9 zelf? Hij viel gister gewoon uit op 50 procent en kreeg hem niet aan, terwijl ik hem in stopcontact duwde hij meteen aansprong en op 45% stond :')
Dan heeft de accu z'n beste tijd gehad. ;)
  zondag 20 september 2015 @ 09:26:01 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156235989
Voor mijn iPad vind ik het slide over en split view wel erg handig. Voor mijn iPhone merk ik nu nog weinig voordeel. Maar binnenkort stap ik van 5s over op 6, dus wellicht dat dat scheelt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156236200
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Stand alone, dus geen dataverbruik.
Sygic. Veel goedkoper en lifetime map updates.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_156236416
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sinds de update naar iOS 9 heeft mijn vriendin bij Photos op haar iPhone een album "photos on MacBook" erbij. Deze kan ze niet verwijderen. Ik heb iCloud, Photostream, Handoff en al die troep al uit gezet, maar kan nergens vinden hoe ik dat album verwijder.

Iemand een idee? Vreselijk irritant dat Apple je niet zelf laat beslissen wat je op je toestel hebt. Het wordt van kwaad tot erger met elke update.

Find my friends is opeens ook geen verwijderbare app meer.. Ik gebruik dat soort ongein niet en wil dat gewoon van mijn toestel kunnen flikkeren.
Tim Cook is ermee bezig.
pi_156236533
Mensen die op zoek zijn naar een goede Ad Blocker, dit is er eentje. En gratissss.... Van Nederlanderse maak :)

https://itunes.apple.com/(...)1005106850?l=en&mt=8
  zondag 20 september 2015 @ 12:30:02 #106
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_156238847
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2015 00:28 schreef Skull-splitter het volgende:

Vooral niet willen snappen dat mensen willen betalen voor een werkend product wat verder nergens van afhankelijk is.
Dat snap ik inderdaad niet. Apple Maps en Google Maps vind ik beter dan TomTom. Dus niet "ook wel aardig omdat het gratis is", maar gewoon beter én gratis.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_156239040
Navigon.
And remember, respect is everything!
pi_156243285
Voor de mensen die wachten tot iOS9 stabieler is, hoe lang is het wachten daarop?

Ik durf zelf nog niet iOS9 erop te zetten, maar vraag mij af wanneer alles stabieler is.
pi_156243401
Zijn er mensen die hun iPhone 6 verkopen of inruilen (en bijbetalen) voor een iPhone 6S. Vind jullie jullie het nie wéért?
  zondag 20 september 2015 @ 16:23:06 #110
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_156245784
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 14:54 schreef Cici het volgende:
Voor de mensen die wachten tot iOS9 stabieler is, hoe lang is het wachten daarop?

Ik durf zelf nog niet iOS9 erop te zetten, maar vraag mij af wanneer alles stabieler is.
Ik wacht meestal tot de eerste of tweede 'kleinere' update van Apple :) dus de 6.0.1 of 6.0.2 oid...
  zondag 20 september 2015 @ 16:32:21 #111
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156245983
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat snap ik inderdaad niet. Apple Maps en Google Maps vind ik beter dan TomTom. Dus niet "ook wel aardig omdat het gratis is", maar gewoon beter én gratis.
Laat ik hem anders formuleren, wellicht dat het dan doordringt: er is grof voor betaald en mensen willen het gebruiken, dan beginnen te piepen dat er betere/goedkopere alternatieven zijn is irrelevant.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_156246126
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2015 14:58 schreef RoW_0 het volgende:
Zijn er mensen die hun iPhone 6 verkopen of inruilen (en bijbetalen) voor een iPhone 6S. Vind jullie jullie het nie wéért?
Ik ben van een iPhone 6 teruggegaan naar een iPhone 5s - het kleine beeldscherm vond ik weer eens wat prettiger en qua snelheid, batterijduur en camera vind ik 'm niet significant onderdoen.

De iPhone 6s vind ik dan weer niet heel erg verschillen van de 6 (belangrijkste punten zijn voor mij batterijduur en camera) en ik word niet echt warm van dat 3D touch dus ik blijf nog een jaar bij mijn 5s :)
pi_156249581
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2015 16:39 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik ben van een iPhone 6 teruggegaan naar een iPhone 5s - het kleine beeldscherm vond ik weer eens wat prettiger en qua snelheid, batterijduur en camera vind ik 'm niet significant onderdoen.

De iPhone 6s vind ik dan weer niet heel erg verschillen van de 6 (belangrijkste punten zijn voor mij batterijduur en camera) en ik word niet echt warm van dat 3D touch dus ik blijf nog een jaar bij mijn 5s :)
Ik moet zeggen, dat als er een 6C of een kleinere iPhone 7 bij mij zeker kans maakt. Ik vind een 6 ook gewoonweg veel te groot en te dun. Steeds als ik mijn moeders 5 pak vind ik 'm toch wat lekkerder in de hand zitten. Mja, we zullen zien!
pi_156251994
Huh, m'n telefoon (iPhone 6, 1 jaar oud) had nog 28% batterij, ik was iets aan het doen en kreeg de melding dat ik nog maar 8% resterend had, ik stop de oplader erin en ik heb ineens weer 25%?
Ik heb sowieso meer last van vervelende bugs sinds iOS9 maar dit vind ik wel heel irritant..
  zondag 20 september 2015 @ 22:23:25 #115
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_156257464
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 20:41 schreef Soulagement het volgende:
Huh, m'n telefoon (iPhone 6, 1 jaar oud) had nog 28% batterij, ik was iets aan het doen en kreeg de melding dat ik nog maar 8% resterend had, ik stop de oplader erin en ik heb ineens weer 25%?
Ik heb sowieso meer last van vervelende bugs sinds iOS9 maar dit vind ik wel heel irritant..
Ik heb dit ook al geruime tijd met mijn iPhone5 (iOS8.3). En als ik snapchat gebruik is het helemaal huilen met die accu. Dan sluit hij eigenlijk altijd direct af en inderdaad bij de snoer insteken opeens weer 30% oid...

Ik ga aankomende tijd dan ook naar de lokale telefoonturk om voor 15.- een nieuwe accu te laten zetten
pi_156265060
Sinds een week pakt mijn iPhone 6 de WiFi van thuis heel erg slecht. Hij valt steeds weg. Mijn vriend zijn telefoons en de iPad werken wel gewoon. En als ik bij mijn ouders ben werkt de WiFi ook goed. Iemand een idee wat ik kan doen om het ook thuis weer goed werkend te krijgen?
pi_156277449
Ik heb hulp nodig met mijn Iphone 5.
Een maandje of wat terug wilde ik deze updaten naar iOS 8.4, boel aangesloten op itunes en de update gestart.
Ergens na het maken van de backup kreeg ik ineens de melding dat het apparaat niet gevonden kon worden.....
De telefoon gaf het onderstaande plaatje weer.
Maar ondanks dat alles aangesloten was en itunes aanstond ging de telefoon uit.
Nu kreeg ik de tip een nieuwe datakabel te kopen en een andere pc te proberen.
Dit maakte allemaal niks uit.

Toen dat ding een maandje aan de kant gegooid omdat ik een goede android heb liggen en ik het belachelijk vind dat zo'n duur apparaat crashed tijdens een update.

Nu omdat ik een website wil gaan testen op de iphone wil ik dat ding weer tot leven wekken maar helaas, helemaal leeg, lijkt ook niet op te laden.

Wat kan ik nu nog doen?

Edit:- gaat nu gelukkig wel aan, maar het onderstaande scherm, iTunes start niet vanzelf op, als ik het handmatig opstart maakt het niets uit.

pi_156277607
Probeer eens een andere pc
pi_156277843
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:30 schreef Darkomen het volgende:
Ik heb hulp nodig met mijn Iphone 5.
Een maandje of wat terug wilde ik deze updaten naar iOS 8.4, boel aangesloten op itunes en de update gestart.
Ergens na het maken van de backup kreeg ik ineens de melding dat het apparaat niet gevonden kon worden.....
De telefoon gaf het onderstaande plaatje weer.
Maar ondanks dat alles aangesloten was en itunes aanstond ging de telefoon uit.
Nu kreeg ik de tip een nieuwe datakabel te kopen en een andere pc te proberen.
Dit maakte allemaal niks uit.

Toen dat ding een maandje aan de kant gegooid omdat ik een goede android heb liggen en ik het belachelijk vind dat zo'n duur apparaat crashed tijdens een update.

Nu omdat ik een website wil gaan testen op de iphone wil ik dat ding weer tot leven wekken maar helaas, helemaal leeg, lijkt ook niet op te laden.

Wat kan ik nu nog doen?

Edit:- gaat nu gelukkig wel aan, maar het onderstaande scherm, iTunes start niet vanzelf op, als ik het handmatig opstart maakt het niets uit.

[ afbeelding ]
Ik probeer m'n 6 nu te herstellen en ik krijg dit ook de hele tijd :'( En ik heb geen andere pc.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 21 september 2015 @ 20:55:36 #120
408813 crew  trein2000
pi_156280288
Gewoon nachtje laten liggen werkte hier....
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_156294080
Als je zo'n dure telefoon als straks de iPhone 6s Plus 64GB koopt, doet een winkel dan moeilijk als je het geld contant betaald?
pi_156294313
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als je zo'n dure telefoon als straks de iPhone 6s Plus 64GB koopt, doet een winkel dan moeilijk als je het geld contant betaald?
Waarom zouden ze?
pi_156295233
quote:
14s.gif Op zondag 20 september 2015 09:26 schreef Copycat het volgende:
Voor mijn iPad vind ik het slide over en split view wel erg handig. Voor mijn iPhone merk ik nu nog weinig voordeel. Maar binnenkort stap ik van 5s over op 6, dus wellicht dat dat scheelt.
Ik heb zelf een iPad mini2 en zodoende alleen slide over en PiP functies. Werkt erg grappig, maar had toch graag Split view willen hebben. Helaas zit dat alleen op iPad Air 2 en iPad mini4.

Overigens staat op MacRumors forum nog dit fijne lijstje met apps waaronder ook een browser die split view/slide over ondersteund (om naast Safari te gebruiken) en een 3rd party app die YouTube videos in SlideOver/Split View of PiP kan tonen.
  dinsdag 22 september 2015 @ 16:42:20 #124
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156299303
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als je zo'n dure telefoon als straks de iPhone 6s Plus 64GB koopt, doet een winkel dan moeilijk als je het geld contant betaald?
Jij en iPhones gingen wel/niet/wel/wel/niet/wel samen, toch?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_156300246
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als je zo'n dure telefoon als straks de iPhone 6s Plus 64GB koopt, doet een winkel dan moeilijk als je het geld contant betaald?
Jij doet toch niet aan toestellen los kopen? Jij "krijgt" ze toch bij je abonnement?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')