abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 september 2015 @ 02:34:06 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156189823
Tijdlijnen Sabia-Khalid, Sylvie-Rafaël en Khalid-, onder de spoiler, opklikken, of bekijken in vorige delen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015: 9 juni, Het Pr-bedrijf van Touriya Haoud is failliet. Touriya: Niemand wilde zaken met mij doen, omdat ik door Sylvie's valse beschuldigingen negatief in de publiciteit kwam. Mensen zagen me als een onbetrouwbaar kreng.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: Relatie van mei-augustus, Momo: Het is uit. Ik heb zelf een eind aan onze relatie gemaakt.
2015: 2 september, Sylvie wordt de stem van de nieuwe Holiday on ice show. "Zij willen mijn stem, ze willen mij als verteller om het publiek door de avond te begeleiden. Het is een prachtig liefdesverhaal."
2015:11 september, Sylvie Meis en Daniel Hartwich presenteren het dansprogramma Stepping Out. Na een prachtig optreden van danskandidaten Anja en Bruno, sprak een zichtbaar ontroerde geëmotioneerde Sylvie: "Wie een beetje het vertrouwen in de Liefde is verloren, hoeft alleen maar naar jullie te kijken en dan is de Liefde terug."
2015: 18 september, Sylvie Meis en Daniel Hartwich presenteren aflevering 2 van Stepping Out. Sylvie kreeg vorige week het vertrouwen in de liefde terug. Liefdevol legt Sylvie haar hand om collega Daniel heen.
Collega Daniel Hartwich woont samen met zijn vriendin Hannah Hoelscher. Hun kindje is ruim 8 maanden.



Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Engizek hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alster, Hamburg.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 6 december, Rafaël en Sabia laten weten dat hun dochtertje na een zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 26 maart, Sabia en haar 19-jarige dochter Katharina zijn een band met elkaar aan het opbouwen.
2015: 26 mei, In Duitsland weten ze het zeker, Sabia en Rafaël trouwen deze zomer. In Spanje, Cadiz, Chiclana de la Frontera in Andalusië. Dat is waar de ouders van Rafaël ook getrouwd zijn en waar opa en oma wonen.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich officieel verbonden aan de Spaanse promovendus Real Betis. Bij de club uit Sevilla heeft Rafaël een contract voor drie seizoenen getekend.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 16 juli, Sabia was bij de gynaecoloog, Standort Winterhude in Hamburg. Sabia: ''Wat er ook gebeurt, ik ga met Rafaël''.
2015: 22 juli, 'Sabia Engizek: Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 26 juli, Vader Ramon bij de villa, kwam spullen ophalen. Ook Rafaël's BMW, waarin Sabia regelmatig rijdt.
Vader Ramon: ''Ze zijn al 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of ze wel echt zwanger is. Rafaël helpt niet mee met de verhuizing, hij wilt Sabia niet meer zien, mijn vrouw ook niet. En ik ben zeer blij met de breuk.''
2015: 28 juli. Oom Rafaël: ''De kale huur van de villa is 6.300 euro per maand. Dat kan Sabia nooit in haar eentje betalen.
2015: 12 augustus. Sabia: "Ja, het is over en uit. Dit is besloten in een telefoongesprek."


Rafaël
2015: 15 juni, Rafaël woont in Sevilla, Spanje.
2015: EK in Frankrijk, start 10 juni 2016, Rafaël: Ik heb grote ambities. Ik wil terugkeren in Oranje. Ik ben nog maar 32.
2015: 4 augustus, Sevilla. Rafaël ging tijdens training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat zes weken duren.
2015: 21 september, Sabia zwanger? Rafaël wil weten waar hij aan toe is en eist van Sabia medisch bewijs.
2015: 24 september, Rafaël is hersteld van de enkelblessure en na zijn debuut vandaag een hamstringblessure opgelopen.


Sabia
2015: 22 juli, 'Sabia Engizek: Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
(Rond 25 april zwanger. Een zwangerschap duurt gemiddeld 9 maanden plus een week. Sabia-kindje-30 januari 2016?)
2015: 26 augustus, vader Mehmet Engizek. ,,Ik ben geschokt over wat er de laatste maanden allemaal gebeurd is. Ik denk niet dat Sabia haar zwangerschap faket. De situatie maakt me wel ziek."
2015: 2 september, Daamin (4) voetbalt bij SC Victoria Hamburg. Damián van der Vaart (9) is al langer speler bij deze club.
2015: 4 september, Sabia wil meedoen met de Duitse Big Brother, ze was te laat met aanmelding, de casting was al rond.
2015:Sabia ontvangt 2.600 kinderalimentatie. Geen betaalde baan. Villahuur 6.300, huurcontract loopt t/m 1 oktober 2015.
2015: 25 september, Sabia Engizek zou in gesprek zijn met een producent voor een reallifesoap op de Nederlandse televisie.
2015: 27 september, Sabia loopt mee in de modeshow van Light & Stars Charity Dinner Show, Grand Elysée Hotel Hamburg.


SabiaBoulahrouz twitterde op donderdag 30-07-2015 om 23:46:00 Ik wil graag alle journalisten en fotografen met klem verzoeken om mij, mijn kinderen of bezoek niet meer tot aan mijn voordeur te volgen. Niet meer aan te bellen en vooral mij niet meer te achtervolgen, cq op te jagen, als ik met mijn auto op pad ga. Het wordt stilaan niet alleen eng, maar ook gevaarlijk. Dank Sabia. reageer retweet
27 september, Sabia loopt mee in de modeshow van de Light & Stars Charity Dinner Show in Grand Elysée Hotel Hamburg.
Darius, fotograaf: "Iedereen gaat er natuurlijk op letten hoe Sabia loopt of ze het überhaupt kan. Je kunt niet in een week model worden. GoGodansen en modeshows lopen dat zijn twee verschillende dingen.''
Sabia: "Ik ben heel blij dat ik als model mee heb kunnen lopen en ik ben heel blij dat ik weer moeder word."


SabiaBoulahrouz twitterde op maandag 28-09-2015 om 11:18:07 Bitte nutzen Sie das Gehirn, nicht nur den Ständer. Danke http://t.co/4mQ7cu5XBK reageer retweet
Sabia Engizek maakt zich zorgen. Rafaël was net hersteld van een enkelblessure en na zijn debuut donderdag 24 september een hamstring-blessure opgelopen. Trainen en spelen kan hij dus niet. Zijn avonden vult hij in het uitgaansleven Sevilla.


[ Bericht 2% gewijzigd door Tuinfluitert op 29-09-2015 15:35:52 (Foto Sabia erbij.) ]
  vrijdag 18 september 2015 @ 02:47:06 #2
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156189835

Hunkemöller meldt dat de Glam-collectie vanaf november verkrijgbaar is en bestaat uit sexy en elegante lingerie sets, bralettes, body's en kimono's met veel rijk kant, borduursels, glitterstenen, strikken en uitgewerkte details zowel op de rug als in de hals. De kleuren waar Sylvie zich in hult zijn sophisticated zwart, warme taupe-, bruin- en brons tonen, verleidelijk rood, smaragd groen en midnight blauw.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)or-Sylvie-Meis.dhtml
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 september 2015 @ 04:51:13 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_156190013
Sabia Engizek heeft een nieuwe klus te pakken. Ze wordt catwalkmodel!

Sabia zal op zondag 27 september over de catwalk schrijden, weet Shownieuws. De ex van Rafael van der Vaart gaat kleding showen voor het goede doel.



In Hamburg wordt reikhalzend uitgekeken naar Sabia's modellenklus. "Iedereen gaat er natuurlijk op letten hoe ze loopt. Of ze het überhaupt kan", zegt een Duitse fotograaf. "Voor veel mensen is het een verrassing hoe ze zal lopen. Bedekt, in bikini of met kleren aan. Dat is erg spannend."
Onze Oosterburen maken er geen geheim van dat ze twijfelen aan Sabia's zwangerschap. Het feit dat bij Sabia amper een babybuik te zien is, maakt de tongen los. De voormalig voetbalvrouw liet onlangs zelf aan Duitse media weten dat ze hartstikke zwanger is. "Met mij gaat het heel goed en met de baby in mijn buik gelukkig ook. Ik ben heel happy."

http://www.telegraaf.nl/p(...)_catwalkmodel__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_156190621
is de foto in de OP een recente van Sabia?
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:08:50 #5
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156202579
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:59 schreef computergirl het volgende:

is de foto in de OP een recente van Sabia?
De vele sites plaatsen foto's. Ik zocht op zwanger Sabia en vond die foto. Kan ook gemaakt zijn tijdens een eerdere zwangerschap.

Van deze twee foto's weet ik ongeveer de datum. Zijn denk de meest recente foto's van Sabia.
Stonden al een keer in deze reeks.

Deze foto is gemaakt rond 16 juli, na een bezoek gynaecoloog, Standort Winterhude in Hamburg.


Meest recente foto Sabia, 12 dagen geleden, op 6 september 2015, Nacht der Legenden" in Hamburg.



Is dus even afwachten op fotograaf Darius die bijna dag en nacht voor de villa waakt.
pi_156205634
Op die foto die van 16 juli zou zijn staat de BMW van Rafael op de achtergrond...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:47:09 #7
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156209186
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:05 schreef Leandra het volgende:

Op die foto die van 16 juli zou zijn staat de BMW van Rafael op de achtergrond...
Zomerfoto van Sabia is van rond 16 juli. De auto van Rafaël staat op de achtergrond.
26 juli, Vader Ramon kwam spullen in de villa ophalen. Ook Rafaël's auto, een BMW, waarin Sabia regelmatig rijdt.

http://www.telegraaf.nl/p(...)l_uit_elkaar___.html
  Trouwste user 2022 maandag 21 september 2015 @ 06:51:16 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_156263174
door Evert Santegoeds

Sabia Engizek vertelde deze zomer in verwachting te zijn, maar behalve in de krant heeft Rafael van der Vaart dat nieuws tot dusver nergens zwart op wit gezien. De voetballer wil weten waar hij aan toe is en eist van zijn ex-geliefde medisch bewijs.
Engizek zou inmiddels al bijna op de helft van haar zwangerschap moeten zijn, maar waar is haar babybuik? De ex van de voetballer lijkt slanker dan ooit!

Twee weken geleden bevestigde Sabia nog dat 'alles goed gaat' met haar zwangerschap. Maar Privé heeft vernomen dat Raf nog nooit het stellige bewijs heeft gezien dat Sabia inderdaad in verwachting is. Om te weten hoe het allemaal zit is er nu overleg tussen beide partijen waarin Rafael Sabia verzoekt en zonnodig sommeert met een medische verklaring te komen waarin staat dat zij zwanger is.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_156263190
Sabia ziet er als ze dikker is veel mooier uit.
pi_156263474
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 06:51 schreef tong80 het volgende:

De voetballer wil weten waar hij aan toe is en eist van zijn ex-geliefde medisch bewijs.
Oh wow, die hadden we nog niet, Eef _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Trouwste user 2022 maandag 21 september 2015 @ 08:00:16 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_156263501
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 07:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh wow, die hadden we nog niet, Eef _O-
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_156263662
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:08 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

De vele sites plaatsen foto's. Ik zocht op zwanger Sabia en vond die foto. Kan ook gemaakt zijn tijdens een eerdere zwangerschap.

Van deze twee foto's weet ik ongeveer de datum. Zijn denk de meest recente foto's van Sabia.
Stonden al een keer in deze reeks.

Deze foto is gemaakt rond 16 juli, na een bezoek gynaecoloog, Standort Winterhude in Hamburg.
[ afbeelding ]

Meest recente foto Sabia, 12 dagen geleden, op 6 september 2015, Nacht der Legenden" in Hamburg.
[ afbeelding ]


Is dus even afwachten op fotograaf Darius die bijna dag en nacht voor de villa waakt.
Wat is ze mooi.
pi_156264130
Ik begin toch het vermoeden te krijgen dat de breuk bij Raf vandaan komt.

Saab houdt het spannend, al is het natuurlijk makkelijk zo'n artikel te schrijven. Zijn die oosterburen al wat verder? Of ook nog steeds geen buikfoto?
  maandag 21 september 2015 @ 09:00:57 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156264152
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik begin toch het vermoeden te krijgen dat de breuk bij Raf vandaan komt.

Saab houdt het spannend, al is het natuurlijk makkelijk zo'n artikel te schrijven. Zijn die oosterburen al wat verder? Of ook nog steeds geen buikfoto?
Omdat Evert iets verzint om de stilte te doorbreken?

Nah...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156264218
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 09:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat Evert iets verzint om de stilte te doorbreken?

Nah...
Nou, ze is nu 20 weken, volgens mij dus dan moet er toch wel wat te zien zijn.
pi_156264360
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 08:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik begin toch het vermoeden te krijgen dat de breuk bij Raf vandaan komt.

Ik heb nooit anders gedacht eigenlijk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 21 september 2015 @ 12:07:34 #17
163650 Greys
pi_156267053
Maar als je zoiets verzint en je komt nu dichtbij 'dat het uitkomt', dan slaap je toch van de zenuwen echt geen tien minuten meer? Hoe kan het dan dat ze er laatst zo beeldschoon bij liep over die rode loper?

(Nee ik geloof het ook niet. Maar snappen doe ik het ook niet :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_156267290
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:07 schreef Greys het volgende:
Maar als je zoiets verzint en je komt nu dichtbij 'dat het uitkomt', dan slaap je toch van de zenuwen echt geen tien minuten meer? Hoe kan het dan dat ze er laatst zo beeldschoon bij liep over die rode loper?

(Nee ik geloof het ook niet. Maar snappen doe ik het ook niet :D )
Begrijp er ook niks van. Volgens de media was ze ook nabij instorten, mede dankzij de overvloedige aandacht. En dan wel over de rode loper. Van mij mag ze hoor maar dan weet je dat je veel aandacht gaat genereren en alle ogen op je (buik) gericht zijn.
Ik ben niet overdreven ethisch ingesteld maar als je kunt toch niet met jezelf leven als het verzonnen is? Het erge is dat het ook weer extra pijnlijk is als de zwangerschap echt blijkt te zijn, zeker gezien de voorgeschiedenis.
pi_156268507
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 06:51 schreef tong80 het volgende:
door Evert Santegoeds

Sabia Engizek vertelde deze zomer in verwachting te zijn, maar behalve in de krant heeft Rafael van der Vaart dat nieuws tot dusver nergens zwart op wit gezien. De voetballer wil weten waar hij aan toe is en eist van zijn ex-geliefde medisch bewijs.
Engizek zou inmiddels al bijna op de helft van haar zwangerschap moeten zijn, maar waar is haar babybuik? De ex van de voetballer lijkt slanker dan ooit!

Twee weken geleden bevestigde Sabia nog dat 'alles goed gaat' met haar zwangerschap. Maar Privé heeft vernomen dat Raf nog nooit het stellige bewijs heeft gezien dat Sabia inderdaad in verwachting is. Om te weten hoe het allemaal zit is er nu overleg tussen beide partijen waarin Rafael Sabia verzoekt en zonnodig sommeert met een medische verklaring te komen waarin staat dat zij zwanger is.

:P
Die evert moet toch wel een hele grote duim hebben dat die het allemaal verzint
Twinning = boring
  maandag 21 september 2015 @ 13:33:58 #20
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156268777
22-7-15
'Sabia Engizek: Ik ben toch echt elf weken zwanger'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-weken-zwanger.dhtml

Dan zou Sabia nu ruim vijf maanden zwanger zijn.

Aankomende weekeinde, zondag 27 september loopt Sabia een modeshow.

Over wel of niet zwanger? Dit verzin je toch niet. Schijnzwanger, er zelf in geloven?

En ook dol je hier niet over. Maar wie weet loopt Sabia tijdens de modeshow met een tas op haar buik.
Dit is de auto van Rafael. Geen recente foto's. De foto's zijn van ruim twee jaar geleden, 26 augustus 2013.

[/IMG]
  maandag 21 september 2015 @ 13:42:34 #21
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156269023
Glamora schreef ook een artikel. Zelf eventueel openen, cookies etc.
http://kudtkoekiewet.nl/?(...)ngerschapsbewij.html
  maandag 21 september 2015 @ 14:17:03 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156269907
Wel grappig, aan de ene kant wordt Sabia neergezet als geldwolf die zelfs even berekenend zwanger zou worden voor haar relatie beëindigd wordt, aan de andere kant heeft ze dus kennelijk nog helemaal geen alimentatie-claim bij Raf neergelegd en heeft hij het ongeboren kind ook nog niet erkend... Als we Evert moeten geloven.

Het lijkt me sterk dat ze nog geen alimentatie-claim zou hebben neergelegd als ze idd zwanger is, en idem voor de erkenning.
Aan de andere kant denk ik niet dat Raf gaat erkennen of over de alimentatie onderhandelen als hij niet zeker weet dat ze zwanger is, en hoelang.

Dus ergens klopt iets niet in dit verhaal van Evert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156270003
Kan je dan nu al alimentatie claimen voor een kind dat er voorlopig niet is? :?
  maandag 21 september 2015 @ 14:24:51 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156270084
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 14:21 schreef computergirl het volgende:
Kan je dan nu al alimentatie claimen voor een kind dat er voorlopig niet is? :?
Je kunt een ongeboren kind ook erkennen, dus afspraken maken over de alimentatie lijkt me ook niet vreemd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156270408
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 14:17 schreef Leandra het volgende:

Dus ergens klopt iets niet in dit verhaal van Evert.
Doet Evert anders nooit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')