abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 17 september 2015 @ 13:19:53 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156168245
Met je feedback dan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156168724
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je trouwens ook even kijkt naar de post van mij in kwestie was het niet meer of minder dan een algemene melding dat de lolligheden wel weer klaar zijn. Er is verder helemaal niets gedaan, ik heb verder geen notes gezet of zo want ik zag er ook geen 'kwade wil' in. Het was wat het was, een 'jongens, weer even terug naar de daadwerkelijke discussie, bedankt' en niets meer. Ik hou niemand een hand boven het hoofd en tingo kan hartstikke goed voor zichzelf zorgen verder, dat weet ik zeker.

Er is ook zeker geen onbegrip mijnerzijds, het is best lastig als je zeker denkt te zijn de waarheid aan je kant te hebben terwijl je discussiepartner het er gewoon niet mee eens is maar dat geeft dus geen excuus om er grappig over te willen doen of iemand over de zeik te willen krijgen.
Dankje wel.Dat kan ik zeker doen,ja.

Always nice to upset de MSM kliekje.:)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 17 september 2015 @ 13:59:53 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156169417
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:08 schreef Scrummie het volgende:
Je kan je ook afvragen of iemand maar moet blijven posten, als het nu.. pakweg al een jaar gaat zoals het nu gaat? For the greater good (een beter en actiever en leuker Fok!)?
Je kan je ook afvragen of het beperken van de vrijheid van posten en het eraf gooien van de kleurrijke (love them hate them) users daadwerkelijk een positief effect zal hebben op het beter worden van FOK!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156169474
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Je kan je ook afvragen of het beperken van de vrijheid van posten en het eraf gooien van de kleurrijke (love them hate them) users daadwerkelijk een positief effect zal hebben op het beter worden van FOK!
Er wordt hierboven letterlijk gezegd wat de gehoopte uitkomst is. Is dat een positief en desirable iets in BNW?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_156170304
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Je kan je ook afvragen of het beperken van de vrijheid van posten en het eraf gooien van de kleurrijke (love them hate them) users daadwerkelijk een positief effect zal hebben op het beter worden van FOK!
Er is een verschil tussen kleurrijk en schelden. Het lijkt me dat FOK! geen baat heeft bij users die op deze manier hele topics ontwrichten en het om hen laten draaien.
pi_156170405
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Je kan je ook afvragen of het beperken van de vrijheid van posten en het eraf gooien van de kleurrijke (love them hate them) users daadwerkelijk een positief effect zal hebben op het beter worden van FOK!
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen als ik mod was. Het is 'maar' een user. Net als dat ik maar een user ben. Of jij een user met mod rechten. Ik vind Tingo niet kleurrijk, en ik geloof met mij velen niet. Het levert telkens dezelfde discussies op, telkens dezelfde bezwaren, telkens dezelfde drama's. Ik zit daar, persoonlijk, niet op te wachten, en met mij ook wederom velen. Ik zou als ik mod was (misschien ben ik het daarom wel niet) ook niet zitten te wachten op iedere X weken hetzelfde gezeik aan te moeten horen, met geen uitzicht op een verbetering.
  donderdag 17 september 2015 @ 16:20:39 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156172818
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:01 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Er wordt hierboven letterlijk gezegd wat de gehoopte uitkomst is. Is dat een positief en desirable iets in BNW?
Bijna iedereen deelt het gehoopte resultaat van een mooier en toffer FOK!. Dat staat buiten kijf, alleen de manier ernaartoe die geopperd wordt lijkt me niet echt de beste.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156172962
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Bijna iedereen deelt het gehoopte resultaat van een mooier en toffer FOK!. Dat staat buiten kijf, alleen de manier ernaartoe die geopperd wordt lijkt me niet echt de beste.
Ik weet niet of je me goed begreep, ik had het over deze quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:36 schreef Tingo het volgende:
Always nice to upset de MSM kliekje.:)
Dat is niet een doel tot een mooier en toffer fok.

En dat daar 0.0 reactie op komt en die user zelfs nog verdedigd wordt vind ik heel opmerkelijk.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 17 september 2015 @ 16:56:46 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156173762
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik weet niet of je me goed begreep, ik had het over deze quote:

[..]

Dat is niet een doel tot een mooier en toffer fok.

En dat daar 0.0 reactie op komt en die user zelfs nog verdedigd wordt vind ik heel opmerkelijk.
Ah check, die. Niet echt bevorderlijk voor de lieve vrede nee. Eens. Net als het vergelijken van Tingo met een dorpsgek, ook niet echt handig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156174095
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik weet niet of je me goed begreep, ik had het over deze quote:

[..]

Dat is niet een doel tot een mooier en toffer fok.

En dat daar 0.0 reactie op komt en die user zelfs nog verdedigd wordt vind ik heel opmerkelijk.
Ik doe 't niet expres hoor - it's just something that happens quite naturally.
Als bepaalde users hier komen met provocerende,persoonlijke opmerkingen ze kunnen wel wat terug verwachten.
Ik heb geen tijd voor pestkoppen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156174164
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik doe 't niet expres hoor - it's just something that happens quite naturally.
Als bepaalde users hier komen met provocerende,persoonlijke opmerkingen ze kunnen wel wat terug verwachten.
Ik heb geen tijd voor pestkoppen.
Jij bent degene die begint met schelden als je vragen beantwoord worden en 't antwoord je niet aanstaat _O-

Verder is het erg makkelijk om mensen die het niet met je eens zijn weg te zetten als
- Petkoppen
- MSM-believers
- 'Het kliekje'
om daarna al hun normale reacties te negeren.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156174289
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah check, die. Niet echt bevorderlijk voor de lieve vrede nee. Eens. Net als het vergelijken van Tingo met een dorpsgek, ook niet echt handig.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik doe 't niet expres hoor - it's just something that happens quite naturally.
Als bepaalde users hier komen met provocerende,persoonlijke opmerkingen ze kunnen wel wat terug verwachten.
Ik heb geen tijd voor pestkoppen.
Dat iemand iets negatiefs doet maakt negatief gedrag van een ander niet beter.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_156174446
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:20 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Dat iemand iets negatiefs doet maakt negatief gedrag van een ander niet beter.
Ik gedrag niet negatief.
Edit: Grappig dat je maakt commentaar op mijne gedrag wanneer het meeste van de schelde,negatief gedrag van de MSM kantje komt.....maar daar zei je niks over.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tingo op 17-09-2015 17:59:24 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_156176442
MSM kantje.. Nee hoor, Tingo is niet hardleers.
pi_156176641
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik gedrag niet negatief.
Edit: Grappig dat je maakt commentaar op mijne gedrag wanneer het meeste van de schelde,negatief gedrag van de MSM kantje komt.....maar daar zei je niks over.
Ik had geen commentaar op jouw gedrag, ik heb/had commentaar op Jogy's gedrag.

Of jouw gedrag ongewenst is of niet bepaalt Jogy. Jouw gedrag lijkt niet te stroken met wat Jogy zegt te willen zien in BNW, die tegenstelling is wat ik aangaf. Wat Jogy daarmee doet en welke conclusie hij daar uit trekt is aan hem.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_156178378
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:57 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik had geen commentaar op jouw gedrag, ik heb/had commentaar op Jogy's gedrag.

Of jouw gedrag ongewenst is of niet bepaalt Jogy. Jouw gedrag lijkt niet te stroken met wat Jogy zegt te willen zien in BNW, die tegenstelling is wat ik aangaf. Wat Jogy daarmee doet en welke conclusie hij daar uit trekt is aan hem.
OK,fair enough.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 17 september 2015 @ 22:49:52 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156185718
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:20 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Dat iemand iets negatiefs doet maakt negatief gedrag van een ander niet beter.
True enough, dat zeker. Er wordt ook genoeg verwijderd en desnoods genote van alle rotopmerkingen over en weer, soms floept er wel eens iets tussendoor omdat ik er dan overheen lees. En MSM kliekje is niet veel erger dan Guthmens oid wat in POL een favoriet woordje is bijvoorbeeld en daar is het ook geen drama. Het is ook weer niet de bedoeling dat elk woordje onder een vergrootglas komt te staan lijkt me zomaar. Scheldwoorden en daadwerkelijke ruzies gaan te ver, een keertje 'alu hoedje' of 'msm-kliekje', tja, boeiend.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156185978
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef jogy het volgende:

[..]

True enough, dat zeker. Er wordt ook genoeg verwijderd en desnoods genote van alle rotopmerkingen over en weer, soms floept er wel eens iets tussendoor omdat ik er dan overheen lees. En MSM kliekje is niet veel erger dan Guthmens oid wat in POL een favoriet woordje is bijvoorbeeld en daar is het ook geen drama. Het is ook weer niet de bedoeling dat elk woordje onder een vergrootglas komt te staan lijkt me zomaar. Scheldwoorden en daadwerkelijke ruzies gaan te ver, een keertje 'alu hoedje' of 'msm-kliekje', tja, boeiend.
Daar ging het niet om... in eigen woorden want ik heb geen zin om te quoten

Mensen klagen over een manier van posten
die poster zegt "altijd leuk om een groep mensen over de zeik te halen"
jij geeft daar geen reactie op behalve "iedereens doel is om Fok gezellig te maken"
Nadat ik expliciet die opmerking quote zeg je "ja andere mensen hebben ook iets gemeens gezegd tegen die user"

Dat is allemaal buiten het punt. Er zegt hier iemand bijna letterlijk "wat ik nou tof aan BNW vind, is mensen boos maken" en je ziet het niet eens of doet net alsof je het niet ziet. Ongeacht wat de reden is dat je er niets van zegt, wat het uitstraalt naar de lezers is dat je het helemaal a-ok vindt dat dat het doel is van sommige posters en dat je niet van plan bent iets aan die cultuur te doen. Dat is je goed recht maar dan kun je niet tegelijkertijd een post later met droge ogen claimen dat je er van overtuigd bent dat jouw doel en het doel van iedere user een fijn fok is.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_156186249


[ Bericht 100% gewijzigd door totnutoe op 17-09-2015 23:05:41 ]
pi_156186267
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Daar ging het niet om... in eigen woorden want ik heb geen zin om te quoten

Mensen klagen over een manier van posten
die poster zegt "altijd leuk om een groep mensen over de zeik te halen"
jij geeft daar geen reactie op behalve "iedereens doel is om Fok gezellig te maken"
Nadat ik expliciet die opmerking quote zeg je "ja andere mensen hebben ook iets gemeens gezegd tegen die user"

Dat is allemaal buiten het punt. Er zegt hier iemand bijna letterlijk "wat ik nou tof aan BNW vind, is mensen boos maken" en je ziet het niet eens of doet net alsof je het niet ziet. Ongeacht wat de reden is dat je er niets van zegt, wat het uitstraalt naar de lezers is dat je het helemaal a-ok vindt dat dat het doel is van sommige posters en dat je niet van plan bent iets aan die cultuur te doen. Dat is je goed recht maar dan kun je niet tegelijkertijd een post later met droge ogen claimen dat je er van overtuigd bent dat jouw doel en het doel van iedere user een fijn fok is.
als het aan jou ligt wordt dit een keurslijfforum, robotjes die elkaar napraten, zonder emotie
je bent aan het mierenneuken
pi_156186892
@Jogy, wombcat vraagt iets aan mij en ik heb antwoord gegeven. zijn post staat er nog en de mijne niet meer. wil je mijn reactie naar hem even terugzetten in het desbetreffende topic? die was serieus, of heb je het over het hoofd gezien?
ik ga het echt niet opnieuw typen
bedankt alvast
het gaat om deze post
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:38 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom zou het moeilijk zijn om met zo'n vliegtuig gericht op de torens te vliegen? Dat is juist erg makkelijk. Die torens vallen nogal op (zijn een duidelijk landmark) en met zo een vliegtuig weten ze ook altijd de landingsbaan te vinden. Een vleigtuig landen op een specifieke landingsbaan is echt véél moeilijker dan een vliegtuig tegen het WTC te vliegen.
  donderdag 17 september 2015 @ 23:37:44 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156187301
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Daar ging het niet om... in eigen woorden want ik heb geen zin om te quoten

Mensen klagen over een manier van posten
die poster zegt "altijd leuk om een groep mensen over de zeik te halen"
jij geeft daar geen reactie op behalve "iedereens doel is om Fok gezellig te maken"
Nadat ik expliciet die opmerking quote zeg je "ja andere mensen hebben ook iets gemeens gezegd tegen die user"

Dat is allemaal buiten het punt. Er zegt hier iemand bijna letterlijk "wat ik nou tof aan BNW vind, is mensen boos maken" en je ziet het niet eens of doet net alsof je het niet ziet. Ongeacht wat de reden is dat je er niets van zegt, wat het uitstraalt naar de lezers is dat je het helemaal a-ok vindt dat dat het doel is van sommige posters en dat je niet van plan bent iets aan die cultuur te doen. Dat is je goed recht maar dan kun je niet tegelijkertijd een post later met droge ogen claimen dat je er van overtuigd bent dat jouw doel en het doel van iedere user een fijn fok is.
Ah op die manier, ik begrijp hem. Eerlijk gezegd zou ik niet weten hoe ik de cultuur in BNW zou kunnen veranderen zonder een verplichte meet met veel gratis alcohol. De loopgraven zijn al zo diep uitgegroeft dat er wel heel wat drastische onzin moet gaan gebeuren wil het recht geforceerd worden. Ja de opmerking van tingo zorgde niet voor een bliep op mijn edit-radar, deels omdat ik dat soort opmerkingen niet serieus opvat. Er zijn genoeg grappen en grollen over en weer die dus blijven staan, denigrerende opmerkingen over mede-users in topics of dit soort uitingen. Is het ideaal? Nee. Zou ik een actieve BNW willen hebben waar het 'agree to disagree' niveau een paar tandjes hoger ligt? Ja. Maar de situatie nu is, zoals ik het zie dan, dat er een wens is om BNW qua topics en meningen verder naar het midden te trekken waar de minder geaccepteerde minderheids mening ingekapseld wordt en de excessen dus als ongewenst worden beschouwd. Daar is BNW niet voor gemaakt wat mij betreft.

Mijn uitleg gaat niet zozeer over jouw specifieke grieven, die overigens wel terecht is, maar wel om het bredere plaatje. En het gaat ook niet over tingo, hij is nu het voorbeeld maar de grotere context is dat er inderdaad een 'strijd' is binnen BNW, en ik denk persoonlijk dat die 'strijd' hier duidelijker is dan bijvoorbeeld de 'links' vs 'rechts' strijd in POL omdat de userbase kleiner is. Dus dan krijg je het al wat sneller, weinig influx van nieuwe users (niet alleen BNW) dus de vetes blijven de vetes en zie dat maar eens recht te trekken zonder één van de partijen hun zin te geven.

Scrummie zei het in de 11 september reeks dat de inspanning van de modjes om neutraal te blijven ons misschien wel tegen kan gaan werken en juist omdat hij een punt heeft stemt het me droevig. Ik kan niet anders dus ik doe ook niet anders maar jammer is het wel.

De makkelijkste manier om BNW een gezellige (maar eventueel rustige) boel te krijgen is om er inderdaad enkel relatief gelijkgezinden toe te laten en die onder elkaar te laten keuvelen over dat een kleur nou licht grijs is of misschien een beetje gemiddeld grijs, zonder dat er ook mensen zijn die zeggen 'Ja, dikke doei, het is bloedrood met gele stippen, kijk maar!'. En dan hebben ze het maar vaak helemaal mis, dat is het punt niet. Het punt is dat het mensen wel aan het denken moet zetten. En wie weet zit er wel een rode tint aan het grijze geheel, dat is dan goed om te weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 17-09-2015 23:45:28 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156187970
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah op die manier, ik begrijp hem. Eerlijk gezegd zou ik niet weten hoe ik de cultuur in BNW zou kunnen veranderen zonder een verplichte meet met veel gratis alcohol. De loopgraven zijn al zo diep uitgegroeft dat er wel heel wat drastische onzin moet gaan gebeuren wil het recht geforceerd worden. Ja de opmerking van tingo zorgde niet voor een bliep op mijn edit-radar, deels omdat ik dat soort opmerkingen niet serieus opvat. Er zijn genoeg grappen en grollen over en weer die dus blijven staan, denigrerende opmerkingen over mede-users in topics of dit soort uitingen. Is het ideaal? Nee. Zou ik een actieve BNW willen hebben waar het 'agree to disagree' niveau een paar tandjes hoger ligt? Ja. Maar de situatie nu is, zoals ik het zie dan, dat er een wens is om BNW qua topics en meningen verder naar het midden te trekken waar de minder geaccepteerde minderheids mening ingekapselt wordt en de excessen dus als ongewenst wordt beschouwd. Daar is BNW niet voor gemaakt wat mij betreft.

Mijn uitleg gaat niet zozeer over jouw specifieke grieven, die overigens wel terecht is, maar wel om het bredere plaatje. En het gaat ook niet over tingo, hij is nu het voorbeeld maar de grotere context is dat er inderdaad een 'strijd' is binnen BNW, en ik denk persoonlijk dat die 'strijd' hier duidelijker is dan bijvoorbeeld de 'links' vs 'rechts' strijd in POL omdat de userbase kleiner is. Dus dan krijg je het al wat sneller, weinig influx van nieuwe users (niet alleen BNW) dus de vetes blijven de vetes en zie dat maar eens recht te trekken zonder één van de partijen hun zin te geven.

Scrummie zei het in de 11 september reeks dat de inspanning van de modjes om neutraal te blijven ons misschien wel tegen kan gaan werken en juist omdat hij een punt heeft stemt het me droevig. Ik kan niet anders dus ik doe ook niet anders maar jammer is het wel.

De makkelijkste manier om BNW een gezellige (maar eventueel rustige) boel te krijgen is om er inderdaad enkel relatief gelijkgezinden toe te laten en die onder elkaar te laten keuvelen over dat een kleur nou licht grijs is of misschien een beetje gemiddeld grijs, zonder dat er ook mensen zijn die zeggen 'Ja, dikke doei, het is bloedrood met gele stippen, kijk maar!'. En dan hebben ze het maar vaak helemaal mis, dat is het punt niet. Het punt is dat het mensen wel aan het denken moet zetten. En wie weet zit er wel een rode tint aan het grijze geheel, dat is dan goed om te weten.
Met alle respect (en dat meen ik, het is niet bedoeld als zo'n cynische "met alle respect")

Het is gewoon totaal onduidelijk wat de bedoeling is. Wanneer die verwarring zich uit in onvrede is de reactie keer op keer dat de mods "neutraal" proberen te zijn, maar het is onduidelijk wat neutraal zijn uberhaupt is. Het is hier geen voetbalwedstrijd waar 1 team uiteindelijk moet winnen o.i.d.

Het probleem a.t.m. is dat er een groep is die verwacht dat dit een discussieforum is waar mensen het doel hebben iets te leren / betrouwbare informatie te vergaren. Daarnaast is er een andere groep waarvan ik niet helemaal begrijp wat het doel is, maar die hebben ook een doel (misschien zijn het wel meer groepen met meerdere doelen, geen idee).

Waar het wringt is dat allebei de groepen denken dat hun doel hetzelfde is als het doel van BNW. Wanneer die twee doelen botsen, raken mensen gefrustreerd. Iemand zegt dat iets rood met gele stippen is, iemand anders stop de moeite er in, meet de golflengtes van het licht en laat getallen zien die overeenkomen met grijs licht waarna de eerste roept geen zin te hebben daar uberhaupt naar te kijken. De tweede persoon is gefrustreerd want dacht juist dat het doel van het forum was om informatie te vergaren.
Andere mensen hebben misschien als doel om vooral veel dingen te vinden die hun mening ondersteunen. Voor hun is het superfrustrerend als er de hele tijd een betweter langskomt die allemaal moeilijk gaat lopen doen of die informatie wel juist is.

Zolang het doel van BNW onduidelijk is, zolang je behalve "neutraal" (wat dat ook betekent) zijn geen enkele visie voor BNW hebt, blijven deze problemen keer op keer de kop op steken.

Ik denk dat het heel goed zou zijn hier over na te denken en een visie voor BNW te ontwikkelen. Wat je ook kiest, sommige mensen zullen blij zijn, andere minder maar er kont iig een beetje structuur en duidelijkheid. Gebrek aan regels en structuur kan ook vrijheidsbeperkend zijn.

Just my 2 cents, en nu ga ik aan het werk :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_156188013
Is BNW wel geschikt als openbare forum?

Het keldertje zit achter ''tralies'' voor een hele goede reden , zou je iedereen toegang verschaffen om te posten dan loopt het binnen de kortste keren uit de hand . Met als resultaat dat niemand meer zijn perverse handeling wil delen

TRU heeft ook genoeg potentie om uit te groeien tot een populaire onderdeel van fok maar niet als iedere lolbroek toegang heeft om te posten

Hetzelfde geld voor BNW
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 18 september 2015 @ 00:18:23 #25
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156188394
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 00:02 schreef Ali_boo het volgende:
Is BNW wel geschikt als openbare forum?

Het keldertje zit achter ''tralies'' voor een hele goede reden , zou je iedereen toegang verschaffen om te posten dan loopt het binnen de kortste keren uit de hand . Met als resultaat dat niemand meer zijn perverse handeling wil delen

TRU heeft ook genoeg potentie om uit te groeien tot een populaire onderdeel van fok maar niet als iedere lolbroek toegang heeft om te posten

Hetzelfde geld voor BNW
In tru werd de doelgroep als trol neergezet ipv aan het woord te laten met het gevolg dat het nu een woestijn is . Synchroon met de wereld waar het hokje steeds kleiner word ipv groter . Een woestijn in het bewustzijn van humanity .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')