abonnement Unibet Coolblue
pi_156148950
*O* Welkom in de bi SC!

Omdat er al wel een plaats was binnen FOK! voor de homo's en lesbo's, maar nog niet voor biseksuelen onder ons is het idee gekomen om hier ook een topic voor te hebben! Hier praten we dus over van alles en nog wat op een leuke en vrije manier voor iedereen die zich herkent in dit onderwerp. :)

:? Hoe gaat het hier?

Je kan lurken, meebabbelen over mannen en vrouwen, de verschillen daartussen, je eigen seksualiteit en hoe je daarin staat. De dates die je hebt als biseksueel, beslommeringen in je liefdesleven, hoe de buitenwereld reageert en ageert op je seksuele geaardheid, etc. etc.

*) Wie zijn hier welkom?

Gewoon iedereen! Van biseksuele mannen en vrouwen, tot homo's en lesbo's en de hetero man/ vrouw :Y Een leuke discussie bereik je tenslotte door meningen, opvattingen en belevingen van allerlei verschillende mensen te krijgen.

:{w Wat is NIET gewenst?

• Het is hier geen datingtopic, dus mensen die trio's of iets dergelijks hopen te scoren mogen wegblijven. Zij kunnen terecht in KPD, waar een aantal topics lopen. • Ook geen lame tvp's, smiley en hoi/doei posts, offtopic geneuzel, kwetsende of beledigende opmerkingen en dergelijke. Als je niks met het onderwerp hebt, blijf je hier gewoon weg. • PM's met verzoekjes en voorstellen worden ook niet gewaardeerd. Het staat de users vrij die een dergelijks iets toch ontvangen om deze door te sturen naar een MOD die hierop een gepaste actie zal nemen.

Kortom, doe normaal en have fun ^O^

Aantal bekende biseksuelen

:Y) Nog wat linkjes

Bi Infosite
Wikipedia over biseksualiteit
Wikipedia met een lijst van bekende biseksuelen

Osdorp posse over wannabi's:
quote:
Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Ok, go!
pi_156148977
Vraag uit het vorige topic was:

Waarom verkiezen jullie pijpen boven poes eten? :)
pi_156149217
Ik...lees even aandachtig mee :9
pi_156149255
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vraag uit het vorige topic was:

Waarom verkiezen jullie pijpen boven poes eten? :)
Ik verkies niks :9
  woensdag 16 september 2015 @ 19:19:02 #5
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156149260
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:07 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Zo'n hard ding in je mond, bahh :9
Hard is goed. ^O^
Dan weet ik tenminste dat ik iets goed doe. :)
Dat vind ik met poes lastiger. Zeker als ze een stille genieter is.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156149284
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:19 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Hard is goed. ^O^
Dan weet ik tenminste dat ik iets goed doe. :)
Dat vind ik met poes lastiger. Zeker als ze een stille genieter is.
Ik kan daar niks mee... Stille genieters :{ -O-
  woensdag 16 september 2015 @ 19:23:13 #7
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156149387
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:19 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik kan daar niks mee... Stille genieters :{ -O-
Ja ik werd daar erg onzeker van.
En achteraf zei ze dat het was alsof ik nooit anders had gedaan.
Dat moeten we dan maar geloven. :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156149634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:23 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Ja ik werd daar erg onzeker van.
En achteraf zei ze dat het was alsof ik nooit anders had gedaan.
Dat moeten we dan maar geloven. :P
Ik weet niet wat ik zou doen...
pi_156149784
Mijn scharrel is ook een stille genieter, met mijn tong gaat nog wel, dan zit je meestal wel goed, met vingers vind ik het wel heel lastig, gelukkig verschuift zij mijn hand wel als ik niet goed zit.

Maar ze was wel beetje verontwaardigd dat ik elke keer na de seks vroeg of ze wel was gekomen en ze niet gefaked had :P Niet meer vragen dus.

Vind het trouwens wel heerlijk haar te laten komen, ze ademt dan heel zwaar, daar merk ik aan dat ze komt.
pi_156149887
Ik heb juist een ander geluidsprobleem, lol.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_156149953
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:36 schreef LadyOracle het volgende:
Ik heb juist een ander geluidsprobleem, lol.
Hahah jij komt heel luid of wat? :P

Ik vind dat altijd wel wat hebben, best geil.
pi_156150006
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:36 schreef LadyOracle het volgende:
Ik heb juist een ander geluidsprobleem, lol.
Squirter? :D
pi_156150220
Squirten lijkt me dan echt totaal niks, heel je bed onder enzo :P

Maar, als je de G-spot vind, squirt je dan sowieso? Of kan je ook de g-spot vinden en komen zonder te squirten?
pi_156152010
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Squirten lijkt me dan echt totaal niks, heel je bed onder enzo :P

Maar, als je de G-spot vind, squirt je dan sowieso? Of kan je ook de g-spot vinden en komen zonder te squirten?
Goede vraag wel :D
pi_156152249
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vraag uit het vorige topic was:

Waarom verkiezen jullie pijpen boven poes eten? :)
Ik ben sowieso veel meer van mannen dus tja
pi_156152263
Heeft iemand hier ervaring met stimulerende gel voor de clitoris? Wil morgen wat gaan halen bij de christine le duc voor dit weekend, misschien kom ik dan wel, en zij al helemaal (zij komt sowieso wel)
pi_156152304
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Squirten lijkt me dan echt totaal niks, heel je bed onder enzo :P

Maar, als je de G-spot vind, squirt je dan sowieso? Of kan je ook de g-spot vinden en komen zonder te squirten?
Is dat hetzelfde als vaginaal klaarkomen? Dan ook zonder :p
pi_156153101
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 20:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met stimulerende gel voor de clitoris? Wil morgen wat gaan halen bij de christine le duc voor dit weekend, misschien kom ik dan wel, en zij al helemaal (zij komt sowieso wel)
Fairy wand halen ^O^ hahaha
  woensdag 16 september 2015 @ 21:12:44 #19
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156153549
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Really? Dat heb ik nou nog nooit gedaan, en dat ga ik ook nooit doen waarschijnlijk. Vond een piemel met m'n hand aanraken al vies :P

Volgend weekend nog even poes en dan maandje wachten weer. Hoewel, woensdag komt er een ander meisje op bezoek, maar daar ga ik alleen mee zoenen verwacht ik...
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:05 schreef Koettie het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook wel.

Ik heb volgende week zondag weer poes. ^^
Waar vinden jullie die gewillige vrouwen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156155124
Haha. Internet. Was een okcupid date van vriendje, hele leuke chick.
pi_156157662
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:38 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Hahah jij komt heel luid of wat? :P

Ik vind dat altijd wel wat hebben, best geil.
Nee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_156159869
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 20:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met stimulerende gel voor de clitoris? Wil morgen wat gaan halen bij de christine le duc voor dit weekend, misschien kom ik dan wel, en zij al helemaal (zij komt sowieso wel)
Verwacht geen wonderen, het voelt een beetje warm, soort van aangename tijgerbalsem. Kun je 'op eigen kracht' wel klaarkomen?
Resistance is futile.
pi_156159890
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Squirten lijkt me dan echt totaal niks, heel je bed onder enzo :P

Maar, als je de G-spot vind, squirt je dan sowieso? Of kan je ook de g-spot vinden en komen zonder te squirten?
Nee, volgens mij squirt je dan niet sowieso.
Resistance is futile.
pi_156159900
Hoi allemaal.
Resistance is futile.
pi_156160700
Hey Seven, welcome back ^^
pi_156176389
quote:
2s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

Verwacht geen wonderen, het voelt een beetje warm, soort van aangename tijgerbalsem. Kun je 'op eigen kracht' wel klaarkomen?
Hola seven, alles goed?

Op eigen kracht, zowel met hand als met mijn kleine vriend kan ik komen. Maar als anderen het doen, oraal of met vingers lukt het niet, nog nooit van iemand anders klaargekomen. Nu maar Christine le Duc Sensual Gel for Women gehaald, eens kijken of dat wat is, voor zowel haar als mij.
pi_156176400
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2015 00:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, volgens mij squirt je dan niet sowieso.
Gelukkig, want squirten lijkt me niks, klaarkomen van iemand anders daarintegen wel :)
pi_156181461
Pff, morgen om half 8 bij fysio zijn. Ik haat fysio
pi_156181576
Voor de rugklachten Koe? Iig succes morgen, hoop dat het een beetje helpt ;)

Had gisteren mn laatste ontharing sessie bij een kliniek. Wat een irritante branderige pijn was dat elke keer zeg na afloop. Nu weer even insmeren and all good :)
pi_156181680
Ja, blij dat ik eindelijk terecht kan maar ze wijze altijd op het feit dat ik 0% spieren heb. Dus dat zal wel weer sporten worden. :P

En daarna stage, zal wel drama worden want alles gaat fout haha.

Wat heb je laten ontharen? Is dat niet superduur?
pi_156182224
Oei oei, spierpijn spierpijn incoming :P

Uhmm, ik heb ontharing gehad op 'een intieme plek'. Ja. inderdaad ja. Werd vergoed en nee, normaal wordt dat niet vergoed nee ;)
pi_156182339
Oh, dat lijkt me best prikken en irriteren eigenlijk. Best dunne huid. En ik zal niet doorvragen dan. Blij met het resultaat?

Jaa, als ie me maar van die epische rugpijn afhelpt. Heb nu tramadol om te slapen snachts want zonder kan ik niet in bed blijven liggen. :{
pi_156182869
Dat van je rugpijn is een stuk vervelender dan dat geprik, ik zou niet willen ruilen (Naja behalve om voor jou even de pijn de verzachten haha)

Ik heb tijdelijke brandplekjes door die laser maar dat trekt na een aantal dagen/weken weer weg. Blij met resultaat? Weet ik eigenlijk nog niet, dit was een "moetje" omdat het een voorbehandeling is.

Time will tell ;)
pi_156184134
Voor? Dus er komt er nog eentje? Brandplekjes klinkt ook niet fantastisch. :o
pi_156184450
Niet nog een haarbehandeling maar een operatie op korte termijn. Daar moest een gedeelte voor onthaard worden

Brandplekjes, dacht eerst dat die muts van de kliniek een standje te hoog met de laser bezig was; ik keek thuis met verwondering en afschuw maar hey, Google is your friend en ik las dat het een tijdelijk iets was. Gelukkig maar
pi_156184702
Ah, ik hoop dat dat dan allemaal meevalt. Wanneer krijg je die? En gek, scheren ze dat niet normaal? Ik kreeg een kijkoperatie en ze hebben gewoon een stuk schaamhaar geschoren toen. Haha, ik zou ook vet schrikken denk ik, brr. \s
pi_156184889
Ja schrikken kan ik me in komen haha. Ik ben zelf een beetje nerveus want het is een permanente ingreep en ja elke operatie heeft risico's . Ik stuur wel even een dm aan je
pi_156190704
Zo wil ik wel elke dag naar de fysio. Ah kan mn rug weer bewegen alles. O+ O+
pi_156191089
Hey toppie! :)
pi_156191149
Jaa. Merk nu pas hoeveel pijn het eigenlijk deed en hoe vast ik zat, ik moet echt sneller aan zulke dingen werken :+

Maja, oefeningen braaf doen en volgende week weer ^^
pi_156191211
Hoe lang liep je er mee rond dan?

Ik moet ook echt weer wat gaan oppakken qua oefeningen en evt sport, geen conditie
pi_156191230
Ruim twee maanden. Tot het moment dat ik in de avond eigenlijk m'n tas niet meer kon houden en vaak om 10 uur in bed lag van de pijn :')
pi_156191308
Jee, ja dan ga je iets te ver ja. Maar denk dat de meeste mensen nog wat langer door blijven sukkelen (Mn ouders bijvoorbeeld)

Iets leuks doen dit weekend lijkt me ;)
pi_156198057
Woensdag komt er een andere chick slapen, dit weekend eerst nog naar dat meisje wat geen relatie wil. Ben niet van plan woensdag seks te hebben maar zal wel de voorbereidingen treffen, want je weet ooit nooit...

Jullie nog weekend plannen?
pi_156199656
Gewoon benieuwd hoor maar trek je dat gevoel wel , twee meiden zo naast elkaar? Niet tegelijk natuurlijk maar toch, best intens ^^.

Geen weekend plannen nog behalve de heerlijk saaie ochtend voor de boodschapjes en was. Hangt verder beetje af hoe vandaag gaat. Ik wil eens goed gaan praten met 'iemand' zodat ik weet waar ik sta, ik wil niet verder op deze manier . Wil er zowieso een leuk weekend van maken
pi_156199812
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:38 schreef Pizzapuntje het volgende:
Woensdag komt er een andere chick slapen, dit weekend eerst nog naar dat meisje wat geen relatie wil. Ben niet van plan woensdag seks te hebben maar zal wel de voorbereidingen treffen, want je weet ooit nooit...

Jullie nog weekend plannen?
Je bent wel echt een hosselbazinnetje he?
pi_156201314
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:44 schreef Vivie het volgende:
Gewoon benieuwd hoor maar trek je dat gevoel wel , twee meiden zo naast elkaar? Niet tegelijk natuurlijk maar toch, best intens ^^.

Geen weekend plannen nog behalve de heerlijk saaie ochtend voor de boodschapjes en was. Hangt verder beetje af hoe vandaag gaat. Ik wil eens goed gaan praten met 'iemand' zodat ik weet waar ik sta, ik wil niet verder op deze manier . Wil er zowieso een leuk weekend van maken
Ja ik weet eigenlijk niet of ik dat wel trek, denk dat het meer een opvulling van een leeg gevoel is eigenlijk... :{
pi_156201318
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:51 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Je bent wel echt een hosselbazinnetje he?
:7 :7 :7
pi_156201953
Ik neem het terug, die fysio is een hoer ben nu helemaal kreupel. Boehoe daar gaat m'n weekend.

Lekker bezig Pizza!
pi_156202601
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:01 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja ik weet eigenlijk niet of ik dat wel trek, denk dat het meer een opvulling van een leeg gevoel is eigenlijk... :{
Is het "Oh zij wil geen relatie helaas dus ik nodig de ander uit" ?
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:33 schreef Koettie het volgende:
Ik neem het terug, die fysio is een hoer ben nu helemaal kreupel. Boehoe daar gaat m'n weekend.

Lekker bezig Pizza!
Een hoer? Wat heb jij gedaan bij die fysio? :o })
pi_156202825
Haha. Ik kreeg een massage. Maar eerst voelde het fantastisch en nu hels. Ik ga naar bed.
pi_156207666
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:10 schreef Vivie het volgende:

[..]

Is het "Oh zij wil geen relatie helaas dus ik nodig de ander uit"?

Ja, want ik wil uiteindelijk wel een relatie...
pi_156207693
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:20 schreef Koettie het volgende:
Haha. Ik kreeg een massage. Maar eerst voelde het fantastisch en nu hels. Ik ga naar bed.
Dan zit alles nu goed los!

Slaap lekker.
pi_156207744
Nou, pijnlijk los. Kan pas woensdag weer heen. Maar even geslapen en pijnstillers werken, nu maar chillen.
pi_156208011
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:11 schreef Koettie het volgende:
Nou, pijnlijk los. Kan pas woensdag weer heen. Maar even geslapen en pijnstillers werken, nu maar chillen.
Je had tramadol toch? Heerlijk middeltje.
pi_156208041
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:09 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja, want ik wil uiteindelijk wel een relatie...
Ja, het kan soms zo frustrerend zijn als je er bijna bent en dan..niets
pi_156208132
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:19 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ja, het kan soms zo frustrerend zijn als je er bijna bent en dan..niets
Precies, alles leek heel goed te gaan, maar ze vind me niet leuk leuk en ze is niet verliefd. Dus nu zolang nog maar genieten van de seks en woensdag eens kijken of het met dat andere meisje beetje klikt (hoop het wel want ze blijft slapen :P)
pi_156208446
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:21 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Precies, alles leek heel goed te gaan, maar ze vind me niet leuk leuk en ze is niet verliefd. Dus nu zolang nog maar genieten van de seks en woensdag eens kijken of het met dat andere meisje beetje klikt (hoop het wel want ze blijft slapen :P)
Hmm, blijf je dan wel gewoon seksen met die meid? Als iemand me niet leuk genoeg vind voor een relatie moet ik niet denken aan nog wat extra sex. Afgewezen is afgewezen.

Misschien vind die andere dame je het wel waard. Hoop het voor je! ^O^
pi_156209437
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:18 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Je had tramadol toch? Heerlijk middeltje.
Meh. Het werkt goed maar krijg jeukende armen en zo'n wazig hoofd :+ En wil graag een biertje maja, dat is een slecht plan nu.
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:56:04 #60
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156209475
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:19 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ja, het kan soms zo frustrerend zijn als je er bijna bent en dan..niets
Check...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156209953
[
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:55 schreef Koettie het volgende:

[..]

Meh. Het werkt goed maar krijg jeukende armen en zo'n wazig hoofd :+ En wil graag een biertje maja, dat is een slecht plan nu.
Ik heb eens een heel foute opmerking gemaakt over een biertje. Werd niet gewaardeerd en ga ik nu dus ook niet doen :+ . Ik speel op safe en zeg "Chocola, doen!"
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:56 schreef yats het volgende:

[..]

Check...
Megacheck...
pi_156210352
Verveeel me
pi_156210691
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:24 schreef Koettie het volgende:
Verveeel me
Lekker lezen/gamen/badderen/serietjes kijken ?
pi_156210861
Ben al twee keer in bad geweest deze week en meh. Denk dat ik zo gewoon naar bed ga.
pi_156211265
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:42 schreef Koettie het volgende:
Ben al twee keer in bad geweest deze week en meh. Denk dat ik zo gewoon naar bed ga.
Oki. Ik probeer al wat mensen te vermaken op het moment (of zij mij) online. Wordt ook geen latertje voor mij, ben wel toe aan mn bed
pi_156246698
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:29 schreef Vivie het volgende:

[..]

Hmm, blijf je dan wel gewoon seksen met die meid? Als iemand me niet leuk genoeg vind voor een relatie moet ik niet denken aan nog wat extra sex. Afgewezen is afgewezen.

Misschien vind die andere dame je het wel waard. Hoop het voor je! ^O^
True, maar vind het wel fijn bij haar, niet alleen voor seks. Ze weet overigens niet dat ik woensdag een ander meisje langs krijg. Ben wel beetje zenuwachtig, toch weer een nieuw persoon.

Was een leuk weekend!
  maandag 21 september 2015 @ 16:41:51 #67
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156273483
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Squirten lijkt me dan echt totaal niks, heel je bed onder enzo :P

Maar, als je de G-spot vind, squirt je dan sowieso? Of kan je ook de g-spot vinden en komen zonder te squirten?
Yup, kan zeker hoor. Niet elke vrouw squirt makkelijk. Dat vereist wel een zekere oefening. En soms leer je het nooit.
pi_156274109
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 16:41 schreef Flogging het volgende:

[..]

Yup, kan zeker hoor. Niet elke vrouw squirt makkelijk. Dat vereist wel een zekere oefening. En soms leer je het nooit.
Gelukkig, ik wil namelijk wel de g-spot vinden, maar niet squirten haha.
pi_156274800
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 17:06 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Gelukkig, ik wil namelijk wel de g-spot vinden, maar niet squirten haha.
Je wil wel heel veel he? :P
pi_156277309
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 17:33 schreef Vivie het volgende:

[..]

Je wil wel heel veel he? :P
Klopt haha :P

Nu maar even naar dat meisje waar ik dit weekend was geappt dat ik bang ben dat ik haar leuk ga vinden, maar dat ik haar niet wil afschrikken. Ik wil het contact absoluut niet verbreken, wil dat het doorgaat zoals het nu is.
  woensdag 23 september 2015 @ 15:45:10 #71
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_156323231
Christine Le Duc verassingsbox via Ibood ontvangen. Wel veel anaal speeltjes... Niet echt iets voor ons eigenlijk. Tenminste, nooit geprobeerd en m'n vriendin heeft er weinig belangstelling voor. Verder een dildo, gymballs, Klein eitje ding en een ringbit achtig dingetje.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_156326292
Hen ooit ook zo'n ding gehad maar was ook niet echt onder de indruk. Jammer! Maar misschien maar bewaren, misschien bedenkt ze zich nog.
pi_156345985
Wha zat ik de bus met een gast die zoveel seks uitstaalde dat ik er echt bijna ongemakkelijk van werd. Had ik net bedacht van joh, misschien gewoon even lachen en wie weet gaat ie weg. Huilie
pi_156347791
Een vieze enge geilerd of "Zo lekker dat ik wel even moet kijken!" ? :P
pi_156371131
Ander meisje is woensdag blijven slapen, niks gebeurd, alleen knuffel bij aankomst en weggaan, heb zelfs de halve nacht op de bank geslapen. Ik kan het niet, ik vind dat andere meisje te leuk. Die komt in oktober weer paar dagen als het goed is.. Ook al vind ze mij niet leuk leuk.
pi_156371177
Ik had trouwens van die gel voor je clitoris gehaald bij de christine le duc, 15 euro, helemaal niet gebruikt dat weekend :'( Gewoon vergeten, lukte zo ook al prima, (bij haar dan)
pi_156372779
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:08 schreef Vivie het volgende:
Een vieze enge geilerd of "Zo lekker dat ik wel even moet kijken!" ? :P
Zo sexy dat je wel moest kijken :P
pi_156373641
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:12 schreef Koettie het volgende:

[..]

Zo sexy dat je wel moest kijken :P
Ik heb wat gemist :Y
  vrijdag 25 september 2015 @ 15:13:56 #79
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156374112
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:12 schreef Koettie het volgende:

[..]

Zo sexy dat je wel moest kijken :P
En je hebt niet even aan ons gedacht en onopvallend een foto gemaakt? :)
Opvallend had ook gemogen trouwens hoor. :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156375382
Jullie nog wilde weekend plannen, leuke dates enz.?
pi_156375558
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:13 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

En je hebt niet even aan ons gedacht en onopvallend een foto gemaakt? :)
Opvallend had ook gemogen trouwens hoor. :P
Haha nee helaas.

Ik heb zondag een date! Met m'n vriend en meisje die eerder geweest is. Zin in, m'n rug is al een stuk beter!
pi_156376871
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:28 schreef Koettie het volgende:

[..]

Haha nee helaas.

Ik heb zondag een date! Met m'n vriend en meisje die eerder geweest is. Zin in, m'n rug is al een stuk beter!
Fun fun fun! Wordt dat dan...met zn drietjes in bed belanden?

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jullie nog wilde weekend plannen, leuke dates enz.?
Dingetjes in huis doen, voorbereiden op ziekenhuisopname. Nee, het wordt geen spannend en sexy weekend :P
pi_156378064
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:28 schreef Koettie het volgende:

[..]

Haha nee helaas.

Ik heb zondag een date! Met m'n vriend en meisje die eerder geweest is. Zin in, m'n rug is al een stuk beter!
Oeh, met als uiteindelijke doel een trio of hoe moet ik dat zien? :7
pi_156378069
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:27 schreef Vivie het volgende:

[..]

Fun fun fun! Wordt dat dan...met zn drietjes in bed belanden?

[..]

Dingetjes in huis doen, voorbereiden op ziekenhuisopname. Nee, het wordt geen spannend en sexy weekend :P
Awh, sterkte alvast!! O+ O+
pi_156378389
Haha ja. Wordt een bier drink en hoogstwaarschijnlijk bed date. Vorige keer lag ze ook in bed, volgens mij beviel het wel hèhè
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:10:32 #86
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156380719
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:28 schreef Koettie het volgende:

[..]

Haha nee helaas.

Ik heb zondag een date! Met m'n vriend en meisje die eerder geweest is. Zin in, m'n rug is al een stuk beter!
Leuk! Nu maar hopen dat drie maal scheepsrecht is en er niet weer afgezegd wordt. ;)
Have fun.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:44:21 #87
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156381762
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:12 schreef Koettie het volgende:

[..]

Zo sexy dat je wel moest kijken :P
Sorry, de volgende keer stel ik me netjes voor

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jullie nog wilde weekend plannen, leuke dates enz.?
0,0
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156382766
Vorige week date gehad, was wel ok maar behalve vrienden zit er niet meer in van mijn kant, vrees ik. Heel leuke meid, zou willen dat ik het voelde, maar het is er niet. Wel in bed beland, maar niet héél veel gebeurd.

Morgen ws tweede date met ander meisje wat uiterlijk echt <3 is en verder ook wel lief. Kan nog alle kanten op.

Ondertussen nog steeds een crush op iemand waarvan ik niet weet of ie interesse heeft. Ik lijk beperkt vorderingen te maken, maar het gaat langzaam.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_156392856
Leuk lady!

@jane meisje heeft gelukkig nooit afgezegd, ze stelde nu zelf voor om te komen met nodige leuker hints. Subtiel en minder subtiel :p

Die man die me afmelden spreek ik nog regelmatig. Hij belde me gister nog, dus dat komt allemaal nog wel. Geen hurry
  zaterdag 26 september 2015 @ 20:19:39 #90
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156405671
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Jullie nog wilde weekend plannen, leuke dates enz.?
Nou het was niet gepland (van mij dan) maar net een brandontruiming bij Ikea Barendrecht gehad.
Was blij dat ik al klaar was met eten. :)
Op de brandtrap liep een vrouw voor ons die d'r hele dienblad had meegenomen. _O-
Eigenlijk best triest dat dit het meeste spannende van mijn weekend is. :(
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  zaterdag 26 september 2015 @ 20:21:11 #91
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156405712
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 02:28 schreef Koettie het volgende:

@jane meisje heeft gelukkig nooit afgezegd, ze stelde nu zelf voor om te komen met nodige leuker hints. Subtiel en minder subtiel :p

Die man die me afmelden spreek ik nog regelmatig. Hij belde me gister nog, dus dat komt allemaal nog wel. Geen hurry
Aha ik dacht dat dit de vrouw was die ziek was geworden en bij je vriend had afgezegd. Niet dus.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156405940
Nee, dat was inderdaad een andere. Maar daar had ik verder niets mee te maken, was hun twee. :P
pi_156405955
Lijkt nu net vet heftig maar er is eigenlijk, op mij en mn scharrel deze week, al weken niets gebeurt :+
pi_156406001
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:19 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Nou het was niet gepland (van mij dan) maar net een brandontruiming bij Ikea Barendrecht gehad.
Was blij dat ik al klaar was met eten. :)
Op de brandtrap liep een vrouw voor ons die d'r hele dienblad had meegenomen. _O-
Eigenlijk best triest dat dit het meeste spannende van mijn weekend is. :(
Oh, vlakbij mij ;0

Nog wat leuks gekocht bij de IkEA?
pi_156406054
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:32 schreef Koettie het volgende:
Lijkt nu net vet heftig maar er is eigenlijk, op mij en mn scharrel deze week, al weken niets gebeurt :+
Nou, zullen we dan maar een heel plaatselijke wolkbreuk voor je creeren en het heerlijke mannen (en wat vrouwn) laten regenen die je vervolgens niet mag aanraken? ^^
  zaterdag 26 september 2015 @ 20:38:09 #96
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156406106
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:34 schreef Vivie het volgende:

[..]

Oh, vlakbij mij ;0

Nog wat leuks gekocht bij de IkEA?
Grappig ik woon ook daar in de buurt. :)
Nee alleen gegeten. Aan de rest kwamen we niet meer toe.
Toen werden we eruit geknikkerd via de nooduitgang ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156406210
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:36 schreef Vivie het volgende:

[..]

Nou, zullen we dan maar een heel plaatselijke wolkbreuk voor je creeren en het heerlijke mannen (en wat vrouwn) laten regenen die je vervolgens niet mag aanraken? ^^
Hehe, dat is dan ook weer zonde.

Nah, gewoon zo drukkk. Echt jammer maja. Van de week wel met mn scharrel, maar eigenlijk hebben we nooit echt seks :+
pi_156407380
Date twee ging niet door, maar we hebben wel gebeld. Komt alsnog wel een tweede date!
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_156407581
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:38 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Grappig ik woon ook daar in de buurt. :)
Nee alleen gegeten. Aan de rest kwamen we niet meer toe.
Toen werden we eruit geknikkerd via de nooduitgang ;)
Die zweedse balletjes vond ik echt tegen vallen de laatste keer. Vooral de prijs :S
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:41 schreef Koettie het volgende:

[..]

Hehe, dat is dan ook weer zonde.

Nah, gewoon zo drukkk. Echt jammer maja. Van de week wel met mn scharrel, maar eigenlijk hebben we nooit echt seks :+
En...dat vind je best jammer denk ik? ^^
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:20 schreef LadyOracle het volgende:
Date twee ging niet door, maar we hebben wel gebeld. Komt alsnog wel een tweede date!
Wel al iets af gesproken of is het een beetje vaag "We bellen nog!" ?
pi_156407981
Nee, haha. Weet niet. Is altijd beetje voren en zoenen en dan vind ik het wel weer prima. Best vreemd. :P
pi_156408281
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:25 schreef Vivie het volgende:


Wel al iets af gesproken of is het een beetje vaag "We bellen nog!" ?
Niet concreet maar komt omdat dat nu even niet lukt. Ben aan het klussen en dus ook afhankelijk van wanneer hulp kan komen, wanneer monteur enz komt, dus ja.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zaterdag 26 september 2015 @ 22:02:19 #102
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156408552
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:32 schreef Koettie het volgende:
Lijkt nu net vet heftig maar er is eigenlijk, op mij en mn scharrel deze week, al weken niets gebeurt :+
Weken maar?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156408578
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 21:39 schreef Koettie het volgende:
Nee, haha. Weet niet. Is altijd beetje voren en zoenen en dan vind ik het wel weer prima. Best vreemd. :P
Opeens zo'n zin in een danoontje hahaha
pi_156408818
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:03 schreef Vivie het volgende:

[..]

Opeens zo'n zin in een danoontje hahaha
Door mijn bericht? :+
pi_156408828
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:02 schreef yats het volgende:

[..]

Weken maar?
Inmiddels misschien maanden. :+
  zaterdag 26 september 2015 @ 22:11:09 #106
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156408889
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:09 schreef Koettie het volgende:

[..]

Inmiddels misschien maanden. :+
Dat valt ook nog mee :@
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156409048
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:09 schreef Koettie het volgende:

[..]

Door mijn bericht? :+
Ja.... Slecht nieuws: Ik heb geen Danoontje in huis. Goed nieuws: Ik heb chocola in huis :9
pi_156409074
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:11 schreef yats het volgende:

[..]

Dat valt ook nog mee :@
Ik span de kroon, wedden?
pi_156409154
Nu wil ook danoontje!

Ik wil de kroeg in maar oppassen en die mensen zijn alweeer te laat.
  zaterdag 26 september 2015 @ 22:20:03 #110
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156409245
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:15 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ik span de kroon, wedden?
Geen idee, 'vier' je ook een katoenen jubileum dit weekend? :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156409585
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:20 schreef yats het volgende:

[..]

Geen idee, 'vier' je ook een katoenen jubileum dit weekend? :D
Nee, Brons :')
  zaterdag 26 september 2015 @ 22:30:59 #112
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_156409670
Oh, ik trouwens koper vandaag. *O*
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_156409713
Zijn dit de nieuwe pandapunten :+
pi_156409900
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh, ik trouwens koper vandaag. *O*
Met je vrouw? Feliciflapstaart!

Of...niet? :{

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:32 schreef Koettie het volgende:
Zijn dit de nieuwe pandapunten :+
Ik heb er blijkbaar 84! http://www.pandapunt.nl/ Voel me net een oudere dame aan de AH kassa op zaterdag ochtend :'(
pi_156410101
Maar why!
pi_156410154
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:42 schreef Koettie het volgende:
Maar why!
Ikke niet snappe
pi_156410203
Waarom staat iedereen zo lang droog :p
pi_156410224
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef Koettie het volgende:
Waarom staat iedereen zo lang droog :p
Nergen last van *)
  zaterdag 26 september 2015 @ 22:47:30 #119
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156410289
Ooit eens de tijgerpunten gedaan nu maar eens de pandapunten.
Ik kom op 0 punten. Volgens mij is dat goed. Hoewel dat relatief is natuurlijk.
Het kan ook hele slechte seks geweest zijn. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  zaterdag 26 september 2015 @ 22:47:56 #120
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156410309
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:28 schreef Vivie het volgende:

[..]

Nee, Brons :')
Jij had toch iemand? :o

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef Koettie het volgende:
Waarom staat iedereen zo lang droog :p
Als je het weet mag je het me vertellen

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Nergen last van *)
Koop een lolly en ga het vieren
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156410323
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef Koettie het volgende:
Waarom staat iedereen zo lang droog :p
Iedereen? Volgens mij zijn de meeste hier best vaak in bed te vinden met iemand ^^

Ik heb een beetje pech en koos er ook lang voor om niets intiems te beginnen. Because reasons
pi_156410392
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:47 schreef yats het volgende:

[..]

Jij had toch iemand? :o

[..]

Als je het weet mag je het me vertellen

[..]

Koop een lolly en ga het vieren
Ik heb een 'internet relatie' met iemand die ik nog steeds niet gezien heb. Dat gaat snel veranderen, trust me ;)
pi_156410558
Zucht. Oppasmensen zijn altijd te laat. Durf er niet iets van te zeggen want ze betalen asociaal goed maja. :+ Zou om 10 uur in de kroeg zijn.
pi_156410589
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:55 schreef Koettie het volgende:
Zucht. Oppasmensen zijn altijd te laat. Durf er niet iets van te zeggen want ze betalen asociaal goed maja. :+ Zou om 10 uur in de kroeg zijn.
Beetje last van de kids of liggen ze al in bed? ^^
pi_156410644
Nee, liggen allang al in bed, vanaf 8 :P Waren daarvoor wel irritant maar dat zijn ze eigenlijk meestal wel.
pi_156410713
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 22:58 schreef Koettie het volgende:
Nee, liggen allang al in bed, vanaf 8 :P Waren daarvoor wel irritant maar dat zijn ze eigenlijk meestal wel.
Stel je voor dat je ze 24/7 hebt, ohw ohw ohw :D
pi_156410744
Uhl haha. Ik hou eigenlijk helemaal niet van kinderen. Snap ook niets van klapperende eierstokken enzo. Zoveel werk man.
pi_156411161
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:02 schreef Koettie het volgende:
Uhl haha. Ik hou eigenlijk helemaal niet van kinderen. Snap ook niets van klapperende eierstokken enzo. Zoveel werk man.
Ja ook geen idee, die klapperende eierstokken zijn mij ook vreemd :') ;)

Ik denk dat voor mij kinderen krijgen meer afhangt van mn partner en of ik er een goed gevoel bij krijg. Als alleenstaande zou ik er zelf nooit aan beginnen
pi_156411433
Haha, ja. Vriend heeft ook iets van meh, we zien wel. Maar denk niets voor mij :p
pi_156412014
Uhl die mensen.
Ze zouden rond 10/half 11 terug zijn ofzo.

Bellen ze net jaa zijn klaar maar willen nog wat drinken, vind je niet erg he???!?!?!

Jawel, ik wil naar de kroeg ga weg. Aso's
pi_156412211
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:50 schreef Koettie het volgende:
Uhl die mensen.
Ze zouden rond 10/half 11 terug zijn ofzo.

Bellen ze net jaa zijn klaar maar willen nog wat drinken, vind je niet erg he???!?!?!

Jawel, ik wil naar de kroeg ga weg. Aso's
*knuf* Tjaa, goed geld verdienen zo maar wel de rest van je avond kwijt? Moet je nog lang terug daarlijk naar huis?
pi_156412283
Nah, 15 min fietsen. Maar grrr. *Denkt maar aan al het geld*
pi_156412353
Wel 60 euro! Of zo
pi_156412355
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:59 schreef Koettie het volgende:
Nah, 15 min fietsen. Maar grrr. *Denkt maar aan al het geld*
Dat wordt lekker lunchen morgen met vriend? ;)
pi_156412427
yay ze zijn er!
pi_156412502
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 00:05 schreef Koettie het volgende:
yay ze zijn er!
Ok, fiets ze alvast!
pi_156414720
Pff wat flauw. Ging uit oppassen naar de kroeg. Kwam ik aan, gingen er drie mensen, die ik niet kende maar m'n vriendin wel, net weg. Zij zouden hun deel betalen en prima. Gaan vriendin en ik weg. Krijgen we een rekening van ruin honderd euro. :').
Eikels.
  zondag 27 september 2015 @ 10:51:34 #138
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156417091
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 03:56 schreef Koettie het volgende:
Pff wat flauw. Ging uit oppassen naar de kroeg. Kwam ik aan, gingen er drie mensen, die ik niet kende maar m'n vriendin wel, net weg. Zij zouden hun deel betalen en prima. Gaan vriendin en ik weg. Krijgen we een rekening van ruin honderd euro. :').
Eikels.
Ach als je vriendin ze wel kent weet ze wie ze aan hun jas moet trekken toch? ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156417610
Haha jeetje wat voel ik me erg. Beetje klaarkom fragmenten via w'app sturen naar dat meisje waar ik mee bezig ben. :D
pi_156417712
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 03:56 schreef Koettie het volgende:
Pff wat flauw. Ging uit oppassen naar de kroeg. Kwam ik aan, gingen er drie mensen, die ik niet kende maar m'n vriendin wel, net weg. Zij zouden hun deel betalen en prima. Gaan vriendin en ik weg. Krijgen we een rekening van ruin honderd euro. :').
Eikels.
Daar gaat je geld....pfff
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha jeetje wat voel ik me erg. Beetje klaarkom fragmenten via w'app sturen naar dat meisje waar ik mee bezig ben. :D
Zo kan die wel weer he! }:|
pi_156417729
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:30 schreef Vivie het volgende:

[..]

Daar gaat je geld....pfff

[..]

Zo kan die wel weer he! }:|
Haha dit is het verst wat ik ga, foto's enzo doe ik niet aan. Zo slim ben ik wel!
pi_156438590
Jeeeemig dat was geil. Super leuk meisje ook, eerst gewoon gegeten, biertjes gedaan en beetje zitten sjansen en daarna echt vuurwerk op de bank. En op de grond. En in bed. Ben kapot en vriend al helemaal haha
  zondag 27 september 2015 @ 23:39:10 #143
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_156439546
Pics or it didn't happen! ;)
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_156444757
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 23:02 schreef Koettie het volgende:
Uhl haha. Ik hou eigenlijk helemaal niet van kinderen. Snap ook niets van klapperende eierstokken enzo. Zoveel werk man.
Haha, dat van het gebrek aan klapperende eierstokken snap ik. Bij mij blijft het gewoon weg :')
Kan prima met kinderen omgaan, maar ik hoef ze zelf nog lang niet te hebben. Kinderen hebben is een 24/7-baan.
pi_156454347
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 11:19 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Haha, dat van het gebrek aan klapperende eierstokken snap ik. Bij mij blijft het gewoon weg :')
Kan prima met kinderen omgaan, maar ik hoef ze zelf nog lang niet te hebben. Kinderen hebben is een 24/7-baan.
Vind ze eigenlijk niet eens echt leuk :@ Kan wel met ze omgaan maar man kan niet wachten tot ik weer naar huis mag dan.
pi_156486382
Meh, over poezen gesproken.

Ergens volgende week m'n 14 jarige kanjerkater laten inslapen. ;(
pi_156487405
:'(

Heel veel sterkte alvast! Begin dit jaar ook onze oude kater (17) laten inslapen. Hij woonde al heel lang bij mijn broer met gebrekkige gezondheid. Altijd pijnlijk dit

Wil nu op termijn een Maine Coon poes, zijn zo mooi en vaak leuk/lief karakter
pi_156487750
Meh, moet echt voor hem. Voor ie echt pijn heeft. Maar eigenlijk wil ik hem nog niet kwijt maarja.
pi_156487892
Neem misschien iemand mee?

En ja, niet laten lijden, het is het beste wat je kan doen voor hem
  woensdag 30 september 2015 @ 09:29:16 #150
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156492049
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:39 schreef Koettie het volgende:
Meh, moet echt voor hem. Voor ie echt pijn heeft. Maar eigenlijk wil ik hem nog niet kwijt maarja.
Waar heeft hij last van? Mijn rode kanjer ging gelukkig vorig jaar uit zichzelf dood na een jaar kwakkelen. Al was die pas 11,dus niet heel oud. En inmiddels loopt er sinds april een nieuwe kanjer rond,opnieuw roodharig,maar nu een dame ipv een statige heer.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 30 september 2015 @ 11:03:27 #151
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156493839
Ach dat is klote ja. Vorig jaar onze kater moeten laten inslapen.
Dat was een diabeteskat dus dat weet je wel dat daar een beperktere houdbaarheidsdatum op zit.
Hopelijk gaan onze poezen wat langer mee.

Dat wat betreft het 'poes' gedeelte. :)

Over eten: ik haat de bedenker van de chocoladekruidnoten. Ik kan er niet vanaf blijven en ben aan het uitdijen. Ik durf nu inmiddels niet eens meer te daten. ;(
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156496043
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:03 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ach dat is klote ja. Vorig jaar onze kater moeten laten inslapen.
Dat was een diabeteskat dus dat weet je wel dat daar een beperktere houdbaarheidsdatum op zit.
Hopelijk gaan onze poezen wat langer mee.

Dat wat betreft het 'poes' gedeelte. :)

Over eten: ik haat de bedenker van de chocoladekruidnoten. Ik kan er niet vanaf blijven en ben aan het uitdijen. Ik durf nu inmiddels niet eens meer te daten. ;(
Heb je hele hoge eisen voor jezelf of lijk je nu zelf op een chocokruidnoot? :@ (Iedereen wil je dan opeten...)
  woensdag 30 september 2015 @ 13:21:45 #153
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156496157
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 13:15 schreef Vivie het volgende:

[..]

Heb je hele hoge eisen voor jezelf of lijk je nu zelf op een chocokruidnoot? :@ (Iedereen wil je dan opeten...)
Ja ik heb wel hoge eisen voor mezelf, maar gegeten worden klinkt ook wel aantrekkelijk dus ik neem er nog 1. :)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156500995
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 13:21 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Ja ik heb wel hoge eisen voor mezelf, maar gegeten worden klinkt ook wel aantrekkelijk dus ik neem er nog 1. :)
Goed zo :9
pi_156502104
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:45 schreef Vivie het volgende:
Neem misschien iemand mee?

En ja, niet laten lijden, het is het beste wat je kan doen voor hem
Laat hem thuis inslapen, hij is super bang oor de dierenarts en de reis erheen.

En hij heeft blaaskanker
pi_156695152
Sterkte Koettie O+
pi_156695187
Hier alles weer redelijk stabiel, maandag baalmomentje gehad en overdosis oxazepam genomen om even van de wereld te zijn, werkte helaas niet.

Nu alles weer redelijk oke, vandaag diëtiste geweest, niks aangekomen dit keer, eerste keer sinds in bij haar loop dat ik niet ben aangekomen. Vanaf volgende week ook weer sporten :)

En met de dame ook nog altijd goed, geen relatie enzo, maar ze komt in oktober wel langs paar dagen.
pi_156704697
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Squirten lijkt me dan echt totaal niks, heel je bed onder enzo :P

Maar, als je de G-spot vind, squirt je dan sowieso? Of kan je ook de g-spot vinden en komen zonder te squirten?
squirten is gewoon urine...dus lekker je bed vol pissen heerlijk!! Dus idd dat is niks..
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 08:45:40 #159
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156705370
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nu alles weer redelijk oke, vandaag diëtiste geweest, niks aangekomen dit keer, eerste keer sinds in bij haar loop dat ik niet ben aangekomen. Vanaf volgende week ook weer sporten :)
Is er ook een goede reden waarom het tot volgende week uitgesteld wordt? O-)
Het klinkt een beetje als 'morgen begin ik met lijnen' enzo. ;)

Toevallig had ik van de week een mental breakdown. Ik heb al een beetje labiele periode achter de rug en pms van de week was de nekslag. En een ongeluk komt nooit alleen dus ik werd ook nog een zwaar verkouden en ongesteld (pms is immers aangekondiging daarvan ;) ) wakker.
Na 2 dagen aankloten heb ik mezelf echt naar de sportschool geschopt en jeetje wat voel ik me dan weer goed achteraf. *O*
Die endorfinen zijn beter voor je dan je oxazepam hoor. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 08:50:34 #160
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156705422
Ik ga trouwens maar een poosje stoppen met de pil . Mischien dat dat verschil maakt en er wordt toch niet gedate dus bang voor ongelukjes hoef ik niet te zijn. :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2015 @ 08:51:33 #161
447051 crew  Peejtur
pi_156705427
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 06:53 schreef gustaf het volgende:

[..]

squirten is gewoon urine...dus lekker je bed vol pissen heerlijk!! Dus idd dat is niks..
Nope dat is geen urine ;)
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 09:12:33 #162
444149 Eejit
What's the craic?
pi_156705700
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 06:53 schreef gustaf het volgende:

[..]

squirten is gewoon urine...dus lekker je bed vol pissen heerlijk!! Dus idd dat is niks..
Het is geen urine hoor ;)

En niet alle vrouwen kunnen squirten, dus g-spot stimulatie hoeft niet te leiden tot squirten.
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
pi_156785335
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 08:45 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Is er ook een goede reden waarom het tot volgende week uitgesteld wordt? O-)
Het klinkt een beetje als 'morgen begin ik met lijnen' enzo. ;)

Toevallig had ik van de week een mental breakdown. Ik heb al een beetje labiele periode achter de rug en pms van de week was de nekslag. En een ongeluk komt nooit alleen dus ik werd ook nog een zwaar verkouden en ongesteld (pms is immers aangekondiging daarvan ;) ) wakker.
Na 2 dagen aankloten heb ik mezelf echt naar de sportschool geschopt en jeetje wat voel ik me dan weer goed achteraf. *O*
Die endorfinen zijn beter voor je dan je oxazepam hoor. ;)
Nee die is er niet haha :@

Endorfinen zijn idd beter dan oxazepam, volgende x in zo'n bui maar proberen mezelf ook maar naar de sportschool te slepen!
pi_156785350
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 08:50 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ik ga trouwens maar een poosje stoppen met de pil . Mischien dat dat verschil maakt en er wordt toch niet gedate dus bang voor ongelukjes hoef ik niet te zijn. :P
Goedzo! Ik heb de prikpil (terwijl ik gay ben), maar het is eigenlijk maar troep!
pi_156785523
Goedeavond all! Hoe is t hier?!?
Geniet nooit met mate!
  maandag 12 oktober 2015 @ 18:59:59 #166
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156786024
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:31 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nee die is er niet haha :@

Endorfinen zijn idd beter dan oxazepam, volgende x in zo'n bui maar proberen mezelf ook maar naar de sportschool te slepen!
Echt hier werkte het zo goed, dat ik me zelfs op zondagochtend er naar toe geschopt heb. En dat wil heel wat zeggen voor iemand die uitslapen als hobby heeft. :)
Ik lijk nu met sprongen vooruit te gaan. Oke de doemdenker in me waakt nog wel voor een terugval hoor.

En ik geef ook toe dat het niet altijd lukt. Ik ben ook wel eens voortijdig van de loopband afgestapt omdat ik geen kracht meer in mijn lijf had. Ik vermoedde ijzertekort.
En er lopen hier doordeweeks ook geen apetijtelijke dames en heren rond die het het waard maken. Bijna allemaal 65+. :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156794542
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:32 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Goedzo! Ik heb de prikpil (terwijl ik gay ben), maar het is eigenlijk maar troep!
Uh, daar werd ik zo naar van!
Net was soort van date dude maar niets gebeurd. Had er eigenlijk geen zin in dus gewoon gezellig gehad. :P
pi_156806403
Mijn date (6maanden) en ik zijn maar uit elkaar gegaan omdat het niet werkte

Jammer dat ze er geen werk van heeft gemaakt in al die tijd maar zo voortbungelen trok ik gewoon niet meer (zeker niet met mijn operatie volgende week)

Weet niet zo goed wat ik moet voelen maar dit hing al lang in de lucht dus tjaa ;(
pi_156807474
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:42 schreef gupje86 het volgende:
Goedeavond all! Hoe is t hier?!?
Goed goed, soort friend with benefits op dit moment, dus ben wel tevreden :)
Hoe is het met jou?

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:34 schreef Koettie het volgende:

[..]

Uh, daar werd ik zo naar van!
Net was soort van date dude maar niets gebeurd. Had er eigenlijk geen zin in dus gewoon gezellig gehad. :P
Het is ook gewoon troep, maar ben te gewend aan niet ongesteld zijn dus ik stop er niet mee.
Jammer, maar gelukkig was het ook gewoon gezellig!

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:32 schreef Vivie het volgende:
Mijn date (6maanden) en ik zijn maar uit elkaar gegaan omdat het niet werkte

Jammer dat ze er geen werk van heeft gemaakt in al die tijd maar zo voortbungelen trok ik gewoon niet meer (zeker niet met mijn operatie volgende week)

Weet niet zo goed wat ik moet voelen maar dit hing al lang in de lucht dus tjaa ;(
Wat jammer zeg!!
Nu ff lekker focussen op jezelf dan, je bent het waard!
Heel veel succes met de operatie O+ O+
pi_156809485
Goed hoor! Relatie, druk, maar goed druk
Geniet nooit met mate!
pi_156809616
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:32 schreef Vivie het volgende:
Mijn date (6maanden) en ik zijn maar uit elkaar gegaan omdat het niet werkte

Jammer dat ze er geen werk van heeft gemaakt in al die tijd maar zo voortbungelen trok ik gewoon niet meer (zeker niet met mijn operatie volgende week)

Weet niet zo goed wat ik moet voelen maar dit hing al lang in de lucht dus tjaa ;(
:* Jammer dat het niet werkte tussen jullie.
Succes volgende week.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 19:56:15 ]
pi_156809651
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:24 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Goed goed, soort friend with benefits op dit moment, dus ben wel tevreden :)
Hoe is het met jou?

[..]

Het is ook gewoon troep, maar ben te gewend aan niet ongesteld zijn dus ik stop er niet mee.
Jammer, maar gelukkig was het ook gewoon gezellig!

[..]

Wat jammer zeg!!
Nu ff lekker focussen op jezelf dan, je bent het waard!
Heel veel succes met de operatie O+ O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:56 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

:* Jammer dat het niet werkte tussen jullie.
Succes volgende week.
Thanks, hopelijk hebben jullie wat leuke spannende dates komende tijd, heb ik weer wat te lezen :P
pi_156809697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:57 schreef Vivie het volgende:

[..]

[..]

Thanks, hopelijk hebben jullie wat leuke spannende dates komende tijd, heb ik weer wat te lezen :P
Hier geen spannende dates, meisje komt 3 nachten logeren. Ze gaat mijn ouders ontmoeten, da's dan wel weer beetje spannend, maar komt vast goed. Heb er zin in, lekker paar daagjes kroelen.
pi_156809757
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:00 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Hier geen spannende dates, meisje komt 3 nachten logeren. Ze gaat mijn ouders ontmoeten, da's dan wel weer beetje spannend, maar komt vast goed. Heb er zin in, lekker paar daagjes kroelen.
En hoe ga je haar voorstellen aan je ouders? ^^
pi_156809762
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:49 schreef gupje86 het volgende:
Goed hoor! Relatie, druk, maar goed druk
Leuk leuk, een hij of een zij? :)

Goed druk is altijd goed!

Hier maar rustig aan.
pi_156809778
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:01 schreef Vivie het volgende:

[..]

En hoe ga je haar voorstellen aan je ouders? ^^
Als een gewone vriendin, kan moeilijk zeggen , hoi dit is ... en we hebben seks maar zijn wel gewoon vrienden :')
pi_156810284
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:02 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Als een gewone vriendin, kan moeilijk zeggen , hoi dit is ... en we hebben seks maar zijn wel gewoon vrienden :')
Haha, joh :P Maar vind je FWB dat ok of zou ze toch meer willen denk je?
pi_156810314
Hier ook geen dates hoor :D
pi_156810826
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook geen dates hoor :D
Lekker rustig toch? c_/
pi_156811054
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:36 schreef Vivie het volgende:

[..]

Lekker rustig toch? c_/
Heb het druk zat. Misschien in jet nieuwe jaar weer.
pi_156823383
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:01 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Leuk leuk, een hij of een zij? :)

Goed druk is altijd goed!

Hier maar rustig aan.
Een zij. Hebben al 2.5 jaar een relatie, besef me ineens hoelang ik weg ben geweest hier :')
Geniet nooit met mate!
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:29:20 #182
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156826646
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:57 schreef Vivie het volgende:

[..]

[..]

Thanks, hopelijk hebben jullie wat leuke spannende dates komende tijd, heb ik weer wat te lezen :P
Nope, helaas. Mijn timing is wat beroerd. Zaterdag een spontane (tweede) date gehad met een Amerikaans meisje, ook uitgebreid gezoend maar helaas vertrok ze de dag erna weer voor 5 maanden naar de USA.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156829952
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:19 schreef Vivie het volgende:

[..]

Haha, joh :P Maar vind je FWB dat ok of zou ze toch meer willen denk je?
Nee, zij wil geen relatie, terwijl ik dat best zou willen. Maargoed, FWB is op dit moment wel prima.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 04:01 schreef gupje86 het volgende:

[..]

Een zij. Hebben al 2.5 jaar een relatie, besef me ineens hoelang ik weg ben geweest hier :')
Je bent idd lang weggeweest! Leuk dat je weer terug bent :)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:29 schreef yats het volgende:

[..]

Nope, helaas. Mijn timing is wat beroerd. Zaterdag een spontane (tweede) date gehad met een Amerikaans meisje, ook uitgebreid gezoend maar helaas vertrok ze de dag erna weer voor 5 maanden naar de USA.
Jeetje wat balen, wel netjes dat jullie gezoend hebben. Helaas dat ze nu weer weg is.

Ik ga in oktober helaas geen poes eten, meisje is ongesteld dus geen/weinig seks.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:07:22 #184
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156830995
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga in oktober helaas geen poes eten, meisje is ongesteld dus geen/weinig seks.
Lang leve tampons en douches. *O*
Oke tenzij ze zich beroerd voelt natuurlijk. Daar helpt zoiets niet tegen.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:03:15 #185
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156832303
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:16 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nee, zij wil geen relatie, terwijl ik dat best zou willen. Maargoed, FWB is op dit moment wel prima.

[..]

Je bent idd lang weggeweest! Leuk dat je weer terug bent :)

[..]

Jeetje wat balen, wel netjes dat jullie gezoend hebben. Helaas dat ze nu weer weg is.

Ik ga in oktober helaas geen poes eten, meisje is ongesteld dus geen/weinig seks.
Just my luck :X
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156833270
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:16 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]


[..]

Je bent idd lang weggeweest! Leuk dat je weer terug bent :)


Thanks! Heb ik nog iets gemist?
Geniet nooit met mate!
pi_156840279
Wij als stel al een tijd op zoek naar een date. Veel meiden haken net voordat het gaat gebeuren af :(
pi_156843207
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:44 schreef Nucky het volgende:
Wij als stel al een tijd op zoek naar een date. Veel meiden haken net voordat het gaat gebeuren af :(
Heb je een idee waarom ze constant last-minute afzeggen? Ik weet niet wat je van een date verwacht verder
pi_156845643
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:24 schreef Vivie het volgende:

[..]

Heb je een idee waarom ze constant last-minute afzeggen? Ik weet niet wat je van een date verwacht verder
Koudwatervrees denk ik. Aan de voorwaarden ligt het denk ik niet.

We zijn good looking, respectvol en hebben geen bizarre wensen oid. Voor haar de eerste keer met een vrouw dus sowieso spannend en rustig aan.
pi_156847737
Ik krijg regelmatig van onbekenden de vraag of ik mee wil doen aan een trio, maar ik wil het eerst met een vrouw alleen doen. Als ik een trio wil doen, doe ik dat graag eerst met mijn vriend erbij, want dat is vertrouwd.
pi_156848161
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:54 schreef Opoefiets het volgende:
Ik krijg regelmatig van onbekenden de vraag of ik mee wil doen aan een trio, maar ik wil het eerst met een vrouw alleen doen. Als ik een trio wil doen, doe ik dat graag eerst met mijn vriend erbij, want dat is vertrouwd.
Denk wel dat dat er iets mee te maken heeft. We hebben dit weekend wel een meisje ontmoet waar we vanavond wat mee gaan drinken. Ben benieuwd :)
pi_156854338
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:43 schreef gupje86 het volgende:

[..]

Thanks! Heb ik nog iets gemist?
Bij mij vrij weinig, veranderd van woonplek enzo, de fout in gegaan maar er uiteindelijk weer uitgekrabbelt. Nu alles redelijk op orde.
pi_156857239
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 16:54 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Bij mij vrij weinig, veranderd van woonplek enzo, de fout in gegaan maar er uiteindelijk weer uitgekrabbelt. Nu alles redelijk op orde.
Hoe ben je de fout ingegaan dan?
Geniet nooit met mate!
  Moderator donderdag 15 oktober 2015 @ 19:18:25 #194
447051 crew  Peejtur
pi_156857339
Mensen dit gaat over bi zijn enzo :)

En dan heb ik het over trio verhaal ;)
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:29:58 #195
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156875720
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:20 schreef Nucky het volgende:

[..]

Denk wel dat dat er iets mee te maken heeft. We hebben dit weekend wel een meisje ontmoet waar we vanavond wat mee gaan drinken. Ben benieuwd :)
En? Een klik en evt meer of wederom een afzegger?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156876511
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:15 schreef gupje86 het volgende:

[..]

Hoe ben je de fout ingegaan dan?
Pb ;)
pi_156878624
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:29 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

En? Een klik en evt meer of wederom een afzegger?
Wel een leuke klik. Nog niets concreets afgesproken verder, anders dan dat we volgende week met z'n drieën wat gaan eten.
pi_157118909
Echt een top weekend gehad met het meisje, was echt super O+ O+

Nu in november nog 2 weekenden naar haar :)
pi_157178657
Hey leuk Pizza! :)

Ik heb inmiddels alweer een nachtje thuis geslapen (fijn) na een week ziekenhuisopname. De operatie is zonder complicaties verlopen en het herstel gaat volgens plan. Hopen dat dat zo blijft. Wel nog wat pijn, zwelling en weinig mobiel maar het is te doen :)
pi_157241139
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:22 schreef Vivie het volgende:
Hey leuk Pizza! :)

Ik heb inmiddels alweer een nachtje thuis geslapen (fijn) na een week ziekenhuisopname. De operatie is zonder complicaties verlopen en het herstel gaat volgens plan. Hopen dat dat zo blijft. Wel nog wat pijn, zwelling en weinig mobiel maar het is te doen :)
Fijn! Heel veel beterschap :* :* :*
pi_157241176
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 11:24 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Fijn! Heel veel beterschap :* :* :*
Dank je, lang proces maar we gaan ervoor ^^
pi_157246546
Ah fijn dat het goed gegaan is! Heb je nu pijn of valt het mee?

Haha gister zo ordinair staan bekken voor de kroeg grr. Maar niet mee naar huis want afspraak met vriend is dat ik altijd thuis slaap dus van de week maar eens Appen voor Netflix en Chill.
pi_157247336
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Koettie het volgende:
Ah fijn dat het goed gegaan is! Heb je nu pijn of valt het mee?

Haha gister zo ordinair staan bekken voor de kroeg grr. Maar niet mee naar huis want afspraak met vriend is dat ik altijd thuis slaap dus van de week maar eens Appen voor Netflix en Chill.
Ja, poe dat ziekenhuis ben je zo zat na een aantal dagen. Thuis stuk fijner al valt de routine er in krijgen -wondverzorging, dileren, douchen- beetje tegen, niet veel zin in maar het is wel nodig

Ik kan met de pijn zonder pijnstillers slapen dus ja, het is te doen. Wel ongemakkelijk

Lekker hoor, beetje staan bekken pff :P Ik zou ook wel even lekker willen knuffelen met iemand en wat zoenen maar ja, ik waggel op het moment als een pinguin, ook sexy -.-
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:20:45 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157440496
... en de prijs voor meest subtiele publieke coming out gaat naar ..
<-----
Je facebook status veranderen naar 'geïnteresseerd in mannen en vrouwen, en daarna snel je activiteitenlogboek bekijken om te kijken of het nergens gedeeeld is ;).
sommige van m'n vrienden en m'n ouders etc weten het wel, maar niet iedereen.. maar waasrom is het eigenlijk ook een issue, dat coming out? Kan men niet gewoon blij voor je zijn waar je ook op valt? Moet je persee jezelf een stempel opplakken van 'ik ben anders hey accepteer me?' of zou je sowieso iedereen moeten accepteren ook al is ie anders?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_157441112
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 00:20 schreef Maanvis het volgende:
... en de prijs voor meest subtiele publieke coming out gaat naar ..
<-----
Je facebook status veranderen naar 'geïnteresseerd in mannen en vrouwen, en daarna snel je activiteitenlogboek bekijken om te kijken of het nergens gedeeeld is ;).
sommige van m'n vrienden en m'n ouders etc weten het wel, maar niet iedereen.. maar waasrom is het eigenlijk ook een issue, dat coming out? Kan men niet gewoon blij voor je zijn waar je ook op valt? Moet je persee jezelf een stempel opplakken van 'ik ben anders hey accepteer me?' of zou je sowieso iedereen moeten accepteren ook al is ie anders?
Mijn collega's kwamen er pas na 4.5 jaar achter omdat ik een date met een vrouw had. Toen waren ze verbaasd. Niet mijn schuld dat zij er vanuit gaan dat ik hetero ben. Ik ben wat ik ben en ik ga dat niet overal van tevoren vertellen of zo, vind ik niet nodig.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  dinsdag 10 november 2015 @ 01:53:14 #206
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157441450
nee precies, maar das echt een bi ding denk ik dat je dat niet zoekt te vertellen. homo's en hetero's vinden dat je dat vantevoren duidelijk moet maken -- alsof alles met een relatie te maken heeft.
volgens mij is of iemand gay of straight of bi is alleen interessant als je wilt weten of diegene ook op jou zou kunnen vallen en verder is het not of anyone's business.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 10 november 2015 @ 10:49:20 #207
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157443993
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Koettie het volgende:
Haha gister zo ordinair staan bekken voor de kroeg grr. Maar niet mee naar huis want afspraak met vriend is dat ik altijd thuis slaap dus van de week maar eens Appen voor Netflix en Chill.
Uh je kan toch eerst mee naar huis en daarna thuis slapen?
Of heb je ook de afspraak hoe laat je thuis slaapt. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157444726
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:49 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Uh je kan toch eerst mee naar huis en daarna thuis slapen? [ afbeelding ]
Of heb je ook de afspraak hoe laat je thuis slaapt. ;)
Het was al half 6 dus dat was niet goedgekomen. :P
  dinsdag 10 november 2015 @ 11:45:53 #209
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157444929
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:34 schreef Koettie het volgende:

[..]

Het was al half 6 dus dat was niet goedgekomen. :P
s 'Ochtends??? Jeetje dan was ik al aan de bar ofzo in slaap gevallen.
Ik word oud. :(
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157444989
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:45 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

s 'Ochtends??? Jeetje dan was ik al aan de bar ofzo in slaap gevallen.
Ik word oud. :(
Haha ja, normaal lig ik ook al in bed maar was een beetje uit de hand gelopen. Kroeg ging 4 uur, half 5 dicht en toen nog een uur buiten gestaan. :P
pi_157445080
Zou er vandaag eten maar gaat niet door haha. ALTIJD IS ER WEL WAT.
pi_157448920
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:52 schreef Koettie het volgende:
Zou er vandaag eten maar gaat niet door haha. ALTIJD IS ER WEL WAT.
Wat voor smoes was er dit keer? ^^

Of is het gewoon weinig geluk?
pi_157449121
Ik ben ongesteld :+
pi_157449554
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:15 schreef Koettie het volgende:
Ik ben ongesteld :+
Een echte schipper...... :7
pi_157450637
Hell no. Ik lig al de hele dag misselijk en ziek op de bank. Ik lig meteen krom van de buikpijn dus geen piemels in mn buurt.
pi_157455119
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:27 schreef Koettie het volgende:
Hell no. Ik lig al de hele dag misselijk en ziek op de bank. Ik lig meteen krom van de buikpijn dus geen piemels in mn buurt.
Koppie thee en chocola lijkt me even een stuk lekkerder ja :P

Ik mag met mijn pijn en viezigheid daar beneden nu niet echt klagen, valt op het moment mee. Vervelend maar lig niet te creperen
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:07:56 #217
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157460352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:27 schreef Koettie het volgende:
Hell no. Ik lig al de hele dag misselijk en ziek op de bank. Ik lig meteen krom van de buikpijn dus geen piemels in mn buurt.
O blugh dat feestje is hier ook gaande, maar heb gelukkig al heel lang niet gehad dat ik daar zo beroerd van was. Ik ben hier zelfs lekker aan het behangen. :)
Maar ik snap wel dat het een goede reden was die date af te zeggen. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157474328
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 20:02 schreef Vivie het volgende:

[..]

Koppie thee en chocola lijkt me even een stuk lekkerder ja :P

Ik mag met mijn pijn en viezigheid daar beneden nu niet echt klagen, valt op het moment mee. Vervelend maar lig niet te creperen
Ja, mooi aan het genezen??

Pff, ben altijd echt een week niet lekker ervan. vroeger echt ziek ziek tot kotsen aan toe maar dat is gelukkig niet meer zo. Wordt een zware week
pi_157480017
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 18:36 schreef Koettie het volgende:

[..]

Ja, mooi aan het genezen??

Pff, ben altijd echt een week niet lekker ervan. vroeger echt ziek ziek tot kotsen aan toe maar dat is gelukkig niet meer zo. Wordt een zware week
Ik heb morgen mijn controle bij de chirurg. Hopelijk verteld ze dan dat de goede kant op gaat, ben wel zenuwachtig. Het voelt en gaat iig wel redelijk dus...even afwachten

Hoop dat de week weer snel achter je ligt, knuf (meer doe ik niet hoor :P)
  Moderator woensdag 11 november 2015 @ 21:54:00 #220
447051 crew  Peejtur
pi_157480032
:')
pi_157480072
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:54 schreef Peejtur het volgende:
:')
Tissues nodig?
pi_157501841
Nou het is gelukt hoor met de dame in kwestie. Na de vorige date hebben we nog twee keer afgesproken. Wat overigens vreemde blikken oplevert in restaurants enzo. Man met twee vrouwen.

Vorige week in mooi hotel afgesproken. Het ging eigenlijk allemaal vanzelf, zonder dat het akward werd ofzo. Super ervaring :)
pi_157502012
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:16 schreef Nucky het volgende:
Nou het is gelukt hoor met de dame in kwestie. Na de vorige date hebben we nog twee keer afgesproken. Wat overigens vreemde blikken oplevert in restaurants enzo. Man met twee vrouwen.

Vorige week in mooi hotel afgesproken. Het ging eigenlijk allemaal vanzelf, zonder dat het akward werd ofzo. Super ervaring :)
Toppie!

Leuk dat het ijs gebroken is en het dus wel kan. Komen er nog meer dates of is het nu even tot rust komen? :P
pi_157502085
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:23 schreef Vivie het volgende:

[..]

Toppie!

Leuk dat het ijs gebroken is en het dus wel kan. Komen er nog meer dates of is het nu even tot rust komen? :P
Volgende week gewoon thuis. Hotel leek ons alle drie beter in eerste instantie, qua relaxheid etc.
pi_157503295
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:26 schreef Nucky het volgende:

[..]

Volgende week gewoon thuis. Hotel leek ons alle drie beter in eerste instantie, qua relaxheid etc.
Ook heerlijk badderen in hotels ja *zwijmel*

Denk dat ik ook maar eens een date in een hotel moet hebben
pi_157509824
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:10 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ook heerlijk badderen in hotels ja *zwijmel*

Denk dat ik ook maar eens een date in een hotel moet hebben
Tip: Deze kamer:



Van der Valk Apeldoorn.
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:00:21 #227
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157510894
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:13 schreef Nucky het volgende:

[..]

Tip: Deze kamer:

[ afbeelding ]

Van der Valk Apeldoorn.
Ow dat ziet er wel heel goed uit ja.

Fijn dat het kennelijk bevallen is en het blijkbaar naar meer smaakt. :)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157511939
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:13 schreef Nucky het volgende:

[..]

Tip: Deze kamer:

[ afbeelding ]

Van der Valk Apeldoorn.
Vast een reden waarom het bad zo dicht bij het bed staat. Heeft ook wel wat ^^
pi_157513801
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:00 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Ow dat ziet er wel heel goed uit ja.

Fijn dat het kennelijk bevallen is en het blijkbaar naar meer smaakt. :)
:P :o
pi_157519450
Halllo, das toch kapotje duur :+
pi_157546028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 19:34 schreef Koettie het volgende:
Halllo, das toch kapotje duur :+
Iets van max 150 voor nacht. (ontbijt er bij). Weliswaar voor twee personen, maar dat hebben ze in de ochtend volgens mij niet gemerkt.
pi_157546118
Lig ik liever in m'n eigen bed. :P
  zaterdag 14 november 2015 @ 17:17:44 #233
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157548508
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:23 schreef Koettie het volgende:
Lig ik liever in m'n eigen bed. :P
Ik ook...Maar eerst maar eens een leuke vrouw daarvoor vinden
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157549080
Voor 150 euro kan je er eentje huren. :+
  zaterdag 14 november 2015 @ 18:14:08 #235
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157549765
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 17:42 schreef Koettie het volgende:
Voor 150 euro kan je er eentje huren. :+
150 euro voor een vrouw neer leggen. :')

Dit normaal vinden. :')
pi_157549993
Geen grapjes snappen :')

Vanavond kroegen en vriendje kan eindelijk weer eens mee. Zin an ^^
pi_157551111
Veel plezier alvast Koet :)

Pizza al een tijdje niet gezien hier, te druk met daten?
pi_157551141
Ga eerst uurtje slapen, ben kapottt
  zaterdag 14 november 2015 @ 20:03:52 #239
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157551985
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 18:26 schreef Koettie het volgende:
Geen grapjes snappen :')

Vanavond kroegen en vriendje kan eindelijk weer eens mee. Zin an ^^
Ik kon er niet om lachen eigenlijk :@

Veel plezier!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157561772
Ik lig nog lekker in bed bij mn chick. Ben er vanaf woensdag avond, hebben heel veel leuks gedaan en goede seks gehad. Vanavond weer de lange trein reis naar huis . En dan over twee weken weer gelukkig. Vandaag nog even extra genieten en knuffelen .
pi_157562631
Blijf jij nog maar even nagenieten dan ^O^ :9
pi_157562657
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:16 schreef Nucky het volgende:
Nou het is gelukt hoor met de dame in kwestie. Na de vorige date hebben we nog twee keer afgesproken. Wat overigens vreemde blikken oplevert in restaurants enzo. Man met twee vrouwen.

Vorige week in mooi hotel afgesproken. Het ging eigenlijk allemaal vanzelf, zonder dat het akward werd ofzo. Super ervaring :)
Klinkt goed ^O^
pi_157714156
Goedemiddag allemaal,

Zou ik mij hier mogen melden?
Ik ben een vrouw van begin 30 en biseksueel.
Ik woon in het Noorden van Nederland en woon hier samen met mijn 2 honden. Bijna 5 jaar vrijgezel maar nog steeds gelukkig ;)
Ik ga nu even het topic vanaf het begin doorlezen en mochten jullie nog vragen aan mij hebben schroom dan niet om ze te stellen ;)
pi_157714638
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:25 schreef Butterfly__1984 het volgende:
Goedemiddag allemaal,

Zou ik mij hier mogen melden?
Ik ben een vrouw van begin 30 en biseksueel.
Ik woon in het Noorden van Nederland en woon hier samen met mijn 2 honden. Bijna 5 jaar vrijgezel maar nog steeds gelukkig ;)
Ik ga nu even het topic vanaf het begin doorlezen en mochten jullie nog vragen aan mij hebben schroom dan niet om ze te stellen ;)
Welkom :)
pi_157714793
Dank je wel Pizza :)
pi_157714854
Welcome Vlinder ^^

Zelfde geboortejaar, leuk :)
pi_157714940
Dank je wel Vivie :)

Het is voor mij wel even wennen hoor een forum. Ik vind het altijd erg leuk om met gezellige mensen die ook nog eens dezelfde interesses hebben in contact te komen, maar soms ook best lastig om mij in een "bekend/hecht" groepje te melden. Normaal ben ik eerst een beetje van de kat uit de boom kijken, maar daar heb ik toch maar maling aan genomen door direct een post te gaan plaatsen ;)
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:14:19 #248
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157721927
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:04 schreef Butterfly__1984 het volgende:
Dank je wel Vivie :)

Het is voor mij wel even wennen hoor een forum. Ik vind het altijd erg leuk om met gezellige mensen die ook nog eens dezelfde interesses hebben in contact te komen, maar soms ook best lastig om mij in een "bekend/hecht" groepje te melden. Normaal ben ik eerst een beetje van de kat uit de boom kijken, maar daar heb ik toch maar maling aan genomen door direct een post te gaan plaatsen ;)
Groot gelijk. Met die instelling ben ik hier ook maar gaan posten. ;)
Hoewel ik digitaal dat een stuk makkelijker vind dan in het echie. :@

Maarre welkom. :W
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157722007
Oh in het echt kwebbel ik er ook op los hahahhaa
Ik vind digitaal juist wat moeilijker omdat het letters zijn en het soms wel eens kan gebeuren dat iemand anders het helemaal verkeerd op vat terwijl het juist positief of leuk bedoeld is. Dat vind ik het enige lastige aan letters ;)
pi_157722197
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:25 schreef Butterfly__1984 het volgende:
Goedemiddag allemaal,

Zou ik mij hier mogen melden?
Ik ben een vrouw van begin 30 en biseksueel.
Ik woon in het Noorden van Nederland en woon hier samen met mijn 2 honden. Bijna 5 jaar vrijgezel maar nog steeds gelukkig ;)
Ik ga nu even het topic vanaf het begin doorlezen en mochten jullie nog vragen aan mij hebben schroom dan niet om ze te stellen ;)
Welkom ^O^
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:35:25 #251
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157722499
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:18 schreef Butterfly__1984 het volgende:
Oh in het echt kwebbel ik er ook op los hahahhaa
Ik vind digitaal juist wat moeilijker omdat het letters zijn en het soms wel eens kan gebeuren dat iemand anders het helemaal verkeerd op vat terwijl het juist positief of leuk bedoeld is. Dat vind ik het enige lastige aan letters ;)
Het voordeel van tekst vind ik juist dat ik het kan nalezen en evt tot 10 kan tellen.
Nou ja in theorie dan. Ik heb er uit emotie ook wel eens wat uitgegooid waar ik beter nog even over had kunnen nadenken. :@
Irl gooi ik er nog makkelijker iets uit wat ik beter had kunnen inslikken of anders had moeten verwoorden. Of ik sla dicht uit verlegenheid.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157723081
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:35 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Het voordeel van tekst vind ik juist dat ik het kan nalezen en evt tot 10 kan tellen.
Nou ja in theorie dan. Ik heb er uit emotie ook wel eens wat uitgegooid waar ik beter nog even over had kunnen nadenken. :@
Irl gooi ik er nog makkelijker iets uit wat ik beter had kunnen inslikken of anders had moeten verwoorden. Of ik sla dicht uit verlegenheid.
Dat heb ik Irl ook, ik zeg gewoon wat ik denk :P
pi_157724024
Even ajax kijken, mijn FWB is voor ajax, dus even op de hoogte blijven haha
  zaterdag 21 november 2015 @ 20:33:12 #254
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157724339
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Even ajax kijken, mijn FWB is voor ajax, dus even op de hoogte blijven haha
Ik zit toevallig ook te kijken (even vloeken in de kerk hoor :P ), maar het is soms meer uitglijden dan voetballen. :P
Nu valt net de 4-1 grr. Toen bijna de 2-2 viel was het nog leuk. Nu schakel ik zo maar over naar PSV. Je FWB zal wel blij zijn. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157724346
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Even ajax kijken, mijn FWB is voor ajax, dus even op de hoogte blijven haha
Hahahah goed bezig! ^O^
pi_157725902
Haha die is zeker blij ja!
pi_157733610
Hoii butterfly!


Net weer aso lopen bekken met scharrel. Hij is nogal gefrustreerd dat ik niet mee naar huis ga. Maha. Hopelijk deze week!
  zondag 22 november 2015 @ 12:10:32 #258
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157736011
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 04:55 schreef Koettie het volgende:
Net weer aso lopen bekken met scharrel. Hij is nogal gefrustreerd dat ik niet mee naar huis ga. Maha. Hopelijk deze week!
Het was weer half 6 geworden? :)

Edit: O wacht even. Je bericht is van 4.55u dus dat kan niet. :@
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157736696
Haha. Wel laat dus. :+

Maar word net wakker met een koortslip. Fml
pi_157737045
Goedemorgen.... uhhhh middag :D

Hier hebben we de eerste sneeuw al weer gehad, ik vind het maar niks :N geef mij de zomer maar.

Koettie heeft een leuke avond/nacht gehad dus :P
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 13:42:12 #261
447051 crew  Peejtur
pi_157737535
Er zijn niet veel bi-mannen hier hè?
  zondag 22 november 2015 @ 14:05:30 #262
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157737986
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 13:42 schreef Peejtur het volgende:
Er zijn niet veel bi-mannen hier hè?
Ik lees nog maar een klein jaartje mee, maar alleen Mildpower staat me bij.
Hoewel hij nog niet in dit topic-deel heeft gereageerd.
Verder zou ik het eigenlijk niet weten. :?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157742359
Haf een kater, echt niet te zuinig man.
pi_157742757
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 17:23 schreef Koettie het volgende:
Haf een kater, echt niet te zuinig man.
Ik weet wat jij nu mee maakt ;)
2 week terug heb ik een kater gehad wat 3 dagen heeft geduurd :') _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door Butterfly__1984 op 22-11-2015 17:45:19 ]
pi_157744788
Pff. Vroeg slapen alles.
pi_157744906
Ik drink niet meer, laatste keer lag in in mijn eigen overgeefsel. Ben toen door een vriendin uitgekleed en onder de douche gezet.
pi_157747833
Oei. Dat heb ik gelukkig niet meer gehad sinds m'n 16e. Nu vooral ook weinig slaap. Dus over een uurtje lekker naar bed
  maandag 23 november 2015 @ 06:33:46 #268
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_157756896
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 14:05 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Ik lees nog maar een klein jaartje mee, maar alleen Mildpower staat me bij.
Hoewel hij nog niet in dit topic-deel heeft gereageerd.
Verder zou ik het eigenlijk niet weten. :?
Thanks :'(
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 23 november 2015 @ 08:27:15 #269
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157757251
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 06:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Thanks :'(
Oeps sorry.
Het ligt niet aan jou hoor, maar aan mijn blonde brein.
En als het troost biedt, ze vergeten mij net zo makkelijk.
Zelfs als ze me zouden daten.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157765686
Net terug van een weekendje bij iemand overnachten ^^

Afgelopen week op datesite en ontmoet en Skype call mee gehad en hadden allebei nadat we redelijk hersteld waren daarvan zoiets van "Lets meet!" Dus daar naar toe en best leuk gehad. Geknuff'd, gekletst en lekkers gegeten. En natuurlijk vreselijk geslapen de eerste nacht, maar ja.
Alleen voel ik nu niets.
Leuke meid, hebben best veel overeen en voelde na 5 minuten gelijk best vertrouwd, ook fysiek wel.
Ook wel wat dingetjes waarvan ik dacht "Oei, hoe gaat daat longterm?" maar dat heb je , denk ik, met iedereen wel

Weet niet of het een vervolg krijgt, misschien ligt wel aan mij dat ik te snel en te perfectionistisch ben in gevoel. Blablabla

Iemand anders nog leuk weekend gehad? :)
pi_157807269
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 17:08 schreef Vivie het volgende:
Net terug van een weekendje bij iemand overnachten ^^

Afgelopen week op datesite en ontmoet en Skype call mee gehad en hadden allebei nadat we redelijk hersteld waren daarvan zoiets van "Lets meet!" Dus daar naar toe en best leuk gehad. Geknuff'd, gekletst en lekkers gegeten. En natuurlijk vreselijk geslapen de eerste nacht, maar ja.
Alleen voel ik nu niets.
Leuke meid, hebben best veel overeen en voelde na 5 minuten gelijk best vertrouwd, ook fysiek wel.
Ook wel wat dingetjes waarvan ik dacht "Oei, hoe gaat daat longterm?" maar dat heb je , denk ik, met iedereen wel

Weet niet of het een vervolg krijgt, misschien ligt wel aan mij dat ik te snel en te perfectionistisch ben in gevoel. Blablabla

Iemand anders nog leuk weekend gehad? :)
Wat leuk Vivie!

Hou ons op de hoogte!

Ik ga vanmiddag weer treinen naar mijn FWB. Wel zin in, zondag weer naar huis.
pi_157807604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:01 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Wat leuk Vivie!

Hou ons op de hoogte!

Ik ga vanmiddag weer treinen naar mijn FWB. Wel zin in, zondag weer naar huis.
Oh oh, ga je weer op stap?? Nou geniet ze, je hebt een halve week :o

En date en ik gaan zeker nog afspreken, er is nog te veel te 'bespreken' ^^
pi_157812680
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:16 schreef Vivie het volgende:

[..]

Oh oh, ga je weer op stap?? Nou geniet ze, je hebt een halve week :o

En date en ik gaan zeker nog afspreken, er is nog te veel te 'bespreken' ^^
Haha ja, ga er van genieten. Zie haar daaarna misschien heel december niet. -O-

Super, goed om te horen!
  woensdag 25 november 2015 @ 16:03:26 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_157812722
hoe denken jullie over polyamorie (dus een relatie met meerderen tegelijk)? Ik vind het wel wat hebben ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_157813031
Mooi. Maar lijkt me zoooo ingewikkeld allemaal. Is misschien ook net wat je er zelf van maakt. Vreind heb ik hebben het nu met een goede vriendin, soms voelt het al half een beetje als een relatie met haar erbij ofzo haha. Maar denk niet dat ik het leuk vindt als het écht zo was. Wie weet :P

Ervaring mee?
pi_157837447
Moeilijk om te definiëeren, polyamorie. Gaat het echt om formeel meer relaties hebben of gaat het om het gevoel dat je richting anderen hebt? Ik merk dat een vriendschap soms heel dicht in de buurt kan komen van een verliefdheid of een relatie, zeker als het een vriendschap met voordelen is zeg maar. Aan de andere kant komt zelfs een kalverliefde niet gauw in de buurt van een echte en lange relatie, omdat je maar met één iemand een leven deelt, financiën, schoonouders, etc (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Ik weet het ook niet
pi_157902532
Wat een stilte hier!!
pi_157908685
Ik was paar daagjes bij mijn FWB. Nu weer in de trein naar huis. :)
pi_157910194
Leuk! nog leuke dingen gedaan buiten het bed om?
pi_157913162
Ik was een paar dagen bij mijn vriendin (de echte :) ) en dat was supertof :) En het was slecht weer, dus het huis nauwelijks uitgeweest, op een avond de kroeg in na. Prima weekend.
Ik weet het ook niet
pi_157915538
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 21:33 schreef Koettie het volgende:
Leuk! nog leuke dingen gedaan buiten het bed om?
Was heel leuk, we zijn nog naar een duin geweest om even te wandelen met de honjes. Verder cake gebakken, haar ouders op bezoek gehad, en verder veel spelletjes en films gekeken. Nu zie ik haar waarschijnlijk heel december niet ;(
  maandag 30 november 2015 @ 11:30:44 #282
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157917895
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:45 schreef Koettie het volgende:
Wat een stilte hier!!
Tja, weinig te melden helaas
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157918557
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 08:12 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Was heel leuk, we zijn nog naar een duin geweest om even te wandelen met de honjes. Verder cake gebakken, haar ouders op bezoek gehad, en verder veel spelletjes en films gekeken. Nu zie ik haar waarschijnlijk heel december niet ;(
Waaide je niet weg joh? Ging hier keihard. Jammer,te druk beide?
pi_157918569
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 23:17 schreef Dunckie het volgende:
Ik was een paar dagen bij mijn vriendin (de echte :) ) en dat was supertof :) En het was slecht weer, dus het huis nauwelijks uitgeweest, op een avond de kroeg in na. Prima weekend.
Klinkt als een gezellig weekendje ^^

Ik heb me echt episch verslapen. Werd half 12 wakker en eigenlijk half 9 les.
pi_157927032
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 12:09 schreef Koettie het volgende:

[..]

Klinkt als een gezellig weekendje ^^

Ik heb me echt episch verslapen. Werd half 12 wakker en eigenlijk half 9 les.
Dat klinkt ook als een gezellig weekendje :)
Ik weet het ook niet
pi_157951600
Was het ook zeker weten. Wat is het hier stil :p
pi_157953337
Net gesport voor het eerst in 4 weken. Was maar een flauw traininkje, hoefde na afloop niet eens te douchen. Vooral spiergroepen getraind.

Nu lekker op tijd slapen, ben erg moe.

Misschien nog heel even skype met fwb, maar denk het niet.
pi_158416195
Fijne feestdagen alvast iedereen :) ~:)
pi_158439940
Fijne feestdagen, Pizza :)
Heb je nog een afspraakje staan op die dagen?
pi_158446985
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:39 schreef Opoefiets het volgende:
Fijne feestdagen, Pizza :)
Heb je nog een afspraakje staan op die dagen?
27,28 en 29 komt mijn FWB. Dan de 30e jarig en oud en nieuw gewoon lekker thuis :)

Jij nog wilde plannen?
pi_158448565
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:22 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

27,28 en 29 komt mijn FWB. Dan de 30e jarig en oud en nieuw gewoon lekker thuis :)

Jij nog wilde plannen?
Wild? Nee, tenzij mijn vriend een niet geheel onaangename verrassing heeft :P
Voor de rest lekker Kerstdagen doorbrengen met familie en de jaarwisseling met vrienden.
pi_158497064
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 13:42 schreef Peejtur het volgende:
Er zijn niet veel bi-mannen hier hè?
Ik was ook op zoek naar bi-mannen, maar kan ook niet zoveel erover vinden op het forum. Misschien dat ze er niet voor uit durven te komen? Ik, man, heb zelf heb geen bi ervaring maar ben wel nieuwsgierig.

[ Bericht 5% gewijzigd door Funky1982 op 24-12-2015 15:52:00 (eigen info toegevoegd) ]
  donderdag 24 december 2015 @ 17:15:37 #293
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_158499192
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:34 schreef Funky1982 het volgende:

[..]

Ik was ook op zoek naar bi-mannen, maar kan ook niet zoveel erover vinden op het forum. Misschien dat ze er niet voor uit durven te komen? Ik, man, heb zelf heb geen bi ervaring maar ben wel nieuwsgierig.
*Wuif!*
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_158500062
haaaai :-)

Wat ik mij al tijden afvraag is hoe je als nieuwsgierige man in contact komt met andere mannen die er hetzelfde over denken. Ik ben zelf niet zo actief op fora waardoor ik een hoop info mis loop. Anyways: ik hoop dat dit topic tot leven komt voor de bi-man. :-)
pi_158501269
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:00 schreef Funky1982 het volgende:
haaaai :-)

Wat ik mij al tijden afvraag is hoe je als nieuwsgierige man in contact komt met andere mannen die er hetzelfde over denken. Ik ben zelf niet zo actief op fora waardoor ik een hoop info mis loop. Anyways: ik hoop dat dit topic tot leven komt voor de bi-man. :-)
Ik denk dat Tagged (app) wel een goede is, of tinder. Maar daar zitten wel veel mensen tussen die alleen op zoek naar seks zijn denk ik.
pi_158501369
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 21:09 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Wild? Nee, tenzij mijn vriend een niet geheel onaangename verrassing heeft :P
Voor de rest lekker Kerstdagen doorbrengen met familie en de jaarwisseling met vrienden.
Haha wie weet!
Leuk hoor, veel plezier :)
pi_158503113
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:58 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ik denk dat Tagged (app) wel een goede is, of tinder. Maar daar zitten wel veel mensen tussen die alleen op zoek naar seks zijn denk ik.
Ik heb al eens gekeken naar tinder en wat andere van die apps/sites, maar ik vind dat zo hardcore op zoek naar sex. Zelf vind ik het belangrijk om eerst goed contact te maken en om te kijken of er een klik is. Dit vind je niet op tinder etc....
pi_158503342
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:13 schreef Funky1982 het volgende:

[..]

Ik heb al eens gekeken naar tinder en wat andere van die apps/sites, maar ik vind dat zo hardcore op zoek naar sex. Zelf vind ik het belangrijk om eerst goed contact te maken en om te kijken of er een klik is. Dit vind je niet op tinder etc....
True helaas.
pi_158503359
Morgen even naar de action, wat leuks kopen voor fwb, blijkt dat zij een kerstcadeautje voor me heeft dus kan niet achterblijven natuurlijk haha. :9
pi_158503364
En deze mag bijna dicht!
pi_158503373
Oke, dicht dan maar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')