abonnement Unibet Coolblue
pi_156246644
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik dacht dat hier de BNW kant besproken zou worden? De laatste posts passen prima in POL of NWS.
Founding father of the EU









Indien dit de enorme transformatie is waar Barbera Spectre het over heeft dan houdt europa op met bestaan

Hongaarse premier Orbán: 'Straks moslims in de meerderheid'

De Hongaarse premier Viktor Orbán voorspelt dat het aantal vluchtelingen dat naar Europa trekt gemakkelijk zal uitkomen op honderd miljoen. Dat zegt hij in een interview met Die Presse.

Volgens de premier is de Europese identiteit in gevaar door de massale toestroom van migranten naar Europa. 'Moslims zijn straks in de meerderheid. Een simpele kwestie van demografie en wiskunde.'

http://www.volkskrant.nl/(...)eerderheid~a4144182/

Zeker als het bericht van 100 mil migranten waar is

Vooralsnog zijn het er ''slechts'' 700 per dag maar heb zon vermoeden dat het niet daarbij blijft
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 20 september 2015 @ 17:37:47 #177
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156247332
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:20 schreef Woestijnvos het volgende:
Ik zie het nog gebeuren, dat westerlingen massaal gaan emigreren naar Rusland of zo. :P
Dat gebeurt al, ieder jaar stijgt het aantal mensen dat emigreert. Niet zozeer naar rusland maar naar diverse landen voornamelijk buiten europa.
http://www.elsevier.nl/Ec(...)W/?pagenr=2#comments

Als redenen worden het politieke klimaat en gebrek aan perspectief genoemd, ook de verharding van de maatschappij. Keurige termen worden gebruikt om bepaalde dingen niet bij naam te noemen maar tussen de regels leest het toch net even anders.
There is only one religion
  zondag 20 september 2015 @ 18:06:01 #178
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156247876
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Founding father of the EU

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Indien dit de enorme transformatie is waar Barbera Spectre het over heeft dan houdt europa op met bestaan
"Joden hebben de macht" vind ik zulke onzin om te verkondigen.
Meestal zijn het dezelfde personen die de holocaust ontkennen. :{
quote:
Hongaarse premier Orbán: 'Straks moslims in de meerderheid'

De Hongaarse premier Viktor Orbán voorspelt dat het aantal vluchtelingen dat naar Europa trekt gemakkelijk zal uitkomen op honderd miljoen. Dat zegt hij in een interview met Die Presse.

Volgens de premier is de Europese identiteit in gevaar door de massale toestroom van migranten naar Europa. 'Moslims zijn straks in de meerderheid. Een simpele kwestie van demografie en wiskunde.'

http://www.volkskrant.nl/(...)eerderheid~a4144182/

Zeker als het bericht van 100 mil migranten waar is

Vooralsnog zijn het er ''slechts'' 700 per dag maar heb zon vermoeden dat het niet daarbij blijft
100 miljoen vluchtelingen zijn zwaar overtrokken cijfers. Daarbij zal er een enorme ruimte komen te liggen in het Midden-Oosten als de diaspora zich in zulke proporties doortrekt (100 miljoen).
Waar gaat het toch heen met de wereld....
  zondag 20 september 2015 @ 18:13:38 #179
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156248050
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:06 schreef BaardHagrid het volgende:

[..]

"Joden hebben de macht" vind ik zulke onzin om te verkondigen.
Meestal zijn het dezelfde personen die de holocaust ontkennen. :{

[..]

100 miljoen vluchtelingen zijn zwaar overtrokken cijfers. Daarbij zal er een enorme ruimte komen te liggen in het Midden-Oosten als de diaspora zich in zulke proporties doortrekt (100 miljoen).
Heb 35 miljoen horen vallen.

Desalnietemin gaat dit onze samenleving totaal ontwrichten.

Dat zou het al doen met een moslimgroei van 1%. Er wordt gedaan alsof dit niet relevant is, en maar een klein percentage. Maar je moet goed beseffen dat dit beslissingen net even weer wat eerder laat kantelen.

Met 35 of 100 miljoen immigranten... ik wil niet weten wat er dan gebeurt....

Burgeroorlog lijkt me in dat geval onvermijdelijk als we de stroom niet stoppen. Die mensen moeten misschien nog jaren wachten op werk en huis. Gaan wij de komende jaren 90% van ons inkomen afstaan?
  zondag 20 september 2015 @ 18:18:03 #180
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156248167
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:13 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Heb 35 miljoen horen vallen.

Desalnietemin gaat dit onze samenleving totaal ontwrichten.

Dat zou het al doen met een moslimgroei van 1%. Er wordt gedaan alsof dit niet relevant is, en maar een klein percentage. Maar je moet goed beseffen dat dit beslissingen net even weer wat eerder laat kantelen.

Met 35 of 100 miljoen immigranten... ik wil niet weten wat er dan gebeurd....

Burgeroorlog lijkt me in dat geval onvermijdelijk als we de stroom niet stoppen. Die mensen moeten misschien nog jaren wachten op werk en huis. Gaan wij de komende jaren 90% van ons inkomen afstaan?
Doemdenker :')

Maar goed, op dit moment worden de vluchtelingen wel voorgetrokken op de normale Nederlander (ook de moslim-medelanders idd), die jarenlang op de knip moesten leven tijdens de crisis. Komt er een diaspora, dan duikt er mysterieus geld op (die ons werd ontzegd).

Nee, ik krijg het rare gevoel dat ons land verkocht gaat worden door Rutte (eindverantwoordelijke) op deze manier, maar hopelijk zit ik er heel ver naast.
Waar gaat het toch heen met de wereld....
  zondag 20 september 2015 @ 18:29:55 #181
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156248397
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 16:18 schreef ems. het volgende:
Er is mij nog nooit verteld dat ik bang moet zijn, eigenlijk. Alleen op BNW krijg ik de hele tijd te horen dat de overheid het op me voorzien heeft en dat ik bang moet zijn 8-)
Er wordt jou ook niet verteld dat je bang moet zijn, er worden onderzoekjes gehouden die aangeven hoe veilig men zich voelt, er worden allerlei wetten gemaakt die jouw vrijheid steeds verder inperken, jou privacy aantasten. De overheid verteld je stukje bij beetje wat je moet eten hoe je moet leven, wat je moet kopen en hoe je moet denken.
Maar als je dat soort dingen maar onzin vindt en vindt dat je op BNW angst wordt aangepraat ben je vrij om dit subtopic te mijden als de pest. :*
There is only one religion
  zondag 20 september 2015 @ 18:33:20 #182
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156248486
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:18 schreef BaardHagrid het volgende:

[..]

Doemdenker :')

Maar goed, op dit moment worden de vluchtelingen wel voorgetrokken op de normale Nederlander (ook de moslim-medelanders idd), die jarenlang op de knip moesten leven tijdens de crisis. Komt er een diaspora, dan duikt er mysterieus geld op (die ons werd ontzegd).

Nee, ik krijg het rare gevoel dat ons land verkocht gaat worden door Rutte (eindverantwoordelijke) op deze manier, maar hopelijk zit ik er heel ver naast.
Nou mag je doemdenken noemen. Maar ik mag hopen dat er dan een burgeroorlog uitbreekt, want wat je zegt: "we worden verkocht"

Als we dat niet doen, en het stop niet. Dan gaan we hier gewoon de sharia krijgen op ten duur. Wat overigens de machthebbers niet verkeerd uitkomt gok ik. Scheelt weer politie.
  zondag 20 september 2015 @ 18:48:01 #183
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156248831
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:18 schreef BaardHagrid het volgende:

[..]

Doemdenker :')

Maar goed, op dit moment worden de vluchtelingen wel voorgetrokken op de normale Nederlander (ook de moslim-medelanders idd), die jarenlang op de knip moesten leven tijdens de crisis. Komt er een diaspora, dan duikt er mysterieus geld op (die ons werd ontzegd).

Nee, ik krijg het rare gevoel dat ons land verkocht gaat worden door Rutte (eindverantwoordelijke) op deze manier, maar hopelijk zit ik er heel ver naast.
Ons land is al jaren geleden verkocht .
http://www.geenstijl.nl/m(...)_bijna_verkocht.html
En van wat er niet verkocht is , is de productie verplaatst naar lage lonen landen.
Of opgedoekt.
There is only one religion
  zondag 20 september 2015 @ 18:50:55 #184
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_156248897
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:33 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nou mag je doemdenken noemen. Maar ik mag hopen dat er dan een burgeroorlog uitbreekt, want wat je zegt: "we worden verkocht"

Als we dat niet doen, en het stop niet. Dan gaan we hier gewoon de sharia krijgen op ten duur. Wat overigens de machthebbers niet verkeerd uitkomt gok ik. Scheelt weer politie.
Het probleem is dat je onzin verkoopt. In hoeveel landen is de sharia een feit?
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_156249100
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:06 schreef BaardHagrid het volgende:

[..]

"Joden hebben de macht" vind ik zulke onzin om te verkondigen.
Meestal zijn het dezelfde personen die de holocaust ontkennen. :{

[..]
Laten we de mensen beoordelen op hun beleid ipv afkomst

Zou je stellen dat de Masons/ultra links achter het immigratiebeleid zit dan heb je in theorie ook gelijk

quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:06 schreef BaardHagrid het volgende:

[..]

100 miljoen vluchtelingen zijn zwaar overtrokken cijfers. Daarbij zal er een enorme ruimte komen te liggen in het Midden-Oosten als de diaspora zich in zulke proporties doortrekt (100 miljoen).
In deze vid van de EU word gesproken over 60 mil migranten .


Zo overtrokken zijn die cijfers dus niet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156249388
Er is niets BNW achtig aan wat er gebeurd in Europa. In de jaren 70s werd hierover geschreven. Maar het werd altijd bestempeld als extreem rechts. Maar dat we yugoslavië toestanden krijgen dat is niet nieuws. In Franrkijk, in Denemarken, in Zweden in Italië allemaal schrijvers en analisten die hiervoor waarschuwen. Maar wordt allemaal weggewuifd

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rellen_in_Frankrijk_2005

quote:
Voor de eerste keer breidden op deze datum de rellen zich ook uit buiten Frankrijk: 5 auto's werden in brand gestoken in Sint-Gillis, een Brusselse voorstad bij het Zuidstation, en in Sint-Niklaas werd in een sociale woonwijk een auto in brand gestoken door 2 jongeren. Ook van 9 op 10 november gingen er in België nog 15 auto's in vlammen op. Verder waren er ook incidenten in Duitsland, Denemarken en Spanje.
Zemmour voor zijn boek waarschuwd allang voor de ondergang van de Franse republiek.

Ga je stinkstad uit. Ga naar Zweden bezoek wijken als Rosengaard, Marseille , montfermeil en honderden andere no go zones in Europa .Er hoeft maar 1 ding iets te gebeuren en de bom barst. Het begint zelfs in Nederland. Na die moord op mensen ontstond er rellen.

Mensen zijn bewapend tot op de tand. In die wijken is 80% moslim. Allemaal immigranten uit wel 45 verschillende landen die daar zitten.

Getto vorming, tegenovergestelde samenlevingen, drugs , moord, prostitutie, beroving.
Politie komt er niet meer. Ambulance niet meer. Mensen zijn bang.

Arnold Karskens over Brussel:
quote:
4.000 Kalashnikov's zijn zoek bij onze zuiderburen. De machinepistolen duiken op in Brussel waar wijken dreigen te veranderen in No Go-gebieden. Ordehandhavers en jongeren wijzen beschuldigend naar elkaar. 'Brussel is het nieuwe Beiroet.' Even geen exotisch oord als oorlogsverslaggever... De redactie stuurde me naar de koude en natte straten van Kuregem, deelgemeente van Anderlecht. Een heuse déjŕ vu. Wat ik zag en hoorde deed me denken aan wat het begin kan worden van een burgeroorlog. Het is de consequentie van jarenlange politieke onverschilligheid en gebrek aan daadkracht.
link
http://www.arnoldkarskens(...)&view=article&id=463


En het wordt alleen maar erger en erger
pi_156249414
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:29 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Er wordt jou ook niet verteld dat je bang moet zijn, er worden onderzoekjes gehouden die aangeven hoe veilig men zich voelt
Hoe veilig randoms zich voelen heeft geen invloed op mijn eigen gevoel van veiligheid. Sowieso kan ik moeilijk onder de indruk zijn van dergelijke onderzoekjes. Wat andere mensen allemaal vinden moeten ze zelf weten.
quote:
, er worden allerlei wetten gemaakt die jouw vrijheid steeds verder inperken, jou privacy aantasten.
Tsja, dat is het nadeel van de overheid. Die maken regels enzo. Als het me echt teveel wordt ga ik ergens anders heen. Tot die tijd stoor ik me niet zo aan ze, noch maak ik me druk om hun meningen.
quote:
De overheid verteld je stukje bij beetje wat je moet eten hoe je moet leven, wat je moet kopen en hoe je moet denken.
Ik zie hier dagelijks meerdere posts voorbij komen die exact hetzelfde doen. Beide partijen zijn net zo makkelijk te negeren.
quote:
Maar als je dat soort dingen maar onzin vindt en vindt dat je op BNW angst wordt aangepraat ben je vrij om dit subtopic te mijden als de pest. :*
BNW is net zo effectief met het angst aanpraten als de andere media die ik onder ogen krijg; niet. Ik blijf lekker rondhangen om te zien wanneer het besef komt dat de pot de ketel verwijt en hoop ook dat dat het uiteindelijke nut zal zijn van dit topic.
Conscience do cost.
  zondag 20 september 2015 @ 19:28:22 #188
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156249798
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:50 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Het probleem is dat je onzin verkoopt. In hoeveel landen is de sharia een feit?
Zijn die 100 miljoen vluchtelingen al hier dan?
pi_156250246
In 2012 al heeft Peter Sutherland, de speciale vertegenwoordiger van de VN voor migratie en het hoofd van het "Global Forum on Migration en Development", gezegd dat de EU "haar best moet doen om de homogeniteit van de lidstaten te ondermijnen"

Leuk om te weten dat dit de voormalige directeur van Goldem Sacks is. Links heeft met de VN en de WTO en de Bilderberg groep

EU should 'undermine national homogeneity' says UN migration chief

http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156274237
Report: Arab Migrants Promised ‘Free Blonde Swedish Girls’ by People Smugglers
Migrants told "Swedish women require real men"




According to an investigation by Swedish newspaper Dala-Demokraten, Arab migrants are being promised ‘free blonde Swedish girls’ and taxpayer-funded luxury treatment if they pay people smugglers to help them reach Scandinavia.

The report explains how most of the migrants seeking to cross into Europe who are being targeted by people smugglers are not even from Syria and cannot be considered refugees at all given that they reside in neighboring countries not at war.

Websites set up by people smugglers assert that migrants can get asylum quickly in Sweden and that they will be housed in luxury hotels until the government finds free accommodation for them, all at taxpayer expense.

“There is also sexual content in the advertisements, according to Dala-Demokraten,” reports Speisa, which translated the Dala-Demokraten article. “Among other things, the Arabs are promised their own free young willing blond Swedish girlfriend if they manage to illegally get all the way to the promised land in northern Europe.”

“In reality one can say that the young Syrian men are lured to Sweden by the oldest trick in the book – money and girls. Pictures of blonde beauties are published, and that Swedish women require real men,” writes Dala-Demokraten.

Apparently, migrants with no plan on working who travel to Sweden to live on government hand-outs are now considered “real men”.

Based on the fact that Sweden has experienced a 1400% increase in rapes since it swung its doors open to mass immigration, with the majority of the culprits identified as “foreigners,” one suspects that not all of the migrants’ encounters with ‘free Swedish blonde girls’ will be consensual.

The fact that the websites directly target men again illustrates how the media portrayal of migrants as desperate refugee families fleeing war and ISIS persecution is largely bogus.

According to the UN’s own figures, 72% of the migrants fleeing to Europe are men, with just 13% women and 15% children.

As we reported earlier, a prominent recently gave a speech at a mosque in Jerusalem in which he asserted that Muslims should use the migrant crisis to breed with European citizens and “conquer their countries”.

http://www.infowars.com/r(...)by-people-smugglers/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_156275026
Zeg met al dat negatieve nieuws over vluchtelingen en alles he, vroeg ik mij ineens af of het voor de guttmensch niet weer eens tijd is om wat dooie propagandakinderen op een strand te flikkeren of iets.

:@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 22 september 2015 @ 09:25:40 #192
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156290197
Het is, zoals hierboven te zien, meer de tijd van de angstige alleenstaande man. :')

Right in the internet feels. Ze hebben 'echte mannen' nodig... Ze noemen ons 'geen echte mannen'. Ze komen alleen maar ons geld en vrouwen stelen. Fucking hell, wat een niveautje. Ze (infowars) verwijzen naar Speisa, en Speisa linkt niet naar een artikel... Jammer.

En toegegeven, ik ben op zoek geweest naar cijfers rond misdaden in AZC's en die zijn er kennelijk niet, maar dat je jezelf zo op laat naaien door een 'Ze komen onze vrouwen afpakken' artikel... Goedkoop. :{w
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 22 september 2015 @ 10:06:41 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156291003
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:25 schreef SicSicSics het volgende:
Het is, zoals hierboven te zien, meer de tijd van de angstige alleenstaande man. :')

Right in the internet feels. Ze hebben 'echte mannen' nodig... Ze noemen ons 'geen echte mannen'. Ze komen alleen maar ons geld en vrouwen stelen. Fucking hell, wat een niveautje. Ze (infowars) verwijzen naar Speisa, en Speisa linkt niet naar een artikel... Jammer.

En toegegeven, ik ben op zoek geweest naar cijfers rond misdaden in AZC's en die zijn er kennelijk niet, maar dat je jezelf zo op laat naaien door een 'Ze komen onze vrouwen afpakken' artikel... Goedkoop. :{w
Quoted for the obvious truth.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:30:27 #194
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156303272
TURKEY RESPONSIBLE FOR FLOOD OF ILLEGAL IMMIGRANTS IN EUROPE
Polish media claims Ankara engineered mass migration
http://www.infowars.com/t(...)mmigrants-in-europe/

REPORT: GERMAN MEDIA COVERING UP RAPES COMMITTED BY MUSLIM MIGRANTS
Top broadcaster refuses to air information on "darker skinned" rapist
http://www.infowars.com/r(...)-by-muslim-migrants/

EU FORCES EASTERN EUROPE TO ACCEPT ILLEGAL MIGRANTS
Czech Republic, Romania and Slovakia described as "intransigent"
http://www.infowars.com/e(...)pt-illegal-migrants/

[ Bericht 51% gewijzigd door Dance99Vv op 22-09-2015 19:38:15 ]
There is only one religion
  woensdag 23 september 2015 @ 08:54:27 #195
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156314950
Klagen over propaganda in de (westerse) media en dan infowars blijven posten?.. :N

Is het een grapje of ben je serieus?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_156316973
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2015 17:42 schreef Geralt het volgende:
Zeg met al dat negatieve nieuws over vluchtelingen en alles he, vroeg ik mij ineens af of het voor de guttmensch niet weer eens tijd is om wat dooie propagandakinderen op een strand te flikkeren of iets.

:@
Kan je nog eens uitleggen hoe dat dode kind precies propaganda was voor slechts 1 kamp?
Conscience do cost.
  donderdag 24 september 2015 @ 09:41:11 #197
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156343765
http://politiek.tpo.nl/20(...)opa-er-is-en-blijft/

Moeten we nou echt deze mensen met open armen ontvangen of worden we bewust met deze mensen opgezadeld met alle gevolgen van dien?

[ Bericht 15% gewijzigd door controlaltdelete op 24-09-2015 09:59:02 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_156344462
'Migrantencrisis voedingsbodem extreemrechts'

BRUSSEL -
Als de vluchtelingencrisis niet fatsoenlijk wordt opgelost, speelt dat extreemrechts in de kaart. Daarvoor waarschuwt Frans Timmermans, vicevoorzitter van de Europese Commissie.

"Als we deze kwestie niet aanpakken en duurzame oplossingen bedenken, dan zul je een golf van rechts extremisme over Europa zien trekken", zei hij tegen de BBC.

Timmermans pleitte verder voor betere bescherming van de buitengrenzen van de Europese Unie. Hij vindt dat de landen waar de vluchtelingen aankomen goed moeten zijn toegerust om vluchtelingen te registreren en degenen die niet voor asiel in aanmerking komen terug te sturen naar het land van herkomst.
http://www.telegraaf.nl/b(...)xtreemrechts___.html

:')

Timmermans komt met mosterd na de maaltijd, de buitengrenzen zijn gatenkaas, weldenkende mensen die terecht vraagtekens hebben bij de stroom vluchtelingen worden weggezet als extreem rechts en de politiek is doof voor hun zorgen.
Bekende retoriek van Timmermans weer.
There is only one religion
  donderdag 24 september 2015 @ 11:05:20 #199
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156345362
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:18 schreef Dance99Vv het volgende:
'Migrantencrisis voedingsbodem extreemrechts'

BRUSSEL -
Als de vluchtelingencrisis niet fatsoenlijk wordt opgelost, speelt dat extreemrechts in de kaart. Daarvoor waarschuwt Frans Timmermans, vicevoorzitter van de Europese Commissie.

"Als we deze kwestie niet aanpakken en duurzame oplossingen bedenken, dan zul je een golf van rechts extremisme over Europa zien trekken", zei hij tegen de BBC.

Timmermans pleitte verder voor betere bescherming van de buitengrenzen van de Europese Unie. Hij vindt dat de landen waar de vluchtelingen aankomen goed moeten zijn toegerust om vluchtelingen te registreren en degenen die niet voor asiel in aanmerking komen terug te sturen naar het land van herkomst.
http://www.telegraaf.nl/b(...)xtreemrechts___.html

:')

Timmermans komt met mosterd na de maaltijd, de buitengrenzen zijn gatenkaas, weldenkende mensen die terecht vraagtekens hebben bij de stroom vluchtelingen worden weggezet als extreem rechts en de politiek is doof voor hun zorgen.
Bekende retoriek van Timmermans weer.
Timmerfrans is en blijft een landverrader. Deze mensen worden bewust onze kant opgestuurd heb ik het idee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 24 september 2015 @ 12:43:10 #200
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156347326
Timmermans zegt toch niets raars of verkeerds!? :)

Het is een beetje jammer dat 'weldenkende' mensen die 'terecht' vragen hebben zichzelf zo enorm aangesproken voelen op het moment dat een politicus waarschuwt voor de kansen die deze situatie biedt voor extreem-rechts.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')