abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:09:49 #1
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156104114



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:10:37 #2
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156104133
Ik zag 'n slotje, dus maar 'n nieuwe geopend...
En speciaal voor Kikooooooo zonder waar we :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156104227
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:10 schreef dodge_911 het volgende:
Ik zag 'n slotje, dus maar 'n nieuwe geopend...
En speciaal voor Kikooooooo zonder waar we :D
Je bent me net voor :P

Iemand trouwens een idee wat nu de beste bang-for-buck action cam is?
Er zijn er namelijk nogal wat...

Neken, Sjcam, Xiaomi, etc.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:15:07 #4
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_156104251
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:14 schreef relativity het volgende:

[..]

Je bent me net voor :P

Iemand trouwens een idee wat nu de beste bang-for-buck action cam is?
Er zijn er namelijk nogal wat...

Neken, Sjcam, Xiaomi, etc.
Sj400 toch nog steeds?
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:15:42 #5
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_156104264
Zeg, waar is de weggeefactie van vandaag? >:)
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_156104274
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:10 schreef dodge_911 het volgende:
Ik zag 'n slotje, dus maar 'n nieuwe geopend...
En speciaal voor Kikooooooo zonder waar we :D
Bedankt
pi_156104330
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:14 schreef relativity het volgende:

[..]

Je bent me net voor :P

Iemand trouwens een idee wat nu de beste bang-for-buck action cam is?
Er zijn er namelijk nogal wat...

Neken, Sjcam, Xiaomi, etc.
SJ4000
pi_156104349
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:15 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zeg, waar is de weggeefactie van vandaag? >:)
Wegvergeefsactie...
pi_156104365
Laatst een zooitje 18650 batterijen binnen gekregen, recharcheble ben benieuwd of het was is :D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_156104391
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:18 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

SJ4000
Oke bedankt :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:15 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:

[..]

Sj400 toch nog steeds?
Volgens de meeste in het topic wel. Zat wel al naar de SJ 5000+ te kijken, maar die is nog vrij aan de prijs, maar geeft wel een stuk beter beeld :P

Maar eventjes afwachten :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156104410
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:20 schreef spierbal het volgende:
Laatst een zooitje 18650 batterijen binnen gekregen, recharcheble ben benieuwd of het was is :D
Ik hoop dat je een goede verzekering hebt afgesloten ;)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156104414
iemand eigelijk hier al een SJ4000 Plus geprobeerd? De 4K / 60fps versie van de SJ4000.
pi_156104423
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:14 schreef relativity het volgende:

[..]

Je bent me net voor :P

Iemand trouwens een idee wat nu de beste bang-for-buck action cam is?
Er zijn er namelijk nogal wat...

Neken, Sjcam, Xiaomi, etc.
Xiaomi Yi ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156104438
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:21 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een goede verzekering hebt afgesloten ;)
Gebruik hem maar voor 1 zaklampje dus ach, en batterijen opladen doe ik toch nooit uit het zicht... Zelfs bij betrouwbare merken vertrouw ik het niet. Dus bij beide heb ik toch argwaan :D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_156104605
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:22 schreef spierbal het volgende:

[..]

Gebruik hem maar voor 1 zaklampje dus ach, en batterijen opladen doe ik toch nooit uit het zicht... Zelfs bij betrouwbare merken vertrouw ik het niet. Dus bij beide heb ik toch argwaan :D
Ja ik heb ook een paar keer smeltende opladers enzo gehad :P dus ik doe dat ook niet meer :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156104667
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:30 schreef relativity het volgende:

[..]

Ja ik heb ook een paar keer smeltende opladers enzo gehad :P dus ik doe dat ook niet meer :D
ik heb dan alleen batterijen. Opladers zou ik per definitie al niet bestellen.

Opladers van mobieltjes doe ik ook niet meer. Die zijn te vaak geklapt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_156105199
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:33 schreef spierbal het volgende:

[..]

ik heb dan alleen batterijen. Opladers zou ik per definitie al niet bestellen.

Opladers van mobieltjes doe ik ook niet meer. Die zijn te vaak geklapt.
Op de Blitzwolf na hou ik het ook bij laders van Anker en de meegeleverde laders.
pi_156105933
Hoi. Heeft iemand een suggestie voor een goede chinaphone? Budget 350 euro max.
Kwam uit bij de Umi Iron op basis van zijn prestaties en specificaties, vinden jullie dat wat of zijn er inmiddels al betere alternatieven op de markt?
blablablabla
pi_156106003
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:59 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Op de Blitzwolf na hou ik het ook bij laders van Anker en de meegeleverde laders.
Ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen met telefoon opladers... Maar ik heb ook enkel ervaring met opladers van jiayu :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156106099
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:27 schreef Elan het volgende:
Hoi. Heeft iemand een suggestie voor een goede chinaphone? Budget 350 euro max.
Kwam uit bij de Umi Iron op basis van zijn prestaties en specificaties, vinden jullie dat wat of zijn er inmiddels al betere alternatieven op de markt?
Denk dat je dat beter hier kunt vragen.

Klik
pi_156106143
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:31 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen met telefoon opladers... Maar ik heb ook enkel ervaring met opladers van jiayu :)
er is ook nog een topic hier over chargers, daar vandaan komt onderstaande link.
http://www.lygte-info.dk/info/indexUSB%20UK.html
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:46:43 #22
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156107922
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:37 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

er is ook nog een topic hier over chargers, daar vandaan komt onderstaande link.
http://www.lygte-info.dk/info/indexUSB%20UK.html
Welk topic over laders? Heb je 'n linkje voor me?
(En Henrik zich maar afvragen van waar opeens zoveel Nederlandse beozkers komen de laatte maanden :))
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156108253
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:46 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Welk topic over laders? Heb je 'n linkje voor me?
(En Henrik zich maar afvragen van waar opeens zoveel Nederlandse beozkers komen de laatte maanden :))
CHI / Beste Chinese USB laders (kabels en stekkerblokken)
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 15:05:34 #24
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156108310
Oke, ik heb voor het eerst iets besteld. Ben benieuw hoe dit gaat :)

Deze hoes bij Nederlandse webshops voor zon 35 euro, nu via aliexpress voor 6 euro. :D
  dinsdag 15 september 2015 @ 15:22:06 #25
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_156108797
Dat moment dat je 2 pakketjes moet aannemen voor de buren, en je ziet dat het van Banggood afkomstig is :') :D (Is een wat ouder koppel :P)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_156109043
Naar aanleiding van het controleren of er een mi logo in de usb port van mijn powerbank staat [niet dus, Banggood verkoopt dus ook fake powerbanks -->inmiddels nieuwe opgestuurd door hun] merkte ik dat een vergrootglas wel makkelijk zou zijn.

Uiteindelijk heb ik vandaag, na slechts 1 week wachten, deze binnengekregen
http://nl.aliexpress.com/(...)pes/32384426791.html

Ik ben onder de indruk voor 3,87eu. Voelt zwaar aan [ook zonder de 3 batterijen] en de bouwkwaliteit lijkt zeer goed. De verlichting is fel en werkt goed.
Door de plaatsing van de 3 batterijen is de gewichtsverdeling ook prima.

Het vergrootglas was prima verpakt in een typisch knullige chinese retailverpakking met daaromheen een bubbeltjesenvelope.
MI logo erop en mooi verpakken en het is een regelrechte musthave :)

Wat mij betreft een aanrader....

--------


Hier is trouwens de Xiaomi fan weer $1,99.
http://www.tinydeal.com/g(...)sb-fan-p-149978.html

------------

Heeft iemand wel eens met zoiets gevlogen?
http://www.banggood.com/H(...)62832.html?bid=15068

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 15-09-2015 21:58:49 ]
pi_156128491
Ik denk niet dat er veel geïnteresseerden zijn...maar ik noem het toch:'



Anker PowerPort 10 60W 10-poort USB-lader morgen om 09:30 uur in de aanbieding. Nu nog ¤32.99.

EDIT: ¤25.99 geworden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 16-09-2015 13:10:20 ]
pi_156132869
Moggel op AliExpress, Weide. Met o.a.:

En coupon actione: http://brands.aliexpress.com
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 16 september 2015 @ 05:43:05 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156132878
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:01 schreef Iemand91 het volgende:
Ik denk niet dat er veel geïnteresseerden zijn...maar ik noem het toch:'

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Anker PowerPort 10 60W 10-poort USB-lader morgen om 09:30 uur in de aanbieding. Nu nog ¤32.99.
5 krijg ik af en toe eens vol, maar 10 :N

Heb na een paar weken afkikken ook de gok gewaagd en wat ordertjes op Aliexpress gedaan :D.

Nieuw glaasje voor op een telefoon (+ tape), glazen protector en een NFC/QI setje voor in mijn telefoon. Al met al weer los gegaan dus:


Ben benieuwd hoe lang zoiets er over doet naar Korea :)

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 16-09-2015 05:55:52 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 16 september 2015 @ 08:35:57 #30
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_156133747
10 poorten kun je wel een mooie cluster Raspberry Pi's aan hangen :P
  woensdag 16 september 2015 @ 09:17:37 #31
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156134286
Vraagje :

Ik had die ruis op m'n Xiaomi Square Speaker. Daarover een berichtje gestuurd naar Serena bij Allbuy, maar die beweert niets te kunnen horen : horen jullie hier ook een 'noise' als'ie stil is?
Dus als de stem stopt....
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156134552
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 05:36 schreef shiznuts het volgende:
Moggel op AliExpress, Weide. Met o.a.:
[ afbeelding ]
En coupon actione: http://brands.aliexpress.com
Thnx. Daar ga ik zeker wat kopen. Kwaliteit Is goed van Weide?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156134877
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

Thnx. Daar ga ik zeker wat kopen. Kwaliteit Is goed van Weide?
Jammer dat alleen het hoofduurwerk werkt bij de meeste van die horloges. Dan betaal ik liever wat meer.

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 16-09-2015 10:07:17 ]
pi_156135233
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 05:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

5 krijg ik af en toe eens vol, maar 10 :N

Heb na een paar weken afkikken ook de gok gewaagd en wat ordertjes op Aliexpress gedaan :D.

Nieuw glaasje voor op een telefoon (+ tape), glazen protector en een NFC/QI setje voor in mijn telefoon. Al met al weer los gegaan dus:
[ afbeelding ]

Ben benieuwd hoe lang zoiets er over doet naar Korea :)
Ben straks benieuwd naar je ervaring met het QI setje [welke telefoon?]...

Weinig 'gok' aan op Aliexpress. Ik zit op meer dan 80 [kleine] bestellingen. Zelfs de goedkoopste [zaadjes van 7 cent] kwam netjes aan. Paar keer kwaliteitsissue maar iedere keer met een berichtje opgelost. Betalen via ideal werkt prima. Ook bij cancellen van een order komt het geld snel terug op je bankrekening.

Ik gebruik de app om mijn bestellingen te volgen.
pi_156136003
quote:
12s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:17 schreef dodge_911 het volgende:
Vraagje :

Ik had die ruis op m'n Xiaomi Square Speaker. Daarover een berichtje gestuurd naar Serena bij Allbuy, maar die beweert niets te kunnen horen : horen jullie hier ook een 'noise' als'ie stil is?
Dus als de stem stopt....
Gewoon over de laptop luidsprekers is het niet te horen, met xiaomi pistons hoor ik het wel.
  woensdag 16 september 2015 @ 10:48:40 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156136012
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:06 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ben straks benieuwd naar je ervaring met het QI setje [welke telefoon?]...

Weinig 'gok' aan op Aliexpress. Ik zit op meer dan 80 [kleine] bestellingen. Zelfs de goedkoopste [zaadjes van 7 cent] kwam netjes aan. Paar keer kwaliteitsissue maar iedere keer met een berichtje opgelost. Betalen via ideal werkt prima. Ook bij cancellen van een order komt het geld snel terug op je bankrekening.

Ik gebruik de app om mijn bestellingen te volgen.
Met ruim 150 bestellingen is aliexpress geen gok meer nee. Het bezorgen in Zuid-Korea daarintegen wel ;)

Heb hier in yongsan een telefoontje gekocht (LG g3 met kekke antenne)

Daarvoor nu een gecombineerde qi + NFC sticker gekocht.

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 16-09-2015 10:55:43 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 16 september 2015 @ 10:59:13 #37
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156136217
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:48 schreef johanndoe het volgende:

[..]

Gewoon over de laptop luidsprekers is het niet te horen, met xiaomi pistons hoor ik het wel.
Ik hoor het zelfs gewoon over de kutspeaker van m'n telefoon :)
Maar ik ben dus niet gek aan het worden ofzo, dat ik dingen hoor die d'r niet zijn :D
Als ze nu nog moeilijk doen, post ik 't filmpje in hun webcaretopic :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156136223
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Met ruim 150 bestellingen is aliexpress geen gok meer nee. Het bezorgen in Zuid-Korea daarintegen wel ;)

Heb hier in yongsan een telefoontje gekocht (LG g3 met kekke antenne)
[ afbeelding ]
Daarvoor nu een gecombineerde qi + NFC sticker gekocht.

Ah ok, hoe kom je in Korea verzeild? En kan je dar al die gadgets niet gewoon in winkeltjes kopen net als in China/HK?

Zit die antenne in de G3 opgborgen?
pi_156136656
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:51 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Jammer dat alleen het hoofduurwerk werkt bij de meeste van die horloges. Dan betaal ik liever wat meer.
Zoals de iBood van de dag (Health & Beauty)? :P
;( Ik zie dit nu pas... dacht gewoon dat het een chique eigen design was.
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

Thnx. Daar ga ik zeker wat kopen. Kwaliteit Is goed van Weide?
WEIDE = SHARK. :Y
't Is niet fenomenaal, maar voor de prijs natuurlijk degelijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 16 september 2015 @ 11:42:27 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156137241
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:59 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ah ok, hoe kom je in Korea verzeild? En kan je dar al die gadgets niet gewoon in winkeltjes kopen net als in China/HK?

Zit die antenne in de G3 opgborgen?
Studie, en valt nog tegen, wel op een paar plekken maar het is op markten niet (zo) goedkoop.
Antenne schuif je in het toestel.
Toestel werkt in NL bij een provider gewoon op het volledige 4G netwerk :7, en de prijs zit (ruim) onder de Marktplaats prijzen :D

__

Wel humor dat ik verzendbevestingen krijg met daarin een XX12345983NL barcode:
Vanuit China naar NL naar Korea :7

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 16-09-2015 12:30:38 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 16 september 2015 @ 12:43:41 #41
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_156138558
is de EU webshop van gearbest daadwerkelijk een methode om douane kosten te voorkomen? Ik weet dat er webshops adverteren met een eu webshop amar dat je dan nog steeds kans hebt op import kosten, ik weet alleen niet meer welke.

bedankt
pi_156138634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 12:43 schreef pahlawan het volgende:
is de EU webshop van gearbest daadwerkelijk een methode om douane kosten te voorkomen? Ik weet dat er webshops adverteren met een eu webshop amar dat je dan nog steeds kans hebt op import kosten, ik weet alleen niet meer welke.

bedankt
Ja, is al een paar keer aangehaald. Gearbest heeft een EU/UK warehouse (in het Verenigd Koninkrijk dus).

Er zijn ook toko's á la DealExtreme die werven met EU leveringen. Echter gaat het daar om EU Direct Mail. Een service per PostNL maar VANUIT China. Op de FAQ's/voorwaarden letten ook...
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, wel een beetje misleidend idd. Maar:

[..]

~ http://cs.dx.com/FAQ/Detail/402
Je kunt tegen meerprijs wel een 'Import Tax & VAT Insurance' nemen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156144603
Ik heb die magnetische kabel van WSKEN binnen, en eigenlijk positief verrast. Het kostte me 11.90 dollar en dan heb je 2 micro-USB plugjes, die kabel zelf en een soort plastic hulpstukje om hem later weer uit de telefoon te kunnen halen.

Qua doorvoersnelheden heb ik het nog niet perfect kunnen testen omdat de powerbank 3/4 vol was, op mijn telefoon haalde ik wel 1.08A dus op zich is dat al best prima. Ook steekt het dingetje niet bijzonder veel uit en valt het dus niet heel erg op. Wel heb je bij de UMI Iron naast de aansluiting een microfoontje zitten die dus gedeeltelijk wordt afgedekt. Per telefoon moet je dus wel even kijken of hij er geschikt voor is. Belangrijk is dan een vlakke rand en geen gebolde rand.




Linkje waar hij te koop is: klik
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156144871
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:32 schreef rene90 het volgende:
Ik heb die magnetische kabel van WSKEN binnen, en eigenlijk positief verrast. Het kostte me 11.90 dollar en dan heb je 2 micro-USB plugjes, die kabel zelf en een soort plastic hulpstukje om hem later weer uit de telefoon te kunnen halen.

Qua doorvoersnelheden heb ik het nog niet perfect kunnen testen omdat de powerbank 3/4 vol was, op mijn telefoon haalde ik wel 1.08A dus op zich is dat al best prima. Ook steekt het dingetje niet bijzonder veel uit en valt het dus niet heel erg op. Wel heb je bij de UMI Iron naast de aansluiting een microfoontje zitten die dus gedeeltelijk wordt afgedekt. Per telefoon moet je dus wel even kijken of hij er geschikt voor is. Belangrijk is dan een vlakke rand en geen gebolde rand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Linkje waar hij te koop is: klik
Ziet er aardig uit René. Wel lijkt de Kickstarter variant me handiger omdat je die [volgens mij] met elke gewenste kabel kunt gebruiken. Alleen is die geloof ik nog niet leverbaar[https://www.kickstarter.c(...)r-your-mobile-devic]

Ik ben benieuwd of je dit daardwerkelijk gaat gebruiken of dat het bij de stapel nutteloze gadgets gaat :)

Lijkt me wel handig voor de tablet op mijn nachtkastje. Die pak ik wel eens in het donker terwijl de kabel er nog aanzit en dat vindt de connector niet leuk. Bij de magnetische versie zal de kabel uiteindelijk loslaten...

Voor $16,90 krijg je overigens 4 usb connectors. Gebruik cashbackxl voor nog een paar % korting.

Trouwens ook in zwart en goud leverbaar http://nl.aliexpress.com/(...)72_73_74_75,201409_3
http://nl.aliexpress.com/(...)72_73_74_75,201409_3

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 16-09-2015 16:56:01 ]
pi_156144972
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Studie, en valt nog tegen, wel op een paar plekken maar het is op markten niet (zo) goedkoop.
Antenne schuif je in het toestel.
Toestel werkt in NL bij een provider gewoon op het volledige 4G netwerk :7, en de prijs zit (ruim) onder de Marktplaats prijzen :D

__

Wel humor dat ik verzendbevestingen krijg met daarin een XX12345983NL barcode:
Vanuit China naar NL naar Korea :7
heb je ook een link naar dat toestel met waar je hem kan kopen
pi_156145160
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 19:02 schreef Iemand91 het volgende:
Sta hier ook op het punt iets te bestellen wat letterlijk groot is.
Dit geworden: DIG / Het FOK! multicoptertopic #2
Weliswaar geleverd vanuit Nederland, maar blijft een webshop oorspronkelijk uit Hong Kong. O-)
pi_156145526
SJ4000 voor 27 euro? Te mooi om waar te zijn :?

Edit: Fake, dus weg
pi_156145554
Weer een pakketje binnen 7 dagen op de mat. Ongelofelijk eigenlijk.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156145560
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:02 schreef Michael-H het volgende:
SJ4000 voor 27 euro? Te mooi om waar te zijn :?
Fake.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156145593
Ja, die had ik een maand gelee ook al gepost omdat ik dacht 'wow, dat moet ik delen'.
Maar er is natuurlijk geen 720p SJ4000.
Had m'n post dus meteen leeggeëdit.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156145619
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:04 schreef shiznuts het volgende:
Ja, die had ik een maand gelee ook al gepost omdat ik dacht 'wow, dat moet ik delen'.
Maar er is natuurlijk geen 720p SJ4000.
Had m'n post dus meteen leeggeëdit.
Dan haal ik de link ook maar weg :P
pi_156145638
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Dan haal ik de link ook maar weg :P
Ja, helaasch. ;( :P Maar het is de thought that counts natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator woensdag 16 september 2015 @ 17:18:41 #53
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156145947
Nu ik gister voor het eerst heb besteld bij aliexpress, zit ik elke keer op de website. Er zitten nu al 9 dingen in de winkelwagen(wel voor maar 70 euro). _O-
Ik vraag me af bij sommige dingen zoals sieraden wel hetzelfde krijgt als op het plaatje, er staat bij saffier etc wat natuurlijk niet kan voor 4 euro. Ik hoop op goede namaak. :D
  woensdag 16 september 2015 @ 18:07:47 #54
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_156147310
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:18 schreef Momo... het volgende:
Nu ik gister voor het eerst heb besteld bij aliexpress, zit ik elke keer op de website. Er zitten nu al 9 dingen in de winkelwagen(wel voor maar 70 euro). _O-
Ik vraag me af bij sommige dingen zoals sieraden wel hetzelfde krijgt als op het plaatje, er staat bij saffier etc wat natuurlijk niet kan voor 4 euro. Ik hoop op goede namaak. :D
bestel je het wel in onderdelen? Shipping is toch gratis dus onder 22 euro blijven is wel slim ivm douane
  Moderator woensdag 16 september 2015 @ 18:09:02 #55
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156147342
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:07 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

bestel je het wel in onderdelen? Shipping is toch gratis dus onder 22 euro blijven is wel slim ivm douane
Ohja bedankt voor de tip
pi_156147906
Zijn er eigenlijk kekke China smartwatches? Die renders zien er altijd super tof uit, maar zodra ze gereleased worden is de software ontzettend brak.

Ik dacht dat Shiz laatst één poste, maar die kan ik niet meer vinden.. ;(
pi_156148603
Deze was voor 22.99 USD te pre-orderen: http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_225970.html . Geen superslimme smartwatch, maar de eenvoud doet het 'em nou misschien net.

Verder zijn verschillende fabrikanten wel bezig met wat nettere klokjes, wat dan in de richting gaat van de Huawei watch/Moto 360 II. Maar nog niks om nu al enthusiast over te zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156149064
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:30 schreef igi0n het volgende:
Zijn er eigenlijk kekke China smartwatches? Die renders zien er altijd super tof uit, maar zodra ze gereleased worden is de software ontzettend brak.

Ik dacht dat Shiz laatst één poste, maar die kan ik niet meer vinden.. ;(
Ik ben benieuwd naar
http://www.smartwatchshop(...)stainless-steel.html

Een van de mooiste smartwatches wat mij betreft. Jammer van de prijs.
pi_156149103
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:12 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar
http://www.smartwatchshop(...)stainless-steel.html

Een van de mooiste smartwatches wat mij betreft. Jammer van de prijs.
Klopt, stond ook op mijn wishlist maar helaas niet meer want, inderdaad, de prijs is zo hoog :(
pi_156149168
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:13 schreef igi0n het volgende:

[..]

Klopt, stond ook op mijn wishlist maar helaas niet meer want, inderdaad, de prijs is zo hoog :(
Waarschijnlijk zakken ze snel in prijs...

Het mooist zou een dergelijk model als van de nieuwe Huawei zijn, maar dan met het zuinige en goed afleesbare e-ink scherm van de Pebble.

Ik heb aardig wat smartwachtes geprobeerd en zelf een Galaxy Gear en Fit gehad. Uiteindelijk gebruikte ik alleen de notificaties, dus ben overgestapt naar een Sony Smartband voor een 20euro via MP. Buitenkant geheel van siliconen, dus beschadigd amper, batterij gaat 5 dagen mee en ik kan aan de andere pols gewoon een mooi analoog horloge dragen. Met de dure Gear durfde ik nooit te klussen en zo dus droeg ik 'm uiteindelijk amper.
Ik draag 'm nu een jaar en ben zeer tevreden.
http://www.sonymobile.com/nl/products/smartwear/smartband-swr10/

[ Bericht 19% gewijzigd door eddepetfokt op 16-09-2015 20:04:40 ]
pi_156149941
Ik heb een Weloop Tommy. Niet een onwijs mooi horloge maar doet wat is moet doen. En doordat hij een een scherm heeft met e ink is de batterijduur ook behoorlijk goed. Moet wel zeggen dat ik hem zelf al een tijdje niet meer heb gebruikt.
Zit nu net te kijken en zijn ook nog vrijwel niet in prijs gedaald.
pi_156155369
Nou Xiaomi fanboy's; de Xiaomi koffer:

pi_156155797
Die weegt zichzelf, heeft GPS ingebouwd, doet timelapse video en per bluetooth unlockbaar?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156156651
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:56 schreef shiznuts het volgende:
Die weegt zichzelf, heeft GPS ingebouwd, doet timelapse video en per bluetooth unlockbaar?
_O_

:D!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_156159014
Iemand ervaringen met disputes op Aliexpress? Verkoper bied me 50% refund (zonder resend). Dit omdat alles volgens hem getest is (en goedgekeurd) voor het verzenden. Word ik genaaid, of is 50% wel redelijk?
  woensdag 16 september 2015 @ 23:57:51 #66
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_156159751
Gekke Chinezen... Had een Wielrenshirt besteld op TaoBao (via BaseTao)...
Krijg ik er een zakje bij, met iets er in... Eerst kijkende naar het zakje:


Dit komt er uit (leuke print ook) :'):


En hoe staat dat dan :+:


Als het nou nog een minder opzichtig printje had gehad... Maar dit is wel een beetje te.

En ook wennen aan de nieuwe lay-out van FOK! :D
pi_156161323
Beeldig! :P

Niet zo beeldig als FOK! nu. :{ Wat een troepzooi met die donkere shit.
Zie het liever zo:


#noracismoneofmyfriendsisblack
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156161687
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 23:57 schreef Goddelijker het volgende:
Gekke Chinezen... Had een Wielrenshirt besteld op TaoBao (via BaseTao)...
Krijg ik er een zakje bij, met iets er in... Eerst kijkende naar het zakje:
[ afbeelding ]

Dit komt er uit (leuke print ook) :'):
[ afbeelding ]

En hoe staat dat dan :+:
[ afbeelding ]

Als het nou nog een minder opzichtig printje had gehad... Maar dit is wel een beetje te.

En ook wennen aan de nieuwe lay-out van FOK! :D
Ziet er beeldig uit zo. Vind het wel een mooi printje.
gratis poetsdoek....

Maar hoe was het shirt. Klopt de maat etc?


------

Gezien bij de buren. Nieuwe fitnesstracker voor de dames
http://amazfit.com
Komt van Huami. Ben benieuwd of de prijs rond die van de mi band ligt.

Ik vind 'm een stuk mooier dan veel andere fitnesstrackers..voor een damespols.
Nu het design nog vertalen naar iets stoers voor mannen.

[ Bericht 5% gewijzigd door eddepetfokt op 17-09-2015 05:11:07 ]
  donderdag 17 september 2015 @ 07:54:04 #69
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_156162142
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 05:01 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ziet er beeldig uit zo. Vind het wel een mooi printje.
gratis poetsdoek....

Maar hoe was het shirt. Klopt de maat etc?


------

Gezien bij de buren. Nieuwe fitnesstracker voor de dames
http://amazfit.com
Komt van Huami. Ben benieuwd of de prijs rond die van de mi band ligt.

Ik vind 'm een stuk mooier dan veel andere fitnesstrackers..voor een damespols.
Nu het design nog vertalen naar iets stoers voor mannen.
Shirt was goed! Had al eerder eentje uit China gehaald en aan de hand van de maattabel kun je makkelijk de juiste naam kiezen.

Kan evt wel wat foto's plaatsen/DM-en.
pi_156162364
Zag deze toevallig net bij 'nieuw binnengekomen'



zouden er serieus mensen zijn die dit kopen? :D
pi_156162492
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 08:20 schreef Kenzi het volgende:
Zag deze toevallig net bij 'nieuw binnengekomen'

[ afbeelding ]

zouden er serieus mensen zijn die dit kopen? :D
Ik zag de foto en was al heel bang dat iemand ging zeggen dat diegene die mooi vond... :')

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 02:00 schreef shiznuts het volgende:
Beeldig! :P

Niet zo beeldig als FOK! nu. :{ Wat een troepzooi met die donkere shit.
Zie het liever zo:

[ afbeelding ]
#noracismoneofmyfriendsisblack
Ik vind het zelfs nu nog te licht :@
Don't let my username fool you...
pi_156162651
Ja mag van mij ook wel gewoon wat lichter ja, naja los daarvan...ik heb met Pandawill een beetje lopen lullen omdat ze benieuwd zijn hoe ze nou de FOK!kers kunnen bereiken dus ze willen nu proberen 'de goedkoopste' te zijn. Dus heb je een product, test het eens in hun webcare topic om een coupon te vragen ervoor. Ben wel benieuwd of ze het waar kunnen maken.

CHI / [Pandawill] Webcare
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156163356
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 08:34 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik zag de foto en was al heel bang dat iemand ging zeggen dat diegene die mooi vond... :')

nu ik wat langer kijk, geef ie nou echt 3 keer dezelfde tijd aan?
pi_156164155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 08:47 schreef rene90 het volgende:
Ja mag van mij ook wel gewoon wat lichter ja, naja los daarvan...ik heb met Pandawill een beetje lopen lullen omdat ze benieuwd zijn hoe ze nou de FOK!kers kunnen bereiken dus ze willen nu proberen 'de goedkoopste' te zijn. Dus heb je een product, test het eens in hun webcare topic om een coupon te vragen ervoor. Ben wel benieuwd of ze het waar kunnen maken.

CHI / [Pandawill] Webcare
50% korting in ruil voor een review van de Syma X5C.
Best nice :Y
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 17 september 2015 @ 10:57:05 #75
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_156164939
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:18 schreef Miniem het volgende:

[..]

50% korting in ruil voor een review van de Syma X5C.
Best nice :Y
Kijk dat zijn leuke deals :Y
pi_156164943
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 05:36 schreef shiznuts het volgende:
Moggel op AliExpress, Weide. Met o.a.:
[ afbeelding ]
En coupon actione: http://brands.aliexpress.com
iDeal doet het niet met dit product. :')

Waarom heeft Aliexpress eigenlijk geen paypal..
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 17 september 2015 @ 10:59:13 #77
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156164974
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:57 schreef dimmak het volgende:

[..]

iDeal doet het niet met dit product. :')

Waarom heeft Aliexpress eigenlijk geen paypal..
Omdat aliexpress/alibaba gebruik kan maken van Alipay (zelfde bedrijf) en dat is weer een direct concurrent van Paypal :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156165069
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:57 schreef dimmak het volgende:

[..]

iDeal doet het niet met dit product. :')

Waarom heeft Aliexpress eigenlijk geen paypal..
Gezien Ebay en Paypal nu 'uit elkaar' zijn, en Alibaba en Alipay ook zou het op zich kunnen dat Aliexpress Paypal zou aanbieden.

Ware het niet dat Paypal veelste hoge fees rekent in China en het regelmatig kan voorkomen dat een rekening zomaar gesloten wordt door Paypal. Ook is het vrij lastig om een Chinese bank account en Paypal te koppelen.
Vandaar dat de meeste Chinese Ebay sellers een Paypal Hong Kong account hebben
pi_156166179
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 05:01 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]
Gezien bij de buren. Nieuwe fitnesstracker voor de dames
http://amazfit.com
Komt van Huami. Ben benieuwd of de prijs rond die van de mi band ligt.

Ik vind 'm een stuk mooier dan veel andere fitnesstrackers..voor een damespols.
Nu het design nog vertalen naar iets stoers voor mannen.
Mja, leuk voor de vrouwen. Maar heeft geen features (yay draadloos laden, mag je vaker doen omdat de accu sneller leeg is :')) die mij het upgraden waard maken van mijn Mi Band v1. Plus duurder voor minder, dus ik wacht met smart /pun intended op een goedkope smartwatch die Xiaomi gelijk aan de Mi Band v1 de markt in zet. Een smartwatch is een leuke add-on, maar als accessoire vertik ik bedragen neer te leggen gelijk aan een volwaardige chinaphone die Motorola, Samsung enzo vragen.
mag het weten
pi_156166339
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:55 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mja, leuk voor de vrouwen. Maar heeft geen features (yay draadloos laden, mag je vaker doen omdat de accu sneller leeg is :')) die mij het upgraden waard maken van mijn Mi Band v1. Plus duurder voor minder, dus ik wacht met smart /pun intended op een goedkope smartwatch die Xiaomi gelijk aan de Mi Band v1 de markt in zet. Een smartwatch is een leuke add-on, maar als accessoire vertik ik bedragen neer te leggen gelijk aan een volwaardige chinaphone die Motorola, Samsung enzo vragen.
Welke nieuwe features zou jij graag zien?[zonder dat de prijs omhoog schiet?p
Ik zou graag een goede hartslagsensor zien die permanent meet. De sensor van de Fit bijvoorbeeld werkt alleen handmatig en dan ook meer niet dan wel.

Vooralsnog zal je er niet helaas niet aan ontkomen dat meer features=batterij sneller leeg.
De batterij van mijn smartband gaat 5 dagen mee en laadt dan in 45 minuten weer volledig op. Dat vind ik niet onoverkomelijk.
pi_156166371
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:00 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Welke nieuwe features zou jij graag zien?[zonder dat de prijs omhoog schiet?
Ik zou graag een goede hartslagsensor zien die permanent meet. De sensor van de Fit bijvoorbeeld werkt alleen handmatig en dan ook meer niet dan wel.
zou het tof vinden als Xiaomi een goedkopere versie van de Microsoft Band kan maken.
pi_156166420
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:01 schreef Kenzi het volgende:

[..]

zou het tof vinden als Xiaomi een goedkopere versie van de Microsoft Band kan maken.
Welke functies heeft deze die je graag in de Xiaomi zou zien?
pi_156166531
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:03 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Welke functies heeft deze die je graag in de Xiaomi zou zien?
display, hartslagmeter, notificaties :)

meer hoef ik eigenlijk niet. geen smartwatch zooi zoals camera, bellen etc.
pi_156166537
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:01 schreef Kenzi het volgende:

[..]

zou het tof vinden als Xiaomi een goedkopere versie van de Microsoft Band kan maken.
Zou hem liever waterdichts zien en met gps + harslagmeter ofzo.

Ik had ook nog extra gewacht op de nieuwe versie, maar die stelt dus zwaar teleur. Ik ga denk de oude maar weer aanschaffen of uitwijken naar een ander product.

Waar is de mi band momenteel het goedkoopst? :p

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:07 schreef Kenzi het volgende:

[..]

display, hartslagmeter, notificaties :)

meer hoef ik eigenlijk niet. geen smartwatch zooi zoals camera, bellen etc.
Inderdaad. Daar heb je geen ruk aan :P

[ Bericht 18% gewijzigd door relativity op 17-09-2015 12:14:30 ]
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156166599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:07 schreef relativity het volgende:
Waar is de mi band momenteel het goedkoopst? :p
Ik heb hem vorige week bij Allbuy besteld met de FOKNLAB coupon voor 14.4 dollar dacht ik.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156166678
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb hem vorige week bij Allbuy besteld met de FOKNLAB coupon voor 14.4 dollar dacht ik.
Thanks. Ik ga wel eerst nog even verder kijken naar andere mogelijkheden, omdat ik heb al een keer ben verloren (doordat het bandje gewoon ruk is).
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156166839
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb hem vorige week bij Allbuy besteld met de FOKNLAB coupon voor 14.4 dollar dacht ik.
let wel op, er zijn 2 verschillende Mi Band's nu. De normale, en een nieuwere versie met alleen witte led's (die je dus niet kan instellen voor kleur).
pi_156166868
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:18 schreef Kenzi het volgende:

[..]

let wel op, er zijn 2 verschillende Mi Band's nu. De normale, en een nieuwere versie met alleen witte led's (die je dus niet kan instellen voor kleur).
Dat is nieuw voor mij :'). Maar wat is het voordeel van de 'nieuwere' dan?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156166914
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:09 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb hem vorige week bij Allbuy besteld met de FOKNLAB coupon voor 14.4 dollar dacht ik.
De huidige bandjes van de Mi band schijnen slecht te zijn[heb geloof ik wel eens foto van Kenzi gezien]. De ik hoop dat ze de kwaiteit daarvan ook verbeteren. Het siliconenbandje van mijn smartband ziet er na een jaar nog als nieuw uit en ik douche ermee, werk er mee in de tuin etc...dus het kan wel.

Een display hoeft van mij niet, dan moet je weer oppassen voor krassen e.d. heb ik met de Fit gemerkt.
Een tussennoplossing zou kunnen zijn zo'n dot display dat door de bandheen zichtbaar is.
pi_156166926
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat is nieuw voor mij :'). Maar wat is het voordeel van de 'nieuwere' dan?
De V1 is ook voor de Iphone volgens mij.


------

Kreeg vanmorgen een tweede H8 mini quadcopter binnen. Daar zijn blijkbaar ok meerdere versies van. Deze heeft een glimmende bovenkant, ie gemonteerd met meer schroefjes en o.a. het calibreren werkt anders. Nu als de cx-10. Meer wijzigingen heb ik nog niet gevonden. De doos is in ieder geval exact gelijk.

[ Bericht 21% gewijzigd door eddepetfokt op 17-09-2015 12:32:24 ]
pi_156166932
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat is nieuw voor mij :'). Maar wat is het voordeel van de 'nieuwere' dan?
ledjes zijn duidelijker te zien in het donker. ook schijnt de sensor vernieuwd te zijn maar dat heb ik nog niet gemerkt.


en er staat nu inderdaad ook iOS 8 op de doos. (gebruik hem zelf met Android 5.1)
pi_156167005
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:00 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Welke nieuwe features zou jij graag zien?[zonder dat de prijs omhoog schiet?p
Display, GPS en notificaties. Hoeft geen groot schermpje te zijn, beetje..

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:01 schreef Kenzi het volgende:

[..]

zou het tof vinden als Xiaomi een goedkopere versie van de Microsoft Band kan maken.
een kloon van de Microsoft Band ja qua vorm maar met GPS/hartslagsensor en meer niet. Apps op een smartwatch hoef ik niet, gewoon pushen van notificaties en dan je smartphone er later bij grijpen om te reageren.
mag het weten
  donderdag 17 september 2015 @ 12:30:58 #93
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156167134
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:22 schreef Kenzi het volgende:

[..]

ledjes zijn duidelijker te zien in het donker. ook schijnt de sensor vernieuwd te zijn maar dat heb ik nog niet gemerkt.

en er staat nu inderdaad ook iOS 8 op de doos. (gebruik hem zelf met Android 5.1)
Dat snap ik nu dus niet, dat van die iOS8...
Mijn oude model gdoet het ook gewoon icm iOS??
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156168160
Een BG bestelling is via Malaysia post op 7 sept in NL aangekomen [waarde 12$] maar nog niet afgeleverd. Latere bestellingen zijn al binnen. Iemand zelfde ervaring?
  donderdag 17 september 2015 @ 13:34:55 #95
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156168677
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:16 schreef eddepetfokt het volgende:
Een BG bestelling is via Malaysia post op 7 sept in NL aangekomen [waarde 12$] maar nog niet afgeleverd. Latere bestellingen zijn al binnen. Iemand zelfde ervaring?
Heb je tracking nummer? (Neem aan van wel)
Dan kan je deze om laten zetten naar een 3S code via Twitter, Facebook of het telefoon nummer van PostNL ;) Dan weet je écht waar wel of niet is.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156168973
quote:
16s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:34 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb je tracking nummer? (Neem aan van wel)
Dan kan je deze om laten zetten naar een 3S code via Twitter, Facebook of het telefoon nummer van PostNL ;) Dan weet je écht waar wel of niet is.
Dank je, ik wist niet dat dit ook voor Malaysia codes kon. Meteen aangevraagd.

----


Off topic. Bij de buren een prijsfout gezien
http://nl.pepper.com/aanb(...)?page=3#comment-form
Lijken nog artikelen uitgeleverd te worden ook. Goedkoper dan bestellen in China :)

[ Bericht 23% gewijzigd door eddepetfokt op 17-09-2015 14:20:15 ]
pi_156171621
Iemand hier ervaring met Qi chargers? Ze zijn er in zo veel soorten prijzen en maten (en weinig info) dat het lastig is een beetje een goede te vinden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156173196
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:34 schreef RobertNL het volgende:
Iemand hier ervaring met Qi chargers? Ze zijn er in zo veel soorten prijzen en maten (en weinig info) dat het lastig is een beetje een goede te vinden.
Klopt, je hebt ze al vanaf zo'n 3 euro op Aliexpress. Ik vond deze er wel aardig uitzien. http://nl.aliexpress.com/(...)72_73_74_75,201409_3
http://nl.aliexpress.com/(...)72_73_74_75,201409_3
Maar of het ook goed werkt...

Deze heeft nog 2 usb output ports, wat me wel handig lijkt. Jammer genoeg maar 1A
http://nl.aliexpress.com/(...)72_73_74_75,201409_3

[ Bericht 13% gewijzigd door eddepetfokt op 17-09-2015 16:41:23 ]
pi_156173408
Vind het nou niet echt vertrouwen uitstralen, zo'n Cap'n America design. Liever een Chinees merk met functioneel design en geen angst om eigen naam aan te verbinden. Heeft Nillkin niks? (Hint: jawel.)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156173473
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:40 schreef shiznuts het volgende:
Vind het nou niet echt vertrouwen uitstralen, zo'n Cap'n America design. Liever een Chinees merk met functioneel design en geen angst om eigen naam aan te verbinden. Heeft Nillkin niks?
Dit design is naar aanleiding van een speciale Samsung telefoon lijn.
http://www.samsung.com/global/galaxy/avengers/
Er zit dus een merk achter. Weet niet of deze fake zijn, mag hier namelijk niet.


Hier een Nilkin http://nl.aliexpress.com/(...)72_73_74_75,201409_3
Als ze net zo goed zijn als hun kabels....

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 17-09-2015 16:51:21 ]
pi_156174660
Je telefoon langzamer opladen op een inefficiëntere manier en altijd de lader in het stopcontact.
Ik snap het niet. Maar goed, dat zal ik dan wel weer zijn...

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 17-09-2015 18:17:22 ]
pi_156175029
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:40 schreef Iemand91 het volgende:
Je telefoon langzamer opladen met een inefficiëntere manier en altijd de lader in het stopcontact.
Ik snap het niet. Maar goed, dat zal ik dan wel weer zijn...
En tijdens het opladen kun je je telefoon niet/niet makkelijk gebruiken.
Al je punten zijn valide. Toch is er een markt voor...

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 18-09-2015 03:26:36 ]
pi_156175106
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:40 schreef Iemand91 het volgende:
Je telefoon langzamer opladen met een inefficiëntere manier en altijd de lader in het stopcontact.
Ik snap het niet. Maar goed, dat zal ik dan wel weer zijn...
Mwah, ik zie het ook wel gebeuren dat je van die dingen in de toekomst automatisch in werkbureau's hebt ingebouwd of nachtkastjes.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 17 september 2015 @ 18:07:33 #104
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156175194
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Mwah, ik zie het ook wel gebeuren dat je van die dingen in de toekomst automatisch in werkbureau's hebt ingebouwd of nachtkastjes.
Ikea heeft al een assortiment aan producten met Qi chargers ingebouwd ;)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40280678/
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156175484
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:00 schreef eddepetfokt het volgende:
En tijdens het opladen kun je je telefoo niet/niet makkelijk gebruiken.
Goeie; die was ik nog vergeten.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:03 schreef rene90 het volgende:
Mwah, ik zie het ook wel gebeuren dat je van die dingen in de toekomst automatisch in werkbureau's hebt ingebouwd of nachtkastjes.
Jumping on the bandwagon.

Is mij altijd verteld dat je met opladers (en eigenlijk alle elektrische apparatuur) je de stekkers uit het stopcontact moet halen als het niet gebruikt wordt. Dit wegens sluipverbruik, brandgevaar etc.
En dan gaan we nu gewoon de laders wel gewoon 24/7 in het stopcontact laten zitten...

Een USB-kabel + lader is compacter, laadt sneller, efficiënter, handiger in gebruik (toestel is nog te gebruiken), geen sluipverbruik en goedkoper.

* Iemand91 Opa wiegt verder op z'n schommelstoel...
pi_156175513
quote:
12s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:30 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Dat snap ik nu dus niet, dat van die iOS8...
Mijn oude model gdoet het ook gewoon icm iOS??
klopt, alleen stond het niet op de doos van de oude ;) dus om nou van een vernieuwing te spreken.
vind de witte leds wel helder
pi_156180301
Krijg zojuist mailtje van UPS dat er morgen een pakket van logitech bezorgd word :)

Toetsenbord komt er dus toch aan :)
  donderdag 17 september 2015 @ 20:35:48 #108
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156180548
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:30 schreef johanndoe het volgende:
Krijg zojuist mailtje van UPS dat er morgen een pakket van logitech bezorgd word :)

Toetsenbord komt er dus toch aan :)
Hier ook! :) Bij tweakers hadden zelfs al mensen 'm gerkegen vandaag via UPS.

(Voor de mensen die zoiets hebben van WTF?! Nou er was tijdje terug een aktie bij logitech die hier gepost werd, heeft niets met china te maken, maar electronica en cheap en goedies en ach.. van dattum).
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156180908
Xiaomi Yi RAW _O_ :



Ja, had even geen zin om horizon recht te trekken :+ ...
pi_156182085
quote:
Kreeg vanmorgen een tweede H8 mini quadcopter binnen. Daar zijn blijkbaar ok meerdere versies van. Deze heeft een glimmende bovenkant, ie gemonteerd met meer schroefjes en o.a. het calibreren werkt anders. Nu als de cx-10. Meer wijzigingen heb ik nog niet gevonden. De doos is in ieder geval exact gelijk.
Helaas. 1x gevlogen en een motor doet het al niet meer. Dit is nu al 2op2. De 1e na een dag vliegen en de 2 bij de 1e keer vliegen.
Erg jammer. Denk toch dat de kwaliteit ondermaats is.
de cx-10a doet al een paar weken prima....afkloppen...

Nu op zoek naar een drone met betere motors. En in de tussentijd eens kijken of ik van 2 weer 1 werkende drone kan maken.
  donderdag 17 september 2015 @ 21:23:59 #111
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156182577
Dit lijkt me nog wel wat leuks, 'n deurbel met smarts :
Zmodo Smart Home HD Camera Digital AC Wireless Remote Control Home Office Doorbell

Meer info : http://www.banggood.com/Z(...)orbell-p-998004.html
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 17 september 2015 @ 21:47:29 #112
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_156183566
Misschien mooi icm een goedkope Android-telefoon/-tablet aan de muur?
Kun je meteen je MiLights mee bedienen, en je Earson!
pi_156183896
Wauw, mijn QingGear Extended binnen 7 dagen al ontvangen van AliExpress :o


http://www.aliexpress.com(...)the/32448062587.html

Werkt top! Prima kwaliteit ook *O*

Blij mee :) :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_156184124
quote:
16s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:35 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hier ook! :) Bij tweakers hadden zelfs al mensen 'm gerkegen vandaag via UPS.

(Voor de mensen die zoiets hebben van WTF?! Nou er was tijdje terug een aktie bij logitech die hier gepost werd, heeft niets met china te maken, maar electronica en cheap en goedies en ach.. van dattum).
Jup, ik had het gepost. Mooi bluetooth tobo voor 11 euro.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  Moderator donderdag 17 september 2015 @ 22:07:15 #115
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156184281
Iemand hier slechte ervaringen gehad met een goedkope usb hub?
pi_156184336
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:07 schreef Momo... het volgende:
Iemand hier slechte ervaringen gehad met een goedkope usb hub?
Gewoon opletten dat je niet een 10 poorts variant pakt zonder externe stroom voorziening ofoz.
Dan zit je wel goed.
  Moderator donderdag 17 september 2015 @ 22:14:27 #117
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156184484
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gewoon opletten dat je niet een 10 poorts variant pakt zonder externe stroom voorziening ofoz.
Dan zit je wel goed.
http://www.aliexpress.com/item/High-Speed-4-Ports-USB-3-0-Hub-Portable-Aluminum-Hub-New-for-Apple-Macbook-Air/1982971434.html

Dus deze zit waarschijnlijk wel goed?
pi_156184690
quote:
Gaat zijn werk wel doen ja.
Enige punt dat ik zo heb is dat de kabel wel erg kort is..

Je wil dus blijkbaar een design usb hubje van aluminium etc. Maar door de korte kabel staat hij wss toch onder je bureau gekoppeld aan je pc :P..

Of ga je hem voor een laptopje gebruiken ofzo?
pi_156184810
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:03 schreef Miniem het volgende:

[..]

Jup, ik had het gepost. Mooi bluetooth tobo voor 11 euro.
Ik had er 2 apart besteld. Kwam vandaag als 1 pakket binnen XD. Werkt echt heel lekker met windows htpc.
:]
  Moderator donderdag 17 september 2015 @ 22:24:41 #120
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156184822
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:20 schreef Downstar het volgende:

[..]

Gaat zijn werk wel doen ja.
Enige punt dat ik zo heb is dat de kabel wel erg kort is..

Je wil dus blijkbaar een design usb hubje van aluminium etc. Maar door de korte kabel staat hij wss toch onder je bureau gekoppeld aan je pc :P..

Of ga je hem voor een laptopje gebruiken ofzo?
Ik ga hem voor de laptop gebruiken, maar hij hoeft niet designer te zijn. Er waren nog een paar die iets goedkoper zijn maar dan meteen veel poorten hebben of er gewoon niet zo betrouwbaar uit zien.
pi_156184993
Ik baal er van dat ik die logitech actie gemist heb. Zocht ook goedkoop bordje voor bij mijn win 8 mini pc beneden :X
pi_156187374
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:29 schreef Downstar het volgende:
Ik baal er van dat ik die logitech actie gemist heb. Zocht ook goedkoop bordje voor bij mijn win 8 mini pc beneden :X
Die oude k400 gaat binnenkort ook wel van prijs zakken in Nederland. In de USA kosten ze niks meer. Het
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156187376
Als iemand nog goedkoop RC-spul wil; respectievelijk ¤6.78 en ¤10.70:


Goedkoper dan uit China; hier.
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 00:03:07 #124
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_156188022
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 20:30 schreef johanndoe het volgende:
Krijg zojuist mailtje van UPS dat er morgen een pakket van logitech bezorgd word :)

Toetsenbord komt er dus toch aan :)
:D ik ook. Ideaal bij de minix!
pi_156188150
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 23:40 schreef Iemand91 het volgende:
Als iemand nog goedkoop RC-spul wil; respectievelijk ¤6.78 en ¤10.70:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Goedkoper dan uit China; hier.
Ik wil die Lambo, maar geen cc ;(
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 18 september 2015 @ 02:09:57 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156189778
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:33 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Klopt, je hebt ze al vanaf zo'n 3 euro op Aliexpress. Ik vond deze er wel aardig uitzien.

Deze heeft nog 2 usb output ports, wat me wel handig lijkt. Jammer genoeg maar 1A

Aardig uitzien =/= goed werken.
Wil er 1 waar je hem op meedere manieren op kan leggen, heeft met het aantal coils te maken dacht ik.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:40 schreef Iemand91 het volgende:
Je telefoon langzamer opladen op een inefficiëntere manier en altijd de lader in het stopcontact.
Ik snap het niet. Maar goed, dat zal ik dan wel weer zijn...
Klopt :D.
Het zit nu op mijn (nieuwe tweedehands) toestel, dus ik moet het even proberen natuurlijk ;).
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 16:40 schreef shiznuts het volgende:
Vind het nou niet echt vertrouwen uitstralen, zo'n Cap'n America design. Liever een Chinees merk met functioneel design en geen angst om eigen naam aan te verbinden. Heeft Nillkin niks? (Hint: jawel.)
Ja, had hem gespot, wel wat aan de dure kant wellicht :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 18 september 2015 @ 05:44:13 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156190107
Geen renteverhoging *O* Koers direct een procentje de goede richting op voor ons :7

Wat heeft RobertNL momenteel zoal onderweg:





Xiaomi 5000 powerbank + hoesje
QI lader, niet te duur en komt hier wel aardig uit de test.
De Xiaomi water tester is tijdens het rondtrekken wel handig, geeft allicht een indicatie, 100% vertrouwen heb ik er dan weer niet in.

Voor het nodige reparatiewerk een nieuw glaasje voor de Galaxy S4 mini en een setje tools

LG G3 glazen protector, hoesje van 40 cent en nog een backcover

Onder het mom van caring is sharing vraagt man bijt hond RobertNL vandaag, Wat heeft U onderweg?

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 18-09-2015 07:56:56 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156190570
Ik wil net zeggen, vertrouw je dat water in Korea niet :+ Ik zie Robert à la Rob Geus met zijn testertje in zijn hand in elk restaurant het water even testen _O-

Iemand trouwens een tip voor een goede airmouse / toestenbord. ik had zo'n tronsmart tsm01 maar daarvan werkte de punt niet wat nogal....vervelen was. Ik zoek dus iets als airmouse en toetsenbord, dus niet met een touchpad voor de muis dat vind ik irritant.

Zelf al op deze Measy RC11 uitgekomen, ziet er wel netjes uit maar of het goed werkt..
linkje
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 18 september 2015 @ 07:58:24 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156190617
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:51 schreef rene90 het volgende:
Ik wil net zeggen, vertrouw je dat water in Korea niet :+ Ik zie Robert à la Rob Geus met zijn testertje in zijn hand in elk restaurant het water even testen _O-

Iemand trouwens een tip voor een goede airmouse / toestenbord. ik had zo'n tronsmart tsm01 maar daarvan werkte de punt niet wat nogal....vervelen was. Ik zoek dus iets als airmouse en toetsenbord, dus niet met een touchpad voor de muis dat vind ik irritant.

Zelf al op deze Measy RC11 uitgekomen, ziet er wel netjes uit maar of het goed werkt..
linkje
Ah, de RC11, mwha. Heb hem ook maar erg precies is die niet, zit je ook veel aan het kalibreren tussendoor.

Zelf altijd nog steeds wel fan van:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156191095
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 07:51 schreef rene90 het volgende:
Ik wil net zeggen, vertrouw je dat water in Korea niet :+ Ik zie Robert à la Rob Geus met zijn testertje in zijn hand in elk restaurant het water even testen _O-

Iemand trouwens een tip voor een goede airmouse / toestenbord. ik had zo'n tronsmart tsm01 maar daarvan werkte de punt niet wat nogal....vervelen was. Ik zoek dus iets als airmouse en toetsenbord, dus niet met een touchpad voor de muis dat vind ik irritant.

Zelf al op deze Measy RC11 uitgekomen, ziet er wel netjes uit maar of het goed werkt..
linkje
Ik heb die Measy RC11 ook. Werkt opzich wel oke met mijn mini pc'tje alleen vind ik het typen wel irritant soms. Je kunt er niet snel op typen door het formaat. Daarnaast heeft hij ook wel eens last van kuren dat hij letters niet pakt omdat hij dan bijvoorbeeld net niet in bereik zit ofzo.

Dan moet je dus typen en 1 van de zijkanten naar je kastje richten en dan pakt hij het weer, typt natuurlijk uiterst kut dan :P
pi_156191443
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik heb die Measy RC11 ook. Werkt opzich wel oke met mijn mini pc'tje alleen vind ik het typen wel irritant soms. Je kunt er niet snel op typen door het formaat. Daarnaast heeft hij ook wel eens last van kuren dat hij letters niet pakt omdat hij dan bijvoorbeeld net niet in bereik zit ofzo.

Dan moet je dus typen en 1 van de zijkanten naar je kastje richten en dan pakt hij het weer, typt natuurlijk uiterst kut dan :P
dat is zeker kut. Heb jij een alternatief gevonden ondertussen? Die tronsmart die ik had zou prima zijn geweest als die punt gewoon werkte.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156191521
Amazfit.com
Ajax Amsterdam
pi_156191797
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

dat is zeker kut. Heb jij een alternatief gevonden ondertussen? Die tronsmart die ik had zou prima zijn geweest als die punt gewoon werkte.
Nee ik gebruik de RC11 nog gewoon, het is niet dat hij niet altijd goed werkt ofzo.
En voor de dingen die ik met mijn mini pctje doe heb ik het eigenlijk ook niet heel veel nodig om te typen. Gebruik hem nu meeste met streams/kodi en dat kan ik wel met die airmouse functie doen.

Ik zelf ga niet meer voor een kleinere variant toetsenbord, dat typt voor mij echt onnodig langzaam. Daarom baal ik ook van die goedkope logitech, dat was wel een mooie combi geweest denk ik :P..

En anders koop ik gewoon zon goedkoop MK320 setje van logitech ofzo ;)
  vrijdag 18 september 2015 @ 09:31:45 #134
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156191908
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 09:13 schreef Kuhly het volgende:
Amazfit.com
Spuit 11.

DHL smsje met weer belastign over inkomend pakketje :( blegh.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156193003
nvm

[ Bericht 95% gewijzigd door Miniem op 18-09-2015 10:22:37 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 18 september 2015 @ 10:28:57 #136
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156193283
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 20:26 schreef shiznuts het volgende:
Rood? Zuurstokroze. :P
Erger.. kreeg hem gisteren binnen en het was de 'gouden' uitvoering (soort combinatie van goud/zalmroze).
Meteen maar geklaagd en mag/moet nu foto's maken van het item en shipping label.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_156193649
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:28 schreef Dromer het volgende:

[..]

Erger.. kreeg hem gisteren binnen en het was de 'gouden' uitvoering (soort combinatie van goud/zalmroze).
Meteen maar geklaagd en mag/moet nu foto's maken van het item en shipping label.
Hm mag je dan ook de fabriek bezoeken?
[A la Charlie and the Choc factory...]

Of je moet nu bij betalen [de gouden versie is meestal een paar euro duurder...]
  vrijdag 18 september 2015 @ 11:27:53 #138
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156194342
http://www.banggood.com/O(...)qhS_199736_1523155_9

Nieuwere versie van de yi heeft blijkbaar minder / geen focus problemen meer :)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156194664
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:27 schreef RobertNL het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)qhS_199736_1523155_9

Nieuwere versie van de yi heeft blijkbaar minder / geen focus problemen meer :)?
Nice, nu nog een webshop met een leuke kortingscode en eu verzending [hint hint] :)
Een versie met display is ook welkom.


Ik heb nog een vraagje.
Weet iemand of er [goedkope] drones bestaan waarbij de motors met een connector op het mainboard zijn aangesloten ipv gesoldeerd?
Dan kan je heel makkelijk/snel de motor vervangen/upgraden.
pi_156195665
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:51 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Nice, nu nog een webshop met een leuke kortingscode en eu verzending [hint hint] :)
Een versie met display is ook welkom.


Ik heb nog een vraagje.
Weet iemand of er [goedkope] drones bestaan waarbij de motors met een connector op het mainboard zijn aangesloten ipv gesoldeerd?
Dan kan je heel makkelijk/snel de motor vervangen/upgraden.
En dan trillen ze ook heel makkelijk en snel los waardoor je quad makkelijk uit de lucht valt ;)
pi_156195897
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:00 schreef julius123 het volgende:

[..]

En dan trillen ze ook heel makkelijk en snel los waardoor je quad makkelijk uit de lucht valt ;)
Daar had ik ook aan gedacht uiteraard, maar daar zal toch ook wel wat op te verzinnen zijn.
Vraag me trouwens af of het board zodanig trilt dat het los zou gaan. Bij sommige drones klik je de batterij connector ook direct op het board en dat gaat ook goed.

Ik heb nu deze nieuwe Syma x5sw op het oog. Bij dx eu direct incl vat insurance voor 65,62euro. En bij inschrijven voor de nieuwsbrief krijg je nog 5 dollar korting. Ben je uiteindelijk ong 61 euro kwijt. Lijkt me een goede deal http://eud.dx.com/product(...)4404285#.VfvyPvF1FJ8
Bij BG zo'n 63 euro na korting, maar zonder Vat insurance.

Ga er nog eens over denken want ik bestel het liefst bij BG vanwege de goede aftersales.

[ Bericht 12% gewijzigd door eddepetfokt op 18-09-2015 13:19:50 ]
pi_156196453
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:12 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Daar had ik ook aan gedacht uiteraard, maar daar zal toch ook wel wat op te verzinnen zijn.
Vraag me trouwens af of het board zodanig trilt dat het los zou gaan. Bij sommige drones klik je de batterij connector ook direct op het board en dat gaat ook goed.

Ik heb nu deze nieuwe Syma x5sw op het oog. Bij dx eu direct incl vat insurance voor 65,62euro. En bij inschrijven voor de nieuwsbrief krijg je nog 5 dollar korting. Ben je uiteindelijk ong 61 euro kwijt. Lijkt me een goede deal http://eud.dx.com/product(...)4404285#.VfvyPvF1FJ8
Bij BG zo'n 63 euro na korting, maar zonder Vat insurance.

Ga er nog eens over denken want ik bestel het liefst bij BG vanwege de goede aftersales.

Wat is het verschil tussen die van BG / DX en die van Allbuy voor 55 dollar?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156196721
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 13:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen die van BG / DX en die van Allbuy voor 55 dollar?
Bij Allbuy staat ie ook nog voor een hoger bedrag, vergelijkbaar met de andere 2
https://www.allbuy.com/de(...)MP-Camera-RTF-144441

Valt me op dat ze bij dx en allbuy verschillende camera specs opgeven. 0,3 vs 2mp in titel en tekst/foto's
BG heeft het alleen over 2mp

Lijkt dus een goede deal bij Allbuy, zeker als code FOKNLAB ook werkt. Al weet ik niet of ik daar nog eens ga bestellen. En dx is te overwegen als je zeker wilt zijn dat je geen extra douanekosten hoeft te betalen.

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 18-09-2015 13:53:24 ]
  vrijdag 18 september 2015 @ 14:13:17 #144
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156197351
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 05:36 schreef shiznuts het volgende:
Moggel op AliExpress, Weide. Met o.a.:
[ afbeelding ]
En coupon actione: http://brands.aliexpress.com
Die zijn mooi, alleen jammer van die tekst 'sport watch water resistant' die die Chinese horloges soms hebben...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156198588
Kan iemand me helpen met Chinese maten?

http://nl.aliexpress.com/(...)sRfY&storeId=1066135
Kan ik hier 10,5 aanhouden voor een Europese 44,5?

http://nl.aliexpress.com/(...)138136.0_32443287521
Kan ik hier een L pakken voor een man van 1,80m.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 18 september 2015 @ 15:14:59 #146
287364 verbraakje
🚦www.juniorverkeer
pi_156198934
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:01 schreef dimmak het volgende:
Kan iemand me helpen met Chinese maten?

http://nl.aliexpress.com/(...)sRfY&storeId=1066135
Kan ik hier 10,5 aanhouden voor een Europese 44,5?

http://nl.aliexpress.com/(...)138136.0_32443287521
Kan ik hier een L pakken voor een man van 1,80m.
Waarom zou je dit in china bestellen? Misschien even de fiets pakken en naar de bristol? waarschijnlijk nog goedkoper ook
pi_156198985
Belgische douane is duidelijk strenger aan het worden. Net brief in de bus gekregen dat de aangifte van het pakje dat ze eerst hadden doorgelaten (chuwi Vi10 van Gearbest) duidelijk niet het juiste bedrag vermeldde. Aangezien dat dit dus een bedriegelijke inklaring is zal er bovenop de gewone kosten (inklaringskosten + btw) ook nog een boete bijkomen, normaal gezien gelijk aan de helft van de btw.
pi_156199004
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:14 schreef verbraakje het volgende:

[..]

Waarom zou je dit in china bestellen? Misschien even de fiets pakken en naar de bristol? waarschijnlijk nog goedkoper ook
Wat ik er van begrijp is LiNing een goed sportmerk in China. Dan sport ik waarschijnlijk met die schoenen een stuk beter dan met Dutchies van de Bristol. Schoenen van 99 dollar met 59% korting. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door dimmak op 18-09-2015 15:22:41 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156199663
Ik heb die schoenen besteld. Voor 35 euro durf ik de gok wel te nemen voor een hardloopschoen. Anders kan mijn broertje ze wel aan voor zijn werk. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156199984
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:16 schreef Fasroslis het volgende:
Belgische douane is duidelijk strenger aan het worden. Net brief in de bus gekregen dat de aangifte van het pakje dat ze eerst hadden doorgelaten (chuwi Vi10 van Gearbest) duidelijk niet het juiste bedrag vermeldde. Aangezien dat dit dus een bedriegelijke inklaring is zal er bovenop de gewone kosten (inklaringskosten + btw) ook nog een boete bijkomen, normaal gezien gelijk aan de helft van de btw.
Maar die brief krijg je achteraf dus binnen want ze hebben het pakje al doorgegeven? En jij kan er toch niks aan doen dat de Chinees er wat fouts op zet.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156200153
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:58 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maar die brief krijg je achteraf dus binnen want ze hebben het pakje al doorgegeven? En jij kan er toch niks aan doen dat de Chinees er wat fouts op zet.
Nee het pakje ligt nog bij de douane. Hadden ze eerst doorgelaten en bij een extra controle terug naar inklaring gebracht of zo, zoals ik de brief versta. Zij vinden mij toch verantwoordelijk voor wat een chinees eropzet. Ik kan in principe nog steeds pakje weigeren lijkt me.
pi_156201409
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:16 schreef Fasroslis het volgende:
Belgische douane is duidelijk strenger aan het worden. Net brief in de bus gekregen dat de aangifte van het pakje dat ze eerst hadden doorgelaten (chuwi Vi10 van Gearbest) duidelijk niet het juiste bedrag vermeldde. Aangezien dat dit dus een bedriegelijke inklaring is zal er bovenop de gewone kosten (inklaringskosten + btw) ook nog een boete bijkomen, normaal gezien gelijk aan de helft van de btw.
Ben wel benieuwd naar een kopietje van die brief [adresgegevens zwart maken] want zoals Rene al zegt...wat kan jij er aan doen dat ze een foutieve waarde op het pakje zetten? Als jij gewoon een factuur met de werkelijke waarde kan overleggen dan lijkt het vreemd dat ze een boete kunnen opleggen.

Maar in ieder geval voor mij een goede waarschuwing om meer naar eu warehouses en shops met insurance te kijken [bij dx bijvoorbeeld max 40dollar voor een premie van ongeveer een dollar,zag ik vanmorgen al]

Wellicht een idee om een zo'n lijst van shops met eu warehouses en-of insurance in de startpost te zetten?


--------

Kwam net dit 'new item' tegen. Een quadcarter? http://www.banggood.com/X(...)ar-RTF-p-998589.html

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 18-09-2015 17:24:08 ]
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:15:51 #153
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156201555
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:17 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat ik er van begrijp is LiNing een goed sportmerk in China. Dan sport ik waarschijnlijk met die schoenen een stuk beter dan met Dutchies van de Bristol. Schoenen van 99 dollar met 59% korting. ;)
Jij gelooft ook de prijskaartjes waarop staat "Van 299 euro voor maar 79 euro!"? :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_156201843
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:15 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Jij gelooft ook de prijskaartjes waarop staat "Van 299 euro voor maar 79 euro!"? :D
Kijk eens bij het kopje: "Transactiegeschiedenis & Feedback". ;)
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:38:35 #155
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_156202048
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

Kijk eens bij het kopje: "Transactiegeschiedenis & Feedback". ;)
Had ik gezien ja, maar zie ook wel vaker van zulke dingen waarbij mensen echt $80 hebben betaald wat later de hele tijd voor $30 wordt verkocht. Dat er een paar 'suckers' bij zitten zal je altijd hebben... :P
Maar ik begrijp je punt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 18 september 2015 @ 17:39:17 #156
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_156202061
Mensen ervaring met batterijen uit china halen? Ben op zoek naar speciale batterijen maar heb wel me vraag tekens bij de betrouwbaarheid?
pi_156202117
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:39 schreef hiddit het volgende:
Mensen ervaring met batterijen uit china halen? Ben op zoek naar speciale batterijen maar heb wel me vraag tekens bij de betrouwbaarheid?
Zijn ze zo speciaal dat ze niet in Nederland te krijgen zijn?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:46:30 #158
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_156203325
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zijn ze zo speciaal dat ze niet in Nederland te krijgen zijn?
Dat wel maar scheeld de helft in prijs dus als het enigzins betrouwbaar is dan haal ik ze liever daar vandaan en anders iets meer betalen
pi_156204003
welke moet je hebben dan?
18650 ofzo?
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:46:00 #160
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_156205007
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:12 schreef julius123 het volgende:
welke moet je hebben dan?
18650 ofzo?
Jaa
pi_156205106
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:49:30 #162
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156205141
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 10:49 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Hm mag je dan ook de fabriek bezoeken?
[A la Charlie and the Choc factory...]

Of je moet nu bij betalen [de gouden versie is meestal een paar euro duurder...]
In de fabriek kom ik vast op gruwelijke wijze om het leven, want ik ben een verwend kind natuurlijk. :+

De gouden is even duur als de rode, dacht ik.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:19:25 #163
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156205999
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:46 schreef hiddit het volgende:

[..]

Jaa
Lees je um Gotteswillen wel ff in over Li-ion cellen en het laden en gebruik ervan, voor zover je dat nog niet gedaan hebt. Je zal de eerste niet zijn die een unprotected cel te diep ontlaadt of overcharged met calamiteiten als gevolg.
Moet je trouwens protected of unprotected 18650's hebben?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:28:00 #164
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_156206214
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:19 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Lees je um Gotteswillen wel ff in over Li-ion cellen en het laden en gebruik ervan, voor zover je dat nog niet gedaan hebt. Je zal de eerste niet zijn die een unprotected cel te diep ontlaadt of overcharged met calamiteiten als gevolg.
Moet je trouwens protected of unprotected 18650's hebben?
Uuhm ik heb eigenlijk geen idee, heb iets gekocht (wat hier niet genoemd mag worden) en zag later dat er zoon batterij in moest. Dus denk eerst maar is wat info er over googlen. Bedankt voor de waarschuwing in iedergeval O-)
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:45:24 #165
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156206822
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:28 schreef hiddit het volgende:

[..]

Uuhm ik heb eigenlijk geen idee, heb iets gekocht (wat hier niet genoemd mag worden) en zag later dat er zoon batterij in moest. Dus denk eerst maar is wat info er over googlen. Bedankt voor de waarschuwing in iedergeval O-)
Np. En koop ook een goeie lader, als je d'r nog geen hebt. Nitecore is goeie bang for the buck voor laders.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 18 september 2015 @ 22:20:19 #166
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_156210220
Totaal overbodig maar oh wat tof :D

http://www.banggood.com/Y(...)corder-p-970809.html
pi_156210589
Heeft iemand nog een code voor gearbest. De huidige code GBCCN is namelijk verlopen. Of zal ik een nieuwe vragen?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156211589
Al 3 AE pakketjes binnen 5 dagen binnen. Bizar.
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 23:15:47 #169
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156211683
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:12 schreef kikoooooo het volgende:
Al 3 AE pakketjes binnen 5 dagen binnen. Bizar.
Hoeveel tijd hebben ze er over gedaan vanaf bestellen?
pi_156211932
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:15 schreef Momo... het volgende:

[..]

Hoeveel tijd hebben ze er over gedaan vanaf bestellen?
Binnen 5 dagen vanaf bestellen binnen.
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 23:41:57 #171
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_156212449
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:23 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Binnen 5 dagen vanaf bestellen binnen.
Dat is snel! heb 3 en 4 dagen geleden dingen besteld laat maar komen :s)
  zaterdag 19 september 2015 @ 08:44:54 #172
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_156215250
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:14 schreef verbraakje het volgende:

[..]

Waarom zou je dit in china bestellen? Misschien even de fiets pakken en naar de bristol? waarschijnlijk nog goedkoper ook
zijn dit met de ingebouwde miband?
Starbucks, waar blijf je
pi_156216228
Ik heb die Blitzwolf ook binnen die ik voor 9 euro op de kop heb getikt.

Ik zat eigenlijk op andere pakketjes te wachten die ik eerder heb besteld.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156218672
30 euro voor een joggingbroek uit China die je voor 5 bij Primark haalt :') :')
pi_156218693
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:32 schreef relativity het volgende:
Heeft iemand nog een code voor gearbest. De huidige code GBCCN is namelijk verlopen. Of zal ik een nieuwe vragen?
Niemand?
:P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156218752
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:08 schreef relativity het volgende:

[..]

Niemand?
:P
Probleem bij GB is vaak dat coupons op het originele bedrag werken, en aangezien 80% op gearbest al afgeprijsd is schiet het niet op. Dus je kan het beste (hoe Gearbest dat zelf al aangaf) in het webcare topic vragen of ze voor dat artikel wat je wilt een coupon kunnen maken. ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156218884
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Probleem bij GB is vaak dat coupons op het originele bedrag werken, en aangezien 80% op gearbest al afgeprijsd is schiet het niet op. Dus je kan het beste (hoe Gearbest dat zelf al aangaf) in het webcare topic vragen of ze voor dat artikel wat je wilt een coupon kunnen maken. ^O^
Ahh oké duidelijk. Bedankt voor de uitleg. Ben een beetje aan het rondkijken naar de Xiaomi Yi + accessoires (waterproof case e.d.) :P
Jammer dat ze nergens zo'n pakket aanbieden ofzo 8-)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156218970
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:21 schreef relativity het volgende:

[..]

Ahh oké duidelijk. Bedankt voor de uitleg. Ben een beetje aan het rondkijken naar de Xiaomi Yi + accessoires (waterproof case e.d.) :P
Jammer dat ze nergens zo'n pakket aanbieden ofzo 8-)
Beter toch, gewoon die case los bestellen dan bij de goedkoopste toko :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156219208
En dames en heren, vanaf heden is er een 'reviews' filter, dus als je een (wat groter) object wilt reviewen waarbij een eigen topic een toegevoegde waarde heeft kan je dus een los topic maken ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:03:58 #180
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_156219648
Net de mi band besteld en piston oordopjes
en zo'n lichtje voor de powerbank :D

Ben benieuwd wanneer ze binnen komen!
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_156220177
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:27 schreef rene90 het volgende:

[..]

Beter toch, gewoon die case los bestellen dan bij de goedkoopste toko :)
Ja dat is ook wel zo...

Alleen nog even aan het twijfelen welke waterproof case ik pak - iemand toevallig aanraders voor de xiaomi yi? :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156220586


Super handig China :') Te kort voor een geaard stopcontact :') :')

Is EU plug my friend
pi_156221261
Net de Blitzwolf 40w 5poort lader van de BG 9-9 anniversary binnengekregen.
Verpakking en apparaat zien er netjes uit.
Met originele Samsung kabel diverse testjes gedaan en in alle gevallen laadt telefoon, tablet en powerbank de Blitzwolf [met slechts 1 poort in gebruik] 0,15-0,20mAh* langzamer op dan met de originele Samsung lader.
Ben niet echt onder de indruk dus, maar voor 8,99 toch een goede deal. Handig voor de vakantie.

*getest met kcx017
pi_156222031
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:33 schreef eddepetfokt het volgende:
Net de Blitzwolf 40w 5poort lader van de BG 9-9 anniversary binnengekregen.
Verpakking en apparaat zien er netjes uit.
Met originele Samsung kabel diverse testjes gedaan en in alle gevallen laadt telefoon, tablet en powerbank de Blitzwolf [met slechts 1 poort in gebruik] 0,15-0,20mAh* langzamer op dan met de originele Samsung lader.
Ben niet echt onder de indruk dus, maar voor 8,99 toch een goede deal. Handig voor de vakantie.

*getest met kcx017
ik haal 1.5A met een orico kabel en samsung s4 eraan. Alleen de middelste poort lijkt wat langzamer
:]
pi_156222166
Hm, denk ik vanavond ook eens wat accessoires voor de Yi bestellen. Zo kaal zonder iets erbij puur voor de quadcopter is ook een beetje zonde.

Op Aliexpress verkopen ze blijkbaar de originele 2.0 case voor een klap minder geld dan BG, daarbij nog maar een extra oplader+accu's (dezelfde als m'n broer), een mount voor aan een buis/fietstuur en een zuignap.
Die laatste wel een die beter zuigt dan de gemiddelde BN'er.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 19-09-2015 16:36:54 ]
pi_156222198
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:26 schreef Iemand91 het volgende:
Op Aliexpress verkopen ze blijkbaar de originele 2.0 case voor een klap minder geld
Check wel even in hoeverre dit niet nep is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156222302
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:17 schreef wootahH het volgende:

[..]

ik haal 1.5A met een orico kabel en samsung s4 eraan. Alleen de middelste poort lijkt wat langzamer
Ik ook 1,5-1,6 en ruim 1,7 met de originele Samsung lader. Ben er verder wel tevreden mee hoor, maar ik had sneller verwacht.
pi_156222395
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:28 schreef rene90 het volgende:
Check wel even in hoeverre dit niet nep is.
Deze lijkt me legit. Heb deze meerdere malen zien langskomen in het topic op Tweakers.

Heb 'm trouwens op een ghetto-manier onder de quad hangen nu, straks eens even RAW timelapse gaan rondvliegen. :9
pi_156223791
Ik krijg net een mailtje van geekbuying dat mn bestelling is verzonden, maar ik heb echt geen idee wat ik heb besteld :P
Ik heb ook geen confirmation van paypal ofzo dat ik iets heb overgemaakt, dus tis een totale verrassing wat er binnen komt :P
  zaterdag 19 september 2015 @ 17:51:14 #190
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156223975
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:23 schreef dimmak het volgende:
Ik heb die Blitzwolf ook binnen die ik voor 9 euro op de kop heb getikt.
Hier ook :Y
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_156223977
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:41 schreef badschaap het volgende:
Ik krijg net een mailtje van geekbuying dat mn bestelling is verzonden, maar ik heb echt geen idee wat ik heb besteld :P
Ik heb ook geen confirmation van paypal ofzo dat ik iets heb overgemaakt, dus tis een totale verrassing wat er binnen komt :P
Krijg ik ook net. Is die cardreader voor 1 cent.
pi_156224063
Rene, waarom zit BIC eigenlijk niet in het China forum?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156224084
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:51 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Krijg ik ook net. Is die cardreader voor 1 cent.
ach so
pi_156224221
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:55 schreef Miniem het volgende:
Rene, waarom zit BIC eigenlijk niet in het China forum?
Misschien kan je dat het best in het 'voor al je vragen aan het mod-team' topic vragen?
Er ontbreken nog wel meer shops :)
Ik kocht 'vroeger' veel bij Focalprice, was toen wel een populaire shop.

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 19-09-2015 18:17:27 ]
pi_156225165
Heeft iemand van jullie een ESCAM draaiende op een Synology met Surveillance station?

Krijg hem via CMS wel aan de praat, maar niet gekoppeld aan mijn Synology

Foto's etc komen wanneer ik alles heb hangen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156225738
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 18:03 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Misschien kan je dat het best in het 'voor al je vragen aan het mod-team' topic vragen?
Er ontbreken nog wel meer shops :)
Ik kocht 'vroeger' veel bij Focalprice, was toen wel een populaire shop.
Of Chinabuye :)
pi_156226406
Zulke vragen zijn echt prima voor in het feedback topic inderdaad ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156226515
De edit knop doet het niet meer bij mij :(

Ik heb zojuist de camera weten te koppelen (er is een aparte ONVIF port), vorige verzoek is dan ook niet meer van toepassing. Wilde hem eerst buiten hangen, maar ik denk dat ik hem binnen hang maar dan wel naar buiten gericht. (De andere cam hangt wel buiten, maar daarvoor moet men eerst een afstand overbruggen voordat ze hem kunnen "uitschakelen"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156226879
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
De edit knop doet het niet meer bij mij :(

Ik heb zojuist de camera weten te koppelen (er is een aparte ONVIF port), vorige verzoek is dan ook niet meer van toepassing. Wilde hem eerst buiten hangen, maar ik denk dat ik hem binnen hang maar dan wel naar buiten gericht. (De andere cam hangt wel buiten, maar daarvoor moet men eerst een afstand overbruggen voordat ze hem kunnen "uitschakelen"
Achter een raam? Niet doen; de IR-LED's weerkaatsen dan in het glas en zie je alsnog niets. ;)
pi_156228067
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:14 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Achter een raam? Niet doen; de IR-LED's weerkaatsen dan in het glas en zie je alsnog niets. ;)
Daar ben ik nu ook achter gekomen.
Althans, ik zie nog genoeg, maar ik zie ook de weerkaatsing van de luxaflex.
Even kijken wat ik daarvoor ga bedenken.
Misschien moet ik de IR-LED's maar uitschakelen, dat hangt er even vanaf of de lantaarn wel of niet aanblijft (ik dacht het niet).

Het mooiste is gewoon aan de buitenmuur voor, maar dat is wel gevoelig voor vandalisme.
Overdag is alles verder prima te zien in elk geval.

Heb hem ook al aangesloten op de Synology en hij neemt nu alles op tot max 20GB (wat neerkomt op 2,5 dag ongeveer) net als mijn andere cam die achter staat en gericht is op de schuur met mijn motor.

Zou je een IP-cam van een ander kunnen toevoegen aan je CMS overzicht?
(Dus die niet op hetzelfde netwerk zit)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 19 september 2015 @ 21:46:24 #201
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_156229895
Mi Waterbottle. Ik wil er een. :)

Starbucks, waar blijf je
pi_156229928
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Daar ben ik nu ook achter gekomen.
Althans, ik zie nog genoeg, maar ik zie ook de weerkaatsing van de luxaflex.
Even kijken wat ik daarvoor ga bedenken.
Misschien moet ik de IR-LED's maar uitschakelen, dat hangt er even vanaf of de lantaarn wel of niet aanblijft (ik dacht het niet).
Je zou ook een IR-emitter buiten kunnen ophangen en de camera binnen laten.
pi_156230119
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:46 schreef doctor.starbucks het volgende:
Mi Waterbottle. Ik wil er een. :)

[ afbeelding ]
Een veel te dure beker icm de veel te dure koffie uit je naam zeker :P
pi_156230408
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:46 schreef doctor.starbucks het volgende:
Mi Waterbottle. Ik wil er een. :)

[ afbeelding ]
Korting geregeld.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:03 schreef Banggood het volgende:

[..]

Het duurde even, maar als je couponcode 288619 gebruikt krijg je tot 31 september 10% korting op de Xiaomi water bottle :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_156230482
Wtf moet je met een waterfles :')
pi_156233297
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:06 schreef kikoooooo het volgende:
30 euro voor een joggingbroek uit China die je voor 5 bij Primark haalt :') :')
Dan ga jij toch lekker naar de Primark, kneus.

Steeds maar iedereen hier af te zeiken. Wat een internet held ben je. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156233895
Kom mensen. Laten we wel vriendelijk blijven tegen elkaar hè.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 20 september 2015 @ 10:08:31 #208
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_156236420
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:54 schreef davedavy het volgende:

[..]

Een veel te dure beker icm de veel te dure koffie uit je naam zeker :P
Koffie, het is een beleving. En belevingen zijn een grote kostenpost (bla bla marketing)
Starbucks, waar blijf je
pi_156237635
Even iets anders, de site van Banggood geeft problemen met het inladen van plaatjes bij new arrivels, ben ik de enigste met deze problemen?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_156237899
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:20 schreef longinus het volgende:
Even iets anders, de site van Banggood geeft problemen met het inladen van plaatjes bij new arrivels, ben ik de enigste met deze problemen?
Had ik ook. Liep al te schelden op mijn wifi...
pi_156238096
Kent iemand een mooi Chinees (lederen) portemonnee-merk? Heb als eens op Tmall/TaoBao gesnuffeld. Alleen lijkt het alsof Chinezen geen kleingeld gebruiken :') Dat vakje mist namelijk meestal.
pi_156240363
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:48 schreef davedavy het volgende:
Kent iemand een mooi Chinees (lederen) portemonnee-merk? Heb als eens op Tmall/TaoBao gesnuffeld. Alleen lijkt het alsof Chinezen geen kleingeld gebruiken :') Dat vakje mist namelijk meestal.
My thought also.
pi_156243683
Ik heb er maar een gekocht zonder kleingeld vakje. Tegenwoordig kun je in elke automaat toch wel een pinpas steken, niet? :P
  zondag 20 september 2015 @ 15:12:31 #214
375927 Halldor
like a boss
pi_156243871
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:48 schreef davedavy het volgende:
Kent iemand een mooi Chinees (lederen) portemonnee-merk? Heb als eens op Tmall/TaoBao gesnuffeld. Alleen lijkt het alsof Chinezen geen kleingeld gebruiken :') Dat vakje mist namelijk meestal.
Kleingeld is er wel degelijk in China, waarom de meeste portemonnees geen vakje hebben weet ik niet.
pi_156244338
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2015 13:21 schreef Droathoah het volgende:

[..]

My thought also.
Alleen is het dan afvragen of je wel echt leer krijgt of Chinees leer :p
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156244509
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 15:26 schreef relativity het volgende:

[..]

Alleen is het dan afvragen of je wel echt leer krijgt of Chinees leer :p
Meestal pu of manmade, eventueel te testen door er een aansteker bij te houden.
pi_156247978
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:48 schreef davedavy het volgende:
Kent iemand een mooi Chinees (lederen) portemonnee-merk? Heb als eens op Tmall/TaoBao gesnuffeld. Alleen lijkt het alsof Chinezen geen kleingeld gebruiken :') Dat vakje mist namelijk meestal.
Die vakjes heb je bijna nergens meer. Opzich ben ik er wel blij mee, aan het einde van een avond stappen heb ik een 20 euro aan kleingeld in mijn zak zitten wat verdwijnt in een spaarpot. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156248114
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 18:10 schreef dimmak het volgende:

[..]

Die vakjes heb je bijna nergens meer. Opzich ben ik er wel blij mee, aan het einde van een avond stappen heb ik een 20 euro aan kleingeld in mijn zak zitten wat verdwijnt in een spaarpot. :P
Ga eens bij de V&D of HEMA kijken,hebben ze gewoon allemaal een vakje voor kleingeld. Is gewoon cultuur/continent gebonden denk ik. In Amerika zie je het bijv. ook nergens.
https://www.reddit.com/r/malefashionadvice/comments/1dkc21/
------

Ik zag net deze kabels met aan twee kanten omkeerbare connectors. Lijkt me wel handig voor mijn kleinste kind. Als ik op Aliexpress zoek kom ik voornamelijk aan 1 kant omkeerbaar of type c kabels tegen.
Iemand deze http://www.dealdumpert.nl/3-pack-omkeerbare-micro-usb-kabel.html in een China shop en zo ja wat is je ervaring? Gezien de prijs vast crap?

[ Bericht 12% gewijzigd door eddepetfokt op 20-09-2015 18:46:01 ]
pi_156248169
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 18:10 schreef dimmak het volgende:

[..]

Die vakjes heb je bijna nergens meer. Opzich ben ik er wel blij mee, aan het einde van een avond stappen heb ik een 20 euro aan kleingeld in mijn zak zitten wat verdwijnt in een spaarpot. :P
Zojuist bij de V&D langs geweest ( :') :@ ) en daar hadden de meeste nog wel een vakje idd. Persoonlijk vind ik het wel handig voor parkeer automaten ed. Maarja het nieuwe draadloze betalen is eigenlijk ook aan het opkomen. Dus in hoeverre is het nodig :P? Igg heb ik er dus een besteld zonder vakje.
  zondag 20 september 2015 @ 18:53:20 #220
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156248960
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:18 schreef davedavy het volgende:

[..]

Zojuist bij de V&D langs geweest ( :') :@ ) en daar hadden de meeste nog wel een vakje idd. Persoonlijk vind ik het wel handig voor parkeer automaten ed. Maarja het nieuwe draadloze betalen is eigenlijk ook aan het opkomen. Dus in hoeverre is het nodig :P? Igg heb ik er dus een besteld zonder vakje.
Zelf gebruik ik:
http://www.banggood.com/W(...)ase-Box-p-55112.html

Bij de Action gekocht.

Wel heb ik contact geld in huis voor emergencies (+-500 euro)
Kleingeld heb ik in een vakje in mijn auto (voor parkeren bijvoorbeeld)
Als ik de deur uit ga, dan neem ik soms contact geld mee maar dat stop ik los in mijn broekzak en/of in mijn rugzak.
In het buitenland heb ik altijd contact geld mee (ook meer muntgeld dan normaal).

http://www.banggood.com/C(...)in-Bag-p-957954.html
http://www.banggood.com/B(...)Holder-p-951665.html
Dit zijn portemonnees met kleingeld vakje.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156249157
Heb even een vraag kan je nou rechtstreeks soort van onderhandelen met de webshops in China over de prijs van een product ?
  zondag 20 september 2015 @ 19:05:06 #222
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156249233
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 19:01 schreef Lazvic het volgende:
Heb even een vraag kan je nou rechtstreeks soort van onderhandelen met de webshops in China over de prijs van een product ?
Je kan een aanvraag indienen voor een coupon om goedkoper aan het product te kunnen komen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156249252
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 19:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je kan een aanvraag indienen voor een coupon om goedkoper aan het product te kunnen komen.
Dank je wel voor je snelle antwoord .
pi_156249494
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 19:01 schreef Lazvic het volgende:
Heb even een vraag kan je nou rechtstreeks soort van onderhandelen met de webshops in China over de prijs van een product ?
Probeer het anders eens in de webcare topics in CHI. Die van Banggood en Tinydeal zijn NLs.
pi_156250223
Wie had een tijd geleden ook alweer die reflectoren gekocht voor in de velg van een fiets te bevestigen? Iemand nog een link van die dingen?
pi_156250590
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:46 schreef doctor.starbucks het volgende:
Mi Waterbottle. Ik wil er een. :)

[ afbeelding ]
Xioami had beter z'n naam hieraan kunnen verbinden
http://www.gearbest.com/smart-health/pp_238311.html
pi_156250639
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 19:44 schreef J.B. het volgende:
Wie had een tijd geleden ook alweer die reflectoren gekocht voor in de velg van een fiets te bevestigen? Iemand nog een link van die dingen?
Misschien hier?
http://nl.aliexpress.com/(...)xt=Bicycle+reflector
  zondag 20 september 2015 @ 21:24:41 #228
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156254130
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 19:57 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Xioami had beter z'n naam hieraan kunnen verbinden
http://www.gearbest.com/smart-health/pp_238311.html
quote:
Stukje feedback: Probeer gebruik te maken van multi-quotes in plaats van meerdere posts te maken.

Verder heb ik zojuist bij BIC het volgende gekocht:
http://www.banggood.com/B(...)Holder-p-951665.html
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156255466
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]


[..]

Stukje feedback: Probeer gebruik te maken van multi-quotes in plaats van meerdere posts te maken.

Verder heb ik zojuist bij BIC het volgende gekocht:
http://www.banggood.com/B(...)Holder-p-951665.html
Je hebt gelijk, echter werkt fok bij mij op de tab niet best[de app ook niet] het toetsenbord komt steeds half over de tekst heen en ik zit dus eigenlijk 'blind' te typen. Knippen en plakken van verschillende quotes [wat ik normaal bij andere fora netjes doe] is daardoor ook een drama.

Off topic
Vwb je aankoop. Dat soort portefeuiles koop je bij de de eerder genoemde winkels voor een tientje meer in echt leer. Ik heb zelf een Castelijn en Beerens die na 20 jaar nog als nieuw is. Heel andere prijsklasse maar perfect item om cadeau te krijgen :)
pi_156255770
Even wat inslaan op Aliexpress:

- Xiaomi Yi waterproof case ($8 goedkoper dan op BG)
- Kingma oplader + 2 accu's (nog een twijfelgeval; voor mijn gebruik is 1 accu nog ruim genoeg)
- Suction cup (beetje goed ding?)
- Bike mount; niet echt goedkoper kunnen vinden die ook 360 graden kan draaien.
- Bluetooth remote is al onderweg sinds 06/09.

Kan verder geen interessant spul meer vinden...
  CHI shopkeeper maandag 21 september 2015 @ 03:32:40 #231
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156262889
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:05 schreef Miniem het volgende:

[..]

Korting geregeld.

[..]

Goed geregeld! ;)
  maandag 21 september 2015 @ 10:59:13 #232
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156265846
Ik wil het scherm uit mijn Surface Pro 3 halen met suction cups (de standaard manier resulteert altijd in een kapot scherm) Weet iemand toevallig of hier al kant-en-klare dingen voor bestaan?

Anders ben ik opzoek naar goede, goedkope, suction cups die ik zo kan bevestigen dat ik ze verticaal omhoog kan trekken.
Ik had eerst zo'n ding hieronder op het oog, maar deze tordeert een beetje als je hem omhoog trekt


Ik kwam ook deze tegen, maar is mij wat te duur:
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  maandag 21 september 2015 @ 12:47:13 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156267790
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:59 schreef Markos. het volgende:
Ik wil het scherm uit mijn Surface Pro 3 halen met suction cups (de standaard manier resulteert altijd in een kapot scherm) Weet iemand toevallig of hier al kant-en-klare dingen voor bestaan?

Anders ben ik opzoek naar goede, goedkope, suction cups die ik zo kan bevestigen dat ik ze verticaal omhoog kan trekken.
Ik had eerst zo'n ding hieronder op het oog, maar deze tordeert een beetje als je hem omhoog trekt
[ afbeelding ]

Ik kwam ook deze tegen, maar is mij wat te duur:
[ afbeelding ]
Zoiets dus:
http://www.ebay.com/sch/i(...)suction+cup&_sacat=0
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 september 2015 @ 13:17:50 #234
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_156268408
quote:
Ja die had ik ook al gezien. Ik bedoelde meer een kant en klaar ding met bijvoorbeeld 5 zuignappen die je op het scherm kunt plaatsen en iets waarmee je de tablet kunt vastklemmen. Beetje lastig om uit te leggen wat ik bedoel.

Met deze moet ik handmatig kracht blijven uitoefenen op het scherm (eigenlijk het liefst met meerdere zuignappen) en dan ook nog de rand moet verwarmen. Dan kom ik 7 handen tekort :p
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_156276884
Ik weet dat vaak adapters uit china niet zo'n goed idee is, maar kunnen 1 van deze travel adapters kwaad?
http://www.aliexpress.com(...)72_73_74_75,201409_4

http://www.aliexpress.com(...)72_73_74_75,201409_4

Op foto lijken bijna alle artikelen op Ali hetzelfde, weet niet of beide echt precies hetzelfde zijn. En ik weet niet waarom deze zoveel dikker zijn. Heb zelf een veel smallere adapter hier liggen.

[ Bericht 12% gewijzigd door xileS op 21-09-2015 19:18:56 ]
pi_156277359
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 19:09 schreef xileS het volgende:
Ik weet dat vaak adapters uit china niet zo'n goed idee is, maar kunnen 1 van deze travel adapters kwaad?
http://www.aliexpress.com(...)72_73_74_75,201409_4

http://www.aliexpress.com(...)72_73_74_75,201409_4

Op foto lijken bijna alle artikelen op Ali hetzelfde, weet niet of beide echt precies hetzelfde zijn. En ik weet niet waarom deze zoveel dikker zijn. Heb zelf een veel smallere adapter hier liggen.
Heb ik er diverse van in gebruik in verband met apparatuur uit Engeland. Doen het prima. Zit geen electronica in oid, geeft alleen de stroom door.


Deze zijn fijner, nemen minder ruimte in


http://www.ebay.nl/itm/Br(...)?hash=item1c4d04446b
  maandag 21 september 2015 @ 19:36:28 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156277634
Ik heb wel gehad dat de boel vonkte vanwege zo'n crap adapter hoor, dus ik zou wel enigszins oppassen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156278959
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 19:27 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Heb ik er diverse van in gebruik in verband met apparatuur uit Engeland. Doen het prima. Zit geen electronica in oid, geeft alleen de stroom door.


Deze zijn fijner, nemen minder ruimte in


http://www.ebay.nl/itm/Br(...)?hash=item1c4d04446b
Ja dat dacht ik dus ook, dus zal niet zo snel kwaad kunnen.
Dat is de verkeerde, die is alleen voor uk. Had zelf nog niet op eBay gekeken. Maar misschien is deze wel goed: http://m.ebay.nl/itm/371103669360
pi_156281571
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 20:19 schreef xileS het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook, dus zal niet zo snel kwaad kunnen.
Dat is de verkeerde, die is alleen voor uk. Had zelf nog niet op eBay gekeken. Maar misschien is deze wel goed: http://m.ebay.nl/itm/371103669360
Ik gaf alleen een voorbeeld.Ze zijn er voor de verschillende landen.
pi_156282943
Hoe fair is dit?

Ik had 3 eachine h8 mini choppers plus batterijen besteld. Eentje had al na 2 minuten 2 kapotte motoren. Mailtje gestuurd + geschil geopend op banggood. Ik vroeg niet om een hele nieuwe chopper of geld terug, wel om 2 nieuwe motors die ik dan zelf wel zou solderen.

Antwoord:

quote:
Thank you for your reply,we can resend 2*SKU234616 to you for your order 7796196,do you agree?if you agree with this suggestion,please just close the dispute and give me a reply.
Ik close de dispute alleen nog liever niet op dit moment. Eerder (maanden terug) gebeurde het namelijk dat ik niets meer hoorde. En dan ben je je geld helemaal kwijt. Dus gezegd: ok, ik close het wel als het er is.

quote:
Thank you for your reply,we can resend 2*SKU234616 to you with a tracking numer for your order 7796196,so when you get the tracking number,please close the dispute,OK?
Mja, maar als die dan niet aankomen? Wil ze eerst graag hebben. Bovendien bleef een tracking nr uit. Nu kreeg ik een mail van paypal (heb geschil al tijdje open) dat ze geschil gaan sluiten over 2 dagen. Dus dit gestuurd.

quote:
Dear banggood employee.

So far I did not receive a tracking number, nor did i see any status changes on my banggood account.
I would like to see this happening before 23rd of september.

If you cannot do this, I have to proceed with the paypal claim, because the deadline is 23rd september.
However, in that case, you can still send me the 2 motors; as soon as I have them I am willing to pay back the re-claimed amount of the helicopter, because that seems fair to me.

Best regards,

-----------
Is dat een beetje reeel? Of had ik gewoon direct moeten sluiten en hopen op een tracking nr plus dat het aankomt?
pi_156283084
Gewoon eerst contact opnemen.. BG is zeer behulpzaam. Die komen bij mij altijd met een goed voorstel.
Ajax Amsterdam
pi_156283134
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 22:03 schreef Kuhly het volgende:
Gewoon eerst contact opnemen.. BG is zeer behulpzaam. Die komen bij mij altijd met een goed voorstel.
al gedaan dus he ;)
pi_156283666
quote:
2s.gif Op maandag 21 september 2015 22:04 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

al gedaan dus he ;)
Ook in het Webcare gedeelte hier? Eigenlijk zijn alle zaken opgelost hier.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 22 september 2015 @ 03:28:41 #244
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156288734
quote:
2s.gif Op maandag 21 september 2015 22:04 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

al gedaan dus he ;)
Contact opnemen voordat je een geschil opent. Dat alleen gebruiken als laatste redmiddel.
Maar goed, dat is nu te laat. Zelf zou ik het er bij dit geringe bedrag bij laren en de claim sluiten (ook omdat ik dat vertrouwen wel heb bij banggood).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156289065
Ik had een claim lopen bij PP omdat een telefoon van gearbest nooit aan is gekomen bij mij.
Nou heb ik bewijs ingediend dmv tracking informatie.
Nou is gvd toch het geschil gesloten en krijg ik MN geld niet terug!
Wat nu?
pi_156289188
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 07:27 schreef julius123 het volgende:
Ik had een claim lopen bij PP omdat een telefoon van gearbest nooit aan is gekomen bij mij.
Nou heb ik bewijs ingediend dmv tracking informatie.
Nou is gvd toch het geschil gesloten en krijg ik MN geld niet terug!
Wat nu?
Eerst altijd proberen via de shop zelf voordat je PayPal inschakelt. PayPalbescherming ben je nu kwijt, door een fout van jou of hun, dat laat ik in het midden. Dus je enige manier / hoop is via gearbest zelf.

PS. Heb je geprobeerd om de code om te zetten in een 3S code?
pi_156289215
Oh het is dus helemaal niet gebruikelijk om tegelijk op op geschil te openen? Ik vraag in zo een geschil beschrijving overigens nooit direct geld terug oid, gebruikte het puur als vraag stellinh. In dat geval zal ik dat niet meer doen.
  dinsdag 22 september 2015 @ 08:12:18 #248
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156289279
Het is wel zo netjes om het eerst met de shop op proberen te lossen...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_156289297
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:12 schreef Catch22- het volgende:
Het is wel zo netjes om het eerst met de shop op proberen te lossen...
Naja, ik had ook helemaal niet de bedoeling niet netjes te doen. Een van de eerste shops die ik gebruikte, weet niet eens meer welke, liet de communicatie verlopen via pp in deze gevallen.

Heb ook nooit direct een geschil gebruikt of willen gebruiken als claim oid.
  dinsdag 22 september 2015 @ 08:21:32 #250
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_156289342
Het is anders denk ik altijd nog te proberen via het webcare topic die willen je denk ik wel helpen.
pi_156289550
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:15 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Naja, ik had ook helemaal niet de bedoeling niet netjes te doen. Een van de eerste shops die ik gebruikte, weet niet eens meer welke, liet de communicatie verlopen via pp in deze gevallen.

Heb ook nooit direct een geschil gebruikt of willen gebruiken als claim oid.
In de basis altijd direct contact opnemen met de shops. Het zal denk ik ook niet in je voordeel spreken dat paypal ziet dat je voor elk wissewasje een geschil opent in Paypal. Dus gewoon via de shop, als je er met een shop niet uitkomt dan kan je naar Paypal stappen als 'onafhankelijke' tussenpersoon'.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156289620
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 07:55 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Eerst altijd proberen via de shop zelf voordat je PayPal inschakelt. PayPalbescherming ben je nu kwijt, door een fout van jou of hun, dat laat ik in het midden. Dus je enige manier / hoop is via gearbest zelf.

PS. Heb je geprobeerd om de code om te zetten in een 3S code?
Ik heb pas na een maand heen en weer gemail met Gearbest een claim geopend hoor.
Is echt de 1e keer dat ik er met de shop zelf niet uit kwam.
Ondertussen PayPal al gebeld, en als ik nog meer bewijs verzamel kunnen ze nog in beroep gaan.
Dus vanmiddag maar weer met DPD bellen.
:(
pi_156289667
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:47 schreef julius123 het volgende:

[..]

Ik heb pas na een maand heen en weer gemail met Gearbest een claim geopend hoor.
Is echt de 1e keer dat ik er met de shop zelf niet uit kwam.
Ondertussen PayPal al gebeld, en als ik nog meer bewijs verzamel kunnen ze nog in beroep gaan.
Dus vanmiddag maar weer met DPD bellen.
:(
Wat is er gebeurt dan?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 22 september 2015 @ 09:12:05 #254
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156289983
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 07:27 schreef julius123 het volgende:
Ik had een claim lopen bij PP omdat een telefoon van gearbest nooit aan is gekomen bij mij.
Nou heb ik bewijs ingediend dmv tracking informatie.
Nou is gvd toch het geschil gesloten en krijg ik MN geld niet terug!
Wat nu?
Paypal bellen, soms heropenen ze een case uit coulance.

Nog wel even ter info:
- Wat voor tracking hadden ze gegeven?
- Stond daar afgeleverd?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:01 schreef Holy_Goat het volgende:
Oh het is dus helemaal niet gebruikelijk om tegelijk op op geschil te openen? Ik vraag in zo een geschil beschrijving overigens nooit direct geld terug oid, gebruikte het puur als vraag stellinh. In dat geval zal ik dat niet meer doen.
Nee, nouja. Probeer het even met Banggood webcare in het topic op te lossen. Komt het vast goed ;).
___

Had een aantal bestellingen gedaan, daaronder 1 met een batterij. Nu gaat die bestelling vanuit China eerst naar Zweden en dan naar Korea _O- . Idem voor een ander item dat via PostNL deze kant op komt (vanuit China).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156290037
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 08:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat is er gebeurt dan?
Pakketje kapot gegaan bij DPD.
Aan gearbest laten weten.
Gearbest vind dat ik hem ontvangen heb omdat in de tracking staat dat het is afgeleverd.
Maar het pakket is afgeleverd bij het retouradres van gearbest in nieuw vennep.
Ik krijg die lui bij gearbest niet zover om zelf contact op te nemen met DPD.
pi_156290066
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:16 schreef julius123 het volgende:

[..]

Pakketje kapot gegaan bij DPD.
Aan gearbest laten weten.
Gearbest vind dat ik hem ontvangen heb omdat in de tracking staat dat het is afgeleverd.
Maar het pakket is afgeleverd bij het retouradres van gearbest in nieuw vennep.
Ik krijg die lui bij gearbest niet zover om zelf contact op te nemen met DPD.
Tja Gearbest snapt dat natuurlijk allemaal niet, die ziet dat het gewoon is afgeleverd bij een adres in Nederland. Wat ik zou doen als ik jou was is een Engelse verklaring vragen aan DPD met een toelichting, dat lijkt me bewijs genoeg voor Paypal. Hoewel het natuurlijk wel een moeilijke zaak is, want in hoeverre moet DPD niet het gebeuren vergoeden als zij het hebben stuk gemaakt?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 22 september 2015 @ 09:25:09 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156290184
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

Tja Gearbest snapt dat natuurlijk allemaal niet, die ziet dat het gewoon is afgeleverd bij een adres in Nederland. Wat ik zou doen als ik jou was is een Engelse verklaring vragen aan DPD met een toelichting, dat lijkt me bewijs genoeg voor Paypal. Hoewel het natuurlijk wel een moeilijke zaak is, want in hoeverre moet DPD niet het gebeuren vergoeden als zij het hebben stuk gemaakt?
Dat is een zorg voor Gearbest en DPD. Overigens duurt het waarschijnlijk een poos voordat Gearbest bevestiging krijgt dat het pakketje van hun daar is (in NV).

Inderdaad een verklaring vragen, laten sturen aan een case manager bij Paypal (in samenspraak) wellicht de beste oplossing.
En Gearbest via het topic even op terug laten komen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156290280
CHI / [Dealextreme] Giveaway 2nd round - Bluboo Xfire new arrival in DX

Enne...het doet misschien vermoeden dat het een 2e ronde van alle shops komt, maar dat is niet zo. DX heeft dit gewoon op eigen houtje gestart dus even om alvast teleurstelling te voorkomen dat je elke dag weer klaar kan zitten O+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 22 september 2015 @ 11:12:51 #259
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156292427
Hebben jullie ook zoveel last van niet-ladende en ontbrekende afbeeldingen op Banggood.com
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156292455
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:12 schreef dodge_911 het volgende:
Hebben jullie ook zoveel last van niet-ladende en ontbrekende afbeeldingen op Banggood.com
Jup toevallig wel ja, viel me laatst ook al op dat die site een stuk trager leek te zijn.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156292605
Trouwens, deze staat op de FP. Morgen komt de Speed 7 Plus van ZOPO langs, en als mensen interesse hebben om wat te lezen over de Zeblaze Crystal kan ik daar ook wel een topic in CHI over maken.

Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156292704
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:50 schreef Iemand91 het volgende:
- Xiaomi Yi waterproof case ($8 goedkoper dan op BG)

Die is vrij duur of niet? Op andere websites is hij voor 14 usd te koop. Vraag me wel af wat het verschil is met andere waterproof cases (die goedkoper zijn)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156293386
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:29 schreef relativity het volgende:
Die is vrij duur of niet? Op andere websites is hij voor 14 usd te koop. Vraag me wel af wat het verschil is met andere waterproof cases (die goedkoper zijn)
Noem 'ns websites waar de genuine Xiaomi case staan?

Ja; ik vind het duur ja voor een doosje plastic, maar ja; ik wil liever toch een goed product.
Over haast elke 3rd-party behuizing lees ik wel problemen en daar heb ik geen zin in.
Overigens nog wat meer accessoires gekocht dan dat ik daar heb genoemd. Hopelijk snel binnen. :9

Elders gespot op Fok! "Duitse draaimolen" :')

pi_156294488
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:23 schreef rene90 het volgende:
Trouwens, deze staat op de FP. Morgen komt de Speed 7 Plus van ZOPO langs, en als mensen interesse hebben om wat te lezen over de Zeblaze Crystal kan ik daar ook wel een topic in CHI over maken.

[ link | afbeelding ]
Je dacht de pepernoten liggen al in de winkel, dus fuck it ik zet gewoon mijn kerstboom op? :')
pi_156294508
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:58 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Je dacht de pepernoten liggen al in de winkel, dus fuck it ik zet gewoon mijn kerstboom op? :')
Die staat het hele jaar hier, vind het maar kut om hem op te bergen en heb daar toch ruimte.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156294540
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:00 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die staat het hele jaar hier, vind het maar kut om hem op te bergen en heb daar toch ruimte.
Ik herken het! Leuke review!
pi_156295370
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:16 schreef julius123 het volgende:

[..]

Pakketje kapot gegaan bij DPD.
Aan gearbest laten weten.
Gearbest vind dat ik hem ontvangen heb omdat in de tracking staat dat het is afgeleverd.
Maar het pakket is afgeleverd bij het retouradres van gearbest in nieuw vennep.
Ik krijg die lui bij gearbest niet zover om zelf contact op te nemen met DPD.
Ik zit ook in Nieuw Vennep :D


Laatst de Cube i7 Remix ontvangen, voor mijn broertje. Fantastische tablet-pc die draait op android voor 180 dara's
  roze dinsdag 22 september 2015 @ 14:27:13 #268
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156296292
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:00 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die staat het hele jaar hier, vind het maar kut om hem op te bergen en heb daar toch ruimte.
Haha vroeg het mij ook al af :@
Your beauty never ever scared me.
pi_156296631
DE nieuwste Xiaomi bluetooth speaker



Ik ben zeer te spreken over de huidige [optisch vergelijkbare]speaker voor slechts 16 euro. Deze nieuwe heeft ook nog een microsd slot.
Ben benieuwd wanneer deze nieuwe verkrijgbaar is en voor welke prijs.
  dinsdag 22 september 2015 @ 14:58:30 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_156296895
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:44 schreef Serpent207 het volgende:

[..]

Ik zit ook in Nieuw Vennep :D

Laatst de Cube i7 Remix ontvangen, voor mijn broertje. Fantastische tablet-pc die draait op android voor 180 dara's
Ow, kan je/hij eens een review / hands-on schrijven over het gebruik van Remix! erg benieuwd hoe dat in de praktijk nu bevalt !
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:23 schreef rene90 het volgende:
Trouwens, deze staat op de FP. Morgen komt de Speed 7 Plus van ZOPO langs, en als mensen interesse hebben om wat te lezen over de Zeblaze Crystal kan ik daar ook wel een topic in CHI over maken.

[ link | afbeelding ]
Nice, heb er meermaals over ingelezen. Ben benieuwd hoe je er over een half jaar over denkt heb het idee dat bij dit soort prodcuten over het algemeen de irritaties later pas komen.

Waren ook genoeg mensen tevreden met de Aldi bot maar na een jaar hoorde ik daar hier en daar steeds meer wisselende verhalen :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:42 schreef eddepetfokt het volgende:
DE nieuwste Xiaomi bluetooth speaker

[ afbeelding ]

Ik ben zeer te spreken over de huidige [optisch vergelijkbare]speaker voor slechts 16 euro. Deze nieuwe heeft ook nog een microsd slot.
Ben benieuwd wanneer deze nieuwe verkrijgbaar is en voor welke prijs.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, de SD slot kan wel leuk zijn, maar ik stream tegenwoordig eerlijk gezegd 95% van mijn muziek :@
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_156297046
Nou ik ben weer iets verder,
PayPal zoekt dus he-le-maal niks uit voor je.
Ik heb via dpd het retouradres dus gekregen, dit blijkt dus een postbedrijf te zijn die retourzendingen doet voor meerdere klanten.
Die heb ik gebeld net en ze hebben me gevraagd even een mailtje te sturen met alle info erin.
Hopen dat ik hierdoor weer wat extra bewijs kan krijgen tegen gearbest.
Ik denk niet dat ik ooit nog iets bij gearbest koop zeg.
Wat een gedoe...
pi_156297074
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:06 schreef julius123 het volgende:
Nou ik ben weer iets verder,
PayPal zoekt dus he-le-maal niks uit voor je.
Ik heb via dpd het retouradres dus gekregen, dit blijkt dus een postbedrijf te zijn die retourzendingen doet voor meerdere klanten.
Die heb ik gebeld net en ze hebben me gevraagd even een mailtje te sturen met alle info erin.
Hopen dat ik hierdoor weer wat extra bewijs kan krijgen tegen gearbest.
Ik denk niet dat ik ooit nog iets bij gearbest koop zeg.
Wat een gedoe...
Dat is hun taak ook niet. Zij beoordelen het bewijs wat de koper / verkoper aanlevert en doet daarover een beslissing.

En ik snap je frustratie hoor, maar denk dat het niet Gearbest zijn fout is in deze. Zij zien gewoon dat het is afgeleverd op een adres en zolang ze niet meer bewijs zien snap ik hun standpunt wel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 22 september 2015 @ 17:38:05 #273
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_156300806
Zojuist mijn legerbroek van $3.xx uit de BG snap-up sale binnen gekregen. Breedte is prima, lengte klopt alleen vrij weinig van, z.g.n. 32", maar denk dat 36" eerder in de buurt komt _O- Enfin, de broekspijpen zal ik dus wat moeten laten inkorten. Buiten dat prima broek voor klussen, waar ik hem voor gekocht heb. Stof voelt goed, zij het ietwat dun voor een broek, de stiksels e.d. zien er ook goed uit. Gooi de broek wel even preventief in de was, je weet maar nooit waar de stof mee behandeld is :P
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_156301598
Is er een chinees tablet topic? Zo nee wat zijn op dit moment de beste tablets uit china?
pi_156302296
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Is er een chinees tablet topic? Zo nee wat zijn op dit moment de beste tablets uit china?
Je hebt het normale Tablet topic waar zowel Chinese als tablets van bekende merken besproken worden, namelijk hier: Topicreeks: Android tablet discussie topic
En het Chinese Windows Tablets topic: DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!

:)
pi_156302592
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:50 schreef igi0n het volgende:

[..]

Je hebt het normale Tablet topic waar zowel Chinese als tablets van bekende merken besproken worden, namelijk hier: Topicreeks: Android tablet discussie topic
En het Chinese Windows Tablets topic: DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!

:)
Dat laatste topic is de laatste tijd niet echt heel actief meer.

Ben ook wel benieuwd wat de beste prijs/kwaliteits 8/9inch dualboot tablet met
-mooi scherm
-lange accuduur
-regelmatige android updates of liefst kale android
-minimaal 2/32gb
-voorkeur eu warehouse of insurance ivm douanekosten
is.
pi_156302944
Hoppa mijn eerste pakketje vandaag binnen gekregen zonder iets betaald voor te hebben. Totaal niet verwacht.
pi_156302968
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:19 schreef Lazvic het volgende:
Hoppa mijn eerste pakketje vandaag binnen gekregen zonder iets betaald voor te hebben. Totaal niet verwacht.
Zonder douanekosten bedoel je? Wat had je besteld?
pi_156303008
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:19 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Zonder douanekosten bedoel je? Wat had je besteld?
Nee niks besteld en iets binnen gekregen. Trouwens heb ik tot nu toe nooit invoerkosten betaald voor een pakket.
pi_156303030
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:20 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Nee niks besteld en iets binnen gekregen. Trouwens heb ik tot nu toe nooit invoerkosten betaald voor een pakket.
Haha lachen, weet je ook van welke shop?
pi_156303125
quote:
0s.gif [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/22

[..]

Haha lachen, weet je ook van welke shop?
Dat ga ik zo voor je uitzoeken. Ik heb trouwens een microsd samsung 64gb gekregen.
pi_156303139
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:24 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Dat ga ik zo voor je uitzoeken. Ik heb trouwens een microsd samsung 64gb gekregen.
Hmm dan is de vraag nog of die legit is :p
pi_156303256
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:25 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Hmm dan is de vraag nog of die legit is :p
Hoe test je zoiets ?
pi_156303454
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:04 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dat laatste topic is de laatste tijd niet echt heel actief meer.

Ben ook wel benieuwd wat de beste prijs/kwaliteits 8/9inch dualboot tablet met
-mooi scherm
-lange accuduur
-regelmatige android updates of liefst kale android
-minimaal 2/32gb
-voorkeur eu warehouse of insurance ivm douanekosten
is.
En daar zijn die topics dus voor bedoeld. ;)

Hier trouwens de bluetooth remote voor de Xiaomi Yi binnengekregen. Toch wel geinig en handig ding.

Trouwens; gespot door een Tweaker; een display voor de Yi:



Geinig ding wel, maar met ¤25 toch wel prijzig. Als je nagaat wat je uiteindelijk voor een Yi kwijt bent met wat accessoires tikt dat toch flink aan. Ben nog niet echt review tegengekomen maar in dat licht lijkt de EKEN H9 Ultra ook erg interessant; zo niet interessanter dan de Yi.
pi_156303572
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:25 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Hmm dan is de vraag nog of die legit is :p
Heb de test zelf gevonden en het blijkt nog echt ook.
pi_156303875
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:23 schreef rene90 het volgende:
Trouwens, deze staat op de FP. Morgen komt de Speed 7 Plus van ZOPO langs, en als mensen interesse hebben om wat te lezen over de Zeblaze Crystal kan ik daar ook wel een topic in CHI over maken.

[ link | afbeelding ]
Kan hem niet meer vinden op TD

Wel op GB, voor 84$, alleen ook 84$ shipping :(
  dinsdag 22 september 2015 @ 20:27:06 #287
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156304757
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:50 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Kan hem niet meer vinden op TD

Wel op GB, voor 84$, alleen ook 84$ shipping :(
Dat zuigt

Net als de klantenservice van Banggood. Hebben me een gouden powerbank ipv een rode powerbank opgestuurd. Komen ze aan met 300 banggood-punten zodat ik korting kan krijgen op de rode silicon case. Maar die wil-ik-niet, ik wil een rode powerbank. grrr :(
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_156304880
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:27 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dat zuigt

  dinsdag 22 september 2015 @ 20:36:45 #289
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_156305030
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:27 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dat zuigt

Net als de klantenservice van Banggood. Hebben me een gouden powerbank ipv een rode powerbank opgestuurd. Komen ze aan met 300 banggood-punten zodat ik korting kan krijgen op de rode silicon case. Maar die wil-ik-niet, ik wil een rode powerbank. grrr :(
Ik meen hier of op tweakers gelezen te hebben dat mensen de gouden hebben besteld bij BG, en de rode hebben gekregen. Blijkbaar was er of een orderpicker niet wakker bij BG, of waren de doosjes verkeerd gelabeld.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_156305085
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:36 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik meen hier of op tweakers gelezen te hebben dat mensen de gouden hebben besteld bij BG, en de rode hebben gekregen. Blijkbaar was er of een orderpicker niet wakker bij BG, of waren de doosjes verkeerd gelabeld.
Hier waren er al twee mensen ja, en de webcare van Banggood heeft dat netjes opgelost door een resend in de juiste kleur. Dus Dromer, gooi je probleem daar even neer ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156306151
als ik bij fasttech een mes wil bestellen, krijg ik alleen deze optie

EMS Speedpost Global Expr ess +$26.30 (4 to 9 days in transit

andere opties zijn uit

hoe hebben andere mensen wel messen bestelt met gratis verzending?
pi_156306261
Heb nu iets geks had bijna drie weken geleden een brief van PostNL dat een pakket was tegengehouden en dat ik een waarde moest invullen. Al die tijd vergeten maar ik krijg hem net binnen.

Er staat een afzender op uit Rotterdam ?

Ga ik nu nog een naheffing krijgen ? Wilde de minix, want dat was het, eigenlijk terug sturen....
pi_156306484
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:07 schreef Chunees het volgende:
als ik bij fasttech een mes wil bestellen, krijg ik alleen deze optie

EMS Speedpost Global Expr ess +$26.30 (4 to 9 days in transit

andere opties zijn uit

hoe hebben andere mensen wel messen bestelt met gratis verzending?
Even getest, maar het lijkt er indd op dat ze geen messen meer versturen via andere postmethodes... :(
pi_156307506
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef Iemand91 het volgende:
Trouwens; gespot door een Tweaker; een display voor de Yi:

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Geinig ding wel, maar met ¤25 toch wel prijzig. Als je nagaat wat je uiteindelijk voor een Yi kwijt bent met wat accessoires tikt dat toch flink aan. Ben nog niet echt review tegengekomen maar in dat licht lijkt de EKEN H9 Ultra ook erg interessant; zo niet interessanter dan de Yi.
Daarover gesproken:

http://bbs.xiaomi.cn/t-11617646
Ruwe vertaling:
quote:
Still believe there will be good things happen! There will be moved very very satisfied! Guess what see the figure poster say? Expect to turn issue your answer, guess what great things happen?


quote:
New vision (rough guess)

We did not forget our promise to our customers.

September 23, Beijing China

Coming soon. Two more days.
Ben benieuwd.
pi_156308077
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Is er een chinees tablet topic? Zo nee wat zijn op dit moment de beste tablets uit china?
Teclast X98 Air 3G. Why? Is de tablet met de grootste userbase hier in de westerse wereld. De specs moet je maar eens bekijken. Voor meer informatie moet je de vraag maar stellen in het tablet topic.
pi_156314697
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef Iemand91 het volgende:
..................................
Trouwens; gespot door een Tweaker; een display voor de Yi:........................
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:41 schreef Iemand91 het volgende:
.........................
Daarover gesproken:

http://bbs.xiaomi.cn/t-11617646
..................................
[ afbeelding ]
.............................
Ben benieuwd.
Zoals ik (als tweaker) al een voorzet gaf met de verwijzing naar de onderwaterbehuizing, grote kans dat Xiaomi zelf met iets dergelijks komt. Of wie weet een Yi2 incl. display
pi_156315150
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:41 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Daarover gesproken:

http://bbs.xiaomi.cn/t-11617646
Ruwe vertaling:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ben benieuwd.
Xiaomi Yi 2?
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 23 september 2015 @ 11:52:14 #298
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_156317855
Is de earson nog steeds de blauwe-tand box met de meeste bang-for-your-buck? Of zijn er al betere met NFC erbij?
pi_156317923
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:52 schreef JiePieWie het volgende:
Is de earson nog steeds de blauwe-tand box met de meeste bang-for-your-buck? Of zijn er al betere met NFC erbij?
Xiaomi heeft net een nieuwe geintroduceerd. Alleen geen NFC.
pi_156318266
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:55 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Xiaomi heeft net een nieuwe geintroduceerd. Alleen geen NFC.
Kenzi hoe populair is Meizu eigenlijk in China. Daarnaast is er al meer bekend van hun GOPRO camera ?
pi_156318338
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:13 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Kenzi hoe populair is Meizu eigenlijk in China. Daarnaast is er al meer bekend van hun GOPRO camera ?
Meizu is redelijk populair, Net is de MX5 Pro aangekondigd, en 2 mini routers.

Die GoPro die mensen krijgen bij de invite voor de MX5 press conference was een 'echte' GoPro, ze gaan zelf geen actioncam maken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')