abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper dinsdag 15 september 2015 @ 09:22:59 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156100223
WELKOM OP DE NEDERLANDSTALIGE WEBCARE-PAGINA VAN BANGGOOD



Banggood bestaat sinds 2004 en vanaf dat moment zijn we één van de snelstgroeiende Chinese e-Commerce websites. Ons huidige assortiment telt meer dan 70.000 producten, we hebben meer dan duizend werknemers in dienst (zowel Chinees als niet-Chinees) en hebben kantoren in vier grote Chinese steden, waaronder Hong Kong.
Bij Banggood stellen we onszelf ten doel onze klanten te voorzien van de scherpste aanbiedingen, of zoals we hier zeggen: jou voorzien van “the best bang for your buck”. Daarnaast vinden we het net zo belangrijk onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden.

Richtlijnen voor vragen over bestellingen:
Creeër hiervoor een nieuwe reactie en let daarbij op het volgende:
- Omschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk
- Vermeld altijd je order number

In geval van beschadigingen of fouten:
We vragen je doorgaans foto’s of een video van beschadigingen of fouten te maken, omdat het grootste deel van ons team beperkt tot geen Engels spreekt. Zodoende maakt een foto of video het voor onze werknemers eenvoudiger snel een goed beeld te krijgen van de situatie.

Voor leveringstijden:
Als een bestelling langer op zich laat wachten dan de verwachtte leveringstijd, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Let wel: het kan gebeuren dat door invloed van derden bestellingen later aankomen op de plaats van bestemming dan door ons vooraf is ingeschat.
Voor de snelste reactie raden we je aan in het Engels contact op te nemen met onze klantenservice via onze livechat-functie op Banggood.com. Deze is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 03:00 en 11.30 uur (GMT+8).

Voor het annuleren van bestellingen:
Indien je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het beste zo snel mogelijk aan ons doorgeven via email of livechat. Als we je bestelling al hebben verzonden duurt het namelijk langer, omdat je je product(en) dan eerst moet terugsturen.

We hopen je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en doen er alles aan om je naar alle tevredenheid te helpen.


[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 15-09-2015 10:50:28 ]
pi_156100330
niet echt een schade melding maar een compliment, Enkele maanden terug 2 x nilkin 2A kabels besteld alleen waren deze al defect na 2 maand.
Hierop een melding gedaan naar banggood en moest vervolgens een filmpje maken van de defecten, uiteindelijk heel erg netjes opgelost door het bedrag van de kabels op mn paypal terug te storten.

Kan gebeuren dat er wat slechte kabels tussen zitten, door deze service blijf ik ook zeker bij banggood bestellen, o.a een hele horde led lampen die nu onderweg zijn.
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:33:50 #3
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_156100496
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:27 schreef bd-casemod het volgende:
niet echt een schade melding maar een compliment, Enkele maanden terug 2 x nilkin 2A kabels besteld alleen waren deze al defect na 2 maand.
Hierop een melding gedaan naar banggood en moest vervolgens een filmpje maken van de defecten, uiteindelijk heel erg netjes opgelost door het bedrag van de kabels op mn paypal terug te storten.

Kan gebeuren dat er wat slechte kabels tussen zitten, door deze service blijf ik ook zeker bij banggood bestellen, o.a een hele horde led lampen die nu onderweg zijn.
Mee eens, ik bestel eigenlijk bijna nooit ergens anders (heel soms buyincoins omdat die echt intens goedkoop zijn.)
Ik had laatst bij fp besteld, kwam niet eens aan :')
Banggood nog nooit problemen mee gehad.
  CHI shopkeeper dinsdag 15 september 2015 @ 09:34:09 #4
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156100507
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:27 schreef bd-casemod het volgende:
niet echt een schade melding maar een compliment, Enkele maanden terug 2 x nilkin 2A kabels besteld alleen waren deze al defect na 2 maand.
Hierop een melding gedaan naar banggood en moest vervolgens een filmpje maken van de defecten, uiteindelijk heel erg netjes opgelost door het bedrag van de kabels op mn paypal terug te storten.

Kan gebeuren dat er wat slechte kabels tussen zitten, door deze service blijf ik ook zeker bij banggood bestellen, o.a een hele horde led lampen die nu onderweg zijn.
Bedankt voor je feedback! We zijn erg blij dat te horen :)
pi_156104761
Nou vooruit dan :)

Ik heb laatst een Bluboo X550 besteld en heb problemen met het SD kaart slotje. Mijn micro sd kaart wordt niet herkent of wordt voor een paar seconden herkent waarna er weer een melding komt dat het SD kaartje is verwijderd.

Op verschillende sites is te lezen dat er een brakke SDkaart slot houdertje is gebruikt in de eerste lichting van deze telefoon. Verder hebben veel X550 eigenaren last van een niet werkende SD kaart slot.

Ik heb al even contact gehad met CS, maar die vragen om een video/foto, maar dit is lastig omdat het hier om een hardwareprobleem gaat. Enige wat ik vast kan leggen is de melding dat mijn geheugenkaart is verwijderd. Is dit voldoende?

Ordernr: 6860749
  roze dinsdag 15 september 2015 @ 13:54:19 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156106610
Ik ben van plan binnenkort de JIAYU S3 te gaan bestellen. Komt deze toevallig ook op korte termijn nog in het EU pakhuis? :)
Your beauty never ever scared me.
pi_156108255
Eens kijken hoe goed dit werkt :)

Mijn Eachine H8 3D is nog onderweg, maar ik vroeg mij af wanneer jullie reserve onderdelen verwachten.
Momenteel zijn er alleen nog maar accu's (die ik al heb besteld) verkrijgbaar.

Wanneer kan ik reserve propellors etc verwachten?
pi_156113882
Hi Guys,

Omdat er al een webcare topic van Banggood is lijkt het me goed daar gewoon in verder te gaan en dan kan deze wegzakken. Anders hebben we dubbele topics ;)

Ik heb al jullie reacties in dat topic gezet, en ook de vraag aan Banggood om gewoon in dat webcare topic te reageren .

CHI / [Banggood] Webcare (Nederlands)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')