abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156094177


quote:
Fear the Walking Dead is an upcoming television series scheduled to air on AMC in the summer of 2015.[2] It is a companion to the American post-apocalyptic horror drama television series The Walking Dead and based on the comic book series of the same name by Robert Kirkman, Tony Moore, and Charlie Adlard. AMC greenlighted the pilot to series on March 9, 2015, with a two-season commitment.
Televisiezender AMC gaf fans een teaser van hun nieuwe serie Fear the Walking Dead. Dit deden zij na de seizoenfinale van The Walking Dead. De video is maar zestien seconde lang en toont niet veel, maar we weten nu wel dat het er aan komt.


De cast bestaat onder andere uit Cliff Curtis (Missing, Live Free or Die Hard), Kim Dickens (Gone Girl, Sons of Anarchy), Frank Dillane (Harry Potter and the Half-Blood Prince) en Alycia Debnam-Carey (The 100).

Het eerste seizoen van Fear the Walking Dead zal bestaan uit zes afleveringen van een uur en gaat deze zomer in première op AMC. Het tweede seizoen zal verschijnen in 2016.
(she/her)
  maandag 14 september 2015 @ 23:04:10 #2
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_156094744
Even rust. Benieuwd hoe lang het duurt voor ook het leger de boel niet meer bij elkaar kan houden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_156094800
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 23:04 schreef Mr.J het volgende:
Even rust. Benieuwd hoe lang het duurt voor ook het leger de boel niet meer bij elkaar kan houden.
Één aflevering waarschijnlijk. :P

Ik vind het trouwens wel interessant om naar het begin van de uitbraak te kijken. :)
pi_156095520
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 23:04 schreef Mr.J het volgende:
Even rust. Benieuwd hoe lang het duurt voor ook het leger de boel niet meer bij elkaar kan houden.
Ik vind het wel een mooie wending, had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 14 september 2015 @ 23:38:43 #5
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_156095656
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 23:04 schreef Mr.J het volgende:
Even rust. Benieuwd hoe lang het duurt voor ook het leger de boel niet meer bij elkaar kan houden.
Ze zullen wel problemen krijgen met het leger.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_156096185
Goeie aflevering _O_
Twinning = boring
pi_156096944
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 23:38 schreef PirE het volgende:

[..]

Ze zullen wel problemen krijgen met het leger.
Please no. Niet zo'n zeikerige Walking Dead plot. Heerlijke serie tot nu toe. ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156099094
Goeie aflevering. Dat ze gewoon keihard door de militairen weer teruggestuurd werden naar huis zag ik echt niet aankomen. Moet dan wel gevoel van schijnveiligheid geven, zo van 'het leger is hier, alles komt weer goed' terwijl wij natuurlijk allang al weten dat dit echt niet gaat gebeuren.

Paar dingen die ik wel apart vond;
Moeder is plotseling in staat om haar vriendin / buurvrouw de hersens in te slaan omdat ze al zombie is (misschien wel weer begrijpelijk, zij heeft natuurlijk al die ervaring in de school) , die vond ik niet echt bij haar passen. De wens wel om het mens uit haar lijden te verlossen maar het daadwerkelijk doen zag ik niet zo snel gebeuren. Nu werd de indruk gewekt dat haar man haar hiervan weerhield maar ik vond het niet helemaal in haar karakter passen.

De pillen die ze aan die wildvreemde vrouw gaf. Ja ok, er is iemand met veel pijn maar dan nog, ze weet dat ze een lange rit tegemoet gaat, haar zoon wordt echt beroerd en doodziek als hij niet voldoende pijnstillers krijgt en dan toch ervoor kiezen om maar de helft aan een wildvreemde te geven. Ik had het in ieder geval niet gedaan. Als ze niet door de militairen waren tegengehouden en onderweg waren hadden ze gewoon enorme problemen onderweg gehad doordat die zoon zo ziek zou worden, dus hoe slim is dat en in ieder geval geen overlevingszin voor je eigen familie dan.

Dochter vind ik nog wat irritant maar volgens mij zijn alle pubermeisjes van die leeftijd irritant, dus dat klopt dan wel weer. Wel cool dat ze nog terugging dat huis in, maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat haar moeder en broer haar nog steeds niet verteld hadden wat er nu eigenlijk aan de hand was, dus ze kon ook nog niet echt bang zijn, ze wist niet waarvoor.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_156099219
Ik vond het eigenlijk wel een logische keuze dat zij wat pillen geeft aan een gewonde vrouw. In de normale wereld zou je dit namelijk ook doen. Zij weet niet wat hen allemaal nog te wachten staat.

Ik vond het vreemder dat je een vreemd gezin in je woning laat zitten terwijl je zelf vertrekt. Als je vertrekt met de instelling dat je weer terug komt als het allemaal rustiger wordt dan zou je die mensen toch niet in je woning laten zitten lijkt mij.

Maar dat zijn allemaal details. Ik vond het weer een fantastische aflevering. Er zit echt veel spanning in. Ik kan nu al niet meer wachten.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_156101893
ze willen nu natuurlijk laten zien hoe men reageert in de normale wereld, en over een paar afleveringen als iedereen zich realiseert dat er geen weg meer terug is dat er dan andere, egoïstischere keuzes gemaakt worden.

Tot nu toe vind ik het nog steeds een heerlijke serie. Kijk er met veel meer plezier naar dan TWD. De grote vraag is hoe de kwaliteit wordt als de zombies het overgenomen hebben. Ik zou het ook wel leuk vinden om elk seizoen een andere stad te belichten tijdens de uitbraak. Bijv New York of een Europese stad. Met een beetje creativiteit kan je daar best niet te veel op elkaar lijkende seizoenen van maken.
pi_156102745
nee joh, dat zijn geen details, dat is juist leuk een beetje discussie over wat je zelf zou doen in hetzelfde geval ;)
Gewoon spannende aflevering.

Een aflevering in een andere stad zou inderdaad ook wel leuk zijn, bv Parijs volledig onder voet gelopen, van de Eiffeltoren klimmende en afvallende zombies.
Maar denk niet dat zoiets echt gaat gebeuren.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:06:01 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_156105336
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 23:38 schreef PirE het volgende:

[..]

Ze zullen wel problemen krijgen met het leger.
In TWD is er toch weleens naar gerefereed hoe het ging? Dat eerst het leger kwam, maar dat zij op het een gegeven moment ook niet meer bij elkaar konden houden. Toen gingen ze de steden bombarderen en daarna was het stil. Zoiets.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:27:25 #13
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_156116660
LAPD nam al goed head shots.En wat is die zoon irritant, svp snel zombificeren.
Leger lijkt de boel goed onder controle te hebben, maar we weten natuurlijk dat het goed fout gaat.

[ Bericht 43% gewijzigd door FoXje op 15-09-2015 20:45:54 ]
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:13:47 #14
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_156125819
Het ziet er niet echt uit alsof ze het onder controle hebben.. :P

En we krijgen toch geen Rick Shane taferelen met die twee meiden
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_156132768
Ik gok niet dat je het zombie vs leger gevecht echt te zien zal krijgen. Ik heb allang geaccepteerd dat in het TWD universum de zombies hebben gewonnen, maar dat kan je gewoon niet realistisch op beeld zetten. Als de zombies hier nou extra snel oid waren, dan misschien. De TWD zombies zijn echter gewoon domme lemmings.

En het leger is eigenlijk maar één van de argumenten waarom ze niet in detail kunnen gaan hoe de zombies de wereld overnemen.

Dat moet dus maar gewoon op de achtergrond gebeuren, met af en toe een nieuwsbericht o.i.d. die de stand van zaken weergeeft.
  woensdag 16 september 2015 @ 08:21:36 #16
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_156133587
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 03:29 schreef schijffie het volgende:
Ik gok niet dat je het zombie vs leger gevecht echt te zien zal krijgen. Ik heb allang geaccepteerd dat in het TWD universum de zombies hebben gewonnen, maar dat kan je gewoon niet realistisch op beeld zetten. Als de zombies hier nou extra snel oid waren, dan misschien. De TWD zombies zijn echter gewoon domme lemmings.

En het leger is eigenlijk maar één van de argumenten waarom ze niet in detail kunnen gaan hoe de zombies de wereld overnemen.

Dat moet dus maar gewoon op de achtergrond gebeuren, met af en toe een nieuwsbericht o.i.d. die de stand van zaken weergeeft.
Ja maar de nationale garde leek me goed bezig. Ik zou wel graag willen zien hoe dat gevecht gaat. Maar goed, die buurman hebben ze natuurlijk ook gewoon afgeknald, dus de bewoners zullen ook wel in opstand komen tegen de garde.
opgezegd@fok.nl
pi_156136130
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 08:21 schreef FoXje het volgende:

[..]

Ja maar de nationale garde leek me goed bezig. Ik zou wel graag willen zien hoe dat gevecht gaat. Maar goed, die buurman hebben ze natuurlijk ook gewoon afgeknald, dus de bewoners zullen ook wel in opstand komen tegen de garde.
die buurman hebben ze toch meegenomen of was die geraakt? Ze zeiden toch dat hij besmet was omdat hij met bloed in aanraking gekomen was. Dat geeft ook aan dat men totaal niet weet wat het is, wij weten immers dat bloed niet boeit kwa besmetting.

Ze doorzochten de huizen toch, maar vonden dat latino gezin niet? Die vrouw gaat natuurlijk sterven door die beenwond en vreet haar man op waarna dochter met de rest meegaat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

In TWD is er toch weleens naar gerefereed hoe het ging? Dat eerst het leger kwam, maar dat zij op het een gegeven moment ook niet meer bij elkaar konden houden. Toen gingen ze de steden bombarderen en daarna was het stil. Zoiets.
Zoiets was het inderdaad, dat was zelfs nog even te zien in een flashback van Shane die met rick's gezin op weg was om de stad te verlaten.

[ Bericht 14% gewijzigd door planethugo op 16-09-2015 11:16:06 ]
  Moderator woensdag 16 september 2015 @ 11:09:31 #18
382129 crew  Donna
pi_156136426
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 10:54 schreef planethugo het volgende:

[..]

die buurman hebben ze toch meegenomen of was die geraakt? Ze zijden toch dat hij besmet was omdat hij met bloed in aanraking gekomen was. Dat geeft ook aan dat men totaal niet weet wat het is, wij weten immers dat bloed niet boeit kwa besmetting.

Ze doorzochten de huizen toch, maar vonden dat latino gezin niet? Die vrouw gaat natuurlijk sterven door die beenwond en vreet haar man op waarna dochter met de rest meegaat.
Volgens mij zeiden ze dat ze hem hadden afgevoerd ofzoiets, maar hij zou zomaar dood kunnen zijn, aangezien het leger denkt dat hij besmet is.
  woensdag 16 september 2015 @ 11:14:47 #19
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_156136539
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:09 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Volgens mij zeiden ze dat ze hem hadden afgevoerd ofzoiets, maar hij zou zomaar dood kunnen zijn, aangezien het leger denkt dat hij besmet is.
Ik denk dat ze hem gewoon afgeknald hebben.
opgezegd@fok.nl
  Moderator woensdag 16 september 2015 @ 11:18:03 #20
382129 crew  Donna
pi_156136611
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:14 schreef FoXje het volgende:

[..]

Ik denk dat ze hem gewoon afgeknald hebben.
Haha. Ik wilde 'dood gemaakt' zeggen. Maar afgeknald dekt de lading ook wel ja.
pi_156136684
of hij ligt in een lab als proefkonijn :)
pi_156137268
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:21 schreef planethugo het volgende:
of hij ligt in een lab als proefkonijn :)
Eerder dit ja. En gaat ''loco esse'' op het lab.
pi_156151768
Goeie aflevering, vond het alleen irritant dat ze niet even de tv aan hadden gezet om te kijken of er iets op het nieuws was over de gebeurtenissen.
pi_156155361
Vette serie, mooi om het begin van de apocalypse te zien.
  woensdag 16 september 2015 @ 21:49:31 #25
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_156155411
De zoon van Travis keek in de kapsalon naar buiten door het rolluik en keek een van de zombies recht in de ogen. Op gegeven moment gingen ze naar buiten en toen stonden er wat oproerkraaiers waarvan ik dacht dat 1 ervan de betreffende zombies was. Niemand anders zoiets opgemerkt?
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')