abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156070941
Welke websites gebruiken de meeste onder ons voor het bijhouden van hun geziene films/series?
Ik was echt weg van WhatIWatch, maar komen weinig vernieuwingen en updates.

Later dan Trakt.tv ontdekt en wat een verademing!
Modern en gaat mee met zijn tijd.

Welke gebruiken jullie?

[ Bericht 0% gewijzigd door banaantjeEE op 14-09-2015 09:28:03 ]
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_156071034
imdb
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 09:35:08 #3
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_156071282
IMDB en icheckmovies: https://www.icheckmovies.com/
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_156071340
Bovengenoemde en http://www.flickchart.com/
kijkt veel films
pi_156072517
Ik gebruik een app voor series (SeriesGuide). Echt heel fijn. Per aflevering bij te houden en je weet altijd wanneer er een nieuwe aflevering wordt uitgezonden. Meeste series ook een verhaaltje per aflevering, dat als je een keer vergeet er wat af te vinken dat je op basis van de verhaaltjes kan achterhalen waar je gebleven bent.

Films houd ik niet echt bij. Heb wel een IMDB account maar die gebruik ik haast niet.
pi_156073410
Waarom zou je je geziene TV series/films bijhouden?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_156074297
1 woord: lijstjes!
kijkt veel films
pi_156080583
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 11:26 schreef spierbal het volgende:
Waarom zou je je geziene TV series/films bijhouden?
Waarom niet? :D
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_156080589
Dus niemand die echt ervaring heeft met Trakt.tv?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_156080777
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:56 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Waarom niet? :D
wat moet je eraan bijhouden als het afgelopen is?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_156080815
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef spierbal het volgende:

[..]

wat moet je eraan bijhouden als het afgelopen is?
Is eerder een soort autistisch trekje denk ik.
Maar is altijd wel fijn om later nog eens je maand te overlopen qua aantal uur, wanneer je wat gezien hebt, hoeveel films, hoeveel series etc.
Je houdt toch ook een fotoalbum bij?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_156104276
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:05 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Is eerder een soort autistisch trekje denk ik.
Maar is altijd wel fijn om later nog eens je maand te overlopen qua aantal uur, wanneer je wat gezien hebt, hoeveel films, hoeveel series etc.
Je houdt toch ook een fotoalbum bij?
Een foto album vind ik was anders dan te analyseren hoeveel uur ik kwijt ben geweest aan series :D Maar goed ieder zijn ding.

Maar eigenlijk houd ik ook geen fotoalbum bij :p
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_156114737
http://www.pogdesign.co.uk/cat/
En op mn telefoon TVShow
En voor films IMDB
O+ BlaBlub O+
pi_156133267
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef spierbal het volgende:

[..]

wat moet je eraan bijhouden als het afgelopen is?
Met series is het fijn. Soms ben ik vergeten bij welk afleveringnummer ik gebleven ben. En zo kan ik makkelijk zien wanneer een serie weer begint.
pi_156134290
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 07:48 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Met series is het fijn. Soms ben ik vergeten bij welk afleveringnummer ik gebleven ben. En zo kan ik makkelijk zien wanneer een serie weer begint.
ja dat is waar ja, gelukkig houd mijn mediaplayer dat bij :D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_156134339
Twee, als app. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_156137710
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 09:17 schreef spierbal het volgende:

[..]

ja dat is waar ja, gelukkig houd mijn mediaplayer dat bij :D
Die van mij ook, maar ik heb er twee en sommige series kijk ik met en soms bij vrienden. Verder weet mijn mediaspeler niet wanneer er een nieuwe aflevering is uitgezonden en ik die dus kan downloaden.
pi_156138083
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Dus niemand die echt ervaring heeft met Trakt.tv?
Ja, ik gebruik Trakt.tv nu een paar maanden. Het ziet er allemaal goed uit en werkt ook prima.

Ik klik wel alles handmatig aan als ik een aflevering of film heb gekeken. Er is ook een scrobble functie maar daar maak ik geen gebruik van.

Op m'n telefoon houd ik het bij met de app SeriesGuide (zoals Tja.. 1986 ook doet). Die staat gekoppeld met m'n Trakt account, dus wordt automatisch gesynchroniseerd.

Top dus!
:)
pi_156139231
Trakt.tv en die andere vind ik maar een rotzooitje. Teveel poes/pas en onoverzichtelijkheid.

Ik wil gewoon kunnen bijhouden wat ik zie en daar is whatiwatch prima geschikt voor,
  woensdag 16 september 2015 @ 14:14:20 #20
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_156140847
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Welke websites gebruiken de meeste onder ons voor het bijhouden van hun geziene films/series?
Ik was echt weg van WhatIWatch, maar komen weinig vernieuwingen en updates.

Later dan Trakt.tv ontdekt en wat een verademing!
Modern en gaat mee met zijn tijd.

Welke gebruiken jullie?
Wat wil je nog meer zien op WIW dan? Is toch puur een site om bij te houden wat je hebt gezien en wanneer je het hebt gezien, meer niet. Hoeft wat mij betreft ook niet fancy te zijn.

Wil je dat wel, dan kun je Letterboxd wel eens proberen.
  Admin woensdag 16 september 2015 @ 18:52:18 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_156148504
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Dus niemand die echt ervaring heeft met Trakt.tv?
Ik heb er nu een maand of wat een account. Wellicht sinds ergens begin dit jaar. Heb het een paar keer geprobeerd bij te houden, maar dat is toch een hoop gedoe, dus dan slipt het makkelijk weg. Vind de site wel mooi en overzichtelijk, maar ik had in het verleden vaak last van traagheid, dus dat schiet vaak (letterlijk) niet echt op.
quote:
Dit is volgens mij nog steeds de meest simpele. Toevallig vanmiddag eens een zooitje favorieten aangevinkt, en het overzicht is meteen veel handiger. Ik blijf bij deze al een tijdje terugkeren, en dat gaat niet snel veranderen, denk ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 12 januari 2017 @ 07:59:03 #22
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_168069143
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Dus niemand die echt ervaring heeft met Trakt.tv?
Ik heb het nu een korte tijd draain op mijn kodi installatie, die automatisch alles bijhoudt wat ik kijk. Handmatig voer ik dan de bioscoopbezoeken en wat ik tussendoor buiten Kodi om bekijk (zondag nog naar Fantastic Beasts geweest met het gezin). Werkt prima, hoewel ik een optie om dingen massaal aan te vinken wel zou waarderen. Via Kodi kan dat wel - gewoon een hele serie als bekeken markeren en hop, in Trakt is het ook meteen ingevoerd - maar via de website niet.

Soms vergeet ik wel dingen aan te vinken die via andere bronnen bekeken worden, maar over het algemeen wordt 't prima bijgehouden.

Leuk ook als je Kodi gebruikt; als je de plugin goed instelt wordt alles op de juiste datum ingevoerd en kun je dus terug zien wat je op welke datum en tijdstip gekeken hebt. Je kunt dus elk moment instappen.

https://trakt.tv/users/danny-roodbol/history
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 12 januari 2017 @ 08:56:37 #23
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_168069648
Mijn Plex submit tegenwoordig automatisch naar Trakt, en ik kan mijn Netflix history eenvoudig syncen met een druk op de knop, dus die kan ik ook zonder al te veel moeite bijhouden.

Sinds ik dat heb voer ik ook bioscoopbezoekjes wel eens in; vind het eigenlijk wel leuk om een geschiedenis op te bouwen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 12 januari 2017 @ 10:39:25 #24
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_168071347
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 08:56 schreef Breuls het volgende:
Mijn Plex submit tegenwoordig automatisch naar Trakt, en ik kan mijn Netflix history eenvoudig syncen met een druk op de knop, dus die kan ik ook zonder al te veel moeite bijhouden.

Sinds ik dat heb voer ik ook bioscoopbezoekjes wel eens in; vind het eigenlijk wel leuk om een geschiedenis op te bouwen. :)
Zit dat in netflix ingebouwd? Kan wel een extensie voor de browser krijgen, maar netflix kijk ik gewoon via een app op de tv. Nou kijk ik zelden rechtstreeks via Netflix omdat ik nu eenmaal via Kodi kijk en netflix series ook gewoon download, maar een syncoptie zou alsnog best handig zijn :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 12 januari 2017 @ 11:13:34 #25
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_168071946
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:39 schreef Danny het volgende:

[..]

Zit dat in netflix ingebouwd? Kan wel een extensie voor de browser krijgen, maar netflix kijk ik gewoon via een app op de tv. Nou kijk ik zelden rechtstreeks via Netflix omdat ik nu eenmaal via Kodi kijk en netflix series ook gewoon download, maar een syncoptie zou alsnog best handig zijn :)
Da's een Chrome plugin/extensie die, wanneer je op je computer kijkt, meteen voor je synchroniseert. Maar ik kijk Netflix 9 van de 10 keer ook op mijn tv en die plays synchroniseer ik, via dezelfde plugin, achteraf. Ik heb de pagina binnen die plugin gewoon als bookmark, dus die open ik even, controleer visueel of er geen gekke dingen zijn (soms matcht-ie iets als 'pilotaflevering' niet omdat dat bij Trakt gewoon 'pilot' heet, bijvoorbeeld), corrigeer dat eventueel en dan submit ik het.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')