abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 14 september 2015 @ 07:51:55 #126
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_156070034
Geweldige umpire die Eva Asderak ^O^ *O*
0 fouten gemaakt klasse _O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 14 september 2015 @ 07:53:47 #127
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_156070051
4/23 BP's

Peak Federer
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_156070071
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 07:53 schreef Anonymousz het volgende:
4/23 BP's

Peak Federer
juichen
pi_156070112
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 07:51 schreef Anonymousz het volgende:
Geweldige umpire die Eva Asderak ^O^ *O*
0 fouten gemaakt klasse _O_
Dat gebeurt wel vaker, als je geen enkele overrule maakt, maak je in principe ook geen fouten. Ik ga er even vanuit dat de scoren roepen wel lukt.
sig verwijderd door FA
pi_156070145
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 07:53 schreef Anonymousz het volgende:
4/23 BP's

Peak Federer
_O- :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_156070222
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 04:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zeker niet zijn mooiste GS overwinning. Ok spel door een zwakke loting en een beetje een gestolen finale. Maar hij telt.
Beetje excuses zoeken :')

quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 08:04 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel vaker, als je geen enkele overrule maakt, maak je in principe ook geen fouten. Ik ga er even vanuit dat de scoren roepen wel lukt.
Des te knapper MET overrules. De meeste hebben de ballen er niet voor. Inb4 vrouw heeft geen ballen :+

[ Bericht 18% gewijzigd door Thomas-sama op 14-09-2015 08:32:54 ]
pi_156070362
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Thomas-sama op 14-09-2015 08:33:04 ]
  maandag 14 september 2015 @ 08:43:59 #133
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_156070459
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 08:04 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel vaker, als je geen enkele overrule maakt, maak je in principe ook geen fouten. Ik ga er even vanuit dat de scoren roepen wel lukt.
Wat deed ze dan... herhaalde ze gewoon af en toe de call van de lijnrechter? Ik had het idee dat ze wél overrulede.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_156070524
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 07:20 schreef Norrage het volgende:
Djokooooo _O_ was geweldig (beide spelers) die eerste 2sets, wat een tempo. En zo te lezen fed verloren op de punten waarom hij geen GOAT is (maar Rafa wel): mentaal. Hij IS de beste tennisser, maar wat een choker.
Rafa is natuurlijk sowieso niet de goat :') :'). Maar dat weet je zelf ook wel. Wie het wel is, de tijd zal het leren. Misschien Djokovic wel, heeft alleen iets te vrezen van wawrinka en Murray op de slams, maar wawrinka zal binnenkort ook wel minder worden en Murray laat het al tijden niet zien. Ik zie Djokovic echt nog wel vier jaar zo topfit blijven, met 2 GS/jaar kan hij Federer al inhalen wat betreft slams. Aantal master toernooien moet ook geen probleem zijn. Normale toernooien en weken nummer 1 wellicht ook te doen?

Blijft bizar dat iemand met de carrière van Federer zó mentaal zwak kan zijn. Hij moet echt véél beter zijn dan zijn tegenstander, wil bij winnen. Vooral bij Djoko en Nadal natuurlijk, die zelf ook wel bizar sterk zijn mentaal.

Want complimenten voor Djoko. Mentaal nog wel sterker dan Nadal, imo. Zo koel blijven, ondanks het publiek zo tegen je... 6/13 versus 4/23, dat is de alles zeggende statistiek van deze wedstrijd.
pi_156070564
Jammer, Federer absoluut z'n kansen gehad deze wedstrijd. Vooral jammer dat hij een fantastisch niveau haalt op Wimbledon en ook hier (o.a. Murray en Wawrinka weggeblazen), maar dan in de finale 2x net tekort komt tegen Djokovic.

Wel ongelofelijk dat hij dit niveau nog haalt op deze leeftijd _O_
pi_156070647
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 04:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zeker niet zijn mooiste GS overwinning. Ok spel door een zwakke loting en een beetje een gestolen finale. Maar hij telt.
had jij niet in het stadion moeten zitten om lekker vervelend te doen?
pi_156070662
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 08:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Rafa is natuurlijk sowieso niet de goat :') :'). Maar dat weet je zelf ook wel. Wie het wel is, de tijd zal het leren. Misschien Djokovic wel, heeft alleen iets te vrezen van wawrinka en Murray op de slams, maar wawrinka zal binnenkort ook wel minder worden en Murray laat het al tijden niet zien. Ik zie Djokovic echt nog wel vier jaar zo topfit blijven, met 2 GS/jaar kan hij Federer al inhalen wat betreft slams. Aantal master toernooien moet ook geen probleem zijn. Normale toernooien en weken nummer 1 wellicht ook te doen?

Blijft bizar dat iemand met de carrière van Federer zó mentaal zwak kan zijn. Hij moet echt véél beter zijn dan zijn tegenstander, wil bij winnen. Vooral bij Djoko en Nadal natuurlijk, die zelf ook wel bizar sterk zijn mentaal.

Want complimenten voor Djoko. Mentaal nog wel sterker dan Nadal, imo. Zo koel blijven, ondanks het publiek zo tegen je... 6/13 versus 4/23, dat is de alles zeggende statistiek van deze wedstrijd.
Federer is inderdaad mentaal zwakker dan Djokovic en Nadal, maar je vergelijkt dan ook met 2 spelers die mentaal belachelijk sterk zijn. Mentaal zwak vind ik bij Federer dan wat overdreven, hij is alleen mentaal zwakker dan die 2..
pi_156070988
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 08:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Rafa is natuurlijk sowieso niet de goat :') :'). Maar dat weet je zelf ook wel. Wie het wel is, de tijd zal het leren. Misschien Djokovic wel, heeft alleen iets te vrezen van wawrinka en Murray op de slams, maar wawrinka zal binnenkort ook wel minder worden en Murray laat het al tijden niet zien. Ik zie Djokovic echt nog wel vier jaar zo topfit blijven, met 2 GS/jaar kan hij Federer al inhalen wat betreft slams. Aantal master toernooien moet ook geen probleem zijn. Normale toernooien en weken nummer 1 wellicht ook te doen?

Blijft bizar dat iemand met de carrière van Federer zó mentaal zwak kan zijn. Hij moet echt véél beter zijn dan zijn tegenstander, wil bij winnen. Vooral bij Djoko en Nadal natuurlijk, die zelf ook wel bizar sterk zijn mentaal.

Want complimenten voor Djoko. Mentaal nog wel sterker dan Nadal, imo. Zo koel blijven, ondanks het publiek zo tegen je... 6/13 versus 4/23, dat is de alles zeggende statistiek van deze wedstrijd.
Hoezo weet ik ook wel dat Rafa dat niet is? Ik sta er 100% achter dat ik Rafa een grotere GOAT vind dan Federer. Dankzij de H2H, maar ook vanwege de manier van zijn comebacks, zijn mega-resultaten ondanks zijn blessures, zijn OS + alle GS, het kunnen domineren van zijn 2 directe concurrenten (Djoko en Fed) etc. Ik geloof niet in dat er een GOAT bestaat hoor, maar als ik iemand zou moeten noemen is het Rafa en niet Fed. En heel misschien wel Djoko als hij dit nog een paar jaar volhoudt...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_156071291
Ah, de GOAT-discussie, het was ook al te lang stil geweest :Y
  maandag 14 september 2015 @ 09:47:45 #140
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_156071470
Het is hoe dan ook bijzonder dat er momenteel 3 tennissers actief zijn die aanspraak ( kunnen ) maken op die illustere titel.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_156071547
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:47 schreef DO2 het volgende:
Het is hoe dan ook bijzonder dat er momenteel 3 tennissers actief zijn die aanspraak ( kunnen ) maken op die illustere titel.
Ja, dat is wel echt bijzonder ja :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_156071555
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:35 schreef Marcoss het volgende:
Ah, de GOAT-discussie, het was ook al te lang stil geweest :Y
Ik mis Rafa :( :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_156072210
Bizarre stat: Fed heeft 9 keer zonder setverlies de halve/finale gehaald van een slam. Slechts 2x won hij het toernooi...
Tsja, dat is Fed in 1 zin: hij is veel beter dan iedereen, maar als iemand ook maar een beetje in zijn buurt komt, choket ie :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_156072699
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 10:28 schreef Norrage het volgende:
Bizarre stat: Fed heeft 9 keer zonder setverlies de halve/finale gehaald van een slam. Slechts 2x won hij het toernooi...
Tsja, dat is Fed in 1 zin: hij is veel beter dan iedereen, maar als iemand ook maar een beetje in zijn buurt komt, choket ie :(
Dat lijkt me wel een hele simpele conclusie..
  maandag 14 september 2015 @ 11:06:45 #145
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_156072966
Da's wat kort door de bocht, ja. Maar er sluipt wel onzekerheid in ( het spel van ) Federer zodra hij tegenover iemand komt te staan waarvan ie weet dat die het m lastig kan maken. Dat merk je met name bij Djokovic.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_156073216
Ja. Ik kan er nog een heel epistel aan koppelen, maar ik vond dit vooral een extra nieuw bewijs; de rest is al veelvuldig langsgekomen de laatste jaren (het voornaamste bewijs is natuurlijk zijn bedroevende 5-set record (en zijn H2Hs met Nadal/Djokovic)).
Ohja, de BP conversie in zijn GS verliespotten: ik zag langsmomen dat dat iets was van 1/19, 0/9, 3/18,4/21,en nu dus 4/23...)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_156073646
Maar dat is toch geen choken? Gisteren heeft hij geen moment voor gestaan, geloof ik..

Dat hij meer had kunnen winnen als hij in finales net zo briljant had gespeeld als in z'n halve finales, lijkt me zeker en ook dat hij genoeg kansen heeft gehad om dat ook in finales te doen, lijkt me een feit. Maar dat ligt ook aan Nadal en nu Djokovic natuurlijk..
pi_156074092
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 11:36 schreef Marcoss het volgende:
Maar dat is toch geen choken? Gisteren heeft hij geen moment voor gestaan, geloof ik..

Dat hij meer had kunnen winnen als hij in finales net zo briljant had gespeeld als in z'n halve finales, lijkt me zeker en ook dat hij genoeg kansen heeft gehad om dat ook in finales te doen, lijkt me een feit. Maar dat ligt ook aan Nadal en nu Djokovic natuurlijk..
Naja, choken, mentaal zwak zijn, BPs missen. Misschien is choken niet het goede woord.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_156074532
Ik mis de Nadal van voor Roland Garros 2014.
  maandag 14 september 2015 @ 12:23:18 #150
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_156074648
Het is zowel mentale zwakte bij Federer en mentale sterkte bij Djokovic op de belangrijke punten. Djokovic en ook Nadal zijn misschien de beste spelers ooit als je kijkt naar mentaliteit, die gewoon op de cruciale punten uit een ander vaatje tappen.

Hoewel Federer fit oogt, ben ik bang dat zijn fysiek simpelweg tekort komt in een best of 5 tegen Djokovic. De eerste 2 sets waren ongelofelijk, maar de laatste 2 speelde hij weer erg passief. Moeheid heeft natuurlijk ook invloed op je focus, wat misschien zijn zwakte op de belangrijke punten weergeeft.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')