abonnement Unibet Coolblue
pi_156163389
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 08:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

04-01 staat niet voor niks uitgezonderd, ze willen natuurlijk we cashen in de vakantieperiode. :')
Ik heb even op de website gekeken:
quote:
Departure Period: : 01 November 2015 - 31 March 2016

This promotion isn't valid between these dates : 30 December 2015-11 January 2016
Weet je, ik ga binnenkort gewoon voor een lang weekend naar Istanbul. Klaar. :P

Met oud en nieuw ben ik er sowieso ook.
pi_156163451
Zal ik m'n ouders in Turkije eens verrassen en met het offerfeest naar Turkije gaan? :o

Oh wacht, vertrekdatum vanaf 1 november. :P
pi_156163657
toerkischtan
zzzzz
pi_156163690
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik m'n ouders in Turkije eens verrassen en met het offerfeest naar Turkije gaan? :o

Oh wacht, vertrekdatum vanaf 1 november. :P
Dat is ook expres, na de herfstvakantie. :(
Protège moi de mes désirs.
pi_156164131
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Dat is ook expres, na de herfstvakantie. :(
Ik ben niet gebonden aan schoolvakanties. Dat scheelt weer.

Jammer dat FB-Ajax op 22 oktober is. :(

Ik had net bijna een ticket geboekt voor begin november. Goed dat ik dat niet heb gedaan, want ik heb kaartjes geregeld voor Ajax-FB op 5 november. :o
pi_156164326
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:17 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]


Ik had net bijna een ticket geboekt voor begin november. Goed dat ik dat niet heb gedaan, want ik heb kaartjes geregeld voor Ajax-FB op 5 november. :o
cool! heb je één kaartje over? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156164402
quote:
99s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

cool! heb je één kaartje over? :P
Nope.
pi_156164545
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 10:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nope.
-O- :( ;( :'(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156166260
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156167841
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 09:37 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb even op de website gekeken:

[..]

Weet je, ik ga binnenkort gewoon voor een lang weekend naar Istanbul. Klaar. :P

Met oud en nieuw ben ik er sowieso ook.
Ja had geen zin om alle uitzonderingen te typen op mobiel :P

Voorjaarsvakantie is niet uitgezonderd maar hoe is het weer dan in Istanbul, vrij vies weer denk ik?
pi_156168652
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:01 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja had geen zin om alle uitzonderingen te typen op mobiel :P

Voorjaarsvakantie is niet uitgezonderd maar hoe is het weer dan in Istanbul, vrij vies weer denk ik?
Ik ben wel vaker in november in Istanbul geweest. Zo nu en dan regen, maar wel goed te doen. Liever dat dan het veel te warme zomerweertje. _O-

--
By the way, ik ben uitgenodigd voor een bijeenkomst met onder andere de Turkse ambassadeur. De dresscode is 'formeel'. Hoe strict zou dat zijn? _O-
pi_156169101
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:34 schreef sylvesterrr het volgende:

By the way, ik ben uitgenodigd voor een bijeenkomst met onder andere de Turkse ambassadeur. De dresscode is 'formeel'. Hoe strict zou dat zijn? _O-
zoiets?

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156169133
quote:
99s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

zoiets?

[ afbeelding ]
:') :')
pi_156169298
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:34 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben wel vaker in november in Istanbul geweest. Zo nu en dan regen, maar wel goed te doen. Liever dat dan het veel te warme zomerweertje. _O-

--
By the way, ik ben uitgenodigd voor een bijeenkomst met onder andere de Turkse ambassadeur. De dresscode is 'formeel'. Hoe strict zou dat zijn? _O-
Voorjaarsvakantie is in februari gappie :P
Ik ben in de eerste week van november geweest, perfecte weer om in Istanbul te zijn.
pi_156169334
Net pak aan doen met een te grote/brede stropdas en Turkse vlag rozet :D
pi_156169355
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:55 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Voorjaarsvakantie is in februari gappie :P
Ik ben in de eerste week van november geweest, perfecte weer om in Istanbul te zijn.
Ik heb koffie nodig. :')

Ik denk dat ik op 7 november ga. Donderdag 5 november Ajax-FB, en zaterdagochtend naar Istanbul. *O*
pi_156169452
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:57 schreef xaban06 het volgende:
Net pak aan doen met een te grote/brede stropdas en Turkse vlag rozet :D
Je neemt nu voor het gemak even aan dat ik een pak heb. _O- Ik houd totaal niet van pakken. :D

Als ik al een pak zou hebben, dan wordt dat sowieso lastig. De bijeenkomst is morgen eind van de middag, en ik moet eerst naar kantoor. Op casual Friday strak in pak verschijnen (terwijl mijn leidinggevende geen pak aan heeft) lijkt mij niet handig. _O-

Netjes gekleed + colbert ik nog prima vinden... Anders moet ik het afzeggen. :P

Ik neem even contact op met de organisatie. :+
pi_156175252
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 12:21 schreef Unlabeled het volgende:
Beetje voorbij scheuren met dikke bakken uit het jaar 0. Stoere jochies en kezbans die lopen te provoceren door opgestoken pink en wijsvinger. Getoeter en gebleer met Arabische leuzen. Puberaal en asociaal gedrag. Meeste leken net op voetbal hooligans. Overdreven gedoe.
:') ___
wat kijk jij
pi_156175284
o dit is de sc

laat maar

doei
wat kijk jij
pi_156175856
Khaki broek en een shirt is bij ons de standaard, iedere dag een pak moeten dragen spreekt mij niet bijzonder aan :)
pi_156191035
Het verschil tussen Rotterdam - Istanbul (Ataturk) en Schiphol - Istanbul (Sabiha) is ¤ 20 (¤ 119 vs ¤ 138). Voor nog eens ¤ 10 (¤ 6 voor heenreis, en ¤ 4 voor terugreis) extra (dus ¤ 148) kan ik ook vliegen op Ataturk.

Vliegen vanaf Schiphol is voor mij gunstiger omdat ik dan een halve dag kan werken en daarna in tien minuutjes op Schiphol kan zijn. :Y Ook hoef ik dan in Nederland geen taxi te regelen (huis->Utrecht CS omdat het een vroege vlucht is, en Rotterdam Airport->Rotterdam CS omdat het een late vlucht is).
pi_156201746
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 08:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Het verschil tussen Rotterdam - Istanbul (Ataturk) en Schiphol - Istanbul (Sabiha) is ¤ 20 (¤ 119 vs ¤ 138). Voor nog eens ¤ 10 (¤ 6 voor heenreis, en ¤ 4 voor terugreis) extra (dus ¤ 148) kan ik ook vliegen op Ataturk.

Vliegen vanaf Schiphol is voor mij gunstiger omdat ik dan een halve dag kan werken en daarna in tien minuutjes op Schiphol kan zijn. :Y Ook hoef ik dan in Nederland geen taxi te regelen (huis->Utrecht CS omdat het een vroege vlucht is, en Rotterdam Airport->Rotterdam CS omdat het een late vlucht is).
Waarom wil je via Ataturk vliegen? Of is het eerder dat je vanaf Schiphol wil vliegen? Want vanaf beide vliegvelden kan je heel makkelijk naar het centrum.
pi_156202020
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:24 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Waarom wil je via Ataturk vliegen? Of is het eerder dat je vanaf Schiphol wil vliegen? Want vanaf beide vliegvelden kan je heel makkelijk naar het centrum.
Ik wil graag vanaf Schiphol vliegen. En Atatürk, ehh... Het is gewoon makkelijker met het OV. :P

Maar ik denk dat ik naar Sabiha ga, dan kan ik nog even theedrinken bij mijn neef voordat ik naar mijn hotel ga. :Y

Heb een eenpersoonskamer voor acht nachten geboekt voor 130 euro. :') Eigen badkamer en hoge rating op booking.com. :Y Zo houd ik nog geld over voor andere zaken. :P
pi_156203220
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 17:36 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik wil graag vanaf Schiphol vliegen. En Atatürk, ehh... Het is gewoon makkelijker met het OV. :P

Maar ik denk dat ik naar Sabiha ga, dan kan ik nog even theedrinken bij mijn neef voordat ik naar mijn hotel ga. :Y

Heb een eenpersoonskamer voor acht nachten geboekt voor 130 euro. :') Eigen badkamer en hoge rating op booking.com. :Y Zo houd ik nog geld over voor andere zaken. :P
Tering, ik betaal 75 per nacht. Doe je goed :D Havatas heeft iedere half uur bussen naar Taksim vanaf beide vliegvelden, dus even makkelijk :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')