abonnement Unibet Coolblue
pi_156061752
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:28 schreef Persepolis het volgende:
Een stapje terug bij pijn betekent dat ik het dan nooit kan proberen.

Maar zeer bedankt voor je tips, ik denk dat voorspel een grote factor is. Meestal hebben we zin en proberen we letterlijk 5 minuten later al om zijn geslachtsdeel in me te krijgen. Soms voel ik ook onder en is het erg droog. Een lid opperde dat ik na mijn orgasme moest overgaan op penetreren. Zou dat helpen?

_O- 8)7
Sorry hoor maar dat plan van aanpak is toch mega dom, zeker als je het al 100 keer op die manier geprobeerd hebt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 13 september 2015 @ 21:57:56 #27
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156062201
Ach jee dat stukje had ik even gemist. Ik vraag me nou af hoe oud ts en d'r vriend zijn. :?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  zondag 13 september 2015 @ 22:30:12 #28
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_156064367
Slik je de pil?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 13 september 2015 @ 23:09:24 #29
448289 Lizaatje
Girls On Film!
pi_156066047
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:57 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ach jee dat stukje had ik even gemist. Ik vraag me nou af hoe oud ts en d'r vriend zijn. :?
Wilde net zeggen "Nog niemand de vraag gesteld hoe oud ze is?" :o
pi_156069708
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:28 schreef Persepolis het volgende:


[..]

Kun je hier wat meer over vertellen en heb je hier ervaring mee?

Toen ik jonger was ging het ook niet altijd zo vlotjes, en door pijn span je jezelf op en raak je in een vicieuze cirkel...
Als je in het voorspel al een orgasme krijgt door bijvoorbeeld beffen dan ben je veel meer ontspannen en ondertussen ook erg nat. Je vagina is dan klaar voor penetratie.
Bovendien voelt penetratie direct na je orgasme heerlijk aan. Ik zou het zeker eens proberen.

Zorg ook dat je schaamlippen wat nat en glibberig zijn en zijn eikel.
Als dat niet zo is dan kan de eerste centimeter toch wat stroef gaan en ben je misschien weer gelijk gespannen.
pi_156069714
@Vriend van TS:

Gang is alles, remmen is angst!
pi_156071989
Simpel antwoord: je bent overheersend nerveus en weinig opgewonden => gevolg: je spant je spieren aan en je bent droog.

Oplossing: Glijmiddel en (langer) voorspel (zoenen, vingeren, beffen), eventueel met ontspannende massage.
pi_156073054
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 18:36 schreef Persepolis het volgende:
Hallo allemaal,

De seks wil niet lukken met mijn partner. We zijn nu 9 maanden samen en willen eraan beginnen. Ik ben maagd en hij ook.

Ik heb het gevoel dat het allemaal te nauw is. Hij zegt dat hij voelt dat ik mijn spieren extreem aanspan waardoor hij er maar voor een centimetertje of 2 erin kan, zo niet, minder.

Ik word hierdoor erg onzeker en voel me rot als we het weer proberen vanwege de pijn. Een vinger gaat er nog wel in, 2 is al teveel en gaat gewoon niet. Heeft dit met nauwheid te maken? Hoe kan ik hiermee omgaan? Ik wil namelijk dat het wel gewoon lukt. Ik moet zeggen dat ik alles eromheen fijn vind, maar zodra hij erin gaat duw ik hem bijna weg als reflex. Ik weet dat dit echt niet goed is, maar ik voel zoveel angst voor het onbekende en voor het hele feit dat zijn hele geslachtsdeel erin moet. Ik ben iemand die heel bang is voor pijn, en ik weet ook dat dit de boel verpest.

Heeft iemand tips/soortgelijke ervaringen?

:'(
Ik heb exact hetzelfde gehad. Vervolgens naar de gyneacoloog geweest. Dyspareunie werd geconstateerd. Ik moest allerlei oefeningen doen, maar kan je vertellen dat het weinig hielp. Ik was toen 19/20. Voor die tijd wel seks gehad, alleen deed het altijd pijn. Ik kotste er dus ook op. Moest er niks van hebben.

Vingeren doe/deed ik ook niet. Toen ik leerde dat dat kon, had ik al zoiets van wat??? Het is nooit lekker geweest als ik het bij mezelf deed. Dus echt erin gaan. Ik ben ook pas dit jaar klaargekomen door middel van penetratie. Het vergt dus wellicht gewoon heel veel rust en oefening en een mindset van; niks moet.

Nu heb ik soms ook nog wel last, maar dmv voorspel en wat andere aanpakken gaat het een stuk beter. Nog steeds heb ik die angst hoor. En ik span het daar sowieso nog steeds soms aan, per ongeluk. Ook gewoon zonder seks. Maar als ik het opmerk, dan laat ik het ook even ontspannen. Dus klein beetje druk opzetten ipv in te houden ofzo. Kan het niet goed uitleggen wellicht, maar hetzelfde als wat je doet als je plast en je stopt en je gaat weer door.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 14 september 2015 @ 11:26:49 #34
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_156073417
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:28 schreef Persepolis het volgende:

[..]

Een stapje terug bij pijn betekent dat ik het dan nooit kan proberen. :'(

Maar zeer bedankt voor je tips, ik denk dat voorspel een grote factor is. Meestal hebben we zin en proberen we letterlijk 5 minuten later al om zijn geslachtsdeel in me te krijgen. Soms voel ik ook onder en is het erg droog. Een lid opperde dat ik na mijn orgasme moest overgaan op penetreren. Zou dat helpen?

[..]

Ik zal eens googlen.

Wat is er mis met vaseline?

[..]

Helpt dit echt? Nieuwe tip op de lijst!

[..]

Thanks!
En doorgaan bij pijn betekent dat je het alleen maar forceert.
Probeer eens meer tijd te besteden aan voorspel. Rustig muziekje op de achtergrond, kaarsen, massage etc. Leer elkaar kennen, voel jezelf helemaal op je gemak en haal de focus weg van penetratie.
En stapje voor stapje ga je het opbouwen.
  maandag 14 september 2015 @ 12:16:55 #35
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_156074521
Je vagina is zurig van nature en reinigt zichzelf (iets wat je ongetwijfeld weet aangezien je al seks hebt). Dus nooit zeep gebruiken, gewoon water en het liefst glijmiddel op waterbasis. Iets op siliconenbasis kan ook (Eros) kan ook, maar dat blijft voor mij te lang effectief.

Ben je wel echt opgewonden tijdens seks? Misschien is het goed het eens niet te concentreren op penetratie, maar op andere zaken. Hoe meer je gaat voor penetratie, hoe meer druk daarop komt te staan en dat kan negatief uitpakken.
pi_156076346
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:28 schreef Persepolis het volgende:

Maar zeer bedankt voor je tips, ik denk dat voorspel een grote factor is. Meestal hebben we zin en proberen we letterlijk 5 minuten later al om zijn geslachtsdeel in me te krijgen. Soms voel ik ook onder en is het erg droog. Een lid opperde dat ik na mijn orgasme moest overgaan op penetreren. Zou dat helpen?
Dit gaat natuurlijk nergens over, zo werkt het gewoon niet. Ik heb bij de seksuele voorlichting op school al geleerd dat meisjes meer tijd nodig hebben dan jongens om voldoende opgewonden te raken om te neuken. Als je nou 30 bent of zo en je je eigen lichaam en verlangens goed kent kun je hem er misschien een keer snel injassen, maar beginners moeten dat gewoon nog niet proberen.

Glijmiddel is vrouwen met een specifiek lichamelijk probleem, een gezond goed functionerend lichaam heeft het niet nodig. Kletsnat is niet eens een teken dat het al tijd is voor penetratie en droog erin slaat al helemaal nergens op.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 14 september 2015 @ 13:47:01 #37
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_156076933
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 18:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Eerst met je eigen vuisten oefenen.
_O- _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_156150325
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:28 schreef Persepolis het volgende:

Helpt dit echt? Nieuwe tip op de lijst!

Bij mijn vriendin in elk geval wel.

Degelijk voorwerk en glijmiddel hielpen totaal niet, maar als ik haar aan het lachen kreeg deed dat wonderen :D.
pi_156173950
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 18:36 schreef Persepolis het volgende:
Hallo allemaal,

De seks wil niet lukken met mijn partner. We zijn nu 9 maanden samen en willen eraan beginnen. Ik ben maagd en hij ook.

Ik heb het gevoel dat het allemaal te nauw is. Hij zegt dat hij voelt dat ik mijn spieren extreem aanspan waardoor hij er maar voor een centimetertje of 2 erin kan, zo niet, minder.

Ik word hierdoor erg onzeker en voel me rot als we het weer proberen vanwege de pijn. Een vinger gaat er nog wel in, 2 is al teveel en gaat gewoon niet. Heeft dit met nauwheid te maken? Hoe kan ik hiermee omgaan? Ik wil namelijk dat het wel gewoon lukt. Ik moet zeggen dat ik alles eromheen fijn vind, maar zodra hij erin gaat duw ik hem bijna weg als reflex. Ik weet dat dit echt niet goed is, maar ik voel zoveel angst voor het onbekende en voor het hele feit dat zijn hele geslachtsdeel erin moet. Ik ben iemand die heel bang is voor pijn, en ik weet ook dat dit de boel verpest.

Heeft iemand tips/soortgelijke ervaringen?

:'(
9 maanden samen......
9 uur bedoel je...

jezus en dan nu al willen neuken?
waar gaat dit heen met de wereld.
pi_156200568
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:28 schreef Persepolis het volgende:
ik denk dat voorspel een grote factor is. Meestal hebben we zin en proberen we letterlijk 5 minuten later al om zijn geslachtsdeel in me te krijgen. Soms voel ik ook onder en is het erg droog. Een lid opperde dat ik na mijn orgasme moest overgaan op penetreren. Zou dat helpen?
Je snapt zelf ook wel dat dit niet verstandig is als je al problemen ervaart.

Of penetreren na orgasme helpt kan ik je niet vertellen, al lijkt me dat je dan wel ruim voldoende opgewonden bent.

quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:28 schreef Persepolis het volgende:
Nee, ik word soms nat maar weer heel snel droog. Ik heb glijmiddel geprobeerd maar dat viel erg tegen.
Dat kan prima van stress komen door de situatie.

Hier een aantal adviezen aangetroffen in dit topic, die me goed leken:
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 11:11 schreef Tamashii het volgende:
heel veel rust en oefening en een mindset van; niks moet.
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 11:26 schreef Royco1 het volgende:
Leer elkaar kennen, voel jezelf helemaal op je gemak en haal de focus weg van penetratie.
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Kletsnat is niet eens een teken dat het al tijd is voor penetratie en droog erin slaat al helemaal nergens op.
Als laatste:
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:28 schreef Persepolis het volgende:
Wat is er mis met vaseline?
Vet drijft vocht af, en kan bovendien een voedingsbodem zijn voor ziekteverwekkers. Niet op of in de vagina smeren dus.
Voor de kont wordt het soms gebruikt, maar dat is een ander onderwerp. :P
pi_156614474


[ Bericht 100% gewijzigd door Blosje op 05-10-2015 10:29:12 ]
pi_156622439
Ga op je rug liggen met je benen omhoog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')