abonnement Unibet Coolblue
pi_156264052
Ik ben het meedenkend/oplossend vermogen van Marley Spoon aan het testen omdat we plots niet thuis zijn op het bezorgmoment :+ En ik wil echt niet dat de box bij de buren wordt afgegeven. Ik heb 3 andere mogelijkheden aangedragen. Ik ben benieuwd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156264518
Net even de box van HF voor volgende week gecheckt, maar dat wordt 'm niet. Weinig bijzonders. Misschien de week erop weer :)

Misschien binnenkort de AH-box maar eens proberen. Voordeel is dat je er meteen gratis wat andere boodschappen bij kan bestellen. zag ik net. Best handig, scheelt weer een wandeling naar de supermarkt.
Schip ahoy!
pi_156265189
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben het meedenkend/oplossend vermogen van Marley Spoon aan het testen omdat we plots niet thuis zijn op het bezorgmoment :+ En ik wil echt niet dat de box bij de buren wordt afgegeven. Ik heb 3 andere mogelijkheden aangedragen. Ik ben benieuwd.
En, hoe liep het af?

Ik doe ook een weekje Marley Spoon. Wordt bezorgd op vrijdag 2 oktober, met de kortingscode. Vifjtien euro voor in totaal 3 x een tweepersoonsmaaltijd is te doen. :Y Ik heb de schnitzel, de Chinese stirfry en de zalmpasta. Benieuwd!
Let me see you stripped down to the bone
pi_156265214
Wij hebben afgelopen dagen de MS box gehad.
Was vrijdag keurig op tijd bezorgd (vroeg in het beloofde tijdvak).

De maaltijden zijn ruim 1,5x zo veel werk om te maken als op de beschrijving staat.
Dus 40 minuten wordt zeker een uur, 50 minuten wel 1,5 uur.

De ingrediënten zien er goed uit, maar de maaltijden zelf vielen wat tegen. Qua smaak nogal flauw, en zeker de aardappel strudel vond ik smerig. De porties zijn voor ons ook (veel) te groot.

Dit gaat voorlopig niet in de herhaling dus.
Gelukkig hadden we ¤ 25,- korting :P
pi_156265254
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:21 schreef Pindasoepje het volgende:
Mijn vlees was ook ieniemienie, heb het dus niet gespiest haha. De wortels Had ik eerst even laten weken in kokend water. Anders zouden ze sowieso hard blijven aangezien de risoni volgens recept maar 10min moest koken (heb het wel echt veel langer gekookt) ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van het totaalplaatje. Voor 15euro was het wel te doen maar als je alleen het recept volgt is het echt niet boeiend, je moet er wel 'een beetje van jezelf' bijdoen. Het was trouwens wel weer erg veel.. Of eet ik te weinig?
Deze hadden wij ook, zelfde conclusie :)
pi_156265285
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:18 schreef Xcalibur het volgende:
De maaltijden zijn ruim 1,5x zo veel werk om te maken als op de beschrijving staat.
Dus 40 minuten wordt zeker een uur, 50 minuten wel 1,5 uur.

Waar zit dat 'm dan precies in? Want kan natuurlijk met snijvaardigheid te maken hebben, de één snippert een ui in dertig seconden, een ander staat er vier minuten mee. :)
Of gaat het echt om de kook/bak/garings-tijden?
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 21 september 2015 @ 10:42:28 #107
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_156265591
Ik vond bij Marley Spoon de gerechten erg simpel te bereiden, veel sneller dan HF eigenlijk. Misschien had ik makkelijke gerechten.
maar goed heb er 2 van de 3 op en alvast mijn abonnement definitief opgezegd, gatver wat een tegenvaller!
Ik vind ten eerste de hoeveelheid groente echt onder de maat en verder zijn de smaken erg saai en flauw. Ik had nu korting maar kan me niet voorstellen meer dan die 5 euro per gerecht te betalen voor deze maaltijden.
De souvlaki was echt matig met flauwe risoni.
Gister de vegetarische aubergine met knoflookbrood. Nou het brood was lekker, daar is het ook wel mee gezegd. Erg jammer.
pi_156265784
Ik vind de bereidingstijden van Marley Spoon ook vrij lang. En als je dan uiteindelijk een bijzonder en smaakvol gerecht hebt is het dat wel waard, maar nu waren het meer dingen waar ik zelf ook wel een versie kan maken in de helft van de tijd en met veel meer smaak, voor veel minder geld.
Ik vond de hoeveelheid groente op zich wel ok, het hield niet over, maar volgens mij was het wel de aanbevolen 200 gram per persoon ongeveer.
Al met al is het toch niet echt iets voor mij, ik haal wel weer mijn eigen boodschappen, dan krijg ik toch duidelijk meer waar voor mijn geld.
De matthijs maaltijdbox wil ik wel een keer proberen, maar volgens mij bezorgen die alleen op maandag, dus voorlopig zit dat er niet in
  maandag 21 september 2015 @ 10:59:30 #109
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156265852
Ik ben tot nu toe ook niet zo te spreken over Marley Spoon. Helaas. Had er hoge verwachtingen van! Het eten was op zich best prima, maar ik mis absoluut groenten. We hebben de souvlaki (2 minikomkommers, 1 wortel en tomatensaus als groenten) en de steak (als groenten een paar tomaten, ui en kruiden) nu op. Vanavond nog de spaghetti met zalm en dan was dit denk ik de laatste keer MS.
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 11:12:39 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156266043
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 00:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die verpakking had love_sharon natuurlijk ook....
Ja en dat heb ik geweten, de kip stonk naar eierscheet :X Dus die hebben we niet gegeten :')

Ik weet niet zo goed wat ik nou van MS vind. Aan de ene kant vind ik de kwaliteit van het vlees en de vis beter dan van HF maar over all vond ik de gerechten wat flauw en zat er erg weinig groenten bij. Niet 40 euro waard in ieder geval. Ik ga dus alleen weer bij MS bestellen als de gerechten er écht heel bijzonder uitzien.

Vooralsnog meer tevreden over HF :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156266906
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Waar zit dat 'm dan precies in? Want kan natuurlijk met snijvaardigheid te maken hebben, de één snippert een ui in dertig seconden, een ander staat er vier minuten mee. :)
Of gaat het echt om de kook/bak/garings-tijden?
Het zal ongetwijfeld aan de snijvaardigheid liggen, maar dan nog is het krap.

Bij het recept met gebakken aardappeltjes gaat er volgens de instructies 30 minuten (van de 40) zitten in het maken van de aardappels. Nou kan je ondertussen wel wat anders doen, maar dan moet je er wel erg handig in zijn.

Bij het recept met de souvlaki moest je continu in die risoni roeren, en dan valt het niet mee om ondertussen wat anders te doen :)
pi_156266978
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 11:59 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

Het zal ongetwijfeld aan de snijvaardigheid liggen, maar dan nog is het krap.

Bij het recept met gebakken aardappeltjes gaat er volgens de instructies 30 minuten (van de 40) zitten in het maken van de aardappels. Nou kan je ondertussen wel wat anders doen, maar dan moet je er wel erg handig in zijn.
Nee joh. Schei toch uit met je handig zijn. Je bent toch geen 30 minuten je aardappels aan het omroeren? Volgens het recept is het 3x 10 minuten. In die tussentijd kan je onwijs veel andere dingen doen. Afentoe 5 seconden je aardappels omschudden en verder.

Ik weet ook nog niet wat ik van MS moet denken. Gisteren de smokey aardappelsalade met vlees op. Vlees was super mals en lekker. Alleen de aardappels en tomatensalsa waren erg vlak van smaak. Ook miste ik zoals velen een fatsoenlijk groente of een lekkere sla met dressing erbij. Vanavond de kip. Al vrees ik dat die ook kapot kan zijn aangezien 2 van jullie dat ook hebben gehad :{
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 21 september 2015 @ 12:19:08 #113
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_156267240
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 11:59 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

Het zal ongetwijfeld aan de snijvaardigheid liggen, maar dan nog is het krap.

Bij het recept met gebakken aardappeltjes gaat er volgens de instructies 30 minuten (van de 40) zitten in het maken van de aardappels. Nou kan je ondertussen wel wat anders doen, maar dan moet je er wel erg handig in zijn.

Bij het recept met de souvlaki moest je continu in die risoni roeren, en dan valt het niet mee om ondertussen wat anders te doen :)
Heb ook beide gerechten gemaakt en vond het allemaal juist goed verdeeld qua tijd. Je gooit die aardappels in een pan en hebt er dan eigenlijk geen omkijken meer naar.

Wij vinden juist dat MS meer smaak heeft, die gerookte paprika bij de aardappels was heerlijk O+ vlees was goede kwaliteit. Snap wel dat sommige mensen het weinig groente kunnen vinden maar daar zit ik niet zo mee.
Op welke manier vinden jullie het dan flauw? Moet wel zeggen dat er hier altijd veel zout bij gaat :@

Ben benieuwd naar het strudelgerecht, hier nog niets over gelezen.
吴 曼 迪
pi_156267469
Met een hoop zout smaakt het al gauw ergens naar :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 12:31:44 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156267478
Wat ik zo vreemd vind: laatst begreep ik hier dat men MS veel luxer en beter vond maar nu opeens is iedereen negatief. Is dit misschien een slechte week geweest van MS?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156267776
Ik had MS een week eerder, met de pastinaak-witlof-pannenkoek, de gevulde paprika's en de aziatische noedels.

De pastinaak-witlof-pannenkoek vond ik een beetje tegenvallen. Nou ben ik geen fan van camembert, dus dan mis je die smaakmaker al snel een beetje. Uiteindelijk maar wat stroop er bij gepakt.

De aziatische noedels waren lekker, alleen wat smakeloos. Toen zelf nog wat ketjap toegevoegd en toen was het een heel stuk lekkerder. Restje uiteindelijk de volgende dag nog lekker opgegeten.

De gevulde paprika's waren heel erg lekker. Lekker gehakt, goed gekruid en lekker met de spekjes er doorheen. Had het hele pakje tomatenpuree (500ml) ipv 200ml gedaan en dat uiteindelijk ook met de rijst allemaal opgegeten.

Ik was zelf wel tevreden, vond het in ieder geval zeker niet minder dan HF. De porties zijn wat betreft vlees in ieder geval iets groter, sowieso zijn de porties aan de grote kant (van bovenstaande alleen de gevulde paprika's helemaal opgegeten).

Laatste tijd merk ik zelf bij HF dat ik de gerechten niet zo lekker vind klinken en toch wel weer veel van hetzelfde, dus sla geregeld boxen over. Dat vind ik een groot voordeel bij MS. Deze week heb ik geen enkele box, volgende week MS (met de casarecce pasta met zalm, de duitse schnitzel, Chinese stirfry en granaat-appel kip).
pi_156268607
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
We hebben de souvlaki (2 minikomkommers, 1 wortel en tomatensaus als groenten)
Voor 2 personen?
Dan gaat er denk ik ook iets mis met inpakken. Wij hadden volgens mij 7 wortelen. En dat was een enorme overkill..

Maar, los van de kwaliteit van de gerechten moet ik zeggen dat ik de klantenservice van MS wel top vind. Heel meedenkend en klantgericht.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 21 september 2015 @ 13:30:07 #118
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156268684
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Voor 2 personen?
Dan gaat er denk ik ook iets mis met inpakken. Wij hadden volgens mij 7 wortelen. En dat was een enorme overkill..

Maar, los van de kwaliteit van de gerechten moet ik zeggen dat ik de klantenservice van MS wel top vind. Heel meedenkend en klantgericht.
:o! Voor 2 personen idd. 7 is idd een béétje overdreven :')
pi_156268775
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:31 schreef MaJo het volgende:
Wat ik zo vreemd vind: laatst begreep ik hier dat men MS veel luxer en beter vond maar nu opeens is iedereen negatief. Is dit misschien een slechte week geweest van MS?
Ik heb maar 1x geprobeerd, maar waar ik de globale beschrijvingen van MS aantrekkelijker vind dat van HF, vind ik dat bij de uitwerking juist andersom. Gerechten van HF waar ik bij beschrijving echt dacht "naja, het zit in de doos, laat ik het maar proberen" blijken heel lekker. Die 3 die ik van MS had, bleken allemaal veel minder smakelijk dan verwacht.
Zeker die pasta, met alleen courgette, ui, rucola en wat kappertjes. Dan eet ik nog liever wéér een roompasta van HF. Die is met wat soja of sambal op zijn tijd makkelijk weer anders lekker te maken.
Misschien is dat het ook wel. HF vind ik vaak te weinig smaakmakers hebben, die voeg je makkelijk toe. Bij MS mis ik echt ingrediënten, en daarvan heb ik niet zomaar ongelimiteerde hoeveelheden in huis.

Maar wel een stuk meer, en in basis luxer, vlees. Al vind ik de kwaliteit daarvan niet enorm bijzonder.

Ik probeer nog deze week. Volgende week weer HF, want die lijst sprak me opeens weer aan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_156268808
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:30 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

:o! Voor 2 personen idd. 7 is idd een béétje overdreven :')
En omdat er geen hoeveelheden in t recept staan, maar porties, weet je dat dan pas als je op FOK gaat detailneuzelen ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 21 september 2015 @ 13:36:32 #121
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156268844
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]

En omdat er geen hoeveelheden in t recept staan, maar porties, weet je dat dan pas als je op FOK gaat detailneuzelen ;)
Nou, inderdaad. Qua verhouding in de risoni was 1 wortel trouwens ook meer dan voldoende.
pi_156269916
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:31 schreef MaJo het volgende:
Wat ik zo vreemd vind: laatst begreep ik hier dat men MS veel luxer en beter vond maar nu opeens is iedereen negatief. Is dit misschien een slechte week geweest van MS?
Nou, dat dus! Ik heb MS besteld omdat er zo lyrisch over werd gedaan en sinds ik besteld heb is iedereen negatief _O- wtf!

En nog steeds geen bericht van MS.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 21 september 2015 @ 14:35:31 #123
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156270339
De verwachtingen waren erg hoog denk ik ;)

Het duurde bij mij overigens ontzettend lang voordat ik per mail reactie kreeg van de klantenservice van MS. Uiteindelijk heb ik ze via Facebook benaderd... Dat ging wel snel.
pi_156270708
Bij mij was het dezelfde dag reactie. Op zaterdag nog wel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_156271253
Wij krijgen volgende week een keertje een Mathijs box, die zal ik ook reviewen voor de variatie.
Karma is a fucking bitch.
  maandag 21 september 2015 @ 16:34:19 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_156273253
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dat dus! Ik heb MS besteld omdat er zo lyrisch over werd gedaan en sinds ik besteld heb is iedereen negatief _O- wtf!

Dit! De eerst box komt dinsdag.
pi_156273613
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:31 schreef MaJo het volgende:
Wat ik zo vreemd vind: laatst begreep ik hier dat men MS veel luxer en beter vond maar nu opeens is iedereen negatief. Is dit misschien een slechte week geweest van MS?
Ik heb MS maar 1 week gehad, omdat ik geen enkele box de volwaardige prijs waard vind. Maar ik ben toch erg enthousiast hoor. Ik had 1 keer weinig groenten, 2 bietjes voor 2 personen. Maar het vegetarische gerecht had juist enorm veel groeten. Voor 2 personen: 2 courgettes, 1 zoete aardappel, 1 ui, 1 doosje cherry tomaatjes en rucola. En dat dan met feta en wraps.

Verder vond ik de kwaliteit vis/vlees erg goed en tenminste fatsoenlijke porties.

En het grootste voordeel blijft natuurlijk dat je gewoon zelf kunt kiezen. Al zit er bijvoorbeeld de twee weken die ik nu kan bekijken niet echt iets tussen dat mij trekt.
pi_156273825
Ik vind het tot nu toe eigenlijk alleen leuk omdat je eens wat anders eet. Wij eten normaal nooit pompoen bijvoorbeeld, maar nu al 2 weken achter elkaar dankzij Marley Spoon :P
Ik moet er nog minimaal 1 gaan bestellen. De citroen was na 1 dag half beschimmeld.. Mailtje gestuurd en de volgende keer krijg ik ¤6 korting. Toch weer leuk. Ze waren ook erg snel met reageren op mail.
pi_156274695
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 16:55 schreef Dragonberry het volgende:
Ik vind het tot nu toe eigenlijk alleen leuk omdat je eens wat anders eet. Wij eten normaal nooit pompoen bijvoorbeeld, maar nu al 2 weken achter elkaar dankzij Marley Spoon :P
Ik moet er nog minimaal 1 gaan bestellen. De citroen was na 1 dag half beschimmeld.. Mailtje gestuurd en de volgende keer krijg ik ¤6 korting. Toch weer leuk. Ze waren ook erg snel met reageren op mail.
Minimaal 1 gaat over HF neem ik aan? :o
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 17:33:04 #130
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156274787
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dat dus! Ik heb MS besteld omdat er zo lyrisch over werd gedaan en sinds ik besteld heb is iedereen negatief _O- wtf!

En nog steeds geen bericht van MS.
Precies :D Om die reden ben ik ook MS gaan bestellen en had ik best hoge verwachtingen. De korting van 25 euro hielp ook wel mee O-)

quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 17:29 schreef Unites het volgende:

[..]

Minimaal 1 gaat over HF neem ik aan? :o
Ik gok vanwege die 6 euro korting ;) Bij MS heb je geen minimale afname.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156274841
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 17:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Precies :D Om die reden ben ik ook MS gaan bestellen en had ik best hoge verwachtingen. De korting van 25 euro hielp ook wel mee O-)

[..]

Ik gok vanwege die 6 euro korting ;) Bij MS heb je geen minimale afname.
Naja, dat dacht ik ook van MS haha...

Maar ja... wie weet, kleine lettertjes en zo :') :@ hahahaha :P :D
pi_156276001
Hm. Het kip pakketjes open gemaakt en het rook naar eieren. Niet naar rotte eieren. Maar dan nog. Dat hoort toch niet? Hebben de kip maar weg gedaan voor de zekerheid.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_156276161
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:17 schreef minilot het volgende:

En, hoe liep het af?

Ik doe ook een weekje Marley Spoon. Wordt bezorgd op vrijdag 2 oktober, met de kortingscode. Vifjtien euro voor in totaal 3 x een tweepersoonsmaaltijd is te doen. :Y Ik heb de schnitzel, de Chinese stirfry en de zalmpasta. Benieuwd!
MS heeft het voor me opgelost en mijn box wordt op het adres van mijn ouders bezorgd! Mooi *)
Oh, en ze moest lachen (ik heb uiteindelijk maar gebeld omdat ik nog geen email terug had) toen ik zei 'doneer het anders maar naar de voedselbank, want we zijn er echt niet'. Dat gebeurt dus pas als je de box ook na een tweede keer aanbieden later in de week niet in ontvangst kan nemen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156276181
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 18:29 schreef pl4kkie het volgende:
Hm. Het kip pakketjes open gemaakt en het rook naar eieren. Niet naar rotte eieren. Maar dan nog. Dat hoort toch niet? Hebben de kip maar weg gedaan voor de zekerheid.
Hoelang had je die kip al in huis? En wat was volgens de verpakking de houdbaarheidsdatum?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156276218
Goed geregeld met t alternatieve adres.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_156276224
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 18:38 schreef Vanyel het volgende:
Goed geregeld met t alternatieve adres.
Ja! En die wonen 10 km verderop, dus ook niet dat het in de buurt is of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156277130
Vanavond alsnog de fHF fusilli met paddestoelenpesto en courgette.
Ook nog een berg tomaatjes erdoor gedaan.
Toen ik proefde, vond ik het wel heel zoetig allemaal.
Dus snel wat hartige spekjes erbij gebakken. :Y)

Dit is dus zaterdag 12 september geleverd en prima te verwerken na 9/10 dagen.
pi_156277168
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 19:19 schreef AnneX het volgende:
Vanavond alsnog de fHF fusilli met paddestoelenpesto en courgette.
Ook nog een berg tomaatjes erdoor gedaan.
Toen ik proefde, vond ik het wel heel zoetig allemaal.
Dus snel wat hartige spekjes erbij gebakken. :Y)

Dit is dus zaterdag 12 september geleverd en prima te verwerken na 9/10 dagen.
Ik deed ook vaak dingen in de diepvries, zoals de kip of een broodje. En dan is het inderdaad vaak allemaal na een week nog goed klaar te maken. :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156277243
Oh ja, de broodjes kunnen ook in de vriezer.
Dat deed ik ( nog) niet. w/
pi_156277447
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:30 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

:o! Voor 2 personen idd. 7 is idd een béétje overdreven :')
Ik had 9 wortels... :s
pi_156277599
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 17:29 schreef Unites het volgende:

[..]

Minimaal 1 gaat over HF neem ik aan? :o
Nope, heb alleen nog MS geprobeerd tot nu toe.
pi_156277629
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 19:30 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ik had 9 wortels... :s
Ik ook :o vond het al niet te vreten met alles erdoor :D
pi_156284829
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 19:36 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Ik ook :o vond het al niet te vreten met alles erdoor :D
Ik was echt blij sat ik de wortels had voorgekookt, anders zouden er dus harde stukken wortel inzitten. Echt een aardappel die dat recept heeft bedacht..
pi_156286051
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 22:52 schreef Pindasoepje het volgende:

Ik was echt blij sat ik de wortels had voorgekookt, anders zouden er dus harde stukken wortel inzitten. Echt een aardappel die dat recept heeft bedacht..
Waarschijnlijk testen ze bij HF hun eten dan een stuk beter :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156286320
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dat dus! Ik heb MS besteld omdat er zo lyrisch over werd gedaan en sinds ik besteld heb is iedereen negatief _O- wtf!

En nog steeds geen bericht van MS.
Raar, ik had binnen een uur een reactie de vorige keer.
pi_156289028
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 18:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

MS heeft het voor me opgelost en mijn box wordt op het adres van mijn ouders bezorgd! Mooi *)
O, dat is wel netjes zeg! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_156289892
Weet iemand tot je wanneer je Marley Spoon kunt aanpassen?

Wilde eigenlijk terug naar HelloFresh maar de gerechten voor volgende week spreken me niet aan. Helaas bleek ik al te laat om Marley Spoon komend weekend te laten leveren, maar kan niet vinden tot wanneer je het precies kunt aanpassen...
pi_156289902
6 dagen voor levering.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_156289903
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:07 schreef Trusten het volgende:
Weet iemand tot je wanneer je Marley Spoon kunt aanpassen?

Wilde eigenlijk terug naar HelloFresh maar de gerechten voor volgende week spreken me niet aan. Helaas bleek ik al te laat om Marley Spoon komend weekend te laten leveren, maar kan niet vinden tot wanneer je het precies kunt aanpassen...
Tot 6 dagen van te voren. Dus als je op woensdag de box krijgt, dan kan je t/m de donderdag ervoor (23:59) de box aanpassen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 22 september 2015 @ 09:09:06 #150
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156289928
HF heeft het hier weer flink vernaggeld. Smsje dat de boel gister later zou komen: 19:30-20:45. Prima. Om 22:00 nog geen box en maar even gaan bellen met de klantenservice. Die gingen de chauffeur checken en me terugbellen. Ik ben niet teruggebeld. Toch nog best even wakker gelegen, want 'stel dat'.. :(

Nu nóg niks gehoord.

Ook via twitter geprobeerd contact te zoeken. Daar lijken ze op iedereen in te gaan, behalve op mijn berichtjes :N

Ik vrees dat dit de druppel gaat zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')