abonnement Unibet Coolblue
pi_158635971
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Op RedCafe wordt Depay massaal uitgekotst.. hebben die het allemaal verkeerd gezien dan?
Van Basten zei ooit iets daarover tegen Derksen, iets met een mening is de ene week zo en de andere week zo..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2015 15:12:50 ]
pi_158636023
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:12 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Van Basten zei ooit iets daarover tegen Derksen, iets met een mening is de ene week zo en de andere week zo..
Van Basten heeft als trainer enkel gefaald. Die nemen we niet meer serieus.
pi_158636026
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zij zien hem iedere wedstrijd spelen, dus inderdaad een goede graadmeter
'
Ik heb hem 3 jaar iedere wedstrijd zien spelen. Maar daar zitten de echte kenners dus ?

Het enige forum ter wereld waar de waan van de dag niet regeert dus blijkbaar
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_158636086
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zij zien hem iedere wedstrijd spelen, dus inderdaad een goede graadmeter
Door een United bril. Kijk eens naar de verschillende meningen wat er met hem moet gebeuren. Uitlenen, verkopen, tijd gunnen. Enige waar ze hetzelfde over denken is verandering van zijn voorkomen. Trapt ie er de rest van het seizoen ineens een paar ballen in, gaan de neuzen een heel andere kant op staan. Daar ben je dan ook fan voor.
Dit, dus.
pi_158636105
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

'
Ik heb hem 3 jaar iedere wedstrijd zien spelen. Maar daar zitten de echte kenners dus ?

Jij hebt hem zien spelen in de eredivisie.. PL blijkt vooralsnog een treetje te hoog voor hem. Leuke speler voor de Championship maar op topniveau heb je er geen drol aan.
pi_158636159
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Jij hebt hem zien spelen in de eredivisie.. PL blijkt vooralsnog een treetje te hoog voor hem. Leuke speler voor de Championship maar op topniveau heb je er geen drol aan.
Voor de Championship nog wel ja?

Zelfs spelers als Schweinsteiger en di Maria falen bij Man Utd momenteel. Lekker zwart wit
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:20:25 #232
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158636265
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Op RedCafe wordt Depay massaal uitgekotst.. hebben die het allemaal verkeerd gezien dan?
Het is heel simpel, volgens mij. Depay is gehaald voor een behoorlijk bedrag (al valt dat voor Engelse begrippen tegenwoordig best mee) en is aangekondigd als de grote ster voor de toekomst. Vooral door de media in Engeland. Hij is zelf niet al te slim en redelijk makkelijk beïnvloedbaar en is een beetje te veel in die mythe gaan geloven. En niet alleen hij, maar ook de supporters.

Echter, bij een club als United krijg je niet de tijd om te rijpen en Depay, maar zeker ook van Gaal, had dat moeten weten. Het is volstrekt logisch dat een speler van 21 die in de Eredivisie niet week-in-week-uit beslissend en goed was, niet direct in de Premier League een zwalkend United bij de hand neemt. Natuurlijk speelt Depay kut en kun je je afvragen of hij het niveau van United überhaupt ooit zal kunnen halen. Ik denk persoonlijk dat het er nog steeds wel inzit, maar niet in een slecht draaiend elftal. Als United gaat draaien en Depay zijn stinkende best gaat doen zoals in de periode dat hij bij PSV knokte voor zijn plek, dan denk ik dat hij nog steeds kan gaan verrassen.

Depay komt van de straat, heeft een kutjeugd gehad zonder geld en wordt ineens overladen met met complimenten en toekomstperspectieven en is daar in gaan geloven. En hij zal ongetwijfeld genieten van het geld en het uitgeven aan dingen die hij voorheen niet kon kopen. Maar echt, mensen die hem arrogant noemen die roepen maar wat gebaseerd op een geleende auto of een slechte kledingkeuze. Het is allemaal te makkelijk meelullen met de Engelse pers. Iets wat supporters in Engeland ook maar al te makkelijk doen op het moment dat het ze uitkomt.

Het is echt volslagen krankzinnig om iemand te bestempelen als arrogant of onbescheiden op basis van een hoed en een geleende auto en 5 interviews van een minuut op televisie. Dan wil je gewoon iets zien op basis van blinde haat of ongefundeerde afgunst.
pi_158636294
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zelfs spelers als Schweinsteiger en di Maria falen bij Man Utd momenteel. Lekker zwart wit
Schweinsteiger en Di Maria zijn bewezen topspelers in een mindere periode. Depay is een speler die nog niets heeft bewezen en die zijn normale niveau haalt
pi_158636326
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Voor de Championship nog wel ja?

Zelfs spelers als Schweinsteiger en di Maria falen bij Man Utd momenteel. Lekker zwart wit
Bij United speelt er ook een speler die dit jaar talent van het jaar is geworden, speelt ook al weken ondermaats..

Die gast heeft geen talent joh _O-
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:24:17 #235
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158636391
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Schweinsteiger en Di Maria zijn bewezen topspelers in een mindere periode. Depay is een speler die nog niets heeft bewezen en die zijn normale niveau haalt
Dit baseer je dus nergens op.
pi_158636418
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Schweinsteiger en Di Maria zijn bewezen topspelers in een mindere periode. Depay is een speler die nog niets heeft bewezen en die zijn normale niveau haalt
Wat is dit voor bizarre redenering? :?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:26:00 #237
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158636458
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat is dit voor bizarre redenering? :?
Dit, mijn vriend, is de redenering van iemand die weet dat hij bullshit aan het verkondigen is en er een spreekwoordelijke 'banaan' ingooit.
pi_158636842
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit baseer je dus nergens op.
Noem dan eens wat eigenschappen op van Depay waarop zijn status van 'toptalent' gebaseerd is?

-Basistechniek: onder de maat
-Snelheid: Mwa
-Schot: al tijden niks fatsoenlijks
-Dribbels: mislukken altijd
- Voorzet: geeft zelden een assist
Als je Martial ziet spelen dan zie je dat dat mannetje iets bijzonders heeft. Het enige bijzondere van Depay is zijn opgeblazen ego
  dinsdag 29 december 2015 @ 15:39:31 #239
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158637045
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Noem dan eens wat eigenschappen op van Depay waarop zijn status van 'toptalent' gebaseerd is?

-Basistechniek: onder de maat
-Snelheid: Mwa
-Schot: al tijden niks fatsoenlijks
-Dribbels: mislukken altijd
- Voorzet: geeft zelden een assist
Als je Martial ziet spelen dan zie je dat dat mannetje iets bijzonders heeft. Het enige bijzondere van Depay is zijn opgeblazen ego
Je baseert het dus nergens op. Martial speelt, zoals heel United, net zo kut als Depay. Maar bij hem is het onmiskenbaar anders dan bij Depay volgens jou?

Ik vermoed dat jij gewoon graag ziet wat je wilt zien. Het hele elftal speelt kut, maar bij alle spelers is dat een tijdelijk iets en zijn ze eigenlijk heel goed, behalve bij die ene speler waar je al anderhalf jaar op afgeeft. How convenient. :')
pi_158637310
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je baseert het dus nergens op. Martial speelt, zoals heel United, net zo kut als Depay. Maar bij hem is het onmiskenbaar anders dan bij Depay volgens jou?

Ik vermoed dat jij gewoon graag ziet wat je wilt zien. Het hele elftal speelt kut, maar bij alle spelers is dat een tijdelijk iets en zijn ze eigenlijk heel goed, behalve bij die ene speler waar je al anderhalf jaar op afgeeft. How convenient. :')
Het is een speler die van PiSVeee komt, dat is de enige reden snap je dat niet?
pi_158637681
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je baseert het dus nergens op. Martial speelt, zoals heel United, net zo kut als Depay. Maar bij hem is het onmiskenbaar anders dan bij Depay volgens jou?

Ik vermoed dat jij gewoon graag ziet wat je wilt zien. Het hele elftal speelt kut, maar bij alle spelers is dat een tijdelijk iets en zijn ze eigenlijk heel goed, behalve bij die ene speler waar je al anderhalf jaar op afgeeft. How convenient. :')
Hoe voelt dat, door het leven gaan met een gebrek aan voetbalinzicht maar wel altijd vooraan staan tijdens de discussies? Iedereen met een beetje verstand en zonder oogkleppen ziet dat Martial meer talent in zijn linkerteen heeft dan Memphis in zijn gehele lichaam.
pi_158637784
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het is een speler die van PiSVeee komt, dat is de enige reden snap je dat niet?
Onzin.. lijkt er eerder op dat juist de PSV-fans een beetje moeite hebben met kritiek op hun darling

In het laatste seizoen van Koeman vond ik Boetius beter dan Depay. Een jaar later bleek dat Depay zich veel beter had ontwikkeld en daar had ik respect voor. Dat Depay naar United ging heeft hij te danken aan zijn drive om beter te worden. Lijkt er alleen op dat hij niet beseft dat het nu pas begint. En de media hebben hem ook een beetje teveel opgehemeld. Heb het idee dat de United fans massaal hunkeren naar de 'nieuwe' CR7.. na Messi en Ronaldo werd het shirt van Depay afgelopen jaar het meest verkocht. Zelf doet hij maar al te graag mee aan het creëren van het beeld van de 'nieuwe' Ronaldo, waarmee verwachtingen worden gewekt die hij niet waar kan maken.
pi_158638121
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Onzin.. lijkt er eerder op dat juist de PSV-fans een beetje moeite hebben met kritiek op hun darling

In het laatste seizoen van Koeman vond ik Boetius beter dan Depay. Een jaar later bleek dat Depay zich veel beter had ontwikkeld en daar had ik respect voor. Dat Depay naar United ging heeft hij te danken aan zijn drive om beter te worden. Lijkt er alleen op dat hij niet beseft dat het nu pas begint. En de media hebben hem ook een beetje teveel opgehemeld. Heb het idee dat de United fans massaal hunkeren naar de 'nieuwe' CR7.. na Messi en Ronaldo werd het shirt van Depay afgelopen jaar het meest verkocht. Zelf doet hij maar al te graag mee aan het creëren van het beeld van de 'nieuwe' Ronaldo, waarmee verwachtingen worden gewekt die hij niet waar kan maken.
Je mag kritiek op 'm hebben hoor. Totaal geen probleem. Maar om zo bizar te redeneren als net of ongefundeerd wat roepen als die andere pannenkoek is weer wat anders.

Op je 1e en laatste zin ben ik het namelijk ook gewoon met je eens. Heb ik ook altijd gezegd. Ik zei het net zelfs nog, hij speelt niet veel anders dan dat hij bij PSV deed, alleen krijgt hij nu die tijd niet. Daarnaast loopt het team ook nog eens zo waardeloos dat hij zich moeilijk ergens aan op kan trekken. Het loopt nu gewoon allemaal mis.

Maar om net te doen alsof hij totaal geen talent of potentie (meer) heeft is gewoon bizar.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_158638213
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 16:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Maar om net te doen alsof hij totaal geen talent of potentie (meer) heeft is gewoon bizar.
Hij kan wel iets maar komt tekort voor de Europese top. Maar we zullen het zien.. als ik het mis heb vind ik dat prima want zoveel topspelers hebben we niet meer in dit landje.
  dinsdag 29 december 2015 @ 16:23:24 #245
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158638922
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Onzin.. lijkt er eerder op dat juist de PSV-fans een beetje moeite hebben met kritiek op hun darling

In het laatste seizoen van Koeman vond ik Boetius beter dan Depay. Een jaar later bleek dat Depay zich veel beter had ontwikkeld en daar had ik respect voor. Dat Depay naar United ging heeft hij te danken aan zijn drive om beter te worden. Lijkt er alleen op dat hij niet beseft dat het nu pas begint. En de media hebben hem ook een beetje teveel opgehemeld. Heb het idee dat de United fans massaal hunkeren naar de 'nieuwe' CR7.. na Messi en Ronaldo werd het shirt van Depay afgelopen jaar het meest verkocht. Zelf doet hij maar al te graag mee aan het creëren van het beeld van de 'nieuwe' Ronaldo, waarmee verwachtingen worden gewekt die hij niet waar kan maken.
Nu ben je al een stuk genuanceerder. Kudos.
  dinsdag 29 december 2015 @ 17:03:52 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158640464
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Op RedCafe wordt Depay massaal uitgekotst.. hebben die het allemaal verkeerd gezien dan?
De nieuwe Babel. Waarbij er 1 iemand opmerkt dat dat een belediging is voor Babel _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 december 2015 @ 17:19:37 #247
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158640994
Matige basistechniek en te lomp. Daardoor tegen nog lompere Engelse verdedigers kan hij er geen kut van. Als ie op kracht duels kan winnen tegen een vlieggewicht op de backpositie ziet het er leuk uit maar het is gewoon te weinig verfijnd om het iemand die sterker is dan hemzelf moeilijk te maken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158643154
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Op RedCafe wordt Depay massaal uitgekotst.. hebben die het allemaal verkeerd gezien dan?
Jij bent niet zo fan van Depay he?
pi_158643405
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

'
Ik heb hem 3 jaar iedere wedstrijd zien spelen. Maar daar zitten de echte kenners dus ?

Het enige forum ter wereld waar de waan van de dag niet regeert dus blijkbaar
Hier konden wij, zelfs niet-PSV supporters, concluderen dat hij de eredivisie wel was ontgroeid. Dat neemt niet weg dat zij in Manchester kunnen concluderen dat hij voor dat niveau vooralsnog in elk geval tekort komt.
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:51:37 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158643775
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:41 schreef Fargo het volgende:

[..]

Hier konden wij, zelfs niet-PSV supporters, concluderen dat hij de eredivisie wel was ontgroeid. Dat neemt niet weg dat zij in Manchester kunnen concluderen dat hij voor dat niveau vooralsnog in elk geval tekort komt.
Bryan Ruiz, Vertonghen en Pelle waren de eredivisie ook wel ontgroeid. Namen een iets minder grote stap.

Niet dat je Depay kan verwijten dat hij die stap maakte overigens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')