abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport donderdag 22 oktober 2015 @ 12:58:26 #251
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157015058
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:09 schreef H1N1 het volgende:
Rossi beweert dat Marquez Lorenzo heeft geholpen. It's going down! Da's nogal een forse beschuldiging.
Beetje gefrustreerd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157017555
quote:
9s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Beetje gefrustreerd.
Muah... Ze hebben een geschiedenis samen... Nu met een WK wat zo close is is het dan wellicht handig om Marques wat aandacht van de organisatie te geven zodat ie iig een beetje voorzichtig blijft bij Rossi...

Niets meer, niets minder. Voorzorgsmaatregelen.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 22 oktober 2015 @ 15:02:54 #253
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157017579
Triest van Rossi, zo jammer.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157045890
Het was mij nog niet opgevallen voordat Rossi dat zei, maar het viel daarna wel erg op, dat het nog best had gekund.

Het lijkt ook veel op ophouden van Iannone en Rossi, zodat Lorenzo weg kon rijden. Marquez was gewoon veel sneller, dat was te zien in de laatste paar ronden, terwijl Iannone en Rossi gewoon nog steeds dezelfde constante tijden reden.

Dit seizoen hebben Rossi en Marquez, verschillende keren een clash gehad. Marquez was toen ook helemaal niet blij met Rossi, terwijl Rossi het niet schuld was. Hij kan geen WK meer winnen en ik denk ook niet dat hij blij zou zijn, als Rossi WK zou worden na de vorige 2 WK's van hem.

Ik had die Pre-Event Press Conference vandaag gedownload en gekeken en ik zag Iannone, Lorenzo, Rossi en Marquez gewoon lachen, terwijl Rossi de vraag beantwoorde, of hij de afgelopen race terug had gekeken. Geen enkele frustratie, maar gewoon een hilarisch moment. Marquez voelde zich wel ongemakkelijk, toen hij daarop moest antwoorden.

Rossi hoeft niks meer te bewijzen, maar geeft gewoon nog alles en kan op zijn leeftijd nog steeds met de jongere rijders mee. Het maakt allemaal niks uit, als hij het WK niet zou winnen. Het snoert in ieder geval wel de mond van diegene, die Rossi afgeschreven hadden in begin 2014.

Hè FireFly. :') _O-
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_157046101
http://webm.host/e5feb/

Mooi die rivaliteit.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:30:12 #256
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_157047022
Na dat pre-event is daar overigens uitgebreider op ingegaan door Rossi in Italiaanse media, :). Zie hier (engels).

Toen ik het las gisteren ofzo toen vroeg ik mij ook af hoe 'gekscherend' dit eigenlijk is bedoeld. Er lijkt nét iets te veel over na- en uitgedacht om een simpel grapje te zijn. Er zal vast een kern van waarheid inzitten (dat Rossi deze mening oprecht is toegedaan).

Het viel mij des te meer op omdat races geleden, vlak na Assen, op de MotoGP Facebook ik een comment las van iemand, en die had het er toen al over. Het leek of die persoon iets teveel zocht in de comments van Marquez op de post-race press conference, maar misschien wel niet.
Marquez had toen ook Rossi verslagen en Lorenzo won mede daardoor ook (of iets dergelijks) en Marquez zei toen dat hij had gedaan wat hij wilde doen e.d. Zoiets.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:36:41 #257
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157047111
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:21 schreef Dside het volgende:
Het snoert in ieder geval wel de mond van diegene, die Rossi afgeschreven hadden in begin 2014.

Hè FireFly. :') _O-
Na 48 keer weten we dat inmiddels wel ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157048130
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Na 48 keer weten we dat inmiddels wel ja.
Okey. ^O^
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:50:46 #259
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157052035
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:21 schreef Dside het volgende:
Het was mij nog niet opgevallen voordat Rossi dat zei, maar het viel daarna wel erg op, dat het nog best had gekund.

Het lijkt ook veel op ophouden van Iannone en Rossi, zodat Lorenzo weg kon rijden. Marquez was gewoon veel sneller, dat was te zien in de laatste paar ronden, terwijl Iannone en Rossi gewoon nog steeds dezelfde constante tijden reden.

Dit seizoen hebben Rossi en Marquez, verschillende keren een clash gehad. Marquez was toen ook helemaal niet blij met Rossi, terwijl Rossi het niet schuld was. Hij kan geen WK meer winnen en ik denk ook niet dat hij blij zou zijn, als Rossi WK zou worden na de vorige 2 WK's van hem.

Ik had die Pre-Event Press Conference vandaag gedownload en gekeken en ik zag Iannone, Lorenzo, Rossi en Marquez gewoon lachen, terwijl Rossi de vraag beantwoorde, of hij de afgelopen race terug had gekeken. Geen enkele frustratie, maar gewoon een hilarisch moment. Marquez voelde zich wel ongemakkelijk, toen hij daarop moest antwoorden.

Rossi hoeft niks meer te bewijzen, maar geeft gewoon nog alles en kan op zijn leeftijd nog steeds met de jongere rijders mee. Het maakt allemaal niks uit, als hij het WK niet zou winnen. Het snoert in ieder geval wel de mond van diegene, die Rossi afgeschreven hadden in begin 2014.

Hè FireFly. :') _O-
De reden dat Rossi dit soort dingen roept is als volgt: zijn zogenaamde 'fans' geloven toch alles wat hij zegt. Zie hierboven :).

En Rossi is inderdaad afgeschreven, hij gaat ook dit jaar op ruim de beste motor de titel niet winnen. Dit was zijn beste en laatste kans en hij heeft het vergooid. Vandaar al die wanhopige acties.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157052230
Vandaag vier jaar geleden dat Simoncelli is gecrasht. De tijd vliegt...
pi_157052734

Afstand tot de leider. Je ziet Marquez vanaf ronde 13 versnellen en vervolgens de kop pakken. Ronde 21 komen Iannone en Rossi erbij en laat Marquez zich weer afzakken om in de laatste ronden ineens weer enorm te versnellen.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:07:25 #262
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157052825
quote:
Márquez went on to repeat exactly what he had said after the race itself: that he had been struggling with the front tire overheating when he made his charge forward in the middle of the race. "In the middle of the race I try to push and I try to open a gap, but was not possible," he said. On Sunday, he had explained it as follows: "In the race, the temperature was coming up, and in the beginning it was difficult to find especially the front feeling. But then I come back, I try to catch Jorge, I overtake him, I try to push but then I saw that the front tire was moving a lot with this temperature and then I say OK, it's time to cool down again, and try to manage to the end. But always [the front] was closing, I had some moments, but my plan was on the last three laps try to push a little bit more."
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157052922
Als Rossi niet van anderen afhankelijk wilt zijn moet hij maar harder rijden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157053044
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:07 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Toch raar om met een voorband die oververhit is geweest in de laatste ronde nog de snelste ronde te rijden vind ik. Blijf die tijden van Marquez een vreemde jojo vinden.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:14:38 #265
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157053067
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:14 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Toch raar om met een voorband die oververhit is geweest in de laatste ronde nog de snelste ronde te rijden vind ik. Blijf die tijden van Marquez een vreemde jojo vinden.
Dan moet je mijn quote even lezen, daar legt hij het uit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157053107
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dan moet je mijn quote even lezen, daar legt hij het uit.
Ja het kan, maar snelste ronde in laatste lap met voorband die oververhit is geweest blijft raar. Verder had niemand er last van en tijdens de trainingen had hij dat probleem niet.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:22:21 #267
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157053338
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:15 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ja het kan, maar snelste ronde in laatste lap met voorband die oververhit is geweest blijft raar. Verder had niemand er last van en tijdens de trainingen had hij dat probleem niet.
Geweest. Dat is het punt. Afkoelen en dan de laatste ronde er voor gaan. De data ondersteunt wat hij zegt. NIets meer niets minder.

Het meest grappige bij dit alles is dus dit soort zielige pogingen om net te doen alsof Rossi een punt heeft. Terwijl voordat hij z'n mond opende niemand er ook maar iets van zei :D. Iedereen met een beetje verstand die de race gezien heeft weet dat dit dikke onzin is en dat iedereen in die top 4 er gewoon voor ging.

Ik vind het erg zielig dat Rossi een van de beste races in jaren moet besmeuren met zulke belachelijke uitspraken. Gelukkig nemen de rest van de rijders het niet al te serieus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157053493
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Geweest. Dat is het punt. Afkoelen en dan de laatste ronde er voor gaan. De data ondersteunt wat hij zegt. NIets meer niets minder.

Het meest grappige bij dit alles is dus dit soort zielige pogingen om net te doen alsof Rossi een punt heeft. Terwijl voordat hij z'n mond opende niemand er ook maar iets van zei :D. Iedereen met een beetje verstand die de race gezien heeft weet dat dit dikke onzin is en dat iedereen in die top 4 er gewoon voor ging.

Ik vind het erg zielig dat Rossi een van de beste races in jaren moet besmeuren met zulke belachelijke uitspraken. Gelukkig nemen de rest van de rijders het niet al te serieus.
Achterband heeft er dan ook al 27 ronden op zitten. Welke data ondersteunt het dan? Was de baantemperatuur ineens veel hoger oid?

Ik geloof ook niet dat Marquez Lorenzo bewust wilde helpen want dan had hij die inhaalactie niet gemaakt, maar misschien speelde hij wel een spelletje om er een mooie show van te maken. Iannone had ook het idee dat Marquez een spelletje speelde. Rossi had de pace om Lorenzo te verslaan dus voor hem kwam dat spelletje van Marquez niet zo lekker uit en misschien wil hij met deze woorden ervoor zorgen dat Marquez de volgende keer gewoon een gat slaat.

quote:
"I think that Marc played with us as well. He went past me easily once and had the better pace. I don't know why he did it. I don't know if it was a strategy", said the Ducati rider.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:30:08 #269
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157053608
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:26 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Achterband heeft er dan ook al 27 ronden op zitten.
Dat geldt ook voor de andere rijders. De achterband had het niet zo moeilijk hier.

Verder is het natuurlijk onzin. Marquez wil gewoon winnen. Dat heeft hij gezegd. En dat heeft hij ook gedaan.

Bovendien kan ik me goed herinneren dat Rossi altijd werd geprezen omdat hij met zijn concurrenten speelde terwijl hij veel sneller was. Hypocrisie ten top dus :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157053643
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:30 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor de andere rijders. De achterband had het niet zo moeilijk hier.

Verder is het natuurlijk onzin. Marquez wil gewoon winnen. Dat heeft hij gezegd. En dat heeft hij ook gedaan.

Bovendien kan ik me goed herinneren dat Rossi altijd werd geprezen omdat hij met zijn concurrenten speelde terwijl hij veel sneller was. Hypocrisie ten top dus :D.
En toch was er verder niet 1 rijder die in de laatste ronde nog zijn snelste ronde wist te rijden, dat blijf ik gewoon vreemd vinden.

Toen streed Rossi zelf om het WK, is toch wel een verschil.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:33:27 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157053680
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:32 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

En toch was er verder niet 1 rijder die in de laatste ronde nog zijn snelste ronde wist te rijden, dat blijf ik gewoon vreemd vinden.
Dat heet talent. Kijk die ronde nog maar een keer terug als je durft. Puur talent.

Iets dat Rossi schijnbaar mist want hij werd ingehaald door Iannone. Of is dat ook Marquez zijn schuld?

En wat maakt dat verder uit? Als Rossi niet wil spelen met Marquez moet hij hem maar gewoon inhalen. Zoals Lorenzo een paar keer deed.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157053994
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat heet talent. Kijk die ronde nog maar een keer terug als je durft. Puur talent.

Iets dat Rossi schijnbaar mist want hij werd ingehaald door Iannone. Of is dat ook Marquez zijn schuld?

En wat maakt dat verder uit? Als Rossi niet wil spelen met Marquez moet hij hem maar gewoon inhalen. Zoals Lorenzo een paar keer deed.
Die geweldige laatste ronde staat er los van of hij daarvoor een spelletje speelde of niet.

Tijden van Iannone waren gewoon normaal en Rossi gaf ook toe dat hij door hem fair werd verslagen.

Rossi ging er ook een paar keer voorbij in de hairpin, maar toen kwam hij op het rechte stuk weer terug. Ook vreemd dat de laatste sector van Marquez vaak wel normaal was, terwijl dat 2 snelle linkerbochten zijn. Zoals ik al zei geloof ik er niet in dat hij Lorenzo wil helpen, want die 2 hebben in het verleden ook wel aanvaringen gehad. Maar dat hij een spelletje speelde zoals Iannone zegt dat sluit ik niet uit en dan is het vanuit het oogpunt van Rossi wel zuur dat hem dat misschien punten heeft gekost. Maar jij gaat nog data laten zien die het bandenprobleem ondersteunen dus ben benieuwd.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:48:03 #273
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157054105
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:54 schreef Grutsk het volgende:
Vandaag vier jaar geleden dat Simoncelli is gecrasht. De tijd vliegt...
Kan me die hele ochtend nog zo voor de geest halen ja -O-

Wakker worden: *O* Moto3, Moto2, MotoGP *O* finale van het WK rugby *O* en me vooral druk maken over hoe ik de MotoGP en de rugbyfinale allebei kon kijken (begonnen om dezelfde tijd)

Besloten om de MotoGP in het begin in elk geval live te kijken...ik had al snel totaal geen zin meer in rugby ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:49:11 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157054132
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:04 schreef M.Melandri het volgende:
[ afbeelding ]
Afstand tot de leider. Je ziet Marquez vanaf ronde 13 versnellen en vervolgens de kop pakken. Ronde 21 komen Iannone en Rossi erbij en laat Marquez zich weer afzakken om in de laatste ronden ineens weer enorm te versnellen.
Blijft vooral bizar hoe gigantisch veel sneller die 4 de hele race waren en dat ze dan ook nog zo dicht bij elkaar bleven (in het algemeen).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:51:19 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157054187
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:43 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Maar jij gaat nog data laten zien die het bandenprobleem ondersteunen dus ben benieuwd.
Dat grafiekje hierboven laat het al zien. Ondersteunt Marquez zijn verhaal.

En de enige reden dat je het niet uit sluit is omdat je graag wil dat het waar is. Nogmaals: voordat Rossi begon te blaten had niemand het hier over. Geen enkele journalist, geen enkele andere rijder. Niemand zag dit hier in. Zelfs Rossi's fans zelf niet. Die waren te druk met het uitschelden van Iannone op sociale media.

Achteraf is het makkelijk praten. Marquez zijn gezicht tijdens de persconferentie zegt al genoeg. Medelijden met de oude kerel die niet tegen zijn verlies kan en zo nodig een geweldige race moet besmeuren met een compleet belachelijke aantijging. Marquez boeit het geen reet waar Rossi finisht als hijzelf maar wint.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')