abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 september 2015 @ 10:01:14 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_156043153
Een oud leerling van mijn school is ooit met z'n moeder en haar toenmalige vriend naar een kasteel in Frankrijk gegaan. Dat hadden ze gehuurd.
Kan me alleen niet meer herinneren hoe het ging.
Hij is in ieder geval weer terug. Want hij heeft nu iets anders hier in de stad.

Edit: volgens mij de aflevering van jan en walther. Maar ik kan geen aflevering terugvinden

[ Bericht 15% gewijzigd door amaranta op 13-09-2015 10:10:50 ]
  † In Memoriam † zondag 13 september 2015 @ 10:09:07 #177
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156043218
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:55 schreef Physsic het volgende:
Gaat die dochter nou in d'r eentje door India reizen..? :{
Lijkt me ook niet zo verstandig, nee. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator zondag 13 september 2015 @ 13:31:59 #178
257132 crew  Awsom
pi_156046669
Die aflevering van Martien _O_
  zondag 13 september 2015 @ 15:37:21 #179
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_156049871
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij spreekt wel prima Portugees ^O^
Welnee, ik moest het hier voor de familie vertalen ....
zonnig Brasil
  zondag 13 september 2015 @ 15:44:20 #180
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_156050038
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:51 schreef md89 het volgende:
Bouwstop is nog steeds van kracht :') _O-
Er is helemaal geen bouwstop.

Hetzelfde als dat er een Indier beweert het strand voor het Kurhaus gekocht te hebben en daar vrolijk een graafmachine aan het werk zet.
En vervolgens klagen over corruptie, bouwstop en weet al niet meer als de gemeente het werk stillegt.

Hier is het precies hetzelfde: de kust, inclusief stranden is openbaar en eigendom van de staat. Dat kun je helemaal niet kopen. Dus onze vriend is gewoon opgelicht; vergelijkbaar met het gekochte stukje planeet (ik weet niet meer welke) in een van de beste Fok! items ooit.
Alleen is dit dus echt.
zonnig Brasil
pi_156050331
Oh god, als dat waar is :o _O- dan kan hij meedoen aan het volgende programma : Opgelicht :+
  zondag 13 september 2015 @ 15:58:35 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156050486
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:44 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Er is helemaal geen bouwstop.

Hetzelfde als dat er een Indier beweert het strand voor het Kurhaus gekocht te hebben en daar vrolijk een graafmachine aan het werk zet.
En vervolgens klagen over corruptie, bouwstop en weet al niet meer als de gemeente het werk stillegt.

Hier is het precies hetzelfde: de kust, inclusief stranden is openbaar en eigendom van de staat. Dat kun je helemaal niet kopen. Dus onze vriend is gewoon opgelicht; vergelijkbaar met het gekochte stukje planeet (ik weet niet meer welke) in een van de beste Fok! items ooit.
Alleen is dit dus echt.
OMG :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156057369
Mooie aflevering. Jammer dat het niet gelukt is, ik was erg benieuwd hoe het geworden zou zijn.
pi_156057492
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 20:05 schreef Badr_Harry het volgende:
Mooie aflevering. Jammer dat het niet gelukt is, ik was erg benieuwd hoe het geworden zou zijn.
Ja! Dat wilde ik ook al posten.
De plannen waren groots, het geld was er. Erg benieuwd naar het eindresultaat, maar helaas..

Ik denk trouwens ook dat mensen hier niet zo hard om hadden gelachen, als die man in de eerste helft van het programma niet zo uit de hoogte had gedaan.
pi_156057967
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:44 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Er is helemaal geen bouwstop.

Hetzelfde als dat er een Indier beweert het strand voor het Kurhaus gekocht te hebben en daar vrolijk een graafmachine aan het werk zet.
En vervolgens klagen over corruptie, bouwstop en weet al niet meer als de gemeente het werk stillegt.

Hier is het precies hetzelfde: de kust, inclusief stranden is openbaar en eigendom van de staat. Dat kun je helemaal niet kopen. Dus onze vriend is gewoon opgelicht; vergelijkbaar met het gekochte stukje planeet (ik weet niet meer welke) in een van de beste Fok! items ooit.
Alleen is dit dus echt.
Waarom weten deze mensen na al die jaren nog steeds niet dat ze opgelicht zijn? Is er dan niemand die ze dat verteld heeft? De gemeente (overheid) zou toch moeten communiceren over die bouwstop.
pi_156058973
Ik vond die Rob waar ze mee in zee gingen ook echt zo'n gevalletje die zijn vermogen niet op eerlijke manier heeft verzameld. Wat een gladjakker.
  † In Memoriam † zondag 13 september 2015 @ 21:12:15 #187
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156059904
Ja, en was die ook niet ineens verdwenen? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_156059953
Misschien had die het na een paar jaar ook wel weer gezien..
pi_156060825
Een sterrenrestaurant zonder chefkok was toch ook in 2007 geen knoop waard?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 september 2015 @ 22:05:48 #190
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_156062803
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 20:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waarom weten deze mensen na al die jaren nog steeds niet dat ze opgelicht zijn? Is er dan niemand die ze dat verteld heeft? De gemeente (overheid) zou toch moeten communiceren over die bouwstop.
Geen idee.
Ze spreken de taal niet en zijn dus afhankelijk van "vrienden" die vertalen. Wellicht dezelfde vrienden die hun dat prachtige stukje grond hebben "verkocht".

Of het is allemaal theater: wat niet in de uitzending werd verteld maar wel degelijk waar is: onze vriend heeft geld van mede-naievelingen ontvangen, vooruitbetaling van de te bouwen bungalows. Misschien dat meneer nog altijd de schone schijn wil ophouden.

Of ze geloven er echt nog werkelijk in dat het allemaal goed gaat komen.

Hoe dan ook niet echt verwonderlijk dat al hun projecten op niks zijn uitgedraaid (en het zou mij niks verbazen als dat restaurant in Sittard ook in dat rijtje hoort).

Maar ik ben te negatief: blij dat ze blij zijn en hun huis niet onder water staat.
zonnig Brasil
pi_156063515
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:05 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Geen idee.
Ze spreken de taal niet en zijn dus afhankelijk van "vrienden" die vertalen. Wellicht dezelfde vrienden die hun dat prachtige stukje grond hebben "verkocht".

Of het is allemaal theater: wat niet in de uitzending werd verteld maar wel degelijk waar is: onze vriend heeft geld van mede-naievelingen ontvangen, vooruitbetaling van de te bouwen bungalows. Misschien dat meneer nog altijd de schone schijn wil ophouden.

Of ze geloven er echt nog werkelijk in dat het allemaal goed gaat komen.

Hoe dan ook niet echt verwonderlijk dat al hun projecten op niks zijn uitgedraaid (en het zou mij niks verbazen als dat restaurant in Sittard ook in dat rijtje hoort).

Maar ik ben te negatief: blij dat ze blij zijn en hun huis niet onder water staat.
Wel grappig hoe mensen hun eigen acties goedpraten. Blij zijn dat je huis niet onder water staat, maar ondertussen wel een dikke vette schuld hebben.
pi_156063561
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je met al dat geld had kunnen slagen. Koop wat mensen om, neem de vrouw van de burgermeester aan en je mag verder bouwen. Of leer eerst echt vloeiend Portugees. Maar ik heb nu het idee dat ze opgelicht zijn.
pi_156063622
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:05 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Geen idee.
Ze spreken de taal niet en zijn dus afhankelijk van "vrienden" die vertalen. Wellicht dezelfde vrienden die hun dat prachtige stukje grond hebben "verkocht".

Of het is allemaal theater: wat niet in de uitzending werd verteld maar wel degelijk waar is: onze vriend heeft geld van mede-naievelingen ontvangen, vooruitbetaling van de te bouwen bungalows. Misschien dat meneer nog altijd de schone schijn wil ophouden.

Of ze geloven er echt nog werkelijk in dat het allemaal goed gaat komen.

Hoe dan ook niet echt verwonderlijk dat al hun projecten op niks zijn uitgedraaid (en het zou mij niks verbazen als dat restaurant in Sittard ook in dat rijtje hoort).

Maar ik ben te negatief: blij dat ze blij zijn en hun huis niet onder water staat.
Een Braziliaan die je oplicht, das pas een verrassing
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 september 2015 @ 22:20:56 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156063743
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wel grappig hoe mensen hun eigen acties goedpraten. Blij zijn dat je huis niet onder water staat, maar ondertussen wel een dikke vette schuld hebben.
Wat voor schuld, dan? Hadden ze geld geleend?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 13 september 2015 @ 22:21:27 #195
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_156063780
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:18 schreef Zocalo het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je met al dat geld had kunnen slagen. Koop wat mensen om, neem de vrouw van de burgermeester aan en je mag verder bouwen. (...)
Hoe komen mensen er toch bij dat het allemaal zo gaat, hier in Brazilie ....

Die (arrogante) instelling maakt nou net dat de meeste buitenlanders het niet redden hier.
zonnig Brasil
pi_156064104
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:21 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Hoe komen mensen er toch bij dat het allemaal zo gaat, hier in Brazilie ....

Die (arrogante) instelling maakt nou net dat de meeste buitenlanders het niet redden hier.
Ja echt. Brazilie is een gidsland qua transparantie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † zondag 13 september 2015 @ 22:26:14 #197
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156064132
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 22:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat voor schuld, dan? Hadden ze geld geleend?
Kostte dat hele gebeuren niet iets van 1,2 miljoen? Niet direct en bedrag wat je eventjes met een restaurantje in Nederland binnen harkt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_156064229
quote:
99s.gif Op zondag 13 september 2015 22:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Kostte dat hele gebeuren niet iets van 1,2 miljoen? Niet direct en bedrag wat je eventjes met een restaurantje in Nederland binnen harkt.
7 ton stond het voor te koop, huis verkocht, misschien wat geleend en 20 jaar beide gespaard wsl
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_156064297
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

7 ton stond het voor te koop, huis verkocht, misschien wat geleend en 20 jaar beide gespaard wsl
Dat restaurant stond ook voor 4ton te koop, toch?
  † In Memoriam † zondag 13 september 2015 @ 22:29:50 #200
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156064344
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:21 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Hoe komen mensen er toch bij dat het allemaal zo gaat, hier in Brazilie ....

Die (arrogante) instelling maakt nou net dat de meeste buitenlanders het niet redden hier.
Vrienden van mij hebben ook een stuk grond een stukje ten oosten van Fortaleza. Ook aan de kust. Door omstandigheden ligt het al lang braak en nu was er ineens een genootschap een kerk aan het bouwen op die grond. Schijnt nog te mogen ook als je het zelf niet snel genoeg gebruikt.

Misschien geen corruptie, maar wel wat andere 'spelregels' dan wij hier kennen. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')