abonnement Unibet Coolblue
pi_156031102
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, die uitspraak kan je iets meer met een korreltje zout nemen. Het is gewoon teleurstelling dat het nu toch flink mis gaat na zo'n geweldige Vuelta.
Begrijp je teleurstelling hoor, het is ook balen. Heb ook echt te doen met Dumoulin. Maar laten we eerlijk zijn .Van een zesde plaats in de Vuelta waren we van tevoren lyrisch over geweest.
  zaterdag 12 september 2015 @ 19:46:34 #52
14505 OProg
A Life in Music
pi_156031159
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Vandaag verloor hij slechts 15s op de derde klim en ging hij als 8e ofzo over de top. Dat is het niveau dat hij bergop al de hele Vuelta heeft laten zien. Vandaag had hij de pech dat hij daarna 50km alleen naar de finish moest rijden, terwijl Aru & Co hun wagon aan het Astana treintje konden hangen. Dan is het logisch dat je 4 minuten aan de broek krijgt.
Dit. En dan moest hij zelf het tempo maken. Als er dan een mannetje bij is die dat kan doen, zoals nu Landa bij Aru, is het gewoon podium.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_156031209
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:37 schreef Momo... het volgende:
Opent wel perspectief voor rondes met relatief weinig bergritten en veel tijdritkilometers.
Volgend jaar moet hij gewoon lekker voor de OS gaan, al heeft de Tour volgend jaar waarschijnlijk twee tijdritten waarvan een op de voorlaatste dag. Ik hoop dat hij de OS kiest! :Y
leven zoals het leven is
pi_156031263
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Begrijp je teleurstelling hoor, het is ook balen. Heb ook echt te doen met Dumoulin. Maar laten we eerlijk zijn .Van een zesde plaats in de Vuelta waren we van tevoren lyrisch over geweest.
En twee etappezeges en een stel dagen rode trui voor Dumoulin. Nog etappezeges voor Lindeman en Van Poppel.
Het is alleen zo jammer dat het op de voorlaatste dag zo tegenvalt, want daardoor krijg je een nare nasmaak. Als Dumoulin het afgelopen weekend al 3 minuten had verloren en nu nog 6e had gestaan, was (bijna) iedereen gewoon tevreden geweest.
in a crowd you lose humanity
pi_156031266
Hopelijk komen er nog wat positieve gevallen bij Astana. Hoeft niet gelijk Aru maar meer de echte smeerpijpen als Sanchez of Landa. Dan maar echt een keer dat gezwel weg snijden uit de sport
pi_156031403
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En twee etappezeges en een stel dagen rode trui voor Dumoulin. Nog etappezeges voor Lindeman en Van Poppel.
Het is alleen zo jammer dat het op de voorlaatste dag zo tegenvalt, want daardoor krijg je een nare nasmaak. Als Dumoulin het afgelopen weekend al 3 minuten had verloren en nu nog 6e had gestaan, was (bijna) iedereen gewoon tevreden geweest.
Ja hoor, dat is zeker zo. Geweldige Vuelta gereden ^O^
Maar dit is een bittere pil voor Tom en voor iedereen die gehoopt had op vandaag. Komt bij dat er geen ploeggenoot in de buurt was toen hij erdoor zat. Hij moest het helemaal alleen doen. Toen hij geinterviewd werd zat ik ook mijn tranen weg te slikken. Vond het zo sneu :{ .
  zaterdag 12 september 2015 @ 19:59:47 #57
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_156031549
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor, dat is zeker zo. Geweldige Vuelta gereden ^O^
Maar dit is een bittere pil voor Tom en voor iedereen die gehoopt had op vandaag. Komt bij dat er geen ploeggenoot in de buurt was toen hij erdoor zat. Hij moest het helemaal alleen doen. Toen hij geinterviewd werd zat ik ook mijn tranen weg te slikken. Vond het zo sneu :{ .
Maar hij komt er vast wel weer overheen en deze ervaring zal 'm nog een stuk volwassener maken :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 12 september 2015 @ 20:01:30 #58
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_156031615
Het NOS-Journaal opent er mee. :D
pi_156031659
Met een paar ploegmaats had hij wellicht het podium nog gehaald, maar meer ook niet. Beentjes waren ook gewoon leeg.

Lekker volgend jaar naar Sky gaan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_156031785
Wat heb je nou aan een ploeggenoot bij het wielrennen?
ik begrijp dit niet, kan iemand dit ff voor mij uitleggen?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 12 september 2015 @ 20:08:33 #61
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_156031918
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat heb je nou aan een ploeggenoot bij het wielrennen?
ik begrijp dit niet, kan iemand dit ff voor mij uitleggen?
Als een ploeggenoot voor je rijdt, dan breekt hij de wind, heb je een lagere luchtweerstand en hoef je zelf minder vermogen (30%?) te leveren.
pi_156031999
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Als een ploeggenoot voor je rijdt, dan breekt hij de wind, heb je een lagere luchtweerstand en hoef je zelf minder vermogen (30%?) te leveren.
Je kunt toch ook achter iemand anders fietsen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_156032034
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Je kunt toch ook achter iemand anders fietsen.
Die willen dat niet of zijn er niet altijd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 12 september 2015 @ 20:13:20 #64
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_156032091
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Je kunt toch ook achter iemand anders fietsen.
Als je alleen komt te zitten (omdat je concurrenten zijn gedemarreerd) moet je dus wel zelf op kop fietsen. Dan ben je altijd in het nadeel.
  zaterdag 12 september 2015 @ 20:14:20 #65
14505 OProg
A Life in Music
pi_156032140
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:50 schreef Ericr het volgende:
Hopelijk komen er nog wat positieve gevallen bij Astana. Hoeft niet gelijk Aru maar meer de echte smeerpijpen als Sanchez of Landa. Dan maar echt een keer dat gezwel weg snijden uit de sport
Dan kan je je ook afvragen wat het verschil is tussen die twee en een voormalig protégée van Olivano Locatelli.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_156032290
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:12 schreef marcodej het volgende:

[..]

Die willen dat niet of zijn er niet altijd.
Hoezo willen deze het niet, ze hebben toch niets te willen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Als je alleen komt te zitten (omdat je concurrenten zijn gedemarreerd) moet je dus wel zelf op kop fietsen. Dan ben je altijd in het nadeel.
Ok thanks, nu begrijp ik het.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_156032913
Met een ploeggenoot in de kopgroep was de kans in ieder geval groter dat Dumoulin dat gaatje in de afdaling wel dicht had gereden.. Dan was hij alsnog gelost op de slotklim, maar was podium normaal gesproken wel binnen geweest.
pi_156033147
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:36 schreef Marcoss het volgende:
Met een ploeggenoot in de kopgroep was de kans in ieder geval groter dat Dumoulin dat gaatje in de afdaling wel dicht had gereden.. Dan was hij alsnog gelost op de slotklim, maar was podium normaal gesproken wel binnen geweest.
Precies. Dat had net het verschil gemaakt.
  zaterdag 12 september 2015 @ 20:48:44 #69
14505 OProg
A Life in Music
pi_156033307
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:36 schreef Marcoss het volgende:
Met een ploeggenoot in de kopgroep was de kans in ieder geval groter dat Dumoulin dat gaatje in de afdaling wel dicht had gereden.. Dan was hij alsnog gelost op de slotklim, maar was podium normaal gesproken wel binnen geweest.
Als dat er eentje was die vanuit de kopgroep in zijn remmen had geknepen bijvoorbeeld. Dat was het alleen nog maar een kwestie van geen 3 minuten verliezen op de slotklim.

Maarja, dat is allemaal achteraf.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_156033447
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:

Niet gelezen.
Haha jij schrijft onzin dat Dumoulin als hij een goed team heeft zo goed kan klimmen als een Froome ofzo en dan kom je met ''niet gelezen'' op iets wat ik zeg

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:02 schreef Lavenderr het volgende:

Onderschat het belang van een groepmaat niet.
Hij had in die afdaling de groep wel weer bereikt, maar er wordt net gedaan als Dumoulin met een goede ploeg om zich heen ineens sneller bergop zou gaan. Wat een onzin, hij gaat echt niet sneller bergop en was er op die laatste klim gewoon weer af gereden.
pi_156033518
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:36 schreef Marcoss het volgende:
Met een ploeggenoot in de kopgroep was de kans in ieder geval groter dat Dumoulin dat gaatje in de afdaling wel dicht had gereden.. Dan was hij alsnog gelost op de slotklim, maar was podium normaal gesproken wel binnen geweest.
Podium lijkt mij niet, maar dan was hij wel in top 5 gebleven.
Hij was gewoon volledig leeg, dus aan de voet was hij gewoon direct weer gelost.
Aru heeft niet eens zelf echt hoeven aanvallen.

Een goede ploeg heeft wel wat nut, maar je gaat er echt niet beter van klimmen.
En als je leeg bent dan ben je leeg, je ploeggenoten kunnen ook niet hun energie overgeven aan Tommetje.
pi_156033585
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Podium lijkt mij niet, maar dan was hij wel in top 5 gebleven.
Hij was gewoon volledig leeg, dus aan de voet was hij gewoon direct weer gelost.
Aru heeft niet eens zelf echt hoeven aanvallen.

Een goede ploeg heeft wel wat nut, maar je gaat er echt niet beter van klimmen.
En als je leeg bent dan ben je leeg, je ploeggenoten kunnen ook niet hun energie overgeven aan Tommetje.
True, maar het had hem zeker geholpen als hij er niet alleen voor gestaan had.
pi_156033839
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Podium lijkt mij niet, maar dan was hij wel in top 5 gebleven.
Hij was gewoon volledig leeg, dus aan de voet was hij gewoon direct weer gelost.
Aru heeft niet eens zelf echt hoeven aanvallen.

Een goede ploeg heeft wel wat nut, maar je gaat er echt niet beter van klimmen.
En als je leeg bent dan ben je leeg, je ploeggenoten kunnen ook niet hun energie overgeven aan Tommetje.
Hij heeft nu zo'n 30 kilometer alleen gefietst, dat is niet te vergelijken met fietsen in een kleiner groepje als hij wel aan had kunnen sluiten. Geloof niet dat hij 2,5 minuut had verloren op Majka als ze gelijk aan de slotklim waren begonnen, hoe leeg Dumoulin ook was.
  zaterdag 12 september 2015 @ 21:08:06 #74
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_156034057
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:02 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Hij heeft nu zo'n 30 kilometer alleen gefietst, dat is niet te vergelijken met fietsen in een kleiner groepje als hij wel aan had kunnen sluiten. Geloof niet dat hij 2,5 minuut had verloren op Majka als ze gelijk aan de slotklim waren begonnen, hoe leeg Dumoulin ook was.
Dat snapt hij wel. Gewoon lekker trollen joh, is leuk. Voor hem.
Verlies was dan beperkt gebleven in de vallei. Nee, hij had er de Vuelta niet mee gewonnen. Niemand zegt dat ook.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_156034291
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:52 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Haha jij schrijft onzin dat Dumoulin als hij een goed team heeft zo goed kan klimmen als een Froome ofzo en dan kom je met ''niet gelezen'' op iets wat ik zeg

[..]

Hij had in die afdaling de groep wel weer bereikt, maar er wordt net gedaan als Dumoulin met een goede ploeg om zich heen ineens sneller bergop zou gaan. Wat een onzin, hij gaat echt niet sneller bergop en was er op die laatste klim gewoon weer af gereden.
Dumoulin wel een paar klassen beter dan de pre-Sky Froome, dus wie ben jij om dat te weten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')