abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 22 september 2015 @ 09:48:43 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156290607
quote:
dit is gewoon een redelijk standaard republikeins reclame spotje :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156291270
Wie heeft het per se over dood gaan? In het verleden is het vaak voorgekomen dat een rode maan voorkwam op bijv. Joodse feestdagen en ook dat Joden onder bepaalde gebeurtenissen te lijden hebben gehad op deze dagen dat er sprake was van een rode maan. Overigens was de maan ook rood toen de oorlog in Oekraïne uitbrak.
  dinsdag 22 september 2015 @ 10:22:46 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156291408
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:32 schreef SicSicSics het volgende:
Geef mijn portie Rapture maar aan Fikkie. Als iedere goede Christen nou even zijn centjes aan mij overmaakt, als je écht gelooft heb je die toch niet meer nodig!
Ik vind het best verrassend hoeveel gelovigen er rondlopen op BNW.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 22 september 2015 @ 10:33:16 #154
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156291662
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het best verrassend hoeveel gelovigen er rondlopen op BNW.
Echt hè. Kritische denkers...

Op zich wel begrijpelijk anderzijds. Het was er waarschijnlijk al eerder, maar de kerk heeft een groot aandeel gehad in (ook nog huidige) conspiracy verhalen.

Ik vind het dan weer enorm interessant dat wij kennelijk nog steeds dezelfde angsten kunnen koesteren als 1.000 - 2.000 jaar geleden. En waarschijnlijk nog wel verder. Geeft een soort verbondenheid met het verleden ofzo :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 22 september 2015 @ 10:50:55 #155
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156292007
Wat is er mis als iemand gelovig zou zijn? En wat houdt dat in? Ik heb het idee dat er weinig zogenaamde gelovigen zijn op BNW, ik zou niemand kunnen aanwijzen eerlijk gezegd en wat doet het er toe? Zijn deze mensen daarom minder betrouwbaar want er wordt een religie-gekkie van gemaakt dus bij voorbaat niet stabiel ofzo?

Ik moet zeggen dat ik best interessante docu's heb gezien van channels met een Christelijke insteek, dat er best goede punten tussen zaten in hun theorie. Waar het fout gaat is de georganiseerde religie en kerken met als koploper de katholieke kerk, die zeker niet vies is van liegen en verdraaien, de schone schijn ophouden en de heilige onschuld uithangen maar ondertussen zich met heel andere zaken bezig houden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 22 september 2015 @ 11:10:32 #156
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156292388
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is er mis als iemand gelovig zou zijn? En wat houdt dat in? Ik heb het idee dat er weinig zogenaamde gelovigen zijn op BNW, ik zou niemand kunnen aanwijzen eerlijk gezegd en wat doet het er toe? Zijn deze mensen daarom minder betrouwbaar want er wordt een religie-gekkie van gemaakt dus bij voorbaat niet stabiel ofzo?
Daar is niets mis mee. Het geeft alleen wel aan wat je bereidt bent 'te geloven' :) en als die bereidheid er is, wanneer stopt het? Ik zou een gelovige niet onbetrouwbaar willen noemen, maar wel wat hij/ zij is... gelovig. :D
quote:
Ik moet zeggen dat ik best interessante docu's heb gezien van channels met een Christelijke insteek, dat er best goede punten tussen zaten in hun theorie. Waar het fout gaat is de georganiseerde religie en kerken met als koploper de katholieke kerk, die zeker niet vies is van liegen en verdraaien, de schone schijn ophouden en de heilige onschuld uithangen maar ondertussen zich met heel andere zaken bezig houden.
Zie je zelf niet hoe duaal je overkomt? :) Ik heb ook hele interessante docu's gezien en verhalen gelezen. Ik geloof er alleen geen snars van! :D

Ik geloof niet in God, dus je kunt een hele mooie docu over Rapture maken. Ik verwerp het al voor het eerste argument, want ik geloof niet in een bijbelse profetie.

Verder is de katholieke kerk ook verantwoordelijk voor een groot deel van de (ook door jou) aangehangen conspiracy verhalen. De elite die de wereld wil regeren? Katholieke bron. De Joden die de wereld willen regeren? Katholieke bron. De kinderverkrachtende en - offerende Illuminatie? Katholieke bron. De wereld vergaat en de NWO probeert Satan op te roepen? christelijk (waarschijnlijk evangelisch, want rapture is geen Katholiek feestje) bron.

Wat er gebeurd is dat men angst zaait over een heel christelijke agenda. Iets wat 'de kerk' natuurlijk al eeuwen doet!
Homorechten? Wees bang; hel verdoemenis!
Vrouwenrechten? Wees bang; hel verdoemenis!
Scheiden? Wees bang; hel verdoemenis!
2 soorten textiel tegelijk dragen? Wees bang; hel verdoemenis!

Ik vind het op zijn minst frappant dat een BNW'er daar zo graag in tuint.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 22 september 2015 @ 11:37:12 #157
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156292877
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:10 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Daar is niets mis mee. Het geeft alleen wel aan wat je bereidt bent 'te geloven' :) en als die bereidheid er is, wanneer stopt het? Ik zou een gelovige niet onbetrouwbaar willen noemen, maar wel wat hij/ zij is... gelovig. :D

[..]

Zie je zelf niet hoe duaal je overkomt? :) Ik heb ook hele interessante docu's gezien en verhalen gelezen. Ik geloof er alleen geen snars van! :D

Ik geloof niet in God, dus je kunt een hele mooie docu over Rapture maken. Ik verwerp het al voor het eerste argument, want ik geloof niet in een bijbelse profetie.

Verder is de katholieke kerk ook verantwoordelijk voor een groot deel van de (ook door jou) aangehangen conspiracy verhalen. De elite die de wereld wil regeren? Katholieke bron. De Joden die de wereld willen regeren? Katholieke bron. De kinderverkrachtende en - offerende Illuminatie? Katholieke bron. De wereld vergaat en de NWO probeert Satan op te roepen? christelijk (waarschijnlijk evangelisch, want rapture is geen Katholiek feestje) bron.

Wat er gebeurd is dat men angst zaait over een heel christelijke agenda. Iets wat 'de kerk' natuurlijk al eeuwen doet!
Homorechten? Wees bang; hel verdoemenis!
Vrouwenrechten? Wees bang; hel verdoemenis!
Scheiden? Wees bang; hel verdoemenis!
2 soorten textiel tegelijk dragen? Wees bang; hel verdoemenis!

Ik vind het op zijn minst frappant dat een BNW'er daar zo graag in tuint.
Vraag je me af hoe je bij die conclusies komt over al die zogenaamde BNW'ers. Mooi om te zien hoe makkelijk je van dingen uitgaat en invult over iemand waar je totaal geen weet van hebt, niets meer dan aannames van de koude grond. :Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 22 september 2015 @ 11:58:05 #158
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156293297
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Vraag je me af hoe je bij die conclusies komt over al die zogenaamde BNW'ers.
Welke conclusies? Dat een gelovige gelovig is? :)
quote:
Mooi om te zien hoe makkelijk je van dingen uitgaat en invult over iemand waar je totaal geen weet van hebt, niets meer dan aannames van de koude grond. :Z
Misschien ben ik te simpel hoor, maar bij mij is het:
Je post een video over 'Rapture' dus je bent gelovig. Anders is er nul grond om zo'n video te posten of te geloven.

Daarom vind ik het ook zo bijzonder dat er mensen zijn die aan de ene kant zeggen: Katholieken zijn stom! En aan de andere kant (ongewild?) Katholieke leugens napraten. :D

Welke aannames ga ik mee de mist in?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:14:48 #159
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156293611
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Misschien ben ik te simpel hoor, maar bij mij is het:
Je post een video over 'Rapture' dus je bent gelovig. Anders is er nul grond om zo'n video te posten of te geloven.

Welke aannames ga ik mee de mist in?
Waar je de mist ingaat?
Dat als je een doom scenario zoals de shemita aanhaald niet gelijk een gelovig karakter hebt maar dat er een onderzoekend karakter inzit, wat is er van waar en niet van hier ben ik heilig van overtuigd .
There is only one religion
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:15:09 #160
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156293621
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Welke conclusies? Dat een gelovige gelovig is? :)

[..]

Misschien ben ik te simpel hoor, maar bij mij is het:
Je post een video over 'Rapture' dus je bent gelovig. Anders is er nul grond om zo'n video te posten of te geloven.

Daarom vind ik het ook zo bijzonder dat er mensen zijn die aan de ene kant zeggen: Katholieken zijn stom! En aan de andere kant (ongewild?) Katholieke leugens napraten. :D

Welke aannames ga ik mee de mist in?
Ik vraag me even af wie jij met je en mensen bedoelt? In zijn algemeenheid of mensen op dit forum? Voor mij kun je iig niet spreken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:21:59 #161
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156293737
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:14 schreef Dance99Vv het volgende:
Waar je de mist ingaat?
Dat als je een doom scenario zoals de shemita aanhaald niet gelijk een gelovig karakter hebt maar dat er een onderzoekend karakter inzit, wat is er van waar en niet van hier ben ik heilig van overtuigd .
Ik vind dat behoorlijk op het randje. Je kunt inderdaad beargumenteren dat mensen in de bijbel een 'natuurlijk' verschijnsel in de numerologie beschrijven en dit 'natuurlijke patroon' goddelijkheid toeschrijven.

Enige probleem is dat numerologie als occultisme ook een geloof is ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:23:10 #162
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156293762
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vraag me even af wie jij met je en mensen bedoelt? In zijn algemeenheid of mensen op dit forum? Voor mij kun je iig niet spreken.
Serieus. Dat is het enige?

En probeer je me nou excliciet op de man te krijgen? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:26:14 #163
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156293824
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik vind dat behoorlijk op het randje. Je kunt inderdaad beargumenteren dat mensen in de bijbel een 'natuurlijk' verschijnsel in de numerologie beschrijven en dit 'natuurlijke patroon' goddelijkheid toeschrijven.

Enige probleem is dat numerologie als occultisme ook een geloof is ;)
Deze stelling is overigens ook weer met een bijbelquote te weerleggen.
Maar sommige cijfers hebben wel hun punt bewezen pi bijvoorbeeld, Martin Armstrong is niet gelovig maar gebruikt wel dat soort cijfers en zit er niet vaak naast.
There is only one religion
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:30:04 #164
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156293894
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Serieus. Dat is het enige?

En probeer je me nou excliciet op de man te krijgen? :D
Expliciet op de man, waarom? Ik vroeg me af wie je daarmee bedoelt dat is alles, BNW' ers in zijn algemeenheid of op het forum? Just wondering.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:34:54 #165
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156293997
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:26 schreef Dance99Vv het volgende:
Deze stelling is overigens ook weer met een bijbelquote te weerleggen.
Maar sommige cijfers hebben wel hun punt bewezen pi bijvoorbeeld, Martin Armstrong is niet gelovig maar gebruikt wel dat soort cijfers en zit er niet vaak naast.
Bijbelquotes zijn prima! Kunnen hele mooie tussen staan. Zonder dat je hoeft te geloven.

Waarschuwen over de dag des oordeels zonder te geloven vind ik dan weer ver gaan. :D

En zoals je weet heb ik een wat terughoudende houding richting die man. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:37:48 #166
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156294032
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:34 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Bijbelquotes zijn prima! Kunnen hele mooie tussen staan. Zonder dat je hoeft te geloven.

Waarschuwen over de dag des oordeels zonder te geloven vind ik dan weer ver gaan. :D

En zoals je weet heb ik een wat terughoudende houding richting die man. :)
Dat is je goed recht en ook de bedoeling van dat topic, het is tenslotte gestart vanuit een sceptisch oogpunt. het neemt wat tijd om daar een goed oordeel over te hebben, toch zegt de man geen onzin is gebleken (tot nu toe) ook haalt de man goede punten aan en wijst de goede richting op, naar mijn oordeel
There is only one religion
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:39:56 #167
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156294078
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Expliciet op de man, waarom? Ik vroeg me af wie je daarmee bedoelt dat is alles, BNW' ers in zijn algemeenheid of op het forum? Just wondering.
Je hebt de BNW verzamelaars, in het kamp Alex Jones die alles nablaten en erg/ eng vinden wat ook maar een beetje in een conspiracy plaatje past. Die hebben niet zoveel te schaften met het hoe, wat en waar. Die praten wel.

En je hebt de hard-core christelijken die overal het werk van de duivel of het einde der tijden in zien. Of beiden ;)

En de cherry-pickers die alle mooie verhalen bij elkaar gooien (zoals een Breivik) en er hun eigen verhaal van brouwen...

Hier op het forum wisselt het, maar juist die 'willekeur' maakt het zo interessant. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_156294101
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vraag je me af hoe je bij die conclusies komt over al die zogenaamde BNW'ers. Mooi om te zien hoe makkelijk je van dingen uitgaat en invult over iemand waar je totaal geen weet van hebt, niets meer dan aannames van de koude grond. :Z
Grappig om te lezen van iemand die de hele tijd zegt dat mensen bang worden gemaakt door de media :D
Conscience do cost.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:42:26 #169
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156294123
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Grappig om te lezen van iemand die de hele tijd zegt dat mensen bang worden gemaakt door de media :D
En als het niet de media is doen wij op BNW het wel ;)
There is only one religion
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:44:40 #170
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156294177
Maar zonder al die mensen gelovig of nie, of media(msm / alternatieve) gestuurd zouden we geen BNW hebben.
There is only one religion
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:47:00 #171
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_156294223
quote:
http://www.trueactivist.c(...)1-coming-to-america/

Dick Cheney Says That A New Terrorist Attack “Worse Than 9/11” Coming To America

In a recent interview on Hugh Hewitt’s radio, former vice president Dick Cheney predicted that a new terrorist attack was coming to the US. In the interview, he stated that the attacks would be even worse than those experienced on September 11, 2001 and that the attacks would likely come in the next few years.

When asked if the US would be able to “get through this decade without another massive attack on the homeland,” Cheney responded by saying, “I doubt it. I think there will be another attack and the next time I think it’s likely to be far deadlier than the last one. You can just imagine what would happen if somebody could smuggle a nuclear device, put it in a shipping container, and drive it down the beltway outside Washington D.C.”
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:50:30 #172
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_156294301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Grappig om te lezen van iemand die de hele tijd zegt dat mensen bang worden gemaakt door de media :D
Geen idee welk verband je opmerking heeft met mijn vorige post maar het zal wel. Dat ik dit de hele tijd zeg is ook een beetje aangedikt maar soit. Of je bang bent is up to you verder maar de media doet daar wel zijn best voor, true :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:58:38 #173
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156294485
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

r maar de media doet daar wel zijn best voor, true :)
Dat werkt overigens 2 kanten op (zie de vluchtelingen en terrorisme.)
There is only one religion
  dinsdag 22 september 2015 @ 13:02:05 #174
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_156294561
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Maar wordt dit niet al jaren gezegd ?
There is only one religion
pi_156294855
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Of je bang bent is up to you verder maar de media doet daar wel zijn best voor, true :)
Dat ervaar jij alleen maar zo :)
Conscience do cost.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')