abonnement Unibet Coolblue
pi_155995071
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:36 schreef Lovemaker81 het volgende:

[..]

wat kost 1 x hoer, in nl welteverstaan
50¤
Als ik je berichten zo zie ben je nog jong, en Is het zonde om een hoer te doppen maar goed. Kan je beter ontmaagd worden door iemand die je kent en mag.

Kan je niet aan je beste vriend vragen of die aan je piemeltje wil zitten?
pi_155995254
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:01 schreef cheese. het volgende:
Kan je niet aan je beste vriend vragen of die aan je piemeltje wil zitten?
Daar heeft ie z'n rechterhand al voor. Of links.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  vrijdag 11 september 2015 @ 12:18:55 #53
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_155995434
Bij mij staan ze gewoon achter het station...sinds dien doe ik niet meer aan online date.
  vrijdag 11 september 2015 @ 12:21:50 #54
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155995506
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een poos terug eens op een advertentie gereageerd maar kreeg niet eens een reactie terug. Kan als vrouw dus ook gebeuren. :(

*gooit snel haar inbox dicht*
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_155995659
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:21 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een poos terug eens op een advertentie gereageerd maar kreeg niet eens een reactie terug. Kan als vrouw dus ook gebeuren. :(

*gooit snel haar inbox dicht*
ja sorry ik had nog willen reageren maar ik durfde niet meer :'(
pi_155997630
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:21 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een poos terug eens op een advertentie gereageerd maar kreeg niet eens een reactie terug. Kan als vrouw dus ook gebeuren. :(

*gooit snel haar inbox dicht*
waar zou ik een vrouw als jou dan theoretisch kunnen vinden zonder dat er commercieel verdienmodel tussen zit. Tinder of?

Op de loze opmerkingen verder terug heb ik alleen te zeggen dat het mij leuk lijkt om eens een gezellige avond met een andere vrouw dan mijn eigen vrouw te hebben (kosten niet van belang) dan even in 15 min bij de hoeren langs te moeten. Voor alleen de daad hoef ik niet op zoek.
  vrijdag 11 september 2015 @ 15:20:25 #57
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155999906
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:50 schreef Lovemaker81 het volgende:
waar zou ik een vrouw als jou dan theoretisch kunnen vinden zonder dat er commercieel verdienmodel tussen zit. Tinder of?
Als ik alleen naar mezelf kijk is het enige waarbij er een date uit voortgekomen is is een oproep van een man op een site van een parenclub. Maar goed dan moet je daar ook wel heen willen.
Verder zijn mijn meeste contacten hier op Fok, maar daar is ook nog nooit een date uit voortgekomen.
Over Tinder twijfel ik. Ik heb geen Facebook. Ik durf ook niet zo goed het risico aan bekenden tegen te komen, want niemand in onze omgeving weet dat we een open huwelijk hebben.

Open deur om te vragen of je vrouw het weet?
Zelf zou ik namelijk dan weer niet reageren op een advertentie als het om vreemdgaan zou gaan.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  vrijdag 11 september 2015 @ 16:40:11 #58
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_156001996
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:10 schreef RingBewoner het volgende:
Er zijn dus echt mensen die die websites geloven en er voor betalen. Dat ik had ik nooit verwacht.
Het is vooral leuk om voor die "chatsites" te werken. Je moet er weliswaar tijd in steken, telkens een berichtje terug sturen. Daarnaast moet je tegen een hoop geile praat van oude mannen kunnen :')

Krijgt niet slecht betaald dacht ik :D
pi_156004359
Www.sdc.com
  vrijdag 11 september 2015 @ 19:42:20 #60
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156006542
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:29 schreef boik het volgende:

[..]

ja sorry ik had nog willen reageren maar ik durfde niet meer :'(
Agossie en ik ben nog wel zo lief. Ik bijt niet. Niet hard in ieder geval. :)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156006777
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:20 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Als ik alleen naar mezelf kijk is het enige waarbij er een date uit voortgekomen is is een oproep van een man op een site van een parenclub. Maar goed dan moet je daar ook wel heen willen.
Verder zijn mijn meeste contacten hier op Fok, maar daar is ook nog nooit een date uit voortgekomen.
Over Tinder twijfel ik. Ik heb geen Facebook. Ik durf ook niet zo goed het risico aan bekenden tegen te komen, want niemand in onze omgeving weet dat we een open huwelijk hebben.

Open deur om te vragen of je vrouw het weet?
Zelf zou ik namelijk dan weer niet reageren op een advertentie als het om vreemdgaan zou gaan.
dank voor je eerlijkheid. mijn vrouw weet wel dat ik af en toe meer wil, maar niks concreets omdat er ook nog niks concreets is. (ook geen prostitutie, los daarvan of dat nu wel of niet als vreemdgaan gezien wordt).

Tinder is vrij publiekelijk volgens mij en ik neem aan dat ook niet iedere b.v. alleenstaande moeder daar op zit te wachten. Waar deze vrouwen dan wel zijn? Hebben ze geen sex, zoeken ze allemaal een vaste relatie via lexa o.i.d. of hebben ze tijd om in het sociale leven regelmatig aan hun zinnen te komen? Daarnaast mensen met een vrije relatie, die gaan vast ook niet allemaal naar een besloten club dacht ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:24 schreef WP8iscool het volgende:
Www.sdc.com
daar gaan we eens naar kijken
pi_156007353
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:03 schreef Lovemaker81 het volgende:
Hallo, ik ben net nieuw geregistreerd (FOK wel al vaker bezocht natuurlijk) omdat ik een vraag heb.

Na 2 sites geprobeerd te hebben, en enkele euro's lichter te zijn, vroeg ik mij af of iemand een plek weet waar echte vrouwen online naar een sexdate zoeken. (als dat al echt bestaat)

Tot nu toe loop ik alleen tegen nepprofielen aan, of ik spreek de verkeerden aan. De kroeg is een goeie natuurlijk, maar ik bedoel echt discreet en online.

iemand ervaringen hiermee?
Hier zijn vrouwen genoeg die zo met je naar bed gaan...........
pi_156017275
Ik heb al dates gehad via gleeden en afspraakjes.

Die laatste is wel echt Belgisch, maar kost helemaal niks.

Er is hier al een post geweest over hoe je het zeker niet moet aanpakken en hoe wel... Die post klopt helemaal.

Er zijn zeker vrouwen die lekkere sex willen. Ook op een eerste date. Maar je moet wel weten hoe je dat moet aanpakken en inderdaad heel vaak lukt het niet.

Ken je de sites die ik opgeef??
pi_156021893
Wij zoeken soms op sexjobs naar een man die met mijn vriendin wil sexen.
Zou makkelijk moeten zijn denk je, maar ook daar veel losers die afhaken als blijkt dat je serieus wilt afspreken.
Ook wel aantal leuke dates gehad hoor, maar blijft een apart wereldje :-)
pi_156023448
Kan ik me voorstellen.

Ik ben alvast geen faker en kom mijn afspraken na. ;-)

Je kan me steeds een PM doen. :-)


quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:56 schreef happylife070 het volgende:
Wij zoeken soms op sexjobs naar een man die met mijn vriendin wil sexen.
Zou makkelijk moeten zijn denk je, maar ook daar veel losers die afhaken als blijkt dat je serieus wilt afspreken.
Ook wel aantal leuke dates gehad hoor, maar blijft een apart wereldje :-)
pi_156023633
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:56 schreef happylife070 het volgende:
Wij zoeken soms op sexjobs naar een man die met mijn vriendin wil sexen.
Zou makkelijk moeten zijn denk je, maar ook daar veel losers die afhaken als blijkt dat je serieus wilt afspreken.
Ook wel aantal leuke dates gehad hoor, maar blijft een apart wereldje :-)
Veel mensen reageren ook gewoon omdat ze het spannend vinden maar durven stiekem toch niet als je echt wil afspreken. Jammer!
pi_156024276
Ik had moeten afkloppen, mijn date voor vanavond zegt net af. :+
pi_156024711
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 15:07 schreef Koettie het volgende:
Ik had moeten afkloppen, mijn date voor vanavond zegt net af. :+
gdv wat een lul!
  zaterdag 12 september 2015 @ 15:41:17 #69
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156025074
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 15:07 schreef Koettie het volgende:
Ik had moeten afkloppen, mijn date voor vanavond zegt net af. :+
nou via dit topic kan je er wellicht een regelen ;) :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156025155
Nah. Ik ben heel kieskeurig :P
  zaterdag 12 september 2015 @ 15:46:34 #71
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156025187
Misschien is TS wel heel leuk? :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156025466
En als ie uit 81 komt 10 jaar ouder. Niet echt m'n ding :+ :P
  zaterdag 12 september 2015 @ 17:00:02 #73
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156027220
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 15:07 schreef Koettie het volgende:
Ik had moeten afkloppen, mijn date voor vanavond zegt net af. :+
Ook al? Je vriend zijn date zei toch ook al af?
Die was tenminste nog ruim op tijd. Dit vind ik wel wat krap.
Ben benieuwd naar het excuus. :?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_156027254
Ja, vriend zou vrijdag date hebben, die had woensdag al gezegd dat ze niet lekker was en donderdagavond helemaal afgezegd. Dus dat was te verwachten.

Mijn date dus vanmiddag, idd beetje kortdag dus balen. Ziek van z'n kater. Wel eerlijk iig. Maar beetje lame wel
pi_156027505
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 16:40 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Het is vooral leuk om voor die "chatsites" te werken. Je moet er weliswaar tijd in steken, telkens een berichtje terug sturen. Daarnaast moet je tegen een hoop geile praat van oude mannen kunnen :')

Krijgt niet slecht betaald dacht ik :D
Dat wordt juist super slecht betaald, heb het ook een tijd gedaan als 'bijverdienste'. Je moet echt duizenden berichten typen, om een beetje geld te verdienen.
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')