abonnement Unibet Coolblue
pi_156344405
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:12 schreef Cathmar het volgende:

[..]

^O^
Even langs Zeemand morgen!
Voor die grote meiden kan ik erg weinig leuks vinden op het moment. Al dat grijs...
Ook vind ik veel van die kleding niet leuk voor een 8 jarige, maar zijn de prints etc meer voor nog grotere meiden.
Jaaaa dat laatste viel me ook op :Y
Daar had zeeman ook wel t eea van liggen. Teksten over een selfie ofzo? (heeft een 8jarige een mobieltje met camera dan? :') ) en ik weet niet, van die kleding die ik zelf toch op zn vroegst pas op de middelbare school hoop te zien. Eigenlijk helemaal niet, maar soit :P
:)
pi_156344905
quote:
Ja bij je puberteit wel, maar ik hoop toch dat dat nog niet speelt als ze een jaar of 8 zijn zeg maar. ;)

Yay voor je shoppingspree! *O*
:)
pi_156346803
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:10 schreef mignonne het volgende:

[..]

Valt dat Boriz ofzo niet ook wat smaller? Ik heb alleen geen idee vanaf welke maat dat gaat eigenlijk.
Op de plaatjes lijkt sommige kleding best breed maar ik zie al een leuke trui via MP, ik ga het eens proberen, bedankt!
pi_156405624
Hor valt Zara voor jongetjes? Luuk heeft nu veel kleren 98-104. Welke maat kan ik dan t beste nemen?

Morgen misschien ff langs een zara. Denk dat ik dan een shirtje welke Luuk nu goed past mee neem. Kan ik t vergelijken.
*poef* nu is het weg
pi_156405690
In de babymaten viel Zara erg klein. Zoon heeft hier 92, en de zara berentrui in 98 is al bijna te klein :(
Ik zou dus zeker voor de grootste optie gaan. Moet je wel opeens bij de 'grote jongens' gaan kijken...
pi_156405751
Ja, silvijn draagt truien van dit seizoen van Zara in 104-110 :o en dat is echt het enige merk waarbij dat zo is. Normaal meestal 92-98 of 98.
pi_156405863
Voor O. juist truien maat 116 gekocht bij Zara terwijl ze 122/128 draagt!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156406103
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:20 schreef mousemicky het volgende:
In de babymaten viel Zara erg klein. Zoon heeft hier 92, en de zara berentrui in 98 is al bijna te klein :(
Ik zou dus zeker voor de grootste optie gaan. Moet je wel opeens bij de 'grote jongens' gaan kijken...
Dan ga ik me nu vast inlezen bij t grote jongetjes gedeelte op de site... en ik zag zoveel leuks bij de kleintjes. :'(
*poef* nu is het weg
pi_156406592
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:38 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Dan ga ik me nu vast inlezen bij t grote jongetjes gedeelte op de site... en ik zag zoveel leuks bij de kleintjes. :'(
Dat probleem had ik ook :(. Voor J. is het grote-jongens-spul echt nog te groot. Heb 1 trui gekocht, maar die kan ie volgend jaar denk ik aan. Geen Zara voor J. dit seizoen dus :(. Wel beter voor de portemonnee...
pi_156422653
Soksloffen he, wat is jullie ervaring daarmee bij een net stappende bijna-dreumes, die altijd zijn sokken uittrekt (ja ook de bambino/kruidvat sokjes).
Heb die van de H&M op het oog met auto's, voor de komende koude dagen binnenshuis.
(Van Oxxy hebben we voor buitenshuis en eventueel binnen, leren slofjes, maar dat vindt hij ook niets en de pasvorm is voor zijn voetjes ook niet denderend, schuiven los bij de hak...)

[ Bericht 28% gewijzigd door Hilmo op 27-09-2015 16:20:14 ]
pi_156423351
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:44 schreef Hilmo het volgende:
Soksloffen he, wat is jullie ervaring daarmee bij een net stappende bijna-dreumes, die altijd zijn sokken uittrekt (ja ook de bambino/kruidvat sokjes).
Heb die van de H&M op het oog met auto's, voor de komende koude dagen binnenshuis.
Hier ook eentje die alle sokken uit krijgt. Maillots zijn een oplossing voor het helemaal uittrekken, maar die trekt ze dan wel zo ver dat het zo lelijk uitlubberd.
Ik heb slofjes gekocht van oxxy. 15 euro oid. Die doe ik aan over de sokken en die krijgt ze ook niet uit. Binnen loopt Lou (nog) op blote voeten.
pi_156423388
Ik vond soksloffen ondingen. Het zat nooit helemaal goed en van zowel de goedkopere modellen als de duurdere modellen die ik gehad heb vond ik het zooltje nooit helemaal lekker aansluiten.

Binnenshuis liepen mijnes bijna altijd op blote voetjes en als ik het idee had dat ze het koud hadden dan deed ik ze binnen van die zootjes/oxxy/aapies of andere leren slofjes aan. Maar als ze die zelf uit trokken dan liet ik het meestal gewoon zo.

Maar goed ik loop zelf ook eigenlijk altijd op blote voeten dus wellicht ben ik geen goed referentiepunt :P
:)
pi_156438436
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:44 schreef Hilmo het volgende:
Soksloffen he, wat is jullie ervaring daarmee bij een net stappende bijna-dreumes, die altijd zijn sokken uittrekt (ja ook de bambino/kruidvat sokjes).
Heb die van de H&M op het oog met auto's, voor de komende koude dagen binnenshuis.
(Van Oxxy hebben we voor buitenshuis en eventueel binnen, leren slofjes, maar dat vindt hij ook niets en de pasvorm is voor zijn voetjes ook niet denderend, schuiven los bij de hak...)
Falke had (heeft?) huissokken met antislip op de zool, die werkten bij onze kinderen prima. Niet heel goedkoop maar een neutraal kleurtje gaat meerdere kinderen mee, het zijn dikke sokken. :)
  maandag 28 september 2015 @ 07:15:18 #165
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156442206
Ik vind het ook ondingen. Welk merk dan ook, ze stappen er altijd langs hier. Het past niet goed ofzo. Ik vind van die soepele leren slofjes veruit het fijnst :) (of blote voeten).
pi_156444815
Eind winter/begin lentekindjes.. Hoe zit het ook al weer met aankleden en maten dan?
Kleinste maatjes vooral nog warm... en rond maat 62/68 zit ik ws dan in de zomer?
Dikke truien in maat 68 maar even laten liggen toch?

Wel heel easy shoppen dit hoor! Geen rokjes, jurkjes, bolero's, leggings enz

Oh en ideale eerste pakjes mogen gespamd worden O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156445671
Maat 50-56 zou ik dan sowieso voor warm gaan ja Lamb.
62 dragen ze gemiddeld bij 2-4 maanden en daarna naar 68. jaja gemiddeld, dus kom er maar in met al uw baby's die met 1 jaar pas naar 62 gingen :+

Voor 62-68 kun je wellicht nog een beetje mixen? zowel korte als lange mouwen rompers halen bijvoorbeeld en zowel korte als lange mouwen shirts ofzo. Dat je een beetje kunt husselen :Y) kort met kort als t erg warm is en kort-lang als t gewoon is ofzo weet ik het haha

Ik heb nu alleen in maat 56 en 62 gekocht overigens. Geeft zoveel rust :D hier en daar heb ik een verdwaalde 68 waar ik tegenaan liep of die ik kreeg. Dat vind ik wel leuk, maar meer dan dat heb ik nog niet gekocht in die maat. Ik kijk tzt hoe groot/oud hij dan is en wat ik dan qua weer nog wil hebben. Ik vond het bij de meisjes zo jammer als het dan bijvoorbeeld zomer was dat ik dan bijna niets kocht van wat er in de winkels lag want tsja er lag al zoveel in de kast en straks zijn ze er alweer uitgegroeid en blabla. Dat wilde ik echt per se niet meer deze keer dus ik heb nu best een bescheiden kast aangelegd. Ook al lijkt het heel veel bij elkaar als je het B. vraagt xD
:)
pi_156445732
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:44 schreef Hilmo het volgende:
Soksloffen he, wat is jullie ervaring daarmee bij een net stappende bijna-dreumes, die altijd zijn sokken uittrekt (ja ook de bambino/kruidvat sokjes).
Heb die van de H&M op het oog met auto's, voor de komende koude dagen binnenshuis.
(Van Oxxy hebben we voor buitenshuis en eventueel binnen, leren slofjes, maar dat vindt hij ook niets en de pasvorm is voor zijn voetjes ook niet denderend, schuiven los bij de hak...)
Ik heb bij de Prenatal antislip sokken gekocht. Die gaan tot de knie zo lang zijn ze, en dan onder zijn broek lukt het so far prima.
Hier gaan sokken over het algemeen ook rap uit.
  maandag 28 september 2015 @ 12:18:35 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156445945
Soksloffen zijn het onhandigste ooit uitgevonden :').
Wij hadden voor kuiken babypaws, dat waren de enige slofjes die hij niet steeds binnen 10 seconden zelf uit kreeg :P. Ik denk dat ik ze dit jaar voor de winter weer ga kopen.
KuikenGuppy
pi_156446112
Ik vind ze juist heerlijk voor Luuk. Hij draagt ze altijd op de opvang. Thuis heeft ie ze niet aan
Maar we hebben vloerverwarming. Koude voeten zal ie niet zo snel krijgen in de winter
*poef* nu is het weg
pi_156446345
haha ik kreeg altijd de kriebels van opmerkingen over dat ik sokken aan moest :P ik heb echt nóóit koude voeten. We hebben hier geen vloerverwarming verder ook. Ik loop gewoon graag op blote voeten. Als ik het al koud heb dan wil ik graag een dekentje of iets over mn bovenlijf, mn voeten boeien niet zo :P

Mn jongste is net zo, die maalt niet zo om koude voeten en is haar sokken liever kwijt dan rijk. Helaas voor haar is haar vader meer van het kaliber dat sokken nu eenmaal moeten (why?!) want van kou word je ziek ( :') heus... ).
:)
pi_156446426
Ik heb chronisch koude voeten en projecteer dat op mijn jochie :D
Ik word daar ook echt totaal koud van.
Vanmorgen om 6u heb ik hem zelfs sokken aangetrokken in zijn slaapzak want ze waren ijskoud net als zijn handjes :@
pi_156446471
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 12:47 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb chronisch koude voeten en projecteer dat op mijn jochie :D
Ik word daar ook echt totaal koud van.
Vanmorgen om 6u heb ik hem zelfs sokken aangetrokken in zijn slaapzak want ze waren ijskoud net als zijn handjes :@
heb je ook sokken over zn handjes gedaan? :P
:)
pi_156446504
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

heb je ook sokken over zn handjes gedaan? :P
Als het kon kreeg hij handschoenen aan ;)
  maandag 28 september 2015 @ 13:10:30 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156446859
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

heb je ook sokken over zn handjes gedaan? :P
Haske offtopic, maar ik vroeg me af wat het getal rechtsonder in beeld van jouw ticker betekende. Dus ik ging even met de getalletjes spelen om te kijken wat de invloed op dat getal is. Ik weet het nog steeds niet, maar moest hier heel erg om lachen: http://babystrology.com/t(...)0&day=3&babycount=60 :') :') :')
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')