abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_155966184
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:35 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Praat hij niet over Froome ipv Dumoulin?
Alleen als Froome sinds kort als voornaam Tom heeft ;)
pi_155966204
Laatste 3 km in rechte lijn? Gaat Tom een Jelle Nijdam act opvoeren voor de boni's?
pi_155966491
quote:
5s.gif Op woensdag 9 september 2015 23:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom zou hij de Tour laten schieten? Tourwinst is epischer dan de Spelen
Laten we nou ook niet gaan doen alsof Dumoulin mee gaat doen om de eindwinst in de Tour. :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_155967818
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:02 schreef nostra het volgende:

[..]

Laten we nou ook niet gaan doen alsof Dumoulin mee gaat doen om de eindwinst in de Tour. :')
Een Tour met twee lange vlakke tijdritten, drie aankomsten bergop en max vijf bergetappes? Waarom niet, mits hij zich er op zou richten. Hij is pas 24 en zal nog wel doorgroeien.
pi_155967823
quote:
"Dit is al heel bijzonder. Na Jan Janssen en Joop Zoetemelk hebben we geen Nederlander meer gehad die echt, écht kans maakte op de eindoverwinning. Erik Breukink? Die had niet echt een kans. Anderen waren beter", weet Nelissen nog.
http://nos.nl/artikel/205(...)van-aru-kruipen.html

Nelissen doet aan geschiedvervalsing. Breukink had in 1989 zeker een kans om de Giro te winnen en in 1990 was de kans om de Tour te winnen ook aanwezig. In 1990 was de kans wel kleiner maar tot aan de rit naar Luz Ardiden stond Breukink constant het best geklaseerd van de klassementsmannen. In de rit naar Luz Ardiden verloor hij teveel tijd maar op die mindere dag na was Breukink gewoon die TDF de beste na Lemond. Een andere was inderdaad beter maar kansloos is Breukink die TDF zeker niet geweest.
pi_155968409
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:15 schreef Ericr het volgende:

[..]

http://nos.nl/artikel/205(...)van-aru-kruipen.html

Nelissen doet aan geschiedvervalsing. Breukink had in 1989 zeker een kans om de Giro te winnen en in 1990 was de kans om de Tour te winnen ook aanwezig. In 1990 was de kans wel kleiner maar tot aan de rit naar Luz Ardiden stond Breukink constant het best geklaseerd van de klassementsmannen. In de rit naar Luz Ardiden verloor hij teveel tijd maar op die mindere dag na was Breukink gewoon die TDF de beste na Lemond. Een andere was inderdaad beter maar kansloos is Breukink die TDF zeker niet geweest.
Gesink had ook een kans in de Vuelta van 2009. Maar zo dichtbij als Dumoulin nu is, waren ze niet.

Eigenlijk was de tijdrit niet zo positief. Ritwinst, prachtig, maar bij de bookmakers is Dumoulin van topfavoriet naar tweede favoriet gegaan. Overigens is het wel een geluk bij een ongeluk dat Aru zo dicht staat, want de gehele top 9 heeft nog kans om de Vuelta te winnen vanuit een ontsnapping, als het alleen op Giant aan zo komen om te controleren.
pi_155968488
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 08:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Alleen als Froome sinds kort als voornaam Tom heeft ;)
Ah, ik was in verwarring door de eerste alinea van het bericht dat hij quote.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_155968527
arjanschouten twitterde op donderdag 10-09-2015 om 10:43:42 Vandaag gaat @NikiTerpstra niet meer van start in Vuelta. Zit nu in vliegtuig naar huis. Richt pijlen op WK. @ADSportwereld reageer retweet
pi_155968576
Gaint moet gewoon lotto jumbo in het begin laten controleren en als er demarrages komen alles laten gaan, behalve aru
hardcoholic
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 10:52:00 #210
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155968583
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Gesink had ook een kans in de Vuelta van 2009. Maar zo dichtbij als Dumoulin nu is, waren ze niet.

Eigenlijk was de tijdrit niet zo positief. Ritwinst, prachtig, maar bij de bookmakers is Dumoulin van topfavoriet naar tweede favoriet gegaan. Overigens is het wel een geluk bij een ongeluk dat Aru zo dicht staat, want de gehele top 9 heeft nog kans om de Vuelta te winnen vanuit een ontsnapping, als het alleen op Giant aan zo komen om te controleren.
Niet zo positief. Hou op zeg :') Bijna in elk perspectief dat je kiest is het een topprestatie. Bookmakers zijn zo opportunistisch als de pest.
pi_155968624
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:52 schreef Slobeend het volgende:
Bookmakers zijn zo opportunistisch als de pest.
Bookmakers hebben geen mening. De quotering is gewoon een reflectie van hoe er wordt ingezet, niet zozeer van de kansverdeling.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 september 2015 @ 10:56:11 #212
862 Arcee
Look closer
pi_155968682
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:15 schreef Ericr het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)van-aru-kruipen.html

Nelissen doet aan geschiedvervalsing. Breukink had in 1989 zeker een kans om de Giro te winnen en in 1990 was de kans om de Tour te winnen ook aanwezig. In 1990 was de kans wel kleiner maar tot aan de rit naar Luz Ardiden stond Breukink constant het best geklaseerd van de klassementsmannen. In de rit naar Luz Ardiden verloor hij teveel tijd maar op die mindere dag na was Breukink gewoon die TDF de beste na Lemond. Een andere was inderdaad beter maar kansloos is Breukink die TDF zeker niet geweest.
Volgens mij had Breukink in 1991 nog meer kans dan in 1990. In 1991 werd het echter verpest door de PDM-intralipid-affaire.

Beter gezegd: in 1991 had-ie écht kans om te winnen.
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 10:57:23 #213
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155968703
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:53 schreef nostra het volgende:

[..]

Bookmakers hebben geen mening. De quotering is gewoon een reflectie van hoe er wordt ingezet, niet zozeer van de kansverdeling.
Ik heb het over bookmakers in het algemeen. De tijdrit van Tom 'niet zo positief' noemen op basis van de bookmakers is ridicuul.
pi_155968761
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:15 schreef aesop het volgende:
Een Tour met twee lange vlakke tijdritten, drie aankomsten bergop en max vijf bergetappes? Waarom niet, mits hij zich er op zou richten. Hij is pas 24 en zal nog wel doorgroeien.
Zo'n Tour zal er in 2016 in ieder geval niet zijn en zó buitenaards zijn de prestaties van Dumoulin nu ook weer niet. Ik las dat Giant zijn waardes had vergeleken met die van Barguil van vorig jaar (waarin hij achtste werd in het AK op 12" van Contador) en dat die aanzienlijk lager liggen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_155968796
quote:
Ik ook.

quote:
De tijdrit van Tom 'niet zo positief' noemen op basis van de bookmakers is ridicuul.
Nou ja, duidelijk is wel dat de goegemeente had verwacht dat hij (veel) meer tijd op Aru zou pakken en dat is niet gebeurd. Dat ligt overigens meer aan Aru dan aan Dumoulin, maar goed.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_155968899
Ik vind juist die quoteringen van Dumoulin voor de tijdrit overdreven positief.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 11:09:27 #217
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155968938
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 11:07 schreef Felagund het volgende:
Ik vind juist die quoteringen van Dumoulin voor de tijdrit overdreven positief.
Dit bedoelde ik inderdaad.
pi_155968964
Dumoulin was vlak na de rit van maandag nog geen topfavoriet bij Unibet, maar z'n quotering is in de loop van de dag en (vooral) dinsdag enorm gedaald ja. Blijkbaar hadden er toch veel vertrouwen in zijn eindzege en is daar dus flink op ingezet. Die hadden dus op een grotere voorsprong, maar daarop kun je niet baseren dat de tijdrit van Dumoulin niet goed genoeg was inderdaad..
pi_155968992
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Niet zo positief. Hou op zeg :') Bijna in elk perspectief dat je kiest is het een topprestatie. Bookmakers zijn zo opportunistisch als de pest.
Ik ben er in eerdere posts zeer enthousiast over geweest net als iedereen. Daarnaast plaats ik een kanttekening, dat met het oog op het klassement, de tijdrit niet zó positief is; Aru heeft relatief gezien betere zaken gedaan.
pi_155969021
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 11:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik inderdaad.
Tja, dat vond ik eigenlijk ook, maar dan is het onze mening t.o.v. de mening van alle gokkers.
pi_155969027
Een achterstand van 1m51 goedmaken is ook niet niks.
pi_155969030
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:49 schreef showtimer het volgende:
arjanschouten twitterde op donderdag 10-09-2015 om 10:43:42 Vandaag gaat @NikiTerpstra niet meer van start in Vuelta. Zit nu in vliegtuig naar huis. Richt pijlen op WK. @ADSportwereld reageer retweet
Jammer, was wel een potentiële knecht voor Dumoulin. Als Terpstra knecht voor teamgenoten in een landenwedstrijd, kan hij ook best knechten voor een landgenoot in gewone koersen _O_
pi_155969084
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:49 schreef showtimer het volgende:
arjanschouten twitterde op donderdag 10-09-2015 om 10:43:42 Vandaag gaat @NikiTerpstra niet meer van start in Vuelta. Zit nu in vliegtuig naar huis. Richt pijlen op WK. @ADSportwereld reageer retweet
Terpstra deed niet mee aan de Vuelta. Hij was aan het trainen, toevallig over hetzelfde parcours als de Vuelta
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 september 2015 @ 11:20:26 #224
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_155969154
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 11:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tja, dat vond ik eigenlijk ook, maar dan is het onze mening t.o.v. de mening van alle gokkers.
Niet alle wedders, want voor de tijdrit heb ik er wat op ingezet dat Dumoulin de Vuelta niet zou winnen, win-win situatie :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_155969206
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 11:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Niet alle wedders, want voor de tijdrit heb ik er wat op ingezet dat Dumoulin de Vuelta niet zou winnen, win-win situatie :P
De kans dat Tom zou winnen was volgens de bookmakers ongeveer 50%, dus je was niet de enige. :+ Maar alsnog vond ik het te rooskleurig.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')