abonnement Unibet Coolblue
pi_155948759

Bespreek hier alle producten.


Een groot aantal LIDL's heeft inmiddels een 'Warme Bakker' in de winkel.
Hier hebben ze heerlijke croissants, koffiebroodjes, appelflappen en nog zo'n 12 producten.
Maar waar zitten die bakkers toch verstopt? Hieronder een lijstje.
Foutje gezien of een aanvulling? DM dan naar CookieSlikker en het komt goed!
SPOILER: BRABANT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DRENTHE
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FLEVOLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FRIESLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GELDERLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: GRONINGEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: LIMBURG
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: NOORD-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: OVERIJSSEL
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: UTRECHT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZEELAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ZUID-HOLLAND
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Voorgaande topics: Klik!

[ Bericht 49% gewijzigd door Isabeau op 08-11-2015 00:02:35 ]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_155948775
Ik sloot 'm met mijn cravings naar bagels :')

Zipzakken O+
Waar blijft die Amerikaanse week, ik moet mijn bagelfix hebben :(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_155965540
Grappige inruilactie vandaag met die cola.
Niet dat ik eraan mee doe, hou niet van cola. Maar slimme actie.
pi_155968316
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 07:15 schreef TUFKAL het volgende:
Grappige inruilactie vandaag met die cola.
Niet dat ik eraan mee doe, hou niet van cola. Maar slimme actie.
pi_155968427
Om nog ff terug te komen op de diepvries zakken. Waarom haal je die niet bij de action. Zijn 2,99 per rol.


Vind dat er trouwens weinig bijzonders instaat volgende week. Behalve de rookworst dan. Die is wel lekker.

Zo wel ff inkopen doen. Staan voor vandaag wel interessante dingen in.
pi_155970093
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:43 schreef PureEvil het volgende:
Om nog ff terug te komen op de diepvries zakken. Waarom haal je die niet bij de action. Zijn 2,99 per rol.

^O^
  vrijdag 11 september 2015 @ 20:27:17 #7
348984 wiijntje
in vino veritas
pi_156007650
FF wat over die blauwe boodschappenmandjes bij de LIDl....

Die dingen worden echt nooit schoongemaakt en zien er derhalve ontzettend smerig uit. Ik leg er wel spullen in die ik mee naar huis neem en ik wil niet dat die smerigheid meekomt.

Bij jullie vestigingen ook zo?

Bij de lokale AH schijnt men wel tijd te hebben om die dingen regelmatig schoon te maken.

Oh, en de (biologische) eieren zijn heel vaak op. bloedirritant want dan moet ik weer naar de Jumbo ofzo
  vrijdag 11 september 2015 @ 20:27:48 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156007665
Hier niet die ervaringen hoor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156007847
Hier zijn ze ook ontzettend ranzig. Bodem zit meestal ook vol met kleine stukjes groenten (afgevallen blad ed) wat er al weken inzit. Zwarte smurry enzo.

Volgens mij doet de tuinslang op zo'n stapel zetten en even in de loadingbay laten drogen al wonderen. Kost een vakkenvuller nieteens een uurtje...
pi_156007874
Ja die krengen zijn ranzig, maar die zijn in iedere supermarkt niet om aan te zien (behalve AH, WTF 8)7 )
Mokkel met stuntstok
pi_156008062
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:27 schreef wiijntje het volgende:
FF wat over die blauwe boodschappenmandjes bij de LIDl....

Die dingen worden echt nooit schoongemaakt en zien er derhalve ontzettend smerig uit. Ik leg er wel spullen in die ik mee naar huis neem en ik wil niet dat die smerigheid meekomt.

Bij jullie vestigingen ook zo?

Bij de lokale AH schijnt men wel tijd te hebben om die dingen regelmatig schoon te maken.

Oh, en de (biologische) eieren zijn heel vaak op. bloedirritant want dan moet ik weer naar de Jumbo ofzo
Yup,is hier ook zo. Ik kiep de rotzooi gewoon om in een ander mandje :+
pi_156012137
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:27 schreef wiijntje het volgende:
FF wat over die blauwe boodschappenmandjes bij de LIDl....

Die dingen worden echt nooit schoongemaakt en zien er derhalve ontzettend smerig uit. Ik leg er wel spullen in die ik mee naar huis neem en ik wil niet dat die smerigheid meekomt.

Bij jullie vestigingen ook zo?

Bij de lokale AH schijnt men wel tijd te hebben om die dingen regelmatig schoon te maken.

Oh, en de (biologische) eieren zijn heel vaak op. bloedirritant want dan moet ik weer naar de Jumbo ofzo
Worden minimaal elk halfjaar schoongemaakt, kan ook 3 of 4 maal per jaar zijn. Wordt door extern bedrijf gedaan die ze helemaal ontsmet en alles en dan heb je een halve dag geen mandjes omdat ze staan te drogen en komen alle klanten klagen :s) En binnen een dag zijn ze net zo smerig als daarvoor.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:30:41 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_156012203
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:29 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Worden minimaal elk halfjaar schoongemaakt, kan ook 3 of 4 maal per jaar zijn. Wordt door extern bedrijf gedaan die ze helemaal ontsmet en alles en dan heb je een halve dag geen mandjes omdat ze staan te drogen en komen alle klanten klagen :s)
Ontsmetten, eens per half jaar. Lekker nuttig ook _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_156012587
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Ontsmetten, eens per half jaar. Lekker nuttig ook _O-
Kan ook 4 keer per jaar zijn! En beter dan nooit. Niet dat het veel zin heeft, met een dag merk je er niets meer van. Klanten zijn een zooitje ongeregeld.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_156015456
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:43 schreef Xaryna het volgende:
Kan ook 4 keer per jaar zijn! En beter dan nooit. Niet dat het veel zin heeft, met een dag merk je er niets meer van. Klanten zijn een zooitje ongeregeld.
Al die aso's die de producten in hun mandje leggen. Het zou verboden moeten worden inderdaad :Y

Deal with it, met losse meuk zoals groenten (met blaadjes), krijg je last van losse zooi in de mandjes. Dan kan je, òf de mandjes aanpassen, òf de mandjes vaker schoonmaken, òf geen mandjes hebben.

De stukjes folder die onderin leggen boeit niemand. Het is puur het residu van de groenten en fruit wat voor de totale shitfest in die mandjes zorgt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 00:13:44 ]
pi_156015935
De mandjes zijn hier ook binnen no time ranzig, 1 keer wel gemerkt dat ze schoongemaakt waren, maar 2 weken later leggen mensen bij de ingang alweer een folder onderin om de zwarte smurrie te mijden. Werkt overigens best goed.
pi_156018333
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:27 schreef Molo het volgende:
Hier niet die ervaringen hoor
Hier ook schone mandjes hoor. Komt misschien omdat de meeste mensen toch een kar nemen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_156019279
Hier ook vaak gore mandjes, daarom neem ik altijd een kar, die zijn wel schoon!!
pi_156021531
1,2 kg koffiebonen O+
  zaterdag 12 september 2015 @ 20:44:31 #20
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_156033190
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:35 schreef TUFKAL het volgende:
1,2 kg koffiebonen O+
Ja, leuke deal op een toch al goed drinkbare boon voor dat geld.
pi_156037003
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:12 schreef CrashO het volgende:

[..]

Al die aso's die de producten in hun mandje leggen. Het zou verboden moeten worden inderdaad :Y

Deal with it, met losse meuk zoals groenten (met blaadjes), krijg je last van losse zooi in de mandjes. Dan kan je, òf de mandjes aanpassen, òf de mandjes vaker schoonmaken, òf geen mandjes hebben.

De stukjes folder die onderin leggen boeit niemand. Het is puur het residu van de groenten en fruit wat voor de totale shitfest in die mandjes zorgt.
Sorry, het was niet duidelijk dat ik een semi-komische opmerking maakte. Ik wilde niemand aanvallen of op de tenen trappen, enkel duidelijk maken dat de mandjes wel degelijk af en toe worden schoongemaakt, maar dat het met een dag al niet meer te merken is. Verder heb ik geen problemen met de mandjes of de klanten.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_156045732
Vanaf donderdag Alpen week met o.a. gruyere, tete de moine en diverse bratwursten. Geen diepvriesbrezeln :'(
Spoilers!
  † In Memoriam † zondag 13 september 2015 @ 12:57:10 #23
43556 miss_dynastie
pi_156045959
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanaf donderdag Alpen week met o.a. gruyere, tete de moine en diverse bratwursten. Geen diepvriesbrezeln :'(
Net nu ik toch in Duitsland boodschappen ga doen deze week :')
pi_156082929
De biologische Fairtrade koffie en thee zijn in de aanbieding, heb een voorraad aangelegd, het gaat er hier best hard doorheen
  maandag 14 september 2015 @ 17:38:12 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156083245
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 17:25 schreef Doedezemaar het volgende:
De biologische Fairtrade koffie en thee zijn in de aanbieding, heb een voorraad aangelegd, het gaat er hier best hard doorheen
Voor 'zakjesthee' vind ik die Fairtrade prima te doen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')