abonnement Unibet Coolblue
pi_155960384
Sow... kan gewoon Europees voetbal halen in m'n eerste seizoen eredivisie _O-

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_155960715
Lekkere oefenpot tegen de aartsrivaal zo vlak voor het WK _O_ _O_

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_155960920
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:51 schreef donroyco het volgende:

[..]

Lekker _O_

Ik ben begonnen met een avontuur in de Tsjechische tweede divisie: Vlasim.
:D

Goeie tip!
pi_155961366
Hier ook even mijn awardwinning 4-2-3-1

http://we.tl/oPW8qOZN2g
pi_155961379


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_155966121
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:10 schreef pahlawan het volgende:

[..]

o|O
ik bedoel downloaden.. ik was er met mijn gedachte niet helemaal bij :O
Laatste is van juli: http://fm.manutd.nl/category/downloads/data-update/
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_155970213
Tijd voor de laatste 3 duels in de eredivisie. Ik moet met Feyenoord, Utreg en Roda om plaats 8 knokken om de playoffs voor EL te halen. Absoluut geen schande als ik het niet haal, want ik ging uit van een plek tussen plaats 10 en 15, maar het zou wel leuk zijn :P

edit: na 2 van de 3 resterende duels (1-0 winst op RKC, 1-2 verlies tegen PEC) kan ik de 8e plek wel uit m'n hoofd zetten. Feyenoord staat stevig 8e, Roda 9e (gelijk op punten en doelsaldo) en ik moet nog uit naar Heerenveen, dus ik word 10e. Helemaal niet gek voor een promovendus.

[ Bericht 29% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 10-09-2015 12:30:03 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 10 september 2015 @ 15:14:12 #58
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_155974006
Gewoon ontslagen als manager van de USA -O- . 2x rood gepakt uit tegen Mexico en kansloos verloren, wedstrijd erna ook verloren omdat ik met 4 matige middenvelders moest spelen door blessures (ik miste mijn 2 beste middenvelders al) en 2 geschorsten. Eindresultaat exit :D.

Internationaal management is ook niet echt mijn ding. Heb een WK gewonnen met Nederland (maar dat was een makkie omdat Nederland een bazenteam had) en een Copa America met Argentinië en dat was al nipt omdat ik er bijna uitvloog na een teleurstellend WK.

Next up de kraker in Italië, Venezia thuis tegen Fiorentina:

Puntverlies Venezia:
Fiorentina uit (4-2 voor de thuisploeg), Atalanta uit (2-2)
Puntverlies Fiorentina:
Torino uit (1-0 nederlaag) in een bekende tegenstander krijgt 1 kans en scoort en de spits die op 75 goals staat mist 25 kansen :').

[ Bericht 0% gewijzigd door PirE op 10-09-2015 15:43:41 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 10 september 2015 @ 15:36:28 #59
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_155974459
Verdomd spannende wedstrijd _O_, ook een ouderwetse schoppartij _O-. Veel kansen voor Venezia, ook voor de rode kaart. Fiorentina kwam er niet door maar na de 2-1 werd het toch nog spannend.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_155974912
quote:
September ;)

Ook maar weer eens begonnen, met natuurlijk Feyenoord. Moet er ff weer in komen voor ik aan WKE begin _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155975006
quote:
14s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:53 schreef Divje het volgende:

[..]

September ;)
Dat is data update voor FM15, niet 14. ;)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_155975027
quote:
14s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is data update voor FM15, niet 14. ;)
Oh ah ging het daar over :@ Had ik even gemist!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155984329
Sodeknetter wat een seizoensstart _O_ :9~







Daarnet gewoon 1-6 in Kerkrade _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 10 september 2015 @ 22:45:53 #64
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_155986942
De man van 70 miljoen doet het :o.

Heb zelf een lichte voorkeur voor Venezia dus het is wel zuur, kon niet eens meer wisselen om een extra spits in te brengen.

Finale CL:
Fiorentina - Real Madrid

Stand Serie A (3 speelronden te gaan)


Resterende wedstrijden:
Fiorentina:
Palermo
@ Cagliari
Livorno

Venezia:
Roma
@ Inter
Juventus

Bij een gelijk puntenaantal is Fiorentina kampioen (onderling resultaat).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_155988029


mkay :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_155988503
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 23:21 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]

mkay :')
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 11 september 2015 @ 12:04:06 #67
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_155995123
Seizoen 2048/2049 zit erop.

Venezia had 3 punten voorsprong met 3 wedstrijden te gaan. Fiorentina pakte 9 uit 3 en Venezia
deed dit:

Roma en Juve kwamen allebei terug van een achterstand met een late goal en in de bekerfinale gaf Venezia een 2-0 voorsprong weg. Het lag niet aan mijn team-talk (die was positief).

Met als logische eindstand:


De Champions League finale was niet echt bijzonder. Beide teams speelden matig, twee spelers staken er positief bovenuit. Spelmaker Topcagic gaf 2 assists waaruit Zanini 2 van zijn 3 goals scoorde.



Zijn stand-in scoorde ook 39 keer in de Serie A, dus in theorie had hij 100+ competitiegoals kunnen halen als ik hem rust had gegeven in de CL :').

Und jetzt. Ik ga door bij Venezia, nieuwe stadion is volgend jaar klaar en daar wil ik bij zijn. Ik stop bij Fiorentina, ze hadden al een sterk team en dit team is idioot sterk, alle basisspelers en een paar wissels zijn sterspelers bij hun land. De onderlingen wedstrijden tussen Venezia en Fiorentina waren wel interessant, maar uiteindelijk was Fiorentina ook de betere in die wedstrijden (3x winst, 2x gelijk en 1 nederlaag).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_155996307
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:04 schreef PirE het volgende:
Seizoen 2048/2049 zit erop.

Venezia had 3 punten voorsprong met 3 wedstrijden te gaan. Fiorentina pakte 9 uit 3 en Venezia
deed dit:
[ afbeelding ]
Roma en Juve kwamen allebei terug van een achterstand met een late goal en in de bekerfinale gaf Venezia een 2-0 voorsprong weg. Het lag niet aan mijn team-talk (die was positief).

Met als logische eindstand:
[ afbeelding ]

De Champions League finale was niet echt bijzonder. Beide teams speelden matig, twee spelers staken er positief bovenuit. Spelmaker Topcagic gaf 2 assists waaruit Zanini 2 van zijn 3 goals scoorde.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zijn stand-in scoorde ook 39 keer in de Serie A, dus in theorie had hij 100+ competitiegoals kunnen halen als ik hem rust had gegeven in de CL :').

Und jetzt. Ik ga door bij Venezia, nieuwe stadion is volgend jaar klaar en daar wil ik bij zijn. Ik stop bij Fiorentina, ze hadden al een sterk team en dit team is idioot sterk, alle basisspelers en een paar wissels zijn sterspelers bij hun land. De onderlingen wedstrijden tussen Venezia en Fiorentina waren wel interessant, maar uiteindelijk was Fiorentina ook de betere in die wedstrijden (3x winst, 2x gelijk en 1 nederlaag).
Zal je zien dat de volgende trainer alles verneukt wat je hebt opgebouwd.
  vrijdag 11 september 2015 @ 13:05:16 #69
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_155996422
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:04 schreef PirE het volgende:
Seizoen 2048/2049 zit erop.

Venezia had 3 punten voorsprong met 3 wedstrijden te gaan. Fiorentina pakte 9 uit 3 en Venezia
deed dit:
[ afbeelding ]
Roma en Juve kwamen allebei terug van een achterstand met een late goal en in de bekerfinale gaf Venezia een 2-0 voorsprong weg. Het lag niet aan mijn team-talk (die was positief).

Met als logische eindstand:
[ afbeelding ]

De Champions League finale was niet echt bijzonder. Beide teams speelden matig, twee spelers staken er positief bovenuit. Spelmaker Topcagic gaf 2 assists waaruit Zanini 2 van zijn 3 goals scoorde.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zijn stand-in scoorde ook 39 keer in de Serie A, dus in theorie had hij 100+ competitiegoals kunnen halen als ik hem rust had gegeven in de CL :').

Und jetzt. Ik ga door bij Venezia, nieuwe stadion is volgend jaar klaar en daar wil ik bij zijn. Ik stop bij Fiorentina, ze hadden al een sterk team en dit team is idioot sterk, alle basisspelers en een paar wissels zijn sterspelers bij hun land. De onderlingen wedstrijden tussen Venezia en Fiorentina waren wel interessant, maar uiteindelijk was Fiorentina ook de betere in die wedstrijden (3x winst, 2x gelijk en 1 nederlaag).
Zanini te koop aanbieden en goedkoop overnemen. :7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_155996583
Die MLS is heul zo moeilijk niet.





Voor het eerst in de geschiedenis van Toronto de MLS gewonnen _O_

Oke, die geschiedenis is dan wel pas 7 jaar oud, maar goed.

Het geheel is ook zeer economisch verlopen:



[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2015 13:18:49 ]
pi_155996776
Godverdomme, omdat er twee nieuwe clubs bijkomen (Orlando en NY red bull) komen mijn spelers gewoon in een draft terecht, en die twee teams mogen gewoon spelers uitkiezen van de rest van de teams _O-

Middenvelder kwijt -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2015 13:21:11 ]
pi_155997210
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:20 schreef Vanillekwark het volgende:
Godverdomme, omdat er twee nieuwe clubs bijkomen (Orlando en NY red bull) komen mijn spelers gewoon in een draft terecht, en die twee teams mogen gewoon spelers uitkiezen van de rest van de teams _O-

Middenvelder kwijt -O-
Tof als je zo'n club bent :P
pi_155997246
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:36 schreef Leonos het volgende:

[..]

Tof als je zo'n club bent :P
Nou ja gelukkig kan je een aantal spelers 'beschermen', dus de beste spelers kunnen ze niet kiezen. Maar ze kiezen ook uitgerekend echt mn '12e man', degene die er altijd als eerste opkomt, groot talent ook. gvd :')
  vrijdag 11 september 2015 @ 13:42:11 #74
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_155997375
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:59 schreef Leonos het volgende:

[..]

Zal je zien dat de volgende trainer alles verneukt wat je hebt opgebouwd.
Fiorentina was maar voor een jaar.

quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:05 schreef donroyco het volgende:

[..]

Zanini te koop aanbieden en goedkoop overnemen. :7
Venezia heeft genoeg goede aanvallers, ben er nu juist aan het verkopen om ruimte te maken voor een paar jonge talenten. Heb een Italiaans talentje die ik wil inpassen en nog een paar spelers voor die linie die het afgelopen seizoen goed deden bij mijn feeder clubs. En mijn 35-jarige tutorgod moet ook nog speelminuten krijgen op zijn oude dag.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_155998250
Oke mooi dan. Om de een of andere reden kan ik geen spelers meer kopen. Handig, aangezien ik er net twaalf de deur uit heb gestuurd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')