abonnement Unibet Coolblue
pi_156171760
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:37 schreef V__L_N het volgende:
Hier geen brief??

Hier ook niks gezien. Dan mogen ze wel als de donder zorgen voor een fatsoenlijke normtijd voor mijn wijk, anders is het betaalde tijd = gewerkte tijd; en wat ik over heb komen ze maar weer halen. Er heeft al een jaar niets zoets bijgezeten, vandaag ook weer een zomerdaltijd met een volume waar je in december U tegen mag zeggen. Als ik in eigen tijd moet gaan werken ga ik wel écht vrijwilligerswerk doen.
  donderdag 17 september 2015 @ 17:02:09 #227
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156173860
Vandaag via mijn TC een klacht mbt verkeerd bezorgde post ontvangen. En helaas bezorgd bij mensen die al sinds ik deze route heb, post op hun adres krijgen omdat de afzenders er vaak een cijfer vergeten voor te zetten. Zoals zij wonen op 8 en krijgen post voor 28, maar als de afzenders de 2 vergeten... En dit was al voor dat ik de route kreeg en ook SANDD was hier de dupe van. Steevast vooral in het begin vervelende discussies met die op de fictieve nr. 8 wonen, gehad waarbij zij vonden dat ik beter moet opletten en het op het juiste adres moet bezorgen (terwijl het aan hun adres is gericht). Aangegeven dat zij de afzenders daarvan op de hoogte moeten stellen, etc..etc...we kennen het wellicht wel. Maar ook aangegeven dat ik er op zal letten. Hele tijd goed gegaan, en zelf de post voor het ander adres onderschept en gestikkert . Helaas is er laatst post voor een geheel ander adres per ongeluk op hun adres gekomen. Officiële klacht ingediend en mijn TC heeft contact met hen en mij gehad. En de Tc gaf idd al aan dat ik volgens hen steeds die fouten maak ;) Mijn TC nam het lichtjes op maar wel aan mij medegedeeld even extra op te letten.

Hebben jullie 1 of meer adressen waar het steevast onwillekeurig perongeluk fout gaat?
Ik heb zo 3 adressen waar ik extra op moet letten. Geen idee waarom het juist op die adressen mis gaat....
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 17 september 2015 @ 17:02:55 #228
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156173877
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:39 schreef zombo het volgende:

[..]

Hier ook niks gezien. Dan mogen ze wel als de donder zorgen voor een fatsoenlijke normtijd voor mijn wijk, anders is het betaalde tijd = gewerkte tijd; en wat ik over heb komen ze maar weer halen. Er heeft al een jaar niets zoets bijgezeten, vandaag ook weer een zomerdaltijd met een volume waar je in december U tegen mag zeggen. Als ik in eigen tijd moet gaan werken ga ik wel écht vrijwilligerswerk doen.
MijnWerk-> Berichten.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 september 2015 @ 17:05:07 #229
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156173926
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Daar is PostNL inmiddels ook achter, dus die "te kleine brievenbus" kennisgeving zijn ze al weer aan het afschaffen. Ze waren teveel geld kwijt aan de tweede aanbieding en bij de klantenservice kwamen veel klachten van mensen die nu dagen langer op hun pakje moesten wachten of vonden dat hun bus helemaal niet te klein was. Dus gaan we weer terug naar de oude situatie, waarin je een kennisgeving schrijft dat ze het pakje bij een servicepunt kunnen afhalen, en moet je het pakje vervolgens zelf naar dat servicepunt brengen.
Dan mag ik wel van veel servicepunten briefjes in mijn tas hebben, want ik loop iedere week ergens anders _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_156173959
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:02 schreef Pietertje71 het volgende:
Vandaag via mijn TC een klacht mbt verkeerd bezorgde post ontvangen. En helaas bezorgd bij mensen die al sinds ik deze route heb, post op hun adres krijgen omdat de afzenders er vaak een cijfer vergeten voor te zetten. Zoals zij wonen op 8 en krijgen post voor 28, maar als de afzenders de 2 vergeten... En dit was al voor dat ik de route kreeg en ook SANDD was hier de dupe van. Steevast vooral in het begin vervelende discussies met die op de fictieve nr. 8 wonen, gehad waarbij zij vonden dat ik beter moet opletten en het op het juiste adres moet bezorgen (terwijl het aan hun adres is gericht). Aangegeven dat zij de afzenders daarvan op de hoogte moeten stellen, etc..etc...we kennen het wellicht wel. Maar ook aangegeven dat ik er op zal letten. Hele tijd goed gegaan, en zelf de post voor het ander adres onderschept en gestikkert . Helaas is er laatst post voor een geheel ander adres per ongeluk op hun adres gekomen. Officiële klacht ingediend en mijn TC heeft contact met hen en mij gehad. En de Tc gaf idd al aan dat ik volgens hen steeds die fouten maak ;) Mijn TC nam het lichtjes op maar wel aan mij medegedeeld even extra op te letten.

Hebben jullie 1 of meer adressen waar het steevast onwillekeurig perongeluk fout gaat?
Ik heb zo 3 adressen waar ik extra op moet letten. Geen idee waarom het juist op die adressen mis gaat....
Dan is je TC blijkbaar niet goed op de hoogte van de regels. Wij bezorgen op adres, niet op naam. Dus als er een 8 op staat, bezorgen bij nr. 8. Als post verkeerd is geadresseerd is dat niet onze fout. Het enige wat jou te verwijten valt is dat je door hier toch op te letten, in feite overservice hebt verleend. En het vervelende van overservice is dat klanten op een gegeven moment gaan denken dat ze er recht op hebben, en dat zelfs het uitblijven van iets waar ze niet eens recht op hebben, tot een klacht kan leiden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_156174444
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:02 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

MijnWerk-> Berichten.
Is blijkbaar niet overal zo. Of ze zijn weer wat trager hiero ;)
pi_156174773
quote:
Is blijkbaar niet overal zo. Of ze zijn weer wat trager hiero ;)
We zijn gewoon niet belangrijk :)
Net gewoon weer 20 minuten tijd bij geschreven. Lekker met dit weer en overheidsverspreiding. Alsof ik dan serieus een uur sneller ben dan op een dag met hah. Wie dat bedenkt.

Totaal vertrapt bol.com pakketje uit me tassen gevist vandaag. Compleet gedeukt en open. Nou die ga ik niet meer bezorgen, heb me tc gevraagd het op te lossen. Dat gaat gegarandeerd klachten opleveren.

Kramerica: enig idee wanneer ze dat weer gaan invoeren? Lijkt me best handig.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_156175462
Nog ff tijd bijschrijven zolang het kan!
Vandaag ruim 1 uur uitloop, waarom weet ik niet. Ik kwam gewoon amper vooruit vandaag..
  donderdag 17 september 2015 @ 18:22:00 #234
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156175506
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dan is je TC blijkbaar niet goed op de hoogte van de regels. Wij bezorgen op adres, niet op naam. Dus als er een 8 op staat, bezorgen bij nr. 8. Als post verkeerd is geadresseerd is dat niet onze fout. Het enige wat jou te verwijten valt is dat je door hier toch op te letten, in feite overservice hebt verleend. En het vervelende van overservice is dat klanten op een gegeven moment gaan denken dat ze er recht op hebben, en dat zelfs het uitblijven van iets waar ze niet eens recht op hebben, tot een klacht kan leiden.
Nee, ik denk dat ik het onduidelijk heb uitgelegd. De klacht kwam omdat ik een totaal ander nummer heb bezorgd op '8' dus voor '5'. '8' die geïrriteerd is omdat in het begin ik daar voor '28' bezorgde, maar waar '8' opstond, en met klagen bij Postnl werd medegedeeld dat ik goed handelde....beetje onduidelijk, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 17 september 2015 @ 18:26:50 #235
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_156175614
TC heeft, omdat het een terechte klacht was, aangegeven dat ik beter op ga opletten. Ik vind het vervelend, maar kan gebeuren. '5' heeft naar wat ik denk op advies van '8' een klacht ingediend omdat deze nu wel terecht is. Dus '8' heeft nu wel een terechte klacht, zij het via '5' kunnen indienen.
Complot theorie :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_156175714
Volgende week dinsdag staat er bij mij meer tijd dan normaal. Ben benieuwd wat voor extra's erbij zit :{
pi_156176354
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:47 schreef V__L_N het volgende:

[..]

We zijn gewoon niet belangrijk :)
Dat sowieso niet :)
pi_156176467
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:48 schreef zombo het volgende:

[..]

Dat sowieso niet :)
Zonder pbz's komt er geen post aan :D
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 september 2015 @ 18:55:40 #239
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156176575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 18:52 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Zonder pbz's komt er geen post aan :D
Zou ik niet te hard roepen, omdat er niet alleen postbezorgers binnen het bedrijf rondlopen ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_156178135
Maar wat een prachtige salarisstrook weer...
pi_156179187
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 19:35 schreef zombo het volgende:
Maar wat een prachtige salarisstrook weer...
Djiezus, staat de jouwe er nu al op?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_156179530
Hier donderdag tassen vol raboreaders volgens tc. Zoveel dat ze al eerder gebracht worden en er wordt aangeraden om ze van te voren al weg te lopen. Uiterlijk vrijdag moet alles weg zijn. ik blij dat ik voorlopig alleen zaterdagen werk...

En als ze gaan werken met het idee van echt alleen vaste tijden is de oplossing simpel toch. Zo gauw je op die tijd zit, zit blijkbaar je werktijd er op en ga je naar huis...
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_156181470
Ik weet niet beter dan dat er gewerkt wordt met vaste tijden.
Als je langer bezig bent om wat voor reden dan ook kun je gewoon extra tijd claimen. Zolang je niet opeens een uur extra vraagt voor een wijk van 1,5 uur wordt die tijd gewoon toegekend.
Dus jullie kunnen gerust gaan slapen straks. Het komt wel goed schatjes. ;)
pi_156181712
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Daar is PostNL inmiddels ook achter, dus die "te kleine brievenbus" kennisgeving zijn ze al weer aan het afschaffen. Ze waren teveel geld kwijt aan de tweede aanbieding en bij de klantenservice kwamen veel klachten van mensen die nu dagen langer op hun pakje moesten wachten of vonden dat hun bus helemaal niet te klein was. Dus gaan we weer terug naar de oude situatie, waarin je een kennisgeving schrijft dat ze het pakje bij een servicepunt kunnen afhalen, en moet je het pakje vervolgens zelf naar dat servicepunt brengen.
Ik heb dat hele systeem toch nooit begrepen. Op het moment dat het aantal buspakjes toeneemt en daarmee de hoeveelheid onbestelbare stukken kan het toch niet voordeliger zijn om ze met de pakketdienst mee te sturen? Ik vraag me dan toch af wat voor computermodel ze destijds op deze kwestie hebben losgelaten.

Als we zelf die pakjes moeten gaan afleveren, wordt dat dan ook weer een gevalletje zuur?
Voorheen gooiden we de onbestelbare pakjes in een bak op het depot die werd leeggehaald tijdens de veegrit.
pi_156182017
Van het BVPP forum, n.a.v. het vervallen van hah op dinsdag. (reactie #585):
quote:
de dinsdag wordt nu gewoon een daldag, wat het qua postvolume al jaren is. en dan heb je twee daldagen achter elkaar en dat gaat niet, dus worden woens- en vrijdag de nieuwe piekdagen, waardoor de zaterdag een daldag wordt en de hah dus in 2017 naar de vrijdag gaat.
voordeel daarvan is dat op zaterdag nog maar de helft van de mensen aanwezig hoeft te zijn en de andere helft dus (eindelijk) iedere zaterdag vrij kan zijn. en daarmee zijn we weer terug op de strategie van 2010.
Wat :?
pi_156182092
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:04 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik heb dat hele systeem toch nooit begrepen. Op het moment dat het aantal buspakjes toeneemt en daarmee de hoeveelheid onbestelbare stukken kan het toch niet voordeliger zijn om ze met de pakketdienst mee te sturen? Ik vraag me dan toch af wat voor computermodel ze destijds op deze kwestie hebben losgelaten.

Als we zelf die pakjes moeten gaan afleveren, wordt dat dan ook weer een gevalletje zuur?
Voorheen gooiden we de onbestelbare pakjes in een bak op het depot die werd leeggehaald tijdens de veegrit.
Ik denk dat PostNL simpelweg het aantal te grote buspakjes cq te kleine brievenbussen heeft onderschat. Wat ze nu willen doen, en ik zweer dat ik het niet verzin, is adhv de adressen op die "onbezorgbare" pakjes een database aanleggen van adressen met "te kleine" bussen. Het is dan de bedoeling dat buspakjes voor dat adres er meteen door de sorteermachine uitgegooid worden en rechtstreeks ter afhaling naar de servicepunten gaan.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_156182286
quote:
Van het BVPP forum, n.a.v. het vervallen van hah op dinsdag. (reactie #585):

quote:
de dinsdag wordt nu gewoon een daldag, wat het qua postvolume al jaren is. en dan heb je twee daldagen achter elkaar en dat gaat niet, dus worden woens- en vrijdag de nieuwe piekdagen, waardoor de zaterdag een daldag wordt en de hah dus in 2017 naar de vrijdag gaat.
voordeel daarvan is dat op zaterdag nog maar de helft van de mensen aanwezig hoeft te zijn en de andere helft dus (eindelijk) iedere zaterdag vrij kan zijn. en daarmee zijn we weer terug op de strategie van 2010.

Wat :?
Het klinkt alsof die gast te veel gezopen heeft. Maar daardoor lijkt het precies de lijn van de postnl te volgen :)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_156182359
quote:
Ik denk dat PostNL simpelweg het aantal te grote buspakjes cq te kleine brievenbussen heeft onderschat. Wat ze nu willen doen, en ik zweer dat ik het niet verzin, is adhv de adressen op die "onbezorgbare" pakjes een database aanleggen van adressen met "te kleine" bussen. Het is dan de bedoeling dat buspakjes voor dat adres er meteen door de sorteermachine uitgegooid worden en rechtstreeks ter afhaling naar de servicepunten gaan.
Eigenlijk vind ik dat een top idee. Het zijn toch altijd de zelfde adressen waar het niet past. Dus waarom niet, als het systeem dat kan leren...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 september 2015 @ 21:20:09 #249
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_156182421
Waarom niet eerst het personeel op de werkvloer vragen? Zij kunnen toch alvast een voorlopige lijst aanleveren?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_156182850
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:18 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik dat een top idee. Het zijn toch altijd de zelfde adressen waar het niet past. Dus waarom niet, als het systeem dat kan leren...
En wie krijgen het gezeik over zich heen als iemand volgens het systeem een te kleine brievenbus heeft?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')