abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 september 2015 @ 13:34:31 #26
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_156046722
Ja, enorm is het zeker niet :{
O+
pi_156054373
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 23:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{

Het is gewoon daadwerkelijk een oude politiecel. Waarom zou je dat in stand houden? :?
Zo'n brits is van massief beton. Je bent wel even bezig voor je dat weg hebt.
  maandag 14 september 2015 @ 16:52:14 #28
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_156082183
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 23:37 schreef Ireth het volgende:
Voor als je schoonmoeder een nachtje blijft slapen :Y

[ afbeelding ]

Hier!

Geinig toch?! Ik zie de humor er wel van in!
Handig is anders dat wel...
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_156090233
Ik zou het zeker in ere houden die cel, hoort bij het pand. Vroegere kennissen van mijn ouders woonden ooit in een oud bankgebouw uit 1920 en de bestaande en dus behouden kluis (met van die enorme kruissloten O+ ) met een enorm dikke deur deed dienst als huiskluis. Hartstikke handig, als ze op vakantie gingen stopten ze daar alles van waarde in. Als ze thuis waren diende die kluis gewoon als garderobe.
Waar het stinkt is het warm.
pi_156090730
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 23:37 schreef Ireth het volgende:
Voor als je schoonmoeder een nachtje blijft slapen :Y

[ afbeelding ]

Hier!

Daar kunnen mooi de dronken maten hun roes uitslapen...
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_156090803
Het ziet er mooi uit, heel de gevel vol wilde wingerd... wij hadden het ooit ook maar man man man, elke dag op de ladder want dat spul groeit werkelijk 20 cm per dag en kruipt overal heen. Dus als iemand interesse heeft in dit huis mag hij zeker geen hoogtevrees hebben én op een hele grote ladder elke dag tegen het dak aan klimmen. Dat spul vreet in no time al je houtwerk op als je het laat gaan en als je het al zo ver laat komen als hier zit het al onder de dakpannen.




http://www.funda.nl/koop/(...)597877-cantharel-32/
Waar het stinkt is het warm.
pi_156091061
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het ziet er mooi uit, heel de gevel vol wilde wingerd... wij hadden het ooit ook maar man man man, elke dag op de ladder want dat spul groeit werkelijk 20 cm per dag en kruipt overal heen. Dus als iemand interesse heeft in dit huis mag hij zeker geen hoogtevrees hebben én op een hele grote ladder elke dag tegen het dak aan klimmen. Dat spul vreet in no time al je houtwerk op als je het laat gaan en als je het al zo ver laat komen als hier zit het al onder de dakpannen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)597877-cantharel-32/
Het vreet ook je cement kapot..... :{
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_156091244
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 10:23 schreef Isegrim het volgende:

[..]

:N
Niet? Damn! Er is volgens mij best een markt voor dat soort beugels die er niet bij ieder toiletbezoek nog even inwrijven hoe enorm gehandicapt je bent. Gewoon netjes verchroomd, eventueel met zwarte anti-slipvlakken en een subtielere muurplaat.

Dit ziet er echt uit alsof de gemeente er eventjes snel de goedkoopste van de allergoedkoopste beugel tegen de muur heeft gejast. 'Want bezuinigingen.'
pi_156091294
Klopt, gelukkig waren wij er op tijd bij, het cement is nog helemaal heel want die wingerd was nog niet zo oud, het heeft wel een paar jaar gekost om de klauterpootjes (die zwarte grijpdopjes) van de gevel af te krijgen. Maar nu 6 jaar later is de gevel weer helemaal mooi strak, zonder schade.
Op dat huis echter zit die wingerd zo te zien al heel erg lang vrees ik.
Waar het stinkt is het warm.
pi_156091620
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:42 schreef Fixers het volgende:

[..]

Niet? Damn! Er is volgens mij best een markt voor dat soort beugels die er niet bij ieder toiletbezoek nog even inwrijven hoe enorm gehandicapt je bent. Gewoon netjes verchroomd, eventueel met zwarte anti-slipvlakken en een subtielere muurplaat.

Dit ziet er echt uit alsof de gemeente er eventjes snel de goedkoopste van de allergoedkoopste beugel tegen de muur heeft gejast. 'Want bezuinigingen.'
Nou, als je snel een beugel nodig hebt maakt het geen reet uit hoe die er uit ziet. Moest bij mijn vader zaliger ook snel (als in: ineens uit ziekenhuis ontslagen en meteen zo'n ding spontaan nodig hebben) zo'n beugel monteren en ook niet gekeken naar de uitvoering, dus snel naar een zorgwinkel gereden en die steun gekocht want dat ding moest maar één functie hebben: veilig voor hem. Andere, laat staan hippe uitvoeringen hadden ze nou bepaald niet op voorraad, zou me ook worst zijn geweest op dat moment.
Waar het stinkt is het warm.
pi_156091634
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het ziet er mooi uit, heel de gevel vol wilde wingerd... wij hadden het ooit ook maar man man man, elke dag op de ladder want dat spul groeit werkelijk 20 cm per dag en kruipt overal heen. Dus als iemand interesse heeft in dit huis mag hij zeker geen hoogtevrees hebben én op een hele grote ladder elke dag tegen het dak aan klimmen. Dat spul vreet in no time al je houtwerk op als je het laat gaan en als je het al zo ver laat komen als hier zit het al onder de dakpannen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/(...)597877-cantharel-32/
We hebben ook weer eens een telefoon in de badkamer. :P Bellen mensen dan echt zoveel als ze in bad zitten?
pi_156091864
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:51 schreef Fixers het volgende:

[..]

We hebben ook weer eens een telefoon in de badkamer. :P Bellen mensen dan echt zoveel als ze in bad zitten?
Ja hallo, met Truus.
Ja hoi, met Jan, kan jij me komen oprapen, ik ben uitgegleden over het zeepje.
*zucht* Alweer, ik kom er aan, even GTST af kijken, vul maar wat warm water bij.
:+
Waar het stinkt is het warm.
  dinsdag 15 september 2015 @ 00:22:23 #38
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_156096629
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:42 schreef Fixers het volgende:

[..]

Niet? Damn! Er is volgens mij best een markt voor dat soort beugels die er niet bij ieder toiletbezoek nog even inwrijven hoe enorm gehandicapt je bent. Gewoon netjes verchroomd, eventueel met zwarte anti-slipvlakken en een subtielere muurplaat.

Dit ziet er echt uit alsof de gemeente er eventjes snel de goedkoopste van de allergoedkoopste beugel tegen de muur heeft gejast. 'Want bezuinigingen.'
het is altijd foute boel als er van die dingen aan de muur zitten. Je zit óf tegen die lelijke beugels aan te kijken óf je haalt ze weg en dan zit je met gaten in de muurtegels.
ff off-topic; via via bleek ik die mensen dus te kennen die het hebben laten neerzetten en geld was dus niet het probleem bij de bouw en bij de aanschaf van die beugels, dus die zal je dan wel niet beter/mooier kunnen kopen
pi_156096816
Oh, die mooiere versies zijn er wel, in chroom, rvs, wat je wilt maar dat zal een ieder compleet worst zijn als het om de veiligheid van de gebruiker gaat. Pas als je jaren later nog eens goed kijkt zie je het misschien wel maar dat pas als je het huis leeg moet halen omdat de gebruiker er niet meer is... En dan haal je het weg en zullen die gaten je weer aan je reet roesten. Uiterlijk versus veilig gebruik is gelukkig niet altijd per sé een logische combi.
Waar het stinkt is het warm.
pi_156098610
Die Linido beugels zijn in wit, lichtgrijs, rood, blauw, chroom metaal - wit plastic en chroom metaal - zwart plastic te krijgen, maar het is ondoenlijk om alles op voorraad te hebben, daarom kiezen de meeste bedrijven voor wit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 23:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{

Het is gewoon daadwerkelijk een oude politiecel. Waarom zou je dat in stand houden? :?
Heb je iets unieks, wil je het weer slopen en vol met Ikea meuk :r zetten zeker?

Hier (Bunschoten) is het lokale politiebureau ook te koop, helaas mag er geen woning van gemaakt worden.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_156098654
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:11 schreef Resistor het volgende:

[..]

Heb je iets unieks, wil je het weer slopen en vol met Ikea meuk :r zetten zeker?

:')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 15 september 2015 @ 14:01:17 #43
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_156106800
quote:
Elektrische douche boiler
pi_156106855
Die had ik daar echt niet verwacht. Het is geen mega oud huis.
pi_156116372
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:01 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Elektrische douche boiler
Ik ken die dingen alleen uit Engeland. Mag dat dan in Nederland?
pi_156117995
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 14:01 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Elektrische douche boiler
Dat ding heeft toch nooit voldoende capaciteit om een douche te nemen of bad te vullen?
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:55:12 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156118103
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:20 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik ken die dingen alleen uit Engeland. Mag dat dan in Nederland?
Een "Power shower" toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156125493
Geen foto, maar een omschrijving waarin ze de boel ook weer flink aandikken.

Ligging: Aan bosrand

Er staat welgeteld 1 rij bomen tussen deze huizen en de achterburen. In de winter kijk dus gewoon tegen de huizen achter je aan. Hoezo bosrand :?

http://www.funda.nl/koop/(...)e-van-houtenlaan-39/
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 15 september 2015 @ 23:10:39 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156128849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:53 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Dat ding heeft toch nooit voldoende capaciteit om een douche te nemen of bad te vullen?
Een elektrische douche heeft volgens mij geen opslagcapaciteit, maar verwarmt het water ter plekke.
The love you take is equal to the love you make.
pi_156129992
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:08 schreef DrMarten het volgende:
Geen foto, maar een omschrijving waarin ze de boel ook weer flink aandikken.

Ligging: Aan bosrand

Er staat welgeteld 1 rij bomen tussen deze huizen en de achterburen. In de winter kijk dus gewoon tegen de huizen achter je aan. Hoezo bosrand :?

http://www.funda.nl/koop/(...)e-van-houtenlaan-39/
Al die flink aanwezige grote foto's van de kinderen vol in beeld vind ik veel stuitender :X (en ik ga het niet eens hebben over die afschuwelijke blauwe keuken en zo :') )
Waar het stinkt is het warm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')