abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177347929
registreer om deze reclame te verbergen
ok, thnx
pi_177571531
N00b vraagje: ruim een maand geleden wat spul besteld bij een webshop. Blijkt vanuit China verstuurd te worden, geen probleem.
Na een paar dagen kreeg ik een tracking code die niet werkte. De zaak maar even afgewacht (en op vakantie geweest) maar de code leverde gisteren nog steeds niks op. Mailtje gestuurd en snel antwoord met nieuwe code.
Die me zegt dat mijn pakketje is afgeleverd... in Spanje! Uiteraard weer mailtje teruggestuurd want dit schiet niet op. Nu las ik al iets over willekeurig toegewezen codes die je eigenlijk niks zeggen maar toch... moet ik me zorgen maken?

TL;DR: pakketje een maand geleden besteld. Verzendcodes die ik krijg van webshop geven geen of verkeerde info. What to do?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 23:46:44 #253
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_177591107
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
N00b vraagje: ruim een maand geleden wat spul besteld bij een webshop. Blijkt vanuit China verstuurd te worden, geen probleem.
Na een paar dagen kreeg ik een tracking code die niet werkte. De zaak maar even afgewacht (en op vakantie geweest) maar de code leverde gisteren nog steeds niks op. Mailtje gestuurd en snel antwoord met nieuwe code.
Die me zegt dat mijn pakketje is afgeleverd... in Spanje! Uiteraard weer mailtje teruggestuurd want dit schiet niet op. Nu las ik al iets over willekeurig toegewezen codes die je eigenlijk niks zeggen maar toch... moet ik me zorgen maken?

TL;DR: pakketje een maand geleden besteld. Verzendcodes die ik krijg van webshop geven geen of verkeerde info. What to do?
Waar heb je besteld en wat voor soort traceercode heb je gekregen?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_177591309
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar heb je besteld en wat voor soort traceercode heb je gekregen?
Besteld bij Refraid en een code van 17track of zoiets? Lijkt van Franse origine maar het pad begint in China en eindigt in Spanje.
Ze reageren wel snel op mails en ik heb intussen de keuze tussen een kadootje (vaag) en 30% korting op mijn volgende bestelling gekregen. Met excuses voor deze vertraging. Dat geeft hoop dat het ooit nog arriveert.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 18:22:06 #255
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_177606197
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Refraid
Gewoon doorgaan voor een refund. Anders een paypal claim openen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_177769186
Update: inmiddels deel 1 van de bestelling binnen. Tweede item is spoorloos (volgens mij apart verstuurd) en dat wordt opnieuw opgestuurd.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')