abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_162253190
registreer om deze reclame te verbergen
hey, ik heb 13-3 een order bij jullie geplaatst, maar ik heb hem nog steeds niet binnen. Op de site zie ik nergens waar ik een dispute kan openen. kan jij mij helpen?
pi_162295086
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:27 schreef bl-bl-blikje het volgende:
hey, ik heb 13-3 een order bij jullie geplaatst, maar ik heb hem nog steeds niet binnen. Op de site zie ik nergens waar ik een dispute kan openen. kan jij mij helpen?
Hallo, vervelend om te horen dat hij nog niet binnen is. Dat duurt inderdaad al even.
Ik zou je willen vragen om hier een ticket aan te maken.

Mocht je er niet uitkomen dan hoor ik graag van je.

Groet,

Dealextreme :)
pi_163091586
Helaas zijn wij (tijdelijk) even niet te bereiken :)
Wij melden ons weer als we weer terug zijn!
pi_163257980
registreer om deze reclame te verbergen
Zoals eerder gezegd, bij deze de melding dat DX weer bereikbaar is hier op het forum, in het Nederlands.
pi_163684871
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 05:26 schreef Dealextreme het volgende:
Zoals eerder gezegd, bij deze de melding dat DX weer bereikbaar is hier op het forum, in het Nederlands.
I placed an order on June 15th on DX EU Direct (http://eud.dx.com). Also payed the insurance fee.

Received a letter from our national postal company, requesting me to declare the contents of my package. Had to pay 34,32 customs fee.

Tried contacting you guys through the website, but... the ticket service is not really user-friendly. (Also has no option to ask the customs fee back.)

Anyway, I would like a compensation for the customs fee.
quote:
Do we need to pay extra VAT or duty for EU direct parcels?

We will separate your parcels and arrange the delivery. In normal you will not be afraid to bear the European import duty. If you are worried, we suggest you pay Import Tax & VAT Insurance when you do the checkout. Then we will pay the duty when the parcel is held by local customs.

If you have bought the Import Tax & VAT Insurance and in the event that you are charged any tax & VAT when the package is delivered, please sign for the package and pay the taxes. Then please submit a ticket and provide us the tax document, invoice or receipt.

Please note that the tax insurance service is only for the orders from European countries. The tax reimbursement claim must be made within 60 days from the date of shipment. The max compensation amount is up to $40 for per order.
http://eud.dx.com/FAQ/faq
Order number: 160615135067648285.

(I submitted a ticket, but I have no idea what the status is. Didn't get a 'succesfully received your ticket' confirmation in my mailbox, so I don't have some kind of ticket number for you guys.)
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_163705878
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 11:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

I placed an order on June 15th on DX EU Direct (http://eud.dx.com). Also payed the insurance fee.

Received a letter from our national postal company, requesting me to declare the contents of my package. Had to pay 34,32 customs fee.

Tried contacting you guys through the website, but... the ticket service is not really user-friendly. (Also has no option to ask the customs fee back.)

Anyway, I would like a compensation for the customs fee.

[..]

Order number: 160615135067648285.

(I submitted a ticket, but I have no idea what the status is. Didn't get a 'succesfully received your ticket' confirmation in my mailbox, so I don't have some kind of ticket number for you guys.)
Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
pi_163707363
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 02:43 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
Bedankt!
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_163829760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 02:43 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
En?

Nog niets ontvangen van jou...
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_163865171
hm foute topic :')
pi_163873829
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

En?

Nog niets ontvangen van jou...
Je hebt DM
pi_163873871
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:13 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Je hebt DM
Gezien. Niet veel wijzer van geworden.

Bestelling is namelijk al binnen, wat heb ik dan aan de trackingcode? Die code had ik al en kon ik ook naar je sturen als je erom had gevraagd. Beetje vaag.

Ik vroeg mij eigenlijk meer af wat de procedure nou is om de customs fee terug te vragen. Dat kan ik nergens vinden op jullie website.

Ik kan je vanavond een foto van de PostNL-brief sturen (of hier posten), heb je daar wat aan?
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_164018128
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:13 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Je hebt DM
Wat moet ik nou doen om mijn customs fee terug te krijgen?
jouw neus is perfect
voor mijn klit
  dinsdag 26 juli 2016 @ 15:03:20 #38
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164022018
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gezien. Niet veel wijzer van geworden.

Bestelling is namelijk al binnen, wat heb ik dan aan de trackingcode? Die code had ik al en kon ik ook naar je sturen als je erom had gevraagd. Beetje vaag.

Ik vroeg mij eigenlijk meer af wat de procedure nou is om de customs fee terug te vragen. Dat kan ik nergens vinden op jullie website.

Ik kan je vanavond een foto van de PostNL-brief sturen (of hier posten), heb je daar wat aan?
Het lijkt er op dat 'support' ook hier en rekbaar begrip is?
pi_164048126
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat 'support' ook hier en rekbaar begrip is?
Heb blijkbaar antwoord gehad op mijn ticket op 13 juli, twee dagen nadat ik 'm had ingediend.

Zie dat nu pas. |:(.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_164174909
Even een kleine update:
Ticketsysteem gebruikt, snel en netjes geholpen. Na het sturen van het factuur van de invoerkosten de volgende dag het bedrag teruggekregen.

^O^.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 18:58:57 #41
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_164182684
Netjes. Ik vond het al niets voor DX om zo te handelen. Nooit problemen met ze gehad.
pi_164426738
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn store credit kan gebruiken bij een bestelling. Snap er geen hout van.. Vroeger kon ik die bij de betaling gewoon toevoegen maar nu kan ik die optie niet vinden.
pi_164616845
Ik wil wat bestellen bij jullie het gaat om een car audio. Nu is mij vraag als mij bestelling wordt gecontroleerd door de douane en ik moet invoerbelasting betalen. Is hier een verzekering voor?? Of is deze kosten voor mij zelf??
pi_164928258
Hi DX webcare team...

Kunnen jullie op je eigen facebook site kijken en een winnaar bekend maken van de CuBot actie 😊
pi_165045198
Via de eu shop heb ik een order open staan waarvan alleen vermeld wordt dat de payment confirmed is (PaymentConfirmed).

Order id:
160831135082915412

De order is niet geupdate sinds bestelling.
Het gaat er mij niet om dat er iets verstuurd moet zijn, maar ik heb nergens een bevestiging gehad van DX dat mijn order binnen is gekomen. Er is ook niks afgeschreven van mijn paypal account terwijl het betaalprocess wel correct is doorlopen en de status is: PaymentConfirmed.

Ik heb ook een email van paypal gehad dat de betaling is afgerond.

EDIT: Ik heb cancel-order request gedaan.

Ik probeer het wel via de reguliere dx site.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dragonetti op 03-09-2016 09:56:26 ]
  maandag 28 november 2016 @ 19:20:57 #46
381517 Zapata
held op sokken
pi_166960676
Ik wil een telefoon bestellen (83) maar zie dat de verzendwijze: Verzending met Tracking Nummer is.

Ik wil graag de telefoon laten verzenden ZONDER tracking.
Is dit mogelijk?
pi_166960858
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:20 schreef Zapata het volgende:
Ik wil een telefoon bestellen (83) maar zie dat de verzendwijze: Verzending met Tracking Nummer is.

Ik wil graag de telefoon laten verzenden ZONDER tracking.
Is dit mogelijk?
Ik gok niet dat dat mogelijk is. Overigens lijkt de dx webcare niet meer actief. Ik ga kijken of ik kan zorgen of ze terug komen.
Tot die tijd kan je beter via het ticketsysteem op de site je vraag stellen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 28 november 2016 @ 19:31:26 #48
381517 Zapata
held op sokken
pi_166960983
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik gok niet dat dat mogelijk is. Overigens lijkt de dx webcare niet meer actief. Ik ga kijken of ik kan zorgen of ze terug komen.
Tot die tijd kan je beter via het ticketsysteem op de site je vraag stellen.
ok, dankjewel
pi_167601436
hey jullie zitten hier ook, (nou nu en dan lees ik zo.)

tablet besteld alles aangevinkt wat er aan te vinken was.
ding zou er in 14 dagen wezen, heeft 2,5 maand geduurd en mocht nog 50,- eur belastingen betalen.
met de vraag via ticket hoe of wat was het/ jammer helaas, en belastingen was mij probleem.
het meest frustrerende was dat bij elke vraag krijg je het zelfde copy / past antwoord. (dus 0)
en via live chat rotte ze iedere keer der van af.

dus al via site gemeld, nooit meer DX maar ze konden de account niet verwijderen.
pi_167650860
Hoi! Misschien weet een andere user hier dit ook.

Ik heb zojuist drie artikelen besteld bij Dealextreme, en bij alle drie stond dit naast het product;

DDk9O0z.png

Echter stond er wel bij het uitchecken bij dat de verwachtte levering zo'n 7-5 dagen kan duren. Maar dat gaat dan toch niet helemaal op met het "Binnen 24 uur verzonden naar Netherlands" idee? :P

Het liefst heb ik het namelijk binnen voor NYE. Maar daar ben ik natuurlijk al wel laat mee, dus ik ga er ook niet over zeiken als dat niet lukt. :P
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')