Hallo, vervelend om te horen dat hij nog niet binnen is. Dat duurt inderdaad al even.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:27 schreef bl-bl-blikje het volgende:
hey, ik heb 13-3 een order bij jullie geplaatst, maar ik heb hem nog steeds niet binnen. Op de site zie ik nergens waar ik een dispute kan openen. kan jij mij helpen?
I placed an order on June 15th on DX EU Direct (http://eud.dx.com). Also payed the insurance fee.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:26 schreef Dealextreme het volgende:
Zoals eerder gezegd, bij deze de melding dat DX weer bereikbaar is hier op het forum, in het Nederlands.
Order number: 160615135067648285.quote:Do we need to pay extra VAT or duty for EU direct parcels?
We will separate your parcels and arrange the delivery. In normal you will not be afraid to bear the European import duty. If you are worried, we suggest you pay Import Tax & VAT Insurance when you do the checkout. Then we will pay the duty when the parcel is held by local customs.
If you have bought the Import Tax & VAT Insurance and in the event that you are charged any tax & VAT when the package is delivered, please sign for the package and pay the taxes. Then please submit a ticket and provide us the tax document, invoice or receipt.
Please note that the tax insurance service is only for the orders from European countries. The tax reimbursement claim must be made within 60 days from the date of shipment. The max compensation amount is up to $40 for per order.
http://eud.dx.com/FAQ/faq
Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PMquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
I placed an order on June 15th on DX EU Direct (http://eud.dx.com). Also payed the insurance fee.
Received a letter from our national postal company, requesting me to declare the contents of my package. Had to pay ¤34,32 customs fee.
Tried contacting you guys through the website, but... the ticket service is not really user-friendly. (Also has no option to ask the customs fee back.)
Anyway, I would like a compensation for the customs fee.
[..]
Order number: 160615135067648285.
(I submitted a ticket, but I have no idea what the status is. Didn't get a 'succesfully received your ticket' confirmation in my mailbox, so I don't have some kind of ticket number for you guys.)
Bedankt!quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:43 schreef Dealextreme het volgende:
[..]
Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
En?quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:43 schreef Dealextreme het volgende:
[..]
Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
Gezien. Niet veel wijzer van geworden.quote:
Het lijkt er op dat 'support' ook hier en rekbaar begrip is?quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gezien. Niet veel wijzer van geworden.
Bestelling is namelijk al binnen, wat heb ik dan aan de trackingcode? Die code had ik al en kon ik ook naar je sturen als je erom had gevraagd. Beetje vaag.
Ik vroeg mij eigenlijk meer af wat de procedure nou is om de customs fee terug te vragen. Dat kan ik nergens vinden op jullie website.
Ik kan je vanavond een foto van de PostNL-brief sturen (of hier posten), heb je daar wat aan?
Heb blijkbaar antwoord gehad op mijn ticket op 13 juli, twee dagen nadat ik 'm had ingediend.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat 'support' ook hier en rekbaar begrip is?
Ik gok niet dat dat mogelijk is. Overigens lijkt de dx webcare niet meer actief. Ik ga kijken of ik kan zorgen of ze terug komen.quote:Op maandag 28 november 2016 19:20 schreef Zapata het volgende:
Ik wil een telefoon bestellen (¤83) maar zie dat de verzendwijze: Verzending met Tracking Nummer is.
Ik wil graag de telefoon laten verzenden ZONDER tracking.
Is dit mogelijk?
ok, dankjewelquote:Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik gok niet dat dat mogelijk is. Overigens lijkt de dx webcare niet meer actief. Ik ga kijken of ik kan zorgen of ze terug komen.
Tot die tijd kan je beter via het ticketsysteem op de site je vraag stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |