quote:Vragen of klachten
Probeer bij het stellen van de vraag, klacht of opmerking altijd zo veel mogelijk informatie te vermelden
Voor directe antwoorden kan je heb beste contact op nemen met onze livechat op de site of een ticket openen via http://cs.dx.com/Ticket/Index , maar natuurlijk sta ik voor je klaar als je er niet uitkomt.
In het geval van fouten en/of beschadigingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor levertijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor het aanpassen van je bestelling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Privégegevens
Stuur privé informatie bij vragen/opmerkingen via een Direct message of PM)Wij hopen dat je met veel plezier shopt bij Dealextreme en proberen je bij vragen natuurlijk zo goed mogelijk van dienst te zijn!quote:Feestdagen
Gedurende het jaar zijn er diverse feestdagen in China, hieronder kan je een lijst vinden bij welke feestdagen het personeel van DX.com (gedeeltelijk) vrij is.
Het DX.com team!
[ Bericht 89% gewijzigd door RobertNL op 03-12-2015 08:16:39 ]nlboy
aka KasesouffleHi Dx! I've send sunday an reply to the costumer services and recvied the following e-mail:Is there a delay with the e-mails you receive?quote:This is an automatically generated Delivery Status Notification
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipient has been delayed:
services@dx.com
Message will be retried for 2 more day(s)Hi,
you received an Email from costumer services, you should click the link in the email and login your DX account. Only in this way can you reply to the costumer services successfully. Try again, ok?
Any other question, feel free to tell me.Folkwin
Muisje op het kruisje!Hello,
Yesterday I received a partial package from order #150829001015854256
I'm still waiting for art. 400452. Is that one shipped yet?
Thank you"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"Hi,quote:Op donderdag 10 september 2015 09:08 schreef Folkwin het volgende:
Hello,
Yesterday I received a partial package from order #150829001015854256
I'm still waiting for art. 400452. Is that one shipped yet?
Thank you
yes, it has been shipped on 9.1. It will arrive soon.Folkwin
Muisje op het kruisje!Thank you for the prompt reply!quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:27 schreef Dealextreme het volgende:
[..]
Hi,
yes, it has been shipped on 9.1. It will arrive soon."I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"Folkwin
Muisje op het kruisje!Hi, I have send you een PM. Can you please reply?
Thank you"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"Hi! Can you see if the shipments for order #150927001015129506 have left CN already? For the first shipment I see the status 'Shipment re-labelled' as the last event and the second shipment isn't trackable at all.On 7/9/2015 I placed 2 different orders. Of the products I received within 2 or 3 weeks. The other product is still not arrived. How long do I have to wait for it?Did you receive your pakets? If not, can you tell me your order number?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:15 schreef xaban06 het volgende:
On 7/9/2015 I placed 2 different orders. Of the products I received within 2 or 3 weeks. The other product is still not arrived. How long do I have to wait for it?Hallo mede FOK!'ers!
Vanaf vandaag is de webcare op FOK! ook in het Nederlands beschikbaar!
Mocht je vragen hebben over een item, bestelling of ticket dan kan je deze hier nu ook in het Nederlands plaatsen. Wij hopen dat we jullie op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn!
Voor de vragen over je order raden we je wel aan om in eerste instantie contact op te nemen met onze klantenservice via http://cs.dx.com/ met een ticket of via de live chat om zo spoedig mogelijk een antwoord te krijgen.
Met een vriendelijke groet,
Het DX.com teamrene90
RenéGoede actiequote:Op woensdag 11 november 2015 13:59 schreef Dealextreme het volgende:
Hallo mede FOK!'ers!
Vanaf vandaag is de webcare op FOK! ook in het Nederlands beschikbaar!
Mocht je vragen hebben over een item, bestelling of ticket dan kan je deze hier nu ook in het Nederlands plaatsen. Wij hopen dat we jullie op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn!
Voor de vragen over je order raden we je wel aan om in eerste instantie contact op te nemen met onze klantenservice via http://cs.dx.com/ met een ticket of via de live chat om zo spoedig mogelijk een antwoord te krijgen.
Met een vriendelijke groet,
Het DX.com teamBadderHaring
Ik sla je op je bekHoi,
Ik vroeg me af of deze kit met een Engelse gebruiksaanwijzing/bouwtekening komt?
http://www.dx.com/p/diy-s(...)-377394#.VmvcvNrSmTM
Hoi!quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:40 schreef BadderHaring het volgende:
Hoi,
Ik vroeg me af of deze kit met een Engelse gebruiksaanwijzing/bouwtekening komt?
http://www.dx.com/p/diy-s(...)-377394#.VmvcvNrSmTM
[ afbeelding ]
Ja die komt met Engelse instructies.
Mocht je nog meer vragen hebben dan horen wij het graagBadderHaring
Ik sla je op je bekWat is de moeilijkheidsgraad? Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen dit in elkaar zetten? Of is het meer iets voor volwassenen om te bouwen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:12 schreef Dealextreme het volgende:
[..]
Hoi!
Ja die komt met Engelse instructies.
Mocht je nog meer vragen hebben dan horen wij het graagDe verpakking geeft aan vanaf een jaar of 10. Denk dat het met wat hulp dan ook wel zal lukken. Moeilijkheidsgraad kan ik verder helaas weinig over zeggenquote:Op zondag 13 december 2015 23:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat is de moeilijkheidsgraad? Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen dit in elkaar zetten? Of is het meer iets voor volwassenen om te bouwen?
Hoop dat bovenstaande video's je een idee geven van de moeilijkheidsgraadVanaf 29 december tot en met 3 januari ben ik helaas niet in staat om vragen te beantwoorden
Vanaf 4 Januari ben ik weer aanwezig.
Ik wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar!Gebruikersna
amKun jij kijken waar order 150502001013021005 blijft? als ik in wil loggen, zegt hij dat mijn mailadres niet bekend is en via de chat kom ik ook niet verderqqHallo,quote:Op maandag 25 januari 2016 17:36 schreef Gebruikersna het volgende:
Kun jij kijken waar order 150502001013021005 blijft? als ik in wil loggen, zegt hij dat mijn mailadres niet bekend is en via de chat kom ik ook niet verderqq
Sorry voor de late reactie, was even een paar dagen beperkt online ivm reizen.
Ga het even navragen bij een collega!Bedanktquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:15 schreef Dealextreme het volgende:
[..]
Hallo,
Sorry voor de late reactie, was even een paar dagen beperkt online ivm reizen.
Ga het even navragen bij een collega!
Die boze smiley was trouwens niet de bedoeling, was even vergeten dat FOK! van een droefsnoet zo'n ding maakt. Zie dat nu pas.Ik heb even gevraagd wat er aan de hand was. Maar ik krijg door dat de order geannuleerd is.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:35 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Bedankt
Die boze smiley was trouwens niet de bedoeling, was even vergeten dat FOK! van een droefsnoet zo'n ding maakt. Zie dat nu pas.
Heb je het geld al terug ontvangen? Anders ga ik er even verder achteraan!Gebruikersna
amIk ging ervan uit dat ik zoals altijd met paypal betaald had, maar die is nog steeds leeg. Creditcard heb ik niet. Andere betaalopties zijn er niet afaik?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:18 schreef Dealextreme het volgende:
[..]
Ik heb even gevraagd wat er aan de hand was. Maar ik krijg door dat de order geannuleerd is.
Heb je het geld al terug ontvangen? Anders ga ik er even verder achteraan!
Lastig dat ik zelf dus niet in kan loggen bij DX.Ideal zou kunnen, maar weet niet of die optie er destijds al wasquote:Op zondag 31 januari 2016 09:04 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat ik zoals altijd met paypal betaald had, maar die is nog steeds leeg. Creditcard heb ik niet. Andere betaalopties zijn er niet afaik?
Lastig dat ik zelf dus niet in kan loggen bij DX.
Zou je mij je PayPal en/of bestel-email adres in een privé bericht willen sturen, dan ga ik dit bij een collega neerleggen.
Helaas zijn er al een heel aantal op vakantie dus ik weet (helaas) niet hoe snel ik antwoord heb.hey, ik heb 13-3 een order bij jullie geplaatst, maar ik heb hem nog steeds niet binnen. Op de site zie ik nergens waar ik een dispute kan openen. kan jij mij helpen?Hallo, vervelend om te horen dat hij nog niet binnen is. Dat duurt inderdaad al even.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:27 schreef bl-bl-blikje het volgende:
hey, ik heb 13-3 een order bij jullie geplaatst, maar ik heb hem nog steeds niet binnen. Op de site zie ik nergens waar ik een dispute kan openen. kan jij mij helpen?
Ik zou je willen vragen om hier een ticket aan te maken.
Mocht je er niet uitkomen dan hoor ik graag van je.
Groet,
DealextremeHelaas zijn wij (tijdelijk) even niet te bereiken
Wij melden ons weer als we weer terug zijn!Zoals eerder gezegd, bij deze de melding dat DX weer bereikbaar is hier op het forum, in het Nederlands.I placed an order on June 15th on DX EU Direct (http://eud.dx.com). Also payed the insurance fee.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 05:26 schreef Dealextreme het volgende:
Zoals eerder gezegd, bij deze de melding dat DX weer bereikbaar is hier op het forum, in het Nederlands.
Received a letter from our national postal company, requesting me to declare the contents of my package. Had to pay ¤34,32 customs fee.
Tried contacting you guys through the website, but... the ticket service is not really user-friendly. (Also has no option to ask the customs fee back.)
Anyway, I would like a compensation for the customs fee.Order number: 160615135067648285.quote:Do we need to pay extra VAT or duty for EU direct parcels?
We will separate your parcels and arrange the delivery. In normal you will not be afraid to bear the European import duty. If you are worried, we suggest you pay Import Tax & VAT Insurance when you do the checkout. Then we will pay the duty when the parcel is held by local customs.
If you have bought the Import Tax & VAT Insurance and in the event that you are charged any tax & VAT when the package is delivered, please sign for the package and pay the taxes. Then please submit a ticket and provide us the tax document, invoice or receipt.
Please note that the tax insurance service is only for the orders from European countries. The tax reimbursement claim must be made within 60 days from the date of shipment. The max compensation amount is up to $40 for per order.
http://eud.dx.com/FAQ/faq
(I submitted a ticket, but I have no idea what the status is. Didn't get a 'succesfully received your ticket' confirmation in my mailbox, so I don't have some kind of ticket number for you guys.)
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 11:21:43 ]Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PMquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
I placed an order on June 15th on DX EU Direct (http://eud.dx.com). Also payed the insurance fee.
Received a letter from our national postal company, requesting me to declare the contents of my package. Had to pay ¤34,32 customs fee.
Tried contacting you guys through the website, but... the ticket service is not really user-friendly. (Also has no option to ask the customs fee back.)
Anyway, I would like a compensation for the customs fee.
[..]
Order number: 160615135067648285.
(I submitted a ticket, but I have no idea what the status is. Didn't get a 'succesfully received your ticket' confirmation in my mailbox, so I don't have some kind of ticket number for you guys.)Bedankt!quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:43 schreef Dealextreme het volgende:
[..]
Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PMEn?quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:43 schreef Dealextreme het volgende:
[..]
Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
Nog niets ontvangen van jou...Gezien. Niet veel wijzer van geworden.quote:
Bestelling is namelijk al binnen, wat heb ik dan aan de trackingcode? Die code had ik al en kon ik ook naar je sturen als je erom had gevraagd. Beetje vaag.
Ik vroeg mij eigenlijk meer af wat de procedure nou is om de customs fee terug te vragen. Dat kan ik nergens vinden op jullie website.
Ik kan je vanavond een foto van de PostNL-brief sturen (of hier posten), heb je daar wat aan?dinsdag 26 juli 2016 @ 15:03:20 #38BadderHaring
Ik sla je op je bekHet lijkt er op dat 'support' ook hier en rekbaar begrip is?quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gezien. Niet veel wijzer van geworden.
Bestelling is namelijk al binnen, wat heb ik dan aan de trackingcode? Die code had ik al en kon ik ook naar je sturen als je erom had gevraagd. Beetje vaag.
Ik vroeg mij eigenlijk meer af wat de procedure nou is om de customs fee terug te vragen. Dat kan ik nergens vinden op jullie website.
Ik kan je vanavond een foto van de PostNL-brief sturen (of hier posten), heb je daar wat aan?Heb blijkbaar antwoord gehad op mijn ticket op 13 juli, twee dagen nadat ik 'm had ingediend.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat 'support' ook hier en rekbaar begrip is?
Zie dat nu pas. .
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2016 17:32:36 ]Even een kleine update:
Ticketsysteem gebruikt, snel en netjes geholpen. Na het sturen van het factuur van de invoerkosten de volgende dag het bedrag teruggekregen.
.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2016 13:09:43 ]BadderHaring
Ik sla je op je bekNetjes. Ik vond het al niets voor DX om zo te handelen. Nooit problemen met ze gehad.FRDeventer
TututututuuuuuKan iemand mij vertellen hoe ik mijn store credit kan gebruiken bij een bestelling. Snap er geen hout van.. Vroeger kon ik die bij de betaling gewoon toevoegen maar nu kan ik die optie niet vinden.Ik wil wat bestellen bij jullie het gaat om een car audio. Nu is mij vraag als mij bestelling wordt gecontroleerd door de douane en ik moet invoerbelasting betalen. Is hier een verzekering voor?? Of is deze kosten voor mij zelf??Hi DX webcare team...
Kunnen jullie op je eigen facebook site kijken en een winnaar bekend maken van de CuBot actie 😊Via de eu shop heb ik een order open staan waarvan alleen vermeld wordt dat de payment confirmed is (PaymentConfirmed).
Order id:
160831135082915412
De order is niet geupdate sinds bestelling.
Het gaat er mij niet om dat er iets verstuurd moet zijn, maar ik heb nergens een bevestiging gehad van DX dat mijn order binnen is gekomen. Er is ook niks afgeschreven van mijn paypal account terwijl het betaalprocess wel correct is doorlopen en de status is: PaymentConfirmed.
Ik heb ook een email van paypal gehad dat de betaling is afgerond.
EDIT: Ik heb cancel-order request gedaan.
Ik probeer het wel via de reguliere dx site.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dragonetti op 03-09-2016 09:56:26 ]Zapata
held op sokkenIk wil een telefoon bestellen (¤83) maar zie dat de verzendwijze: Verzending met Tracking Nummer is.
Ik wil graag de telefoon laten verzenden ZONDER tracking.
Is dit mogelijk?RobertNL
For your gear.Ik gok niet dat dat mogelijk is. Overigens lijkt de dx webcare niet meer actief. Ik ga kijken of ik kan zorgen of ze terug komen.quote:Op maandag 28 november 2016 19:20 schreef Zapata het volgende:
Ik wil een telefoon bestellen (¤83) maar zie dat de verzendwijze: Verzending met Tracking Nummer is.
Ik wil graag de telefoon laten verzenden ZONDER tracking.
Is dit mogelijk?
Tot die tijd kan je beter via het ticketsysteem op de site je vraag stellen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/Zapata
held op sokkenok, dankjewelquote:Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik gok niet dat dat mogelijk is. Overigens lijkt de dx webcare niet meer actief. Ik ga kijken of ik kan zorgen of ze terug komen.
Tot die tijd kan je beter via het ticketsysteem op de site je vraag stellen.hey jullie zitten hier ook, (nou nu en dan lees ik zo.)
tablet besteld alles aangevinkt wat er aan te vinken was.
ding zou er in 14 dagen wezen, heeft 2,5 maand geduurd en mocht nog 50,- eur belastingen betalen.
met de vraag via ticket hoe of wat was het/ jammer helaas, en belastingen was mij probleem.
het meest frustrerende was dat bij elke vraag krijg je het zelfde copy / past antwoord. (dus 0)
en via live chat rotte ze iedere keer der van af.
dus al via site gemeld, nooit meer DX maar ze konden de account niet verwijderen.Hoi! Misschien weet een andere user hier dit ook.
Ik heb zojuist drie artikelen besteld bij Dealextreme, en bij alle drie stond dit naast het product;
Echter stond er wel bij het uitchecken bij dat de verwachtte levering zo'n 7-5 dagen kan duren. Maar dat gaat dan toch niet helemaal op met het "Binnen 24 uur verzonden naar Netherlands" idee?
Het liefst heb ik het namelijk binnen voor NYE. Maar daar ben ik natuurlijk al wel laat mee, dus ik ga er ook niet over zeiken als dat niet lukt.tokko1
Wat Shiz zegt .."Verzending binnen 24 uur" =/= "Ontvangen binnen 24 uur"quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:48 schreef ikbenrond het volgende:
Hoi! Misschien weet een andere user hier dit ook.
Ik heb zojuist drie artikelen besteld bij Dealextreme, en bij alle drie stond dit naast het product;
[ afbeelding ]
Echter stond er wel bij het uitchecken bij dat de verwachtte levering zo'n 7-5 dagen kan duren. Maar dat gaat dan toch niet helemaal op met het "Binnen 24 uur verzonden naar Netherlands" idee?
Het liefst heb ik het namelijk binnen voor NYE. Maar daar ben ik natuurlijk al wel laat mee, dus ik ga er ook niet over zeiken als dat niet lukt.Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.netWeet niet of jullie nog steeds actief zijn hier,
Ik wil graag een Xiaomi Mi Box 3 EU kopen,
bij jullie staat er alleen een US stekker bij, deze hebben jullie niet met EU / NL stekker?
http://www.dx.com/nl/p/or(...)-453302#.WKIeyvnhCM8Banggood
Best Bang For Your Buck!Hi, aangezien DealExtreme hier al een hele poos niet meer actief is:quote:Op maandag 13 februari 2017 22:03 schreef mug89 het volgende:
Weet niet of jullie nog steeds actief zijn hier,
Ik wil graag een Xiaomi Mi Box 3 EU kopen,
bij jullie staat er alleen een US stekker bij, deze hebben jullie niet met EU / NL stekker?
http://www.dx.com/nl/p/or(...)-453302#.WKIeyvnhCM8
Met code 20%WVS heb je bij ons de Internationale versie met EU-plug (dus niet de Chinese 3S-versie) van de Xiaomi Mi Box voor minder dan ¤64.Ah kijk aan hebben jullie ook een BTW/Invoerrechten insurance? DX wel, dat je voor 2,40 geen zorgen hoeft te maken voor extra kosten en dit achteraf terug kunt vragen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 03:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, aangezien DealExtreme hier al een hele poos niet meer actief is:
Met code 20%WVS heb je bij ons de Internationale versie met EU-plug (dus niet de Chinese 3S-versie) van de Xiaomi Mi Box voor minder dan ¤64.Banggood
Best Bang For Your Buck!Hi, dat hebben we voor producten uit ons CN Warehouse wel (gratis), maar voor producten uit ons HK Warehouse nog niet, en daar komt net deze box vandaan helaas.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:14 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ah kijk aan hebben jullie ook een BTW/Invoerrechten insurance? DX wel, dat je voor 2,40 geen zorgen hoeft te maken voor extra kosten en dit achteraf terug kunt vragen?fathank
Wie baas is bakt koekjes.Geen idee of Dealextreme hier nog wel eens kijkt:
Zo ja: Kijk even naar ticketnummer DC9F743959A943D4A874AAB7EB5A35C3 aub.
Ik mis een micro sd kaart een camera tripod in m'n zending en probeer al een behoorlijke tijd mn zending compleet te krijgen. Nu willen ze me 50% refunden van niet geleverde items.
Oftewel ik betaal 28 euro voor een geheugenkaart en een cameratripod die ik nooit ontvangen heb. Lijkt me niet de bedoeling.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homoGraf..Coudenhove..Kalergi
Heil EU HeilHm DX heb ik ook een slechte ervaring mee.
En erg veel reageren doen ze op FOK ook niet..
[Dealextreme] Webcare (Nederlands)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |