abonnement Unibet Coolblue
pi_155860509
Welkom!

Welkom bij de Nederlandstalige webcare van Dealextreme :)
Wij zijn blij dat Dealextreme deel uit mag maken van jullie community!

Met een assortiment van ruim 200.000 items in 4.000 categorieën, 400 verschillende leveranciers en meer dan 1.000 medewerkers is Dealextreme of DX.com is alweer 10 jaar één van de grootste Chinese e-Commerce sites.

Dealextreme probeert een ieder te voorzien van de nieuwste, leukste en beste gadgets voor een goede prijs en goede service!
Mocht je vragen hebben over een product, prijs, order of actie dan kan je in dit topic je vraag stellen.

quote:
Vragen of klachten

Probeer bij het stellen van de vraag, klacht of opmerking altijd zo veel mogelijk informatie te vermelden

Voor directe antwoorden kan je heb beste contact op nemen met onze livechat op de site of een ticket openen via http://cs.dx.com/Ticket/Index , maar natuurlijk sta ik voor je klaar als je er niet uitkomt.

In het geval van fouten en/of beschadigingen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor levertijden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het aanpassen van je bestelling:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Privégegevens

Stuur privé informatie bij vragen/opmerkingen via een Direct message of PM)

quote:
Feestdagen

Gedurende het jaar zijn er diverse feestdagen in China, hieronder kan je een lijst vinden bij welke feestdagen het personeel van DX.com (gedeeltelijk) vrij is.


Wij hopen dat je met veel plezier shopt bij Dealextreme en proberen je bij vragen natuurlijk zo goed mogelijk van dienst te zijn!

Het DX.com team!


[ Bericht 89% gewijzigd door RobertNL op 03-12-2015 08:16:39 ]
  dinsdag 8 september 2015 @ 11:00:22 #2
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_155918426
Hi Dx! I've send sunday an reply to the costumer services and recvied the following e-mail:
quote:
This is an automatically generated Delivery Status Notification

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipient has been delayed:

services@dx.com

Message will be retried for 2 more day(s)
Is there a delay with the e-mails you receive?
pi_155939838
Hi,

you received an Email from costumer services, you should click the link in the email and login your DX account. Only in this way can you reply to the costumer services successfully. Try again, ok?

Any other question, feel free to tell me.
  woensdag 9 september 2015 @ 09:03:10 #4
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_155941170
Thanks! I will login in my DX account and reply the e-mail.
  donderdag 10 september 2015 @ 09:08:13 #5
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_155966582
Hello,

Yesterday I received a partial package from order #150829001015854256
I'm still waiting for art. 400452. Is that one shipped yet?

Thank you
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_155992285
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:08 schreef Folkwin het volgende:
Hello,

Yesterday I received a partial package from order #150829001015854256
I'm still waiting for art. 400452. Is that one shipped yet?

Thank you
Hi,

yes, it has been shipped on 9.1. It will arrive soon. :s)
  vrijdag 11 september 2015 @ 09:57:05 #7
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_155992834
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:27 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Hi,

yes, it has been shipped on 9.1. It will arrive soon. :s)
Thank you for the prompt reply!
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
  woensdag 30 september 2015 @ 10:32:23 #8
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_156493185
Hi, I have send you een PM. Can you please reply?
Thank you
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_156617492
Hi! Can you see if the shipments for order #150927001015129506 have left CN already? For the first shipment I see the status 'Shipment re-labelled' as the last event and the second shipment isn't trackable at all.
pi_156755062
On 7/9/2015 I placed 2 different orders. Of the products I received within 2 or 3 weeks. The other product is still not arrived. How long do I have to wait for it?
  CHI shopkeeper dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:27:11 #11
447952 Dealextreme
pi_156962178
Yes, it has left china. You can track with the trackingcode on your order.
  CHI shopkeeper dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:33:16 #12
447952 Dealextreme
pi_156962264
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 12:15 schreef xaban06 het volgende:
On 7/9/2015 I placed 2 different orders. Of the products I received within 2 or 3 weeks. The other product is still not arrived. How long do I have to wait for it?
Did you receive your pakets? If not, can you tell me your order number?
pi_157469081
Hallo mede FOK!'ers!

Vanaf vandaag is de webcare op FOK! ook in het Nederlands beschikbaar!

Mocht je vragen hebben over een item, bestelling of ticket dan kan je deze hier nu ook in het Nederlands plaatsen. Wij hopen dat we jullie op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn!

Voor de vragen over je order raden we je wel aan om in eerste instantie contact op te nemen met onze klantenservice via http://cs.dx.com/ met een ticket of via de live chat om zo spoedig mogelijk een antwoord te krijgen.

Met een vriendelijke groet,

Het DX.com team :)
pi_157855335
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:59 schreef Dealextreme het volgende:
Hallo mede FOK!'ers!

Vanaf vandaag is de webcare op FOK! ook in het Nederlands beschikbaar!

Mocht je vragen hebben over een item, bestelling of ticket dan kan je deze hier nu ook in het Nederlands plaatsen. Wij hopen dat we jullie op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn!

Voor de vragen over je order raden we je wel aan om in eerste instantie contact op te nemen met onze klantenservice via http://cs.dx.com/ met een ticket of via de live chat om zo spoedig mogelijk een antwoord te krijgen.

Met een vriendelijke groet,

Het DX.com team :)
Goede actie ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 12 december 2015 @ 09:40:55 #15
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158189702
Hoi,

Ik vroeg me af of deze kit met een Engelse gebruiksaanwijzing/bouwtekening komt?

http://www.dx.com/p/diy-s(...)-377394#.VmvcvNrSmTM

pi_158195100
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:40 schreef BadderHaring het volgende:
Hoi,

Ik vroeg me af of deze kit met een Engelse gebruiksaanwijzing/bouwtekening komt?

http://www.dx.com/p/diy-s(...)-377394#.VmvcvNrSmTM

[ afbeelding ]
Hoi!

Ja die komt met Engelse instructies.

Mocht je nog meer vragen hebben dan horen wij het graag :)
  zondag 13 december 2015 @ 23:23:06 #17
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158228378
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:12 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Hoi!

Ja die komt met Engelse instructies.

Mocht je nog meer vragen hebben dan horen wij het graag :)
Wat is de moeilijkheidsgraad? Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen dit in elkaar zetten? Of is het meer iets voor volwassenen om te bouwen?
pi_158230421
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 23:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat is de moeilijkheidsgraad? Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen dit in elkaar zetten? Of is het meer iets voor volwassenen om te bouwen?
De verpakking geeft aan vanaf een jaar of 10. Denk dat het met wat hulp dan ook wel zal lukken. Moeilijkheidsgraad kan ik verder helaas weinig over zeggen :)

Hoop dat bovenstaande video's je een idee geven van de moeilijkheidsgraad :)
pi_158593197
Vanaf 29 december tot en met 3 januari ben ik helaas niet in staat om vragen te beantwoorden :)
Vanaf 4 Januari ben ik weer aanwezig.

Ik wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar!
pi_159386506
Kun jij kijken waar order 150502001013021005 blijft? :( als ik in wil loggen, zegt hij dat mijn mailadres niet bekend is en via de chat kom ik ook niet verderqq
pi_159461302
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:36 schreef Gebruikersna het volgende:
Kun jij kijken waar order 150502001013021005 blijft? :( als ik in wil loggen, zegt hij dat mijn mailadres niet bekend is en via de chat kom ik ook niet verderqq
Hallo,

Sorry voor de late reactie, was even een paar dagen beperkt online ivm reizen.
Ga het even navragen bij een collega!
pi_159461623
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:15 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Hallo,

Sorry voor de late reactie, was even een paar dagen beperkt online ivm reizen.
Ga het even navragen bij een collega!
Bedankt :)

Die boze smiley was trouwens niet de bedoeling, was even vergeten dat FOK! van een droefsnoet zo'n ding maakt. Zie dat nu pas. :%
  CHI shopkeeper vrijdag 29 januari 2016 @ 11:18:54 #23
447952 Dealextreme
pi_159487974
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:35 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Bedankt :)

Die boze smiley was trouwens niet de bedoeling, was even vergeten dat FOK! van een droefsnoet zo'n ding maakt. Zie dat nu pas. :%

Ik heb even gevraagd wat er aan de hand was. Maar ik krijg door dat de order geannuleerd is.
Heb je het geld al terug ontvangen? Anders ga ik er even verder achteraan!
pi_159534298
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:18 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Ik heb even gevraagd wat er aan de hand was. Maar ik krijg door dat de order geannuleerd is.
Heb je het geld al terug ontvangen? Anders ga ik er even verder achteraan!
Ik ging ervan uit dat ik zoals altijd met paypal betaald had, maar die is nog steeds leeg. Creditcard heb ik niet. Andere betaalopties zijn er niet afaik?

Lastig dat ik zelf dus niet in kan loggen bij DX.
  CHI shopkeeper maandag 1 februari 2016 @ 21:42:41 #25
447952 Dealextreme
pi_159581406
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 09:04 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Ik ging ervan uit dat ik zoals altijd met paypal betaald had, maar die is nog steeds leeg. Creditcard heb ik niet. Andere betaalopties zijn er niet afaik?

Lastig dat ik zelf dus niet in kan loggen bij DX.
Ideal zou kunnen, maar weet niet of die optie er destijds al was :)
Zou je mij je PayPal en/of bestel-email adres in een privé bericht willen sturen, dan ga ik dit bij een collega neerleggen.
Helaas zijn er al een heel aantal op vakantie dus ik weet (helaas) niet hoe snel ik antwoord heb.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')