Bedankt! Het order nummer is:6288376quote:Op woensdag 14 oktober 2015 03:53 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dat is vervelend.. Ik ga proberen of ik iets voor je kan betekenen, maar daar heb ik wel je ordernummer voor nodig. Als je me die even doorgeeft dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
Sold Out Currently!quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik krijg net te horen dat dit horloge vanaf uiterlijk a.s. vrijdag weer leverbaar is
Ik zie het inderdaad.. gek genoeg staat in het systeem nog steeds dat ie uiterlijk vandaag weer op voorraad moet zijn. Als dat in de loop van de dag nog niet het geval is ga ik de horloge-manager ff aan z'n jasje trekken!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Sold Out Currently!
Het is nog geen vrijdag, maar uiterlijk vrijdag is exclusief vrijdag.
;-)
Ik heb me in je probleem verdiept, en het zit zo: omdat je je aankoop in mei hebt gedaan, is de garantie die wij als Banggood geven (doorgaans 90 dagen) helaas al verlopen. Je hebt op dit moment via Xiaomi nog wel recht op garantie, ervanuitgaande dat je je powerbank op een normale manier hebt gebruikt. Wat wij in deze situatie kunnen doen, is wanneer je je powerbank opstuurt naar ons, deze doorsturen naar de Xiaomi-fabriek en naar je terugsturen als deze is gerepareerd of een nieuwe toesturen wanneer je huidige niet te repareren blijkt. Het nadeel hiervan is dat de verzendkosten voor jouw rekening zijn, omdat deze buiten de garantieregeling van Xiaomi vallen, en je Banggood-garantie dus al is verlopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:29 schreef Kicx het volgende:
[..]
Bedankt! Het order nummer is:6288376
Status is nog onveranderd helaas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 04:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad.. gek genoeg staat in het systeem nog steeds dat ie uiterlijk vandaag weer op voorraad moet zijn. Als dat in de loop van de dag nog niet het geval is ga ik de horloge-manager ff aan z'n jasje trekken!
Bedankt voor de heldere uitleg!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 07:13 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik heb me in je probleem verdiept, en het zit zo: omdat je je aankoop in mei hebt gedaan, is de garantie die wij als Banggood geven (doorgaans 90 dagen) helaas al verlopen. Je hebt op dit moment via Xiaomi nog wel recht op garantie, ervanuitgaande dat je je powerbank op een normale manier hebt gebruikt. Wat wij in deze situatie kunnen doen, is wanneer je je powerbank opstuurt naar ons, deze doorsturen naar de Xiaomi-fabriek en naar je terugsturen als deze is gerepareerd of een nieuwe toesturen wanneer je huidige niet te repareren blijkt. Het nadeel hiervan is dat de verzendkosten voor jouw rekening zijn, omdat deze buiten de garantieregeling van Xiaomi vallen, en je Banggood-garantie dus al is verlopen.
Omdat de verzendkosten voor dit product erg hoog zijn, raad ik je persoonlijk af hier voor te kiezen, gezien de waarde van de powerbank.
Omdat ik je wel graag tegemoet wil komen, bied ik je bij deze aan je $5 van je aankoopbedrag terug te geven, of je $5 korting te geven op een nieuwe powerbank. Mocht je je powerbank alsnog willen laten repareren door Xiaomi, dan help ik je graag met die procedure.
Ik wacht je reactie af!
Kan je mij een seintje geven wanneer hij weer in stock is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 04:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad.. gek genoeg staat in het systeem nog steeds dat ie uiterlijk vandaag weer op voorraad moet zijn. Als dat in de loop van de dag nog niet het geval is ga ik de horloge-manager ff aan z'n jasje trekken!
En hij is binnen! Bedankt voor de bemiddeling. Ik zal wat nette reviews her en der achterlaten, zoals 'subtiel' werd gevraagd door de Banggood-dame.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
Thanks! Ik ga bij de brievenbus liggen wachten.
Gelukkig maar en geen dank! Met het woord 'subtiel' is niet iedereen hier vertrouwd inderdaad, top dat je het zo opneemtquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
En hij is binnen! Bedankt voor de bemiddeling. Ik zal wat nette reviews her en der achterlaten, zoals 'subtiel' werd gevraagd door de Banggood-dame.
[ afbeelding ]
Geen dank! Ik ben blij dat je de situatie begrijpt en je $5 komt jouw kant op Mocht er nog iets zijn dan weet je me te vinden!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:39 schreef Kicx het volgende:
[..]
Bedankt voor de heldere uitleg!
Jammer dat repareren niet rendabel is, maar wel begrijpelijk en onderdeel van het bestellen in China.
Graag maak ik gebruik van het terugboeken van $5,- van mijn aankoopbedrag.
Hoi, dank je voor je vraag; ik was hier namelijk zelf ook heel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:51 schreef tomic het volgende:
Ik heb een vraag over LED Digital LCD Alarm Clock Time Calendar Thermometer Snooze Backlight
SKU135499
Hoe geeft dit ding de alarm af? Met een piep of met radio of met mp3 geluiden?
Ik ben namelijk opzoek naar een wekker die eenvoudig is zoals SKU135407, maar dan moet hij een fijne alarm hebben, zoals vogeltjes of zachte toon of radio. Verder mogen de cijfers alleen wit of zwart zijn, niet rood of groen of paars.
De manager heeft zojuist de groothandel gecontact, dus als ik meer weet / als ie weer op voorraad is hoor je het van me!quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan je mij een seintje geven wanneer hij weer in stock is?
Zojuist nog weer gekeken namelijk maar helaas zonder succes.
Met wellicht "A special coupon for you my friend because of inconvenience" erbij ?
Oei! Heb je een ordernummer voor me?quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:02 schreef d4v1d het volgende:
Steek ik net mn Blitzwolf 24 Dual-port USB Adapter in een stroompoort. Hoor ik plop en ruik ik een brandlucht.. Eerste keer dst ik hem wou gebruiken.
Mooi klaar mee
9120775quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 03:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Oei! Heb je een ordernummer voor me?
Hoi, ik heb je probleem doorgegeven aan de klantenservice, en als het goed is gaat de verantwoordelijke persoon voor dit product je mailen. Ik verwacht niet dat ze vragen een video van je probleem te maken, maar als dat het geval is, doe dat dan maar niet, want dat lijkt me niet helemaal veilig. Als je geen goede oplossing aangeboden krijgt (lees: een nieuwe), laat het me dan even weten, want dan ga ik er zelf achteraanquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 05:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
9120775
het USB kabeltje(uit dezelfde order) werkt tot nu toe wel prima. Enkel de oplader deed pats boem.
mijn ervaring binnen 24 uur tijdens werkdagen. En sowieso hier ook op werkdagen altijd wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef HighLander het volgende:
Wat is een beetje de gemiddelde respons tijd die je achter cservice@ kan verwachten?
hier ben ik inmiddels al langer aan t wachten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef HighLander het volgende:
Wat is een beetje de gemiddelde respons tijd die je achter cservice@ kan verwachten?
Officieel binnen 48 uur, maar zoals René al aangaf is dit in de meeste gevallen binnen 24 uur. Kan ik je ergens mee helpen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef HighLander het volgende:
Wat is een beetje de gemiddelde respons tijd die je achter cservice@ kan verwachten?
Ontvangen Nitecore MH20 + Nitecore 18650 3400MaH geeft error melding bij opladen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 03:13 schreef Banggood het volgende:
[..]
Officieel binnen 48 uur, maar zoals René al aangaf is dit in de meeste gevallen binnen 24 uur. Kan ik je ergens mee helpen?
Ok, heb je een ordernummer voor me?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 03:35 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ontvangen Nitecore MH20 + Nitecore 18650 3400MaH geeft error melding bij opladen.
Filmpje gemaakt en met alle packaging labels al opgestuurd naar cservice met redelijk uitgebreide klacht omschrijving.
Soo. ik denk het niet, maar zo wel, wie weet.
Voor de 48 uurs termijn is er nog 12,5 uur over.
Sorry voor het wachten, ik krijg niet helemaal duidelijk wat daarvan de oorzaak is, maar in ieder geval: we sturen je vandaag een nieuwe dual charger op! Ook storten we de helft van het aankoopbedrag terug, en mijn collega hoopt dat je dan hier of op de site even kort wilt aangeven hoe de nieuwe charger bevaltquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hier ben ik inmiddels al langer aan t wachten.
genoegquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 03:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok, heb je een ordernummer voor me?
Netjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 04:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Sorry voor het wachten, ik krijg niet helemaal duidelijk wat daarvan de oorzaak is, maar in ieder geval: we sturen je vandaag een nieuwe dual charger op! Ook storten we de helft van het aankoopbedrag terug, en mijn collega hoopt dat je dan hier of op de site even kort wilt aangeven hoe de nieuwe charger bevalt
Haha laten we hopen van niet! Dank je!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 05:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Netjes
Als deze niet ontploft zal ik na een weekje een review schrijven
Hoi, ik heb inderdaad bij mijn collega Candy navraag gedaan, en zij heeft geen mail van je kunnen vinden met daarin je probleemomschrijving en een video of link naar je video. Het gebeurt wel eens dat mails hier niet aankomen, en dat is heel vervelend maar daar kunnen we helaas niets aan doen. Naar aanleiding van mijn verzoek naar je order te kijken heb je van Candy dus die mails ontvangen. Als je gewoon even je originele mailtje opnieuw stuurt dan moet het goedkomen. Ik weet niet of je in de eerste mail een videobestand als bijlage hebt verstuurd, maar als dat zo is raad ik je aan deze even via bijv. vidme te uploaden en de link mee te sturen, want anders komt ie zeker niet aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 06:00 schreef HighLander het volgende:
Ik heb nu 3 mailtjes....
1 van zoe in reactie op mijn originele mail.
a) die lijkt alsof de mail niet gelezen is
b) een vraag heeft in een vorm van engels die ik in ieder geval niet snap.
En twee van een geautomatiseerd systeem waar jij denk ik ordernummers in hebt geschoten ondertekent met ene Candy die vraagt of ik alub een klachtomschrijving kan sturen.
.
En alle drie zijn ze compleet waardeloos.
Want alle informatie zat in de eerste mail....
ow well...
dan maar 3 keer antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |