abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  CHI shopkeeper dinsdag 29 september 2015 @ 07:11:41 #101
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156466196
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
2s.gif Op zondag 27 september 2015 21:10 schreef kikoooooo het volgende:
http://s.click.aliexpress.com/e/yfaEYZVVv?af=184143268

Enig idee of jullie deze binnenkort ook gaan toevoegen?
Net toegevoegd, en nog ruim $10 goedkoper ook ;)
Je vindt em hier: http://goo.gl/AHGgak
pi_156486318
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 04:10 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, de mail die je van de customer service hebt ontvangen is natuurlijk geen oplossing. Je krijgt gewoon je geld terug, waarna je er eventueel voor kunt kiezen het product opnieuw te bestellen. Je ontvangt z.s.m. een nieuwe mail van de customer service.
Laat me aub even weten hoe het is afgelopen :)
Ik heb de mail binnen, zal mijn PayPal even in de gaten houden. Hartelijk dank voor je hulp hierbij! Een nieuwe gaat er zeker komen, ben er alleen nog niet uit of ik meteen een maatje groter bestel of weer dezelfde. Het is in ieder geval te leuk om niet in huis te hebben, ik begin m al te missen namelijk :)

Nogmaals bedankt! Super service van Banggood!
pi_156487626
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:19 schreef xileS het volgende:
Mijn zusje heeft ook 2x de roze/rode ontvangen ipv de gouden die ze besteld had. Ik had gisteravond al een mailtje gestuurd, maar heb nog geen reactie hierop gehad. Ik weet niet hoe lang het normaal duurt voordat ik een reactie krijg. De ordernummers zijn 8532789 en 8533066.
Laatste reactie die ik had gekregen is dat ik nog een keer een foto moest sturen. Nadat ik een foto had gestuurd heb ik eigenlijk niks meer gehoord. Wat is de status eigenlijk? Ik weet namelijk niet of het al verzonden is.
  CHI shopkeeper woensdag 30 september 2015 @ 03:12:34 #104
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156490392
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:56 schreef Steeldunes het volgende:

[..]

Ik heb de mail binnen, zal mijn PayPal even in de gaten houden. Hartelijk dank voor je hulp hierbij! Een nieuwe gaat er zeker komen, ben er alleen nog niet uit of ik meteen een maatje groter bestel of weer dezelfde. Het is in ieder geval te leuk om niet in huis te hebben, ik begin m al te missen namelijk :)

Nogmaals bedankt! Super service van Banggood!
Geen dank! :)
  CHI shopkeeper woensdag 30 september 2015 @ 03:59:14 #105
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156490497
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:35 schreef xileS het volgende:

[..]

Laatste reactie die ik had gekregen is dat ik nog een keer een foto moest sturen. Nadat ik een foto had gestuurd heb ik eigenlijk niks meer gehoord. Wat is de status eigenlijk? Ik weet namelijk niet of het al verzonden is.
Hoi, Ik heb even gekeken, en op 25 september heeft de customer service een mail gestuurd met daarin de vraag of je een resend of refund (herzending of geld terug) wilt. Ik stuur je deze mail even als PM. Als je de mail niet hebt gezien en deze ook niet in je spamfilter is blijven hangen, dan is ie niet aangekomen, en dat gebeurt helaas af en toe. In dat geval moet je even een nieuwe mail sturen met je order nummers en je keuze (resend of refund). Een foto is deze keer uiteraard niet nodig. Mocht je de mail nou alsnog vinden als spam o.i.d. dan kun je 'em natuurlijk gewoon beantwoorden.

Nog een laatste dingetje: we zijn vanaf a.s. donderdag t/m zondag gesloten i.v.m. nationale feestdagen hier in China, dus als je in de gelegenheid bent raad ik je aan vanochtend nog even het mailtje te sturen. ;)
  CHI shopkeeper woensdag 30 september 2015 @ 11:42:13 #106
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156494570
Even een korte mededeling:
Van donderdag 1 t/m zondag 4 oktober is Banggood gesloten in verband met nationale feestdagen hier in China. Als je in deze periode een bericht plaatst, krijg je daar begin volgende week een reactie op. ;)
  woensdag 30 september 2015 @ 15:14:53 #107
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_156498472
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 07:11 schreef Banggood het volgende:

[..]

Net toegevoegd, en nog ruim $10 goedkoper ook ;)
Je vindt em hier: http://goo.gl/AHGgak
Bedankt!!
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
  woensdag 30 september 2015 @ 15:38:01 #108
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156498976
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 03:59 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, Ik heb even gekeken, en op 25 september heeft de customer service een mail gestuurd met daarin de vraag of je een resend of refund (herzending of geld terug) wilt. Ik stuur je deze mail even als PM. Als je de mail niet hebt gezien en deze ook niet in je spamfilter is blijven hangen, dan is ie niet aangekomen, en dat gebeurt helaas af en toe. In dat geval moet je even een nieuwe mail sturen met je order nummers en je keuze (resend of refund). Een foto is deze keer uiteraard niet nodig. Mocht je de mail nou alsnog vinden als spam o.i.d. dan kun je 'em natuurlijk gewoon beantwoorden.

Nog een laatste dingetje: we zijn vanaf a.s. donderdag t/m zondag gesloten i.v.m. nationale feestdagen hier in China, dus als je in de gelegenheid bent raad ik je aan vanochtend nog even het mailtje te sturen. ;)
Ik heb een resend gevraagd en vrijdag bevestiging gekregen dat die geregeld zou worden en ik bericht zou krijgen wanneer de powerbank verzonden wordt. Vandaag (hopelijk nog op tijd voor de feestdagen) gevraagd of men weet wanneer ie verstuurd gaat worden, want ik heb helaas niks meer vernomen. (wil niet zeuren, maar normaliter verstuurt Banggood érg snel :))

Het is niet dat ik haast heb, maar vraag me af of er nog voortgang in zit. Tot na de vakantie wachten omdat de rode tijdelijk niet leverbaar is of zo, is dus geen probleem.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 1 oktober 2015 @ 15:24:47 #109
172194 Runx
Pas op, Allochtoon !!
pi_156523115
Beste Banggood,

Kunnen jullie naar mijn order kijken Order No. 8344185 met track and trace nummer RE559012594SE .

Ik heb het pakketje niet ontvangen, dus ging ik kijken op internationale track and trace sites zoals http://www.trackitonline.ru . Daar zag ik dat postnl geprobeerd heeft het pakketje af te leveren maar dat is mislukt en nu wordt het pakket terug verzonden naar china., Ik heb postnl gebeld en zij bevestigen dit ook, alleen kunnen zij mij niet vertellen wat er met het pakketje is gebeurd. Ze kunnen mij niet vertellen waarom het mislukt is en waar het fout gegaan is. Ik heb geprobeerd een klacht in te dienen omdat ik graag wil weten wat er is gebeurd met mijn pakketje maar ze vertellen dood leuk dat de verzender dit moet doen in eigen land. Ik heb voor de 2 x keer gebeld en met iemand anders gesproken en toch ene klacht ingediend. Niet dat het veel meer uit maakt want het pakketje is terug verzonden naar China.

Hoe kunnen wij dit oplossen? Kunnen jullie zodra het pakketje binnen is bij jullie het terug sturen ? Is het dan ook mogelijk om hem op een andere adres te laten bezorgen?
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
pi_156526647
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:24 schreef Runx het volgende:
Beste Banggood,

Kunnen jullie naar mijn order kijken Order No. 8344185 met track and trace nummer RE559012594SE .

Ik heb het pakketje niet ontvangen, dus ging ik kijken op internationale track and trace sites zoals http://www.trackitonline.ru . Daar zag ik dat postnl geprobeerd heeft het pakketje af te leveren maar dat is mislukt en nu wordt het pakket terug verzonden naar china., Ik heb postnl gebeld en zij bevestigen dit ook, alleen kunnen zij mij niet vertellen wat er met het pakketje is gebeurd. Ze kunnen mij niet vertellen waarom het mislukt is en waar het fout gegaan is. Ik heb geprobeerd een klacht in te dienen omdat ik graag wil weten wat er is gebeurd met mijn pakketje maar ze vertellen dood leuk dat de verzender dit moet doen in eigen land. Ik heb voor de 2 x keer gebeld en met iemand anders gesproken en toch ene klacht ingediend. Niet dat het veel meer uit maakt want het pakketje is terug verzonden naar China.

Hoe kunnen wij dit oplossen? Kunnen jullie zodra het pakketje binnen is bij jullie het terug sturen ? Is het dan ook mogelijk om hem op een andere adres te laten bezorgen?
Banggood is even op vakantie. Maar heb je een 3S code (kan je via de twitter van postnl opvragen). Dan zie je misschien wat er fout is gegaan. Blijkbaar was er niemand thuis en hebben ze al ergens rond 19 september geprobeerd het af te leveren. Nooit briefjes ofzo gehad?

Dit is trouwens de officiële website van Sweden post waar je pakket dus mee verstuurd is: http://www.postnord.se/en(...)2594SE0RE559012594SE
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 18:23:56 #111
172194 Runx
Pas op, Allochtoon !!
pi_156553057
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 18:18 schreef rene90 het volgende:

[..]

Banggood is even op vakantie. Maar heb je een 3S code (kan je via de twitter van postnl opvragen). Dan zie je misschien wat er fout is gegaan. Blijkbaar was er niemand thuis en hebben ze al ergens rond 19 september geprobeerd het af te leveren. Nooit briefjes ofzo gehad?

Dit is trouwens de officiële website van Sweden post waar je pakket dus mee verstuurd is: http://www.postnord.se/en(...)2594SE0RE559012594SE
Ja ik zag dat ze op vakantie zijn. Nee heb geen nederlandse track and trace toen ze die wou geven zei de mevrouw van de helpdesk dat er dus iets mis was met mijn pakketje. Ze zei dat het mislukt was bij het bezorgen en dat die terug is verzonden naar china. Ik heb helemaal niks ontvangen, ook geen briefjes. Normaliter als je niet thuis bent dan lever ze het bij een ah of iets dergelijks af. Blijkbaar is hier niet het geval geweest. Vandaar dat ik het zo raar vind. OOk heb ik gevraagd of postnl mij kon uitleggen wat er mee gebeurd is en hoe dit kan. Dat kon ze ook niet. Ook heb ik bij de eerste keer geen klacht of watten ook kunnen doorgeven. Ze zei dat de verzender in eigen land dit moest doen. Wat ik erg vreemd vind. Bij de tweede keer bellen kon ik wel een klacht indienen. Tevens staat gewoon op postnl ze website dat je telefonisch een klacht kan indienen.

Ik snap dat er niet veel aan meer kan gebeuren het pakketje is terug afzender gestuurd, maar ik zou graag willen weten wat er mis is gegaan.

Ik hoop dat banggood mijn pakketje weer terug kan sturen zodra ze het hebben ontvangen, misschien naar een ander adres.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
  CHI shopkeeper maandag 5 oktober 2015 @ 04:40:00 #112
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156612669
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:38 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik heb een resend gevraagd en vrijdag bevestiging gekregen dat die geregeld zou worden en ik bericht zou krijgen wanneer de powerbank verzonden wordt. Vandaag (hopelijk nog op tijd voor de feestdagen) gevraagd of men weet wanneer ie verstuurd gaat worden, want ik heb helaas niks meer vernomen. (wil niet zeuren, maar normaliter verstuurt Banggood érg snel :))

Het is niet dat ik haast heb, maar vraag me af of er nog voortgang in zit. Tot na de vakantie wachten omdat de rode tijdelijk niet leverbaar is of zo, is dus geen probleem.
Hoi, ik begrijp het probleem. Een aantal van mijn collega's (van wie ik wat info nodig heb) is i.v.m. de feestdagen vandaag nog niet aanwezig, maar vanaf morgen wel weer. Om die reden kom ik hier morgenochtend gelijk even op terug!
  CHI shopkeeper maandag 5 oktober 2015 @ 05:16:06 #113
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156612680
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 18:23 schreef Runx het volgende:

[..]

Ja ik zag dat ze op vakantie zijn. Nee heb geen nederlandse track and trace toen ze die wou geven zei de mevrouw van de helpdesk dat er dus iets mis was met mijn pakketje. Ze zei dat het mislukt was bij het bezorgen en dat die terug is verzonden naar china. Ik heb helemaal niks ontvangen, ook geen briefjes. Normaliter als je niet thuis bent dan lever ze het bij een ah of iets dergelijks af. Blijkbaar is hier niet het geval geweest. Vandaar dat ik het zo raar vind. OOk heb ik gevraagd of postnl mij kon uitleggen wat er mee gebeurd is en hoe dit kan. Dat kon ze ook niet. Ook heb ik bij de eerste keer geen klacht of watten ook kunnen doorgeven. Ze zei dat de verzender in eigen land dit moest doen. Wat ik erg vreemd vind. Bij de tweede keer bellen kon ik wel een klacht indienen. Tevens staat gewoon op postnl ze website dat je telefonisch een klacht kan indienen.

Ik snap dat er niet veel aan meer kan gebeuren het pakketje is terug afzender gestuurd, maar ik zou graag willen weten wat er mis is gegaan.

Ik hoop dat banggood mijn pakketje weer terug kan sturen zodra ze het hebben ontvangen, misschien naar een ander adres.
Hoi, allereerst: heel vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen! Ik heb je nummers gecheckt, maar de status van ordernummers gaat in ons systeem niet verder dan 'verzonden', wat in jouw situatie het geval is. Je t&t-nummer geeft inderdaad aan dat je pakketje in Nederland is aangekomen en bij je opgegeven adres is aangeboden, en daarna weer is meegenomen. Vanuit PostNL een raar verhaal dat ze je geen 3s-code kunnen geven, en dat je bestelling wordt teruggestuurd naar China. Op je vraag wat er mis is gegaan kan ik je geen antwoord geven, omdat het, zoals je zelf ook al aangeeft, ergens mis is gegaan bij het bezorgen (door PostNL), en ik niet de middelen heb om in hun systeem te kijken.

Voor nu stel ik voor dat we even een paar dagen wachten. In de tussentijd komt wellicht je pakketje hier weer aan, of hij geeft via het t&t-nummer weer een teken van leven. Mocht dit allemaal niet het geval zijn, dan ga ik m'n best doen om een goede oplossing voor je te vinden!
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:46:30 #114
429032 SmashingJummy
Keyboard warrior
pi_156613936
Hey Banggood, mijn order met nummer 8794049(21 september) staat nog steeds op Payment Preparing, terwijl ik wel al betaald heb.
pi_156614707
Laat maar, al opgepakt door China.
  CHI shopkeeper dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:44:21 #116
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156636782
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:46 schreef SmashingJummy het volgende:
Hey Banggood, mijn order met nummer 8794049(21 september) staat nog steeds op Payment Preparing, terwijl ik wel al betaald heb.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:38 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik heb een resend gevraagd en vrijdag bevestiging gekregen dat die geregeld zou worden en ik bericht zou krijgen wanneer de powerbank verzonden wordt. Vandaag (hopelijk nog op tijd voor de feestdagen) gevraagd of men weet wanneer ie verstuurd gaat worden, want ik heb helaas niks meer vernomen. (wil niet zeuren, maar normaliter verstuurt Banggood érg snel :))

Het is niet dat ik haast heb, maar vraag me af of er nog voortgang in zit. Tot na de vakantie wachten omdat de rode tijdelijk niet leverbaar is of zo, is dus geen probleem.
Je product is op 28 september verstuurd. Ik stuur je de tracking code even als PM. ;)
  CHI shopkeeper dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:49:36 #117
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156636889
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:42 schreef maartend het volgende:
Laat maar, al opgepakt door China.

Hoi, ik weet niet naar welke post je refereert, omdat ik je gebruikersnaam hierboven niet terugzie. Kun je me dat laten weten? Dank je! :)
  CHI shopkeeper dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:54:32 #118
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156636993
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:46 schreef SmashingJummy het volgende:
Hey Banggood, mijn order met nummer 8794049(21 september) staat nog steeds op Payment Preparing, terwijl ik wel al betaald heb.
Hoi, ik stuur je hier even een PM over.
pi_156671989
Order nr. ; 7623352
Item ; http://www.banggood.com/M(...)tphone-p-964815.html
Ordered ; 29-07-215
Arrived ; 25-08-2015

Volledig kapot na nog geen maand
Klantenservice stuurt het volgende terug na vraag compensatie ;
So sorry about that troubles have brought to you!
You have received the other 9 parts, so we can not refund the point of this set.

Ik weet bij god niet over welke 9 andere onderdelen ze het hebben, maar blijkbaar willen ze niet terug betalen. Mag van mij volledig in punten, maar wel ter waarde van het item.

Graag oplossing, hier kan ik nl. nix mee.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 19:01:16 #120
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156672328
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:44 schreef Banggood het volgende:

[..]

[..]

Je product is op 28 september verstuurd. Ik stuur je de tracking code even als PM. ;)
Thanks! Ik ga bij de brievenbus liggen wachten. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_156679324
Ik wil ook graag iets voorleggen.
Op 29 september werd mijn order [die ik met 9% kortingscode had besteld] ineens gencancelled door BG:

New Arrival Flash Deals Drop-Shipping Wholesale

Hi ,

Thank you very much for your custom with Banggood.com. Please accept our apology for we have cancelled your order(#8965925). We are so sorry for the inconvenience it has caused you and hope for your kind understanding.

Bij navraag bleven ze volhouden dat ik het zelf heb gecancelled, wat dus niet waar is. Maar ze boden me wel 300punten aan zodat ik opnieuw met korting kan bestellen.
Netjes opgelost dus.....

Echter, tot op heden heb ik die punten niet gekregen omdat de betreffende medewerker op vakantie schijnt te zijn.
Nu is het niet zo erg om even te wachten, ware het niet dat het produkt inmiddels een prijsverhoging heeft gehad van 29 euro naar 36,36 euro.
Helaas krijg ik het bij de klantenservice niet aan het verstand dat ik nu dus aan 300 punten niet genoeg heb.[kan je zoveel punten wel inzetten voor 1 bestelling].

Ik hoop dat het u lukt om mijn oorspronkelijke bestelling weer te activeren?
  CHI shopkeeper donderdag 8 oktober 2015 @ 04:43:34 #122
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156682707
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 22:40 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik wil ook graag iets voorleggen.
Op 29 september werd mijn order [die ik met 9% kortingscode had besteld] ineens gencancelled door BG:

New Arrival Flash Deals Drop-Shipping Wholesale

Hi ,

Thank you very much for your custom with Banggood.com. Please accept our apology for we have cancelled your order(#8965925). We are so sorry for the inconvenience it has caused you and hope for your kind understanding.

Bij navraag bleven ze volhouden dat ik het zelf heb gecancelled, wat dus niet waar is. Maar ze boden me wel 300punten aan zodat ik opnieuw met korting kan bestellen.
Netjes opgelost dus.....

Echter, tot op heden heb ik die punten niet gekregen omdat de betreffende medewerker op vakantie schijnt te zijn.
Nu is het niet zo erg om even te wachten, ware het niet dat het produkt inmiddels een prijsverhoging heeft gehad van 29 euro naar 36,36 euro.
Helaas krijg ik het bij de klantenservice niet aan het verstand dat ik nu dus aan 300 punten niet genoeg heb.[kan je zoveel punten wel inzetten voor 1 bestelling].

Ik hoop dat het u lukt om mijn oorspronkelijke bestelling weer te activeren?
Hoi, ik heb zelf even in ons systeem gekeken, en er staat daadwerkelijk dat de bestelling op 30 september door jouzelf is gecanceled. Misschien is dit dan per ongeluk/onbedoeld gegaan, of heeft er zich op de site iets geks voorgedaan op dat moment.

In ieder geval: ik kan de bestelling niet opnieuw activeren, omdat deze al is afgehandeld (geld terug) en daarna automatisch wordt afgesloten. Hoewel ik erg m'n best heb gedaan gaat de desbetreffende manager om de reden van de cancel helaas niet akkoord met een eenmalige prijsverlaging om tot dezelfde prijs te komen, maar ik heb van de 300 punten uiteindelijk wel 500 punten (is 5 dollar) kunnen maken.
Ik hoop dat we er op deze manier uit kunnen komen en als je akkoord gaat met de 500 punten zorg ik dat deze zo snel mogelijk op je account worden bijgeschreven.
Ik wacht je antwoord af!

[ Bericht 19% gewijzigd door Banggood op 08-10-2015 05:30:56 ]
  CHI shopkeeper donderdag 8 oktober 2015 @ 05:36:27 #123
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156682766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 18:47 schreef maartend het volgende:
Order nr. ; 7623352
Item ; http://www.banggood.com/M(...)tphone-p-964815.html
Ordered ; 29-07-215
Arrived ; 25-08-2015

Volledig kapot na nog geen maand
Klantenservice stuurt het volgende terug na vraag compensatie ;
So sorry about that troubles have brought to you!
You have received the other 9 parts, so we can not refund the point of this set.

Ik weet bij god niet over welke 9 andere onderdelen ze het hebben, maar blijkbaar willen ze niet terug betalen. Mag van mij volledig in punten, maar wel ter waarde van het item.

Graag oplossing, hier kan ik nl. nix mee.
Dat is niet zo netjes! Ik ben er even achteraan gegaan en de waarde van je bestelling staat binnen 24 uur in Banggoodpunten op je account :)
  CHI shopkeeper donderdag 8 oktober 2015 @ 05:41:30 #124
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156682770
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef Dromer het volgende:

[..]

Thanks! Ik ga bij de brievenbus liggen wachten. :P
Graag gedaan! ;) En mocht je nou tijdens dat liggen wachten ineens heel erg last van je nek krijgen...http://www.banggood.com/U(...)Pillows-p-91644.html
pi_156682948
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 04:43 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb zelf even in ons systeem gekeken, en er staat daadwerkelijk dat de bestelling op 30 september door jouzelf is gecanceled. Misschien is dit dan per ongeluk/onbedoeld gegaan, of heeft er zich op de site iets geks voorgedaan op dat moment.

In ieder geval: ik kan de bestelling niet opnieuw activeren, omdat deze al is afgehandeld (geld terug) en daarna automatisch wordt afgesloten. Hoewel ik erg m'n best heb gedaan gaat de desbetreffende manager om de reden van de cancel helaas niet akkoord met een eenmalige prijsverlaging om tot dezelfde prijs te komen, maar ik heb van de 300 punten uiteindelijk wel 500 punten (is 5 dollar) kunnen maken.
Ik hoop dat we er op deze manier uit kunnen komen en als je akkoord gaat met de 500 punten zorg ik dat deze zo snel mogelijk op je account worden bijgeschreven.
Ik wacht je antwoord af!
Bedankt voor uw inzet. Ik heb het echt niet zelf gecancelled, waarom zou ik ook.

Maar goed, dat wordt een welles-nietes spelletje. Nu is het al heel netjes dat ze die 300 punten aangeboden hebben hoor, maar omdat het een week een meer dan 10 mailtjes heeft gekost en de prijs van het artikel inmiddels met 7 dollar is gestegen zou ik het liefst het product gewoon krijgen voor het oorspronkelijke bestelbedrag van 26 dollar en een beetje.

Anders heb ik gewoon pech en haal ik m wel bij GB, daar is het item nog wel voor de oude prijs te krijgen.

[ Bericht 8% gewijzigd door eddepetfokt op 08-10-2015 20:15:06 ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')