abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156843309
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 03:53 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, dat is vervelend.. Ik ga proberen of ik iets voor je kan betekenen, maar daar heb ik wel je ordernummer voor nodig. Als je me die even doorgeeft dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
Bedankt! Het order nummer is:6288376
5167 6593 3207 9353 @ wii . com
pi_156865854
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik krijg net te horen dat dit horloge vanaf uiterlijk a.s. vrijdag weer leverbaar is :)
Sold Out Currently!

Het is nog geen vrijdag, maar uiterlijk vrijdag is exclusief vrijdag.

;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  CHI shopkeeper vrijdag 16 oktober 2015 @ 04:22:32 #153
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156868901
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 23:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Sold Out Currently!

Het is nog geen vrijdag, maar uiterlijk vrijdag is exclusief vrijdag.

;-)
Ik zie het inderdaad.. gek genoeg staat in het systeem nog steeds dat ie uiterlijk vandaag weer op voorraad moet zijn. Als dat in de loop van de dag nog niet het geval is ga ik de horloge-manager ff aan z'n jasje trekken!
  CHI shopkeeper vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:13:04 #154
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156869068
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:29 schreef Kicx het volgende:

[..]

Bedankt! Het order nummer is:6288376
Ik heb me in je probleem verdiept, en het zit zo: omdat je je aankoop in mei hebt gedaan, is de garantie die wij als Banggood geven (doorgaans 90 dagen) helaas al verlopen. Je hebt op dit moment via Xiaomi nog wel recht op garantie, ervanuitgaande dat je je powerbank op een normale manier hebt gebruikt. Wat wij in deze situatie kunnen doen, is wanneer je je powerbank opstuurt naar ons, deze doorsturen naar de Xiaomi-fabriek en naar je terugsturen als deze is gerepareerd of een nieuwe toesturen wanneer je huidige niet te repareren blijkt. Het nadeel hiervan is dat de verzendkosten voor jouw rekening zijn, omdat deze buiten de garantieregeling van Xiaomi vallen, en je Banggood-garantie dus al is verlopen.
Omdat de verzendkosten voor dit product erg hoog zijn, raad ik je persoonlijk af hier voor te kiezen, gezien de waarde van de powerbank.

Omdat ik je wel graag tegemoet wil komen, bied ik je bij deze aan je $5 van je aankoopbedrag terug te geven, of je $5 korting te geven op een nieuwe powerbank. Mocht je je powerbank alsnog willen laten repareren door Xiaomi, dan help ik je graag met die procedure.
Ik wacht je reactie af!
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:51:18 #155
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_156870461
Ik heb een vraag over LED Digital LCD Alarm Clock Time Calendar Thermometer Snooze Backlight
SKU135499

Hoe geeft dit ding de alarm af? Met een piep of met radio of met mp3 geluiden?

Ik ben namelijk opzoek naar een wekker die eenvoudig is zoals SKU135407, maar dan moet hij een fijne alarm hebben, zoals vogeltjes of zachte toon of radio. Verder mogen de cijfers alleen wit of zwart zijn, niet rood of groen of paars. :)
Het leven is wat je ervan maakt!
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:02:30 #156
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156876291
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 04:22 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik zie het inderdaad.. gek genoeg staat in het systeem nog steeds dat ie uiterlijk vandaag weer op voorraad moet zijn. Als dat in de loop van de dag nog niet het geval is ga ik de horloge-manager ff aan z'n jasje trekken!
Status is nog onveranderd helaas.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156883146
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 07:13 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik heb me in je probleem verdiept, en het zit zo: omdat je je aankoop in mei hebt gedaan, is de garantie die wij als Banggood geven (doorgaans 90 dagen) helaas al verlopen. Je hebt op dit moment via Xiaomi nog wel recht op garantie, ervanuitgaande dat je je powerbank op een normale manier hebt gebruikt. Wat wij in deze situatie kunnen doen, is wanneer je je powerbank opstuurt naar ons, deze doorsturen naar de Xiaomi-fabriek en naar je terugsturen als deze is gerepareerd of een nieuwe toesturen wanneer je huidige niet te repareren blijkt. Het nadeel hiervan is dat de verzendkosten voor jouw rekening zijn, omdat deze buiten de garantieregeling van Xiaomi vallen, en je Banggood-garantie dus al is verlopen.
Omdat de verzendkosten voor dit product erg hoog zijn, raad ik je persoonlijk af hier voor te kiezen, gezien de waarde van de powerbank.

Omdat ik je wel graag tegemoet wil komen, bied ik je bij deze aan je $5 van je aankoopbedrag terug te geven, of je $5 korting te geven op een nieuwe powerbank. Mocht je je powerbank alsnog willen laten repareren door Xiaomi, dan help ik je graag met die procedure.
Ik wacht je reactie af!
Bedankt voor de heldere uitleg!

Jammer dat repareren niet rendabel is, maar wel begrijpelijk en onderdeel van het bestellen in China.

Graag maak ik gebruik van het terugboeken van $5,- van mijn aankoopbedrag.
5167 6593 3207 9353 @ wii . com
  zondag 18 oktober 2015 @ 10:46:10 #158
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156916237
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 04:22 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik zie het inderdaad.. gek genoeg staat in het systeem nog steeds dat ie uiterlijk vandaag weer op voorraad moet zijn. Als dat in de loop van de dag nog niet het geval is ga ik de horloge-manager ff aan z'n jasje trekken!
Kan je mij een seintje geven wanneer hij weer in stock is?
Zojuist nog weer gekeken namelijk maar helaas zonder succes.

Met wellicht "A special coupon for you my friend because of inconvenience" erbij ;) ?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 18 oktober 2015 @ 13:20:56 #159
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_156918558
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 19:01 schreef Dromer het volgende:

[..]

Thanks! Ik ga bij de brievenbus liggen wachten. :P
En hij is binnen! Bedankt voor de bemiddeling. Ik zal wat nette reviews her en der achterlaten, zoals 'subtiel' werd gevraagd door de Banggood-dame. :P

I am just a dreamer, but you are just a dream
  CHI shopkeeper maandag 19 oktober 2015 @ 04:39:32 #160
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156937975
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:20 schreef Dromer het volgende:

[..]

En hij is binnen! Bedankt voor de bemiddeling. Ik zal wat nette reviews her en der achterlaten, zoals 'subtiel' werd gevraagd door de Banggood-dame. :P

[ afbeelding ]
Gelukkig maar en geen dank! Met het woord 'subtiel' is niet iedereen hier vertrouwd inderdaad, top dat je het zo opneemt ;)
  CHI shopkeeper maandag 19 oktober 2015 @ 04:43:58 #161
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156937978
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:39 schreef Kicx het volgende:

[..]

Bedankt voor de heldere uitleg!

Jammer dat repareren niet rendabel is, maar wel begrijpelijk en onderdeel van het bestellen in China.

Graag maak ik gebruik van het terugboeken van $5,- van mijn aankoopbedrag.
Geen dank! Ik ben blij dat je de situatie begrijpt en je $5 komt jouw kant op :) Mocht er nog iets zijn dan weet je me te vinden!
  CHI shopkeeper maandag 19 oktober 2015 @ 05:28:01 #162
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156938000
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:51 schreef tomic het volgende:
Ik heb een vraag over LED Digital LCD Alarm Clock Time Calendar Thermometer Snooze Backlight
SKU135499

Hoe geeft dit ding de alarm af? Met een piep of met radio of met mp3 geluiden?

Ik ben namelijk opzoek naar een wekker die eenvoudig is zoals SKU135407, maar dan moet hij een fijne alarm hebben, zoals vogeltjes of zachte toon of radio. Verder mogen de cijfers alleen wit of zwart zijn, niet rood of groen of paars. :)
Hoi, dank je voor je vraag; ik was hier namelijk zelf ook heel benieuwd naar.
Laten we beginnen met je vraag naar product SKU135499. Als je op zoek bent naar zachte tonen, ben je niet op zoek naar deze wekker, omdat ie alleen maar harde tonen geeft.

Ik heb m'n best gedaan om iets te vinden waar je wél naar op zoek bent.
Ik heb twee suggesties voor je:
De eerste, SKU194849.
Een leuke alarmklok met zwarte cijfers, en een achtergrond die zeven verschillende kleuren kan aannemen. Maar dat is nog niet alles, want hij heeft de volgende vijf natuurlijke geluiden in huis:
- een kwetterende vogel
- een zomernacht
- een boerderij
- een bos
- een klaterende beek

SKU295339 is ietsje duurder, maar biedt voor dat geld maar liefst zes(!) natuurlijke geluiden, te weten:
- een krekel
- een rivier
- een koe
- een vogel
- platteland
- pluimvee
Uiteraard is dit model ook voorzien van zwarte cijfers, leuke led-verlichting en een thermometer.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! ;)
  CHI shopkeeper maandag 19 oktober 2015 @ 06:36:42 #163
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156938069
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Kan je mij een seintje geven wanneer hij weer in stock is?
Zojuist nog weer gekeken namelijk maar helaas zonder succes.

Met wellicht "A special coupon for you my friend because of inconvenience" erbij ;) ?
De manager heeft zojuist de groothandel gecontact, dus als ik meer weet / als ie weer op voorraad is hoor je het van me! ;)
pi_156947754
Steek ik net mn Blitzwolf 24 Dual-port USB Adapter in een stroompoort. Hoor ik plop en ruik ik een brandlucht.. Eerste keer dst ik hem wou gebruiken.

Mooi klaar mee :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 17:03:17 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 20 oktober 2015 @ 03:26:59 #165
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156960665
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:02 schreef d4v1d het volgende:
Steek ik net mn Blitzwolf 24 Dual-port USB Adapter in een stroompoort. Hoor ik plop en ruik ik een brandlucht.. Eerste keer dst ik hem wou gebruiken.

Mooi klaar mee :')
Oei! Heb je een ordernummer voor me?
pi_156960885
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 03:26 schreef Banggood het volgende:

[..]

Oei! Heb je een ordernummer voor me?
9120775

het USB kabeltje(uit dezelfde order) werkt tot nu toe wel prima. Enkel de oplader deed pats boem.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2015 06:11:01 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:43:27 #167
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_156962413
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 05:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

9120775

het USB kabeltje(uit dezelfde order) werkt tot nu toe wel prima. Enkel de oplader deed pats boem.
Hoi, ik heb je probleem doorgegeven aan de klantenservice, en als het goed is gaat de verantwoordelijke persoon voor dit product je mailen. Ik verwacht niet dat ze vragen een video van je probleem te maken, maar als dat het geval is, doe dat dan maar niet, want dat lijkt me niet helemaal veilig. Als je geen goede oplossing aangeboden krijgt (lees: een nieuwe), laat het me dan even weten, want dan ga ik er zelf achteraan ;)
pi_156963576
Top
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:27:51 #169
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_157023815
Wat is een beetje de gemiddelde respons tijd die je achter cservice@ kan verwachten?
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_157026611
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef HighLander het volgende:
Wat is een beetje de gemiddelde respons tijd die je achter cservice@ kan verwachten?
mijn ervaring binnen 24 uur tijdens werkdagen. En sowieso hier ook op werkdagen altijd wel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157028094
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef HighLander het volgende:
Wat is een beetje de gemiddelde respons tijd die je achter cservice@ kan verwachten?
hier ben ik inmiddels al langer aan t wachten. :')
  CHI shopkeeper vrijdag 23 oktober 2015 @ 03:13:35 #172
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157034868
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:27 schreef HighLander het volgende:
Wat is een beetje de gemiddelde respons tijd die je achter cservice@ kan verwachten?
Officieel binnen 48 uur, maar zoals René al aangaf is dit in de meeste gevallen binnen 24 uur. Kan ik je ergens mee helpen? :)
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 03:35:22 #173
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_157034888
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 03:13 schreef Banggood het volgende:

[..]

Officieel binnen 48 uur, maar zoals René al aangaf is dit in de meeste gevallen binnen 24 uur. Kan ik je ergens mee helpen? :)
Ontvangen Nitecore MH20 + Nitecore 18650 3400MaH geeft error melding bij opladen.
Filmpje gemaakt en met alle packaging labels al opgestuurd naar cservice met redelijk uitgebreide klacht omschrijving.

Soo. ik denk het niet, maar zo wel, wie weet.
Voor de 48 uurs termijn is er nog 12,5 uur over.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  CHI shopkeeper vrijdag 23 oktober 2015 @ 03:40:12 #174
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157034891
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 03:35 schreef HighLander het volgende:

[..]

Ontvangen Nitecore MH20 + Nitecore 18650 3400MaH geeft error melding bij opladen.
Filmpje gemaakt en met alle packaging labels al opgestuurd naar cservice met redelijk uitgebreide klacht omschrijving.

Soo. ik denk het niet, maar zo wel, wie weet.
Voor de 48 uurs termijn is er nog 12,5 uur over.
Ok, heb je een ordernummer voor me?
  CHI shopkeeper vrijdag 23 oktober 2015 @ 04:27:18 #175
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157034921
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

hier ben ik inmiddels al langer aan t wachten. :')
Sorry voor het wachten, ik krijg niet helemaal duidelijk wat daarvan de oorzaak is, maar in ieder geval: we sturen je vandaag een nieuwe dual charger op! Ook storten we de helft van het aankoopbedrag terug, en mijn collega hoopt dat je dan hier of op de site even kort wilt aangeven hoe de nieuwe charger bevalt :)
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 05:24:12 #176
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_157034963
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 03:40 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ok, heb je een ordernummer voor me?
genoeg

- Order No. 8812316
Product: SKU225617 Nitecore MH20 CREE XM-L2 U2 1000LM USB Smallest LED Flashlight 18650
- Order No. 8812318
Product: SKU096330 Nitecore NL189 18650 3400mAh Li-ion Rechargeable Battery
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_157034974
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 04:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Sorry voor het wachten, ik krijg niet helemaal duidelijk wat daarvan de oorzaak is, maar in ieder geval: we sturen je vandaag een nieuwe dual charger op! Ook storten we de helft van het aankoopbedrag terug, en mijn collega hoopt dat je dan hier of op de site even kort wilt aangeven hoe de nieuwe charger bevalt :)
Netjes _O_

Als deze niet ontploft zal ik na een weekje een review schrijven :D
  CHI shopkeeper vrijdag 23 oktober 2015 @ 05:58:13 #178
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157034992
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 05:39 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Netjes _O_

Als deze niet ontploft zal ik na een weekje een review schrijven :D
Haha laten we hopen van niet! :D Dank je!
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 06:00:04 #179
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_157034998
Ik heb nu 3 mailtjes....
1 van zoe in reactie op mijn originele mail.
a) die lijkt alsof de mail niet gelezen is
b) een vraag heeft in een vorm van engels die ik in ieder geval niet snap.

En twee van een geautomatiseerd systeem waar jij denk ik ordernummers in hebt geschoten ondertekent met ene Candy die vraagt of ik alub een klachtomschrijving kan sturen.
.
En alle drie zijn ze compleet waardeloos.
Want alle informatie zat in de eerste mail....

ow well...
dan maar 3 keer antwoorden
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  CHI shopkeeper vrijdag 23 oktober 2015 @ 07:44:32 #180
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157035189
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 06:00 schreef HighLander het volgende:
Ik heb nu 3 mailtjes....
1 van zoe in reactie op mijn originele mail.
a) die lijkt alsof de mail niet gelezen is
b) een vraag heeft in een vorm van engels die ik in ieder geval niet snap.

En twee van een geautomatiseerd systeem waar jij denk ik ordernummers in hebt geschoten ondertekent met ene Candy die vraagt of ik alub een klachtomschrijving kan sturen.
.
En alle drie zijn ze compleet waardeloos.
Want alle informatie zat in de eerste mail....

ow well...
dan maar 3 keer antwoorden
Hoi, ik heb inderdaad bij mijn collega Candy navraag gedaan, en zij heeft geen mail van je kunnen vinden met daarin je probleemomschrijving en een video of link naar je video. Het gebeurt wel eens dat mails hier niet aankomen, en dat is heel vervelend maar daar kunnen we helaas niets aan doen. Naar aanleiding van mijn verzoek naar je order te kijken heb je van Candy dus die mails ontvangen. Als je gewoon even je originele mailtje opnieuw stuurt dan moet het goedkomen. Ik weet niet of je in de eerste mail een videobestand als bijlage hebt verstuurd, maar als dat zo is raad ik je aan deze even via bijv. vidme te uploaden en de link mee te sturen, want anders komt ie zeker niet aan.
Ik ga er vanuit dat de customer service je probleem nu verder afhandelt, maar mocht dat niet zo zijn, contact me dan ajb nog even!
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 07:51:41 #181
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_157035218
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 07:44 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb inderdaad bij mijn collega Candy navraag gedaan, en zij heeft geen mail van je kunnen vinden met daarin je probleemomschrijving en een video of link naar je video. Het gebeurt wel eens dat mails hier niet aankomen, en dat is heel vervelend maar daar kunnen we helaas niets aan doen. Naar aanleiding van mijn verzoek naar je order te kijken heb je van Candy dus die mails ontvangen. Als je gewoon even je originele mailtje opnieuw stuurt dan moet het goedkomen. Ik weet niet of je in de eerste mail een videobestand als bijlage hebt verstuurd, maar als dat zo is raad ik je aan deze even via bijv. vidme te uploaden en de link mee te sturen, want anders komt ie zeker niet aan.
Ik ga er vanuit dat de customer service je probleem nu verder afhandelt, maar mocht dat niet zo zijn, contact me dan ajb nog even!
:S is dit deel van een ontmoedigingsbeleid ofzo? :/

Ja ik heb een heel mailtje gestuurd, exact zoals me dat gevraagd werd door de klantenservice in de chat. richting cservice@ ...
.
Die had overigens niets vermeld over 'ergens uploaden'. Ook nieuwe eisen dat "er een logo van banggood" in de video moet zitten is een beetje nieuw voor me.

Candy mailt overigens met een cservicez@ adres, wellicht dat dat de reden is dat ze eerdere mail niet kan vinden. Maar daar heb ik nu enkel 2 mailtjes opgereageerd heb met verbazing en de kanttekening dat twee losse issues aanmaken niet heel erg helpt en het aan beide zijden ingewikkelder maakt.

Verder is de mail sowieso wel aangekomen, daar ik er immers bijna tegelijkertijd als Candy een reactie op heb ontvangen van ene Zoe (met mijn originele subject erin)... met een zeer irrelevante vraag die ik nog steeds niet snap of kan plaatsten tov de originele mail.

Er is video, maar nee niet online... en uberhaupt al het feit dat het blijkbaar mogelijk is voor agents om parallel aan dezelfde case te werken schept niet heel veel vertrouwen,


nu originele meuk nog maar es verstuurd :S

[ Bericht 7% gewijzigd door HighLander op 23-10-2015 07:57:26 ]
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  CHI shopkeeper vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:05:38 #182
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157035750
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 07:51 schreef HighLander het volgende:

[..]

:S is dit deel van een ontmoedigingsbeleid ofzo? :/

Ja ik heb een heel mailtje gestuurd, exact zoals me dat gevraagd werd door de klantenservice in de chat. richting cservice@ ...
.
Die had overigens niets vermeld over 'ergens uploaden'. Ook nieuwe eisen dat "er een logo van banggood" in de video moet zitten is een beetje nieuw voor me.

Candy mailt overigens met een cservicez@ adres, wellicht dat dat de reden is dat ze eerdere mail niet kan vinden. Maar daar heb ik nu enkel 2 mailtjes opgereageerd heb met verbazing en de kanttekening dat twee losse issues aanmaken niet heel erg helpt en het aan beide zijden ingewikkelder maakt.

Verder is de mail sowieso wel aangekomen, daar ik er immers bijna tegelijkertijd als Candy een reactie op heb ontvangen van ene Zoe (met mijn originele subject erin)... met een zeer irrelevante vraag die ik nog steeds niet snap of kan plaatsten tov de originele mail.

Er is video, maar nee niet online... en uberhaupt al het feit dat het blijkbaar mogelijk is voor agents om parallel aan dezelfde case te werken schept niet heel veel vertrouwen,

nu originele meuk nog maar es verstuurd :S
Nee, dit is geen deel van een ontmoedigingsbeleid, maar ik ben het wel met je eens dat ze er een potje van hebben gemaakt en het daardoor erg onduidelijk is geworden. Je video (waar overigens geen logo in hoeft, sorry dat je dat wel verteld is) is in goede orde ontvangen, en Zoe wil alleen nog graag weten of de zaklamp nog wel licht geeft/schijnt. Als je die mail nog even kort wilt beantwoorden (mocht je dat nog niet gedaan hebben) dan kan ze daar mee verder. Excuses van haar kant voor haar slechte Engels, maar ik hoop dat je begrip hebt voor het feit dat hier voornamelijk Chinezen werken die ondanks dat ze hun best doen, niet over een al te hoog Engelsniveau beschikken. Je ontvangt verder geen mailtjes van Candy meer om het overzichtelijk te houden.
Ik hoor het graag van je als je er niet uit komt of als er zich nog problemen voordoen.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:14:45 #183
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_157035867
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:05 schreef Banggood het volgende:

[..]

Nee, dit is geen deel van een ontmoedigingsbeleid, maar ik ben het wel met je eens dat ze er een potje van hebben gemaakt en het daardoor erg onduidelijk is geworden. Je video (waar overigens geen logo in hoeft, sorry dat je dat wel verteld is) is in goede orde ontvangen, en Zoe wil alleen nog graag weten of de zaklamp nog wel licht geeft/schijnt. Als je die mail nog even kort wilt beantwoorden (mocht je dat nog niet gedaan hebben) dan kan ze daar mee verder. Excuses van haar kant voor haar slechte Engels, maar ik hoop dat je begrip hebt voor het feit dat hier voornamelijk Chinezen werken die ondanks dat ze hun best doen, niet over een al te hoog Engelsniveau beschikken. Je ontvangt verder geen mailtjes van Candy meer om het overzichtelijk te houden.
Ik hoor het graag van je als je er niet uit komt of als er zich nog problemen voordoen.
K check, top dankjewel voor de duidelijkheid!!
Dan archiveer ik de mailtjes van en richting Candy.

Zoe heb ik een mail beantwoord met naar mijn beste weten een antwoord op de vraag.
In een ehm toegankelijker engels dan de originele mail was opgesteld.
Maar goed, ook die informatie stond eigenlijk al in de originele mail.

En excuses zijn ook weer niet nodig, maar probeerde juist zoveel mogelijk te tacklen door de originele mail zo compleet mogelijk te maken. Weinig nut immers om elke keer tussen de 6 en 16 uur te moeten wachten in een mailwisseling voor allerlei kleine details.

Om de vraag te beantwoorden, die idd ook al naar zoe is gegaan.
"geen idee, kan ik niet testen".
Foutmelding onstaat immers bij laden van de batterij.
geen andere batterijen voor handen om flashlight te testen helaas.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  CHI shopkeeper vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:41:57 #184
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157036213
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:14 schreef HighLander het volgende:

[..]

K check, top dankjewel voor de duidelijkheid!!
Dan archiveer ik de mailtjes van en richting Candy.

Zoe heb ik een mail beantwoord met naar mijn beste weten een antwoord op de vraag.
In een ehm toegankelijker engels dan de originele mail was opgesteld.
Maar goed, ook die informatie stond eigenlijk al in de originele mail.

En excuses zijn ook weer niet nodig, maar probeerde juist zoveel mogelijk te tacklen door de originele mail zo compleet mogelijk te maken. Weinig nut immers om elke keer tussen de 6 en 16 uur te moeten wachten in een mailwisseling voor allerlei kleine details.

Om de vraag te beantwoorden, die idd ook al naar zoe is gegaan.
"geen idee, kan ik niet testen".
Foutmelding onstaat immers bij laden van de batterij.
geen andere batterijen voor handen om flashlight te testen helaas.
Geen dank, en top dat je er zelf in ieder geval alles aan hebt gedaan om de communicatie zo duidelijk mogelijk te houden.
Je krijgt een mailtje van Zoe terug, en zij gaat het verder afhandelen. Mocht de oplossing nou uiteindelijk niet naar wens zijn, laat het me dan hier gelijk even weten, dan ga ik er achteraan!
  CHI shopkeeper vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:59:16 #185
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157036469
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Kan je mij een seintje geven wanneer hij weer in stock is?
Zojuist nog weer gekeken namelijk maar helaas zonder succes.

Met wellicht "A special coupon for you my friend because of inconvenience" erbij ;) ?
Hoi, het horloge waar je zo lang op hebt moeten wachten is weer beschikbaar! De manager wilde helaas niet mee in een goeievriendencoupon, maar met code FOKNLBG krijg je wel 5% korting. Niet veel, maar toch iets! :)
pi_157038431
Ik wil een bestelling doen, maar zowel in de app als in de site zie ik de betaal optie voor iDeal niet ?
pi_157038693
Al Opgelost ...

[ Bericht 95% gewijzigd door chrisdrielsma op 23-10-2015 15:48:19 ]
pi_157041824
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 05:58 schreef Banggood het volgende:

[..]

Haha laten we hopen van niet! :D Dank je!
Zie net in de mail dat jullie ene shopreview bedoelen. Geen productreview dus?

Die schrijf ik wel ff, ik heb op dit incidentje nog nooit problemen gehad :)
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:24:13 #189
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157045930
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:59 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, het horloge waar je zo lang op hebt moeten wachten is weer beschikbaar! De manager wilde helaas niet mee in een goeievriendencoupon, maar met code FOKNLBG krijg je wel 5% korting. Niet veel, maar toch iets! :)
Besteld!

Dank voor het doorgeven, en jammer dat Banggood een "dear valued customer" niet tegemoet wilde komen in het ongemak :')!

Kijk mijn bestelgeschiedenis maar :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  CHI shopkeeper zaterdag 24 oktober 2015 @ 03:10:31 #190
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157057775
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:55 schreef So_Surreal het volgende:
Ik wil een bestelling doen, maar zowel in de app als in de site zie ik de betaal optie voor iDeal niet ?
Ik heb het net even gecheckt op de site, en daar werkt iDeal op dit moment gewoon. Zodra je op 'Buy it now' klikt kom je in je winkelwagentje en vind je rechts op de pagina de betalingsmogelijkheden. Daartussen staat ook iDeal, en bovendien hebben we rechtsonder ook nog een grote iDeal-button waar je op kunt klikken. ;)
  CHI shopkeeper zaterdag 24 oktober 2015 @ 03:24:27 #191
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157057817
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 14:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Zie net in de mail dat jullie ene shopreview bedoelen. Geen productreview dus?

Die schrijf ik wel ff, ik heb op dit incidentje nog nooit problemen gehad :)
Dat laatste is goed om te horen natuurlijk!
Wat betreft de review: we zijn blij met iedere vorm van feedback, dus doe maar wat voor jou het makkelijkst is ;-) Bedankt alvast!
  CHI shopkeeper zaterdag 24 oktober 2015 @ 03:28:06 #192
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157057828
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Besteld!

Dank voor het doorgeven, en jammer dat Banggood een "dear valued customer" niet tegemoet wilde komen in het ongemak :')!

Kijk mijn bestelgeschiedenis maar :P
Geen dank :)
Erg jammer inderdaad, maar volgende week start ik een leuke actie en is er weer wat te winnen, dus ik hoop dat dat de pijn een beetje verzacht! En wie weet komt die coupon er nog eens.. ;)
pi_157060555
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 03:10 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik heb het net even gecheckt op de site, en daar werkt iDeal op dit moment gewoon. Zodra je op 'Buy it now' klikt kom je in je winkelwagentje en vind je rechts op de pagina de betalingsmogelijkheden. Daartussen staat ook iDeal, en bovendien hebben we rechtsonder ook nog een grote iDeal-button waar je op kunt klikken. ;)
Ja nu net weer getest en nu zie ik het wel.
Gisteren stond er op die plek alleen Paypal en Creditcard, heb de bestelling gisteren met Paypal gedaan.

Zat wel op een UK Proxy, maar probeerde het gisteren ook nog op de computer met een NL ADSL en via NL WiFi in de app, maar zag nergens iDeal staan.
  CHI shopkeeper maandag 26 oktober 2015 @ 03:59:37 #194
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157104827
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 12:59 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ja nu net weer getest en nu zie ik het wel.
Gisteren stond er op die plek alleen Paypal en Creditcard, heb de bestelling gisteren met Paypal gedaan.

Zat wel op een UK Proxy, maar probeerde het gisteren ook nog op de computer met een NL ADSL en via NL WiFi in de app, maar zag nergens iDeal staan.
Dat is vreemd; misschien hadden ze er gisteren even geen zin in 8)7 Gelukkig werkte Paypal dan wel en doet iDeal het nu ook weer gewoon zoals het hoort! :)
pi_157113967
SJCam is bezig met het verzenden van de SJ5000x Elite..
Wanneer zal deze beschikbaar zijn op banggood.?

Gezien de Limited Edition (de voorloper) ook maar 1000pc beschikbaar had en de Elite versie ook een beperkte oplage heeft weet ik niet waar ik moet bestellen.

Wegens positieve ervaringen bestel ik natuurlijk liever via BG.. :) Maar wil niet naast de pot pissen wanneer ze niet meer beschikbaar zijn.

Mvg,

Dora
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:08:24 #196
172194 Runx
Pas op, Allochtoon !!
pi_157118804
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 05:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, allereerst: heel vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen! Ik heb je nummers gecheckt, maar de status van ordernummers gaat in ons systeem niet verder dan 'verzonden', wat in jouw situatie het geval is. Je t&t-nummer geeft inderdaad aan dat je pakketje in Nederland is aangekomen en bij je opgegeven adres is aangeboden, en daarna weer is meegenomen. Vanuit PostNL een raar verhaal dat ze je geen 3s-code kunnen geven, en dat je bestelling wordt teruggestuurd naar China. Op je vraag wat er mis is gegaan kan ik je geen antwoord geven, omdat het, zoals je zelf ook al aangeeft, ergens mis is gegaan bij het bezorgen (door PostNL), en ik niet de middelen heb om in hun systeem te kijken.

Voor nu stel ik voor dat we even een paar dagen wachten. In de tussentijd komt wellicht je pakketje hier weer aan, of hij geeft via het t&t-nummer weer een teken van leven. Mocht dit allemaal niet het geval zijn, dan ga ik m'n best doen om een goede oplossing voor je te vinden!
Beste Banggood,

hebben jullie mijn pakket al terug ontvangen? Ordernummer 8344185?

Ik ben terug gebeld door postNl en het bleek dat de postbode iets fout had gedaan, wat wist de beste man mij niet te vertellen. Het is in ieder geval terug gestuurd naar jullie. Mochten jullie deze ontvangen hebben kunnen jullie hem dan weer terug sturen zodat ik alsnog mijn bestelling heb? Graag zou ik het ook op een ander adres willen ontvangen zodat het niet weer mis gaat. Alvats bedankt.

p.s T&T nummer : RE559012594SE
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
  CHI shopkeeper dinsdag 27 oktober 2015 @ 02:56:10 #197
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157127680
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:38 schreef DoraTheExplorer het volgende:
SJCam is bezig met het verzenden van de SJ5000x Elite..
Wanneer zal deze beschikbaar zijn op banggood.?

Gezien de Limited Edition (de voorloper) ook maar 1000pc beschikbaar had en de Elite versie ook een beperkte oplage heeft weet ik niet waar ik moet bestellen.

Wegens positieve ervaringen bestel ik natuurlijk liever via BG.. :) Maar wil niet naast de pot pissen wanneer ze niet meer beschikbaar zijn.

Mvg,

Dora
Hoi!
Normaal gesproken gaan wij de Elite pas verkopen als we door de oude voorraad (SJ5000X) heen zijn, wat naar verwachting nog enkele weken gaat duren. Maar.. omdat jij zo specifiek naar dit artikel op zoek bent, gaat de manager van dit product proberen een aparte SKU aan te maken zodat we em eerder kunnen verkopen. Ze contact mij zodra ze daar meer over weet en dan hoor je het gelijk van me! :)
  CHI shopkeeper dinsdag 27 oktober 2015 @ 03:39:41 #198
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157127826
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:08 schreef Runx het volgende:

[..]

Beste Banggood,

hebben jullie mijn pakket al terug ontvangen? Ordernummer 8344185?

Ik ben terug gebeld door postNl en het bleek dat de postbode iets fout had gedaan, wat wist de beste man mij niet te vertellen. Het is in ieder geval terug gestuurd naar jullie. Mochten jullie deze ontvangen hebben kunnen jullie hem dan weer terug sturen zodat ik alsnog mijn bestelling heb? Graag zou ik het ook op een ander adres willen ontvangen zodat het niet weer mis gaat. Alvats bedankt.

p.s T&T nummer : RE559012594SE
Hoi,
Mijn collega's die kunnen checken of je bestelling hier weer binnen is gekomen zijn op dit moment heel druk, dus dat kan ik nu niet achterhalen. Maar we gaan je bestelling opnieuw versturen :) Kun je mij het andere adres per PM toesturen?
  CHI shopkeeper dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:56:00 #199
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157129627
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 09:53 schreef wolfrolf het volgende:
Nog geen bluetooth speaker ontvangen ;(
Hoi, heb je een ordernummer voor mij? Dan ga ik even kijken!
pi_157129889
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 09:56 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, heb je een ordernummer voor mij? Dan ga ik even kijken!
Order #8710762 (placed on Thursday 17 September, 2015)
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')