vraag anders of ze een rode/roze hoes kunnen opsturenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:07 schreef DoraTheExplorer het volgende:
Beste Fokkers,
Heb gisteren mijn xiaomi powerbank binnen gekregen van banggood. Ik heb gekozen voor de rode xiaomi powerbank 10000Mah. Ik heb helaas de goud kleurige geleverd gekregen.
De rode was zelfs 2/3 euro duurder, ik heb een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ik punten kreeg voor een volgende aankoop.
Dit is mijn order nummer: 8517852
Ik zou alsnog graag de juiste kleur ontvangen gezien het een kadoo is en banggood op het moment van bestellen de enige was die deze rode in stock had.
Ik hoop dat u kunt helpen.
EDIT: Heb ook een foto van het product + verpakking gestuurd naar Banggoog
Mvg,
Dora
Goedemorgen Dora the Explorer, ik snap dat je liever de kleur hebt die je hebt besteld, want wie wil er nou een gouden power bank??quote:Op donderdag 24 september 2015 21:07 schreef DoraTheExplorer het volgende:
Beste Fokkers,
Heb gisteren mijn xiaomi powerbank binnen gekregen van banggood. Ik heb gekozen voor de rode xiaomi powerbank 10000Mah. Ik heb helaas de goud kleurige geleverd gekregen.
De rode was zelfs 2/3 euro duurder, ik heb een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ik punten kreeg voor een volgende aankoop.
Dit is mijn order nummer: 8517852
Ik zou alsnog graag de juiste kleur ontvangen gezien het een kadoo is en banggood op het moment van bestellen de enige was die deze rode in stock had.
Ik hoop dat u kunt helpen.
EDIT: Heb ook een foto van het product + verpakking gestuurd naar Banggoog
Mvg,
Dora
Top! En geen dankquote:Op donderdag 24 september 2015 18:35 schreef xileS het volgende:
[..]
In het vervolg zal ik meer rekening houden om deze pagina overzichtelijk te houden. Bedankt voor de service, mijn zusje heeft idd een mail gehad
Je filmpje geeft je probleem inderdaad duidelijk weer. Ik ga er vanuit dat de customer service je naar aanleiding hiervan verzoekt de quadcopter terug te sturen. In dat geval verwacht ik niet dat de gebroken propguard roet in het eten gooit (desnoods vermeld je later nog even dat dit een gevolg is van het defect). Als je klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, laat het me dan even weten, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op donderdag 24 september 2015 17:30 schreef Steeldunes het volgende:
[..]
Heb het mailtje inmiddels verstuurd met daarin onderstaande video
https://vid.me/tusj
Denk dat dit mijn probleem aardig duidelijk laat zien. Ik wacht de reactie van hen af.
Edit: Wilde nog een vluchtje doen, maar helaas haperde het motortje dit keer tijdens een vlucht (mid-air) wat resulteerde in een crash, nu is het plastic van de propguard gebroken
Bedankt voor de moeite Ik heb inderdaad het mailtje mogen ontvangen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 03:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Goedemorgen Dora the Explorer, ik snap dat je liever de kleur hebt die je hebt besteld, want wie wil er nou een gouden power bank??
Ik heb even m'n best gedaan en je ontvangt z.s.m. een mailtje van onze customer service waarin je de keuze krijgt tussen een herzending (in de juiste kleur ditmaal)of teruggave van het aankoopbedrag.
Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!
Heb inmiddels reactie ontvangen van de Customer Service:quote:Op vrijdag 25 september 2015 04:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Je filmpje geeft je probleem inderdaad duidelijk weer. Ik ga er vanuit dat de customer service je naar aanleiding hiervan verzoekt de quadcopter terug te sturen. In dat geval verwacht ik niet dat de gebroken propguard roet in het eten gooit (desnoods vermeld je later nog even dat dit een gevolg is van het defect). Als je klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, laat het me dan even weten, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
Wat vind jij hiervan?quote:Hi,
Thanks for your email.We have watch your video.There is nothing wrong with your drone.Just try more time it will be right.
Any question please feel free to contact us.
Best wishes,
Suzy
Hoi, de mail die je van de customer service hebt ontvangen is natuurlijk geen oplossing. Je krijgt gewoon je geld terug, waarna je er eventueel voor kunt kiezen het product opnieuw te bestellen. Je ontvangt z.s.m. een nieuwe mail van de customer service.quote:Op maandag 28 september 2015 14:31 schreef Steeldunes het volgende:
[..]
Heb inmiddels reactie ontvangen van de Customer Service:
[..]
Wat vind jij hiervan?
Goede vraag! Ik ga even de status checken en dan stuur ik je een berichtje met verdere instructiesquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:47 schreef DoraTheExplorer het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite Ik heb inderdaad het mailtje mogen ontvangen.
Hoe gaat dit precies in zijn werk.? Moet ik het ontvangen product terug sturen.?
Mvg,
Hoi, ik ga er even naar informeren. Ik laat het je z.s.m. wetenquote:Op zondag 27 september 2015 21:10 schreef kikoooooo het volgende:
http://s.click.aliexpress.com/e/yfaEYZVVv?af=184143268
Enig idee of jullie deze binnenkort ook gaan toevoegen?
Net toegevoegd, en nog ruim $10 goedkoper ookquote:Op zondag 27 september 2015 21:10 schreef kikoooooo het volgende:
http://s.click.aliexpress.com/e/yfaEYZVVv?af=184143268
Enig idee of jullie deze binnenkort ook gaan toevoegen?
Ik heb de mail binnen, zal mijn PayPal even in de gaten houden. Hartelijk dank voor je hulp hierbij! Een nieuwe gaat er zeker komen, ben er alleen nog niet uit of ik meteen een maatje groter bestel of weer dezelfde. Het is in ieder geval te leuk om niet in huis te hebben, ik begin m al te missen namelijkquote:Op dinsdag 29 september 2015 04:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, de mail die je van de customer service hebt ontvangen is natuurlijk geen oplossing. Je krijgt gewoon je geld terug, waarna je er eventueel voor kunt kiezen het product opnieuw te bestellen. Je ontvangt z.s.m. een nieuwe mail van de customer service.
Laat me aub even weten hoe het is afgelopen
Laatste reactie die ik had gekregen is dat ik nog een keer een foto moest sturen. Nadat ik een foto had gestuurd heb ik eigenlijk niks meer gehoord. Wat is de status eigenlijk? Ik weet namelijk niet of het al verzonden is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:19 schreef xileS het volgende:
Mijn zusje heeft ook 2x de roze/rode ontvangen ipv de gouden die ze besteld had. Ik had gisteravond al een mailtje gestuurd, maar heb nog geen reactie hierop gehad. Ik weet niet hoe lang het normaal duurt voordat ik een reactie krijg. De ordernummers zijn 8532789 en 8533066.
Geen dank!quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:56 schreef Steeldunes het volgende:
[..]
Ik heb de mail binnen, zal mijn PayPal even in de gaten houden. Hartelijk dank voor je hulp hierbij! Een nieuwe gaat er zeker komen, ben er alleen nog niet uit of ik meteen een maatje groter bestel of weer dezelfde. Het is in ieder geval te leuk om niet in huis te hebben, ik begin m al te missen namelijk
Nogmaals bedankt! Super service van Banggood!
Hoi, Ik heb even gekeken, en op 25 september heeft de customer service een mail gestuurd met daarin de vraag of je een resend of refund (herzending of geld terug) wilt. Ik stuur je deze mail even als PM. Als je de mail niet hebt gezien en deze ook niet in je spamfilter is blijven hangen, dan is ie niet aangekomen, en dat gebeurt helaas af en toe. In dat geval moet je even een nieuwe mail sturen met je order nummers en je keuze (resend of refund). Een foto is deze keer uiteraard niet nodig. Mocht je de mail nou alsnog vinden als spam o.i.d. dan kun je 'em natuurlijk gewoon beantwoorden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:35 schreef xileS het volgende:
[..]
Laatste reactie die ik had gekregen is dat ik nog een keer een foto moest sturen. Nadat ik een foto had gestuurd heb ik eigenlijk niks meer gehoord. Wat is de status eigenlijk? Ik weet namelijk niet of het al verzonden is.
Bedankt!!quote:Op dinsdag 29 september 2015 07:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Net toegevoegd, en nog ruim $10 goedkoper ook
Je vindt em hier: http://goo.gl/AHGgak
Ik heb een resend gevraagd en vrijdag bevestiging gekregen dat die geregeld zou worden en ik bericht zou krijgen wanneer de powerbank verzonden wordt. Vandaag (hopelijk nog op tijd voor de feestdagen) gevraagd of men weet wanneer ie verstuurd gaat worden, want ik heb helaas niks meer vernomen. (wil niet zeuren, maar normaliter verstuurt Banggood érg snel )quote:Op woensdag 30 september 2015 03:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, Ik heb even gekeken, en op 25 september heeft de customer service een mail gestuurd met daarin de vraag of je een resend of refund (herzending of geld terug) wilt. Ik stuur je deze mail even als PM. Als je de mail niet hebt gezien en deze ook niet in je spamfilter is blijven hangen, dan is ie niet aangekomen, en dat gebeurt helaas af en toe. In dat geval moet je even een nieuwe mail sturen met je order nummers en je keuze (resend of refund). Een foto is deze keer uiteraard niet nodig. Mocht je de mail nou alsnog vinden als spam o.i.d. dan kun je 'em natuurlijk gewoon beantwoorden.
Nog een laatste dingetje: we zijn vanaf a.s. donderdag t/m zondag gesloten i.v.m. nationale feestdagen hier in China, dus als je in de gelegenheid bent raad ik je aan vanochtend nog even het mailtje te sturen.
Banggood is even op vakantie. Maar heb je een 3S code (kan je via de twitter van postnl opvragen). Dan zie je misschien wat er fout is gegaan. Blijkbaar was er niemand thuis en hebben ze al ergens rond 19 september geprobeerd het af te leveren. Nooit briefjes ofzo gehad?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:24 schreef Runx het volgende:
Beste Banggood,
Kunnen jullie naar mijn order kijken Order No. 8344185 met track and trace nummer RE559012594SE .
Ik heb het pakketje niet ontvangen, dus ging ik kijken op internationale track and trace sites zoals http://www.trackitonline.ru . Daar zag ik dat postnl geprobeerd heeft het pakketje af te leveren maar dat is mislukt en nu wordt het pakket terug verzonden naar china., Ik heb postnl gebeld en zij bevestigen dit ook, alleen kunnen zij mij niet vertellen wat er met het pakketje is gebeurd. Ze kunnen mij niet vertellen waarom het mislukt is en waar het fout gegaan is. Ik heb geprobeerd een klacht in te dienen omdat ik graag wil weten wat er is gebeurd met mijn pakketje maar ze vertellen dood leuk dat de verzender dit moet doen in eigen land. Ik heb voor de 2 x keer gebeld en met iemand anders gesproken en toch ene klacht ingediend. Niet dat het veel meer uit maakt want het pakketje is terug verzonden naar China.
Hoe kunnen wij dit oplossen? Kunnen jullie zodra het pakketje binnen is bij jullie het terug sturen ? Is het dan ook mogelijk om hem op een andere adres te laten bezorgen?
Ja ik zag dat ze op vakantie zijn. Nee heb geen nederlandse track and trace toen ze die wou geven zei de mevrouw van de helpdesk dat er dus iets mis was met mijn pakketje. Ze zei dat het mislukt was bij het bezorgen en dat die terug is verzonden naar china. Ik heb helemaal niks ontvangen, ook geen briefjes. Normaliter als je niet thuis bent dan lever ze het bij een ah of iets dergelijks af. Blijkbaar is hier niet het geval geweest. Vandaar dat ik het zo raar vind. OOk heb ik gevraagd of postnl mij kon uitleggen wat er mee gebeurd is en hoe dit kan. Dat kon ze ook niet. Ook heb ik bij de eerste keer geen klacht of watten ook kunnen doorgeven. Ze zei dat de verzender in eigen land dit moest doen. Wat ik erg vreemd vind. Bij de tweede keer bellen kon ik wel een klacht indienen. Tevens staat gewoon op postnl ze website dat je telefonisch een klacht kan indienen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Banggood is even op vakantie. Maar heb je een 3S code (kan je via de twitter van postnl opvragen). Dan zie je misschien wat er fout is gegaan. Blijkbaar was er niemand thuis en hebben ze al ergens rond 19 september geprobeerd het af te leveren. Nooit briefjes ofzo gehad?
Dit is trouwens de officiële website van Sweden post waar je pakket dus mee verstuurd is: http://www.postnord.se/en(...)2594SE0RE559012594SE
Hoi, ik begrijp het probleem. Een aantal van mijn collega's (van wie ik wat info nodig heb) is i.v.m. de feestdagen vandaag nog niet aanwezig, maar vanaf morgen wel weer. Om die reden kom ik hier morgenochtend gelijk even op terug!quote:Op woensdag 30 september 2015 15:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb een resend gevraagd en vrijdag bevestiging gekregen dat die geregeld zou worden en ik bericht zou krijgen wanneer de powerbank verzonden wordt. Vandaag (hopelijk nog op tijd voor de feestdagen) gevraagd of men weet wanneer ie verstuurd gaat worden, want ik heb helaas niks meer vernomen. (wil niet zeuren, maar normaliter verstuurt Banggood érg snel )
Het is niet dat ik haast heb, maar vraag me af of er nog voortgang in zit. Tot na de vakantie wachten omdat de rode tijdelijk niet leverbaar is of zo, is dus geen probleem.
Hoi, allereerst: heel vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen! Ik heb je nummers gecheckt, maar de status van ordernummers gaat in ons systeem niet verder dan 'verzonden', wat in jouw situatie het geval is. Je t&t-nummer geeft inderdaad aan dat je pakketje in Nederland is aangekomen en bij je opgegeven adres is aangeboden, en daarna weer is meegenomen. Vanuit PostNL een raar verhaal dat ze je geen 3s-code kunnen geven, en dat je bestelling wordt teruggestuurd naar China. Op je vraag wat er mis is gegaan kan ik je geen antwoord geven, omdat het, zoals je zelf ook al aangeeft, ergens mis is gegaan bij het bezorgen (door PostNL), en ik niet de middelen heb om in hun systeem te kijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:23 schreef Runx het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ze op vakantie zijn. Nee heb geen nederlandse track and trace toen ze die wou geven zei de mevrouw van de helpdesk dat er dus iets mis was met mijn pakketje. Ze zei dat het mislukt was bij het bezorgen en dat die terug is verzonden naar china. Ik heb helemaal niks ontvangen, ook geen briefjes. Normaliter als je niet thuis bent dan lever ze het bij een ah of iets dergelijks af. Blijkbaar is hier niet het geval geweest. Vandaar dat ik het zo raar vind. OOk heb ik gevraagd of postnl mij kon uitleggen wat er mee gebeurd is en hoe dit kan. Dat kon ze ook niet. Ook heb ik bij de eerste keer geen klacht of watten ook kunnen doorgeven. Ze zei dat de verzender in eigen land dit moest doen. Wat ik erg vreemd vind. Bij de tweede keer bellen kon ik wel een klacht indienen. Tevens staat gewoon op postnl ze website dat je telefonisch een klacht kan indienen.
Ik snap dat er niet veel aan meer kan gebeuren het pakketje is terug afzender gestuurd, maar ik zou graag willen weten wat er mis is gegaan.
Ik hoop dat banggood mijn pakketje weer terug kan sturen zodra ze het hebben ontvangen, misschien naar een ander adres.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:46 schreef SmashingJummy het volgende:
Hey Banggood, mijn order met nummer 8794049(21 september) staat nog steeds op Payment Preparing, terwijl ik wel al betaald heb.
Je product is op 28 september verstuurd. Ik stuur je de tracking code even als PM.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb een resend gevraagd en vrijdag bevestiging gekregen dat die geregeld zou worden en ik bericht zou krijgen wanneer de powerbank verzonden wordt. Vandaag (hopelijk nog op tijd voor de feestdagen) gevraagd of men weet wanneer ie verstuurd gaat worden, want ik heb helaas niks meer vernomen. (wil niet zeuren, maar normaliter verstuurt Banggood érg snel )
Het is niet dat ik haast heb, maar vraag me af of er nog voortgang in zit. Tot na de vakantie wachten omdat de rode tijdelijk niet leverbaar is of zo, is dus geen probleem.
Hoi, ik weet niet naar welke post je refereert, omdat ik je gebruikersnaam hierboven niet terugzie. Kun je me dat laten weten? Dank je!quote:
Hoi, ik stuur je hier even een PM over.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:46 schreef SmashingJummy het volgende:
Hey Banggood, mijn order met nummer 8794049(21 september) staat nog steeds op Payment Preparing, terwijl ik wel al betaald heb.
Thanks! Ik ga bij de brievenbus liggen wachten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
[..]
Je product is op 28 september verstuurd. Ik stuur je de tracking code even als PM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |