abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 september 2015 @ 14:37:16 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155864831
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nog niet, maar echt ver zullen ze er niet vanaf zitten denk ik
Ik denk dat het nog zeker 10 jaar duurt voor ze recht hebben op AOW.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155864838
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee hij heeft een ongeval gehad en kreeg later bij ontslag en bedragje mee waarvan hij het huis in Hongarije kon kopen.
Dus je kan ontslag krijgen en je vervolgens laten afkeuren? Klinkt krom
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 6 september 2015 @ 14:39:51 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155864869
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zeg ik nergens, ik vraag het me gewoon af

Vind het een raar verhaal, dat mag jij anders vinden en je mag zelfs boos worden op je varken
Er is niets raars aan, je mag een WAO-uitkering gewoon meenemen binnen de EU.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 6 september 2015 @ 14:40:15 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155864876
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dus je kan ontslag krijgen en je vervolgens laten afkeuren? Klinkt krom
Nee, dat verzin jij ervan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 6 september 2015 @ 14:41:10 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155864899
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dus je kan ontslag krijgen en je vervolgens laten afkeuren? Klinkt krom
Je kunt al gedeeltelijk afgekeurd zijn en een deel WAO krijgen terwijl je daarnaast voor het niet afgekeurde deel kunt werken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Admin zondag 6 september 2015 @ 14:41:13 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_155864900
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dus je kan ontslag krijgen en je vervolgens laten afkeuren? Klinkt krom
Lees hun blog misschien staat het daar,wat kan mij de volgorde nu schelen. Waar je je druk over maakt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 6 september 2015 @ 14:41:59 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155864914
Daarbij moet hij al voor 1 januari 2004 arbeidsongeschikt zijn geweest, anders had hij geen WAO maar WIA gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin zondag 6 september 2015 @ 14:45:20 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_155864973
quote:
Ach ;( ze hoeven zich toch nergens voor te verantwoorden, ik vond het een leuke uitzending, en knap om.te zien hoe ze zich met heel weinig al jaren staande houden.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_155865089
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:45 schreef yvonne het volgende:
Ach ;( ze hoeven zich toch nergens voor te verantwoorden, ik vond het een leuke uitzending, en knap om.te zien hoe ze zich met heel weinig al jaren staande houden.
Ze moeten zich alleen tegenover de instantie die de WAO stuurt verantwoorden. En dat doen/deden ze kennelijk volgens de regels, anders hadden ze die WAO niet gekregen. Heel simpel.
En verder hoeven ze zich alleen tegenover zichzelf en, als ze gelovig zijn, God te verantwoorden :)
Het zou niet mijn keuze zijn om zo te leven, maar dat boeit niet. Ze hoeven zich niet tegenover mij te verantwoorden :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 6 september 2015 @ 15:02:20 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155865358
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ze moeten zich alleen tegenover de instantie die de WAO stuurt verantwoorden. En dat doen/deden ze kennelijk volgens de regels, anders hadden ze die WAO niet gekregen. Heel simpel.
En verder hoeven ze zich alleen tegenover zichzelf en, als ze gelovig zijn, God te verantwoorden :)
Het zou niet mijn keuze zijn om zo te leven, maar dat boeit niet. Ze hoeven zich niet tegenover mij te verantwoorden :)
Dit, en dan heeft hij zijn recht op WAO behouden na de beruchte herkeuringen van 2004/2005, want daar kwam je echt niet onderuit door naar het buitenland te verhuizen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155865715
quote:
7s.gif Op zondag 6 september 2015 11:46 schreef amaranta het volgende:

[..]

Als hij goed moppen kan tappen.
Mijn favoriete mop is: Komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter: ruim je dat zelf even op.
Staat een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur: Hé kom daar eens vanaf!

quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 05:31 schreef Physsic het volgende:
Ik heb er sowieso altijd wel een beetje moeite mee als ouders besluiten te emigreren, terwijl de kinderen met zo rond de 15-jaar zit.
Net te jong om thuis te blijven, maar een vrij geisoleerd gezinsleven zien ze vaak ook niet zitten.
Dit inderdaad. Wacht dan gewoon een paar jaar tot je kinderen op kamers wonen ofzo.
pi_155866335
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 15:17 schreef Operc het volgende:

[..]

Staat een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur: Hé kom daar eens vanaf!

[..]

Dit inderdaad. Wacht dan gewoon een paar jaar tot je kinderen op kamers wonen ofzo.
Kom je net een beetje in de puberteit, eerste vriendinnetje, steeds meer losraken van je ouders, beginnen je vrienden aan het bruisende nachtleven, moet jij met je ouders en het huisvarken mee in een afgelegen boerderij gaan wonen. xD
Ach, het is goedgekomen.
pi_155866365
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 15:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Kom je net een beetje in de puberteit, eerste vriendinnetje, steeds meer losraken van je ouders, beginnen je vrienden aan het bruisende nachtleven, moet jij met je ouders en het huisvarken mee in een afgelegen boerderij gaan wonen. xD
Ach, het is goedgekomen.
Precies. :P Als je nu naar Berlijn, Parijs of Londen verhuist ofzo, dan kun je nog een zinnige taal leren en vinden je vrienden het waarschijnlijk fantastisch om een weekendje op bezoek te komen. Maar die troosteloze benden in Hongarije... Ik snap de keuze van die kinderen wel.
pi_155866939
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ach ;( ze hoeven zich toch nergens voor te verantwoorden, ik vond het een leuke uitzending, en knap om.te zien hoe ze zich met heel weinig al jaren staande houden.
Vind ik ook :Y Ik snap niet waar mensen commentaar op hebben. Als ze in NL zouden wonen, in een huurflat ofzo, zouden ze meer kosten (huur- en zorgtoeslag e.d.). Laat die mensen lekker, ze zijn waarschijnlijk gelukkiger dan de klagende zuurpruimen.
pi_155867080
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 16:17 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Vind ik ook :Y Ik snap niet waar mensen commentaar op hebben. Als ze in NL zouden wonen, in een huurflat ofzo, zouden ze meer kosten (huur- en zorgtoeslag e.d.). Laat die mensen lekker, ze zijn waarschijnlijk gelukkiger dan de klagende zuurpruimen.
Ik stoor me sowieso wel vaker aan dat mensen het steeds vaker nodig vinden om mensen via twitter/facebook volledig af te slachten (zo erg zal dat hierbij niet zijn?), terwijl het eigenlijk nergens over gaat.
En je kan het toch nooit voor iedereen goed doen.

Offtopicvoorbeeld.
Stuur je de kids naar kinderopvang om te kunnen werken, vindt iedereen je eeb slechte moeder. Blijf je thuis om ze op te voeden, ben je een ambitieloze-doos. :')
  zondag 6 september 2015 @ 16:27:39 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155867177
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 16:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik stoor me sowieso wel vaker aan dat mensen het steeds vaker nodig vinden om mensen via twitter/facebook volledig af te slachten (zo erg zal dat hierbij niet zijn?), terwijl het eigenlijk nergens over gaat.
En je kan het toch nooit voor iedereen goed doen.

Offtopicvoorbeeld.
Stuur je de kids naar kinderopvang om te kunnen werken, vindt iedereen je eeb slechte moeder. Blijf je thuis om ze op te voeden, ben je een ambitieloze-doos. :')
Als je al kijkt wat voor opmerkingen er in dit topic geplaatst zijn, dan heb ik niet de illusie dat men op twitter of facebook milder zal zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Miss 200.000.000! zondag 6 september 2015 @ 16:41:19 #217
367000 roos94
pi_155867486
quote:
Wat een jankerd, boehoe
pi_155867716
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 14:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lees hun blog misschien staat het daar,wat kan mij de volgorde nu schelen. Waar je je druk over maakt.
Druk genoeg om te reageren schijnbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_155867754
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 16:23 schreef Physsic het volgende:

Stuur je de kids naar kinderopvang om te kunnen werken, vindt iedereen je eeb slechte moeder. Blijf je thuis om ze op te voeden, ben je een ambitieloze-doos. :')
Waarheid ligt ergens in het midden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_155867787
Edit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_155868133
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 16:41 schreef roos94 het volgende:

[..]

Wat een jankerd, boehoe
Ik wilde het niet zeggen, maar idd :')
pi_155868169
Kom op zeg!
Het commentaar - ook hier - was grof.

Zij zal ook wel dergelijke minne en persoonlijke opmerkingen te horen hebben gekregen.
Zij doen toch niemand kwaad.

Leven en laten leven...
pi_155868316
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 16:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik stoor me sowieso wel vaker aan dat mensen het steeds vaker nodig vinden om mensen via twitter/facebook volledig af te slachten (zo erg zal dat hierbij niet zijn?), terwijl het eigenlijk nergens over gaat.
En je kan het toch nooit voor iedereen goed doen.

Offtopicvoorbeeld.
Stuur je de kids naar kinderopvang om te kunnen werken, vindt iedereen je eeb slechte moeder. Blijf je thuis om ze op te voeden, ben je een ambitieloze-doos. :')
Daarom moet een ieder lekker doen wat hij/zij leuk vindt. Uiteindelijk maak je toch een bepaalde keuze omdat jij die het best vindt voor jezelf/kind/gezin/varken.

Maar als je dat met je poffertjesporum bij Ik Vertrek verschijnt kun je natuurlijk verwachten dat er een flink aantal van de 1.4 miljoen kijkers het niet eens is met de keuzes die je maakt. Tja, so be it. Maar om dan meteen te gaan huilen over negatieve tweets en fbberichten. Boo-fucking-hoo, welkom op aarde. Iedereen heeft een mening zal die maar al te graag verkondigen.

Met d'r "ik hoef hier geen mensen meer over de vloer die irl willen zien hoe we hier leven" :')
  zondag 6 september 2015 @ 17:15:19 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_155868419
Maar waarom voel je je geroepen op FB of Twitter of hier je negatieve mening over mensen te verkondigen? Waarom moet je dat in het openbaar met de wereld delen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_155868568
Stel dat je bij vertrek naar Hongarije, als goede vrienden, afscheid neemt van deze mensen en je ziet ze 10 jaar later zo er bij zitten, dan schrik je je toch een ongeluk? Alles opgegeven voor dit? Kan me werkelijk niet voorstellen dat ze dit voor ogen hadden bij vertrek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')