abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_157233239
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:05 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Wij wijzen te dikke vrouwen en mannen af omdat ze trager zijn,vaker ziek zijn en minder verkopen :).

#fatshaming #proud.
Wie zijn wij?
pi_157233301
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:07 schreef klassiek_1 het volgende:

[..]

Wie zijn wij?
Het hotel waar ik werkzaam ben en o.a. verantwoordelijk ben voor personeelswerving van bediening en receptie en bar.
pi_157233390
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:09 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Het hotel waar ik werkzaam ben en o.a. verantwoordelijk ben voor personeelswerving van bediening en receptie en bar.
Als mensen zodanig dik zijn dat ze hun werk niet op een fatsoenlijke manier kunnen doen, dan is het logisch dat je zo,n iemand niet aanneemt of ontslaat.

Maar dat is geen fatshaming.
pi_157233490
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:11 schreef klassiek_1 het volgende:

[..]

Als mensen zodanig dik zijn dat ze hun werk niet op een fatsoenlijke manier kunnen doen, dan is het logisch dat je zo,n iemand niet aanneemt of ontslaat.

Maar dat is geen fatshaming.
En als je zegt dat bijvoorbeeld Tess Holliday een lopende homp vet is en een extreem gevaarlijk voorbeeld is voor de jeugd? Doe je dan aan fatshaming?
pi_157233563
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:14 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

En als je zegt dat bijvoorbeeld Tess Holliday een lopende homp vet is en een extreem gevaarlijk voorbeeld is voor de jeugd? Doe je dan aan fatshaming?
Ja, dan doe je aan fatshaming. Het eerste is lomp gezegd, maar dat ze zwaar overgewicht heeft is een gegeven. Alleen dat ze een gevaar is voor de jeugd is pure speculatie.

Het is een model die laat zien dat ze ook met haar gewicht mooi kan zijn.
pi_157233653
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:16 schreef klassiek_1 het volgende:

[..]

Ja, dan doe je aan fatshaming. Het eerste is lomp gezegd, maar dat ze zwaar overgewicht heeft is een gegeven. Alleen dat ze een gevaar is voor de jeugd is pure speculatie.

Het is een model die laat zien dat ze ook met haar gewicht mooi kan zijn.
"Ik ben een lopende homp vet, mijn gewrichten gaan stuk en de kans is aanzienlijk dat ik dood ga aan hart en vaat ziekten. Maar als jij ook een homp vet bent moeten mensen je gewoon accepteren hoor! Doodgaan aan hart en vaatziekten is niet zo heel erg joh."

Dit zijn gewoon omgekeerde pro-anna vrouwen en net zo gevaarlijk dat heeft niks met fatshaming te maken.

Vrouwen die slow-motion zelfmoord plegen zouden we niet als voorbeeld moeten stellen voor onze jeugd

-Edit-
Ik besef mij net dat we erg offtopic gaan, ik verlaat dit onderwerp en zal strkas een nieuw topic starten met dit als onderwerp.
pi_157233752
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:20 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

"Ik ben een lopende homp vet, mijn gewrichten gaan stuk en de kans is aanzienlijk dat ik dood ga aan hart en vaat ziekten. Maar als jij ook een homp vet bent moeten mensen je gewoon accepteren hoor! Doodgaan aan hart en vaatziekten is niet zo heel erg joh."

Dit zijn gewoon omgekeerde pro-anna vrouwen en net zo gevaarlijk dat heeft niks met fatshaming te maken.

Vrouwen die slow-motion zelfmoord plegen zouden we niet als voorbeeld moeten stellen voor onze jeugd
1: Dat is inderdaad helemaal niet erg. Doodgaan hoort bij het leven.

Tess Holliday is blij met haar lichaam en toont dat aan de wereld. Wat is nu exact het probleem?

2: Ook niets met vrouwen (of mannen) die graag heel dun zijn. Dat moeten ze toch lekker zelf weten?

Ik heb een hekel aan dat constante oordelen.

3: Voorbeeld stellen.... :')

Tess Holliday doet gewoon werk, modellenwerk. Het scoort blijkbaar, want ze heeft relatief veel volgers op twitter.
  zondag 1 november 2015 @ 12:19:42 #183
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_157241986
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 20:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Huh??? Ik zeg juist dat het niet serieus genomen werd en dat daar dit soort wanhoopspogingen vandaan komen. Ik suggereer dus niet dat het vroeger serieuzer genomen werd.
Heb het dan wel over de situatie daar, in Amerika.
Ja je kan het een beetje dubbel interpreteren, ik dacht dat de nadruk op 'sinds' lag en dan betekent het dat het daarvoor anders was. Met de nadruk op 'jaar en dag' betekent het juist dat het heel lang geleden al zo was.

Ik blijf het een sterk verhaal vinden dat dat niet serieus wordt genomen, maargoed Amerika weet ik het fijne niet van. Gezien Amerika me wat dit soort dingen betreft weinig interesseert, zal ik me er niet meer tegenaan bemoeien zolang ze die waanzin maar bij zich houden.

Idiots.
pi_157411262
ronda rousey vs feminist (let ook op hoe het publiek en ronda zelf reageert :P )

[ Bericht 1% gewijzigd door wipes66 op 08-11-2015 22:00:34 ]
..///
pi_157505569
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 20:57 schreef wipes66 het volgende:
ronda rousey vs feminist (let ook op hoe het publiek en ronda zelf reageert :P )

Feministen waren aan het suggereren dat ze werd betaald juist omdat ze een vrouw is, ofzo?
pi_157509644
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 01:25 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Feministen waren aan het suggereren dat ze werd betaald juist omdat ze een vrouw is, ofzo?
ze wordt betaald op basis van haar mma resultaten en hoeveel geld ze in het laatje brengt (wat in haar geval behoorlijk veel is :P), echter ... de vraag was een uitnodiging om dat te ontkennen en zichzelf en/of andere vrouwen een slachtofferrol aan te meten. ronda rousey heeft aardig wat bereikt en weet ook dat ze een inspiratie kan zijn voor veel meisjes, dus ze zit duidelijk niet te wachten op zulke neerslachtige suggesties. gezien de hoek waaruit ze komt en de mensen die ze kent vermoed ik ook dat ze redelijk bekend is met de kritiek richting feministische denkbeelden. dit zou haar 'alles behalve standaard antwoord' toch enigszins verklaren ;)

ronda rousey is ook fysiek behoorlijk weerbaar en past perfect is de categorie 'niet lullen maar poetsen', iets wat ongeveer het tegenovergestelde is van hoe feministen vrouwen graag zien. de suggestie dat ook vrouwen weerbaar en calculerend kunnen zijn wordt door feministen veelal afgeschreven (bv als 'blaming-the-victim', of het idee dat vrouwen passieve objecten zijn die eigenlijk geen verantwoordelijkheid dragen voor zichzelf of hun omgeving). ook is de ideologie er op gericht om vrouwen te laten zeuren om de kleinste dingen. iets wat het tegenoverstelde is van 'niet lullen maar poetsen' en ook het tegenoverstelde is van wat een persoon zoals ronda rousey uitstraalt.
..///
pi_157509728
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:04 schreef wipes66 het volgende:

[..]

ze wordt betaald op basis van haar mma resultaten en hoeveel geld ze in het laatje brengt (wat in haar geval behoorlijk veel is :P), echter ... de vraag was een uitnodiging om dat te ontkennen en zichzelf en/of andere vrouwen een slachtofferrol aan te meten. ronda rousey heeft aardig wat bereikt en weet ook dat ze een inspiratie kan zijn voor veel meisjes, dus ze zit duidelijk niet te wachten op zulke neerslachtige suggesties. gezien de hoek waaruit ze komt en de mensen die ze kent vermoed ik ook dat ze redelijk bekend is met de kritiek richting feministische denkbeelden. dit zou haar 'alles behalve standaard antwoord' toch enigszins verklaren ;)

ronda rousey is ook fysiek behoorlijk weerbaar en past perfect is de categorie 'niet lullen maar poetsen', iets wat ongeveer het tegenovergestelde is van hoe feministen vrouwen graag zien. de suggestie dat ook vrouwen weerbaar en calculerend kunnen zijn wordt door feministen veelal afgeschreven (bv als 'blaming-the-victim', of het idee dat vrouwen passieve objecten zijn die eigenlijk geen verantwoordelijkheid dragen voor zichzelf of hun omgeving). ook is de ideologie er op gericht om vrouwen te laten zeuren om de kleinste dingen. iets wat het tegenoverstelde is van 'niet lullen maar poetsen' en ook het tegenoverstelde is van wat een persoon zoals ronda rousey uitstraalt.
Het publiek was het helemaal met haar eens :)
pi_157514405
quote:
de video's van Thunderf00t zijn wat dat onderwerp betreft veel beter vind ik :P overigens is het niet alleen de game-industrie waar ze proberen te scoren. ook opensource en zelfs linus liggen nu blijkbaar in het vizier :')

quote:
Feminists in tech have been staging attempted “honey traps” to frame prominent male software developers for sexual assault, according to explosive claims on the blog of Eric S. Raymond, a pioneer of the open source movement. In allegations that will rock the world of software development, prominent targets included Linus Torvalds, creator of the Linux kernel.

http://www.breitbart.com/(...)ce-industry-veteran/
..///
pi_157515304
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:30 schreef wipes66 het volgende:

[..]

de video's van Thunderf00t zijn wat dat onderwerp betreft veel beter vind ik :P overigens is het niet alleen de game-industrie waar ze proberen te scoren. ook opensource en zelfs linus liggen nu blijkbaar in het vizier :')

[..]

Ik zocht niet specifiek op onderwerp feminisme kwam deze gewoon tegen omdat een vriend het deelde op Twitter :D.

Het allergrappigste is dat de allereerste software-ontwikkelaars vooral vrouwen waren. Sterker nog de eerste compiler is uitgevonden door een vrouw. Niet omdat vanwege feminisme maar omdat ze theoretische wiskunde gestudeerd hadden. Sinds de jaren 50/60 is het aantal vrouwen wat wiskunde studeert trouwens gedaald
pi_157646122
een interview met een feminist die zich heeft verdiept in 'men's rights activism' ivm het maken van een documentaire.

..///
pi_157803649
12279147_1517680671891856_2291283691825847718_n.png?oh=43d3750c627b472d194d00b06a933374&oe=56AFBBF3
Please continue
The experiment requires that you continue.
It is absolutely essential that you continue.
You have no other choice, you must go on.
pi_157827996
Please continue
  donderdag 26 november 2015 @ 06:25:48 #194
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_157828067
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:09 schreef wipes66 het volgende:
een interview met een feminist die zich heeft verdiept in 'men's rights activism' ivm het maken van een documentaire.

Grappig. Ik negeer Sargons livestreams meestal maar hij heeft dis blijkbaar soms best interessante gasten
Nobody exists on purpose.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_157833645
quote:
7s.gif Op donderdag 26 november 2015 06:25 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Grappig. Ik negeer Sargons livestreams meestal maar hij heeft dis blijkbaar soms best interessante gasten
ik vind vooral de livestreams wel interessant om te volgen eigenlijk.

overigens.. hier nog een preview van de documentaire van cassie jaye:

..///
  donderdag 26 november 2015 @ 15:29:48 #196
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_157835540
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:09 schreef wipes66 het volgende:

Een goed stel hersenen, ruimdenkend en bijzonder charmant. En dan ook nog die baard O+
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_157837489
quote:
6s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:29 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Een goed stel hersenen, ruimdenkend en bijzonder charmant. En dan ook nog die baard O+
inderdaad een leuke combinatie :P
..///
pi_158920903
Please continue
  vrijdag 8 januari 2016 @ 11:51:53 #199
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_158924703
:|W

Ben blij dat feminisme al stervende is. Het is alleen nog de vraag hoeveel meer schade ze nog aanrichten aan komende generaties, voordat er wereldwijd eindelijk de stekker uit wordt getrokken.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:17:02 #200
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158925271
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:51 schreef The_Substitute het volgende:
:|W

Ben blij dat feminisme al stervende is. Het is alleen nog de vraag hoeveel meer schade ze nog aanrichten aan komende generaties, voordat er wereldwijd eindelijk de stekker uit wordt getrokken.
Wat voor schade hebben feministen dan aangericht tot zover?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')