abonnement Unibet Coolblue
pi_155812114
Ja en zo worden de laatste missende dingetjes gebracht gelukkig! Kan ik straks hopelijk ook een filmpje kijken via Netflix (geen tv) Verveel mij nu al, hopelijk kan ik straks even slapen. Dat heb ik vannacht amper gedaan.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155812330
IMA dat lied kende ik niet (ken eigenlijk verder niks v Claudia, maar ze heeft best mooie nummers hoor ik)

Maar heb m geluisterd.. Mooie tekst en ja hoor.. :'(

Toepasselijk nr voor dit topic

Skoap, fijn dat je eigen spulletjes nog worden gebracht. Hopelijk kan je zo de tijd daar toch doorkomen.
pi_155812522
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:31 schreef Skoap het volgende:
Nou ik denk dat ik wel voor inleiden kies, ook omdat ik nog een zoontje thuis heb, het idee dat ik hier 4-5 weken moet liggen is mij dan echt wat te veel. Zou het natuurlijk wel doen zodra het gevaarlijk is voor de mini. Maar anders liever toch niet.
Nou dat inderdaad. Ik zou ook niet nog een maand blijven liggen als het geen kwaad kan. Succes ermee! :*
pi_155812918
Ben ik helemaal met je eens! Ik hoop voor je dat de baby zich snel aandient, alles supergoed gaat en je met je hele gezin vlug thuis mag zijn!
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:31 schreef Skoap het volgende:
Nou ik denk dat ik wel voor inleiden kies, ook omdat ik nog een zoontje thuis heb, het idee dat ik hier 4-5 weken moet liggen is mij dan echt wat te veel. Zou het natuurlijk wel doen zodra het gevaarlijk is voor de mini. Maar anders liever toch niet.
pi_155814133
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:47 schreef Skoap het volgende:
Ja en zo worden de laatste missende dingetjes gebracht gelukkig! Kan ik straks hopelijk ook een filmpje kijken via Netflix (geen tv) Verveel mij nu al, hopelijk kan ik straks even slapen. Dat heb ik vannacht amper gedaan.
Wat ga je kijken?
pi_155814769
Skoap, wat een schrik. Hopelijk geen infectie inderdaad en kun je je baby nog even lekker in de buik houden! Sterkte :*

Zag dat Sillie gisteren vroeg hoe het gesprek met de kinderarts was gegaan. Nou die hebben we verplaatst naar vanmiddag. Dus dat is nog even afwachten.
Hopelijk is het een fijn gesprek. Ik merk dat ik zelf superonzeker ben. Vanmorgen had ze bijv een hoge temperatuur (37,7). En in plaats van dat ik juich dat ze zich zo warm kan houden en vanmiddag over mag naar een gewoon wiegje met een kruik ben ik bang dat ze verhoging heeft en misschien ziek wordt.
Soms vraag ik me echt af hoe dat moet als ze straks thuis is..

Verder wordt het ook eens tijd dat ik hier afscheid ga nemen, aangezien E. nu 9 dagen oud is maar doorschuiven naar het babytopic voelt nog wat dubbel...
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155814929
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik merk dat ik zelf superonzeker ben. Vanmorgen had ze bijv een hoge temperatuur (37,7). En in plaats van dat ik juich dat ze zich zo warm kan houden en vanmiddag over mag naar een gewoon wiegje met een kruik ben ik bang dat ze verhoging heeft en misschien ziek wordt.
Soms vraag ik me echt af hoe dat moet als ze straks thuis is..

Hej! Heb je verhaal (vanuit baby) niet helemaal meegekregen, maar hier een hart onder de riem van een mama van een 11-maander die in oktober met 34wk geboren werd en nog twee weken in het zkh lag, waarvan een dikke week aan de monitor. Die onzekerheid is héél herkenbaar! En ebt langzaam weg over tijd, met ups & downs. Komt goed, echt! En de overstap naar baby is ook gek, kan beetje bij beetje he! Je bent welkom daar :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155815086
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Skoap, wat een schrik. Hopelijk geen infectie inderdaad en kun je je baby nog even lekker in de buik houden! Sterkte :*

Zag dat Sillie gisteren vroeg hoe het gesprek met de kinderarts was gegaan. Nou die hebben we verplaatst naar vanmiddag. Dus dat is nog even afwachten.
Hopelijk is het een fijn gesprek. Ik merk dat ik zelf superonzeker ben. Vanmorgen had ze bijv een hoge temperatuur (37,7). En in plaats van dat ik juich dat ze zich zo warm kan houden en vanmiddag over mag naar een gewoon wiegje met een kruik ben ik bang dat ze verhoging heeft en misschien ziek wordt.
Soms vraag ik me echt af hoe dat moet als ze straks thuis is..

Verder wordt het ook eens tijd dat ik hier afscheid ga nemen, aangezien E. nu 9 dagen oud is maar doorschuiven naar het babytopic voelt nog wat dubbel...
Dit soort gevoelens horen er een beetje bij als je kindje in het ziekenhuis ligt. Veel nummertjes om te meten hoe 'goed' je kindje het doet. Dat je de neiging hebt om daar naar te kijken om af te lezen hoe goed het gaat. Eenmaal thuis gaat het vast beter. En dan leer je haar helemaal kennen en over een tijdje zie je vanzelf hoe het met je meisje gaat zonder allerlei nummertjes en dokters. O+
Komt heus goed. :*

*edit:
Er is ook een term voor die ons ziekenhuis gebruikte maar ik weet zo gauw niet meer wat. Ik zal het vanavond eens aan m'n vriend vragen.
pi_155815099
En ik heb dinsdag een afspraak. *O* Ik hoop op een echo. Want O+ boontjesecho O+
Ik kan er nu al om janken.
pi_155816515
Mineola, ben je er nog? Het is tijd voor een verse baby!
pi_155817221
Afgelopen dinsdag moest ik bij de vk op de weegschaal en ik weeg gewoon 6 kilo minder dan bij M. rond deze termijn :@ 8)7 Volgens de vk moet ik nog echt heel erg mijn best doen om de 100 aan te tikken en sindsdien heb ik alleen nog maar zin in kilo's chocola. :')
pi_155817299
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:37 schreef Limone het volgende:
Afgelopen dinsdag moest ik bij de vk op de weegschaal en ik weeg gewoon 6 kilo minder dan bij M. rond deze termijn :@ 8)7 Volgens de vk moet ik nog echt heel erg mijn best doen om de 100 aan te tikken en sindsdien heb ik alleen nog maar zin in kilo's chocola. :')
ik heb sowieso de laatste tijd alleen maar zin in junk-food. Het liefst zou ik nu redband pretmix eten. Maar die kun je hier niet kopen...Van die heerlijke snoepjes...
pi_155817433
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb sowieso de laatste tijd alleen maar zin in junk-food. Het liefst zou ik nu redband pretmix eten. Maar die kun je hier niet kopen...Van die heerlijke snoepjes...
Ja! Gisteravond nog gegeten tegelijk met een bakje chips O+
pi_155817655
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:06 schreef Ineffable het volgende:
En ik heb dinsdag een afspraak. *O* Ik hoop op een echo. Want O+ boontjesecho O+
Ik kan er nu al om janken.
*O*

O+ boontje O+
pi_155818479
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:45 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja! Gisteravond nog gegeten tegelijk met een bakje chips O+
:9 ik ben jaloers! Ik laat nu de term pretmix subtiel vallen tegen iedereen in NL die hopenlijk redelijk snel op kraambezoek komt, in de hoop dat ze de hint snappen...
pi_155819977
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:9 ik ben jaloers! Ik laat nu de term pretmix subtiel vallen tegen iedereen in NL die hopenlijk redelijk snel op kraambezoek komt, in de hoop dat ze de hint snappen...
Slim van jou! Ik wil ook wel wat zakken opsturen hoor voor als je het niet redt tot dan... :)
pi_155820986
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:20 schreef Malteser het volgende:

[..]

Slim van jou! Ik wil ook wel wat zakken opsturen hoor voor als je het niet redt tot dan... :)
wat lief O+ ! Ik denk dat ik zelfs wel direct kan vragen of mensen het meenemen ;) , dus dat komt wel goed!
pi_155823160
Skoap :* hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.

Hier alles rustig. Terug van vakantie dus druk aan het wassen en opruimen. ;(
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155823419
Skoap, sterkte en succes! Hoop dat er zich geen infecties voor doen.
pi_155823514
Skoap, wat schrikken :{ . Sterkte :*

Hier bij de beoogde kinderopvang wezen kijken. Klein groepje, maar daardoor ondernemen ze van alles met de kindjes. Zag er allemaal prima uit, dus we gaan onze spruit inschrijven :s) . Weer een to-do list puntje minder..
pi_155823662
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Mineola, ben je er nog? Het is tijd voor een verse baby!
Nou ok dan ;) Meld, met de eerste (?) septemberbaby! Vanmorgen is onze zoon geboren! Snelle bevalling volgens t boekje, alles prima en baby lijkt erg op zijn grote broer O+ Happy family!
  vrijdag 4 september 2015 @ 20:03:37 #47
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155823700
Gefeliciteerd Mineola, met je zoon! *O* Dacht al dat je bezig/bevallen was!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_155823763
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:02 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nou ok dan ;) Meld, met de eerste (?) septemberbaby! Vanmorgen is onze zoon geboren! Snelle bevalling volgens t boekje, alles prima en baby lijkt erg op zijn grote broer O+ Happy family!
Wat heerlijk, gefeliciteerd!!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155823851
Gefeliciteerd met je zoon Mineola! Wat fijn dat alles zo goed is gegaan! Lekker genieten nu :).
  vrijdag 4 september 2015 @ 20:09:33 #50
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_155823878
Gefeliciteerd!!! :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')