abonnement Unibet Coolblue
pi_155807671
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 01:40 schreef starla het volgende:
En toen bleef polderturk angstvallig stil...
Het is laat. Morgen ga ik verder op jullie vragen in.
pi_155807703
Ik wil niet te veel in gaan op de technische details, maar ik denk dat besneden mannen meer moeite hebben met masturberen. Het masturberen wordt in de meeste gevallen minder toegankelijk wanneer je als man besneden bent. Dit zou de rol van besnijdenis in religie kunnen verklaren
pi_155807709
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:39 schreef polderturk het volgende:
Mannen met een hoger testosteron niveau zullen hier minder last van hebben. Deze mannen krijgen dus een evolutionair voordeel waardoor het gemiddelde testosteronniveau van de gemeenschap toeneemt. Wat vinden jullie van deze conclusie?
Ik denk dat daarom het gros van de booslims zo opgefokt is altijd :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 4 september 2015 @ 02:47:04 #29
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_155807730
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 02:31 schreef DiceMan het volgende:
Ik wil niet te veel in gaan op de technische details, maar ik denk dat besneden mannen meer moeite hebben met masturberen. Het masturberen wordt in de meeste gevallen minder toegankelijk wanneer je als man besneden bent. Dit zou de rol van besnijdenis in religie kunnen verklaren
Misschien moet je het eens aan een besneden man vragen.
pi_155807822
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:53 schreef starla het volgende:
Hoger testosteron > hoger libido. Daar zit indirect nog wel iets in.
Met nadruk op indirect.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 01:03 schreef polderturk het volgende:

[..]

Als je moeilijker een erectie krijgt omdat je besneden bent, lijkt het me logisch dat je minder kinderen krijgt. Zeker in tijden waar voorbehoedsmiddelen niet beschikbaar waren.
Moeilijk een erectie krijgen zal in jouw geval in het hoofd zitten; die op je nek.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 01:08 schreef polderturk het volgende:

[..]

De voorhuid heeft een functie. Als het geen functie zou hebben, dan zou het verdwijnen. Denk aan rudimentaire organen zoals ons staartbeen. Als je iedere keer de voorhuid verwijdert, dan zou dit ongetwijfeld evolutionaire gevolgen hebben. En deze gevolgen hebben natuurlijk te maken met de functie van het orgaan.
Welke functie is dat dan? Volgens experts, niet een duim.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 01:17 schreef polderturk het volgende:
The World Health Organization (2007) states that "Although it has been argued that sexual function may diminish following circumcision due to the removal of the nerve endings in the foreskin and subsequent thickening of the epithelia of the glans, there is little evidence for this and studies are inconsistent."[30] Fink et al. (2002) reported "although many have speculated about the effect of a foreskin on sexual function, the current state of knowledge is based on anecdote rather than scientific evidence."[31] Masood et al. (2005) state that "currently no consensus exists about the role of the foreskin."[32] Schoen (2007) states that "anecdotally, some have claimed that the foreskin is important for normal sexual activity and improves sexual sensitivity.
Wat zeg je?

De rest van het stuk heeft een sterke seksistische noot. :{w

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 01:24 schreef polderturk het volgende:

[..]

De blinde vlek is de plaats waar de zenuwen het oog binnenkomen. Daar kunnen geen receptoren staan. Vandaar dat het niet weg geëvolueerd is. Maar mensen met een kleine blinde vlek hebben een evolutionair voordeel tov mensen met een grote blinde vlek.
Er zijn dieren zonder blinde vlek.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 02:31 schreef DiceMan het volgende:
Ik wil niet te veel in gaan op de technische details, maar ik denk dat besneden mannen meer moeite hebben met masturberen. Het masturberen wordt in de meeste gevallen minder toegankelijk wanneer je als man besneden bent. Dit zou de rol van besnijdenis in religie kunnen verklaren
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 02:47 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Misschien moet je het eens aan een besneden man vragen.
Hoi! :W

En nee. Nou ben ik niet strak besneden, dus ik heb bewegingsvrijheid en hoef niet langs een strakke schacht te wrijven. Desalniettemin zijn er andere wegen, bijvoorbeeld glijmiddel, zoals het beste dat de natuur ons mannen laat bieden: spuug. Als een enkel spuugje of druk op de flacon al teveel is, dan is masturberen misschien geheel niet aan je besteed.

Als je het mij vraagt is de voornaamste reden van besnijdenis van oudscher: hygiene. Net als dat varkensvlees eten religieus verboden werd ten tijde van een lange varkenspest-epidemie.
pi_155807878
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 02:47 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Misschien moet je het eens aan een besneden man vragen.
ik spring liever in een kooi met leeuwen dan dat ik dat doe
pi_155807918
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 04:46 schreef DiceMan het volgende:

[..]

ik spring liever in een kooi met leeuwen dan dat ik dat doe
Vragen is gratis.
pi_155807927
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 september 2015 05:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Vragen is gratis.
het kost je je eigenwaarde; zeker niet gratis
pi_155811343
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 02:31 schreef DiceMan het volgende:
Ik wil niet te veel in gaan op de technische details, maar ik denk dat besneden mannen meer moeite hebben met masturberen. Het masturberen wordt in de meeste gevallen minder toegankelijk wanneer je als man besneden bent. Dit zou de rol van besnijdenis in religie kunnen verklaren
Op wat manier voor meer moeite?

Waarom wordt het volgens jou minder toegankelijk?
pi_155814437
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 05:58 schreef DiceMan het volgende:

[..]

het kost je je eigenwaarde; zeker niet gratis
Heb je dat nog dan, na het doen van zulke uitspraken?
  vrijdag 4 september 2015 @ 14:19:17 #36
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_155815392
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:39 schreef polderturk het volgende:
Als je generaties lang alle jonge mannen besnijdt, dan zou dit evolutionaire gevolgen kunnen hebben. De voorhuid zorgt ervoor dat de eikel extra gevoelig is en zorgt voor opwinding. Zonder huid wordt het dus moeilijker om opgewonden te raken. Mannen met een hoger testosteron niveau zullen hier minder last van hebben. Deze mannen krijgen dus een evolutionair voordeel waardoor het gemiddelde testosteronniveau van de gemeenschap toeneemt. Wat vinden jullie van deze conclusie?
Ver gezocht en niet onderbouwd, dat vind ik van die conclusie.

Geen dank. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 4 september 2015 @ 14:48:11 #37
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_155816123
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 04:46 schreef DiceMan het volgende:

[..]

ik spring liever in een kooi met leeuwen dan dat ik dat doe
Ok, nou je hoeft het ook niet te vragen zoals je ziet. Men antwoord toch wel.

Ik sluit mij geheel aan bij Gray.
pi_155818872
ik ben 4x herbesneden om reden dat ik de ekel volledig bloot wou hebben ook bij een slappe penis.tot vandag heb ik daar nog geen moment spijt van gehad.ook het aftrekken gaat uitstekend,ik maak een o'tje met duim en wijsvinger en vrijf dan stevig over de eikel .ook het neuken gaat goed als ik wil kan ik wel 10 minuten stoten voordat ik klaarkom. :P
pi_155819095
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 september 2015 03:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Met nadruk op indirect.

[..]

Moeilijk een erectie krijgen zal in jouw geval in het hoofd zitten; die op je nek.

[..]

Welke functie is dat dan? Volgens experts, niet een duim.

[..]

Wat zeg je?

De rest van het stuk heeft een sterke seksistische noot. :{w

[..]

Er zijn dieren zonder blinde vlek.

[..]

[..]

Hoi! :W

En nee. Nou ben ik niet strak besneden, dus ik heb bewegingsvrijheid en hoef niet langs een strakke schacht te wrijven. Desalniettemin zijn er andere wegen, bijvoorbeeld glijmiddel, zoals het beste dat de natuur ons mannen laat bieden: spuug. Als een enkel spuugje of druk op de flacon al teveel is, dan is masturberen misschien geheel niet aan je besteed.

Als je het mij vraagt is de voornaamste reden van besnijdenis van oudscher: hygiene. Net als dat varkensvlees eten religieus verboden werd ten tijde van een lange varkenspest-epidemie.
daarom heb ik ook mij laten besnijden,ik had veel last van smegma voorming.dus voor mij was higiene de voornaamste reden om mij te laten besnijden.
pi_155820004
Nou, hopen dat TS nog even terug komt.

Overigens vind ik je conclusie ook vreemd. Besnijden doe je nadat een mens geboren is, dus je geeft niks door ofzo. Als je dat in ieder geval al bedoeld want ik moet eerlijk bekennen dat het een beetje abacadabra is voor mij. Oh oh en dat als SEX mod. :@ |:(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_155820814
en daarom zijn moslimlanden en de VS geweldadiger?
pi_155820995
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:22 schreef Tamashii het volgende:
Nou, hopen dat TS nog even terug komt.

Overigens vind ik je conclusie ook vreemd. Besnijden doe je nadat een mens geboren is, dus je geeft niks door ofzo. Als je dat in ieder geval al bedoeld want ik moet eerlijk bekennen dat het een beetje abacadabra is voor mij. Oh oh en dat als SEX mod. :@ |:(
Tgaat er meer om of de mannen die besneden zijn ander gedrag gaan vertonen en daardoor meer wijfjes bevruchten.
Lijkt mij dat je dezelfde kwaliteiten moet vertonen... Als de seks misschien beter is bij de besneden bevolking willen vrouwen misschien vaker bij ze terugkomen, maar dat lijkt me allemaal maar sterk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_155832797
Besnijdenis is hygienischer. Je hebt minder kans op geslachtsziekten. En de vrouwen vinden het lekkerder. Brengt meer voordelen met zich mee dan nadelen. Dus het heeft meer toekomst dan de onbesneden lid
  zaterdag 5 september 2015 @ 01:19:39 #44
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_155832889
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:39 schreef satopex het volgende:
ik ben 4x herbesneden om reden dat ik de ekel volledig bloot wou hebben ook bij een slappe penis.tot vandag heb ik daar nog geen moment spijt van gehad.ook het aftrekken gaat uitstekend,ik maak een o'tje met duim en wijsvinger en vrijf dan stevig over de eikel .ook het neuken gaat goed als ik wil kan ik wel 10 minuten stoten voordat ik klaarkom. :P
4 keer maarliefst?

Volledig ontbloot is tot onder dat randje neem ik aan? Ik dacht dat elke besnijdenis zover ging.
pi_155834264
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 01:13 schreef Szikha2 het volgende:
Besnijdenis is hygienischer. Je hebt minder kans op geslachtsziekten. En de vrouwen vinden het lekkerder. Brengt meer voordelen met zich mee dan nadelen. Dus het heeft meer toekomst dan de onbesneden lid
Ik dacht dat het hygienischer was omdat het beter schoon te maken was. Volgens mij lopen ze wel evenveel kans geslachtsziekten op te lopen als onbesnedenen. En of vrouwen het lekkerder vinden, dat weet ik zonet niet. Ik heb behalve het verschil in uiterlijk -met en zonder- nooit anders gemerkt. (maar ik heb mét tuutje ook nog niet gevoeld...)
pi_155835905
Wat een propaganda hier weer van de mannen die hun penis gemutileerd hebben. Hoor je ooit een man zeggen: geweldig zo'n voorhuid! Vinden vrouwen lekker joh! En stoten dat ik kan! :')

Echt, een dikkere huilsmilie kan ik zo gauw niet vinden, maar wat een trieste opmerkingen om je gemutileerde lid te legitimeren _O-
I feel kinda Locrian today
pi_155836200
Hoezo is het hygiënischer? Alle troep die normaal in je voorhuid blijft hangen zit nu de hele dag in je onderbroek. Gaat dat ff stinken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_155836336
Ik denk dat als er al een gevolg is dat dat is dat er minder selectie is geweest op problemen. Zelfde zie je bv bij hondenrassen die lang gecoupeerd zijn, daar kwamen allerlei verschillende staarten uit en ook vaak zwakke staarten.

Kan dus best dat als je stopt met besnijden dat volkeren die dat al erg lang doen meer medische indicatie's zullen hebben omdat daar nooit een natuurlijke selectie op is geweest. In deze tijd gaat dat niet meer op omdat men het gewoon aanpast bij problemen, daardoor is die natuurlijke selectie ook bij de rest niet meer zo van toepassing.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155836519
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 01:13 schreef Szikha2 het volgende:
Besnijdenis is hygienischer. Je hebt minder kans op geslachtsziekten. En de vrouwen vinden het lekkerder. Brengt meer voordelen met zich mee dan nadelen. Dus het heeft meer toekomst dan de onbesneden lid
met deze stelling ben ik het helemaal eens. :Y
  zaterdag 5 september 2015 @ 11:40:49 #50
224960 highender
Travellin' Light
pi_155836778
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:48 schreef starla het volgende:
Wat een propaganda hier weer van de mannen die hun penis gemutileerd hebben. Hoor je ooit een man zeggen: geweldig zo'n voorhuid! Vinden vrouwen lekker joh! En stoten dat ik kan! :')

Echt, een dikkere huilsmilie kan ik zo gauw niet vinden, maar wat een trieste opmerkingen om je gemutileerde lid te legitimeren _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')