abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_155802383
klik op de TT voor vorige delen *O*

Foto's:

Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier en hierde foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.
Zie hier en hier en hier de foto's van bigbird.
Zie hier de foto's van Rewimo.
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
Zie hier de foto's van Mickeys.
Zie hier de foto's van teamlead en droomvrouwtje
Zie hier de foto's van gothic-blackie
Zie hier de foto's van avotar
Zie hier en hier de foto's van Motorbloempje
Zie hier de foto's van Maggiorana
Zie hier de foto's van Tha_Flash
Zie hier de foto's van Mr_Moon
Zie hier de foto's van Vlindur
Zie hier de foto's van ivetje en ThaDuck
Zie hier de foto's van progje
Zie hier de foto's van soohr
Zie hier de foto's van JufMariska
Zie hier de foto's van Chanty en Dirty harry
Zie hier de foto's van Suuzs
Zie hier de foto's van speknek
Zie hier de foto's van Jentin
Zie hier de foto's van MissBliss en Re
Zie hier de foto's van Becky27
Zie hier de foto's van Martine1984
Zie hier de foto's van Lienzz
Zie hier de foto van DanseMacabre
Zie hier en hier de foto's van gewoonmezelf87
Zie hier en hier de foto's van Stormqueen en bleiblei
Zie hier en hier de foto's van ClintOosthout
Zie hier de foto's van vrouwtje-theelepel

^) Data in 2015
LuDann 12 mei 2015
Rockfire 11 juni 2015
Mamiemoe 20 november 2015
MaJo 15 juli 2016
DevilsAndDust 8 juli 2016
Lotus & ErwinRommel zomer 2016
Thinkk-Pinkk 16 juni 2017

Trouw linkjes:

Kleding
9lover.com
anastasi.nl
atelierdiagonal.es
blacktie.nl
bruidsmode-marieke.nl (tweedehands bruidsmode)
chameleonbride.co.uk
china-eshop.net
idoido.nl
kennethpool.com
kleinfeldbridal.com
linearaffaelli.be
lindsayfleming.com (Celtic & Medieval Bridal Designers)
littleflowers.nl voor bruidskinderen
pronovias.com
manuelmota.es
newstyling.nl
peterlangner.it
rembo-styling.com
sanpatrick.com
sinceritybridal.com
whiteone.es

Taarten
backstage-bakery.nl
taartjetaart.com
caribbeansoulfood.nl
http://www.irenes-suikercreaties.nl/

Fotografen:
Zuiver Beeld
Sara Letschert
Mon et Mine
2 Rings
www.dedagvanjullieleven.nl
www.fotonijkamp.nl
www.debruiloften.nl
www.arnohoogwerf.nl
www.mercarra.nl
www.remcovandesanden.nl
www.yourweddingphotos.eu
www.timcorbeel.com
www.bjornfrins.nl
www.jordyhuijbregts.com
www.lerafotografie.nl

Weddingplanners
conamore.it (voor als je een weddingplanner in Italië nodig hebt)

Van alles op 1 site
designyourwedding.nl
perfectetrouwdag.nl
theperfectwedding.nl
theknot.com
trouweninderegio.nl
weddingstylemagazine.com

Ringen
gabre.nl
ihr-trauring-juwelier.de (betaalbare trouwringen)
trendjuwelier.nl
specialetrouwringen.nl
atlantistrouwringen.nl
artobject.nl

Bedankjes
hetoriginelekado.nl
kleinkadootje.nl
bedankjes.nl

Locaties
rederijthor.nl

Kaartjes
trouwpost.nl
kaartje2go.nl
trouwkaarten.nl

Vergeet Wiki. Gebruik de reeksenknop onderaan het topic voor een nieuw deel in deze reeks.

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

[ Bericht 49% gewijzigd door Mylene op 27-10-2015 15:44:24 ]
pi_155802550
werkt!

[ Bericht 50% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 03-09-2015 22:46:55 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155802678
Thanks TP! Het lukte me net echt niet :')
pi_155802689
De OP kan sowieso wel een update gebruiken denk ik zomaar.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155802733
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:41 schreef Mamiemoe het volgende:
Thanks TP! Het lukte me net echt niet :')
Je moet de tekst nog wel even kopiëren en in jouw eerste post plakken :)

Dan haal ik het zo uit mijn post weg :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155802984
Dat was ik idd aan het doen :D het is gelukt :Y
pi_155803026
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef Mamiemoe het volgende:
Dat was ik idd aan het doen :D het is gelukt :Y
Goed bezig!

Mag ik in de Op 16 juni 2017? O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155803198
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Goed bezig!

Mag ik in de Op 16 juni 2017? O+
Hierbij! :)
Leuk he als het in de OP staat? Maakt het weer een beetje echter :D
pi_155803373
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:50 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Hierbij! :)
Leuk he als het in de OP staat? Maakt het weer een beetje echter :D
Haha ja zo leuk O+

En maar naar die ring kijken hé. Sparkel Sparkel
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 22:58:49 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155803579
Mamimoe ik snap de opmerking van je fotograaf niet dat je maar maximaal drie dingen zelf zou mogen doen :?

Kun je mijn datum in de OP aanpassen? Het wordt een dagje eerder omdat de locatie niet meer beschikbaar was. 15 juli 2016 wordt het dus :)

Aankleding heb ik echt nog niet over nagedacht :@ maar ik heb nog even de tijd :D

Trouwjurk gaat niet duur worden. Moet het zelf betalen dus koop online een jurkje voor max 250 euro :) ga binnenkort met vriendinnen wel jurken passen, wil toch wel eens zo'n echte dure jurk aan O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155803695
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:58 schreef MaJo het volgende:
Mamimoe ik snap de opmerking van je fotograaf niet dat je maar maximaal drie dingen zelf zou mogen doen :?

Kun je mijn datum in de OP aanpassen? Het wordt een dagje eerder omdat de locatie niet meer beschikbaar was. 15 juli 2016 wordt het dus :)

Aankleding heb ik echt nog niet over nagedacht :@ maar ik heb nog even de tijd :D

Trouwjurk gaat niet duur worden. Moet het zelf betalen dus koop online een jurkje voor max 250 euro :) ga binnenkort met vriendinnen wel jurken passen, wil toch wel eens zo'n echte dure jurk aan O+
Ben je dan niet bang helemaal verliefd te worden op zo'n jurk? :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155803715
MaJo, dat was vooral een tip :) hij hoorde wat ik allemaal wilde doen en hij zei joh, doorgaans is het echt raadzaam om niet meer dan drie DIY projecten te hebben als bruid. En daardoor ben ik gaan denken en heb ik het een en ander inderdaad laten gaan :)

Ik ga je datum aanpassen!

Wel gevaarlijk om toch een dure jurk te passen. Ben je niet bang dat je helemaal verliefd wordt op een dure jurk?
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 23:04:11 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155803807
Ik kan verliefd worden wat ik wil maar ik kan het gewoon niet betalen :D maar lijkt me wel gaaf om toch eens te voelen hoe dat nou voelt zeg maar O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 23:04:56 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155803836
En als tip snap ik je fotograaf wel, het moet een beetje relaxed zijn :Y wie is je fotograaf?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155804004
Onze trouwfoto's zijn ook eindelijk binnen en uitgezocht.
Helaas mag ik ze niet plaatsen van mijn vrouw...

Daarom deze foto maar ff van een kitscherige ansichtkaart met onze ringen erop.

You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_155804120
Dario Endara O+ het liefst had ik Julie Paisley uit Amerika laten overvliegen maar dat viel echt tien keer buiten budget :') maar Dario is ook een Amerikaan en hij heeft wel de "reportagestijl" van Julie (en niet de "lach eens lief naar het vogeltje"-stijl die ik vaker zie en die minder ons ding is).

Ik vind de foto van de kitscherige ansichtkaart supervet CoExist! Ik had zò graag in Vegas willen trouwen en een feestje in NL willen doen. Helaas was meneer Mamiemoe daar niet voor te vangen. Onze huwelijksreis gaat wel naar onder andere Vegas, dus ach :)
Ik had de "voorbeeldringen" in het vorige topic gezien en die vond ik al erg gaaf. Heel leuk effect!

[ Bericht 5% gewijzigd door Mamiemoe op 03-09-2015 23:28:25 ]
pi_155805297
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:12 schreef Mamiemoe het volgende:Ik vind de foto van de kitscherige ansichtkaart supervet CoExist! Ik had zò graag in Vegas willen trouwen en een feestje in NL willen doen. Helaas was meneer Mamiemoe daar niet voor te vangen. Onze huwelijksreis gaat wel naar onder andere Vegas, dus ach :)
Ik had de "voorbeeldringen" in het vorige topic gezien en die vond ik al erg gaaf. Heel leuk effect!
Thnx! :)
Die ansichtkaart was de afschuwelijkste die ik kon vinden en vertegenwoordigd alles wat Las Vegas is. We hebben 'm naar familie en vrienden gestuurd.

De ringen vind ik ook erg geslaagd. We krijgen er ook leuke reacties op.

Wij trouwden om 13.00 uur. En onze trouw ceremonie duurde nog geen 4 minuten. Daarna werden er wat foto's geschoten en 13.20 uur stonden we buiten. En was het volgende bruidspaar al bezig.

Het is kort maar krachtig en het word nergens persoonlijk. Maar dat was ook wat we wilden en verwachten.

Ik vond met de limousine over de strip rijden wel gaaf om te doen.

Alvast veel plezier in Las Vegas! De wereld op zijn kop daar.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_155808396
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:58 schreef MaJo het volgende:
Mamimoe ik snap de opmerking van je fotograaf niet dat je maar maximaal drie dingen zelf zou mogen doen :?

Kun je mijn datum in de OP aanpassen? Het wordt een dagje eerder omdat de locatie niet meer beschikbaar was. 15 juli 2016 wordt het dus :)

Aankleding heb ik echt nog niet over nagedacht :@ maar ik heb nog even de tijd :D

Trouwjurk gaat niet duur worden. Moet het zelf betalen dus koop online een jurkje voor max 250 euro :) ga binnenkort met vriendinnen wel jurken passen, wil toch wel eens zo'n echte dure jurk aan O+
Zo.kwam ik mijn droomjurk tegen die ik niet meer uit mn hoofd kreeg... en ging van een goedkope jurk naar een dure jurk... ik raad het tegenwoordig iedereen af, t kan je humeur echt onwijs verzieken als je DE jurk past maar m niet kan kopen..
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 4 september 2015 @ 08:15:32 #19
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155808436
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 08:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zo.kwam ik mijn droomjurk tegen die ik niet meer uit mn hoofd kreeg... en ging van een goedkope jurk naar een dure jurk... ik raad het tegenwoordig iedereen af, t kan je humeur echt onwijs verzieken als je DE jurk past maar m niet kan kopen..
Second that... De goedkope jurk valt daarna sowieso enorm tegen (daarom heb ik nu ook nog steeds 2 trouwjurken liggen :')! En ben ik dus nog duurder uit geweest.)
Wat je wel zou kunnen doen is jurken passen en kijken of je daarna op marktplaats de jurk kan vinden of in elk geval een jurk die heel erg op je favoriet lijkt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155809489
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:37 schreef Mamiemoe het volgende:

Wil je mijn datum aanpassen naar 8 juli 2016?

Ik reserveer voor mijn trouwjurk 2000 euro in het budget. Op de website van de trouwzaak waar ik in oktober jurken ga passen, staan prijzen bij de jurken - echt heel fijn! Als ik het zo zie, moet dat wel lukken. En stiekem hoop ik dat mijn ouders de jurk betalen, want dat hebben ze bij mijn zus ook gedaan. :@. Maar ik ga er niet vanuit.

Ik heb wel echt onwijs veel zin om jurken te gaan passen! Hoeveel mensen namen jullie mee? Mijn entourage bestaat uit vijf personen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_155809769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wil je mijn datum aanpassen naar 8 juli 2016?

Ik reserveer voor mijn trouwjurk 2000 euro in het budget. Op de website van de trouwzaak waar ik in oktober jurken ga passen, staan prijzen bij de jurken - echt heel fijn! Als ik het zo zie, moet dat wel lukken. En stiekem hoop ik dat mijn ouders de jurk betalen, want dat hebben ze bij mijn zus ook gedaan. :@. Maar ik ga er niet vanuit.

Ik heb wel echt onwijs veel zin om jurken te gaan passen! Hoeveel mensen namen jullie mee? Mijn entourage bestaat uit vijf personen.
Ik had alleen mijn moeder en zus mee, die kennen mij door en door en daar had ik qua mening ook echt wat aan.
Ooh jongens ik zou mn jurk zo weer aan willen O+

Welke zaak ga je heen DaD?
S. 2014
J. 2016
pi_155809881
https://www.femweddingshop.nl/

Deze, en dan de vestiging in Leek.

Ik wilde sowieso mijn moeder, zus en schoonzus (vrouw van mijn broer, zijn al samen sinds ik 7 was dus ik ken haar al 22 jaar) mee. En ook graag mijn schoonmoeder, en dan natuurlijk ook de vrouw van de broer van mijn aanstaande. :+. Mijn beste vriendin woont in Australië, maar anders had ik haar ook mee willen hebben. Gelukkig komt ze wel naar Nederland voor de bruiloft.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_155810518
Mijn moeder en schoonmoeder moeten mee van mij :P een van mijn schoonzusje's wilde ook mee maar daar moet ik even over nadenken.

Mijn ouders gaan geen jurk betalen. Die betalen het feest al. En daar ben ik natuurlijk kei blij mee.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 11:38:22 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155811874
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 08:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zo.kwam ik mijn droomjurk tegen die ik niet meer uit mn hoofd kreeg... en ging van een goedkope jurk naar een dure jurk... ik raad het tegenwoordig iedereen af, t kan je humeur echt onwijs verzieken als je DE jurk past maar m niet kan kopen..
Ik ben er niet zo bang voor. Ik wil zelf een kort jurkje en bij het passen ga ik voor die grote prinsessenjurken. Past totaal niet bij me maar wil het gewoon een keer aan hebben :D

Bij ons betalen de ouders helaas niks, geen geld voor ;( Lief krijgt waarschijnlijk wel het pak betaald door schoonmoeder O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155811960
Ik ben in meerdere zaken geweest. Eerste keer was ik alleen met mama, tweede keer zou ik helemaal alleen gaan en toen stond mijn zwangere vriendinnetje om 8u 's ochtends op een zondag opeens op de stoep O+
Daarna twee passessies met zwangere vriendin en nog een vriendin (twee zaken op een dag, raad ik iedereen af) en de laatste keer ging ook weer mn zwangere vriendin mee.

Mama had verlof aangevraagd om bij die laatste sessie te zijn, want we wisten eigenlijk dat ik dé jurk had gevonden. Last minute moest mama toch werken en dus mochten zij en ik nog een keer samen jurk kijken. Ik was toen behoorlijk gestresseerd (was twee dagen na onze verhuizing :') ) dus daar heb ik niet echt van genoten.

En toen was het juli, mocht ik mijn jurk weer aantrekken bij het maten meten en toen was ik enorm bang dat ik de verkeerde keus had gemaakt. Was geen probleem, de jurk zou besteld worden nadat de maten gemeten waren en er was nog voldoende tijd om een andere jurk te bestellen. Nou, mooi niet. Ze hadden mijn jurk al besteld, die TWEE MATEN TE KLEIN was en ik heb zitten huilen bij de afspraak :') gelukkig hadden ze nog een model in een tussenmaat die ik wel paste maar die krap was. En waar gaatjes in zaten. Er werd me verzekerd dat ze dat kunnen oplossen en ik wilde nog afvallen, dus die jurk is het geworden. Want toen ik hem aan had, met mijn trouwschoenen en eigen sluier erbij en voor het eerst even met rust gelaten werd, werd ik pas echt verliefd op mijn jurk O+
pi_155812004
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben er niet zo bang voor. Ik wil zelf een kort jurkje en bij het passen ga ik voor die grote prinsessenjurken. Past totaal niet bij me maar wil het gewoon een keer aan hebben :D

Bij ons betalen de ouders helaas niks, geen geld voor ;( Lief krijgt waarschijnlijk wel het pak betaald door schoonmoeder O+
Ik wilde een prinsessenjurk met veel bling en snapte niet waarom vrouwen een jurk zouden willen van het mermaid of trompet-idee, want een jurk die strak om de heupen zit, staat niemand goed. Mag je drie keer raden hoe mijn jurk eruit ziet :)
pi_155812038
Ik wil ook een prinsessen jurk. Maar ik ben maar 1,57 groot.. Klein dus even oppassen dat ik niet als een slagroomtaart eindig
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155812084
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:43 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Ik wilde een prinsessenjurk met veel bling en snapte niet waarom vrouwen een jurk zouden willen van het mermaid of trompet-idee, want een jurk die strak om de heupen zit, staat niemand goed. Mag je drie keer raden hoe mijn jurk eruit ziet :)
Zoiets idd.. ik wilde een prinsessenjurk en absoluut geen kleur... oh en hij moest absoluut bedekte schouders hebben...

Nou de foto's staan in de OP...
S. 2014
J. 2016
pi_155812161
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zoiets idd.. ik wilde een prinsessenjurk en absoluut geen kleur... oh en hij moest absoluut bedekte schouders hebben...

Nou de foto's staan in de OP...
Ja. Die foto's doen het niet :P
pi_155812249
Oh... haha moment dan
S. 2014
J. 2016
pi_155812459


Zo dan.
S. 2014
J. 2016
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 12:03:12 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155812508
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:43 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Ik wilde een prinsessenjurk met veel bling en snapte niet waarom vrouwen een jurk zouden willen van het mermaid of trompet-idee, want een jurk die strak om de heupen zit, staat niemand goed. Mag je drie keer raden hoe mijn jurk eruit ziet :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zoiets idd.. ik wilde een prinsessenjurk en absoluut geen kleur... oh en hij moest absoluut bedekte schouders hebben...

Nou de foto's staan in de OP...
Ach we gaan het zien meiden, jullie ervaringen bieden geen garantie voor mijn ervaringen ;) Maar wellicht kom ik over een tijdje vloeken hier :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155812633
Ik hoop het eerlijk waar voor je MaJo, want dat is natuurlijk iets wat ik je van harte gun! :Y

Gaaf hoor Gewoonmezelf! Lief dat je even foto's hebt gefixt :D
pi_155812644
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:03 schreef MaJo het volgende:

[..]


[..]

Ach we gaan het zien meiden, jullie ervaringen bieden geen garantie voor mijn ervaringen ;) Maar wellicht kom ik over een tijdje vloeken hier :D
Heb je ook helemaal gelijk in, maar wilde je toch eveb waarschuwen ;) sloeg hier n gat in t budget nml.. wel foto's maken he
S. 2014
J. 2016
pi_155812729
Rockwife had ook een bepaald beeld bij wat voor jurk ze wilde, totdat we gingen shoppen voor een jurk en ze meerdere jurken had gepast... :P Ze wilde absoluut niet strapless en ook niet te veel tule, eigenlijk sowieso niet echt een prinsessenjurk. Dit was het geworden:

Je kunt het door de bolero niet goed zien, maar hij is dus strapless en bevat heel veel tule :+
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 12:14:28 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155812735
Ik snap jullie waarschuwingen ook hoor, misschien ben ik ontzettend stom bezig :D Maar ben gewoon te alternatief voor zo'n prinsessenjurk, het is al heel wat dat we überhaupt zo'n grote bruiloft hebben :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_155812779
Al die jurken O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155814007
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 12:14 schreef MaJo het volgende:
Ik snap jullie waarschuwingen ook hoor, misschien ben ik ontzettend stom bezig :D Maar ben gewoon te alternatief voor zo'n prinsessenjurk, het is al heel wat dat we überhaupt zo'n grote bruiloft hebben :D
Ik snap helemaal wat je bedoelt en je moet zelf bepalen wat je doet en ons niets door ons laten aanpraten. Ik hoop alleen oprecht dat je niet verliefd wordt op zo'n prinsessenjurk. Ik ben ook best alternatief maar ik heb me ook bijna laten verleiden door de (enige) prinsessenjurk die ik ooit aangetrokken heb.

Maar weet je:de ervaring van die luxueuze en decadente jurken passen, maak je hoogstwaarschijnlijk maar een keer in je leven mee. En ongeacht je budget: je bent gek als je er geen gebruik van maakt, ook al haal je uiteindelijk (bij wijze van spreken) een jurkje bij de H&M voor een paar tientjes. De ervaring kun je maar gehad hebben :)
pi_155816013
Ben een beetje online naar trouwringen aan het kijken. Wat is er toch veel keus..

hebben jullie al trouwringen of een idee wat jullie willen?

Wij willen sowieso graag witgoud.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155816471
Wij zijn naar Steinberg trouwringen (123gold nl :') ) gegaan. De meest irritante radioreclames, maar ik wist dat je ze bij hen zelf kunt samenstellen naar eigen inzicht. Ik vond de meeste trouwringen die ik online zag saai, niet leuk, of wel leuk maar niet onze stijl. Dus we hebben veel ringen gepast door breedte en maat; maar we hebben zelf wat samengesteld. Onze ringen zijn ook wel een tikje saai (witgoud, hij in de donkerst verkrijgbare kleur, ik "gewoon", allebei mat en ik met een minidiamentje erin). Ik had ook maar een klein ringenbudget en omdat zijn ring zo duur was, zijn we ¤200 boven budget gegaan. Maar we vinden het allebei prima zo :)
pi_155816920
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:04 schreef Mamiemoe het volgende:
Wij zijn naar Steinberg trouwringen (123gold nl :') ) gegaan. De meest irritante radioreclames, maar ik wist dat je ze bij hen zelf kunt samenstellen naar eigen inzicht. Ik vond de meeste trouwringen die ik online zag saai, niet leuk, of wel leuk maar niet onze stijl. Dus we hebben veel ringen gepast door breedte en maat; maar we hebben zelf wat samengesteld. Onze ringen zijn ook wel een tikje saai (witgoud, hij in de donkerst verkrijgbare kleur, ik "gewoon", allebei mat en ik met een minidiamentje erin). Ik had ook maar een klein ringenbudget en omdat zijn ring zo duur was, zijn we ¤200 boven budget gegaan. Maar we vinden het allebei prima zo :)
ha op die site ben ik nu toevallig ook aan het samenstellen. heb echt precies wat we willen samengesteld voor 909 euro. Ik vind dat niet zo duur. Of heb ik gewoon een heel verkeerd beeld van de prijzen van trouwringen ofzo?
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 4 september 2015 @ 15:43:03 #42
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_155817363
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ha op die site ben ik nu toevallig ook aan het samenstellen. heb echt precies wat we willen samengesteld voor 909 euro. Ik vind dat niet zo duur. Of heb ik gewoon een heel verkeerd beeld van de prijzen van trouwringen ofzo?
hangt er van af, voor een paar gram goud vind ik 900 euro veel geld. Maar ik heb dan ook niets met sierraden of edelstenen :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_155817404
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:43 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

hangt er van af, voor een paar gram goud vind ik 900 euro veel geld. Maar ik heb dan ook niets met sierraden of edelstenen :P
Ik ook niet maar ik zat aan zo'n 2000 euro te denken ofzo.. Weet ik veel hoeveel dat allemaal kost :')
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 4 september 2015 @ 15:47:18 #44
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_155817471
edit: nee

[ Bericht 96% gewijzigd door Mord_Sith op 07-09-2015 16:47:03 ]
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_155819583
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 15:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ha op die site ben ik nu toevallig ook aan het samenstellen. heb echt precies wat we willen samengesteld voor 909 euro. Ik vind dat niet zo duur. Of heb ik gewoon een heel verkeerd beeld van de prijzen van trouwringen ofzo?
Ik had al rondgekeken op de site van Steinberg en zag heel veel leuke ringen voor een setprijs van ¤500 of minder. Dus ik had max ¤500 gebudgetteerd en daar zijn we dus overheen gegaan.

Anti-Loper ik kan wat in de OP zetten maar ik heb zelf geen interesse
pi_155819690
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:07 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Ik had al rondgekeken op de site van Steinberg en zag heel veel leuke ringen voor een setprijs van ¤500 of minder. Dus ik had max ¤500 gebudgetteerd en daar zijn we dus overheen gegaan.

Anti-Loper ik kan wat in de OP zetten maar ik heb zelf geen interesse
Ja had zelf de diamantjes die bij zo'n standaard set in zitten op de zuiverste gezet enzo. Dus toen werd hij wat hoger :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155819789
Ik heb volgens mij de laagste die er is :p maar ik vond het voor een ingelegde diamant niet zo boeiend. Mijn verlovingsring glimt mooi genoeg voor beide ringen tegelijk :D
pi_155819844
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:13 schreef Mamiemoe het volgende:
Ik heb volgens mij de laagste die er is :p maar ik vond het voor een ingelegde diamant niet zo boeiend. Mijn verlovingsring glimt mooi genoeg voor beide ringen tegelijk :D
Mja tussen de hoogste en de middelste scheelde 100 euro. Dat vond ik dan nog wel meevallen. Maarja als ik bij alles zo denk loopt dat aardig op natuurlijk :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155820054
En het tikt echt onwijs aan voor je het in de gaten hebt. Het is echt absurd. Ik was allang blij dat er uberhaupt een diamantje in kon, vind het wel een leuk effect. En er komt een gravure met een quote van Harry Potter in de mijne O+ klinkt kinderachtig, maar het is niet klef en toch bijzonder. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit komen te zien O+
pi_155820090
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:24 schreef Mamiemoe het volgende:
En het tikt echt onwijs aan voor je het in de gaten hebt. Het is echt absurd. Ik was allang blij dat er uberhaupt een diamantje in kon, vind het wel een leuk effect. En er komt een gravure met een quote van Harry Potter in de mijne O+ klinkt kinderachtig, maar het is niet klef en toch bijzonder. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit komen te zien O+
Whaaa Omg komt er always in te staan van Snape? Ik ben echt zo'n enorme Harry Potter can. Onze trouwkaart wordt in de stijl van the marauders map gedaan :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155820294
WAAROM HEB IK DIE UITNODIGING NIET BEDACHT!!!!!!!!!! :O zo gaaf!!!!! Je hebt een DM met mijn quote hahaha. Ik wilde eerst een HP-themed bruiloft maar toen ik besefte dat minimaal driekwart van de gasten er niets van zouden snappen, heb ik er vanaf gezien. Maar als je Pinterest hebt moet je maar eens op Harry Potter wedding zoeken. Je wordt echt van je sokken geblazen!
pi_155820423
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:35 schreef Mamiemoe het volgende:
WAAROM HEB IK DIE UITNODIGING NIET BEDACHT!!!!!!!!!! :O zo gaaf!!!!! Je hebt een DM met mijn quote hahaha. Ik wilde eerst een HP-themed bruiloft maar toen ik besefte dat minimaal driekwart van de gasten er niets van zouden snappen, heb ik er vanaf gezien. Maar als je Pinterest hebt moet je maar eens op Harry Potter wedding zoeken. Je wordt echt van je sokken geblazen!
Oh God pinterest je gaat me op kosten jagen haha.

En wat betreft de marauders map.. Idee eerlijk gejat van internet O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155823901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben een beetje online naar trouwringen aan het kijken. Wat is er toch veel keus..

hebben jullie al trouwringen of een idee wat jullie willen?

Wij willen sowieso graag witgoud.
(Ik ben al getrouwd)

We hebben onlangs nieuwe ringen gekocht. We hadden een ring die we beiden niet meer mooi vonden. Hij was deels witgoud en deels normaal goud, de mijne met steentjes.
We hebben nu beiden een ring die we echt willen en waar we super blij mee zijn. Ik weet niet hoeveel waarde jullie hechten aan deze ringen, maar ik heb geen moment spijt gehad van de verandering. We hebben nu deze O+
Protège moi de mes désirs.
pi_155824195
En ik zie net dat ik niet in de OP sta :'( Goede reden om de foto's weer tevoorschijn te halen O+
Dus bij dezen... Modje? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_155824217
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

(Ik ben al getrouwd)

We hebben onlangs nieuwe ringen gekocht. We hadden een ring die we beiden niet meer mooi vonden. Hij was deels witgoud en deels normaal goud, de mijne met steentjes.
We hebben nu beiden een ring die we echt willen en waar we super blij mee zijn. Ik weet niet hoeveel waarde jullie hechten aan deze ringen, maar ik heb geen moment spijt gehad van de verandering. We hebben nu deze O+
[ afbeelding ]
Heb die deels goud deels witgoud ringen gezien ja. Vind ze mooi maar zou ook bang zijn er te snel op uitgekeken te zijn. Wij zitten zelf aan half mat en half glanzend witgoud te denken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155826055
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
https://www.femweddingshop.nl/

Deze, en dan de vestiging in Leek.

Ik wilde sowieso mijn moeder, zus en schoonzus (vrouw van mijn broer, zijn al samen sinds ik 7 was dus ik ken haar al 22 jaar) mee. En ook graag mijn schoonmoeder, en dan natuurlijk ook de vrouw van de broer van mijn aanstaande. :+. Mijn beste vriendin woont in Australië, maar anders had ik haar ook mee willen hebben. Gelukkig komt ze wel naar Nederland voor de bruiloft.
owje ik zie leuke dingen en het is ook nog vlakbij.

laat je weten hoe deze winkel bevalt?
pi_155868949
Leuk om te lezen :@ maar die van mij wil (nog) niet en we zouden sowieso goed denken over de invulling. Maar wegdromen is leuk :)
pi_155878375
MevrouwPufff, ik had een eerste opetje voor een gastenlijst gemaakt voordat we uberhaupt gingen samenwonen :') gewoon, omdat ik benieuwd was hoe groot het zou worden met zijn enorme familie erbij. Het is hartstikke leuk om erover te dromen :) stiekem vind ik het een beetje jammer dat dat stadium over twaalf weken voorbij zal zijn voor mij. Al zit ik over twaalf weken met mn billen op het strand in Californië, dus zó erg is het nou ook weer niet :D
pi_155896744
Ik kom voor mensen als dag gasten aan een man of 20. Is dat veel of vakt dat mee? Voor de rest denk ik niet dat er heel veel meer naar de voltrekking van het huwelijk zullen komen omdat we best wel een eind van alles en iedereen wonen. En iedereen dan dus heen en weer moet gaan rijden. Want trouwen gaan we waarschijnlijk ook weer heel ergens anders doen dan waar we wonen :@

En er is simpelweg geen budget om iedereen mee te nemen voor een etentje hoe graag we dat ook zouden willen.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 7 september 2015 @ 15:47:21 #60
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_155897415
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kom voor mensen als dag gasten aan een man of 20. Is dat veel of vakt dat mee? Voor de rest denk ik niet dat er heel veel meer naar de voltrekking van het huwelijk zullen komen omdat we best wel een eind van alles en iedereen wonen. En iedereen dan dus heen en weer moet gaan rijden. Want trouwen gaan we waarschijnlijk ook weer heel ergens anders doen dan waar we wonen :@

En er is simpelweg geen budget om iedereen mee te nemen voor een etentje hoe graag we dat ook zouden willen.
Valt mee. Veel offertes gingen volgensmij standaard van 30 uit
als ik het mij nog goed herinner.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_155898015
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 15:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Valt mee. Veel offertes gingen volgensmij standaard van 30 uit
als ik het mij nog goed herinner.
Dan is het goed. Maar is het ook niet belachelijk weinig? :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155898264
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan is het goed. Maar is het ook niet belachelijk weinig? :@
Ik vind het een mooi aantal hoor. En het gaat om jullie bruiloft. Al heb je er 8 of 250, gaat erom wie je er zelf bij wilt hebben toch :)
pi_155898461
Hier zo'n 40 gasten bij de ceremonie, 15 voor diner en 100 voor het feest. Dus dan zijn er 25 gasten die zelf even eten moeten regelen. Is ook helemaal niet raar.

en voor de mensen die dat wel raar vinden: dan kom je toch gewoon lekker niet? :W ;)
pi_155898670
Mja dit zijn dus onze dag gasten hé. Iedereen die verder wil komen moet dat lekker zelf weten natuurlijk. Heel leuk als ze komen alleen dan zullen ze ergens/thuis moeten eten op eigen kosten :@

Bij het feest komen er wel meer mensen.. Allthans daar ga ik wel vanuit _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155899073
Wij zitten rond de 30 daggasten, maar uiteindelijk lijkt haast iedereen naar de ceremonie te willen komen. En daar hadden we niet op gerekend. Dus daar komt nog een som bij voor koffie/thee voor iedereen. Vriend heeft een mega-familie en we zijn de eersten van onze generatie die gaan trouwen, dus ik snap het wel. Maar wij hadden dus bedacht om de daggasten bij de ceremonie te hebben en de rest 's avonds pas.

Wij hebben gekozen voor een diner voor alle 100 gasten. Niet omdat we geld over hebben (net als Thinkk-Pinkk hebben wij een nieuwbouwwoning gekocht en is dus al ons spaargeld daarin geïnvesteerd) maar omdat het haast net zo duur was als een feest en we geen feest wilden :') dus dan maar dat etentje. Want daarna rijden we nog naar Schiphol en overnachten we daar omdat we de volgende ochtend om 7u moeten inchecken voor onze supervette huwelijksreis O+
pi_155899184
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:55 schreef Mamiemoe het volgende:
Wij zitten rond de 30 daggasten, maar uiteindelijk lijkt haast iedereen naar de ceremonie te willen komen.
...
Ik heb niet zo veel te schaften met wat mensen willen. Het gaat erom wat ik wil.
  maandag 7 september 2015 @ 17:22:42 #67
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_155899747
Wij hadden rond de 25 daggasten.

De avondgasten kreeg een kaart dat ze om 20:30uur welkom waren.
Als ze dan toch naar de ceremonie kwamen (die nou eenmaal openbaar is) om 15:00uur was het duidelijk dat alles daar tussen voor henzelf was.
De ceremoniemeester heeft gemeld dat we foto's met de daggasten gingen maken dus de rest droop vanzelf af om later bij het feest er weer te zijn.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_155899887
Denk dat wij gewoon op de kaart zetten dat iedereen welkom is bij de seremonie. Dat die om ?14:00? is en dat het feest om ?20:00? begint. Mag hopen dat ze dan snappen dat er geen eten bij zit :P
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 7 september 2015 @ 17:33:26 #69
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_155899983
Mensen weten over het algemeen wel dat het gewoon mag.
Hier kwam bijna iedereen ook naar de ceremonie en zijn gezellig in allerlei groepen gaan eten ergens. Is nog best gezellig ook en informeler dan de bruiloft zelf waar je speeches ed moet aanhoren :+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_155900037
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 17:22 schreef laziness het volgende:
Wij hadden rond de 25 daggasten.

De avondgasten kreeg een kaart dat ze om 20:30uur welkom waren.
Als ze dan toch naar de ceremonie kwamen (die nou eenmaal openbaar is) om 15:00uur was het duidelijk dat alles daar tussen voor henzelf was.
De ceremoniemeester heeft gemeld dat we foto's met de daggasten gingen maken dus de rest droop vanzelf af om later bij het feest er weer te zijn.
Dit dus. Wij geven dus alleen koffie/thee bij ontvangst omdat we op locatie trouwen en iedereen dus bij ontvangst koffie/thee krijgt. Onze ceremoniemeester maakt meteen na de ceremonie duidelijk dat de avondgasten weer weg mogen en dat zij in de avond kunnen feliciteren. We hebben niet heel veel tijd om foto's te kunnen maken met natuurlijk licht dus na de ceremonie hebben we een kwartier voor felicitaties en dan gaan we foto's maken. Dus ook geen uitzonderingen: onze daggasten kunnen meteen feliciteren en de rest krijgt in de avond weer een kans.
pi_155900193
Wij doen.. Geen ik herhaal geen speeches }:|

Doen ook geen receptie trouwens. Vind dat feliciteren en cadeautje droppen beetje jammerlijk.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 7 september 2015 @ 17:43:51 #72
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_155900229
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 17:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij doen.. Geen ik herhaal geen speeches }:|
Ik heb zelf nog gespeechd om getuigen ed te bedanken :D
Beetje grapjes er in verwerken zonder dat het flauw of schunnig wordt en filmpjes/foto's achterwege laten.

Receptie hebben we ook niet gedaan.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_155900290
Wij doen ook geen echte receptie, alleen even een kwartiertje bubbels drinken na de ceremonie.

En wij nemen een filmpje op om niet te hoeven speechen. In speechen hebben we allebei geen zin maar we willen wel een aantal dingen gezegd hebben, dus dan maar op onze eigen manier :)
pi_155975660
Denk dat wij maar gewoon niet speechen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155977146
Gister de apostille uit Nevada state binnen gekregen.
We kunnen nu ons huwelijk registreren bij burgerzaken. :)
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_155977209
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:13 schreef CoExist het volgende:
Gister de apostille uit Nevada state binnen gekregen.
We kunnen nu ons huwelijk registreren bij burgerzaken. :)
Is dat nou allemaal lastig te regelen enzo?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155977364
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is dat nou allemaal lastig te regelen enzo?
Neen. In mijn geval niet.
Ik heb via Las Vegas Travel Guide uit Doorn een arrangement geboekt en wat extra betaald voor de legalisatie en Apostille.

Je kan het zelf doen, maar dat is best wel wat geregel. En als het dan mis gaat dan kost het een hoop geld en weer 8 weken tijd.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_155977411
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:22 schreef CoExist het volgende:

[..]

Neen. In mijn geval niet.
Ik heb via Las Vegas Travel Guide uit Doorn een arrangement geboekt en wat extra betaald voor de legalisatie en Apostille.

Je kan het zelf doen, maar dat is best wel wat geregel. En als het dan mis gaat dan kost het een hoop geld en weer 8 weken tijd.
Oh wacht dacht dat jij of je partner Amerikaans was.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155977735
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh wacht dacht dat jij of je partner Amerikaans was.
Nee joh. 100% Fries en de ander is 50% Fries en 50% Zwitsers. :)
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_156346408
Jeej zaterdag trouwjurken passen, heb er vet veel zin in *O* *O* *O*

Moeder en twee vriendinnen gaan mee, ben benieuwd. Ga naar een zaakje waar ze maximaal ¤1000,- kosten incl. vermaken. Hopelijk zit mijn droomjurk erbij! Kijk er in ieder geval naar uit om ze te gaan passen!!
pi_156347158
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:53 schreef Crohnjurist het volgende:
Jeej zaterdag trouwjurken passen, heb er vet veel zin in *O* *O* *O*

Moeder en twee vriendinnen gaan mee, ben benieuwd. Ga naar een zaakje waar ze maximaal ¤1000,- kosten incl. vermaken. Hopelijk zit mijn droomjurk erbij! Kijk er in ieder geval naar uit om ze te gaan passen!!
Super leuk! En 1000 euro zou wel mooi zijn Ja
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156424027
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Super leuk! En 1000 euro zou wel mooi zijn Ja
Geslaagd *O* *O*
Ben echt onwijs verliefd op mijn jurk O+ O+ O+

Was de eerste die ik aan had, voelde gelijk al goed toen ik hem aanhad (nog niet eens helemaal goed gezien), alle jurken daarna hadden het allemaal niet vergeleken bij die en toen ik hem op het eind nog een keer aandeed voelde het echt meteen weer zo goed!

Heb de jurk meteen meegekregen, was dus een zaakje die failliete bruidszaken opkoopt en overproductie van fabrikanten. Deze jurk was het ook echt, kon niet meer nabesteld worden dus was het een kwestie van inpakken en meenemen (voor het geval er bij die zaak wordt ingebroken o.i.d.). En dat is helemaal prima want qua maat zat hij nu al bijna helemaal perfect. Dus tegen die tijd een kwestie van doorpassen en laatste paar wijzigingen (ik wil nog wat persoonlijke dingetjes eraan).

Oh ja het mooie is, de jurk kostte maar ¤750,- en aanpassingen en vermaken straks zitten allemaal bij de prijs inbegrepen! Mooier kan dus echt niet !! *O*
pi_156425715
Wat gaaf Crohnjurist, gefeliciteerd!! Wil je nog iets kwijt over je jurk of blijft het een verrassing? :D

Hier nog ongeveer acht weken tot het zover is :O ik kijk er naar uit maar vind het tegelijk ook doodeng haha.
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 18:59:04 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156427824
Wat gaaf Crohnjurist! Ben wel benieuwd naar een sneakpeak nu :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156428220
Foto's!!! :D

Trouwjurken O+

De verloofde van mn neefje is vorige week naar een evenement met Randy Fenoli geweest in Amsterdam... heeft ook weer mooie jurken aangehad.
S. 2014
J. 2016
pi_156428386
Nou dat durf ik niet.. Mijn verloofde is echt onwijs nieuwsgierig! Mijn beste vriendin heeft foto's gemaakt met haar mobiele telefoon, maar ik heb een leentelefoon en wacht nog even tot ik mijn eigen telefoon terug heb en ik goede wachtwoorden op mijn telefoon heb staan zodat hij er echt niet bij kan! Dan mag ze de foto's aan me doorsturen haha!

Mijn vriend vraagt zich vooral af of hij wit of rood is (of wit met rood/rood met wit, etc), dus voor jullie nu ook dit dilemma :P :P

Helaas duurt voor mij de grote dag nog bijna een jaar, dus dat wordt nog héél lang wachten!
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 20:33:00 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156625758
Vandaag voor de wet getrouwd ^) de grootste verrassing: mijn ouders gaan een groot deel van de trouwjurk betalen :o ik kan dus voor een echte jurk gaan *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156626607
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:33 schreef MaJo het volgende:
Vandaag voor de wet getrouwd ^) de grootste verrassing: mijn ouders gaan een groot deel van de trouwjurk betalen :o ik kan dus voor een echte jurk gaan *O*
Gefeliciteerd en Jeej voor toch een jurk!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156626674
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:33 schreef MaJo het volgende:
Vandaag voor de wet getrouwd ^) de grootste verrassing: mijn ouders gaan een groot deel van de trouwjurk betalen :o ik kan dus voor een echte jurk gaan *O*
Gaaf!!
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 21:20:31 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156627480
Ja echt blij mee! Kan ik gewoon die mooie jurken passen zonder bang te hoeven zijn of ik het wel kan betalen O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156635367
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:20 schreef MaJo het volgende:
Ja echt blij mee! Kan ik gewoon die mooie jurken passen zonder bang te hoeven zijn of ik het wel kan betalen O+
Wat fijn zeg! :s)

Heb je al een afspraak om bruidsjurken te passen?

Hier even een beetje stress.. Van het weekend naar de trouwbeurs geweest in Heiloo en we moeten toch wel snel een fotograaf vinden. Fotograaf die ik daar sprak was al volgeboekt voor onze datum en er liepen meer mensen rond die ook op die datum gaan trouwen (gewilde datum 16-09-2016). Vind het wel heel lastig een goede fotograaf te kiezen, en mijn god wat kunnen die duur zijn zeg!!
pi_156641791
Oh Maaj wat fijn!!! O+

CJ, de onze is Dario Endara. Kost een hoop maar hij heeft een fantastische stijl en ik wilde ook écht flink geld uitgeven aan de fotograaf. Het liefst had ik Julie Paisley uit Amerika laten overvliegen (en bijna waren we in juli getrouwd gewoon omdat zij dan in Europa was en ze onze foto's zou kunnen hebben gemaakt!) maar dat was toch ff onbetaalbaar. In de stijl van Dario herken ik wel wat van Julie dus ik ben er blij mee.
Ik heb hele hoge, specifieke eisen aan de fotografie; ik vind bruidsfotografie al gauw matig (ik ben een beetje een fotografiesnob). Maar weet je: die foto's zie je voor de rest van je leven terug en je krijgt maar één kans om dat goed te doen. Wat mij betreft mag dat dus net zoveel als de jurk kosten :Y (al is mijn jurk uiteindelijk nog zo'n ¤400 duurder)
pi_156641803
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:35 schreef Mamiemoe het volgende:
Oh Maaj wat fijn!!! O+

CJ, de onze is Dario Endara. Kost een hoop maar hij heeft een fantastische stijl en ik wilde ook écht flink geld uitgeven aan de fotograaf. Het liefst had ik Julie Paisley uit Amerika laten overvliegen (en bijna waren we in juli getrouwd gewoon omdat zij dan in Europa was en ze onze foto's zou kunnen hebben gemaakt!) maar dat was toch ff onbetaalbaar. In de stijl van Dario herken ik wel wat van Julie dus ik ben er blij mee.
Ik heb hele hoge, specifieke eisen aan de fotografie; ik vind bruidsfotografie al gauw matig (ik ben een beetje een fotografiesnob). Maar weet je: die foto's zie je voor de rest van je leven terug en je krijgt maar één kans om dat goed te doen. Wat mij betreft mag dat dus net zoveel als de jurk kosten :Y (al is mijn jurk uiteindelijk nog zo'n ¤400 duurder)
Ik ben het met je eens. Een goede fotograaf is zijn haar geld waard.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156641937
Oh enneh, ook gefeliciteerd natuurlijk MaJo :D vergeet ik dat ff te zeggen omdat ik zo druk was met fotograafsnob zijn :')

Over 45 dagen is het zover O+
pi_156669107
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:35 schreef Mamiemoe het volgende:
Oh Maaj wat fijn!!! O+

CJ, de onze is Dario Endara. Kost een hoop maar hij heeft een fantastische stijl en ik wilde ook écht flink geld uitgeven aan de fotograaf. Het liefst had ik Julie Paisley uit Amerika laten overvliegen (en bijna waren we in juli getrouwd gewoon omdat zij dan in Europa was en ze onze foto's zou kunnen hebben gemaakt!) maar dat was toch ff onbetaalbaar. In de stijl van Dario herken ik wel wat van Julie dus ik ben er blij mee.
Ik heb hele hoge, specifieke eisen aan de fotografie; ik vind bruidsfotografie al gauw matig (ik ben een beetje een fotografiesnob). Maar weet je: die foto's zie je voor de rest van je leven terug en je krijgt maar één kans om dat goed te doen. Wat mij betreft mag dat dus net zoveel als de jurk kosten :Y (al is mijn jurk uiteindelijk nog zo'n ¤400 duurder)
Tsja ik ben bang dat ik mijn verloofde niet kan overtuigen tot een hele dure fotograaf. Ook al zijn zijn/haar foto's nog zo mooi! Maar in een lagere prijsklasse moet er toch vast wel wat te vinden zijn. Vrijdag hebben we in ieder geval een intakegesprek bij twee mensen die fotografie en videografie combineren voor een mooi prijsje. Dat zou helemaal super zijn, nu nog kijken of het klikt en of ze een goede indruk achterlaten. Daar ga ik zeker wel op letten. Bij mij zal de fotograaf sowieso wel duurder zijn dan de jurk aangezien die maar ¤750 was hihi :)
pi_156675303
Voor mij was de fotograaf een niet bespreekbare eis, haha. Ik had ¤1500 gebudgetteerd voor fotografie en uiteindelijk kwamen we uit op ¤1150 dus zelfs "binnen budget". We krijgen ook alle foto's zonder watermerk, hou daar rekening mee in je keuze. Vaak moet je per foto afzonderlijk betalen om een watermerk te laten verwijderen en ben je met ¤1500 voor een fotograaf die het zonder doet, misschien nog wel goedkoper uit. De onze is ook oprecht een toffe vent. En Meneer Mamiemoe heeft het er maar mee te doen; hij heeft onze fotograaf zelfs nog niet ontmoet :')
pi_156683662
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 20:35 schreef Mamiemoe het volgende:
Voor mij was de fotograaf een niet bespreekbare eis, haha. Ik had ¤1500 gebudgetteerd voor fotografie en uiteindelijk kwamen we uit op ¤1150 dus zelfs "binnen budget". We krijgen ook alle foto's zonder watermerk, hou daar rekening mee in je keuze. Vaak moet je per foto afzonderlijk betalen om een watermerk te laten verwijderen en ben je met ¤1500 voor een fotograaf die het zonder doet, misschien nog wel goedkoper uit. De onze is ook oprecht een toffe vent. En Meneer Mamiemoe heeft het er maar mee te doen; hij heeft onze fotograaf zelfs nog niet ontmoet :')
Bedankt voor de tip van het watermerk! ¤1500 is ook mijn maximale bedrag, toch al het dubbele van mijn jurk :D :P
Wil je vertellen wie jouw foto's maakt (in pb)?
  donderdag 8 oktober 2015 @ 09:14:26 #98
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_156683865
Dat staat hier boven al ;)

Wij hebben er ook ¤1500,- aan uitgegeven.
De prijs is ook sterk afhankelijk van hoeveel uur je wilt afnemen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_156683928
Ben ook al een beetje op zoek naar een fotograaf. Ik vind het heel lastig om nou te zeggen van die stijl vind ik nou echt tof.. En als ik iets leuk vind, vind mijn vriend het weer niks :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156684321
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:14 schreef laziness het volgende:
Dat staat hier boven al ;)

Wij hebben er ook ¤1500,- aan uitgegeven.
De prijs is ook sterk afhankelijk van hoeveel uur je wilt afnemen.
Oh haha, had even niet gezien dat allebei de posts van Mamiemoe waren. Omdat ze zo hamerde op een goede fotograaf had ik verwacht dat ze veel meer uitgegeven zou hebben :D
pi_156687198
Gisteren mn jurk weer gepast, 2 maanden geleden voor het laatst aangehad. Hij hangt bij mn ouders, konden 'm gelijk meenemen toen we 'm kochten.

De jurk is nu al veel te groot, ben 10 kilo afgevallen..
Bij de winkel waar ik de jurk gekocht heb, hebben ze gezegd dat het wel goed komt, zij hebben een kleermaker in dienst die hem kan vermaken, ook al val ik nog meer af.
Maar toch vind ik het spannend, wat als het niet lukt om m te vermaken? Wil nl nog zeker 10-15 kilo kwijt voor ik ga trouwen
pi_156687953
Ik was ook ruim 10 kilo kwijt (en hij was al groot toen ik hem kocht want winkelmodel), kwam helemaal goed
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156687964
En je moet maar zo denken, kleiner maken kan altijd, groter maken niet
pi_156688839
Dat stelt me wat gerust, bedankt :)
pi_156707965
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 09:42 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Oh haha, had even niet gezien dat allebei de posts van Mamiemoe waren. Omdat ze zo hamerde op een goede fotograaf had ik verwacht dat ze veel meer uitgegeven zou hebben :D
Valt best mee he? O-) Ik ben he-le-maal verliefd op de foto's van Julie Paisley; al jaren.Maar Dario is wat mij betreft the next best thing. Wellicht kun je op Pinterest zoeken naar trouwfotografie; zo heb ik Dario ook gevonden. Dan krijg je vanzelf een idee wat je tof of belangrijk vindt en wat bij jullie past :)
pi_156708477
een fotograaf vind ik ook belangrijk.
niet alleen de kwaliteit van de foto's maar vooral de manier van werken en een 'klik'. mijn man en ik hebben beide een hekel aan foto's. de trouwfoto's zijn waarschijnlijk een van de weinige foto's zijn waar we samen op staan.
pi_156744725
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Elleska het volgende:

[..]

owje ik zie leuke dingen en het is ook nog vlakbij.

laat je weten hoe deze winkel bevalt?
Ik ben er vandaag geweest en ben geslaagd!

Ik vond het een heel fijne winkel. Grote collectie, er werd ontzettend de tijd voor ons genomen (zijn er drie uur geweest), niets was te veel moeite... Een heel fijne ervaring!

Ennn ik heb dus een jurk! *O*. Ben er heel blij mee. Is het al bijna juli? :P.

Helemaal te gek is dat mijn moeder zei dat mijn ouders de jurk, schoenen en lingerie betalen. :o.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_156745045
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben er vandaag geweest en ben geslaagd!

Ik vond het een heel fijne winkel. Grote collectie, er werd ontzettend de tijd voor ons genomen (zijn er drie uur geweest), niets was te veel moeite... Een heel fijne ervaring!

Ennn ik heb dus een jurk! *O*. Ben er heel blij mee. Is het al bijna juli? :P.

Helemaal te gek is dat mijn moeder zei dat mijn ouders de jurk, schoenen en lingerie betalen. :o.
Tof! Ik ben wel heel benieuwd O-)
S. 2014
J. 2016
pi_156745221
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben er vandaag geweest en ben geslaagd!

Ik vond het een heel fijne winkel. Grote collectie, er werd ontzettend de tijd voor ons genomen (zijn er drie uur geweest), niets was te veel moeite... Een heel fijne ervaring!

Ennn ik heb dus een jurk! *O*. Ben er heel blij mee. Is het al bijna juli? :P.

Helemaal te gek is dat mijn moeder zei dat mijn ouders de jurk, schoenen en lingerie betalen. :o.
Jeej voor de jurk *O*

Kan niet wachten om te gaan passen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156746226
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben er vandaag geweest en ben geslaagd!

Ik vond het een heel fijne winkel. Grote collectie, er werd ontzettend de tijd voor ons genomen (zijn er drie uur geweest), niets was te veel moeite... Een heel fijne ervaring!

Ennn ik heb dus een jurk! *O*. Ben er heel blij mee. Is het al bijna juli? :P.

Helemaal te gek is dat mijn moeder zei dat mijn ouders de jurk, schoenen en lingerie betalen. :o.
*O* voor de jurk.

bedankt voor het delen van je ervaring. ik was na het zien van de site al enthousiast, nu helemaal. die winkel gaat hier dus alvast op het lijstje ;)
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 00:10:27 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156748848
Wat superfijn dat je een jurk hebt DaD! *O* En wat lief dat je moeder het gaat betalen allemaal O+

Ik ga denk ik naar Weddings in Rotterdam met vriendinnen omdat ze daar een grote collectie hebben. Maar uiteindelijk waarschijnlijk naar de boetiek in Vlissingen waar ik eerder dit jaar een kortingsbon van 200 euro heb gegrabbeld :) Ik maak me alleen een beetje zorgen of ze daar wel hebben wat ik wil, het is immers niet zo'n grote winkel.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156753367
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 00:10 schreef MaJo het volgende:
Wat superfijn dat je een jurk hebt DaD! *O* En wat lief dat je moeder het gaat betalen allemaal O+

Ik ga denk ik naar Weddings in Rotterdam met vriendinnen omdat ze daar een grote collectie hebben. Maar uiteindelijk waarschijnlijk naar de boetiek in Vlissingen waar ik eerder dit jaar een kortingsbon van 200 euro heb gegrabbeld :) Ik maak me alleen een beetje zorgen of ze daar wel hebben wat ik wil, het is immers niet zo'n grote winkel.
Misschien kunnen ze als je in Rotterdam de jurk hebt gevonden hem in Vlissingen wel bestellen voor je :)
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 11 oktober 2015 @ 10:46:32 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_156753823
Heb je hem uit Leek gehaald? Ik wandel er vrijwel dagelijks langs... dus als je hem nog eens moet passen wil ik wel even oordelen hoor :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_156758405
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 00:10 schreef MaJo het volgende:
Wat superfijn dat je een jurk hebt DaD! *O* En wat lief dat je moeder het gaat betalen allemaal O+

Ik ga denk ik naar Weddings in Rotterdam met vriendinnen omdat ze daar een grote collectie hebben. Maar uiteindelijk waarschijnlijk naar de boetiek in Vlissingen waar ik eerder dit jaar een kortingsbon van 200 euro heb gegrabbeld :) Ik maak me alleen een beetje zorgen of ze daar wel hebben wat ik wil, het is immers niet zo'n grote winkel.
Ik heb bij Weddings een AFSCHUWELIJKE ervaring gehad. Ik kan iedereen van harte àfraden om daarheen te gaan! Die consulente heeft me anderhalf uur lang argumenten gegeven waarom ik te dik ben en een volstrekt verkeerde jurk wilde voor mijn figuur en wat ik àllemaal moet verbergen aan mijn lichaam (mijn heupen en buik en eigenlijk alles onder mijn borsten) en dat ik een fout maak als ik een niet a-lijn jurk zou kiezen. Dit was echter de vierde bruidszaak waar ik ging passen en ik wist allang dat een jurk die strak om de heupen zit mij supergaaf staat en dat ik vooral géén a-lijn wilde. Die vrouw was ronduit bot en onaardig en zelfs mijn twee vriendinnen die erbij waren, hadden haar met alle liefde een klap verkocht. Die vrouw bleef ook telkens jurken halen waarvan ik bij voorbaat zei dat ik ze lelijk vond en dat ik ze niet wilde passen.("jamaar trek ze nou maar gewoon aan want dan zie je hoe goed ze je staan") Ze had volledig lak aan alles wat ik zei, ze drong de hele afspraak haar eigen mening aan mij op, waar ik net heen behoefte aan had. En eerlijk gezegd vond ik het aanbod in mijn prijsklasse nog vies tegenvallen; bij de Bruidshoek in Leiden hadden ze veel meer.

Mij krijg je daar niet meer naar binnen, al kreeg ik geld toe.
pi_156758893
Ik had daar juist precies het tegenovergestelde als plus size bruid. Heel behulpzaam en goed in het mee denken qua silhouet.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156759113
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 14:42 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Ik heb bij Weddings een AFSCHUWELIJKE ervaring gehad. Ik kan iedereen van harte àfraden om daarheen te gaan! Die consulente heeft me anderhalf uur lang argumenten gegeven waarom ik te dik ben en een volstrekt verkeerde jurk wilde voor mijn figuur en wat ik àllemaal moet verbergen aan mijn lichaam (mijn heupen en buik en eigenlijk alles onder mijn borsten) en dat ik een fout maak als ik een niet a-lijn jurk zou kiezen. Dit was echter de vierde bruidszaak waar ik ging passen en ik wist allang dat een jurk die strak om de heupen zit mij supergaaf staat en dat ik vooral géén a-lijn wilde. Die vrouw was ronduit bot en onaardig en zelfs mijn twee vriendinnen die erbij waren, hadden haar met alle liefde een klap verkocht. Die vrouw bleef ook telkens jurken halen waarvan ik bij voorbaat zei dat ik ze lelijk vond en dat ik ze niet wilde passen.("jamaar trek ze nou maar gewoon aan want dan zie je hoe goed ze je staan") Ze had volledig lak aan alles wat ik zei, ze drong de hele afspraak haar eigen mening aan mij op, waar ik net heen behoefte aan had. En eerlijk gezegd vond ik het aanbod in mijn prijsklasse nog vies tegenvallen; bij de Bruidshoek in Leiden hadden ze veel meer.

Mij krijg je daar niet meer naar binnen, al kreeg ik geld toe.
Wauw ik was zo enorm de winkel uitgelopen :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156759172
Ik heb mijn jurk bij de honeymoonshop in Rotterdam gekocht.. en ik ben echt super geholpen! Maakte de hele ervaring nog leuker. O+
S. 2014
J. 2016
pi_156759244
Zijn er mensen die ervaring hebben met koonings in Deurne?
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 15:21:52 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156759567
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze als je in Rotterdam de jurk hebt gevonden hem in Vlissingen wel bestellen voor je :)
Ja dat zat ik ook te denken :Y Ik wil namelijk waarschijnlijk een korte jurk, denk niet dat ze er daar veel van hebben in Vlissingen :)

quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 14:42 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Ik heb bij Weddings een AFSCHUWELIJKE ervaring gehad. Ik kan iedereen van harte àfraden om daarheen te gaan! Die consulente heeft me anderhalf uur lang argumenten gegeven waarom ik te dik ben en een volstrekt verkeerde jurk wilde voor mijn figuur en wat ik àllemaal moet verbergen aan mijn lichaam (mijn heupen en buik en eigenlijk alles onder mijn borsten) en dat ik een fout maak als ik een niet a-lijn jurk zou kiezen. Dit was echter de vierde bruidszaak waar ik ging passen en ik wist allang dat een jurk die strak om de heupen zit mij supergaaf staat en dat ik vooral géén a-lijn wilde. Die vrouw was ronduit bot en onaardig en zelfs mijn twee vriendinnen die erbij waren, hadden haar met alle liefde een klap verkocht. Die vrouw bleef ook telkens jurken halen waarvan ik bij voorbaat zei dat ik ze lelijk vond en dat ik ze niet wilde passen.("jamaar trek ze nou maar gewoon aan want dan zie je hoe goed ze je staan") Ze had volledig lak aan alles wat ik zei, ze drong de hele afspraak haar eigen mening aan mij op, waar ik net heen behoefte aan had. En eerlijk gezegd vond ik het aanbod in mijn prijsklasse nog vies tegenvallen; bij de Bruidshoek in Leiden hadden ze veel meer.

Mij krijg je daar niet meer naar binnen, al kreeg ik geld toe.
Oh dat klinkt niet best -O- Ik wil er dus vooral heen omdat ze veel keuze hebben. Het is ook meer dat mijn vriendinnen graag mee willen een keer dus ik dacht laten we dan gelijk een grote doen :) Andere optie is Covers in Utrecht maar ook daar las ik mindere ervaringen over. Het is ook net wie je treft waarschijnlijk.

quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had daar juist precies het tegenovergestelde als plus size bruid. Heel behulpzaam en goed in het mee denken qua silhouet.
Dat is wel fijn om te horen :)

Vanaf welke maat ben je plus size eigenlijk? :@ Ik heb maat 42/44.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 22:05:22 #120
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156769922
Ik wilde een afspraak maken bij Weddings maar die zaten alle dagen dat mijn vriendinnen kunnen al vol, dus het wordt Covers in Utrecht. Iemand daar ervaring mee?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:12:52 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_156770236
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 15:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met koonings in Deurne?
jup! Fijne zaak, groot aanbod, ruime paskamers en ze nemen de tijd. Prima ervaring!
disclaimer
pi_156770877
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jup! Fijne zaak, groot aanbod, ruime paskamers en ze nemen de tijd. Prima ervaring!
Thanks! Binnenkort eens een afspraak maken voor begin 2016.

Zijn hier in de buurt nog meer wat "grotere" fijne zaken of ben jij alleen bij Koonings geweest?
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:31:32 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_156770997
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Thanks! Binnenkort eens een afspraak maken voor begin 2016.

Zijn hier in de buurt nog meer wat "grotere" fijne zaken of ben jij alleen bij Koonings geweest?
ik alleen bij Koonings. De eerste jurk was meteen raak namelijk :') O+
(En van te veel opties krijg ik vreselijke keuzestress :@)
disclaimer
pi_156771085
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik alleen bij Koonings. De eerste jurk was meteen raak namelijk :') O+
(En van te veel opties krijg ik vreselijke keuzestress :@)
Haha dat klinkt wel bekend inderdaad :') Maarja denk dat als ik iets meer dan een jaar van te voren ga dat ruim op tijd is toch? :)

Wel gaaf dat de eerste jurk meteen raak was. Zelf uitgezocht?
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:36:55 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_156771169
Ja joh! Ik ging zes maanden van te voren, dat is wel redelijk gemiddeld in Nederland (het is geen Kleinfeld gelukkig :D) en dat was tijd zat :)
En ja, ik had een plaatje in mijn hoofd, daar hingen twee in het rek die daar aan voldeden. Mijn eerste pick hebben we niet als eerste gepakt omdat boven budget, maar de andere, iets betaalbaardere was meteen liefde O+
disclaimer
pi_156771251
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja joh! Ik ging zes maanden van te voren, dat is wel redelijk gemiddeld in Nederland (het is geen Kleinfeld gelukkig :D) en dat was tijd zat :)
En ja, ik had een plaatje in mijn hoofd, daar hingen twee in het rek die daar aan voldeden. Mijn eerste pick hebben we niet als eerste gepakt omdat boven budget, maar de andere, iets betaalbaardere was meteen liefde O+
Oh in dat geval tijd zat :P

Zat even jouw foto's te bekijken. Heb jij een Pronovias? O+ O+ O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156771258
Ik was een maand of 11 van te voren want ik heb geen makkelijke maat. Maar dat wat echt super ruim. Met als gevolg dat ik maanden had om te gaan twijfelen en dat gebeurde dus ook
Ik snap dat je er aan wil beginnen omdat het leuk is maar een jaar hoeft echt niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156771301
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was een maand of 11 van te voren want ik heb geen makkelijke maat. Maar dat wat echt super ruim. Met als gevolg dat ik maanden had om te gaan twijfelen en dat gebeurde dus ook
Ik snap dat je er aan wil beginnen omdat het leuk is maar een jaar hoeft echt niet
Ik had weleens gehoord dat een jaar gebruikelijk is. Weet ik veel ben ook nog nooit eerder getrouwd :P

Ik heb nou ook weer niet zoveel haast heb momenteel genoeg andere dingen om me mee bezig te houden :Y

Ik heb ook niet echt een makkelijke maat vrees ik vooral qua lengte. Wil er niet uit zien als een slagroom soesje.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:45:52 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_156771502
Je maat heeft er toch niks mee te maken? Ze maken die dingen toch op bestelling?
Al was ik dan weer makkelijk, want ik paste met mijn 42/44 perfect in de plus size sample (;( :'))
Is inderdaad een pronovias, tp! O+
disclaimer
pi_156771611
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Je maat heeft er toch niks mee te maken? Ze maken die dingen toch op bestelling?
Al was ik dan weer makkelijk, want ik paste met mijn 42/44 perfect in de plus size sample (;( :'))
Is inderdaad een pronovias, tp! O+
Ik ben echt gek op dat merk. Iedere keer als ik een mooie jurk zie is het van Pronovias haha.

Qua maat komt dat vast wel goed. Heb er nu al zin in. Mijn moeder en schoonmoeder gaan mee dus dat komt vast goed :)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 23:03:17 #131
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156772140
Bij Covers in Utrecht hebben ze alleen maar Pronovias volgens mij, vind het ook mooie jurken O+

Ik heb bij weddings op de site mijn trouwjurk gevonden, van Mori Lee. Ik hoop echt zoiets te gaan vinden! O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156772479
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Je maat heeft er toch niks mee te maken? Ze maken die dingen toch op bestelling?
Al was ik dan weer makkelijk, want ik paste met mijn 42/44 perfect in de plus size sample (;( :'))
Is inderdaad een pronovias, tp! O+
nou ik ben plus size en had dus wel moeite met winkels vinden die pasmodellen hadden van de vormen die ik wilde proberen. Ze maken vooral a lijn voor fatties :(
Ik heb flink rond zitten bellen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156775991
Zeker als je al een beetje weet wat je wilt en als je een goede verkoopster hebt dan is de eerste jurk ook meestal gewoon raak. Was bij mij ook zo. Ik had wat plaatjes laten zien, zij haalde een aantal jurken tevoorschijn waarbij ik ja of nee zei en daaruit maakte zij de keuze om de jurk die het is geworden als eerste bij me aan te trekken! Daarna nog meer jurken aangehad, maar mijn gedachten bleven bij die eerste jurk!

Ik heb ook 42/44, in de winkel waar ik ben geslaagd waren genoeg jurken om te passen en zeker niet alleen maar A-lijn, daar heb ik er ook echt maar 1 van aan gehad volgens mij.

Hoorde trouwens laatst van iemand dat haar jurk zeker 6 maanden zou duren voordat hij in de winkel afgeleverd zou kunnen worden. Als dat het geval is moet je dus zeker meer dan 6 maanden van tevoren voor een jurk gaan kijken. Ik ben er zelf nu ook wel ruim op tijd mee, bijna een jaar. En er zijn zelfs nu al momenten geweest dat ik ging twijfelen aan de jurk (hij is namelijk niet heel traditioneel). Maar schijnt dat de meeste bruiden dat wel hebben nadat ze de jurk hebben gevonden. Ik zal vast nog wel vaker gaan twijfelen komend jaar, maar ergens diep van binnen weet ik dat het mijn jurk is, want dan denk ik terug aan het gevoel dat ik kreeg toen ik hem aantrok O+ O+
pi_156777871
Ik heb al wel duidelijk een idee wat ik wil. Maar gezien ik geen idee heb wat een beetje trouwjurk kost zal het wel enorm boven budget zijn enzo :')

Ken mezelf een beetje
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 12 oktober 2015 @ 12:59:34 #135
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_156779079
Vergeet niet dat je niet alleen een half jaar moet uittrekken voor de levertijd maar dat je daarna ook nog wat pasafspraken hebt, daar moet je dus ook tijd voor budgetteren.

Je bent rustig 9 maanden bezig met zo'n jurk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 12 oktober 2015 @ 13:01:49 #136
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_156779114
Is er iets mis met A-lijn trouwens? Dat vind ik persoonlijk beter dan zo'n rol vershoudfolie of een opgeblazen slagroomsoes. :P.

#geenfanvanDisneyprinsesjes
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_156779226
quote:
5s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:01 schreef Dagonet het volgende:
Is er iets mis met A-lijn trouwens? Dat vind ik persoonlijk beter dan zo'n rol vershoudfolie of een opgeblazen slagroomsoes. :P.

#geenfanvanDisneyprinsesjes
Ik vind A-lijn altijd weer het tegenovergestelde, vormeloos met name. Niet altijd overigens, maar wel vaak..
  maandag 12 oktober 2015 @ 13:12:50 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_156779295
Mm, och, is maar net wat bij je lichaam past. Mijn bovenlijf is forser dan mijn onderlijf, dan is een veelal strakke jurk juist geen porem ;)

En mijn zes maanden waren uiteraard inclusief doorpassen, maar dat hoefde ook maar 1 keer ;)
disclaimer
  maandag 12 oktober 2015 @ 13:22:49 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_156779437


Vandaag 10 jaar getrouwd! ^) *O*
(En nog steeds dolblij met mijn (zelfgenaaide) jurk! :Y )
***
pi_156779464
quote:
17s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag 10 jaar getrouwd! ^) *O*
(En nog steeds dolblij met mijn (zelfgenaaide) jurk! :Y )
Gefeliciteerd!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156779480
Een strakke jurk zou bij mij echt geen gezicht zijn. Een rollade op pootjes waarschijnlijk _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156779706
Ik twijfelde over van jurk wisselen een paar maanden voor de bruiloft. En toen bleken die levertijden allemaal wel mee te vallen. Ze zeggen vaak dat het lang gaat duren maar dat hoeft helemaal niet

Ik ben echt gewoon dik, maar ik had een kei strakke jurk en dat was juist heel sexy (vind ik zelf :P) Vooral omdat je toch helemaal plat geduwd word door alle baleinen en shit die er in zit. Flink corrigerend ondergoed er onder en gaan met die banaan
Al die uitstaande jurken maakte juist dikker
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 12 oktober 2015 @ 13:47:14 #143
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_156779896
quote:
17s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag 10 jaar getrouwd! ^) *O*
(En nog steeds dolblij met mijn (zelfgenaaide) jurk! :Y )
Congrats! Stinkie ook natuurlijk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_156779906
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik twijfelde over van jurk wisselen een paar maanden voor de bruiloft. En toen bleken die levertijden allemaal wel mee te vallen. Ze zeggen vaak dat het lang gaat duren maar dat hoeft helemaal niet

Ik ben echt gewoon dik, maar ik had een kei strakke jurk en dat was juist heel sexy (vind ik zelf :P) Vooral omdat je toch helemaal plat geduwd word door alle baleinen en shit die er in zit. Flink corrigerend ondergoed er onder en gaan met die banaan
Al die uitstaande jurken maakte juist dikker
Ik denk dat het per persoon gewoon verschillend is. Je moet jezelf fijn voelen bij wat je draagt. Bij een zal dat strak zijn de ander a lijn de ander kort.

Een korte jurk vind ik trouwens ook erg leuk. Heb er al aan gedacht om misschien een jurk te kopen met een lange "rok" voor bij de dienst die er af kan ofzo en dan bij het feest een korter jurkje zodat ik lekker kan dansen enzo :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156781743
Ik heb blijkbaar een figuur waarbij alles wel staat. Althans, dat heb ik de verkoopster en mijn familie een keer of achttien horen zeggen. :'). Dat maakt het ook niet per se gemakkelijker! Ik heb heel verschillende jurken aangehad die gewoon allemaal eigenlijk goed stonden. Dan is de keuze wel heel groot...

De prijs viel me trouwens ontzettend mee (ik zag daar iemand iets over zeggen). Ik had 2000 euro begroot, maar jurk+schoenen+lingerie (torselet en hipster) kwamen op iets meer dan 1200 euro. :D. *O*. En m'n ouders betalen ook nog. :P. Er komt alleen nog 130 euro aan vermaakkosten bij.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_156781791
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb blijkbaar een figuur waarbij alles wel staat. Althans, dat heb ik de verkoopster en mijn familie een keer of achttien horen zeggen. :'). Dat maakt het ook niet per se gemakkelijker! Ik heb heel verschillende jurken aangehad die gewoon allemaal eigenlijk goed stonden. Dan is de keuze wel heel groot...

De prijs viel me trouwens ontzettend mee (ik zag daar iemand iets over zeggen). Ik had 2000 euro begroot, maar jurk+schoenen+lingerie (torselet en hipster) kwamen op iets meer dan 1200 euro. :D. *O*. En m'n ouders betalen ook nog. :P. Er komt alleen nog 130 euro aan vermaakkosten bij.
Ik zat zelf ook te denken zo'n 1500-2000 euro ofzo. Ben benieuwd of ik het er mee ga redden :') Die smaak van mij is echt een vloek :{ Super dat je zoveel dingen staan. Had je echt een jaaahaaa gevoel bij je jurk?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156782210
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zat zelf ook te denken zo'n 1500-2000 euro ofzo. Ben benieuwd of ik het er mee ga redden :') Die smaak van mij is echt een vloek :{ Super dat je zoveel dingen staan. Had je echt een jaaahaaa gevoel bij je jurk?
Nee, niet direct. Ik denk ook dat je de lat wel erg hoog legt als je vindt dat je dat gevoel direct moet hebben zodra je een jurk aantrekt.

Ik heb iets van acht jurken gepast en ze waren allemaal mooi. De eerste jurk die ik aantrok was zoals ik van te voren dacht dat mijn jurk zou zijn, met een wijd uitlopende rok. Maar toen ik die aantrok hoorde ik eigenlijk van iedereen dat dat niet 'mij' was. Dus toen ben ik verschillende modellen gaan passen, waaruit ik uiteindelijk drie jurken heb geselecteerd die ik voor een tweede keer aangetrokken heb. En toen ik de jurk die het is geworden voor de tweede keer aantrok, wist ik wel dat dat 'm was.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_156782251
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, niet direct. Ik denk ook dat je de lat wel erg hoog legt als je vindt dat je dat gevoel direct moet hebben zodra je een jurk aantrekt.

Ik heb iets van acht jurken gepast en ze waren allemaal mooi. De eerste jurk die ik aantrok was zoals ik van te voren dacht dat mijn jurk zou zijn, met een wijd uitlopende rok. Maar toen ik die aantrok hoorde ik eigenlijk van iedereen dat dat niet 'mij' was. Dus toen ben ik verschillende modellen gaan passen, waaruit ik uiteindelijk drie jurken heb geselecteerd die ik voor een tweede keer aangetrokken heb. En toen ik de jurk die het is geworden voor de tweede keer aantrok, wist ik wel dat dat 'm was.
Haha ja ik kijk teveel say yes to the dress denk ik. waar alles voorbij komt inclusief de traantjes.

Super dat je zo goed geslaagd bent.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156782387
Ik had wel echt een heel goed gevoel bij de jurk. Zodra ik hem aanhad ging ik stralen en voelde ik mezelf ook super. De jurken erna hadden dat allemaal niet en toen ik de eerste jurk weer aantrok ging ik weer stralen, kwam zowat huppelend de paskamer uitgelopen! *O*

Weet niet of je dat als het jaaaa gevoel kan omschrijven. Moest er geen traantje van wegpinken en werd er niet overdreven emotioneel van. Alleen heel vrolijk dus!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156782523
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:47 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik had wel echt een heel goed gevoel bij de jurk. Zodra ik hem aanhad ging ik stralen en voelde ik mezelf ook super. De jurken erna hadden dat allemaal niet en toen ik de eerste jurk weer aantrok ging ik weer stralen, kwam zowat huppelend de paskamer uitgelopen! *O*

Weet niet of je dat als het jaaaa gevoel kan omschrijven. Moest er geen traantje van wegpinken en werd er niet overdreven emotioneel van. Alleen heel vrolijk dus!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat klinkt dat leuk :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156782560
Dat had ik dus to-taal NIET :') Ik wilde het heel graag, maar ik voelde me niet superblij of wat dan ook. Maar de jurk die ik had uitgekozen had alles waar ik naar op zoek was, dus heb ik hem op basis daarvan gekocht. Toen ik twee maanden later terugging om de jurk aan mama te tonen, had ik weer een gevoel van "ja, het is wel oke." Maar nog steeds geen euforie.
Op de koop toe ben ik ook nog flink wat kilootjes aangekomen. En toen ging ik twijfelen, want ik vond de jurk al niet WAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUW en toen ik JA zei, vond ik al dat ik nog wat moest afvallen voor de jurk me echt goed zou staan. Pas toen ik in juli mijn trouwschoenen (kekke leren laarsjes) erbij aangetrokken heb, mijn eigen sluier in mijn haar had en even met rust gelaten werd en dus helemaal alleen was met mijn jurk, besefte ik hoe waanzinnig goed die jurk me staat. Inclusief overgewicht en superstrak om mijn taille en heupen; de pot op met die A-lijn en hoepelrok. En opeens zag ik toen, op dat moment, toen het te laat was om nog een leuke andere jurk te vinden (want daarmee waren we de afspraak begonnen) hoe awesome die jurk is en hoe goed die jurk bij me past. Nog steeds geen traantjes van geluk, maar opeens wel het gevoel van f*ckyeah, in deze jurk ga ik ja zeggen, in deze jurk ga ik trouwen.
pi_156782569
Ik vind deze echt helemaal fantastisch he (Op foto dan he, ik weet dat het op mezelf helemaal kan tegenvallen enzo)

https://www.covers.nl/trouwjurken/barroco-2/

maargoed als die echt zo mooi en prachtig blijkt dan toch budget maar omhoog gooien.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156782635
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik twijfelde over van jurk wisselen een paar maanden voor de bruiloft. En toen bleken die levertijden allemaal wel mee te vallen. Ze zeggen vaak dat het lang gaat duren maar dat hoeft helemaal niet

Ik ben echt gewoon dik, maar ik had een kei strakke jurk en dat was juist heel sexy (vind ik zelf :P) Vooral omdat je toch helemaal plat geduwd word door alle baleinen en shit die er in zit. Flink corrigerend ondergoed er onder en gaan met die banaan
Al die uitstaande jurken maakte juist dikker
Ik ben nu echt onwijs benieuwd naar jouw jurk. Wij hebben er hetzelfde idee over namelijk. Ik ben te dik maar ik voel me sexier dan ooit in mijn superstrakke jurk.En idd, al die uitstaande jurken lieten me voelen als een slagroomtaart die teveel slagroomtaartjes heeft gegeten :') Als een foto zou willen delen met me, mag via DM, ik ben echt waanzinnig benieuwd :D
  Moderator maandag 12 oktober 2015 @ 16:44:06 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156783473
Ik heb deze nu op het oog, vind hem echt fantastisch O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van jou is ook mooi TP O+ Ik vind het niet bij mezelf passen maar wil het zeker wel proberen, wie weet staat het wel :o
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156783526
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb deze nu op het oog, vind hem echt fantastisch O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van jou is ook mooi TP O+ Ik vind het niet bij mezelf passen maar wil het zeker wel proberen, wie weet staat het wel :o
Is "nog" niet van mij he. heb geen idee of het me zou staan maar ik vind die jurk wel prachtig

Ga tegen dei tijd ook in Utrecht een afspraak maken bij die Covers. Hebben daar veel naar mijn gading zag ik op de site.

Korte jurken zijn ook zo leuk <3
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator maandag 12 oktober 2015 @ 16:48:20 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156783559
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is "nog" niet van mij he. heb geen idee of het me zou staan maar ik vind die jurk wel prachtig

Ga tegen dei tijd ook in Utrecht een afspraak maken bij die Covers. Hebben daar veel naar mijn gading zag ik op de site.

Korte jurken zijn ook zo leuk <3
Nee weet ik, maar wist het even niet beter te omschrijven ;)

Ik ga ook naar Covers. Lekker in mijn stadsie en heeft inderdaad veel moois op de website. Al heb ik "mijn" jurk van de site van Weddings _O- Ik hoop dat ze ook genoeg korte jurken hebben bij Covers O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156783584
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee weet ik, maar wist het even niet beter te omschrijven ;)

Ik ga ook naar Covers. Lekker in mijn stadsie en heeft inderdaad veel moois op de website. Al heb ik "mijn" jurk van de site van Weddings _O- Ik hoop dat ze ook genoeg korte jurken hebben bij Covers O+
Deze <3

https://www.covers.nl/trouwjurken/8810/?result=dfr
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator maandag 12 oktober 2015 @ 16:57:11 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156783708
quote:
Noh die is ook gaaf O+ Die schoentjes zijn ook leuk!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156783768
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 16:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Noh die is ook gaaf O+ Die schoentjes zijn ook leuk!
Als ik er het budget voor had zou ik twee jurken doen. 1 voor de dienst een lange en 1 voor het feest een korte _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator maandag 12 oktober 2015 @ 17:06:25 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156783879
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 17:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als ik er het budget voor had zou ik twee jurken doen. 1 voor de dienst een lange en 1 voor het feest een korte _O-
Dat zou helemaal ideaal zijn O+ Ik wil ook kijken of misschien zo'n combi een optie is zolang je maar niet al te duidelijk ziet dat het uit twee delen bestaat :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156783983
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 17:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat zou helemaal ideaal zijn O+ Ik wil ook kijken of misschien zo'n combi een optie is zolang je maar niet al te duidelijk ziet dat het uit twee delen bestaat :D
Ja dat is dus vaak wel zo. Vind ik wel jammer.

Maarja door dat gelul over trouwjurken krijg ik er veel te veel zin in en moet toch echt nog even wachten
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156784460
Dit is mijn jurk! O-)
http://wedding-dress.more(...)dress-7672,d8170.php
(alleen de eerste drie foto's. En eigenlijk zijn het baggerfoto's, want de jurk lijkt nu van een soort glimmend taft te zijn gemaakt, terwijl het net een matte, soepele, elegante, kanten jurk is)

MaJo, die jurk waarvan je een plaatje postte vind ik echt heel erg gaaf!! *O*
  maandag 12 oktober 2015 @ 17:57:22 #163
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_156784755
Vinden jullie het niet moeilijk om zoveel geld uit te geven voor een jurk die je maar een keer draagt? Het lijkt me echt geweldig om zo'n jurk aan te hebben.....maar dan steekt mijn praktische stem weer op die zegt 'dat het zonde is voor een jurk voor een dag'. En ik wil een korte jurk met mouwen! (Want ik heb lelijke flubberarmen) Onvindbaar lijkt het wel!
pi_156784870
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 17:57 schreef Klare het volgende:
Vinden jullie het niet moeilijk om zoveel geld uit te geven voor een jurk die je maar een keer draagt? Het lijkt me echt geweldig om zo'n jurk aan te hebben.....maar dan steekt mijn praktische stem weer op die zegt 'dat het zonde is voor een jurk voor een dag'. En ik wil een korte jurk met mouwen! (Want ik heb lelijke flubberarmen) Onvindbaar lijkt het wel!
Ja en nee. Maar ik heb zoiets van als het goed is trouw ik maar een keer en wil dat gewoon een keer gedaan hebben met de hele mikmak
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 12 oktober 2015 @ 18:07:53 #165
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_156784916
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja en nee. Maar ik heb zoiets van als het goed is trouw ik maar een keer en wil dat gewoon een keer gedaan hebben met de hele mikmak
Ja, dat heb ik dus ook wel. (Maar ik wil ook zo graag een nieuwe keuken!) Maar wij hebben het ook met de gastenlijst. We houden het heel simpel maar de 15 mensen waarmee vriend aan kwam vind ik toch wel erg karig!
pi_156784997
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:07 schreef Klare het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook wel. (Maar ik wil ook zo graag een nieuwe keuken!) Maar wij hebben het ook met de gastenlijst. We houden het heel simpel maar de 15 mensen waarmee vriend aan kwam vind ik toch wel erg karig!
15 man voor een etentje is prima. 15 man voor een feest is misschien wat weinig

En maak spaarpotjes. Wij zijn bijvoorbeeld bezig met een nieuwbouw huis en daar sparen we voor maar ook voor onze bruiloft :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156786232
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 17:57 schreef Klare het volgende:
Vinden jullie het niet moeilijk om zoveel geld uit te geven voor een jurk die je maar een keer draagt? Het lijkt me echt geweldig om zo'n jurk aan te hebben.....maar dan steekt mijn praktische stem weer op die zegt 'dat het zonde is voor een jurk voor een dag'. En ik wil een korte jurk met mouwen! (Want ik heb lelijke flubberarmen) Onvindbaar lijkt het wel!
Ik heb mijn jurk van mijn mama gekregen. Anders had ik er nevernooitniet zoveel geld aan uitgegeven, dan had ik een leuk '50s-jurkje gekocht voor max ¤200 dat ik in de zomer ook kan dragen en was het daarmee klaar geweest. Maar mama zei exact wat TP ook zegt: je doet het maar een keer en dan graag meteen met de hele mikmak.
pi_156789752
Mooie foto's komen er voorbij!
Hier heeft M. een veto uitgesproken over de lengte van de jurk: ik trouw in een lange jurk. Maar dat is pas mei 2017 (wel bij de locatie geweest, enige optie in ons hoofd en dat wordt het :+ ) dus ik wacht nog tot minstens de zomer voor ik ga kijken.

BE gefeliciteerd! w/
  Moderator maandag 12 oktober 2015 @ 21:52:29 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156791764
Wow gave jurk mamiemoe O+ We hebben wel dezelfde smaak :Y

Klare ik dacht er precies zo over maar wilde het toch wel erg graag, een echte jurk. Mijn moeder had dat door en die draagt nu gelukkig een deel bij. Ik wilde max 500 uitgeven (kan gewoon niet meer bij elkaar sparen) en daar komt 500 euro van mijn ouders bij op. Nu kan ik dus voor een echte mooie jurk gaan O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156791881
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:52 schreef MaJo het volgende:
Wow gave jurk mamiemoe O+ We hebben wel dezelfde smaak :Y

Klare ik dacht er precies zo over maar wilde het toch wel erg graag, een echte jurk. Mijn moeder had dat door en die draagt nu gelukkig een deel bij. Ik wilde max 500 uitgeven (kan gewoon niet meer bij elkaar sparen) en daar komt 500 euro van mijn ouders bij op. Nu kan ik dus voor een echte mooie jurk gaan O+
Dank :D Ik ben er ook echt onwijs blij mee. En wacht maar tot ik foto's van onze trouwdag heb, dan komt mijn jurk pas echt tot zijn recht *O*

Voor ¤1000 kun je leuk jurken shoppen hoor, zeker als je een korte jurk wil. Er zijn vaak ook outlets die de moeite waard zijn, maar ik hoop dat je bij die ene zaak al meteen kunt slagen :D
pi_156897927
Grappig trouwens, ik lees nu bij twee van jullie Covers. Daar wil ik ook naartoe. Ik ben *; op de collectie van Ladybird.
pi_156913077
Ik heb vandaag mijn vrijgezellenfeestje gehad *O*
Ik dacht dat op ik de superknappe baby van mijn vriendin zou passen maar opeens waren mijn andere vriendinnetjes er ook (waarvan eentje vorige jaar naar Engeland verhuisd is en stug volhield dat ze geen vakantiedagen meer had en echt pas met de bruiloft zelf weer in NL zou zijn!). Ik moet een tiara met een sluier op en een sjerp om met op beide "bride to be". Ze hebben me meegenomen naar de Efteling en we hebben 's avonds lekker sushi gegeten :D Mijn chickies zijn de allerliefste <3 Ik ben er echt helemaal blij mee, het was een heerlijke dag!
  Moderator dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:38:14 #173
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_156971258
Even meeliften in dit topic;

9 mei dit jaar heb ik mijn vriendin (na 10 jaar samen te zijn) ten huwelijk gevraagd; ze zei volmondig "ja" *; en hebben we besloten om te gaan trouwen op 27 mei 2016.

We zijn druk aan het plannen en regelen; het is nog niet helemaal duidelijk hoe of wat we precies willen maar dat komt vast wel voor elkaar, in ieder geval word het allemaal niet te overdreven groot en te gek.

Een gastenlijstje hebben we al in elkaar gezet; dat zal neerkomen op ongeveer 10 dag gasten en op de feestavond een man of +/- 60. Is dat veel of weinig eigenlijk ? :@

Huwelijksambtenaar moeten we nog kiezen, welke getuigen het gaan worden zijn we alle twee wel over uit !
pi_156971333
Ik vind het weinig maar er zijn ook kleinere bruiloften natuurlijk
Wij hebben ook grote families
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156971392
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Even meeliften in dit topic;

9 mei dit jaar heb ik mijn vriendin (na 10 jaar samen te zijn) ten huwelijk gevraagd; ze zei volmondig "ja" *; en hebben we besloten om te gaan trouwen op 27 mei 2016.

We zijn druk aan het plannen en regelen; het is nog niet helemaal duidelijk hoe of wat we precies willen maar dat komt vast wel voor elkaar, in ieder geval word het allemaal niet te overdreven groot en te gek.

Een gastenlijstje hebben we al in elkaar gezet; dat zal neerkomen op ongeveer 10 dag gasten en op de feestavond een man of +/- 60. Is dat veel of weinig eigenlijk ? :@

Huwelijksambtenaar moeten we nog kiezen, welke getuigen het gaan worden zijn we alle twee wel over uit !
Is er een veel of weinig? Als dat de mensen zijn die je er bij wilt hebben zijn dat de mensen. Ik vind niet dat je meer of minder mensen uit moet nodigen omdat het veel of weinig zou zijn.

Ga je een feest geven of gewoon lekker een rustig borreltje?
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:50:19 #176
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_156971463
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het weinig maar er zijn ook kleinere bruiloften natuurlijk
Wij hebben ook grote families
Aan de kant van mijn vriendin zijn ze op de vingers van twee handen te tellen; die kant van de familie is niet heel groot.

Aan mijn kant is het heeeeel iets meer, als ik het goed heb een man of vijftien.
En dan hoeven we niet eens kritisch te zijn.
Wederzijds hebben we een aantal goede kennissen.

Verder hebben we besloten om geen mensen van ons werk er bij uit te nodigen; aan mijn kant zou daar geen beginnen aan zijn, aan de kant van mijn vriendin is het bedrijf te klein om geen mensen voor het gezicht te gaan stoten :P

Dus dan eigenlijk maar gewoon besloten omdat niet te gaan doen.
pi_156971467
Wij hebben minder mensen uitgenodigd dan we ideaal er bij hadden gehad, toch ook wel omdat het duur werd maar dat is achteraf wel jammer
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:57:13 #178
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_156971604
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is er een veel of weinig? Als dat de mensen zijn die je er bij wilt hebben zijn dat de mensen. Ik vind niet dat je meer of minder mensen uit moet nodigen omdat het veel of weinig zou zijn.

Ga je een feest geven of gewoon lekker een rustig borreltje?
Tja, we hebben zelf eigenlijk geen idee.

Het enige referentie materiaal qua bruiloften wat we hebben is de bruiloften van ooms en tantes in een ver-ver-ver-verleden :+.

En door omstandigheden zijn er in de loop van de jaren heel wat vriendschappen ook gesneuveld, maar mensen die toen niet betrouwbaar genoeg bleken te zijn moet ik ook helemaal nu niet op de bruiloft willen hebben :W

Die drama's hebben we nu ook wel afgesloten; maar als ik het wel eens vergelijk met gastenlijsten van anderen dan krijg ik wel eens zo'n alleen op de wereld gevoel zeg maar.. :{

Echt een heul grootte kennissen of vriendenkring hebben we niet.
  Moderator dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:57:40 #179
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_156971618
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hebben minder mensen uitgenodigd dan we ideaal er bij hadden gehad, toch ook wel omdat het duur werd maar dat is achteraf wel jammer
Wij hebben er nog niet eens heul kritisch naar gekeken :P
pi_156971675
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:57 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Tja, we hebben zelf eigenlijk geen idee.

Het enige referentie materiaal qua bruiloften wat we hebben is de bruiloften van ooms en tantes in een ver-ver-ver-verleden :+.

En door omstandigheden zijn er in de loop van de jaren heel wat vriendschappen ook gesneuveld, maar mensen die toen niet betrouwbaar genoeg bleken te zijn moet ik ook helemaal nu niet op de bruiloft willen hebben :W

Die drama's hebben we nu ook wel afgesloten; maar als ik het wel eens vergelijk met gastenlijsten van anderen dan krijg ik wel eens zo'n alleen op de wereld gevoel zeg maar.. :{

Echt een heul grootte kennissen of vriendenkring hebben we niet.
Ik ken je dillema. En echt je hebt groot gelijk dat je ze niet uitnodigt. Doe ik ook niet.

Dan liever wat kleiner met mensen die je er echt bij wilt hebben toch :)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:04:41 #181
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_156971738
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ken je dillema. En echt je hebt groot gelijk dat je ze niet uitnodigt. Doe ik ook niet.

Dan liever wat kleiner met mensen die je er echt bij wilt hebben toch :)
De meeste mensen uit die periode heb ik ook vrijwel geen contact meer mee.
Heb er toen jaren als een schoothond achteraan gelopen, we hadden alles voor elkaar over tot dat je behandeld gaat worden als het vijfde wiel aan de wagen.

Toen was ik er klaar mee ...
pi_156971779
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:04 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

De meeste mensen uit die periode heb ik ook vrijwel geen contact meer mee.
Heb er toen jaren als een schoothond achteraan gelopen, we hadden alles voor elkaar over tot dat je behandeld gaat worden als het vijfde wiel aan de wagen.

Toen was ik er klaar mee ...
Je hebt groot gelijk hoor :)

Maak er gewoon lekker je eigen feestje van. Ik zou alleen wel rekening houden met de grote van de feestzaal.

En gefeliciteerd met jullie verloving!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156973365
hier zou de groep niet veel groter zijn. ondanks dat ik wel een hele grote familie heb. In al de jaren dat ik uit huis ben zijn ze nog nooit langs geweest, dus waarom zou ik ze uitnodigen. daar gaan zeker scheve gezichten van komen, dat was bij het geregistreerd partnerschap ook al zo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doen wat goed voelt, het is jullie feestje ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 21-10-2015 01:48:45 ]
pi_156973438
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Even meeliften in dit topic;

9 mei dit jaar heb ik mijn vriendin (na 10 jaar samen te zijn) ten huwelijk gevraagd; ze zei volmondig "ja" *; en hebben we besloten om te gaan trouwen op 27 mei 2016.

We zijn druk aan het plannen en regelen; het is nog niet helemaal duidelijk hoe of wat we precies willen maar dat komt vast wel voor elkaar, in ieder geval word het allemaal niet te overdreven groot en te gek.

Een gastenlijstje hebben we al in elkaar gezet; dat zal neerkomen op ongeveer 10 dag gasten en op de feestavond een man of +/- 60. Is dat veel of weinig eigenlijk ? :@

Huwelijksambtenaar moeten we nog kiezen, welke getuigen het gaan worden zijn we alle twee wel over uit !
Wat leuk, gefeliciteerd! O+

Wij zitten aan 86 mensen voor het diner (hebben verder geen feest; iedereen krijgt bij ons een lekkere maaltijd). Ik vind dat verschrikkelijk veel, komt doordat hij een enorme familie heeft. Ik had heel graag een paar collega's erbij gehad die inmiddels echt hele goede vrienden zijn geworden, maar omdat zijn hele naaste familie zo groot is, bleef daar geen budget voor over. Eerst vond ik dat niet heel erg, maar nu baal ik er wel van.
Mijn droombruiloft was hij en en ik, op een vliegtuig naar Las Vegas en daar voor onszelf trouwen. En dan wellicht op een maandag in het gemeentehuis en dan op een ander moment een feestje geven voor familie en vrienden. Dat had ik ontzettend graag willen doen en héél misschien kan ik hem nog overtuigen om het in Vegas (tijdens onze huwelijksreis) dunnetjes over te doen. Maar ik vind het wel goed zoals het nu zal zijn hoor.

Over EXACT een maand ben ik nu bijna 6 uur Mevrouw VoerHierZijnNaamIn en zitten we met al onze gasten aan het diner. Hoe bizar is dat O+
pi_156974018
Ik had bijna 40 dag en ongeveer 110/120 avond
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:30:12 #186
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_156980127
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 19:23 schreef Mamiemoe het volgende:
Wij zitten aan 86 mensen voor het diner (hebben verder geen feest; iedereen krijgt bij ons een lekkere maaltijd).
Zelf twijfelen we nog een beetje over de invulling van de avond; aan de ene kant denk ik aan een gewoon kleinschalig feestje.. aan de andere kant twijfel ik daar toch nog aan vanwege het beperkte aantal mensen en de in verhouding hoog liggende leeftijd van de gasten :P
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 00:30:25 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156983546
Wij hebben 12 daggasten en 90 feestgasten. Voor de ceremonie zelf nodigen we een man of 30 uit. Die mogen dan lekker zelf even wat gaan eten als wij gaan dineren :P Wij hebben er bewust voor gekozen om het etentje zo klein mogelijk te houden, dan kunnen we 's avonds weer meer mensen uitnodigen :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 21 oktober 2015 @ 06:47:55 #188
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_156984576
Wij hadden een man of 25 aan daggasten en 60 avondgasten.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 21 oktober 2015 @ 08:06:05 #189
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156984912
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 06:47 schreef laziness het volgende:
Wij hadden een man of 25 aan daggasten en 60 avondgasten.
Ongeveer hetzelfde als ons dus, 30 en 65 :) was wel even zoeken naar een locatie die klein genoeg was. Niet dat je feest in een grote lege zaal is :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156985297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:30 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Zelf twijfelen we nog een beetje over de invulling van de avond; aan de ene kant denk ik aan een gewoon kleinschalig feestje.. aan de andere kant twijfel ik daar toch nog aan vanwege het beperkte aantal mensen en de in verhouding hoog liggende leeftijd van de gasten :P
Herkenbaar! Bij ons ligt de gemiddelde leeftijd ook vrij hoog en zelf gaan we ook nooit stappen. Laatste keer dat wij gingen stappen was denk ik vijf jaar geleden. Mijn partner keek er ook écht tegenop om te moeten dansen. Dus voor ons was de keus vrij snel gemaakt :)

Als ik je een tip mag geven: begin met het bekijken van locaties en het vragen naar hun opties. Ik heb meerdere locaties bekeken maar de eerste was eigenlijk meteen raak qua uiterlijk, sfeer en menu (wat ook niet onbelangrijk is). Ik was wel heel specifiek op zoek naar een locatie met karakter, dat wist ik van tevoren. Maar door rond te kijken krijg je een goed beeld van wat je wil :)
  woensdag 21 oktober 2015 @ 09:00:03 #191
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_156985484
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:06 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ongeveer hetzelfde als ons dus, 30 en 65 :) was wel even zoeken naar een locatie die klein genoeg was. Niet dat je feest in een grote lege zaal is :D
Familie heeft een sfeervolle boerderij met verschillende zalen dus dat was gelukkig perfect.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 11:29:28 #192
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156988037
De eerste locatie die we bekeken was het, we hebben niet verder gekeken. Maar ja, hoe kun je als je hier geweest bent:



O+ O+ O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_156988117
Wij hadden een oude kerk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156989399
Wij gaan trouwen in deze tuin, als het weer het toelaat:




Bij slecht weer gaan we uitwijken naar het bijbehorende kerkje.

Hier trouwens ook ongeveer 20 daggasten en 60 (middag)feestgasten. We hebben maar een handjevol vrienden...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 15:18:10 #195
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_156992897
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:45 schreef Mamiemoe het volgende:
Als ik je een tip mag geven: begin met het bekijken van locaties en het vragen naar hun opties. Ik heb meerdere locaties bekeken maar de eerste was eigenlijk meteen raak qua uiterlijk, sfeer en menu (wat ook niet onbelangrijk is). Ik was wel heel specifiek op zoek naar een locatie met karakter, dat wist ik van tevoren. Maar door rond te kijken krijg je een goed beeld van wat je wil :)
Een locatie voor het officiële gedeelte van de dag en waar wat foto's geschoten kunnen worden hebben we al wel. Het diner en/of de feestavond gaan we niet daar houden.
Wat dat betreft zijn we nog een beetje zoekende :P
pi_156996846
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:18 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Een locatie voor het officiële gedeelte van de dag en waar wat foto's geschoten kunnen worden hebben we al wel. Het diner en/of de feestavond gaan we niet daar houden.
Wat dat betreft zijn we nog een beetje zoekende :P
Oh dat is tof, twee locaties! Dan zou ik zeker goed nadenken wat je voor de avond belangrijk vindt. Uiterlijk, sfeer, ligging, menu of net een top notch geluidsinstallatie voor een feest... Wij zijn van een feest naar een diner gegaan. Alles is mogelijk maar doe vooral wat goed voelt :)
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 18:24:42 #197
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_156997024
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:14 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Oh dat is tof, twee locaties! Dan zou ik zeker goed nadenken wat je voor de avond belangrijk vindt. Uiterlijk, sfeer, ligging, menu of net een top notch geluidsinstallatie voor een feest... Wij zijn van een feest naar een diner gegaan. Alles is mogelijk maar doe vooral wat goed voelt :)
Binnen de gemeente heb je voor ceremonie hier niet heel veel keuzes; en aangezien je daar gewoon aan gebonden bent (het buiten de eigen gemeente trouwen is hier prijstechnisch zo oninteresant gemaakt :X ) en van de keuzes die er dan wel zijn bleef er eigenlijk maar twee locaties over; waarna we uiteindelijk na bezoek van één van de twee locaties vrij snel besloten hebben dat het de ander moet gaan worden.

Het is in ieder geval een van oorsprong Saksische boerderij uit 1753 waar nu een horeca gelegenheid in zit. Het gaat in ieder geval in de opkamer van het gebouw gebeuren, lekker klein en knus.

En de trouwauto zijn we ook al over uit :9
Foto's v.d. locatie en de auto plaats ik nog even niet :P
pi_156997158
Je kunt toch tegenwoordig haast overal trouwen?
Je kunt zelfs een vriend de boel laten doen

Of je trouwt administratief op een andere dag. Dat hebben wij gedaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156997427
Wij trouwen ook niet in onze eigen gemeente.

Trouw auto weten we ook al O+
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 19:02:59 #200
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_156997794
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt toch tegenwoordig haast overal trouwen?
Je kunt zelfs een vriend de boel laten doen

Of je trouwt administratief op een andere dag. Dat hebben wij gedaan
Hier in de gemeente ben je afhankelijk van de aangestelde lokaties, alles anders dan daar gaat ongeveer 3,5 x qua kosten over de kop :X
pi_156998098
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:02 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hier in de gemeente ben je afhankelijk van de aangestelde lokaties, alles anders dan daar gaat ongeveer 3,5 x qua kosten over de kop :X
En eventueel een andere gemeente?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:56:18 #202
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_156999290
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:29 schreef MaJo het volgende:
De eerste locatie die we bekeken was het, we hebben niet verder gekeken. Maar ja, hoe kun je als je hier geweest bent:

[ afbeelding ]

O+ O+ O+
Kasteel duurstede! Hier zijn mijn vrouw en ik in Maart getrouwd :) prachtige locatie en het park leent zich perfect voor foto's. Maar wat een drama met parkeren ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_156999314
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:02 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hier in de gemeente ben je afhankelijk van de aangestelde lokaties, alles anders dan daar gaat ongeveer 3,5 x qua kosten over de kop :X
dat zegt de gemeente maar de ceremonie kan je houden waar je wil, dat is puur show. zolang je de officiële krabbel maar zet op een door de gemeente aangewezen locatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 21-10-2015 20:35:06 ]
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 22:22:10 #204
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_157004829
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:56 schreef Elleska het volgende:

[..]

dat zegt de gemeente maar de ceremonie kan je houden waar je wil, dat is puur show. zolang je de officiële krabbel maar zet op een door de gemeente aangewezen locatie.
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En eventueel een andere gemeente?
Er staat letterlijk bij ons op de website v.d. gemeente.

quote:
Trouwen op een locatie naar keuze

Het is mogelijk om zelf een locatie te kiezen. Hieraan zitten wel enkele voorwaarden, onder andere:

de locatie moet binnen de gemeentegrenzen liggen
de locatie moet toegankelijk zijn voor mindervaliden
de locatie moet een gebouw zijn; een huwelijk in de openlucht is niet toegestaan, enz.
Zelf komen we dan ook nog alle twee uit één en dezelfde gemeente :P
pi_157005214
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:22 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]


[..]

Er staat letterlijk bij ons op de website v.d. gemeente.

[..]

Zelf komen we dan ook nog alle twee uit één en dezelfde gemeente :P
heb je al met iemand van de gemeente gebeld? Hier geld bijvoorbeeld dat een tent buiten ook overdekt is

En met een babs?

En nogmaals: je kunt ook op een andere dag op het gemeentehuis trouwen en dan later waar je wil maar niet officieel. Dat hebben wij gedaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157005313
Ja in jouw gemeente. Maar dan mag je nog wel in een andere gemeente trouwen. Moet je alleen een babs van die gemeente nemen en daar je afspraken. Maken :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157005406
Owja je kunt altijd buiten je gemeente trouwen natuurlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157008125
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:22 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

[..]

Er staat letterlijk bij ons op de website v.d. gemeente.

[..]

Zelf komen we dan ook nog alle twee uit één en dezelfde gemeente :P
klopt. maar het trouwen zelf is formeel gezien niet meer dan een krabbel ;)
de ceremonie kan je ook zelf organiseren, dat hoeft niet via de gemeente.

wij zitten zelf met nog wat andere regeltjes omdat we al een geregistreerd partnerschap hebben. dan is er enkel een omzetting (heel saai een krabbel aan de balie zonder getuigen en zonder ja-woord). maar dat betekend niet dat we daarna geen huwelijks ceremonie kunnen doen met alles erop en eraan. zolang we de officiële krabbel maar zetten op het gemeentehuis zijn we verder helemaal vrij.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:34:30 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157047080
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Kasteel duurstede! Hier zijn mijn vrouw en ik in Maart getrouwd :) prachtige locatie en het park leent zich perfect voor foto's. Maar wat een drama met parkeren ;)
Klopt helemaal :D Kom je ook uit de buurt? En wat waren (los van het parkeren ;)) de ervaringen?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:36:28 #210
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157047107
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:02 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hier in de gemeente ben je afhankelijk van de aangestelde lokaties, alles anders dan daar gaat ongeveer 3,5 x qua kosten over de kop :X
Wat rhubarbje ook zegt, gewoon eerder officieel trouwen en op de feestdag "nep". De locatie waar wij gaan trouwen vraagt 1100 euro extra puur voor het trouwgedeelte, nou nee bedankt. We hebben dus voor de dag zelf een BABS ingehuurd, niemand zal het verschil merken. In werkelijkheid zijn we nu 2 weken getrouwd ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:23:50 #211
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157048315
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Klopt helemaal :D Kom je ook uit de buurt? En wat waren (los van het parkeren ;)) de ervaringen?
Nee maar mijn familie komt uit het zuiden, mijn schoonfamilie uit het noorden en we gingen voor iets in het midden!
Prachtige locatie, heerlijke dag al ging er wel wat mis hoor. Wat ik vooral lastig vond was de communicatie met de organisatie zelf. Er werd slecht of langzaam gereageerd. Er was bruidstaart over maar ze hebben niet gevraagd wat er mee moest gebeuren en gewoon weg gedaan en het eten voor de enige glutenvrije gast ging mis.

Maar verder echt een prachtige heerlijke geweldige dag gehad :) zeer mooie zalen, mooie fotos en alles op 1 locatie is gewoon perfect. Ik kan hem echt aanraden! We hadden geen mooiere locatie kunnen wensen, die nieuwe kleine trouwzaal was ook prachtig!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:12:07 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157050243
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:23 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nee maar mijn familie komt uit het zuiden, mijn schoonfamilie uit het noorden en we gingen voor iets in het midden!
Prachtige locatie, heerlijke dag al ging er wel wat mis hoor. Wat ik vooral lastig vond was de communicatie met de organisatie zelf. Er werd slecht of langzaam gereageerd. Er was bruidstaart over maar ze hebben niet gevraagd wat er mee moest gebeuren en gewoon weg gedaan en het eten voor de enige glutenvrije gast ging mis.

Maar verder echt een prachtige heerlijke geweldige dag gehad :) zeer mooie zalen, mooie fotos en alles op 1 locatie is gewoon perfect. Ik kan hem echt aanraden! We hadden geen mooiere locatie kunnen wensen, die nieuwe kleine trouwzaal was ook prachtig!
Ik kom zelf uit Wijk bij Duurstede dus ik ken de locatie goed ;) Toen ik er achter kwam dat het ook nog betaalbaar was was de keuze snel gemaakt :)

Dat van die bruidstaart is wel slecht! Ik heb bedongen dat we die ook ergens anders af kunnen nemen, maar moet nog even checken of dat ook goedkoper is. Qua communicatie moet ik nog ondervinden, we hebben tot nu toe alleen een bezichtiging gehad en de rest komt nog :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:39:39 #213
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157051524
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik kom zelf uit Wijk bij Duurstede dus ik ken de locatie goed ;) Toen ik er achter kwam dat het ook nog betaalbaar was was de keuze snel gemaakt :)

Dat van die bruidstaart is wel slecht! Ik heb bedongen dat we die ook ergens anders af kunnen nemen, maar moet nog even checken of dat ook goedkoper is. Qua communicatie moet ik nog ondervinden, we hebben tot nu toe alleen een bezichtiging gehad en de rest komt nog :)
De taartschuur (zo heette die volgensmij) heeft perfect de taart gemaakt zoals wij hem hadden bedacht :) dus die kan ik je wel aanraden!

Sowieso leuk aan die locatie is dat je elke eerste zondag van de maand gratis dat kasteel kan bezoeken :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:20:38 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157053271
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:39 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

De taartschuur (zo heette die volgensmij) heeft perfect de taart gemaakt zoals wij hem hadden bedacht :) dus die kan ik je wel aanraden!

Sowieso leuk aan die locatie is dat je elke eerste zondag van de maand gratis dat kasteel kan bezoeken :)
De Taartschuur inderdaad :Y

Hoeveel maanden van tevoren hebben jullie alles doorgesproken met het kasteel? Het duurt nog 9 maanden voor we gaan trouwen dus geen idee wanneer dat allemaal van start gaat :D

En heb je foto's? O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:38:01 #215
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157053810
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

De Taartschuur inderdaad :Y

Hoeveel maanden van tevoren hebben jullie alles doorgesproken met het kasteel? Het duurt nog 9 maanden voor we gaan trouwen dus geen idee wanneer dat allemaal van start gaat :D

En heb je foto's? O+
Oef geen idee wij zijn in maart getrouwd en vonden pas rond November kasteel Duurstede (of dorestad) dus vanaf toen. Wij hebben nooit die 9 maanden gehad ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:06:13 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157054547
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:38 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Oef geen idee wij zijn in maart getrouwd en vonden pas rond November kasteel Duurstede (of dorestad) dus vanaf toen. Wij hebben nooit die 9 maanden gehad ;)
Kasteel Duurstede (Dorestad is de oude naam van Wijk bij Duurstede) :Y Ah dan heb ik niet veel aan je ;) Zal binnenkort wel even contact opnemen wat precies de bedoeling is :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 12:30:53 #217
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_157081750
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
En nogmaals: je kunt ook op een andere dag op het gemeentehuis trouwen en dan later waar je wil maar niet officieel. Dat hebben wij gedaan
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 19:36 schreef MaJo het volgende:
Wat rhubarbje ook zegt, gewoon eerder officieel trouwen en op de feestdag "nep". De locatie waar wij gaan trouwen vraagt 1100 euro extra puur voor het trouwgedeelte, nou nee bedankt. We hebben dus voor de dag zelf een BABS ingehuurd, niemand zal het verschil merken. In werkelijkheid zijn we nu 2 weken getrouwd ;)
Voor een kleine ¤ 350,- kunnen we trouwen op die locatie. Daar komen dan de kosten vanuit de gemeente dan ook nog bij. Op zich valt dat allemaal best mee !

Een huwelijk buiten de gemeente organiseren is gewoon veel te duur; en stiekem trouwen op een maandagmiddag aan de gemeente balie en dan paar weken later "echt" trouwen op een lokatie naar keuze vind ik ook zo :{
pi_157082052
Maar bij een andere gemeente trouwen kost toch niks extra's dan de kosten van de desbetreffende gemeente? Daar komen toch geen extra kosten bij van je eigen gemeente of mis ik nu iets?
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 18:12:30 #219
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_157186310
We twijfelen nog wel een beetje wat we qua feest gaan organiseren; de keus wat betreft zalencentrums of cafe's is hier toch echt wel wat beperkt.

Of het zijn van die gelegenheden met een jaren 60/70/80 qua uitstraling;wat leuke gelegenheden zijn als iemand 70 word. Maar niet als je gaat trouwen :')

Keuzes, keuzes -O-
pi_157186544
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:12 schreef Vonkenboer het volgende:
We twijfelen nog wel een beetje wat we qua feest gaan organiseren; de keus wat betreft zalencentrums of cafe's is hier toch echt wel wat beperkt.

Of het zijn van die gelegenheden met een jaren 60/70/80 qua uitstraling;wat leuke gelegenheden zijn als iemand 70 word. Maar niet als je gaat trouwen :')

Keuzes, keuzes -O-
Is er geen restaurant met een leuke sfeer te vinden? Of kroeg? Je hebt een relatief klein gezelschap toch?
pi_157186952
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:23 schreef Puala het volgende:

Is er geen restaurant met een leuke sfeer te vinden? Of kroeg? Je hebt een relatief klein gezelschap toch?
Hier kan je idd vaak kleine restaurantjes of eetcafés afhuren :Y Leuke setting, leuker dan een zaaltje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 19:01:26 #222
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_157187599
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:23 schreef Puala het volgende:

[..]

Is er geen restaurant met een leuke sfeer te vinden? Of kroeg? Je hebt een relatief klein gezelschap toch?
Gezelschap zal bij het feest hoogstens een man of 50 á 60 zijn.
Er zijn twee kleinschalige zalencentrum/restaurants die we op het oog hebben, daar willen we in ieder geval eens gaan kijken of het past bij datgene wat wij een beetje op het oog hebben qua sfeer. Binnen ons eigen dorp is er in ieder geval zeker geen leuke tent te vinden.

Dat zijn gelegenheden die echt in steentijd zijn blijven hangen, waar geen enkele vorm van gezelligheid van afstraalt, van die tenten waar alleen de koffie en de cake nog aan ontbreken zeg maar :X

De keus is helaas niet heel groot hier in het oosten van het land; relatief kort bij de grens met duitsland

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier kan je idd vaak kleine restaurantjes of eetcafés afhuren :Y Leuke setting, leuker dan een zaaltje.
De meeste horeca is hier allang kopje onder door de crisis :X
pi_158245787
Op 20-11 zijn wij getrouwd O+

Het was een perfecte dag ook al ging er het een en ander mis, ik heb heel erg hard gelachen om wat mis ging en was de hele dag superrelaxt. Ik werd wakker rond 6u (van de wekker, want ik was tot half 4 's ochtends nog bezig met dingen opschrijven die ik niet mocht vergeten en zo, heel suf). Toen ik rond half 7 ging ontbijten was ik te zenuwachtig om veel te eten, ik kreeg er met grote moeite een croissantje in. Maar toen mijn visagiste met mijn makeup bezig was, werd ik helemaal rustig, dat gevoel heb ik de hele dag gehouden.

Het was genieten van ieder moment en onze huwelijksreis achteraf was ook echt waanzinnig, echt onze droomreis. Maar het voelt wel een tikje leeg nu die dag voorbij is. Want het is toch echt maar een dag en het gevoel van die ene dag is eigenlijk niet te beschrijven en helaas ook echt voorbij voor je het in de gaten hebt...
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 22:00:09 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158247645
Klinkt goed mamiemoe! Ben wel erg benieuwd wat er allemaal mis is gegaan :D wie weet kunnen wij er wat van leren :)

Ik ben laatst voor het eerst trouwjurken gaan passen, wat was dat gaaf! Het staat me ook nog eens goed en ik lijk er heel slank in O+ Ook ontdekt dat strapless me het beste staat, dat had ik vanwege mijn grote boezem nooit verwacht _O-

23 januari heb ik weer een afspraak, als het goed is ga ik dan echt een jurk kiezen. Mijn moeder en zus gaan dan mee, dit was een passessie met mijn vriendinnen :)

Ik besef nu wel dat er nog best veel moet gebeuren (alles!) en we over 7 maanden al gaan trouwen :o
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_158252449
Wat fijn Mamiemoe dat je de dag uiteindelijk zo ontspannen hebt kunnen beleven! Ik hoop dat mij dat ook gaat lukken, maar mezelf kennende ben ik super nerveus :p

Het gaat hier opeens heel snel (voor mn gevoel), nog 9 weken....help!!!
pi_158258044
Gisteren mijn vriend ten huwelijk gevraagd in de Winterefteling :)
8 jaar nadat we onze 2e date daar hadden.
Planning is om in mei 2017 te gaan trouwen *O*
pi_158258281
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:10 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren mijn vriend ten huwelijk gevraagd in de Winterefteling :)
8 jaar nadat we onze 2e date daar hadden.
Planning is om in mei 2017 te gaan trouwen *O*
Wat gaaf!! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
pi_158273271
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:10 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren mijn vriend ten huwelijk gevraagd in de Winterefteling :)
8 jaar nadat we onze 2e date daar hadden.
Planning is om in mei 2017 te gaan trouwen *O*
Van harte *O* Mei O+
S. 2014
J. 2016
pi_158276990
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Van harte *O* Mei O+
Dankjewel
We gaan trouwen (als het goed is) op dezelfde datum als mijn ouders, overgrootouders en oom & tante.
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 december 2015 @ 08:57:52 #231
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_158277198
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 08:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dankjewel
We gaan trouwen (als het goed is) op dezelfde datum als mijn ouders, overgrootouders en oom & tante.
gaaf! Proficiat *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 16 december 2015 @ 13:10:51 #232
403253 Meke
after all this time? always.
pi_158281195
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 21:07 schreef Mamiemoe het volgende:
Op 20-11 zijn wij getrouwd O+

Het was een perfecte dag ook al ging er het een en ander mis, ik heb heel erg hard gelachen om wat mis ging en was de hele dag superrelaxt. Ik werd wakker rond 6u (van de wekker, want ik was tot half 4 's ochtends nog bezig met dingen opschrijven die ik niet mocht vergeten en zo, heel suf). Toen ik rond half 7 ging ontbijten was ik te zenuwachtig om veel te eten, ik kreeg er met grote moeite een croissantje in. Maar toen mijn visagiste met mijn makeup bezig was, werd ik helemaal rustig, dat gevoel heb ik de hele dag gehouden.

Het was genieten van ieder moment en onze huwelijksreis achteraf was ook echt waanzinnig, echt onze droomreis. Maar het voelt wel een tikje leeg nu die dag voorbij is. Want het is toch echt maar een dag en het gevoel van die ene dag is eigenlijk niet te beschrijven en helaas ook echt voorbij voor je het in de gaten hebt...
Klinkt gaaf O+ Was het uiteindelijk nog gelukt met je Maurauders Map omslagdoek? :D

Dat was jij toch wel? :@
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_158282555
Aangezien ik mijn vriend heb gevraagd had ik geen verlovingsring maar die zijn we vandaag toch nog wezen kopen O+
pi_158282599
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:13 schreef Sarabi het volgende:
Aangezien ik mijn vriend heb gevraagd had ik geen verlovingsring maar die zijn we vandaag toch nog wezen kopen O+
Als jij vraagt kan dat toch ook met ring? doen mannen geen verlovingsring?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158282638
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 14:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als jij vraagt kan dat toch ook met ring? doen mannen geen verlovingsring?
Had er een voor hem :Y
Maar vond het ook wel leuk om er zelf een te hebben.
pi_158286929
quote:
17s.gif Op woensdag 16 december 2015 13:10 schreef Meke het volgende:

[..]

Klinkt gaaf O+ Was het uiteindelijk nog gelukt met je Maurauders Map omslagdoek? :D

Dat was jij toch wel? :@
Dat je dat nog weet O+ Dat was ik idd!
Helaas niet meer gelukt, die krengen zijn echt onvindbaar. Mijn mama heeft een hele zachte, warme omslagdoek voor me gebruikt, maar uiteindelijk heb ik hem maar ongeveer vijf minuten om gehad... Ik had het namelijk helemaal niet koud, ook al zijn we ruim twee uur buiten geweest om foto's te maken. En IEDEREEN wilde mijn koude armen opwarmen en ik moest dus tegen IEDEREEN zeggen dat ze dat niet mochten doen; want pas als mijn armen een beetje "opgewarmd" waren, kreeg ik het koud :')

Maar het was echt een perfecte dag! En ik ben zo godsgruwelijk blij met onze fantastische fotograaf (*spam* Dario Endara! *spam*). We hadden al na twee weken, dus nog tijdens onze huwelijksreis; ALLE foto's, volledig bewerkt, al binnen. En dat nadat we een "kleine teaser" (zoals hij het noemde) van 100 foto's hadden gekregen. Hij is het geld meer dan driedubbel en dwars waard geweest. Als hij het dubbele had gevraagd, had ik het hem nog steeds met plezier gegeven! Zelfs de gasten, die nog geen enkele foto hadden gezien, waren lovend over hem als persoon en als professional. Ik kan hem dus werkelijk iedereen die echt kwalitatieve foto's wil, van harte aanbevelen.
/eindespam :')

We wachten alleen nog op de video's die de neef van mijn man heeft gemaakt, zowel van de ceremonie, als een soort sfeerfilmpje van de hele dag. Daar ben ik nog heel erg benieuwd naar. Maar dan hebben we dus alles alles echt binnen en dan is het écht over en dat vind ik toch ook wel jammer. Ik heb er zo lang van gedroomd en een jaar naartoe geleefd en soms heb ik het plannen ook echt vervloekt, maar die dag zelfs was de meest perfecte en mooie dag van mijn leven.

Zelfs manlief zei, in de auto onderweg naar Schiphol (dezelfde avond dus) dat hij zich er in het begin niet echt wat bij kon voorstellen en me niet zoveel geholpen heeft, maar dat ik er wat moois van gemaakt had en dat hij de dag zelf echt heel leuk vond. Kijk, daar doen we het dan voor he O+
pi_158286973
Dario En dara wil ik ook (woont hier ook om de hoek als ik Google moet geloven).
Maar weet nog niet hoe dat in onze budgetbruiloft gaat passen.
pi_158287776
Fotograaf vinden wij echt heel erg lastig. Wij vinden zoveel stijlen leuk Maarja welke kies je dan uiteindelijk he.

Fijn dat je zo'n toffe dag hebt gehad mamiemoe. De foto's die ik heb gezien spraken iig boekdelen.

En geen wonder dat je het niet koud had je was natuurlijk die dag het stralende middelpunt ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158291161
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:16 schreef Sarabi het volgende:
Dario En dara wil ik ook (woont hier ook om de hoek als ik Google moet geloven).
Maar weet nog niet hoe dat in onze budgetbruiloft gaat passen.
Dario is werkelijk mijn held. Wij zouden ook een budgetbruiloft doen, mijn doel was om zo dicht mogelijk bij de ¤5000 uit te komen. Voor de locatie betaalden we uiteindelijk iets van ¤4800 voor de hele dag (ontvangst van 80 gasten met een drankje, prosecco voor de 30 daggasten, hapjes en drankjes in de middag en dan ook nog een driegangendiner voor 86 mensen incl drankje bij ontvangst en koffie en thee achteraf). Als je het zo bekijkt is dat nog wel te doen. We waren rond de ¤6500 gebleven als mijn man niet per de drie weken voor de bruiloft nog ff snel een band wilde regelen :') die was uiteindelijk net zo duur als Dario voor de hele dag was en ik vond dat hij het meer dan waard was. De band was ook wel echt heel goed en ook leuk, maar een Spotify-playlist was ook wel ok geweest op zich. Dario bezorgt zijn foto's ook zonder watermerk en van wat ik zag, betaal je je bij andere fotografen blauw als je je foto's achteraf zonder watermerk wil. Je kunt altijd even met hem praten over de opties, hij denkt écht met je mee :)

Gut ik ben net zo enthousiast over de fotograaf als over de rest van de hele bruiloft, lijkt het, hahaha
pi_158291178
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Fotograaf vinden wij echt heel erg lastig. Wij vinden zoveel stijlen leuk Maarja welke kies je dan uiteindelijk he.

Fijn dat je zo'n toffe dag hebt gehad mamiemoe. De foto's die ik heb gezien spraken iig boekdelen.

En geen wonder dat je het niet koud had je was natuurlijk die dag het stralende middelpunt ;)
Dat is idd exact hoe het ook voelde :) dank voor de complimenten ook van de foto's :D
pi_158291879
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:25 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Dario is werkelijk mijn held. Wij zouden ook een budgetbruiloft doen, mijn doel was om zo dicht mogelijk bij de ¤5000 uit te komen. Voor de locatie betaalden we uiteindelijk iets van ¤4800 voor de hele dag (ontvangst van 80 gasten met een drankje, prosecco voor de 30 daggasten, hapjes en drankjes in de middag en dan ook nog een driegangendiner voor 86 mensen incl drankje bij ontvangst en koffie en thee achteraf). Als je het zo bekijkt is dat nog wel te doen. We waren rond de ¤6500 gebleven als mijn man niet per de drie weken voor de bruiloft nog ff snel een band wilde regelen :') die was uiteindelijk net zo duur als Dario voor de hele dag was en ik vond dat hij het meer dan waard was. De band was ook wel echt heel goed en ook leuk, maar een Spotify-playlist was ook wel ok geweest op zich. Dario bezorgt zijn foto's ook zonder watermerk en van wat ik zag, betaal je je bij andere fotografen blauw als je je foto's achteraf zonder watermerk wil. Je kunt altijd even met hem praten over de opties, hij denkt écht met je mee :)

Gut ik ben net zo enthousiast over de fotograaf als over de rest van de hele bruiloft, lijkt het, hahaha
Hmm dat is wel een beetje het budget waar ik aan zat te denken. 6 uur fotograferen is alleen veel te lang voor ons dus hoop dat daar mss nog mogelijkheden zijn.
Wij willen ook gewoon een Playlist doen :) verder zal de locatie en fotografie inderdaad de grootste kostenpost zijn.
  woensdag 16 december 2015 @ 21:11:36 #242
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_158292597
Ik heb alleen maar fotografen zonder watermerk gesproken :o
Wij waren ook in totaal ¤6500 kwijt en hadden 10uur lang een fotograaf.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_158301430
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmm dat is wel een beetje het budget waar ik aan zat te denken. 6 uur fotograferen is alleen veel te lang voor ons dus hoop dat daar mss nog mogelijkheden zijn.
Wij willen ook gewoon een Playlist doen :) verder zal de locatie en fotografie inderdaad de grootste kostenpost zijn.
Wij hadden hem volgens mij wel 6 uur ingehuurd, maar als je hem korter wil dan kan dat wel hoor. Je kunt het altijd vragen toch? :) sowieso is hij een hele aardige vent dus in het slechtste geval ben je een uurtje van je tijd kwijt, wat je hebt doorgebracht met een enorm vakkudinge en aardige man :)
pi_158303069
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 20:25 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Dat is idd exact hoe het ook voelde :) dank voor de complimenten ook van de foto's :D
Oeh foto's.. Waar zijn de foto's te bewonderen?! Dan kan ik die fotograaf van jou ook wat beter beoordelen :P

In ieder geval gefeliciteerd met je huwelijk! *O*

Ik heb gisteren weer even mijn trouwjurk gepast en ja ik weet het zeker het is echt de juiste keuze O+ O+ O+
Zo jammer dat ik nog tot september moet wachten tot ie echt aan mag!!

Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat je een feest viert en een playlist afdraait op je bruiloft :o
Op onze bruiloft komt mijn favoriete band een show geven en tussendoor draait er een DJ. Scheelt misschien dat ik de zanger van de band persoonlijk ken en hij een DJ voor me gaat regelen (ben totaal 1500 kwijt aan het entertainment). Maar een knalfuif moet het toch echt wel worden!!

@Mamiemoe was die 6500 inclusief trouwjurk, pak, auto en overige aankleding? Dat vind ik echt verbazingwekkend knap als je feest 4800 was!
pi_158303428
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:40 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Oeh foto's.. Waar zijn de foto's te bewonderen?! Dan kan ik die fotograaf van jou ook wat beter beoordelen :P

In ieder geval gefeliciteerd met je huwelijk! *O*

Ik heb gisteren weer even mijn trouwjurk gepast en ja ik weet het zeker het is echt de juiste keuze O+ O+ O+
Zo jammer dat ik nog tot september moet wachten tot ie echt aan mag!!

Ik kan me trouwens echt niet voorstellen dat je een feest viert en een playlist afdraait op je bruiloft :o
Op onze bruiloft komt mijn favoriete band een show geven en tussendoor draait er een DJ. Scheelt misschien dat ik de zanger van de band persoonlijk ken en hij een DJ voor me gaat regelen (ben totaal 1500 kwijt aan het entertainment). Maar een knalfuif moet het toch echt wel worden!!

@Mamiemoe was die 6500 inclusief trouwjurk, pak, auto en overige aankleding? Dat vind ik echt verbazingwekkend knap als je feest 4800 was!
Wij hadden geen feest, alleen een diner. We zijn allebei niet van de feestjes en moesten diezelfde avond nog naar Schiphol. We waren eigenlijk opgelucht toen we het feest- en dansgedeelte, wat aanvankelijk wel gepland was, konden laten vallen. Wat ook verklaart waarom een playlist tijdens een etentje wel prima was geweest.
Pak hebben we bij SuitSupply weg en jurk was een cadeau. We hebben ook geen trouwauto gehuurd. We zijn allebei gek van auto's maar dat vonden we zonde van het geld omdat we er dan niet zelf in zouden rijden. We zijn wel van plan om volgend jaar ergens een rondje circuit te rijden in allerlei spannende auto's, we vinden dat we daar veel meer aan hebben en dat dan voor hetzelfde (of zelfs minder) geld... Dus dan valt het wel mee denk ik :)

Foto's staan niet openbaar, TP en ik zijn toevallig fb-vrienden :) Je kunt natuurlijk altijd zijn website bekijken, darioendara.nl

Wel fijn dat je zo zeker bent van je jurk! :)
pi_158304672
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:03 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Wij hadden geen feest, alleen een diner. We zijn allebei niet van de feestjes en moesten diezelfde avond nog naar Schiphol. We waren eigenlijk opgelucht toen we het feest- en dansgedeelte, wat aanvankelijk wel gepland was, konden laten vallen. Wat ook verklaart waarom een playlist tijdens een etentje wel prima was geweest.
Pak hebben we bij SuitSupply weg en jurk was een cadeau. We hebben ook geen trouwauto gehuurd. We zijn allebei gek van auto's maar dat vonden we zonde van het geld omdat we er dan niet zelf in zouden rijden. We zijn wel van plan om volgend jaar ergens een rondje circuit te rijden in allerlei spannende auto's, we vinden dat we daar veel meer aan hebben en dat dan voor hetzelfde (of zelfs minder) geld... Dus dan valt het wel mee denk ik :)

Foto's staan niet openbaar, TP en ik zijn toevallig fb-vrienden :) Je kunt natuurlijk altijd zijn website bekijken, darioendara.nl

Wel fijn dat je zo zeker bent van je jurk! :)
Oke helaas, was wel benieuwd! Heel ander idee voor een bruiloft dus, dat kan! Maar dan snap ik de keuze, tijdens onze receptie in de middag is een playlist inderdaad ook wel voldoende.

Wij zijn allebei juist helemaal niet gek van auto's, een vriend van mijn vader heeft een mooie cabrio, denk dat we die maar gaan lenen.

Had je nog wel bloemen of andere aankleding van de locatie moeten verzorgen?
pi_158304800
Wij willen ook geen feest alleen diner en beetje naborrelen. Dus dan is een Playlist meer dan genoeg.
pi_158304834
Ja ik heb de tafels opdegirkt en had een bruidsboeket, maar wij hebben vrij weinig met bloemen dus we hebben verder geen bloemen neergezet. Wel allemaal kaarsjes en zo. En we hadden een trouwkrant gemaakt waar we veel complimenten over hebben gekregen :)
Het meeste heb ik ge-DIY'd, omdat ik dus de kosten allemaal zo laag mogelijk wilde houden. Achteraf ben ik trouwens wel heel blij met die band, het was wel echt leuk. Al had ik het ook heel leuk gevonden als ik nog een paar andere vrienden had kunnen uitnodigen
pi_158304836
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 11:03 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Wij hadden geen feest, alleen een diner. We zijn allebei niet van de feestjes en moesten diezelfde avond nog naar Schiphol. We waren eigenlijk opgelucht toen we het feest- en dansgedeelte, wat aanvankelijk wel gepland was, konden laten vallen. Wat ook verklaart waarom een playlist tijdens een etentje wel prima was geweest.
Pak hebben we bij SuitSupply weg en jurk was een cadeau. We hebben ook geen trouwauto gehuurd. We zijn allebei gek van auto's maar dat vonden we zonde van het geld omdat we er dan niet zelf in zouden rijden. We zijn wel van plan om volgend jaar ergens een rondje circuit te rijden in allerlei spannende auto's, we vinden dat we daar veel meer aan hebben en dat dan voor hetzelfde (of zelfs minder) geld... Dus dan valt het wel mee denk ik :)

Foto's staan niet openbaar, TP en ik zijn toevallig fb-vrienden :) Je kunt natuurlijk altijd zijn website bekijken, darioendara.nl

Wel fijn dat je zo zeker bent van je jurk! :)
Klinkt echt een beetje zoals wij het willen O+
pi_158305078
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt echt een beetje zoals wij het willen O+
Leuk! Als ik iets voor je kan doen, stuur me dan gerust een DM ;) ik vond de dag zelf heerlijk relaxt en ook onze gasten zeiden dat ze het een hele relaxte en leuke dag vonden. Wat dat betreft ook niets dan lof voor onze locatie, zij hebben alles perfect opgepakt en geregeld en hebben mijn drie miljoen vragen van tevoren ook altijd snel en correct opgepakt :) ik heb werkelijk niets te klagen gehad, alles was perfect O+
pi_158305111
Wij willen feest met band. Voordeel mijn ouders betalen dat.

Verder geen receptie. Of iig iedereen die daarheen komt mag ook naar het feest komen.

Verder een trouwauto in de vorm van een londense taxi en verder geen idee. :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158305644
Ja wij wilden voornamelijk een groot feest, maar omdat we toch wel veel vrienden en familie hebben vinden wij het handiger het op te splitsen in receptie (lees: goedkoper) en feest! Familie (ooms en tantes e.d.) wordt uitgenodigd voor de receptie en vrienden/kennissen voor het feest. Feest is daarmee meer een jongeren aangelegenheid. Tijdens de receptie zijn onze dierbaarste vrienden er natuurlijk wel gewoon bij. Tijdens het eten hebben wij ons rustmomentje ingelast en is alleen de 'bruidsstoet' erbij.
pi_158306056
Wat waren wij blij dat we geen geld hadden uitgegeven aan een band of dj :P We hadden een feestlocatie met terras en het was zo mooi weer dat iedereen de hele avond buiten heeft gezeten. Zou echt zonde van het geld zijn geweest als we een band of dj hadden ingehuurd. Nu was het alleen zonde van alle moeite die een vriend van mij in de spotify-playlist had gestoken :+
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_158307303
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:21 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Leuk! Als ik iets voor je kan doen, stuur me dan gerust een DM ;) ik vond de dag zelf heerlijk relaxt en ook onze gasten zeiden dat ze het een leuke dag vonden. Wat dat betreft ook niets dan lof voor onze locatie, zij hebben alles perfect opgepakt en geregeld en hebben mijn drie miljoen vragen van tevoren ook altijd snel en correct opgepakt :) ik heb werkelijk niets te klagen gehad, alles was perfect O+
Dankjewel :) zal ik onthouden
pi_158308536
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:12 schreef Rockfire het volgende:
Wat waren wij blij dat we geen geld hadden uitgegeven aan een band of dj :P We hadden een feestlocatie met terras en het was zo mooi weer dat iedereen de hele avond buiten heeft gezeten. Zou echt zonde van het geld zijn geweest als we een band of dj hadden ingehuurd. Nu was het alleen zonde van alle moeite die een vriend van mij in de spotify-playlist had gestoken :+
ja of mensen waren gaan dansen door de band/de
Een goede band zorgt daar juist voor
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158331959
Eten doen wij alleen met de dag gasten even een moment van rust inbouwen. Weet alleen nog niet wat. Grieks ofzo. Zijn we gek op.

Wij trouwen alleen wel zo'n 50-60 km (afhankelijk van hoe je rijd :')) van onze woonplaats waar we het feest willen geven. Even kijken hoe we dat aanpakken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158333193
Dat is nog wel een stukje rijden TP :)

Door op de site van Dario te kijken ben ik wel weer op nieuwe locaties gekomen.
Hoe hebben jullie dat aangepakt? Gewoon verschillende locaties mailen om meer info/offerte?
pi_158346992
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:38 schreef Sarabi het volgende:
Dat is nog wel een stukje rijden TP :)

Door op de site van Dario te kijken ben ik wel weer op nieuwe locaties gekomen.
Hoe hebben jullie dat aangepakt? Gewoon verschillende locaties mailen om meer info/offerte?
In de nacht volgend op onze verloving kon ik niet slapen van de emotie en spanning. Ik heb Pinterest geopend en heel de bruiloft gepland. Vanaf dat moment had ik een visie en daar ben ik nauwelijks van afgeweken. Ik had meteen een soort stijl die ik heel mooi vond en wilde. Weer in NL ben ik gaan zoeken naar een zaal met die uitstraling en was eigenlijk meteen van de eerste zaal overtuigd. Alle zalen erna vielen ook vies tegen, dus ik was er snel uit. Mijn man wilde toen nog niets weten of bedenken qua bruiloft dus hij was erbij maar het kon hem niet zoveel schelen, dat kwam veeeeeel later pas. Dus hij vond alles best en ik ben heel blij dat we voor mijn eerste keus hebben gekozen :)
pi_158347042
Pinterest is hier ook de meest bezochte site sinds maandag :D
Ik weet wat ik wil, maar nu alleen nog een locatie vinden dat bij ons budget past.
pi_158347313
Trouwen doen we gewoon bij het raadshuis. Maar getrouwd worden we door schoonmoeder. Zij is jaren trouwambtenaar geweest en nog steeds beëdigd.

Maar een feest locatie is lastig.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 19 december 2015 @ 08:42:22 #261
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158350879
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 16:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eten doen wij alleen met de dag gasten even een moment van rust inbouwen. Weet alleen nog niet wat. Grieks ofzo. Zijn we gek op.

Wij trouwen alleen wel zo'n 50-60 km (afhankelijk van hoe je rijd :')) van onze woonplaats waar we het feest willen geven. Even kijken hoe we dat aanpakken.
Jij met een vriendin meerijden die avond ervoor bij jou sliep en hij met vrienden/broers/ouders waar hij sliep. Althans zo ging t bij ons.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_158351501
Ik heb ook aan bekenden verteld wat we zochten en zo kreeg ik heel veel toffe tips
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158351756
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 00:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Trouwen doen we gewoon bij het raadshuis. Maar getrouwd worden we door schoonmoeder. Zij is jaren trouwambtenaar geweest en nog steeds beëdigd.

Dat is wel cool :D
pi_158351781
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:42 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Jij met een vriendin meerijden die avond ervoor bij jou sliep en hij met vrienden/broers/ouders waar hij sliep. Althans zo ging t bij ons.
Oja dat wilde ik nog vragen.
Slapen jullie allemaal de laatste nacht apart?
Lijkt me zo ongezellig :(
pi_158351838
Nee doelde meer het feest enzo waar we dat gaan doen.

Hij komt me gewoon thuis ophalen en dan met een London Cab naar het raadshuis
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 19 december 2015 @ 16:10:56 #266
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158357440
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 10:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oja dat wilde ik nog vragen.
Slapen jullie allemaal de laatste nacht apart?
Lijkt me zo ongezellig :(
Ik vond het zelf heel leuk mijn vrouw pas op de locatie in de trouwauto te zien arriveren. Gezien dr afstand was haar thuis ophalen logistiek niet te doen.

Nee ik vond het niet ongezellig
Dat kwam niet eens in ons op :) je bent voldoende bezig met de tijd erna ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_158357536
Wij trouwde erg laat. Dus gewoon samen geslapen en in de loop van de ochtend opgesplitst zodat we wel apart de voorbereiding deden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158358205
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:10 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik vond het zelf heel leuk mijn vrouw pas op de locatie in de trouwauto te zien arriveren. Gezien dr afstand was haar thuis ophalen logistiek niet te doen.

Nee ik vond het niet ongezellig
Dat kwam niet eens in ons op :) je bent voldoende bezig met de tijd erna ;)
De afgelopen vijf jaar hebben ik nog geen 10 nachten zonder hem doorgebracht.
Zou echt geen oog dichtdoen denk ik :D
pi_158358237
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
Wij trouwde erg laat. Dus gewoon samen geslapen en in de loop van de ochtend opgesplitst zodat we wel apart de voorbereiding deden
Zo zal wss het ook bij ons gaan.
  zaterdag 19 december 2015 @ 16:50:39 #270
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_158358317
Hier sliepen we wel apart. Hij heeft me vervolgens opgehaald in het huis waar ik sliep.
Ons zoontje sliep bij mij trouwens.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_158358542
Ik denk apart zijn ouders wonen straks 5 minuten lopen van ons af.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158364180
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De afgelopen vijf jaar hebben ik nog geen 10 nachten zonder hem doorgebracht.
Zou echt geen oog dichtdoen denk ik :D
ik kan me daar ook niets bij voorstellen. wat is het idee achter de nacht apart slapen terwijl je al jaren samen slaapt? ik trap hem sochtends gewoon de deur uit en dan beide onze eigen voorbereidingen treffen.
toevallig pas nog op de terugweg van een bruiloft over onze ideeen over de bruiloft gehad O+ we zitten op dezelfde lijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 19-12-2015 23:03:39 ]
pi_158364592
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 21:05 schreef Elleska het volgende:

[..]

ik kan me daar ook niets bij voorstellen. wat is het van de nacht apart slapen terwijl je al jaren samen slaapt? ik trap hem sochtends gewoon de deur uit en dan beide onze eigen voorbereidingen treffen.
toevallig pas nog op de terugweg van een bruiloft over onze ideeen over de bruiloft gehad O+ we zitten op dezelfde lijn.
Ik moest van mijn ouders echt thuis slapen...vond ik niet leuk.
Maar goed we hebben wel daarvoor paar keer onverwacht apart geslapen omdat ik dan in het ziekenhuis lag.
pi_158364842
ik kan wel de traditie vinden dat men niet bij elkaar slaapt voor het huwelijk, maar dat doen we al.
en verder dat het bruidspaar elkaar niet mag zien voordat zegmaar het plaatje compleet is. als een van beide sochtends de deur uit gaat en elk op een andere locatie de voorbereidingen treft voldoe je ook aan die traditie.
pi_158366822
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 21:05 schreef Elleska het volgende:

[..]

ik kan me daar ook niets bij voorstellen. wat is het van de nacht apart slapen terwijl je al jaren samen slaapt? ik trap hem sochtends gewoon de deur uit en dan beide onze eigen voorbereidingen treffen.
toevallig pas nog op de terugweg van een bruiloft over onze ideeen over de bruiloft gehad O+ we zitten op dezelfde lijn.
De traditie vanuit vroeger snap ik wel :Y maarja wij wonen al samen dus dat stelt nu ook niets meer voor
pi_158366832
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 21:18 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ik moest van mijn ouders echt thuis slapen...vond ik niet leuk.
Maar goed we hebben wel daarvoor paar keer onverwacht apart geslapen omdat ik dan in het ziekenhuis lag.
Gelovige ouders toevallig?
Verder hebben mijn (schoon)ouders gelukkig vrij weinig over mijn bruiloft te zeggen :D
pi_158374336
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 22:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gelovige ouders toevallig?
Verder hebben mijn (schoon)ouders gelukkig vrij weinig over mijn bruiloft te zeggen :D
Nee absoluut niet gelovig (ze zijn vroeger wel gedoopt ed en wij zijn als kinderen zijnde niet gedoopt)
pi_158374796
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 21:18 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ik moest van mijn ouders echt thuis slapen...vond ik niet leuk.
Maar goed we hebben wel daarvoor paar keer onverwacht apart geslapen omdat ik dan in het ziekenhuis lag.
waarom doe je het da toch? Je bent toch volwassen? Als je dat niet bent moet je ook niet gaan trouwen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 20 december 2015 @ 10:59:10 #279
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_158374970
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 21:25 schreef Elleska het volgende:
ik kan wel de traditie vinden dat men niet bij elkaar slaapt voor het huwelijk, maar dat doen we al.
en verder dat het bruidspaar elkaar niet mag zien voordat zegmaar het plaatje compleet is. als een van beide sochtends de deur uit gaat en elk op een andere locatie de voorbereidingen treft voldoe je ook aan die traditie.
Het ging mij niet om traditie.
Meer gewoon een soort van echt opbouw momentje dat je elkaar helemaal nog niet gezien hebt op zo'n mooi spannende geweldige dag.
Het voegde iets extra's toe aan het elkaar voor het eerst zien in trouwkleding wat mij betreft en dan ook echt samen pas doornemen oké dit is DE dag waar we naar toe geleefd hebben.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_158375650
Ik slaap lekkerder als hij naast me ligt en 's ochtends is samen wakker worden gezelliger O-) we trouwen toch pas smiddags dus als hij rond half 9 weg gaat, hebben we nog tijd genoeg. Die spanning van elkaar in trouwkleding zien zal er toch wel zijn.

Onze datum staat voorlopig gepland, pas een jaar vantevoren plant de locatie definitief dus eind mei horen we het (weekje eerder of later maakt ons niet uit). Ik ben er nu bijna niet mee bezig. Behalve als iemand er naar vraagt of als ik hier lees, dan ga ik weer even los :D
  zondag 20 december 2015 @ 12:39:05 #281
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_158376634
Ieder zijn ding natuurlijk maar als je al jaren naast elkaar slaapt is een keertje niet juist spannend 8-)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_158376799
Leuk om te lezen hoe verschillend iedereen het viert :)
Ik twijfel zelfs er over om mijn vriend niet gewoon mijn jurk mee uit te laten kiezen.
Toch ook belangrijk dat hij hem mooi vind.
pi_158384823
Sarabi, dat vind ik ook belangrijk. Hij heeft 2 veto's uitgesproken en we hebben samen wat foto's zitten kijken op pinterest. Hij mag niet mee maar ik heb hem wel de kans gegeven me te laten zien wat hij mooi vindt. Dat is een goede middenweg denk ik.
pi_158385367
Mijn vriend is wel vaker niet thuis als hij weekend weg is met zijn vrienden ofzo. Dus dan kan die er ook nog wel bij.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158387466
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 17:41 schreef Serinde het volgende:
Sarabi, dat vind ik ook belangrijk. Hij heeft 2 veto's uitgesproken en we hebben samen wat foto's zitten kijken op pinterest. Hij mag niet mee maar ik heb hem wel de kans gegeven me te laten zien wat hij mooi vindt. Dat is een goede middenweg denk ik.
Dat is wel een goed idee :Y
pi_158460824
Gisteren bij de kerstviering met vrienden trouwens een bruidsmagazine cadeau gekregen :) grappig om door te bladeren
pi_158464926
Wij hebben apart geslapen (ook al wonen we al jaren samen idd) en elkaar echt pas gezien op het moment dat de muziek speelde en iedereen op stond. Dat vond ik zo fijn, het was allemaal echt een verrassing; zowel voor hem als voor mij. Mijn jurk had hij ook niet van tevoren gezien. Wel vertelde hij dat hij kant heel lelijk vind en ik wilde per se een kanten jurk :6

Ik ben blij dat hij mijn jurk van tevoren niet gezien heeft. Want misschien wilde hij wel graag dat ik me in zo'n dikke slagroomsoes-jurk zou wurmen en dat past EEEEEEEEEECHT NIET bij mij. En nu vond hij alles mooi en prachtig en te gek. Als hij mijn jurk van tevoren had gezien, was het misschien heel anders gelopen en had ik me misschien minder lekker in mijn jurk gevoeld, wetende dat hij een andere jurk mooier had kunnen vinden.

Nee, we hebben alles gedaan zoals wij het wilden, ik had niets anders willen doen :)
pi_158465276
Ik ben gewoon mee geweest met het uitzoeken van de jurk van mijn vrouw. We werden soms wel raar aangekeken in de bruidswinkels, maar anderen vonden het juist ook enorm leuk. Mijn vrouw was juist heel blij dat ik mee was, zelf is ze namelijk een enorme twijfelaar en bovendien was ze hardstikke bang dat ik de jurk niet mooi zou vinden. Uiteindelijk best snel een jurk gevonden die we allebei heel mooi vonden.

Wij zijn niet zo van de tradities, dus we hebben ook gewoon allebei thuis geslapen en terwijl 's ochtends haar make-up werd gedaan zat ik ernaast en werd mijn haar nog even iets bijgewerkt door de kapper. Dus ik heb haar ook echt wel gezien voor hét moment.

En als je het dan over tradities hebt: zij heeft heel lang lopen twijfelen wat ze met haar achternaam zou doen. Eerst mijn achternaam en dan die van haar, alleen die van haar of eerst die van haar en dan die van mij. Uiteindelijk heeft ze toch voor de traditionele optie gekozen, dus eerst die van mij en dan die van haar. Ze was daar echter zo druk mee geweest dat ze er nooit aan had gedacht dat ik als man tegenwoordig ook kan kiezen en ze was dan ook heel (blij) verrast toen ik hetzelfde hokje aankruiste bij de gemeente: mijn achternaam - haar achternaam :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_158465424
Wij gaan ook voor de dubbele achternaam straks. Zijn achternaam -mijn achternaam. :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158465642
Heb er eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht dat hij ook een voor een dubbele achternaam kan kiezen....

Een van mijn beste vriendinnen gaat een maand na mijn trouwen dus we willen waarschijnlijk voor het eerst samen bruidsjurken gaan passen :D lijkt me een beetje chaotisch maar toch ook wel weer bijzonder.
pi_158466267
Ik heb alleen zijn achternaam. Ik heb niet zoveel met mijn familie en net wel met de zijne, dus ik was blij toe dat ik eindelijk zijn achternaam ook als de mijne mocht gebruiken O+
pi_158466329
Grappig dat iedereen zo met de achternamen bezig is.

Wij hebben er bewust voor gekozen om onze eigen achternaam aan te houden.
Ik ben van mening dat je een stukje van je eigen indentiteit inlevert als je je naam veranderd. Ik zou zelf geen dubbele achternaam willen en zou het ook niet van mijn vrouw verlangen.

Nu hadden mijn ouders (toen ze nog getrouwd waren) ook altijd hun eigen achternaam dus eigenlijk weet ik ook niet beter.

Nu zijn wij sowieso nogal onconventioneel getrouwd zonder enige vorm van traditie.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_158466706
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:05 schreef Mamiemoe het volgende:
Ik heb alleen zijn achternaam. Ik heb niet zoveel met mijn familie en net wel met de zijne, dus ik was blij toe dat ik eindelijk zijn achternaam ook als de mijne mocht gebruiken O+
Dat is dan wel meteen een fijn voordeel :)

Bij mijn vriend hangen er juist wat nare dingen aan zijn achternaam dus ergens hou ik net zo lief mijn achternaam (die anders ook niet meer doorgegeven gaat worden door andere familieleden).
Maar daar moet ik echt nog over nadenken.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:29:06 #294
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_158466769
Wij hadden al een zoontje en ik vind zelf een fijn gevoel dat we allemaal dezelfde naam hebben en voor de buitenwereld bij elkaar horen en het is reuze handig bij alles kind gerelateerd om dezelfde achternaam als hij te hebben. Scheelt een hoop verwarring.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_158467108
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:08 schreef CoExist het volgende:
Grappig dat iedereen zo met de achternamen bezig is.

Wij hebben er bewust voor gekozen om onze eigen achternaam aan te houden.
Ik ben van mening dat je een stukje van je eigen indentiteit inlevert als je je naam veranderd. Ik zou zelf geen dubbele achternaam willen en zou het ook niet van mijn vrouw verlangen.

Nu hadden mijn ouders (toen ze nog getrouwd waren) ook altijd hun eigen achternaam dus eigenlijk weet ik ook niet beter.

Nu zijn wij sowieso nogal onconventioneel getrouwd zonder enige vorm van traditie.
Wij vinden het juist mooi om onze namen te verbinden door ze samen te voegen. Toch je eigen naam houden en die van je partner erbij. Ik vind dat mooi O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158467326
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:29 schreef laziness het volgende:
Wij hadden al een zoontje en ik vind zelf een fijn gevoel dat we allemaal dezelfde naam hebben en voor de buitenwereld bij elkaar horen en het is reuze handig bij alles kind gerelateerd om dezelfde achternaam als hij te hebben. Scheelt een hoop verwarring.
Dit was inderdaad de belangrijkste reden voor mijn vrouw om mijn naam te willen gebruiken. Ze werkt zelf op een BSO en merkt hoe verwarrend het kan zijn als ouders niet dezelfde achternaam hebben.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_158468260
De achternaam is hier een van de hoofdredenen om in de toekomst het partnerschap om te zetten naar een huwelijk. daarnaast natuurlijk het trouwen opzich en dat het voor iedereen zichtbaar is (itt tot ons partnerschap). voor de wet boeit die omzetting helemaal niet maar ik wil wel heel graag 1 familienaam.

welke keuze je ook maakt, je eigen naam blijf je altijd houden voor officiële zaken. dus dat stukje identiteit lever je niet in.
pi_158468502
Hey, ik en Ikarias gaan 10-6-2016 trouwen.

Wie heeft ideeën over corsages?
Ik heb zelf een proef corsage gemaakt om te kijken wat ik mooi en passend vond.
Nu vragen bloemisten er best veel geld voor, iemand tips of ideeën?
pi_158468893
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:39 schreef Seria1337 het volgende:
Hey, ik en Ikarias gaan 10-6-2016 trouwen.

Wie heeft ideeën over corsages?
Ik heb zelf een proef corsage gemaakt om te kijken wat ik mooi en passend vond.
Nu vragen bloemisten er best veel geld voor, iemand tips of ideeën?
Ik denk niet dat we corsages gaan doen, maar als we het doen dan zelf gemaakt.
Misschien kan je op Pinterest kijken?

Gaan we trouwens de nieuwe data toevoegen in de OP van het nieuwe topic? *O*
mei 2017 :D
pi_158469177
OP kan wel een mooie update gebruiken idd.. maar eens doen dan?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158469184
dicht
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')