abonnement Unibet Coolblue
pi_155781034
Hallo beste mensen,

Ik heb een belangrijke vraag.
Ik ben net terug van vakantie (vriend was niet aanwezig, dus twee weken geen sex gehad).

Mijn stopweek had ik in de laatste week gepland, zodat ik direct kon starten met de pil bij terugkomst.
Alleen zijn er dingen misgegaan waardoor de pil niet op tijd werd bijbesteld en ik het vanavond of morgen pas kan ophalen.

Nu is het zo dat ik gisterenavond eigenlijk al had moeten beginnen, maar dat is dus niet gelukt.

Ik had nog een aantal pillen over van mijn vorige strip en ik heb net (binnen 12 uur over tijd zeg maar) een (woensdag) pil daarvan ingenomen en vanavond neem ik die van donderdag in.

Ik vroeg mij af of dit wel kan en of ik dan wel voldoende beschermd ben?

Morgen zie ik mijn vriend weer en we brengen het weekend samen door en we willen het liefst gewoon zonder condoom kunnen vrijen.. alleen heb ik ook geen zin in zwanger worden, dus ik wil wel zeker weten of dit voldoende bescherming biedt.

Ik gebruik overigens ethinylestradiol/ levenorgestrel van sandoz 0, 02/0, 1mg.
Dat zijn dus pillen die geloof ik allemaal dezelfde hoeveelheid stoffen bevatten en het niet uitmaakt met welke pil je begint van de strip. Heb ik daarin gelijk? Iemand meer kennis daarover?
pi_155781049
Hoi!

Mag ik je wijzen op het centrale topic? Ja? Oke hierbij de link: SEX / [TVT] De Pil deel 13

En dan gooi ik deze op slot. ;)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')