abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_157836005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:18 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar :D
Haha +1 :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_157836940
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:18 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Dat wisselt hier nogal. Soms ben ik veel te druk om te daten. Het is toch best een emotionele investering elke keer, en het kost ook wel wat tijd voor je een date hebt. In die perioden loop ik ofwel ergens tegenaan, of gewoon niet. Dan is het handig om je te verlaten op een al bestaand contact. Eigenlijk daten we in drukke perioden vooral samen met mensen die we toch al kennen, als we al daten.

Maar soms heb ik ook gewoon heel veel zin om nieuwe mensen te leren kennen, en dan duik ik een of twee datingwebsites op. Vaak valt dat tegen, eigenlijk werkt alleen OKC voor me tot nu toe. Tinder is een drama, voor je daar uitgelegd hebt hoe een open relatie werkt en dat je niet als een roofdier op elke vrouw wilt springen....
Haha, zit nu weer voor het eerst in weken op OKC door dit bericht :+

Echt gnant eigenlijk. Beste vriendin zit ook op OKC en als we eens dezelfde liken enzo dan beginnen ze vaak met PRECIES dezelfde openingszin. Whyyy hahah zo suf. Nu gaan we steeds berichten vergelijken en dan strepen we die allebei af.

[ Bericht 8% gewijzigd door Koettie op 26-11-2015 16:52:01 ]
pi_157837301
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:35 schreef Koettie het volgende:

[..]

Stuur mij eens een berichtje dan? Hebben we allebei kans op een leuk gesprek :P
Ik weet het ook niet
pi_157837327
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:35 schreef Koettie het volgende:

[..]

Echt gnant eigenlijk. Beste vriendin zit ook op OKC en als we eens dezelfde liken enzo dan beginnen ze vaak met PRECIES dezelfde openingszin. Whyyy hahah zo suf. Nu gaan we steeds berichten vergelijken en dan strepen we die allebei af.
In dat kader: iemand tipte me laatst de Facebook-pagina 'bye felipe'. Hilarisch :)
Ik weet het ook niet
pi_157837424
Haha, ik zit er nu op te kijken. Zoveel herkenbaar!
pi_157837473
Wij mannen zijn blijkbaar echt afschuwelijk!
Ik weet het ook niet
pi_157837491
Oh man maar even serieus ook. Ik heb echt vreemde berichten gehad. Eerst heel leuk en als je niet meteen wil afspreken of een piemel in je reet dan krijg je opeens een hoop gescheld over je heen.. Echt bizar. :P Ook wel hele leuke gesprekken tho! Dus daarom doe ik het soms nog wel eens.

Ook nu contact met een jongen,gewoon vriendschappelijk, via okc en dat is wel weer echt tof.
pi_157837537
Ik had dat op Tinder altijd maar dan met vrouwen. Heel leuk gesprek, 'oh eindelijk eens een normaal gesprek met een man' en dan zeg je dat je een open relatie hebt en dan worden ze kwaad. En als je het op voorhand zegt dan krijg je dat leuke gesprek niet. Was wil das Weib!?
Ik weet het ook niet
pi_157837623
Jaaa, blijft best lastig. Ik had het in m'n profiel staan een tijdje maar dan krijg je alleen maar hijgers. Best lastig om dat goed te timen. Daarom is real life ook wel makkelijker, dan kan je er gewoon normaal over praten. Maar zelfs dan is het lastig, ben altijd bang dat ik ze wegjaag. Helemaal als ik bijv laat vallen dat m'n vriend ook komt die avond. "Ja doei, dan krijg ik klappen zeker??" Euhhh nee. :P s
  donderdag 26 november 2015 @ 17:15:42 #260
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_157837846
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:02 schreef Koettie het volgende:
Oh man maar even serieus ook. Ik heb echt vreemde berichten gehad. Eerst heel leuk en als je niet meteen wil afspreken of een piemel in je reet dan krijg je opeens een hoop gescheld over je heen.. Echt bizar. :P Ook wel hele leuke gesprekken tho! Dus daarom doe ik het soms nog wel eens.

Ook nu contact met een jongen,gewoon vriendschappelijk, via okc en dat is wel weer echt tof.
Dat is dan ook wel heel preuts natuurlijk dat je niet meteen een piemel in je reet wil.
Maar inderdaad, veel mensen denken dat als je een open relatie hebt dat je dan ook meteen maar seks wil met iedereen.
pi_157838028
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:07 schreef Koettie het volgende:
Jaaa, blijft best lastig. Ik had het in m'n profiel staan een tijdje maar dan krijg je alleen maar hijgers. Best lastig om dat goed te timen. Daarom is real life ook wel makkelijker, dan kan je er gewoon normaal over praten. Maar zelfs dan is het lastig, ben altijd bang dat ik ze wegjaag. Helemaal als ik bijv laat vallen dat m'n vriend ook komt die avond. "Ja doei, dan krijg ik klappen zeker??" Euhhh nee. :P s
Grappig, als man krijg je dan juist alleen maar mannen die reageren :P
Ik weet het ook niet
pi_157838056
Het is toch juist leuk als je de ruimte krijgt om lekker te flirten en spanning op te bouwen. Anders zou ik op een sekssite zitten, niet op okcupid
pi_157840471
Nou....ik heb nu op OKC een vrouw die nota bene mij aanspreekt, en in vier 'reacties' in totaal vijf woorden heeft gebruikt...wat denken die mensen.
Ik weet het ook niet
pi_157841518
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:42 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Dat komt ook wel eens in mij op en ik kan me daar ook niet zoveel bij voorstellen.
Nog los van het feit dat ik niets van het daten bak en misschien wel 1000 kikkers moet kussen voordat er een nieuwe prins tussen zit.
Zou ik dan ook weer iemand kunnen treffen met wie ik zoveel deel, met wie zoveel lach, die aan een half woord van mij genoeg heeft en zowat elkaars zinnen kunnen afmaken?
Aan de andere kant hoeft anders ook weer niet minder te zijn, maar nee ik kan het me niet zo goed voorstellen. Ik zou bij kikker nr 10 waarschijnlijk al afhaken en dan maar alleen blijven.
Dus hem mag niets overkomen, want dan doe ik hem wat aan. :)

Nog 5 dagen en een uur en dan is hij weer in het land. Niet dat ik aan het aftellen ben hoor. O-)
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 26 november 2015 @ 20:27:34 #265
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157843449
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:30 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

_O-

SPOILER
Allemachtig heb je in het archief zowat zitten graven.
Ik dacht even huh, heb ik dat geschreven? But it's all coming back to me now. ;)

smiley_lovefrog_zpsivqjdkkp.gif

[ Bericht 13% gewijzigd door Norma_Jeane op 27-11-2015 10:41:44 ]
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157872146
Ben bij m'n sexy scharrel en denk dat m'n koortslip weg is maar meh je ziet het nog een beetje dus we kijken maar film. Stom!
  vrijdag 27 november 2015 @ 23:30:56 #267
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157872624
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:13 schreef Koettie het volgende:
Ben bij m'n sexy scharrel en denk dat m'n koortslip weg is maar meh je ziet het nog een beetje dus we kijken maar film. Stom!
Jammer, maar is het nog besmettelijk als het geen blaasjes meer zijn?
Mijn vent heeft me na 26 jaar nog geen koortslip weten te geven. :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157873316
Zodra het een korstje is ben je niet meer besmettelijk ;) alleen de blaasjes en wanneer je de koortslip op voelt komen zijn besmettelijk :)
pi_157873771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:30 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Jammer, maar is het nog besmettelijk als het geen blaasjes meer zijn?
Mijn vent heeft me na 26 jaar nog geen koortslip weten te geven. :P
Nee maja je weet maar nooit.
pi_157875503
Ok missie gefaald. :+
pi_157875516
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 04:45 schreef Koettie het volgende:
Ok missie gefaald. :+
Helaaaaaas! ;(
www.passieenplezier.nl D winkel voor erotiek
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_157879697
Bedoelde andersom, niet gelukt om ons in te houden. :P
pi_157879905
:9

Wij hadden een leuke 'afterparty' gepland voor na ons oud en nieuw feestje, maar helaas blijven er meer vrienden slapen dan verwacht. Dat gaat hem niet worden dan helaas. Dit jaar wel het jaar leuk ingeluid met zijn 4en :9

SPOILER
pi_157880251
Ik wil vanavond een after party plannen maar volgens mij komt doe vriendin met een date. Dus we zien wel hoe het loopt.
pi_157894119
Met vriend in de kroeg. Er gaan twee meisjes mee naar huis.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')