abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 september 2015 @ 15:27:29 #26
403253 Meke
after all this time? always.
pi_155787123
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:19 schreef SunChaser het volgende:
Ook op FB van Loiza is niks meer te vinden over transgender, ook niet over haar operatie twee jaar terug dus ik denk dat alles is gewist voor het viral gaat
Niet meer? Weet je zeker dat het er wel op stond, dan? Ik kan me namelijk voorstellen dat zoiets best privé is. Het is geen keuze die ze gemaakt heeft, het is een aangeboren iets, dat gelukkig opgelost is. Ik denk dat het voor haar gewoon niet relevant meer is dat ze ooit een jongen was, dus waarom zou dat je op facebook zetten?
Ik zet ook niet mijn complete jeugd op facebook, en kan me voorstellen dat het voor haar gewoon iets is dat ooit zo was, dat haar al genoeg dwars heeft gezeten ;)

En ook met die naam, waarschijnlijk heeft ze er bewust voor gekozen om als Loiza deel te nemen aan HNTM, dus wat mij betreft noemen we haar ook gewoon Loiza. Wat mij betreft is het een kwestie van respect om naast de juiste verwijswoorden, ook de naam te gebruiken waarmee zij zich heeft geïntroduceerd. Als ze Luus genoemd had willen worden, had ze zich wel als Luus voorgesteld.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Redactie Frontpage donderdag 3 september 2015 @ 15:41:47 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155787434
quote:
17s.gif Op donderdag 3 september 2015 15:27 schreef Meke het volgende:

[..]

Niet meer? Weet je zeker dat het er wel op stond, dan? Ik kan me namelijk voorstellen dat zoiets best privé is. Het is geen keuze die ze gemaakt heeft, het is een aangeboren iets, dat gelukkig opgelost is. Ik denk dat het voor haar gewoon niet relevant meer is dat ze ooit een jongen was, dus waarom zou dat je op facebook zetten?
Ik zet ook niet mijn complete jeugd op facebook, en kan me voorstellen dat het voor haar gewoon iets is dat ooit zo was, dat haar al genoeg dwars heeft gezeten ;)

En ook met die naam, waarschijnlijk heeft ze er bewust voor gekozen om als Loiza deel te nemen aan HNTM, dus wat mij betreft noemen we haar ook gewoon Loiza. Wat mij betreft is het een kwestie van respect om naast de juiste verwijswoorden, ook de naam te gebruiken waarmee zij zich heeft geïntroduceerd. Als ze Luus genoemd had willen worden, had ze zich wel als Luus voorgesteld.
Het is een televisieprogramma over vleeskeuring en waar slanke meisjes door de jury worden neergezet als vatsige zeugen en jij hebt het over respect? _O-
pi_155790515
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:19 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ook opmerkelijk dat RTL boulevard er geen aandacht aan heeft besteed nog, die besteden overal aandacht aan, denk dat ze een bruce jenner achtig verhaal willen brengen

Ook op FB van Loiza is niks meer te vinden over transgender, ook niet over haar operatie twee jaar terug dus ik denk dat alles is gewist voor het viral gaat
Er was best veel gewist toen ik probeerde te zoeken, ook op de site Genderkinderen en zo.
Maar gezien haar bio op de HNTM-site is wel duidelijk dat ze het gingen aankaarten.
  donderdag 3 september 2015 @ 18:06:57 #29
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_155791159
Toen hier mensen riepen dat Loiza bekend voor kwam van een ander programma ging ik haar fb-account bekijken en toen zag ik dat ze haar naam al in april 2014 heeft veranderd naar Loiza, dus dat staat gewoon los van HNTM.
吴 曼 迪
  ESF Reporter vrijdag 4 september 2015 @ 05:44:11 #30
87554 Cee
Welluk?
  Redactie Frontpage vrijdag 4 september 2015 @ 08:15:01 #31
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155808432
heftig, las het net. Gebroken rugwervels :N
pi_155808579
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 08:15 schreef SunChaser het volgende:
heftig, las het net. Gebroken rugwervels :N
Levensgevaar.
Schedelbasisfractuur en enkele wervelfracturen.
  Redactie Frontpage zaterdag 5 september 2015 @ 09:52:20 #34
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  zaterdag 5 september 2015 @ 09:55:40 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155835236
GROOTS!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155835240
En het AD: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)extra-dimensie.dhtml

(Die ons "een enkele website" noemt :') )
  Redactie Frontpage zaterdag 5 september 2015 @ 10:06:57 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155835352
Goed gedaan Toeps.,jouw blog wordt zeker gelezen vanaf nu
pi_155835378
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:06 schreef SunChaser het volgende:
Goed gedaan Toeps.,jouw blog wordt zeker gelezen vanaf nu
Nou dat zal wel meevallen, want niemand linkt verder nog naar mijn blog. Omdat het een nieuw interview is. Ze praten erover als "een enkele website" en ze doen alsof ze dit verhaal vertelt om tegen te gaan dat er onware geruchten in de wereld komen. Wat natuurlijk complete onzin is, want 1) ze gaat het maandag sowieso vertellen, en 2) dit was heus wel van tevoren zo bedacht, voor de kijkcijfers. Misschien hebben ze het iets versneld omdat we het ontdekt hebben, maar ze zijn heus niet achterlijk daar bij RTL.
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:12:28 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155835401
Versneld?
Maandag werd er toch al in de vooruitblik naar verwezen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage zaterdag 5 september 2015 @ 10:13:15 #40
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_155835409
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:10 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nou dat zal wel meevallen, want niemand linkt verder nog naar mijn blog. Omdat het een nieuw interview is. Ze praten erover als "een enkele website" en ze doen alsof ze dit verhaal vertelt om tegen te gaan dat er onware geruchten in de wereld komen. Wat natuurlijk complete onzin is, want 1) ze gaat het maandag sowieso vertellen, en 2) dit was heus wel van tevoren zo bedacht, voor de kijkcijfers. Misschien hebben ze het iets versneld omdat we het ontdekt hebben, maar ze zijn heus niet achterlijk daar bij RTL.
Ik linkje naar je blog en glamorama ook
pi_155835446
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik linkje naar je blog en glamorama ook
Ja klopt, dank daarvoor! Maar de nieuwe stroom ophef na Boulevard gisteren allemaal niet. Nou ja ach.
pi_155835449
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 09:55 schreef Toeps het volgende:
En het AD: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)extra-dimensie.dhtml

(Die ons "een enkele website" noemt :') )
Die ouderwetsche 'papieren' media blijven zich maar afvragen waarom het zo slecht met hen gaat. TMG die denkt dat het ontslag van Paradijs hen wel even zal redden. :')
Dagen nadat jij het al meldde als leuk nieuwtje wordt het nu ineens als brekend nieuws gebracht, alsof het de eerste transgender ooit is, voor mij is het gewoon een deelneemster net als de anderen.

De Duitse zanger(es) Kim Petras is met 16 jaar geopereerd, tot dan toe de jongste ooit.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_155835452
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:12 schreef Copycat het volgende:
Versneld?
Maandag werd er toch al in de vooruitblik naar verwezen?
Maar nog niet naar wát het geheim dan was. Dus wellicht hadden ze dan zo'n interview pas na de onthulling gedaan. Al denk ik eigenlijk dat we RTL erg behulpzaam zijn geweest met het creëren van de geruchtenstroom, en dat ze dit juist perfect vinden.
pi_155835475
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:15 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Die ouderwetsche 'papieren' media blijven zich maar afvragen waarom het zo slecht met hen gaat. TMG die denkt dat het ontslag van Paradijs hen wel even zal redden. :')
Dat de Telegraaf (lees, mijn ex die daar werkt :') ) het niet eerder heeft opgepikt verbaast me. Ze lezen Fashionmilk daar sowieso, werd eergister nog gevraagd over Robin voor Victoria's Secret. Dat nemen ze dan wel weer over.
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:20:00 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155835491
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:16 schreef Toeps het volgende:

Maar nog niet naar wát het geheim dan was. Dus wellicht hadden ze dan zo'n interview pas na de onthulling gedaan. Al denk ik eigenlijk dat we RTL erg behulpzaam zijn geweest met het creëren van de geruchtenstroom, en dat ze dit juist perfect vinden.
Tuurlijk, die vooruitblik zat er niet voor niets in, maar dan geef je niet alles weg natuurlijk. Je teased. En dat is ook niet meer dan logisch.
Maar ophef? Een hele media-campagne eromheen? Vind ik niet. Ze gaan er imo best chic mee om.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155835518
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tuurlijk, die vooruitblik zat er niet voor niets in, maar dan geef je niet alles weg natuurlijk. Je teased. En dat is ook niet meer dan logisch.
Maar ophef? Een hele media-campagne eromheen? Vind ik niet. Ze gaan er imo best chic mee om.
Ik denk dat je tv-makers echt onderschat. Ze willen dit, ze sturen dit, maar natuurlijk gaan ze zelf niet staan roepen: KIJK WE HEBBEN EEN TRANSGENDER!, dat laten ze anderen doen. (En wat is er nu makkelijker dan Boulevard, van hetzelfde netwerk? Da's gewoon een belletje en hop.)
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:27:29 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155835586
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:22 schreef Toeps het volgende:

Ik denk dat je tv-makers echt onderschat. Ze willen dit, ze sturen dit, maar natuurlijk gaan ze zelf niet staan roepen: KIJK WE HEBBEN EEN TRANSGENDER!, dat laten ze anderen doen. (En wat is er nu makkelijker dan Boulevard, van hetzelfde netwerk? Da's gewoon een belletje en hop.)
Ik heb zelf jaren bij tv gewerkt, dus dat denk ik niet. Dat item bij Boulevard was natuurlijk al lang en breed bekokstoofd.
Verder: er ís geen ophef. Niemand staat keihard te roepen. Een eigen item bij boulevard, een paar krantenberichtjes en that's it. Kun je toch verre van ophef en een uitgekiende campagne noemen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155836274
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb zelf jaren bij tv gewerkt, dus dat denk ik niet. Dat item bij Boulevard was natuurlijk al lang en breed bekokstoofd.
Verder: er ís geen ophef. Niemand staat keihard te roepen. Een eigen item bij boulevard, een paar krantenberichtjes en that's it. Kun je toch verre van ophef en een uitgekiende campagne noemen?
Nou ja... Ze hebben maandag iig een boel kijkers.
  zaterdag 5 september 2015 @ 12:36:25 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155837938
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:12 schreef Toeps het volgende:

Nou ja... Ze hebben maandag iig een boel kijkers.
Ik denk idd wel dat er wat meer kijkers zullen zijn dan afgelopen maandag. Toen keken er 516.000 mensen.

https://kijkonderzoek.nl/(...)id,133/file,d1-4-0-p
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155838857
Jeetje, naar K3 keek bijna het dubbele.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')